LIVE | "მილანი" - "ბოლონია"

image
შემადგენლობები

"მილანი" (3:4:2:1): დონარუმა, როდრიგესი, მუსაკიო, ზაპატა, აბატე, პაკეტა, ბიგლია, კესიე, ჩალხანოღლუ, პიონტეკი, სუსო.

"ბოლონია" : სკორუპსკი, დიჯიკსი, ლიანკო, დანილო, კალაბრესი, პოლი, პულგარი, სვანბერგი, სანსონე, ორსოლინი, პალაჩიო.


მატჩის პირდაპირი ტრანსლაციის ბმული: ბმული #1 скачать dle 10.5фильмы бесплатно

კომენტარები 107

gogi1984 7 მაი 2019 00:30
გილოცავთ ყველას. ფიორესთან პაკეტა არ გვეყოლება ამ მსაჯების დედას შევეცი. თურმე ფეხს რო გტეხავენ არ უნდა უთხრა ფეხბურთელს რას მიკეთებ შე თესლოვო ამათი ევროპა მოვტყან და სამართლის შუქურა.
rijkaard 7 მაი 2019 00:29
პატარა გამართლევა გვინდა და ყველა თამაშის მოგებით შანსი ჯერ კიდევ გვაქვს ინტერის ამოვარდნა მგონია ოთხეულიდან ნეტა გავძვრეთ გატუზოს ასეც და ისეც გაუშვებენ
American 7 მაი 2019 00:29
Ra mainteresebs ici? I'm ena milanistvis Liga daje arc mzajebs acyobt tu ra mafiaa ver gavige.
Bolos ki ijigra mainc mara magari ylea irsolini, mteli italiuri samsajeti da pederaciaa shesacvleli.

P. S. Sagol galianis, imdenad giji fania milanis!
Oto
Oto 7 მაი 2019 00:27
შიგ აქვს ამ მსაჯს
A.Nesta13 7 მაი 2019 00:16
ესენი ვინები არიან ბიჭოოო??!!! პატარა გაპროტესტებაც არ შეუძლიათ !!! მსაჯებს მოუტყან გამზრდელი
Oto
Oto 7 მაი 2019 00:14
ახლა რაც ძალი და ღონე აქვთ უნდა შეაკლან თავი ბოლომდე რომ გამარჯვებამდე მიიყვანონ.მაგრამ ფიორესთან არც პაკეტა.ჩალხანასაც ტრამვა აქ.არც ბაკაო.არც ბილია.კაროჩე დანძრეული აქ გუნდს
gogi1984 7 მაი 2019 00:09
რამის ფეხი მოტეხა და ხმა არ უნდა ამოიღო იმიტო რომ მილანში თამაშობ. ყველა მსაჯი ასე ბოზურად რატო იქცევა ბიჯოოო
Ghigu
Ghigu 7 მაი 2019 00:09
ნახეთ ბიშჭო რა იკადრა ამ ბოზიშვლმა მეორე თამაში გუნდს ყლეობაზე კაცს უგდებენ ამათ მართლა შიგ ხო არ აქვთ ამათი დედავატირეეე აუუ
PAKETA10) 7 მაი 2019 00:09
msajma gagvcira magram am cancaram ra qna kai ra amati jogiiii ....
Oto
Oto 7 მაი 2019 00:07
მსაჯს შიგ ხომ არ აქვს.რაზე გააგდო.მაგაზე მეტად გაცხარებულან ფეხბურთელები მაგრამ ყვითელიც არ მიუციათ და ეს ვაფშე გააგდო
ციტატა: gogi1984
ვსოო გაგვწირეს მსაჯებმა ისევ უსამართლოდ

Ara prosto naxe tipma ra ikadra?! Yviteli ni za xui sobachi misca da. Xelit gawia..da xels rom miartya witeli misca... Provokatroi deda movtyanr a
--------------------
022
აუუუ პაკეტას წითელი გვინდოდა ეხლაა, იმედია მოიგებენ. მსაჯს მოუ**ან კიდე მსაჯობა.
Ra witeli amis giji dedas sheveci ke?! Tips deda moutynes aqet miigho witeli
--------------------
022
gogi1984 7 მაი 2019 00:05
ვსოო გაგვწირეს მსაჯებმა ისევ უსამართლოდ
rijkaard 6 მაი 2019 23:59
ციტატა: Oto
პაკეტა ცენტრიდან რა კარგია მარტო მე ვატყობ???


