გპირდებით "იდეებს, ინტენსიურობას და სიმამაცეს" - სტეფანო პიოლი

image
სტეფანო პიოლი, რომელიც "მილანის" ახალი მწვრთნელია, რომელიც გვპირდება "იდეებს, ინტენსიურობას და სიმამაცეს".

როგორც იცით, "როსონერიმ" მარკო ჯამპაოლოს გათავისუფლება და სტეფანო პიოლის დანიშვნა დაადასტურა. მარკომ 111 დღის შემდეგ პოსტი დატოვა და კლუბის ისტორიაში ყველაზე "მოკლევადიანი" მწვრთნელი გახდა.

საუბარი იყო სპალეტიზეც, რომელიც შავ-წითლებში "ინტერთან" შეუთანხმებლობის გამო ვერ მოვიდა.

ყველასთვის ცნობილია ე.წ ჰეშთეგი #pioliout, შესაბამისად ისიც ცხადია, რომ ფანები შეშფოთებულები არიან მენეჯმენტის გადაწყვეტილებით. ამასთნ, კურვა სუდმაც გამოთქვა თავისი მოსაზრება აღნიშნულ ფაქტთან დაკავშირებით:

"ჩვენ მხარი დავუჭირეთ ახალგაზრდებზე დამყარებულ პროექტს, უღიმღამოდ მივიღეთ ფაქტი, რომ ტოპ მოთამაშე არ მოვიდოდა, ასეა ამ მომენტამდე. ჩვენ ვართ ჯამპაოლოს წარუმატებლობის მოწმეები. ამჟამინდელი მენეჯმენტის ნანატრი გადაწყვეტილების და ის ქარს გაატანეს, მხოლოდ სამი თვის მუშაობის მერე (სწორადაც).

ჩვენ ვნახეთ ზაფხულის სატრანსფერო ფანჯარა, რომელსაც ბუნდოვანი მიზნები ახასიათებდა. საბოლოოდ მივიღეთ სხვა მოთამაშეები, რომლებიც მილანის ახალ პროექტში გათვალისწინებული არ იყვნენ. დღეს, ამ ყველაფრის მერე, კიდევ ერთხელ ვიცვლით კურსს, როგორც გასულ წლებში.

ჩვენ არ გვინდა შევაფასოთ არჩევანის ტექნიკური მხარე, ამას მოედანზე ვნახავთ. რაც გვაბნევს არის ის, რომ კლუბმა გადაწყვიტა სხვა მწვრთნელის მოყვანა ისე, რომ ძველის გაშვება არ გამოუცხადებია.

კიდევ ერთხელ დაიხიეს უკან, გამოავლინეს სისუსტე და ვერ მიიღეს ის რაც რეალურად სურდათ (გულისხმობენ სპალეტის მოყვანას). როსონერის ფანები დაიღალნენ ამდენი ტყუილით, ჩვენ არ ვიმსახურებთ და ჩვენ არასდროს მივიღებთ ასეთ უღირს შოუს !"


რას პასუხობს ახალი ინტერისტა მწვრთნელი მილანელებს?

"მე პატივს ვცემ ფანებს და მათ აქვთ კრიტიკის უფლება, თუმცა ეს ჩემთვის დამატებითი სტიმულია. სამუშაო იქნება როგორც ფეხბურთელების თავებში, ასევე სათამაშო საფარზე. მათ ექნებათ მნიშვნელოვანი 10 დღე და მე შევეცდები ყველა შესაძლებლობით ვისარგებლო.

ჯამპაოლო კარგი მწვრთნელია, მაგრამ ის ჩემგან განსხვავებულია. მე უნდა შევეცადო რომ ჩემი იდეები მაქსიმალურად სწრაფად გავავრცელო. მე მინდა ვითამაშო სტილით, რითიც ბიჭები სიამოვნებას მიიღებენ."


