"მილანი" 1-0 "ბრეშა" | მიმოხილვა და ფეხბურთელთა შეფასებები

image
სერია A-ს მეორე ტურის შეხვედრა მარკო ჯამპაოლოს "მილანმა" საკუთარ მოედანზე "ბრეშას" წინააღმდეგ ითამაშა და მატჩი მასპინძელთა გამარჯვებით, 1:0 დასრულდა.



"მილანი" 1-0 "ბრეშა" | მიმოხილვა და ფეხბურთელთა შეფასებები
скачать dle 10.5фильмы бесплатно

კომენტარები 63

giga qatamadze 1 სექტემბერი 2019 21:17
ადმინებო შემოუშვით სიახლეები ამ ხალხმა თუ ნახა დაწერეთ რამე რებიჩი ადრე ფიორეში იყო დიდი ვერაფერი ქნა და გერმანიას მოერგო უფრო რავიცი რა ამ ევერტონზე მწყდება გული 35 მილიონს ითხოვდა გრემიოდა უშვებდნენ რატო ატორმუზებენ ვერ ვხვდები რა რებიჩი კაროჩე რა ისევ დომხალი იქნება წელს ეს ვიცი და ესეთი ფეხბურთით რაუ და ქნან არვიცი გოლის გატანადა ტრაკის მიცემა ერთია ეგრევე ჯდებიან დაცვაში გამოვა ვიგაცა გიჯი მერედა დოუქიანებს 40 მეტრიდან და ვსიო დამთავრდება ასე ერთი ნოლზე რო გუნდი ჯდება არასდროს ამართლებს და მითუმეტეს ბრეშასთან და სპალთან რო დაცვაში ჩაჯდები არვიცი რა გატუზო მენატრება მე ლიჩნად უკვე
მე დე პაული მირჩევნია რებიჩს უფრო იაფიცაა და სერია ას იცნობს. გერმანია ბევრად მარტივი სათამაშოა
rijkaard საიტზეა
rijkaard 1 სექტემბერი 2019 20:57
ციტატა: rossoneri1111
ციტატა: rijkaard
ციტატა: rossoneri1111
ვააა მე ვანხე კაცო კორეაზე 3 წლიანი კონტრაქტი და ყველა მილანის საიტზე დევს უკვე ოფიციალურად და ნახეთ კაცო ასევეე რებიჩიცდახურეს უკვე და რებიჩი თუ არ ვცდები კესის ადგილზე იდეალური იქენბა და კასტილეხოს ადგილს კორეა დაიკავებს პლიუს პაკეტა და რაღაცა იქენბა მგონი

რა უნდა რებიჩს კესის ადგილზე?

სხვაში ამერია ეგ რებიჩი ეხლა ვანხე ვიდეო და იუთუბზე სწრაფი ბიჭი ჩანს ტექნიკური ძლიერი და გამოგვადგბა აშკარად მაგრამ ეხლა მითხარით სად თამაშობს ადგილზე


მეორე ფორვარდია. თამაშობს ასევე მარცხენა ვინგერს მშრომელია მოედანზე
superkaka22 1 სექტემბერი 2019 20:54
ციტატა: rossoneri1111
ციტატა: rijkaard
ციტატა: rossoneri1111
ვააა მე ვანხე კაცო კორეაზე 3 წლიანი კონტრაქტი და ყველა მილანის საიტზე დევს უკვე ოფიციალურად და ნახეთ კაცო ასევეე რებიჩიცდახურეს უკვე და რებიჩი თუ არ ვცდები კესის ადგილზე იდეალური იქენბა და კასტილეხოს ადგილს კორეა დაიკავებს პლიუს პაკეტა და რაღაცა იქენბა მგონი

რა უნდა რებიჩს კესის ადგილზე?

