"მილანი" 2-0 "ფროზინონე" | მიმოხილვა და ფეხბურთელთა შეფასებები

image

სერია A-ს ოცდამეჩვიდმეტე ტურის შეხვედრა ჯენარო გატუზოს "მილანმა" საკუთარ მოედანზე "ფროზინონეს" წინააღმდეგ ითამაშა და შეხვედრა მასპინძელთა გამარჯვებით, 2:0 დასრულდა.



"მილანი" 2-0 "ფროზინონე" | მიმოხილვა და ფეხბურთელთა შეფასებები
скачать dle 10.5фильмы бесплатно
Image

კომენტარები 41

Ghigu
Ghigu 21 მაი 2019 12:58
ინტერმა გატეხა თავის გასატეხები ჯერი ატალანტაზეა უეჭველი ტეხავს
Paqueta 21 მაი 2019 12:47
Jenoas mogeba gvinda rom empoli dedis glandebs moitynavs, da ubrzolvelad ar gacherdeba intertan... Ase rom empolis imedi maqvs vidre sasuolosi... Interi empoli iqneba wewva... Iuves ro sheveci... Iqitken misis saqme rom ligaze gavalt uechveli...
gogi1984 21 მაი 2019 10:36
ციტატა: william265

ვინც გატუზოს ლანძღავთ და ყლეს უწოდებთ, ვინც მალდინის და ლეონარდოს ლანძღავთ და გაზიდისს დედის ნაწლავებს აფარებთ, აი თქვენ მოგმართავთ....

ყლის ეტალონი თუ გინდათ ნახოთ დაგუგლეთ დავიდ ბენიოფი და დ.ბ. ვაისი...
ასე 6 სერიაში ჩააბანძო უმაგრესი პროექტი რასაც სამეფო კარის თამაშები ქვია ცოტა არიყოს ნიჭი ჭირდება.
გატუზო არის გენიოსი!
დღეს ყლის დიფინიციაზე სრულიად შემეცვალა აზრი... :დ

არც მანამდე ვთვლიდი გატუზოს ყლედ მარა ვინც თვლიდით უბრალოდ იმასთ გეუბნებით :)))))))))))))))))))

acm.ge ზე არ ხდებოდა ესე აქ სხვა ნაროდია ძმაო, არადა ფეისბუქზეც არიან ჯგუფში და იქ არ აგინებენ ნაღდი ფოტოები უდევთ და არ აწყობთ თავის დაწვა. აქ კიდე ნიკითაა ხალხი და მიდიიიიი, კაკა რომელიც რეალში წავიდა იციან რო ლეგენდაა და თურმე გატუზო არ არი ლეგენდა. ლეგენდებს ეძახიან იმათ ვინც კლასნი იყო რაც ძაან სასაცილოა. მოკლედ კიდე ვიტყვი რო დეტკი სადია აქ და მიმხვედრი მიხვდება ვინებზეც ვიძახი
ნაპოლმა ილიჩიჩი იყიდა და ეს უკვე იმის ნიშანია რო ატალანტა ბოლოს ჩაიჯვავს და მილანმა უნდა მოიგოს ლიგაზერო გადიოდნენ არამგონია ერთ ერთი გამორჩეული კაცი გაეყიდათ ასე ვფიქრობ რავი და იმედია ასეც მოხდება

ციტატა: Milanista_91
Bichebo simaryle rom gitxrat deulofeu rom ar gaeshvat damijeret marcxena flangidannis sheutevda tan yvelam vicit rogori driblingic aqvs da tan swrafia da amit ra munda vtqva is rom gvyoloda exla ukve marto susos ar daawveboda mteli dzala da ligazedac gasulebi viqnebodit

