ნემანია მატიჩს სერია ა-ში მსურველი ყავს

image
"Tuttosport"-ის ცნობით, "მანჩესტერ იუნაიტედის" ნახევარმცველს ნემანია მატიჩს სერია ა-დან შემოთავაზება აქვს.

სერბის მიმართ ინტერესს "მილანი" იჩენს. ტრანსფერის ალბათობა საკმაოდ მაღალია, რადგან "წითელი ეშმაკები" თავიანთი შუახაზელის გაყიდვის წინააღმდეგნი არ არიან.

პრობლემას მხოლოდ "მანიუს" ფეხბურთელის ხელფასი წარმოადგენს. ბალკანელი "მანკუნიანელთა" რიგებში წელიწადში 7.5 მილიონ ევროს იღებს.

"როსონერისთვის" ეს ძალიან ბევრია, ასე რომ "შავ-წითლებში" გადასვლის სურვილის შემთხვევაში, მატიჩს დათმობაზე წასვლა მოუწევს.
скачать dle 10.5фильмы бесплатно

კომენტარები 39

Rosoneri1899 6 ივლისი 2019 00:02
ციტატა: superkaka22
rossoneri1899 მართალი ხარ ჩემი ძმაო მაგრამ აქ ხალხი სხვა რაღაცას ითხოვს, ისეთები მოიყვანონ რომლებიც მინიმუმ იმ 7-8 კაცის დონე იქნება რომელიც მილანის ბირთვია, ის რო დღეს მილანში არც ტოპ ტრენერი მოვა და არც ტოპ ფეხბურთელი ორჯერ ორია, მაგრამ ხო არის შუალედი ტოპ ტრენერსა და ყლე ტრენერს შორის? ვერ გახვედი ლიგაზე იმ ჩემპიონატში და იმ პერიოდში სადაც 4 ე ადგილი ნაჩუქარი უნდა ყოფილიყო, რალურად რო ვიმსჯელოთ რომა და ლაციო ჩაყლევებულები იყვნენ ვინ უნდა შეგვცილებოდა 4 ე ადგილს ხო? მაგრამ გამოხტა ატალანტა და წაგვართავ ლიგის საგზური, ამის მერე გუნდის ხელმძღვანელობა რას აკეთებს? ყველაფერი დააბრალა ტრენერს გაუშვა და ვინ მოყავს სერიას 11 ე ადგილოსანი გუნდის ტრენერი??? ზამენა ხო გვინდაო რონიძახი ბაზარი არაა გვინდა მაგრამ ზამენაზე ვის სვავ გავარდნილი გუნდის ფეხბურთელებს? გავიგე რო გვარდიოლას კონტეს პოჩეტინოს კლოპს ვერ ნიშნავ და ნეიმარი აზარი პოგბა დებრუინი ვერ მოგყავს და პირადად მე არც მაქვს იმის ილუზია რო მოიყვანენ მაგრამ ყლეთა ჯოგს რო ყლეთა ჯოგით ცვლი ამაში ლოგიკა სად არის? რა ქნა სამპდორიამ წელს ასეთი მისი ტრენერი რო მოგყავს, დაცვითი თამაშით გამოირჩეოდა შეტევითი თამაშით და ევრო საგზურებისთვის იბრძოლა? რეალობა იცი რა არის? ვერცერთ მაღალი კლასის კი არა ნორმალურ ტრენერს და ფეხბურთელს ვერ კერავენ და ვისაც კერავენ ის მოყავთ. მერე ან ვერ გაამართლებან ოდნავ გაამართლებს

