LIVE | "მილანი" - "ბოლონია"

image
შემადგენლობები

"მილანი" (3:4:2:1): დონარუმა, როდრიგესი, მუსაკიო, ზაპატა, აბატე, პაკეტა, ბიგლია, კესიე, ჩალხანოღლუ, პიონტეკი, სუსო.

"ბოლონია" : სკორუპსკი, დიჯიკსი, ლიანკო, დანილო, კალაბრესი, პოლი, პულგარი, სვანბერგი, სანსონე, ორსოლინი, პალაჩიო.


მატჩის პირდაპირი ტრანსლაციის ბმული: ბმული #1 скачать dle 10.5фильмы бесплатно

კომენტარები 107

ციტატა: ბექა ქურდაძე
თურქი ვისაც მოგწონთ და გინდათ რომ დარჩეს მე მგონია რომ არ გესმით ფლანგელმა რა უნდა აკეთოს გუნდში და მინიმუმ 10 ბურთამდე მაინც უნდა გაჰქონდეს და თუ ვერც გააქ მაშინ მინიმუმ სეზონში 10-15 ბურთი მაინც უნდა გაატანინო. მოკლედ დიდი უჯიშო ყ.. და მაგის სარკინოზი დედას შევეცი

Dzmao mere eg ro ici...isic xom ici rom araa es tyrqi flangis motamashe....
--------------------
022
American 6 მაი 2019 23:50
ციტატა: ბექა ქურდაძე
თურქი ვისაც მოგწონთ და გინდათ რომ დარჩეს მე მგონია რომ არ გესმით ფლანგელმა რა უნდა აკეთოს გუნდში და მინიმუმ 10 ბურთამდე მაინც უნდა გაჰქონდეს და თუ ვერც გააქ მაშინ მინიმუმ სეზონში 10-15 ბურთი მაინც უნდა გაატანინო. მოკლედ დიდი უჯიშო ყ.. და მაგის სარკინოზი დედას შევეცი

Leverkuzenshi arasodes turqs ar utamashia plangze,
Anu misi pozicia araa plangi da amito ver gamosdis tamashi.
gogi1984 6 მაი 2019 23:49
ციტატა: American
ციტატა: gogi1984
ციტატა: American
ციტატა: gogi1984
Amerikan შენ ფეხბურთის ლეგენდებს როგორ ზომავ გითხრა ზუსტად? ვინც კლასნი იყო. იმიტომ ამბობ გატუზო არაა ლეგენდაო. სირცხვილია ძაან დიდი სირცხვილი ასეთი კომენტარები. ვიცით რო ცუდი მწვრთნელია მაგრამ ლეგენდა არა არი რა ბავშვობაა

Geubnebi, gatuzo araa legenda

Shentvis sheizleba aris legenda, chemtvis araa da damijere zalian bevria pikorob chemnairad.

Gatuzos imito kvia "legend" rom didi xani tamashobda milanshi iseti pexburtelebis gverdit romlebsac mashindel msoplioshi miyavdat paradi.

Me martla geubnebi, kaladze araa maseti msjelobit legenda?

მოდი პირდაპირ გეუბნები რაა სადაც ჩემ კომენტარს დაინახავ არ დამიკომენტარო. და არც მე დაგიკომენტარებ რაც გინდა წერე, გასაგებად ვთქვი ხო?

Yvelaze didi problema sheni ici ra aris? Ggonia ro rasac ambob yvelapershi martali xar, egaa sheni problema, anu ar gevaseba sxvisi arc azri, arc codna, arc polemika.
Anu rogorc ki naxav sacinaagmdego azrs, ver itan.

კიდე პირდაპირ გეუბნები არ მინდა რამეზე დამიკომენტარო ვაფშე გამიგე ძმაო? სასაუბრო აღარაფერი მაქ შენთან და რას ვიტან დ რას ვერა ეგ ზუსტად ვიცი. გატუზო ლეგენდა არ არი ეგ სიტყვები ჩემთვის უკვე საკმარისია შენთან ვაფშე არ მქონდეს შეხება. მგონი გასაგებად გეუბნები კიდე
ბექა ქურდაძე
ბექა ქურდაძე 6 მაი 2019 23:48
თურქი ვისაც მოგწონთ და გინდათ რომ დარჩეს მე მგონია რომ არ გესმით ფლანგელმა რა უნდა აკეთოს გუნდში და მინიმუმ 10 ბურთამდე მაინც უნდა გაჰქონდეს და თუ ვერც გააქ მაშინ მინიმუმ სეზონში 10-15 ბურთი მაინც უნდა გაატანინო. მოკლედ დიდი უჯიშო ყ.. და მაგის სარკინოზი დედას შევეცი
American 6 მაი 2019 23:45
ციტატა: ბექა ქურდაძე
Amerikan ჩემთვის პირლოზე მეტი ლეგენდაა გატუზო არავინ ათამაშებდა მილანში არც მაგას და არც კალაძეს.