გეთანხმები ბრატ ბევრჯერ ვთქვი აქ მეც დეულუფეუზე და სულ ვიტყვი რო ეგ რო იყოსბევრს შეაგდებდა პიონტეკიც რამდენ თამაშს ვუყურე ყველგან გამორჩეული იყო ეასეთუ სწრაფი ხალხია საჭირო და თან მილანიც უყვარს
Bichebo simaryle rom gitxrat deulofeu rom ar gaeshvat damijeret marcxena flangidannis sheutevda tan yvelam vicit rogori driblingic aqvs da tan swrafia da amit ra munda vtqva is rom gvyoloda exla ukve marto susos ar daawveboda mteli dzala da ligazedac gasulebi viqnebodit
American 21 მაი 2019 03:27
ციტატა: superkaka22
gogi1984 oto
როდესაც გუნდის შეტევითი პოტენციალის 75% შენზეა დამოკიდებული რო არ გადაიწვე შანსი არარის, ცენტრში და მარცხენა ფლანგზე სუსოსნაირები რო გვყაბდეს სუსოც უკეთესად ითამაშებდა და გუნდიც, იმიტომ რო ყველამ იცის სუსო დაკეტე და გუნდი მკვდარია, მისი დაკეტვა კიდე ნორმალური გუნდისთვის ძალიან მარტივია, ყველამ იცის ჯერ მარცხნივ მიაქვს ბურთი და მერე მარჯვნივ იგდებს, ნორმალური გუნდი დამზღვევს უყენებს და იმ დამზღვევს ვეღარ ცდება, ამ დროს როცა დამზღვევი დგას შესაბამისად ცენტრში ერთი კაცი თავისუფალი რჩება მაგრამ ამ სიტუაციას გუნდი ვერ იყენებს, იმიტომ რო ცენტრში ნორმალური შემტევი არ გვყავს, ეხლა რაც შეეხება აზრს რო სუსო და ჩალხანა ვერ უტევენ ისე როგორც საჭიროა და უნდა წავიდნენ, ბაკაიოკომ ვარჯიშზე დაიგვიანა და არ უნდა გამოვისყიდოთ და კუტრონე ახალგაზრდა იტალიელია რონელსაც თვალებში ცეცხლი აქვს და უნდა დარჩეს, აი ეს შეხედულება მინიმუმ ფეხბურთის არცოდნააგავიდნენ 5-6 ფეხბურთელს მოიყვანენ პლიუს ბონავენტურა დაბრუნდება პლიუს როდრიგესი და კონტი კალაბრიადან ერთერთი დარჩება და გუნდია სერიოზული სკამით და ბირთვით.

Vinc pexburtis 1% gartymashi maincaa yvela dagetanxmeba radgan debili unda iyo ro ai amas ver igebdnen.
zaan martivia, 1+1=2 mara ak bevrma samcuxarod esec ar icis da zogadad igive tema ro gatuzo unda darches tu milani ligaze gava an tema ro cutrone unda darches imito ro gerbs kocnis zaan dabali donea.
Xshirad imito agar vcer ro sabavsho bagia ak.
Sanam treneri ar mova daje nervebis shla ukve agarc girs.

ვინც გატუზოს ლანძღავთ და ყლეს უწოდებთ, ვინც მალდინის და ლეონარდოს ლანძღავთ და გაზიდისს დედის ნაწლავებს აფარებთ, აი თქვენ მოგმართავთ....

ყლის ეტალონი თუ გინდათ ნახოთ დაგუგლეთ დავიდ ბენიოფი და დ.ბ. ვაისი...
ასე 6 სერიაში ჩააბანძო უმაგრესი პროექტი რასაც სამეფო კარის თამაშები ქვია ცოტა არიყოს ნიჭი ჭირდება.
გატუზო არის გენიოსი!
დღეს ყლის დიფინიციაზე სრულიად შემეცვალა აზრი... :დ

არც მანამდე ვთვლიდი გატუზოს ყლედ მარა ვინც თვლიდით უბრალოდ იმასთ გეუბნებით :)))))))))))))))))))
Oto
Oto 20 მაი 2019 23:04
superkaka22

