"მილანი" 1-0 "ბრეშა" | მიმოხილვა და ფეხბურთელთა შეფასებები

image

სერია A-ს მეორე ტურის შეხვედრა მარკო ჯამპაოლოს "მილანმა" საკუთარ მოედანზე "ბრეშას" წინააღმდეგ ითამაშა და მატჩი მასპინძელთა გამარჯვებით, 1:0 დასრულდა.



"მილანი" 1-0 "ბრეშა" | მიმოხილვა და ფეხბურთელთა შეფასებები
скачать dle 10.5фильмы бесплатно
Image

კომენტარები 63

giga qatamadze 1 სექტემბერი 2019 23:16
არდააფასეს ზაპატა და მეორე გოლი შეაგდო უკვე არუნდა გაეშვათ ამ დუარტეს კიდე დაალპობენ სკამზე და მასე ზაპატაც იქნებოდა 13 მილიონიც შეგვჩებოდა
Nero 1 სექტემბერი 2019 23:12
დი მარციო: მილანი რებიჩის გარდა ტაისონის გადმობირებასაც ცდილობს შახტარიდან რომლის ფასი 30 მილიონია

ჩემი აზრით 31 წლის ტაისონში 30 მილიონი სრული სისულელეა
sii
sii 1 სექტემბერი 2019 22:46
დამნიშნეთ ადმინად მე დავდებ სტატიებს რა პონტია ტო ესეთი პასიურობა ტფუიი
Santorini88 1 სექტემბერი 2019 22:08
ციტატა: milanista
ციტატა: Santorini88
ციტატა: milanista
ციტატა: Santorini88
25 მილიონი+ ანდრე სილვა აინტრახტში გადადის და რებიჩი დილით მილანში იქნებაო. სილვას იმიტომ ითხოვენ გერმანელები რომ 50% ტრანსფერის ფიორენტინასთან მიდის უფლებები აქვს რებიჩზე

აშკარაა რომ ჯამპაოლო ითხოვს ტრანსფერებ. ბენასერიც მაგან მოაყვანინა და რებიჩიც ss ზე . ანუ პიონტეკი ძირითადში იქნება სავარაუდო. ეს ფლანგზეც დარბის მარცხნივ და 4-3-3 ხო არ აპირებს?? 4-3-1-2 სჯობს

სილვა და ზემოდან 25 მილიონი სწორად გავიგე ? თუ ასეა მოცტყან ამათი პოლიტიკა მართლა რაა ))))


ანუ 25 მილიონი+ბონუსები ახლა გადაიხადეს. + სილვა იჯარით წავიდა და გამოსყიდვის უფლება ექნებათ

ასე კარგია ძალიან სილვაც მოგვშორდება და ნორმალური ფეხბურთელი მოვა, საშვალოზე ოდანვ მეტი რო შეუძლია ისეთი


ცუდი ბიჭი ნაღდად არაა რებიჩი. ასეთი ჟილკიანი ცოცხალი ბალკანელები კარგია გუნდში. თან სილვაც წავიდა.
Zeon 1 სექტემბერი 2019 22:05
ციტატა: giga qatamadze
შენ ისე ამბობ ძმა ვითომ ევერტონს ვერ გაყიდიან სადმე ევერტონი გასაშვები არიყო პროსტა და მაგ ბიჭი დიდ ფეხბურთს ითამაშებს და ბოლოს ნაწოვი მილანი გამოვა ვიდრე ევერტონი

მასეთი მიდგომით არც ევერტონი იხეირებს თავისთავად მილანს წელს ძალიან წაადგებოდა არც მილანი... ანუ მანდ მარტო მილანის თემა არ არის ,მაგარი ლაბირინთია ეგ ტრანსფერი..... თორემ მალდინის და ბობანის სკაუტობა არ გაიშვა არსად მაგასაც კი ვხედავთ ,მილანის სიყვარული ერთია პროფესიონალი რიგით საკითხებში კი სულ სხვაა.
milanista
milanista 1 სექტემბერი 2019 22:05
ციტატა: Santorini88
ციტატა: milanista
ციტატა: Santorini88
25 მილიონი+ ანდრე სილვა აინტრახტში გადადის და რებიჩი დილით მილანში იქნებაო. სილვას იმიტომ ითხოვენ გერმანელები რომ 50% ტრანსფერის ფიორენტინასთან მიდის უფლებები აქვს რებიჩზე