გატუზოს და ზედმეტი პროფესორების გარდა ყველა ატყობს მაგას რაუნდა მაგ ბიჭს უკან რააა პროსტა
Gooooallllll dzalian kargi esec ese..... Moviget 99%
--------------------
022
PAKETA10) 6 მაი 2019 23:58
saxollll bichebs rtuli tamashia magram rac mtavaria vigebt
Oto
Oto 6 მაი 2019 23:58
პაკეტა ცენტრიდან რა კარგია მარტო მე ვატყობ???
American 6 მაი 2019 23:57
ციტატა: gogi1984
ციტატა: American
ციტატა: gogi1984
ციტატა: American
ციტატა: gogi1984
Amerikan შენ ფეხბურთის ლეგენდებს როგორ ზომავ გითხრა ზუსტად? ვინც კლასნი იყო. იმიტომ ამბობ გატუზო არაა ლეგენდაო. სირცხვილია ძაან დიდი სირცხვილი ასეთი კომენტარები. ვიცით რო ცუდი მწვრთნელია მაგრამ ლეგენდა არა არი რა ბავშვობაა

Geubnebi, gatuzo araa legenda

Shentvis sheizleba aris legenda, chemtvis araa da damijere zalian bevria pikorob chemnairad.

Gatuzos imito kvia "legend" rom didi xani tamashobda milanshi iseti pexburtelebis gverdit romlebsac mashindel msoplioshi miyavdat paradi.

Me martla geubnebi, kaladze araa maseti msjelobit legenda?

მოდი პირდაპირ გეუბნები რაა სადაც ჩემ კომენტარს დაინახავ არ დამიკომენტარო. და არც მე დაგიკომენტარებ რაც გინდა წერე, გასაგებად ვთქვი ხო?

Yvelaze didi problema sheni ici ra aris? Ggonia ro rasac ambob yvelapershi martali xar, egaa sheni problema, anu ar gevaseba sxvisi arc azri, arc codna, arc polemika.
Anu rogorc ki naxav sacinaagmdego azrs, ver itan.

კიდე პირდაპირ გეუბნები არ მინდა რამეზე დამიკომენტარო ვაფშე გამიგე ძმაო? სასაუბრო აღარაფერი მაქ შენთან და რას ვიტან დ რას ვერა ეგ ზუსტად ვიცი. გატუზო ლეგენდა არ არი ეგ სიტყვები ჩემთვის უკვე საკმარისია შენთან ვაფშე არ მქონდეს შეხება. მგონი გასაგებად გეუბნები კიდე

Kargi.
gogi1984 6 მაი 2019 23:55
ციტატა: ბექა ქურდაძე
გიგი 1984 მაიტა დადე მაგ ვიდეოს ლინკი მაგ შავტრაკას უნდა ვაგინო რომელუც დამიჯერეთ არ არის მილანის დონის. და მართლა არ მინდა იყოს ეგ მილანში იმიტომ რომ კესისავით უტვინოა და ცენტრში მინდა მე ტვინი

მომწერე როგორ ხარ ფეისბუქში აქ არ ვიცი ლინკის დადება

კომენტარის დამატება

კოდის განახლება
* გაიარეთ საიტზე ავტორიზაცია, რაც კომენტარის დატოვების პროცედურას გაგიმარტივებთ
გამოკითხვა

5 ბალიანი სისტემით, როგორ შეაფასებდით "მილანის" სატრანსფერო პოლიტიკას?


დანაკლისი
დისკვალიფიცირებული: არავინ
ტრავმირებული: კალდარა

რეკლამა
Image
შემოგვიერთდით
მულტიმედია
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image