პიოლიმ კითხვაზე, რომ იგი ინტერის ფანი იყო, ასე უპასუხა: "მე არ ვარ სოციალურ მედიაში, ყველას შეუძლია ისაუბროს იმაზე რაც სურს, მაგრამ მირჩევნია ისეთი ხალხი, ვინც ამას ისე იტყვის როცა თვალებში შემომხედავს. წარსული წარსულია, მე ბავშვი ვიყავი, ახლა ზრდასრული ადამიანი ვარ, პროფესიონალი, რომელსაც აქვს საქმის კარგად კეთების სურვილი."
скачать dle 10.5фильмы бесплатно

კომენტარები 21

ronaldo de asis moreira 11 ოქტომბერი 2019 12:48
ინტერს სლოგანი ხო აქვს not for everyone. მილანს უნდა ქონდეს it's for everyone!))
milanista
milanista 10 ოქტომბერი 2019 14:03
"მილანის" გენერალურმა დირექტორმა, ივან გაზიდისმა გულშემატკივრებს მიმართა:

"მილანი რთულ პერიოდს გადის, მაგრამ ჩვენს მოსვლამდე, კლუბი უფრო მძიმე მდგომარეობაში იმყოფებოდა.

როსონერიმ ჩვენი დამსახურებით არ გაიმეორა ფიორენტინასა და პარმას ბედი, რომლებიც გაკოტრდნენ და გავარდნენ.

პიოლის დანიშნვა კი კიდევ ერთი წინგადადგმული ნაბიჯია", - განაცხადა სამხრეთ აფრიკელმა.

შეგახსენებთ, რომ იტალიელმა "შავ-წითლების" მთავარი მწვრთნელის პოსტზე მარკო ჯამპაოლო ჩაანაცვლა

ციტატა: milanista
"მილანის" გენერალურმა დირექტორმა, ივან გაზიდისმა გულშემატკივრებს მიმართა:

"მილანი რთულ პერიოდს გადის, მაგრამ ჩვენს მოსვლამდე, კლუბი უფრო მძიმე მდგომარეობაში იმყოფებოდა.

როსონერიმ ჩვენი დამსახურებით არ გაიმეორა ფიორენტინასა და პარმას ბედი, რომლებიც გაკოტრდნენ და გავარდნენ.

პიოლის დანიშნვა კი კიდევ ერთი წინგადადგმული ნაბიჯია", - განაცხადა სამხრეთ აფრიკელმა.

შეგახსენებთ, რომ იტალიელმა "შავ-წითლების" მთავარი მწვრთნელის პოსტზე მარკო ჯამპაოლო ჩაანაცვლა

es nabozari kaci naxeeet
R.BAGGIO 10 ოქტომბერი 2019 10:45
ციტატა: ronaldo de asis moreira
ალეგრი პიოლიზე ბევრად მეტს ვერაფერს იზავს აქ! ვარსკვლავებით გაძეძგილ იუვეს ისეთ სვარკას ათამაშებდა ბოლოს, რო მეორე ნახევარზე აღარ გადადიოდა გუნდი უკვე ბოლოს)) თან ნუ სახელი აქვს ეხლა მაინც და სხვა კარგ შეთავაზებას დაელოდება და წავა სადმე გრანდში და მოიგებს ისევ მინიმუმ შიდა ჩემპიონატს 7-ჯერ თავის სტილში)) მთავარი უბედურება ის არის, რო არანაირი ხედვა და გეგმა არ ჩანს, რა უნდათ და როგორ და საითკენ უნდა განვითარდეს გუნდი. ტიპები თითქოს შოკში არიან. ქაოსურად ხდება ტრანსფერებიც და მწვრთნელების დანიშვნაც. არ იციან რა უნდათ და საითკენ მიდიან! ვის რატო ყიდულობენ... ვინ ჭირდებათ და რატოომ... 2 ვარიანტია რაა. ან ჩადებენ დიდ ფულს და დაიწყებენ მიზანმიმართულად და სწორად ხარჯვას, ან ვიქნებით კაი ხანი + - ამ დონეზე და ისევ რაღაც სასწაულების მოლოდინში)) ეს ლიგაზე გასვლაც არაფერს არ გვიშველის პაბალშომუ რაა. კი, გასაგებია, რო წინ გადადგმული ნაბიჯი იქნება, მაგრამ არა გადამწყვეტი! აგერ ატალანტა შერცხვა თვითონაც და შეარცხვინა სამშობლოც))