მოკლედ ვნახოთ წელს აბა.მე ოპტიმისტურად ვარ,იმედია არ ვცდები
superkaka22 5 ივლისი 2019 23:47
rossoneri1899 მართალი ხარ ჩემი ძმაო მაგრამ აქ ხალხი სხვა რაღაცას ითხოვს, ისეთები მოიყვანონ რომლებიც მინიმუმ იმ 7-8 კაცის დონე იქნება რომელიც მილანის ბირთვია, ის რო დღეს მილანში არც ტოპ ტრენერი მოვა და არც ტოპ ფეხბურთელი ორჯერ ორია, მაგრამ ხო არის შუალედი ტოპ ტრენერსა და ყლე ტრენერს შორის? ვერ გახვედი ლიგაზე იმ ჩემპიონატში და იმ პერიოდში სადაც 4 ე ადგილი ნაჩუქარი უნდა ყოფილიყო, რალურად რო ვიმსჯელოთ რომა და ლაციო ჩაყლევებულები იყვნენ ვინ უნდა შეგვცილებოდა 4 ე ადგილს ხო? მაგრამ გამოხტა ატალანტა და წაგვართავ ლიგის საგზური, ამის მერე გუნდის ხელმძღვანელობა რას აკეთებს? ყველაფერი დააბრალა ტრენერს გაუშვა და ვინ მოყავს სერიას 11 ე ადგილოსანი გუნდის ტრენერი??? ზამენა ხო გვინდაო რონიძახი ბაზარი არაა გვინდა მაგრამ ზამენაზე ვის სვავ გავარდნილი გუნდის ფეხბურთელებს? გავიგე რო გვარდიოლას კონტეს პოჩეტინოს კლოპს ვერ ნიშნავ და ნეიმარი აზარი პოგბა დებრუინი ვერ მოგყავს და პირადად მე არც მაქვს იმის ილუზია რო მოიყვანენ მაგრამ ყლეთა ჯოგს რო ყლეთა ჯოგით ცვლი ამაში ლოგიკა სად არის? რა ქნა სამპდორიამ წელს ასეთი მისი ტრენერი რო მოგყავს, დაცვითი თამაშით გამოირჩეოდა შეტევითი თამაშით და ევრო საგზურებისთვის იბრძოლა? რეალობა იცი რა არის? ვერცერთ მაღალი კლასის კი არა ნორმალურ ტრენერს და ფეხბურთელს ვერ კერავენ და ვისაც კერავენ ის მოყავთ. მერე ან ვერ გაამართლებან ოდნავ გაამართლებს
Rosoneri1899 5 ივლისი 2019 22:52
ციტატა: giga qatamadze
ციტატა: Rosoneri1899
Giga qatamadze

8 წელი რომ ამბობ ელიოტი რა სვაშია ბერლუსკონის ცოდვებთან?ორი წელი გუნდშია.ჩინელები კიდე ბერლუსკონის მორიგი აფიორა იყო.დაგავიწყდა ლივერპული რამდენი წელი ლიგის ზონაშიც ვერ გადიოდა.არ მოვა არა ამ გუნდში ტოპ ტრენერი რით ვერ გაიგეთ,არ უნდათ ეგეთ გუნდში და ვერც ხარჯავენ დიდ ფულს.აქ მეც დავწერ ისეთ ფეხბურთელებს,მაგრამ თავს ხო არ მოვიტყუებ.ბიუჯეტი უნდა დაბალანსდეს და თავისუფლად ვერ მოქმედებენ.გუნდი არის ფეხბურთელები,უბრალოდ კარგი ტრენერი მათ კარგად მართავს.მენეჯერი იმიტო ქვია.მარტო ტრენერი ვინ ჩემი სირია,თუ გუნდში პიტალოებია