შენ რაცას ფიქრობ ზუსტად იგივეს ვფიქრობ მეც და სანამ შენ დაწერდი რამდენჯერმე მეც თითქმის იგივე ვთქვი.წინ რომ წავიდეთ და განვითარდეთ ეს ძირითადი ბირთვი რაც შენ ჩამოთვალე უნდა დარჩეს უეჭველი,პლიუს ბონავენტურაც მწყობრში იქნება და დავამატოთ 4-5 მათი დონის ან ახალგაზრდა პერსპექტიულები.იგივე თუნდაც სენსი,მუსტაფი.მაქსიმინი,ტონალი და სხვა რომლებიც ან ძირითადს შეავსებენ ან სკამიდან შემოვლენ და გააძლიერებენ თამაშს.სკამი თუ არ გვყავდა აზრი არ აქვს.სუსო ისევ გადაიწვება.ჩალხანა ხან ივარგებს ხან ვერა დაა ასე შემდეგ.ვიტრიალებთ ერთსა და იგივე წრეზე.

ლეონარდო.მალდინი და გაზიდისი იმიტო არიან დღეს მილანის სათავეში რომ ჩვენზე მეტი იციან და გაეგებათ,მაგრამ ეს იმას არ ნიშნავს რომ რადგან ჩვენზე მეტი იციან უეჭველი სწორად განავითარებენ გუნდს.სწორი მენეჯმენტია საჭირო სწორიი.რამდენად სწორად უძღვებიან გუნდს დრო გვიჩვენებს.არ მინდა მოვლენებს გავუსწრო
gogi1984 20 მაი 2019 22:43
მოკლედ დავწერ თორე ნერვები არ არი კიდე გრძელი ტექსტიაო დამიწეროს. სუსოზე სხვა გუნდებისგანაც რო არ არი მოთხოვნა ხო ატყობთ? 38 მილიონს ვერ გაცდა ტიპი იმიტო რო ერთფეროვანია სხვას ვერაფერს სწავლობს და ამიტომაც გამოსდის მაგით ფაფხური. 35 მილიონში ახალგაზრდის მოყვანით მე პრობლემას ვერ ვხედავ რომელიც პროგრესირებს. რაც შეეხება ბაკაიოკოს მეც მინდა გამოისყიდონ მაგრამ გაზიდის ლეონარდოს არ უნდათ ეტყობა ძაან რთული პიროვნებაა ისევე როგორც იუვეში დუგლას კოშტა რომელიც სასტავში ვერც ხვდება. არადა კოშტასნაირი ვინგერი იუვეს ნაღდად არ ყავს
ციტატა: gogi1984
თქვენი კომენტარი გრძელია და მოგიტყან საიტობა. ეს რა ყლე საიტი გვაქ

მეც ეგ დამიწერა და მერე ახლიდან დავწერე ის ვეფხისტყაოსანი:))))
gogi1984 20 მაი 2019 22:31
თქვენი კომენტარი გრძელია და მოგიტყან საიტობა. ეს რა ყლე საიტი გვაქ
Oto
Oto 20 მაი 2019 22:24
ge_ge

მაშინ რატომ ვითხოვთ მისგან მთელი სეზონი სტაბილურად კარგად თამაშს???სუსოს კი არა ტოპებს უჭირთ მთელი სეზონი სტაბილურობა და სუსო რომ ვერ ქაჩავს რა გასაკვირია ძმა ხომ?ამიტო იმაზე მეტს ნუ მოვთხოვთ რაც არ შეუძლია.