ელიოტი Cალიჩობს ქაღალდზე შპს მილაnი იყოს მომგებიანი ბიზნესი, ანუ წაგრბაზე არ მუშაობდეს რო მერე გაყიდოს ნორმალურ ფასად. ელიოტისთვის ეს არის ბიზნესი, იყიდე დარტყმული მანქანა, გააკეთე და შეტენე აზერებს. აი ეს ეტაპია და იასნია არც არაფრის იმედი არ უნდა გვქონდეს სანამ არ გაიყიდება გუნდი. ლიგაზე გასვლა ნიშნავს მეტ შემოსავალს, როგორც უეფადან ისე სპონსორებიდან. ეხლა შენ რო იყო ფირმა გუნდი რომელიც არსად არაა რამდენს გადაუხდი და გუნდი რომელიც ლიგაზე გადის იასნია უფრო მეტს გადაუხდი. აი ეს მუღამია ლიგაზე გასვლა და არა ის რო შედეგი დაფიქსირდეს ან შერცხვე ან არ შერცხვე. ატალანტა ეხლა იმხელა ფულს მოჭრის რო მილანს არც დაესიზმრება, რითის განავითარებს გუნდს
L_E_O_N_I 10 ოქტომბერი 2019 01:44
ვუსმენდი ეხლა მალდინის კომენტარს რადიოს აძლევდა და ერთი საინტერესო მომენტი შევამჩნიე... სავარაუდოდ სანამ კლუბი ახლიდან არ გაიყიდება, ესენი ცდილობენ ამ ბიუჯეტით და ამ ფეხბურთელებით მაქსიმუმის გაკეთებას, კი რისკია მაგრამ თუ პიოლიც არ გაამართლებს უკვე იანვარში კიდევ სხვას მოიყვანენ., მაგრამ თუ გაამართლა ხო უკვე პლიუსსში იქნება კლუბი...ასე რომ საცდელი გოჭივითაა ჩვენი მილანი და წელს უნდა შევეგუოთ ამას...
ronaldo de asis moreira 10 ოქტომბერი 2019 00:59
ალეგრი პიოლიზე ბევრად მეტს ვერაფერს იზავს აქ! ვარსკვლავებით გაძეძგილ იუვეს ისეთ სვარკას ათამაშებდა ბოლოს, რო მეორე ნახევარზე აღარ გადადიოდა გუნდი უკვე ბოლოს)) თან ნუ სახელი აქვს ეხლა მაინც და სხვა კარგ შეთავაზებას დაელოდება და წავა სადმე გრანდში და მოიგებს ისევ მინიმუმ შიდა ჩემპიონატს 7-ჯერ თავის სტილში)) მთავარი უბედურება ის არის, რო არანაირი ხედვა და გეგმა არ ჩანს, რა უნდათ და როგორ და საითკენ უნდა განვითარდეს გუნდი. ტიპები თითქოს შოკში არიან. ქაოსურად ხდება ტრანსფერებიც და მწვრთნელების დანიშვნაც. არ იციან რა უნდათ და საითკენ მიდიან! ვის რატო ყიდულობენ... ვინ ჭირდებათ და რატოომ... 2 ვარიანტია რაა. ან ჩადებენ დიდ ფულს და დაიწყებენ მიზანმიმართულად და სწორად ხარჯვას, ან ვიქნებით კაი ხანი + - ამ დონეზე და ისევ რაღაც სასწაულების მოლოდინში)) ეს ლიგაზე გასვლაც არაფერს არ გვიშველის პაბალშომუ რაა. კი, გასაგებია, რო წინ გადადგმული ნაბიჯი იქნება, მაგრამ არა გადამწყვეტი! აგერ ატალანტა შერცხვა თვითონაც და შეარცხვინა სამშობლოც))
superkaka22 9 ოქტომბერი 2019 23:18
ციტატა: JAO_MILAN
ალეგრი ნუ გგონიათ ტოპ მწვრთნელი, ტიპს გაუმართლა უკონკურენტო აწყობილ იუვენტუსში რომ მიიწვიეს, მთავარი ფეხბურთელებია დღეს დღეიბით და მერე მწვრთნელი, ამისთვის კარგი ხელმძღვანელობაა საჭირო, სამწუხაროდ მილანის ხელმძღვანელობა სუსტია allegri no