ვინაა ტრენერიდა ვინც ლიგაზე გაიყვანს მილანს და მერე შეეშვება ეს სირი უეფა აღარ მოტყნავს ტვინს ინტერის მაგალითი აიღე აგერ გავიდნენდა უეფასთანაც დაალაგეს და ტრანსფერებზე ხო ზედმეტია საუბარი ისეთები მოყავთ და აგენმა ერთი 50 ვერ გააგდეს ამ ბოზებმა რო წესიერი კაცი მოიყვანონ განვადებით ებაზრებიენ ყველას ერნანდესზე 20მილიონზე არენდა უთხრეს სირცხვილია უბრალოდ მსოფლიო დაციინის გუნდს ვინიყოდა ვინ არი ახლა ეს გუნდი და 8 წელია გუნდს არ გავს და შენთუ ასეთი გუნდის ყურეა კიდე 3 წელი გინდა საღოლ ძმაო შენ ნერვებს

მე ასეთი გუნდიდ ნახვა არ მინდა ერთი წუთით და რატო აუკუღმართებ ჩემს ნათქვამს,ამდენი დავწერე და შინაარსი ეს გამოიტანე?მეც მინდა ის რაც შენ,უბრალოდ რეალობა სხვაა და შენ ოცნებობ.კიდე 8 წელს იძახი,როცა ელიოტს მეორე წელია გუნდი ყავს.
გიგა ქათამაძე რა ყლე აზროვნება გაქ შენ დედას შევეცი მართლა ქათამაძე ხარ ანუ მოზრდილი ქათამი
giga qatamadze 5 ივლისი 2019 21:43
ციტატა: Rosoneri1899
Giga qatamadze

8 წელი რომ ამბობ ელიოტი რა სვაშია ბერლუსკონის ცოდვებთან?ორი წელი გუნდშია.ჩინელები კიდე ბერლუსკონის მორიგი აფიორა იყო.დაგავიწყდა ლივერპული რამდენი წელი ლიგის ზონაშიც ვერ გადიოდა.არ მოვა არა ამ გუნდში ტოპ ტრენერი რით ვერ გაიგეთ,არ უნდათ ეგეთ გუნდში და ვერც ხარჯავენ დიდ ფულს.აქ მეც დავწერ ისეთ ფეხბურთელებს,მაგრამ თავს ხო არ მოვიტყუებ.ბიუჯეტი უნდა დაბალანსდეს და თავისუფლად ვერ მოქმედებენ.გუნდი არის ფეხბურთელები,უბრალოდ კარგი ტრენერი მათ კარგად მართავს.მენეჯერი იმიტო ქვია.მარტო ტრენერი ვინ ჩემი სირია,თუ გუნდში პიტალოებია

ვინაა ტრენერიდა ვინც ლიგაზე გაიყვანს მილანს და მერე შეეშვება ეს სირი უეფა აღარ მოტყნავს ტვინს ინტერის მაგალითი აიღე აგერ გავიდნენდა უეფასთანაც დაალაგეს და ტრანსფერებზე ხო ზედმეტია საუბარი ისეთები მოყავთ და აგენმა ერთი 50 ვერ გააგდეს ამ ბოზებმა რო წესიერი კაცი მოიყვანონ განვადებით ებაზრებიენ ყველას ერნანდესზე 20მილიონზე არენდა უთხრეს სირცხვილია უბრალოდ მსოფლიო დაციინის გუნდს ვინიყოდა ვინ არი ახლა ეს გუნდი და 8 წელია გუნდს არ გავს და შენთუ ასეთი გუნდის ყურეა კიდე 3 წელი გინდა საღოლ ძმაო შენ ნერვებს
Rosoneri1899 5 ივლისი 2019 20:44
Giga qatamadze