მე სუსოს ფანი კი არ ვარ.საერთოდ არ მევასება.ჩემთვის ძალიან ერთფეროვანი ფეხბურთელია მაგრამ ფაქტი ის არის რომ ამ მილანში ყველაზე მაღალი დონე სუსოა და რომ არა ის და მისი ჯარიმა ფროსინონესთან ბოლო წუთამდე ალბათ ნერიულობა მოგვიწევდა.მიუხედავად ყველაფრისა მისი სტატისტიკა მაინც შთამბეჭდავია და ამდენი პასს + გოლი სტატისტიკა ბევრ მასზე მაღალ დონეს არ აქვს.
gogi1984 oto
როდესაც გუნდის შეტევითი პოტენციალის 75% შენზეა დამოკიდებული რო არ გადაიწვე შანსი არარის, ცენტრში და მარცხენა ფლანგზე სუსოსნაირები რო გვყაბდეს სუსოც უკეთესად ითამაშებდა და გუნდიც, იმიტომ რო ყველამ იცის სუსო დაკეტე და გუნდი მკვდარია, მისი დაკეტვა კიდე ნორმალური გუნდისთვის ძალიან მარტივია, ყველამ იცის ჯერ მარცხნივ მიაქვს ბურთი და მერე მარჯვნივ იგდებს, ნორმალური გუნდი დამზღვევს უყენებს და იმ დამზღვევს ვეღარ ცდება, ამ დროს როცა დამზღვევი დგას შესაბამისად ცენტრში ერთი კაცი თავისუფალი რჩება მაგრამ ამ სიტუაციას გუნდი ვერ იყენებს, იმიტომ რო ცენტრში ნორმალური შემტევი არ გვყავს, ეხლა რაც შეეხება აზრს რო სუსო და ჩალხანა ვერ უტევენ ისე როგორც საჭიროა და უნდა წავიდნენ, ბაკაიოკომ ვარჯიშზე დაიგვიანა და არ უნდა გამოვისყიდოთ და კუტრონე ახალგაზრდა იტალიელია რონელსაც თვალებში ცეცხლი აქვს და უნდა დარჩეს, აი ეს შეხედულება მინიმუმ ფეხბურთის არცოდნაა. ვის უშვებთ ხალხო გუნდი ზამენიდან ვერ ძლიერდება, გატუზო შეცვლას გააკეთებს თუ არა აზრი არ აქვს, კუტრონეს ყოველ თამაშში ნახევარ საათს აძლევს და გოლის გატანას კი არა 1 საათიან ნარბენ მცველს სირბილში ვერ ასწრებს, მომენტი როცა ბურთზე დასწრების შანსი 50/50ზეა ყველა მომენტს აგაებს, ბურთის გაჩერების პრობლემა რო აქვს ეს ხო ყველამ იცის და ესეთ ყლე უნდა დარჩეს და ის ვინც ავად თუ კარგად უტევს წავიდეს? და ვინ მოვიდეს მათ შემცვლელად ტოპებს რო ვერ მოიყვანენ ხო ყველამ ვიცით. ლიგაზე გავალთ თუ არა არ აქვს მნიშვნელობა, წელს თუ არა მომავალ წელს ხო უნდა გავიდეთ და მომავალი წლისთვის ხო უნდა ვიფიქროთ, ამიტომ დონარუმა რომანიოლი კესიე ბაკაიოკო პაკეტა სუსო ჩალხანა პიატეკი ჯამში 8 კაცია ხო? ეს 8 კაცი უნდა დარჩეს ულაპარაკოდ, 8 კაცი ბირთვია ეს 8 კაცი შეთამაშებულია უკვე და ახალი ვინც მოვა მინიმუმ ამ 8 კაცის დონე უნდა იყოს თუ განვითარებაზეა ლაპარაკი თორე სუსო გაყიდე და ისევ სუსოსნაირი მოიყვანე აზრი? ზამენაზე ისევ ეს ყლეებ უნდა იჯდნენ და ისევ აზრი არ უნდა ქონდეს ზამენის გაკეთებას? ის ახალი სასტავი ამ 8 კაცის დონე რო იქნება გუნდში უკვე სერიოზული კონკურენცია იქნება და შეიძლება ზამენაზე სუსომ და ჩალხანამ გადაინაცვლოს და სად რო სუსო გამოვა ზამენიდან და სად ბორინი, შეიძლება ბაკაიოკო. გადაინაცვლოს ზამენაზე და სად ბაკა რო გამოვა და სად მაური ან ბერტოლაჩი. მაური, მონტოლივო, ბერტოლაჩი, ზაპატა სტრინიჩი, კონტი კალაბრიადან ერთ ერთი, კუტრონე, ანდრე სილვა, კასტილეხო ეს სასტავი რო წავიდეს 60 მილიონი ხო მოგროვდება, ამ ფულს დაუმატონ 80 მილიონი და პლიუს თავისუფალი აგენტების ბაზარზე რო გავიდნენ 5-6 ფეხბურთელს მოიყვანენ პლიუს ბონავენტურა დაბრუნდება პლიუს როდრიგესი და კონტი კალაბრიადან ერთერთი დარჩება და გუნდია სერიოზული სკამით და ბირთვით.
Ge_Ge 20 მაი 2019 22:15
ციტატა: Oto
ციტატა: Ge_Ge
დავიჯერო მაფია არ ჩაერევა? galliani სასუოლოს ატალანტასთან გასვლაზე ძალიან ცუდი სტატისტიკა აქვს და მოვიდა დრო რომ ცოტა გამოასწოროს, ისევე როგორც ემპოლიმ ინტერთან :დ :დ :დ...ამ ორიდან რატომღაც მგონია, რომ ერთი მაინც გატეხავს. თუ ორივემ გატეხა ხომ კამფეტ :დ :დ :დ...სუსომ ბოლო თამაშებში გაიღვიძა, მაგრამ აქამდე უნდა გაეღვიძა როცა გუნდს ყველაზე მეტად სჭირდებოდა, საკუთარ თავზე უნდა აეღო თუმცა ვერ შეძლო. ყველაზე მეტად დასანანი ის არის, რომ გუნდმა ბევრი უაზრო ქულა გაანიავა. პარმასთან რომ მოგვეგო ან ტორინოსთან ფრედ გვეთამაშა...ეეეეჰ....