სხვაში ამერია ეგ რებიჩი ეხლა ვანხე ვიდეო და იუთუბზე სწრაფი ბიჭი ჩანს ტექნიკური ძლიერი და გამოგვადგბა აშკარად მაგრამ ეხლა მითხარით სად თამაშობს ადგილზე

გამთამაშებელი, ცრუ ფორვარდი, მარცხენა ვინგერი, ძირითადად ვინგერს თამაშობს აინტრახტში, უნივერსალია ოღონდ კარგი უნივერსალი, აინტრახტის შემადგენლობაში ამ სეზონის ჩათვლით 78 თამაში ჩაატარა და 17 გოლი გაიტანა, მაგრამ წინა სეზონში 28 თამაში ითამაშა და 9 გოლი გაიტანა, ანუ იმ 17 გოლიდან 9 შარშან შეაგდო, მუშა და მოძრავია რა გამტანი არ არის უფრო შემქმნელია
რებიჩი თამაშობს სუსოს ადგილზე. სწრაფი და ტექნიკური კია მარა უტვინოა თუმცა გაგვაძლიერებს 2 აზრი არაა. კორეა მარცხნიდან შეუტევს ალბათ მაგრამ სუსო სად მიყავთ სკამზე?? თუ რებიჩს დასვავენ სკამზე?
rossoneri1111
rossoneri1111 1 სექტემბერი 2019 20:41
ციტატა: rijkaard
ციტატა: rossoneri1111
ვააა მე ვანხე კაცო კორეაზე 3 წლიანი კონტრაქტი და ყველა მილანის საიტზე დევს უკვე ოფიციალურად და ნახეთ კაცო ასევეე რებიჩიცდახურეს უკვე და რებიჩი თუ არ ვცდები კესის ადგილზე იდეალური იქენბა და კასტილეხოს ადგილს კორეა დაიკავებს პლიუს პაკეტა და რაღაცა იქენბა მგონი

რა უნდა რებიჩს კესის ადგილზე?

სხვაში ამერია ეგ რებიჩი ეხლა ვანხე ვიდეო და იუთუბზე სწრაფი ბიჭი ჩანს ტექნიკური ძლიერი და გამოგვადგბა აშკარად მაგრამ ეხლა მითხარით სად თამაშობს ადგილზე
superkaka22 1 სექტემბერი 2019 20:35
ციტატა: rijkaard
ციტატა: rossoneri1111
ვააა მე ვანხე კაცო კორეაზე 3 წლიანი კონტრაქტი და ყველა მილანის საიტზე დევს უკვე ოფიციალურად და ნახეთ კაცო ასევეე რებიჩიცდახურეს უკვე და რებიჩი თუ არ ვცდები კესის ადგილზე იდეალური იქენბა და კასტილეხოს ადგილს კორეა დაიკავებს პლიუს პაკეტა და რაღაცა იქენბა მგონი

რა უნდა რებიჩს კესის ადგილზე?

მეც წავიკითხე კორეაზე, რუსულ საიტზე დევს, რამდენად მართალია არ ვიცი, ჯერ რებიჩი მოვიდეს ისე თუ მოხდა სასწაული და ორივე მოიყვანეს პიო სკამზე უნდა დასვან
rijkaard საიტზეა
rijkaard 1 სექტემბერი 2019 20:23
ციტატა: rossoneri1111
ვააა მე ვანხე კაცო კორეაზე 3 წლიანი კონტრაქტი და ყველა მილანის საიტზე დევს უკვე ოფიციალურად და ნახეთ კაცო ასევეე რებიჩიცდახურეს უკვე და რებიჩი თუ არ ვცდები კესის ადგილზე იდეალური იქენბა და კასტილეხოს ადგილს კორეა დაიკავებს პლიუს პაკეტა და რაღაცა იქენბა მგონი

რა უნდა რებიჩს კესის ადგილზე?
rossoneri1111
rossoneri1111 1 სექტემბერი 2019 20:22
ვააა მე ვანხე კაცო კორეაზე 3 წლიანი კონტრაქტი და ყველა მილანის საიტზე დევს უკვე ოფიციალურად და ნახეთ კაცო ასევეე რებიჩიცდახურეს უკვე და რებიჩი თუ არ ვცდები კესის ადგილზე იდეალური იქენბა და კასტილეხოს ადგილს კორეა დაიკავებს პლიუს პაკეტა და რაღაცა იქენბა მგონი
ლაციო რომა რა თამაში აიწია. დრო თუ გაქთ უყურეთ
Rosoneri1899 1 სექტემბერი 2019 19:56
ციტატა: Santorini88
ანტე რებიჩის ტრანსფერი მალე ოფიციალური იქნება. ძალიან სწრაფი ტექნიკური და კარგი დრიბლინგის მქონე შემტევია გამოადგება გუნდს.