Pirloze mere vin ambobs, pirlom rac milanze tkva mag yles legenda rogor unda dauzaxos milanis fanma
PAKETA10) 6 მაი 2019 23:45
bakaiokos dedac ra gchirt to vixac yle zangis gamo gatuzos ar unda amtyunebdet
Oto
Oto 6 მაი 2019 23:44
მაშინ უნდა მოკვეთონ სულ გუნდიდან და ბოლო თამაშები განაცხადშიც არ უნდა შეიყვანონ.პრიმავერაც არ უნდა გააკარონ და სეზონის ბოლოს აუთ
ბექა ქურდაძე
ბექა ქურდაძე 6 მაი 2019 23:44
გიგი 1984 მაიტა დადე მაგ ვიდეოს ლინკი მაგ შავტრაკას უნდა ვაგინო რომელუც დამიჯერეთ არ არის მილანის დონის. და მართლა არ მინდა იყოს ეგ მილანში იმიტომ რომ კესისავით უტვინოა და ცენტრში მინდა მე ტვინი
American 6 მაი 2019 23:43
ციტატა: gogi1984
ციტატა: American
ციტატა: gogi1984
Amerikan შენ ფეხბურთის ლეგენდებს როგორ ზომავ გითხრა ზუსტად? ვინც კლასნი იყო. იმიტომ ამბობ გატუზო არაა ლეგენდაო. სირცხვილია ძაან დიდი სირცხვილი ასეთი კომენტარები. ვიცით რო ცუდი მწვრთნელია მაგრამ ლეგენდა არა არი რა ბავშვობაა

Geubnebi, gatuzo araa legenda

Shentvis sheizleba aris legenda, chemtvis araa da damijere zalian bevria pikorob chemnairad.

Gatuzos imito kvia "legend" rom didi xani tamashobda milanshi iseti pexburtelebis gverdit romlebsac mashindel msoplioshi miyavdat paradi.

Me martla geubnebi, kaladze araa maseti msjelobit legenda?

მოდი პირდაპირ გეუბნები რაა სადაც ჩემ კომენტარს დაინახავ არ დამიკომენტარო. და არც მე დაგიკომენტარებ რაც გინდა წერე, გასაგებად ვთქვი ხო?

Yvelaze didi problema sheni ici ra aris? Ggonia ro rasac ambob yvelapershi martali xar, egaa sheni problema, anu ar gevaseba sxvisi arc azri, arc codna, arc polemika.
Anu rogorc ki naxav sacinaagmdego azrs, ver itan.
gogi1984 6 მაი 2019 23:39
გატუზოს ამტყუნებთ ძმაო? ეხლა ვნახე ჩემი თვალით ვიდეო სადაც გატუზო ეძახის ბაკაიკოს შეცვლაზე შედიო და ბაკაიოკო უარს ეუბნება. მერე ეძახის მაურის და ბაკაიოკო ზურგს უკან აყენებს სიტყვიერ შეურაცხოფას. ყოჩაღ ჟურნალისტებს და ოპერატორს. ამისთანები გუნდში არ უნდა იყვნენ და 99% გაჯმეინებულია ჩელსიში
Nero საიტზეა
Nero 6 მაი 2019 23:37
ციტატა: superkaka22
ფაქტია რო გატუზომ ჩაიჯვა, ერთი ფეხბურთელმა რა უნდა იკადროს და რა არა და მეორეა მწვრთნელმა რა უნდა აკადრებინოს და რა არა.