8 წელი რომ ამბობ ელიოტი რა სვაშია ბერლუსკონის ცოდვებთან?ორი წელი გუნდშია.ჩინელები კიდე ბერლუსკონის მორიგი აფიორა იყო.დაგავიწყდა ლივერპული რამდენი წელი ლიგის ზონაშიც ვერ გადიოდა.არ მოვა არა ამ გუნდში ტოპ ტრენერი რით ვერ გაიგეთ,არ უნდათ ეგეთ გუნდში და ვერც ხარჯავენ დიდ ფულს.აქ მეც დავწერ ისეთ ფეხბურთელებს,მაგრამ თავს ხო არ მოვიტყუებ.ბიუჯეტი უნდა დაბალანსდეს და თავისუფლად ვერ მოქმედებენ.გუნდი არის ფეხბურთელები,უბრალოდ კარგი ტრენერი მათ კარგად მართავს.მენეჯერი იმიტო ქვია.მარტო ტრენერი ვინ ჩემი სირია,თუ გუნდში პიტალოებია
giga qatamadze 5 ივლისი 2019 20:20
ციტატა: Rosoneri1899
აქ თავიდანვე მონტელაზე კარგად ლაპარაკობნენ და მერე გინება.
გატუზო რო მოვიდა იმასაც ჯმა.
ახლა ჯამპაოლოს ჯმა.ამათი მოსაწონი არ მოინახა რა :)
ვინც არ უნდა მოვიდეს ფეხბურთს ფეხბურთელები თამაშობენ,ტრენერი რაც არ უნდა მაგარი და ტაქტიკოსი იყოს,თუ შემსრულებელია ყლე,დაავალე რაც გინდა.ან ვინ გინდოდათ მილანში სარი?ალეგრი?გვარდიოლა ხომ არა?იქნებ კონტე?კაი კაცო?კიდე რა გვინდა?რეალობას თვალი გაუსწორეთ.იმ გუნდში რომელიც ლიგაზე არაა,რომელსაც ვარსკვლავები არ ყავს,რომელსაც ვალები და პრობლემები აქვს უეფასთან და რომლის პროექტი მხოლოდ უახლოეს წლებზეა გათვლილი და არა წელს და მომავალ წელზე,ვინ მოვა აქ?! იცით როდის იყიდიან ვარსკვლავებს?იცით როდის მოვლენ მაგარი ტრენერები?როცა სტაბილურად ძლიერი იქნება გუნდი ფინანსურად და ყოველ წელს ლიგაზე და ოთხეულში გარანტირებულად გავა.მანამდე რატო გქონდათ ილუზია არ მესმის.
მალდინი,ბობანი და სხვები ყლეები არიან,მათზე მეტად იცით შიდა პრობლემები,შესაძლებლობები და მათზე მეტად გტკივათ გული მილანზე?! რავა ყველა პროფესორობთ.სუფთა დეცკი სადია ამ გვერდზე.ნუ ყველას და საღად მოაზროვნეს არ ეხება.ვის გაუხარდება ჩემზე მეტად ნეიმარი სიტყვაზე,გვარდიოლა,დელიხტი და სხვა ვარსკვლავები,მაგრამ ხო არ უნდა დაკარგო ადამიანმა რეალობის აღქმა.რას ითხოვთ,საერთოდ გარტყმაში არ ხართ ზოგი.ემპოლიდან მოიყვანეს თუ ჯენოადან,სკამზე არ გინდათ ხალხი?! თუ სასთავის ხალხს ბებიაჩემი შეცვლის?! გაუშვეს მაური,ბილია მიდის და სხვები.ტიპებს ზამენაზე ზვეზდები უნდათ,როცა სასთავში არ გვყავს ვარსკვლავები.ვერ ხარჯავს დიდ ფულს გუნდი ძველი პრობლემებიდან გამომდინარე.ლიგაზე რომ გავლენ,ფინანსურად დასტაბილურდებიან,მერე მოვა უკეთესები,მერე ფულიც მეტი დაიხარჯებს.ეს გზა გაიარა ლივერპულმა და სხვებმაც.თქვენ რა გინდათ რომ ბერლუსკონმა რომელიც გუნდი მძღნერში დატია ,ორ წელში მოიხოდოს?და მერე ვიღაც ყლე ჩინელებს რო მიყიდა?ან მალდინი და ბობანი დათანხმდებოდნენ რომ არ იყოს ეს პროექტი ახლო მომავალზე გათვლილი?კომენტარების წერაში და აქედან ჭკუის სწავლებაში მგლები ხართ.მე ველოდები წელს ოთხეულს და იმ წლიდან უკვე ყოველ მომდევნო წელს ძველი მილანის დაბრუნებას.სამ წელში ჩემი აზრით უკვე ლიგაზეც გაიწევენ.ასე რომ ზღაპრებს და ოცნებებს მორჩით ამ ეტაპზე და რეალურად შეაფასად გუნდის მდგომარეობა პრაფესორებო :)