სუსო ტოპ მოთამაშეა შენი აზრით???

არ ვიძახი რომ ტოპ მოთამაშეა, უბრალოდ აქვს ასე თუ ისე თვისებები რომ საკუთარ თავზე აიღოს თამაში
Oto
Oto 20 მაი 2019 21:56
ციტატა: Ge_Ge
დავიჯერო მაფია არ ჩაერევა? galliani სასუოლოს ატალანტასთან გასვლაზე ძალიან ცუდი სტატისტიკა აქვს და მოვიდა დრო რომ ცოტა გამოასწოროს, ისევე როგორც ემპოლიმ ინტერთან :დ :დ :დ...ამ ორიდან რატომღაც მგონია, რომ ერთი მაინც გატეხავს. თუ ორივემ გატეხა ხომ კამფეტ :დ :დ :დ...სუსომ ბოლო თამაშებში გაიღვიძა, მაგრამ აქამდე უნდა გაეღვიძა როცა გუნდს ყველაზე მეტად სჭირდებოდა, საკუთარ თავზე უნდა აეღო თუმცა ვერ შეძლო. ყველაზე მეტად დასანანი ის არის, რომ გუნდმა ბევრი უაზრო ქულა გაანიავა. პარმასთან რომ მოგვეგო ან ტორინოსთან ფრედ გვეთამაშა...ეეეეჰ....