აშკარაა რომ ჯამპაოლო ითხოვს ტრანსფერებ. ბენასერიც მაგან მოაყვანინა და რებიჩიც ss ზე . ანუ პიონტეკი ძირითადში იქნება სავარაუდო. ეს ფლანგზეც დარბის მარცხნივ და 4-3-3 ხო არ აპირებს?? 4-3-1-2 სჯობს

სილვა და ზემოდან 25 მილიონი სწორად გავიგე ? თუ ასეა მოცტყან ამათი პოლიტიკა მართლა რაა ))))


ანუ 25 მილიონი+ბონუსები ახლა გადაიხადეს. + სილვა იჯარით წავიდა და გამოსყიდვის უფლება ექნებათ

ასე კარგია ძალიან სილვაც მოგვშორდება და ნორმალური ფეხბურთელი მოვა, საშვალოზე ოდანვ მეტი რო შეუძლია ისეთი
Santorini88 1 სექტემბერი 2019 22:02
ციტატა: milanista
ციტატა: Santorini88
25 მილიონი+ ანდრე სილვა აინტრახტში გადადის და რებიჩი დილით მილანში იქნებაო. სილვას იმიტომ ითხოვენ გერმანელები რომ 50% ტრანსფერის ფიორენტინასთან მიდის უფლებები აქვს რებიჩზე

აშკარაა რომ ჯამპაოლო ითხოვს ტრანსფერებ. ბენასერიც მაგან მოაყვანინა და რებიჩიც ss ზე . ანუ პიონტეკი ძირითადში იქნება სავარაუდო. ეს ფლანგზეც დარბის მარცხნივ და 4-3-3 ხო არ აპირებს?? 4-3-1-2 სჯობს

სილვა და ზემოდან 25 მილიონი სწორად გავიგე ? თუ ასეა მოცტყან ამათი პოლიტიკა მართლა რაა ))))


ანუ 25 მილიონი+ბონუსები ახლა გადაიხადეს. + სილვა იჯარით წავიდა და გამოსყიდვის უფლება ექნებათ
milanista
milanista 1 სექტემბერი 2019 21:59
ციტატა: Santorini88
25 მილიონი+ ანდრე სილვა აინტრახტში გადადის და რებიჩი დილით მილანში იქნებაო. სილვას იმიტომ ითხოვენ გერმანელები რომ 50% ტრანსფერის ფიორენტინასთან მიდის უფლებები აქვს რებიჩზე

აშკარაა რომ ჯამპაოლო ითხოვს ტრანსფერებ. ბენასერიც მაგან მოაყვანინა და რებიჩიც ss ზე . ანუ პიონტეკი ძირითადში იქნება სავარაუდო. ეს ფლანგზეც დარბის მარცხნივ და 4-3-3 ხო არ აპირებს?? 4-3-1-2 სჯობს

სილვა და ზემოდან 25 მილიონი სწორად გავიგე ? თუ ასეა მოცტყან ამათი პოლიტიკა მართლა რაა ))))
lukich
lukich 1 სექტემბერი 2019 21:54
ფუუ როგორ მეზიზღება, სატრანსფერო ფანჯრის ბოლო დღეს და საათებში, ღრმა ძილში რომ არიან ეს ადმინები. ბოლო საათებია, დაწერეთ თქვე კაი ხალხო რა რამე..
ამათ კიდე შიგააქვთ თუ კოლექციას ვაგროვებთ ამ თავდამსხმელებში?! შემქნელი გვჭირდება ძალიან, რომელიც ფლანგზეც გაიქცევა და შუიდანაც შეეძლება ფანტაზიური შეტევა პასი და დარტყმა. ყოველი შენაძენი კარგია, მაგრამ კარგი სხვა მცნებაა და ვინც მართლა კარგი და შემდგარი ვარსკვლავია, კაკ მინიმუმ ერთი ეგეთი გვინდა
Santorini88 1 სექტემბერი 2019 21:51
25 მილიონი+ ანდრე სილვა აინტრახტში გადადის და რებიჩი დილით მილანში იქნებაო. სილვას იმიტომ ითხოვენ გერმანელები რომ 50% ტრანსფერის ფიორენტინასთან მიდის უფლებები აქვს რებიჩზე

