LIVE | "მილანი" - "ბოლონია"

image
შემადგენლობები

"მილანი" (3:4:2:1): დონარუმა, როდრიგესი, მუსაკიო, ზაპატა, აბატე, პაკეტა, ბიგლია, კესიე, ჩალხანოღლუ, პიონტეკი, სუსო.

"ბოლონია" : სკორუპსკი, დიჯიკსი, ლიანკო, დანილო, კალაბრესი, პოლი, პულგარი, სვანბერგი, სანსონე, ორსოლინი, პალაჩიო.


მატჩის პირდაპირი ტრანსლაციის ბმული: ბმული #1 скачать dle 10.5фильмы бесплатно

კომენტარები 107

ციტატა: gogi1984
მოკლედ რატო არ შემოიყვანა ბაკაიოკო და ვრცელდება ვიდეო სადაც ბაკაიოკო ზურგს უკან აგინებს გატუზოს. ცუდი მწვრთნელია თუ ჯიბრიანი ვინ ჩემი დიშლაა ბაკაიოკო გუშინდელი მოთრეული ასე რო იქცევა. მოკლედ ბაკაიოკოს არ გამოსყიდვა მართალი ყოფილა, ახალმა მწვრთნელმა თუ არ მოითხოვა დაჟინებით გამოსყიდვა. მაგრამ მაინც მგონია რო ლეონარდო მალდინი მიაბრძანებენ ჩელსიში. ძაან თავხედი სირია

მართალი ხარ, მაგრამ ბაკაიოკო ბევრად მნიშვნელოვანია მიკანისთვის ვიდრე გატუზო, ფიორენტინასთან რო დააყენებს ნაგინები აღარ ექნება? ყველა შემთხვევაში უნდა გამოისყიდონ თუ თავში ტვინი აქვთ 35 მილიონად ამაზე მაგარი არ მოვა და შეიძლება თვითონაც არ ისურვოს მილანში დარჩენა, ფორმა აკრეფილი აქვს და ჩელსი ლიგაზე გადის, არ არის გამორიცხული ჩელსის ასნავნოიზეც გაიწიოს
Nero 6 მაი 2019 23:27
ბაკაიოკომ როგორც ჩანს უარი განაცხადა მოედანზე შემოსვლაზე და ამიტო გამოუყვანია მაური.. ნეტა გასახდელში რა ხდება ახლა შემახედა
ვინც გინდა გაყიდონ მარა ეს გატუზო სირია რადროს დასჯაა მოგიტყანთ აზროვნება მაური არა ტყნაური კიდე შემეიყვანე ბაკაიოკო ბოლო იმედშიც ჩაგვიჯვათ იქნება თქვენ დედებს შევეცი
rijkaard 6 მაი 2019 23:25
ციტატა: American
Exlac araa treners brali xo? Kidev erti svarka, imena aranairi monaxazi ar akvs gunds, 2 celia gundi abdaubda pexburts tamashobs gatuzosavit, gamartlebaze igebdnen, ginaxavt 1 kombinacia mainc mtel tamasshi? Ratkma unda ara!!

შენ ადრე გურულოთი ხომარ იყავი წლების წინ საიტზე?
Sancho777 6 მაი 2019 23:25
არა რა ისევე ინდივიდუალიზმი თუ არა ამათ პასები და დალაგებული თამაში მენახა რა არა რა ეს აბატე მევასება ბოლომდე მებძოლია ბოლობოლო რამდენიხანია მილანიშია დარწმუნებული ვარ რო 4 თამაშ მოვიგებთ მარა წვალებ წვალებით იმნაირი პირი უჩანს
American 6 მაი 2019 23:24
ციტატა: gogi1984
Amerikan შენ ფეხბურთის ლეგენდებს როგორ ზომავ გითხრა ზუსტად? ვინც კლასნი იყო. იმიტომ ამბობ გატუზო არაა ლეგენდაო. სირცხვილია ძაან დიდი სირცხვილი ასეთი კომენტარები. ვიცით რო ცუდი მწვრთნელია მაგრამ ლეგენდა არა არი რა ბავშვობაა

Geubnebi, gatuzo araa legenda

Shentvis sheizleba aris legenda, chemtvis araa da damijere zalian bevria pikorob chemnairad.

Gatuzos imito kvia "legend" rom didi xani tamashobda milanshi iseti pexburtelebis gverdit romlebsac mashindel msoplioshi miyavdat paradi.

Me martla geubnebi, kaladze araa maseti msjelobit legenda?
gogi1984 6 მაი 2019 23:23
მოკლედ რატო არ შემოიყვანა ბაკაიოკო და ვრცელდება ვიდეო სადაც ბაკაიოკო ზურგს უკან აგინებს გატუზოს. ცუდი მწვრთნელია თუ ჯიბრიანი ვინ ჩემი დიშლაა ბაკაიოკო გუშინდელი მოთრეული ასე რო იქცევა. მოკლედ ბაკაიოკოს არ გამოსყიდვა მართალი ყოფილა, ახალმა მწვრთნელმა თუ არ მოითხოვა დაჟინებით გამოსყიდვა. მაგრამ მაინც მგონია რო ლეონარდო მალდინი მიაბრძანებენ ჩელსიში. ძაან თავხედი სირია
ბექა ქურდაძე
ბექა ქურდაძე 6 მაი 2019 23:22
amerikan გეთანხმები პაკეტაზე. მწც რომ ვუყურებ უკვე ტელევიზორიდან ვიცი რასაც იზამს და ეგ სინელე კი არა სიყ... თორე ა4ც პირლო იყო ეგეთი ნელი და არც პიანიჩია შეიძლება თქვა დინჯი ეგრე ეგეთი დინჯი ინიესტაც არის მაგრამ იციან რაც უნდა ქნას და მერჭვება ამან რაღაც ქნა. მე ეს პაკეტა ისკოს მაგონებს აი ისკო ნაღდად ნელიც არის და შეუმდგარიც. იმედი მაქვს რომ პაკეტაზე ვცდები ეგეთი მკვდარი ბრაზილიელი გრანდში არ მახსოვს
Oto
Oto 6 მაი 2019 23:19
ციტატა: American
Paketa aris zalisn Neli, ai zalian Neli, ver gakachavs eg tipi ager vnaxavt.
Aseti Neli ro xar, pasi mainc unda gkondes zaan done, magalitad pirlo iyo Neli, dges egeti aseve aris pianichi mara uzlieresi pasi akvt.