სუსო ტოპ მოთამაშეა შენი აზრით???
Ge_Ge 20 მაი 2019 21:54
დავიჯერო მაფია არ ჩაერევა? galliani სასუოლოს ატალანტასთან გასვლაზე ძალიან ცუდი სტატისტიკა აქვს და მოვიდა დრო რომ ცოტა გამოასწოროს, ისევე როგორც ემპოლიმ ინტერთან :დ :დ :დ...ამ ორიდან რატომღაც მგონია, რომ ერთი მაინც გატეხავს. თუ ორივემ გატეხა ხომ კამფეტ :დ :დ :დ...სუსომ ბოლო თამაშებში გაიღვიძა, მაგრამ აქამდე უნდა გაეღვიძა როცა გუნდს ყველაზე მეტად სჭირდებოდა, საკუთარ თავზე უნდა აეღო თუმცა ვერ შეძლო. ყველაზე მეტად დასანანი ის არის, რომ გუნდმა ბევრი უაზრო ქულა გაანიავა. პარმასთან რომ მოგვეგო ან ტორინოსთან ფრედ გვეთამაშა...ეეეეჰ....
Oto
Oto 20 მაი 2019 21:52
ციტატა: superkaka22
სუსო უნდა წავიდესო, ხო ხედავთ რო ყველაზე ტექნიკურია გუნდში და მთელი შეტევა მასზეა აგებული, სუსო წავიდეს და კუტრონე დარჩეს? ახალგაზრდაა და პერსპექტიული ხო? ლოკატელიზე რო ვამბობდი ამისგან არაფერი გამოვა და სასულოშუც ერღი ჩვეულებრივი ფეხბურთელი უქნებათქო, აქ ტიპები მეცნენ ფეხბურთი არ იციო, ვის არ ცოდნია ფეხბურთი, კუტრონეზეც იგივეს ვიძახი რამდენი ხანია, მსგავსი უდონო თავდამსხმელი მილანში მე არ მინახავს, სანამ რაღაც ფასი აქვს ჯობია გაყიდონ, ნასში აღებული ფული სუფთა მოგებაა და 30 მილიონი ღირს თუ 40 ჯობია ეგრევე გაყიდონ, მაგ ფასში მაგაზე კარგ თავდამსხმელს მოიყვანენ, რაც შეეხება პიონტეკს ეს ჩავარდნა რატო აქვს იცით? იმიტო არა რო ან არ ვარჯიშობს ან ნახევარმცველებს ბურთი ვერ მიაქვთ, იგივე ნახევარმცველები გვყავს ეხლაც და მაშინაც იგივე გვყავდა გოლი გოლზე რო გაქონდა, მაგრამ ქვეცნობიერად იცის რო მაინც თვითონ იქნება ძირითადში, თვითონ თუ ვერ გაიტანს და კუტრონემ შეცვლაზე შენოსულმა ერთი გოლი რო გაიტანის მეორე თამაშში მაინც თვითონ იქნება ძირითადში, ამას ქვეცნიბიერად გრძნობს და ეს ქვეცნობიერი კიდე მაგარი დედამოტყნული რაღაცაა, ამიტომ ისეთი თავდამსხმელია მისაყვანი ვის აუნთქვასაც ყოველთვის იგრძნობს და მუდმივად კონკურენციაში იქნება, ეს ნასაც წაადგება გუნდსაც და იმ ინკოგნიტო თავდამსხმელსაც, ამიტომ კესიე ჩალხანა და სუსო კი არ უნდა გაყიდონ პირიქით, დინარუმა, რომანიოლი, კესიე, ბაკაიოკო, სუსო ჩალხანა, პაკეტა, პიონტეკი, ეს სასტავი უნდა შეინარჩუნონ და ახლები ისე მოიყვანონ, მე ასე მესმის და ასე მგონია სწორი, იმიტო რო ეს სასტავი ასე თუ ისე შეთამაშებულია და ესენი გაუშვა და ახალი ბურთვი მოიყვანო არ მგონია სწორი,როდის ისინი შეთამაშდებიან და იქიდან ვინ გაამართლებს და ვინ არა საკითხავია, ამიტომ იყვნენ ესენი და ვინც მივა ამათზე ნაკლები კლასის ნუ იქნება, ასე განვითარდება გუნდი