დახურა უკვე ეგ ტრანაფერიო ყველგან იწერება.30 მლნ ევრო
Santorini88 1 სექტემბერი 2019 19:56
ანტე რებიჩის ტრანსფერი მალე ოფიციალური იქნება. ძალიან სწრაფი ტექნიკური და კარგი დრიბლინგის მქონე შემტევია გამოადგება გუნდს.

კორეა 3 წლით და 3 მილიონიანი კონტრაქტით ბოლო ინფორმაციიით შედგა მოლაპარაკება
rijkaard საიტზეა
rijkaard 1 სექტემბერი 2019 19:31
არავინ წერს რომ კორეა გაიფორმა პირიქით ყველა წერს რომ კორეას შეეშვა და ანტე რებიჩი პრაქტიკულად გაფორმებული ყავს სესხით გამოსყიდვის ვალდებულება კი გარკვეულ მატჩებზე და გოლებზე ექნება მილანს
Rosoneri1899 1 სექტემბერი 2019 18:31
ციტატა: Nero
ციტატა: bona23
სატრანსფერო ფანჯარა დღეს 12 ზე იხურება?

ხვალ იხურება მაგრამ როდის არვიცი ალბათ ღამით 12-ზე

ხვალ იხურება 00:00
Rossoneri11111
Rossoneri11111 1 სექტემბერი 2019 18:28
ყველა გამოცემა წერს უკვე მილნამა კორეა გაიფორმა. მაგრად გამიტყდა ეერტონი ბევრად ჯობდა ამ სიტუაციაში როცა გუნდი აღარ აპირებს 2 თავდასხმელს ლეაო პიო სილვა კორეა ამდენი თავდასხმა რა. ჭირად უნდათ ან როგორ უნდა ათამაშონ

ბოლო დღეა ტრანსფერბზე და დადეთ რამე რატო კლავთ ხოლმე ამ საიტს ვერ გავიგე
Nero 1 სექტემბერი 2019 16:01
ციტატა: bona23
სატრანსფერო ფანჯარა დღეს 12 ზე იხურება?

ხვალ იხურება მაგრამ როდის არვიცი ალბათ ღამით 12-ზე
bona23
bona23 1 სექტემბერი 2019 15:58
სატრანსფერო ფანჯარა დღეს 12 ზე იხურება?
Nero 1 სექტემბერი 2019 15:49
გუშინ მილანს 4-3-2-1 არაფერი უთამაშია სუსო სულ ფლანგზე იყო და იქეთ მარცხნივ სულ სილვა იყო კასტილეხო შუაში მეორე ფორვარდის როლს ასრულებდა გამოდის არასრულყოფილი 4-3-3.. ეს კასტილეხო მილანის ყველაზე სუსტი წერტილია რადგან პირველ რიგში ფიზიკურად უსუსტესია და მაგის საქმე არაა ცენტრიდან შეტევები და საერთოდ ძირითადი.. ბორინიც და კასტილაც შეცვლაზე უფრო პროდუქტიულები იქნებიან კასტილამ მისი სისწრაფის ხარჯზე დაღლილ მცველებს კი უნდა აჯობოს
Rossoneri11111
Rossoneri11111 1 სექტემბერი 2019 15:41
Gds: Maldini dhe agjenti i Correa, Augustin Jimenez patën kontakte telefonike këtë mëngjes. Në mbrëmje, Milani do të beje përpjekjen e fundit për te nënshkruar me argjentinasin. Kontrata tre vjecare me nje rroge prej 3 milion eurosh ne vit është arritur tashmë me fantazistin argjentinas.

#acmnews
demegogailia
demegogailia 1 სექტემბერი 2019 14:30
nebismieri wyoba cudad chans roca gundi jer ver sheegua! dzalian magari gundi gveyoleba ukve me 10-11 turistvis! kastilexos nacvlad venturas daayenebs adre tu gvian. an hakans anac paquetas! prosta am wutas gundi sheguebis etapzea plius fiz momzadebis kutxit vabshe ar arian formashi!

კომენტარის დამატება

კოდის განახლება
* გაიარეთ საიტზე ავტორიზაცია, რაც კომენტარის დატოვების პროცედურას გაგიმარტივებთ
გამოკითხვა

5 ბალიანი სისტემით, როგორ შეაფასებდით "მილანის" სატრანსფერო პოლიტიკას?


დანაკლისი
დისკვალიფიცირებული: არავინ
ტრავმირებული: კალდარა

რეკლამა
Image
შემოგვიერთდით
მულტიმედია
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image