8 წელია ბრატ რაც მძღნერშია გუნდი და ეს ცოტაა ვის დაჭირდა ამდენი ხანი ლივერპულის მაგალითი რო მოგყავს ტრენერი რო საჭიროა ამას რათუნდა ახნა ტრენერია მთელი გუნდი და მერე სხვა დანარჩენი 3 წელი რო ამბობ 2 სამიწელი გევიდა და საბან ეს ჯამპაოლებიდა ყლეები იქნება აქ რამდენი სამი წელი გავა ერთად ვითვალოდ
italy 5 ივლისი 2019 20:09
Rosoneri1899 ყველაფერში გეთანხმები. ტოპ ტრანსფერი ვისარუნდა, მაგრამ ცოტა რეალობას შევხედოთ მეგობრებო ;)
მატიჩი მშვენიერი შენაძენი იქნება თუ დაითრევენ. მერე რა რომ ასაკშია ძალიან დიდი გამოცდილება უმაგრებს ზურგს
Rosoneri1899 5 ივლისი 2019 19:16
აქ თავიდანვე მონტელაზე კარგად ლაპარაკობნენ და მერე გინება.
გატუზო რო მოვიდა იმასაც ჯმა.
ახლა ჯამპაოლოს ჯმა.ამათი მოსაწონი არ მოინახა რა :)
ვინც არ უნდა მოვიდეს ფეხბურთს ფეხბურთელები თამაშობენ,ტრენერი რაც არ უნდა მაგარი და ტაქტიკოსი იყოს,თუ შემსრულებელია ყლე,დაავალე რაც გინდა.ან ვინ გინდოდათ მილანში სარი?ალეგრი?გვარდიოლა ხომ არა?იქნებ კონტე?კაი კაცო?კიდე რა გვინდა?რეალობას თვალი გაუსწორეთ.იმ გუნდში რომელიც ლიგაზე არაა,რომელსაც ვარსკვლავები არ ყავს,რომელსაც ვალები და პრობლემები აქვს უეფასთან და რომლის პროექტი მხოლოდ უახლოეს წლებზეა გათვლილი და არა წელს და მომავალ წელზე,ვინ მოვა აქ?! იცით როდის იყიდიან ვარსკვლავებს?იცით როდის მოვლენ მაგარი ტრენერები?როცა სტაბილურად ძლიერი იქნება გუნდი ფინანსურად და ყოველ წელს ლიგაზე და ოთხეულში გარანტირებულად გავა.მანამდე რატო გქონდათ ილუზია არ მესმის.