მაგას ვამბობ მეც.წარმოიდგინე ვყიდით სუსოს.კესის.ჩალხანას.ბაკაოს არ გამოისყიდიან და მოყავთ ახლები თან ისეთები რომლებიც იგივე დონეა რაც ჩალხანა და მისნაირები და სკამზე ისევ ბორინი.კუტრონე და კასტილა გვრჩება.აზრი??რა შეიცვლება? არაფერი.ერთსა და იმავე წრეზე ვიტრიალებთ.სუსოს დონის ფეხბურთელები მთელ სეზონს მაღალ დონეზე ვერ ითამაშებენ.ან ტოპი უნდა მოიყვანო მის ნაცვლად ან სუსოს დონის მეორეც უნდა გყავდეს რომ როტაცია შეეძლოს მწვრთნელს.რადგან ტოპი ვერ მოყავთ მაშინ სუსოს მაგივრად ისევ სუსო კი არ უნდა მოიყვანო.სუსოც უნდა დატოვო და მეორე სუსო უნდა მოიყვანო რომ ერთ პოზიციაზე ორი ერთი დონის გყავდეს რომ როტაცია გქონდეს მთელი სეზონის განმავლობაში
gogi1984 20 მაი 2019 21:01
ციტატა: superkaka22
სუსო უნდა წავიდესო, ხო ხედავთ რო ყველაზე ტექნიკურია გუნდში და მთელი შეტევა მასზეა აგებული, სუსო წავიდეს და კუტრონე დარჩეს? ახალგაზრდაა და პერსპექტიული ხო? ლოკატელიზე რო ვამბობდი ამისგან არაფერი გამოვა და სასულოშუც ერღი ჩვეულებრივი ფეხბურთელი უქნებათქო, აქ ტიპები მეცნენ ფეხბურთი არ იციო, ვის არ ცოდნია ფეხბურთი, კუტრონეზეც იგივეს ვიძახი რამდენი ხანია, მსგავსი უდონო თავდამსხმელი მილანში მე არ მინახავს, სანამ რაღაც ფასი აქვს ჯობია გაყიდონ, ნასში აღებული ფული სუფთა მოგებაა და 30 მილიონი ღირს თუ 40 ჯობია ეგრევე გაყიდონ, მაგ ფასში მაგაზე კარგ თავდამსხმელს მოიყვანენ, რაც შეეხება პიონტეკს ეს ჩავარდნა რატო აქვს იცით? იმიტო არა რო ან არ ვარჯიშობს ან ნახევარმცველებს ბურთი ვერ მიაქვთ, იგივე ნახევარმცველები გვყავს ეხლაც და მაშინაც იგივე გვყავდა გოლი გოლზე რო გაქონდა, მაგრამ ქვეცნობიერად იცის რო მაინც თვითონ იქნება ძირითადში, თვითონ თუ ვერ გაიტანს და კუტრონემ შეცვლაზე შენოსულმა ერთი გოლი რო გაიტანის მეორე თამაშში მაინც თვითონ იქნება ძირითადში, ამას ქვეცნიბიერად გრძნობს და ეს ქვეცნობიერი კიდე მაგარი დედამოტყნული რაღაცაა, ამიტომ ისეთი თავდამსხმელია მისაყვანი ვის აუნთქვასაც ყოველთვის იგრძნობს და მუდმივად კონკურენციაში იქნება, ეს ნასაც წაადგება გუნდსაც და იმ ინკოგნიტო თავდამსხმელსაც, ამიტომ კესიე ჩალხანა და სუსო კი არ უნდა გაყიდონ პირიქით, დინარუმა, რომანიოლი, კესიე, ბაკაიოკო, სუსო ჩალხანა, პაკეტა, პიონტეკი, ეს სასტავი უნდა შეინარჩუნონ და ახლები ისე მოიყვანონ, მე ასე მესმის და ასე მგონია სწორი, იმიტო რო ეს სასტავი ასე თუ ისე შეთამაშებულია და ესენი გაუშვა და ახალი ბურთვი მოიყვანო არ მგონია სწორი,როდის ისინი შეთამაშდებიან და იქიდან ვინ გაამართლებს და ვინ არა საკითხავია, ამიტომ იყვნენ ესენი და ვინც მივა ამათზე ნაკლები კლასის ნუ იქნება, ასე განვითარდება გუნდი