გასპერინი თუ მოვიდა აი ნახე როგორ მოხოდავს პაკეტას
American 6 მაი 2019 23:15
Paketa aris zalisn Neli, ai zalian Neli, ver gakachavs eg tipi ager vnaxavt.
Aseti Neli ro xar, pasi mainc unda gkondes zaan done, magalitad pirlo iyo Neli, dges egeti aseve aris pianichi mara uzlieresi pasi akvt.
gogi1984 6 მაი 2019 23:13
Amerikan შენ ფეხბურთის ლეგენდებს როგორ ზომავ გითხრა ზუსტად? ვინც კლასნი იყო. იმიტომ ამბობ გატუზო არაა ლეგენდაო. სირცხვილია ძაან დიდი სირცხვილი ასეთი კომენტარები. ვიცით რო ცუდი მწვრთნელია მაგრამ ლეგენდა არა არი რა ბავშვობაა
Oto
Oto 6 მაი 2019 23:13
ე ბიჭო მიაწექით ეხა.ბარემ მოგუდეთ მაგრამ რისი ტრაკი გაქვთ
American 6 მაი 2019 23:12
Arasodes mindoda susos gashveba miuxedavad imisa ro chaagdo tamashebi,

Dgevandel milanshi susoze magari shemsrulebeli ar aris

Susos tu gayidi, minimum susoze bevrad magari unda moiyvano

ციტატა: ბექა ქურდაძე
სუსო შენისთანა ყ.. ესპანელი გრანდში არ მინახია მაგრამ კი გაგივარდა შენი დედაც

Gatuzosnairi yle treneri tu ginaxia grandshi?
Nero 6 მაი 2019 23:11
ბაკაიოკო რო დატოვა ვითო იკაცა გატუზომ მაგით თუ რაა ვითომ..
ბექა ქურდაძე
ბექა ქურდაძე 6 მაი 2019 23:11
არა კეეეესსსიიიი შენი პრედატორი დედაც მოვტ...
Oto
Oto 6 მაი 2019 23:09
აჰა და ისევ სუსო
ბექა ქურდაძე
ბექა ქურდაძე 6 მაი 2019 23:09
სუსო შენისთანა ყ.. ესპანელი გრანდში არ მინახია მაგრამ კი გაგივარდა შენი დედაც
ციტატა: gogi1984
კარგად შენ რავა ხარ, ვკაიფობ მაგის ბაზარზე და იმიტომ მევასება მაგის მოსმენა დდ

Ravi amat xelshi rogor unda iyos kaci....Mec mevaseboda magram erti da igive frazebit bazrobs tipi:D

ციტატა: American
Tipze izaxian legendaao, egeti legenda kaladzecaa, ra legenda tu zma xar, moedanze yoveltvis ukiduresad uintelekto iyo, eg legenda imito iyo ro mashin 9 kaci milanshi zvezda iyo, tore chaagde gatuzo exlandel milanshi da kesieze dodo yle ikneba!

Shen imdenjer ityvi kaladze kaladze magasac moiyvanen da mere naxe dandzreva:D:D
--------------------
022
ბექა ქურდაძე
ბექა ქურდაძე 6 მაი 2019 23:08
ბიჭოოოოო ეს როდრიგეს საიდან მოვიდა ამის მომყვანის დედას შევეცი
gogi1984 6 მაი 2019 23:06
ციტატა: MILANELI777
ციტატა: American
ციტატა: Oto
რა მაური ოეეე

Aba, ra dodo ylea gatuzo, imena principuli ylea

Saidan motexa aman martla mauri to.... Tipi mteli weli ar utamashebia da axla bakayokos dasjis droa blad?!

Kessi dasaja gavasxit exla es

ციტატა: gogi1984
ნოდარ სიმსივეც ჭორებს ყოფილა აყოლილი, პიონტეკი მიდის არა იხვი. ბაკაიოკოზეც დაასკვნა ჩელსიში ბრუნდებაო, ჯერ გადაწყვეტილი არ არი გამოისყიდიან თუ დააბრუნებენ

Gogi gaumarjos, rogor xar?
Eg nodari qartul saitebis komebs adzrobs xolme unamuso viyo....
Magitom vuyureb rusulad

კარგად შენ რავა ხარ, ვკაიფობ მაგის ბაზარზე და იმიტომ მევასება მაგის მოსმენა დდ

კომენტარის დამატება

კოდის განახლება
* გაიარეთ საიტზე ავტორიზაცია, რაც კომენტარის დატოვების პროცედურას გაგიმარტივებთ
გამოკითხვა

5 ბალიანი სისტემით, როგორ შეაფასებდით "მილანის" სატრანსფერო პოლიტიკას?


დანაკლისი
დისკვალიფიცირებული: არავინ
ტრავმირებული: კალდარა

რეკლამა
Image
შემოგვიერთდით
მულტიმედია
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image