მალდინი,ბობანი და სხვები ყლეები არიან,მათზე მეტად იცით შიდა პრობლემები,შესაძლებლობები და მათზე მეტად გტკივათ გული მილანზე?! რავა ყველა პროფესორობთ.სუფთა დეცკი სადია ამ გვერდზე.ნუ ყველას და საღად მოაზროვნეს არ ეხება.ვის გაუხარდება ჩემზე მეტად ნეიმარი სიტყვაზე,გვარდიოლა,დელიხტი და სხვა ვარსკვლავები,მაგრამ ხო არ უნდა დაკარგო ადამიანმა რეალობის აღქმა.რას ითხოვთ,საერთოდ გარტყმაში არ ხართ ზოგი.ემპოლიდან მოიყვანეს თუ ჯენოადან,სკამზე არ გინდათ ხალხი?! თუ სასთავის ხალხს ბებიაჩემი შეცვლის?! გაუშვეს მაური,ბილია მიდის და სხვები.ტიპებს ზამენაზე ზვეზდები უნდათ,როცა სასთავში არ გვყავს ვარსკვლავები.ვერ ხარჯავს დიდ ფულს გუნდი ძველი პრობლემებიდან გამომდინარე.ლიგაზე რომ გავლენ,ფინანსურად დასტაბილურდებიან,მერე მოვა უკეთესები,მერე ფულიც მეტი დაიხარჯებს.ეს გზა გაიარა ლივერპულმა და სხვებმაც.თქვენ რა გინდათ რომ ბერლუსკონმა რომელიც გუნდი მძღნერში დატია ,ორ წელში მოიხოდოს?და მერე ვიღაც ყლე ჩინელებს რო მიყიდა?ან მალდინი და ბობანი დათანხმდებოდნენ რომ არ იყოს ეს პროექტი ახლო მომავალზე გათვლილი?კომენტარების წერაში და აქედან ჭკუის სწავლებაში მგლები ხართ.მე ველოდები წელს ოთხეულს და იმ წლიდან უკვე ყოველ მომდევნო წელს ძველი მილანის დაბრუნებას.სამ წელში ჩემი აზრით უკვე ლიგაზეც გაიწევენ.ასე რომ ზღაპრებს და ოცნებებს მორჩით ამ ეტაპზე და რეალურად შეაფასად გუნდის მდგომარეობა პრაფესორებო :)
rossoneri1111
rossoneri1111 5 ივლისი 2019 17:17
ციტატა: koka
ახლა წავიკიტხე რო ნეიმარს ძალიან არ უნდა პსჟ-ში დარჩენა და თუ ბარსა ვერ იყიდის ფლამენგოში რო გაანათხოვრონ იმაზეც თანახმა არისო და ჩვენ ვინათხოვროთ 1 წლით, ყიდვით ვერ ვიყიდით მაგრამ ვინათხოვროთ. ხელფასს მაინც ხო გავქაჩავთ და 1 წელი ნეიმარი ან ძალიან გამოგვადგება ან ისევ ტრავმას მიიღებს :) :) :) :)