ლოკატელი არც მილანში მევასებოდა და ეხლა ხო ვაფშე, ჩვეულებრივი საშუალო დონეა შეიძლება საშუალოც არაა. ლიგაზე თუ ვერ გავედით სუსო დარჩება დიდი ალბათობით, მაგ ჩემისას 10 თამაში რო არ ჩაეგდო ეხლა ოთხეულში ვიქნებოდით ყველაფერს მწვრთნელს ნუ დავაბრალებთ, იანვრამდე გატუზო არ იყო? ხოშიანად უბერავდა და მერე გატუზომ მოკლა? რამდენი სეზონია ესე აკეთებს და ფლავდება. თუმცა 70% მგონია რო სუსო დარჩება. აი ჩალხანა კი 80% წავა გავალთ თუ არ გავალთ, გოლის გატანაც უნდა შეეძლოს ბურთის კარგად მიღებასთან ერთად
სუსო უნდა წავიდესო, ხო ხედავთ რო ყველაზე ტექნიკურია გუნდში და მთელი შეტევა მასზეა აგებული, სუსო წავიდეს და კუტრონე დარჩეს? ახალგაზრდაა და პერსპექტიული ხო? ლოკატელიზე რო ვამბობდი ამისგან არაფერი გამოვა და სასულოშუც ერღი ჩვეულებრივი ფეხბურთელი უქნებათქო, აქ ტიპები მეცნენ ფეხბურთი არ იციო, ვის არ ცოდნია ფეხბურთი, კუტრონეზეც იგივეს ვიძახი რამდენი ხანია, მსგავსი უდონო თავდამსხმელი მილანში მე არ მინახავს, სანამ რაღაც ფასი აქვს ჯობია გაყიდონ, ნასში აღებული ფული სუფთა მოგებაა და 30 მილიონი ღირს თუ 40 ჯობია ეგრევე გაყიდონ, მაგ ფასში მაგაზე კარგ თავდამსხმელს მოიყვანენ, რაც შეეხება პიონტეკს ეს ჩავარდნა რატო აქვს იცით? იმიტო არა რო ან არ ვარჯიშობს ან ნახევარმცველებს ბურთი ვერ მიაქვთ, იგივე ნახევარმცველები გვყავს ეხლაც და მაშინაც იგივე გვყავდა გოლი გოლზე რო გაქონდა, მაგრამ ქვეცნობიერად იცის რო მაინც თვითონ იქნება ძირითადში, თვითონ თუ ვერ გაიტანს და კუტრონემ შეცვლაზე შენოსულმა ერთი გოლი რო გაიტანის მეორე თამაშში მაინც თვითონ იქნება ძირითადში, ამას ქვეცნიბიერად გრძნობს და ეს ქვეცნობიერი კიდე მაგარი დედამოტყნული რაღაცაა, ამიტომ ისეთი თავდამსხმელია მისაყვანი ვის აუნთქვასაც ყოველთვის იგრძნობს და მუდმივად კონკურენციაში იქნება, ეს ნასაც წაადგება გუნდსაც და იმ ინკოგნიტო თავდამსხმელსაც, ამიტომ კესიე ჩალხანა და სუსო კი არ უნდა გაყიდონ პირიქით, დინარუმა, რომანიოლი, კესიე, ბაკაიოკო, სუსო ჩალხანა, პაკეტა, პიონტეკი, ეს სასტავი უნდა შეინარჩუნონ და ახლები ისე მოიყვანონ, მე ასე მესმის და ასე მგონია სწორი, იმიტო რო ეს სასტავი ასე თუ ისე შეთამაშებულია და ესენი გაუშვა და ახალი ბურთვი მოიყვანო არ მგონია სწორი,როდის ისინი შეთამაშდებიან და იქიდან ვინ გაამართლებს და ვინ არა საკითხავია, ამიტომ იყვნენ ესენი და ვინც მივა ამათზე ნაკლები კლასის ნუ იქნება, ასე განვითარდება გუნდი
JAO_MILAN 20 მაი 2019 19:36
ფორმა აქვს ძალიან მაგარი, კარგი მაისურები გამოუშვა პუმამ

კომენტარის დამატება

კოდის განახლება
* გაიარეთ საიტზე ავტორიზაცია, რაც კომენტარის დატოვების პროცედურას გაგიმარტივებთ
რეკლამა

დანაკლისი
დისკვალიფიცირებული: არავინ
ტრავმირებული: კალდარა, ბონავენტურა

გამოკითხვა

შეძლებს "მილანი" გატუზოს მეთაურობით ჩემპიონთა ლიგაზე დაბრუნებას?

რეკლამა
Image
შემოგვიერთდით
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image