აშკარაა რომ ჯამპაოლო ითხოვს ტრანსფერებ. ბენასერიც მაგან მოაყვანინა და რებიჩიც ss ზე . ანუ პიონტეკი ძირითადში იქნება სავარაუდო. ეს ფლანგზეც დარბის მარცხნივ და 4-3-3 ხო არ აპირებს?? 4-3-1-2 სჯობს
giga qatamadze 1 სექტემბერი 2019 21:44
ციტატა: Zeon
ციტატა: giga qatamadze
ადმინებო შემოუშვით სიახლეები ამ ხალხმა თუ ნახა დაწერეთ რამე რებიჩი ადრე ფიორეში იყო დიდი ვერაფერი ქნა და გერმანიას მოერგო უფრო რავიცი რა ამ ევერტონზე მწყდება გული 35 მილიონს ითხოვდა გრემიოდა უშვებდნენ რატო ატორმუზებენ ვერ ვხვდები რა რებიჩი კაროჩე რა ისევ დომხალი იქნება წელს ეს ვიცი და ესეთი ფეხბურთით რაუ და ქნან არვიცი გოლის გატანადა ტრაკის მიცემა ერთია ეგრევე ჯდებიან დაცვაში გამოვა ვიგაცა გიჯი მერედა დოუქიანებს 40 მეტრიდან და ვსიო დამთავრდება ასე ერთი ნოლზე რო გუნდი ჯდება არასდროს ამართლებს და მითუმეტეს ბრეშასთან და სპალთან რო დაცვაში ჩაჯდები არვიცი რა გატუზო მენატრება მე ლიჩნად უკვე

ევერტონს გრემიოს გარდა ყავს 3 მეპატრონე თუ მეწილე ამ ტრანსფერში აქედან არის დასკვნა რომ ლეომ რომ მოაგვარა სავით იმ პერიოდიდან რომ დაეწყოთ ეხლა დასრულდებოდა ეს ტრანსფერი ყველას მადის გასაძღომათ ,პლანკას მოუმატეს ძალიან. ხოდა ეხლა ევერტონმაც და მისმა 4 ვე მფლობელმაც წოვონ იქ სადაც არიან

შენ ისე ამბობ ძმა ვითომ ევერტონს ვერ გაყიდიან სადმე ევერტონი გასაშვები არიყო პროსტა და მაგ ბიჭი დიდ ფეხბურთს ითამაშებს და ბოლოს ნაწოვი მილანი გამოვა ვიდრე ევერტონი
Zeon 1 სექტემბერი 2019 21:38
ციტატა: giga qatamadze
ადმინებო შემოუშვით სიახლეები ამ ხალხმა თუ ნახა დაწერეთ რამე რებიჩი ადრე ფიორეში იყო დიდი ვერაფერი ქნა და გერმანიას მოერგო უფრო რავიცი რა ამ ევერტონზე მწყდება გული 35 მილიონს ითხოვდა გრემიოდა უშვებდნენ რატო ატორმუზებენ ვერ ვხვდები რა რებიჩი კაროჩე რა ისევ დომხალი იქნება წელს ეს ვიცი და ესეთი ფეხბურთით რაუ და ქნან არვიცი გოლის გატანადა ტრაკის მიცემა ერთია ეგრევე ჯდებიან დაცვაში გამოვა ვიგაცა გიჯი მერედა დოუქიანებს 40 მეტრიდან და ვსიო დამთავრდება ასე ერთი ნოლზე რო გუნდი ჯდება არასდროს ამართლებს და მითუმეტეს ბრეშასთან და სპალთან რო დაცვაში ჩაჯდები არვიცი რა გატუზო მენატრება მე ლიჩნად უკვე

ევერტონს გრემიოს გარდა ყავს 3 მეპატრონე თუ მეწილე ამ ტრანსფერში აქედან არის დასკვნა რომ ლეომ რომ მოაგვარა სავით იმ პერიოდიდან რომ დაეწყოთ ეხლა დასრულდებოდა ეს ტრანსფერი ყველას მადის გასაძღომათ ,პლანკას მოუმატეს ძალიან. ხოდა ეხლა ევერტონმაც და მისმა 4 ვე მფლობელმაც წოვონ იქ სადაც არიან
rijkaard 1 სექტემბერი 2019 21:38
სილვა წავიდა საპირისპირო მხარეს. ხვალ სამედიცინო შემოწმება ექნება რებიჩს.
giga qatamadze 1 სექტემბერი 2019 21:38
ანდრე სილვა წავიდა ფეისზე ვნახე ახლა აინტრახტში წავიდაო