კი მაგრამ შენ ხო უნდა გაგაჩნდეს არა რაღაც მიმართვის კულტურა მაინც.. ეს გუნდის პრესტიჟს ლახავს პირველ რიგში
ბექა ქურდაძე
ბექა ქურდაძე 6 მაი 2019 23:35
Amerikan ჩემთვის პირლოზე მეტი ლეგენდაა გატუზო არავინ ათამაშებდა მილანში არც მაგას და არც კალაძეს.
Oto
Oto 6 მაი 2019 23:35
ვარჯიშზე დააგვიანა დასაჯეს მთელი გუნდი.მერე ბოდიში მოიხადაო.შევრიგდითო.სასტავში არ დააყენა.მერე ბილია გაიტრავმა და აჩვენეს ბაკაო.გასახურებლად ემზადებოდა და მერე შემოდის მაური.თუ სჯი მაშინ განაცხადშიც არ უნდა შეიყვანო თუ ყველაფერი მოგვარდა მაშინ ათამაშე სასტავში რას იბუტები.მაგრამ ორივე კაი ღლეა
ციტატა: Nero
ბაკაიოკომ თუ ეგ იკადრა მაშინ ჩემი აზრით ჯობია თვითონ გააჯვას.. რა მწვრთნელიც არ უნდა გყავდეს გააჯვით არ უნდა მიმართო და უარი არ უნდა განუცხადო მოედანზე გასვლაზე..

ფაქტია რო გატუზომ ჩაიჯვა, ერთი ფეხბურთელმა რა უნდა იკადროს და რა არა და მეორეა მწვრთნელმა რა უნდა აკადრებინოს და რა არა.
Nero საიტზეა
Nero 6 მაი 2019 23:32
ბაკაიოკომ თუ ეგ იკადრა მაშინ ჩემი აზრით ჯობია თვითონ გააჯვას.. რა მწვრთნელიც არ უნდა გყავდეს გააჯვით არ უნდა მიმართო და უარი არ უნდა განუცხადო მოედანზე გასვლაზე..
gogi1984 6 მაი 2019 23:30
ციტატა: American
ციტატა: gogi1984
Amerikan შენ ფეხბურთის ლეგენდებს როგორ ზომავ გითხრა ზუსტად? ვინც კლასნი იყო. იმიტომ ამბობ გატუზო არაა ლეგენდაო. სირცხვილია ძაან დიდი სირცხვილი ასეთი კომენტარები. ვიცით რო ცუდი მწვრთნელია მაგრამ ლეგენდა არა არი რა ბავშვობაა

Geubnebi, gatuzo araa legenda

Shentvis sheizleba aris legenda, chemtvis araa da damijere zalian bevria pikorob chemnairad.

Gatuzos imito kvia "legend" rom didi xani tamashobda milanshi iseti pexburtelebis gverdit romlebsac mashindel msoplioshi miyavdat paradi.

Me martla geubnebi, kaladze araa maseti msjelobit legenda?

მოდი პირდაპირ გეუბნები რაა სადაც ჩემ კომენტარს დაინახავ არ დამიკომენტარო. და არც მე დაგიკომენტარებ რაც გინდა წერე, გასაგებად ვთქვი ხო?
rijkaard 6 მაი 2019 23:29
ციტატა: Nero
ბაკაიოკომ როგორც ჩანს უარი განაცხადა მოედანზე შემოსვლაზე და ამიტო გამოუყვანია მაური.. ნეტა გასახდელში რა ხდება ახლა შემახედა


დაკარგა გატუზომ გასახდელი ინტერთან მატჩის დროს და მაგის შემდეგ ჩაეშვა გუნდი.
Nero საიტზეა
Nero 6 მაი 2019 23:29
ბაკაიოკოს ლაპარაკი გაშიფრეს და მოკლედ გააჯვიო უთქვამს გატუზოსთვის
acm
acm 6 მაი 2019 23:29
yvela milanidan gagdebuli fexburteli pirshi adzlevs milans.. magalitad dges poli atrevs amchemisebs
American 6 მაი 2019 23:28
ციტატა: rijkaard
ციტატა: American
Exlac araa treners brali xo? Kidev erti svarka, imena aranairi monaxazi ar akvs gunds, 2 celia gundi abdaubda pexburts tamashobs gatuzosavit, gamartlebaze igebdnen, ginaxavt 1 kombinacia mainc mtel tamasshi? Ratkma unda ara!!

შენ ადრე გურულოთი ხომარ იყავი წლების წინ საიტზე?

Ara. Me tu viyavi yoveltvis viyavi American.

კომენტარის დამატება

კოდის განახლება
* გაიარეთ საიტზე ავტორიზაცია, რაც კომენტარის დატოვების პროცედურას გაგიმარტივებთ
გამოკითხვა

5 ბალიანი სისტემით, როგორ შეაფასებდით "მილანის" სატრანსფერო პოლიტიკას?


დანაკლისი
დისკვალიფიცირებული: არავინ
ტრავმირებული: კალდარა

რეკლამა
Image
შემოგვიერთდით
მულტიმედია
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image