ღადაობ ხო ძმა
ძაან წუწუნებთ რაა სილვა ხო დედა მოუტყან გოლს გოლზე იტანს და წოვაზე აღარ ფიქრობს ხო? რაც შეეხება ბენასერ კრუნიჩს ჯერ მონტო ბერტო მაურის შეხედეთ და ისე ისაუბრეთ!!! მორჩა უკვე ეგ დედამოტყნული სატრანსფერო?
koka
koka 5 ივლისი 2019 17:01
ახლა წავიკიტხე რო ნეიმარს ძალიან არ უნდა პსჟ-ში დარჩენა და თუ ბარსა ვერ იყიდის ფლამენგოში რო გაანათხოვრონ იმაზეც თანახმა არისო და ჩვენ ვინათხოვროთ 1 წლით, ყიდვით ვერ ვიყიდით მაგრამ ვინათხოვროთ. ხელფასს მაინც ხო გავქაჩავთ და 1 წელი ნეიმარი ან ძალიან გამოგვადგება ან ისევ ტრავმას მიიღებს :) :) :) :)
superkaka22 5 ივლისი 2019 16:56
ჯუტრონეს დედას შევეცი ღადაობთ??? ისე მე როდის ვაჯვავდი ახსოვს აქ სასტავს? ჯერ კიდრვ მონტელას დროს. აქ მაშინ ბევრი მეწინააღმდეგებოდა თვალებში ცეცხლი აქვს და აგერ ნახავ რა ფეხბურთსაც ითამაშებსო, მაშინვე ვიძახდი ეს ისეთი ყლის ნაშიერია ამაზე მეტს ვერ განვითარდებათქო და აგერ ხალხო ვინ ყოფილა მართალი გამოჩნდა, მე ვიძახი სანამ დრო და ახალგაზრდული ასაკის გამო რაღაც ფასი აქვს გაყიდონ, დრიბლინგზე არც ვლაპარაკობ საჯარიმოს გარედან ეს ვერ ურტყავს, კარიდან ზურგით მდგომი ეს ვერ თამაშობს, ვაბშე ვისაც ფეხბურთზე უვლია მაინც ისიც დამეთანხმება რო საერთოდ თავდამსხმელი ყველანაირად უნდა ეცადოს ისეთი პოზიცია დაიჭიროს რო კარიდან ზურგით მდგომმა ბურთი არ მიიღოს და თუ მიიღო უნდა დატრიალდეს, ეს დატრიალება არ აქვს, სისწრაფე არ აქვს, ნებისმიერ ბურთს აგებს სადაც მოგების შანსი 50/50ზეა, ელემენტარული ბურთის გაჩერების პრობლემა აქვს ეს ხო ფაქტია ხო ყველას გვინახავს აქ ვიღაც აგარის მეშაქრეს ფეზბურთელზე ხო არ არის ლაპარაკი არა? 21ე საუკუნის მილანის თავდამსხმელზე ვლაპარაკობთ და ამის იმედი აქვს ჯამპაოლოს? ტვინს კაი ბენასერი და კრუნიჩი მესმის ზამენისთვის მოიყვანეს გასაგებია და რაღაც პონტში ბერტოლაჩის და მონტოლივოს მირჩევნია, მაგრამ პრაეტზე რო დედას იტყნავს მომიყვანეთო რა ქნა ამ პრაეტმა ასეთ? 11ზე გაიყვანა სამპდორია და მილანს ლიგაში გაათრევს? ტორეირაზე და სებალიოსზე გაჩერდა საუბრები არადა კარიოჩე გატუზო მოგვენატრება
American 5 ივლისი 2019 16:27
ციტატა: kapana
ციტატა: giga qatamadze
მილანმა კუტრონე ტრანსფერიდან მოხსნა და ჯამპაოლიმ მას შეუძლია მილანს დაეხმაროსო და დიდი ალბათობით სილვა დატოვებს მილანს აი აქ ჩანს ამ ჯამპაოლის რა შეხედულებააქ ყველაფერზე იდი ნახუით რა მართლა უკვე მორიგი ყლე ტრენერი რონელიც კუტრონეზე იმედს ამყარებს იტალიურ საიტებზე დედის ტრაკს აგინებენ კუტრონეს ყველა და ეს სირი გამოდის და თურმე კუტრონე მილანს ჭირდება ხმას აღარ ვიღებ რა ვსიო ვუყურებ ამათ ტანჯვას ისევ და გატუზო თუ სანატრებელი არ გაგვიხდეს ნახეთ