მეორე ბალერინაც მიაყოლეთ და ეგაა
Van basten 1 სექტემბერი 2019 21:36
Andres silvaa piriqitt aintraxtshii bolos mainc gamoskvanja maldinma kai transferii ra sashualeba gunds aq magis farglebshi mshvenieri shenadzenebi gaaketaaa
zurius 1 სექტემბერი 2019 21:35
ისევ რებიჩზე
ისე იწერებიან უკვე გადაწყვეტილიაო არენდა გამოსყიდვის უფლებით
ძალიან კარგი შენაძენი იქნება
მარცხენა ფლანგი, მეორე ფორვარდად, ფორვარდად შეუძლია თამაში
ზალიან მებრძოლი და ხარისხიანი მოთამაშეა
25 წლისაა, მაგრამ საკმაოდ გამოცდილი, ხორვატიის ნაკრების წევრი, იტალიას კარგად იცნობს, ადაპტაცია არ გაუჭირდება
მივესალმები
Van basten 1 სექტემბერი 2019 21:33
Dges aintraxtis ganacxadshic ar iyoo xval dilit gaivlis shemowmebas milanshii martla kai transferiaa da gaamartlebs uechvelii
Zeon 1 სექტემბერი 2019 21:29
რებიჩი კაია ,მარცხენა ფლანგს ამოაცოცხლებს რომელიც წლებია პარალიცის სტატუსითაა მილანისთვის.....მომეწონა (მთლიანობაში რა არი მოსაწონი სხვა საკითხია) მომეწონა ჯამპალოსო მიდგომა ზუსტად იმ გუნდთან ზუსტად დროლუდა დასვა პენტეკი პაკეტა ,ეს მიდგომა მომეწონა მარტო ,ამ მილანის შემადგენლობიდან გამომდინარე არც ერთი არ არის ტოპი და არც ერთს არ უნდა ჰქონდეს მუდმივი ძირითადში გარანტია,ადინ ხუია პირველი სასტავი თუ კი მეორე როცა ორივე ერთი და იგივე შედეგს დებს. მე არ ვიცავ ჯამპოლოს რაც გადაიხადე ის შემადგენლობაა, ილუზიებს მოვეშვათ, კაი ტრენერი აქ არ მოვა მანამ სანამ პირადი კონტრაკტის გარდა მინიმუმ 3 ტოპს მოითხოვს ეს როგორც მოხდა წელს ინტერის მაგალითიც კი კმარა.... ხოდა ნერვები დაიწყნარეთ ვიცით სადაც ვართ როგორც ვართ ,დარწმუნებული ვარ ეს კასტილაც ბორინებიც დროთა განმავლობაში დაჯდებიან იქ სადაც უნდა იყვნენ ,გამბედაობა ტრენერის ,პაკეტა და პენტეკის ზაპასში მხოლოდ მხოლოდ მისასალმებელი იყო . არც ერთი არ არის მზად არც ერთმა არ უნდა იგრძნონ თავი კუდში. ერთი ნათელი რაც მოხდა.. სრული ანალიზი ....დალშე ის რომ ძალიან ცუდათ ვართ კი ვართ.
zurius 1 სექტემბერი 2019 21:27
რებიჩზე დაიწერა უკვე აიყვანაო მილანმა არენდით.
პირადად მე ვთვლი, რომ თუ მართალია ძალიან კარგი შენაძენია მილანისთვის.
ძლივს ვიღაცა ყვერებიანი მოთამაშე მოვა, მარცხენა შეტევის ფლანგს კარგად გააძლიერებს.
კორეაზეც იწერება ჯერკიდევ მიდის მოლაპარაკებებიო და ეგაც თუ გვეღირსა რაღაცის იმედი გაჩნდება წელს.
rijkaard 1 სექტემბერი 2019 21:17
ციტატა: პაპა კარლო
მე დე პაული მირჩევნია რებიჩს უფრო იაფიცაა და სერია ას იცნობს. გერმანია ბევრად მარტივი სათამაშოა

რებიჩიც იცნობს სერიაA ს veronashi და ფიორენტინაში იყო საკმაოდ ახალგაზრდულ ასაკში. არც დე პაულია გენიოსი ასე რომ ვნახოთ რა იქნება

კომენტარის დამატება

კოდის განახლება
* გაიარეთ საიტზე ავტორიზაცია, რაც კომენტარის დატოვების პროცედურას გაგიმარტივებთ
გამოკითხვა

5 ბალიანი სისტემით, როგორ შეაფასებდით "მილანის" სატრანსფერო პოლიტიკას?


დანაკლისი
დისკვალიფიცირებული: კალაბრია
ტრავმირებული: კალდარა

რეკლამა
Image
შემოგვიერთდით
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image