ბაზარი არაა, მეც მგონია რომ გატუზო სანატრელი გაგვიხდება, ჯერ ისედაც რა სასტავი იყო და ვიღაც ემპოლის ტიპებით უნდა ეხლა სასწაულის მოხდენა, ამას მართლა შიგ ხო არ აქ ?

Me mindoda gatuzos casvla, mara jampaolos mosvla? Ubralod dacinis yvela milans
Sansiro99
Sansiro99 5 ივლისი 2019 16:25
რამდენი ხანია ამ კოტრონეს უყურებ და მე მისი დრიბლინგი არასოდეს მინახავს მარტო უაზრო სირბილით გოლს ვერგაიტან ხედვა უნდა ქონდეს გოლის ადამიანს რაც არააქვს. ბიჭებო მილანის ოფიციალური საიტი როგორ ჩავწერო იცით ვინმემ?
kapana 5 ივლისი 2019 16:18
ციტატა: giga qatamadze
მილანმა კუტრონე ტრანსფერიდან მოხსნა და ჯამპაოლიმ მას შეუძლია მილანს დაეხმაროსო და დიდი ალბათობით სილვა დატოვებს მილანს აი აქ ჩანს ამ ჯამპაოლის რა შეხედულებააქ ყველაფერზე იდი ნახუით რა მართლა უკვე მორიგი ყლე ტრენერი რონელიც კუტრონეზე იმედს ამყარებს იტალიურ საიტებზე დედის ტრაკს აგინებენ კუტრონეს ყველა და ეს სირი გამოდის და თურმე კუტრონე მილანს ჭირდება ხმას აღარ ვიღებ რა ვსიო ვუყურებ ამათ ტანჯვას ისევ და გატუზო თუ სანატრებელი არ გაგვიხდეს ნახეთ

ბაზარი არაა, მეც მგონია რომ გატუზო სანატრელი გაგვიხდება, ჯერ ისედაც რა სასტავი იყო და ვიღაც ემპოლის ტიპებით უნდა ეხლა სასწაულის მოხდენა, ამას მართლა შიგ ხო არ აქ ?
rossoneri1111
rossoneri1111 5 ივლისი 2019 16:17
ციტატა: giga qatamadze
მილანმა კუტრონე ტრანსფერიდან მოხსნა და ჯამპაოლიმ მას შეუძლია მილანს დაეხმაროსო და დიდი ალბათობით სილვა დატოვებს მილანს აი აქ ჩანს ამ ჯამპაოლის რა შეხედულებააქ ყველაფერზე იდი ნახუით რა მართლა უკვე მორიგი ყლე ტრენერი რონელიც კუტრონეზე იმედს ამყარებს იტალიურ საიტებზე დედის ტრაკს აგინებენ კუტრონეს ყველა და ეს სირი გამოდის და თურმე კუტრონე მილანს ჭირდება ხმას აღარ ვიღებ რა ვსიო ვუყურებ ამათ ტანჯვას ისევ და გატუზო თუ სანატრებელი არ გაგვიხდეს ნახეთ

ანჩელოტის მერე გახსოვს მილანს რომელიმე ტოპ მწვრტნელი მოეყვანა? ალეგრი არ ითვლება რადგან როცა მოვიდა იყო სერია ბ სგუნდიდან მოყვანილი და მერე განვითარდა, როგრც ჩანს მილანი არ აკეთებს მაგაზე აქცენტს და იმის იმედზეა როდესმე იქნებ გაარტყას და კარგი მწვრტნელი ითრიოს
giga qatamadze 5 ივლისი 2019 16:11
მილანმა კუტრონე ტრანსფერიდან მოხსნა და ჯამპაოლიმ მას შეუძლია მილანს დაეხმაროსო და დიდი ალბათობით სილვა დატოვებს მილანს აი აქ ჩანს ამ ჯამპაოლის რა შეხედულებააქ ყველაფერზე იდი ნახუით რა მართლა უკვე მორიგი ყლე ტრენერი რონელიც კუტრონეზე იმედს ამყარებს იტალიურ საიტებზე დედის ტრაკს აგინებენ კუტრონეს ყველა და ეს სირი გამოდის და თურმე კუტრონე მილანს ჭირდება ხმას აღარ ვიღებ რა ვსიო ვუყურებ ამათ ტანჯვას ისევ და გატუზო თუ სანატრებელი არ გაგვიხდეს ნახეთ

კომენტარის დამატება

კოდის განახლება
* გაიარეთ საიტზე ავტორიზაცია, რაც კომენტარის დატოვების პროცედურას გაგიმარტივებთ
გამოკითხვა

5 ბალიანი სისტემით, როგორ შეაფასებდით "მილანის" სატრანსფერო პოლიტიკას?


დანაკლისი
დისკვალიფიცირებული: არავინ
ტრავმირებული: კალდარა

რეკლამა
Image
შემოგვიერთდით
მულტიმედია
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image