ორივე საჭიროა, მწვრთნელიც და ფეხბურთელებიც, აგერ ბარსას მაგალითი ავიღოთ, ყავთ ფეხბურთელები, მაგრამ მწვრთნელი ყავთ დიშლა, პრიმერას კი იგებენ, მაგრამ ლიგქზე იჯვავენ
JAO_MILAN 9 ოქტომბერი 2019 23:15
ალეგრი ნუ გგონიათ ტოპ მწვრთნელი, ტიპს გაუმართლა უკონკურენტო აწყობილ იუვენტუსში რომ მიიწვიეს, მთავარი ფეხბურთელებია დღეს დღეიბით და მერე მწვრთნელი, ამისთვის კარგი ხელმძღვანელობაა საჭირო, სამწუხაროდ მილანის ხელმძღვანელობა სუსტია allegri no
rijkaard 9 ოქტომბერი 2019 21:58
დიდი ბიზნესია და დიდი კომპანიაცაა ელიოტი აქ ვბჭობთ მაგრამ იქ კიდე იმდენი დეტალია რაც ჯერ არც გვსმენია. ელიოტი გუშინდაბადებული კომპანია არაა წლიურ 25 / 35 მილიარდიან ბრუნვას შნო უნდა ეს ის ციფრებია რაც ელიოტს სტაბილურად აქვს უკვე. ერთი რაც ზუსტად ვიცი ისაა რომ როგორც პაოლოს ტკივა დღეს მილანი ისე თავს ნურავიუნ დავდებთ რადგან არარეალურია. იმედია გამოვა ყველაფერი სხვა რა გზაა წარმატებები ლეგენდებს და მილანს
sisvik
sisvik 9 ოქტომბერი 2019 20:34
მწვრთნელებზე ბაზარს თავი დაანებეთ ეს სლე ფეხბურთელები არიან ყველაფრის თავი და თავი . მწვრთნელი იმას დააყებებს ძირითადში ვინც უკეთესია ვარჯიშებზე დ ავარჯიშებზე ვინც იყო უკეთესი ჯამპაოლომ ჩვენზე კარგად იცოდა
superkaka22 9 ოქტომბერი 2019 20:09
ციტატა: ACM
milanis kritikosebma moemzadet, win urtulesi 4 tamashia zedized aba tqven icit aginet exla mtel miland

შენნმოგწონს მილანის თამაში?
ACM
ACM 9 ოქტომბერი 2019 19:12
milanis kritikosebma moemzadet, win urtulesi 4 tamashia zedized aba tqven icit aginet exla mtel miland
milanista
milanista 9 ოქტომბერი 2019 19:03
ციტატა: bona23
ჩემი აზრით ჯამპაოლოს გაშვება შეცდომა იყო.
პიოლი გვარდიოლა არ არის და 10 დღეში გუნდს ვერ შეცვლის თან სტატისტიკას თ გადავხედავთ ჩველებრივი C კატეგორიის მწვრთნელია.
აჯობებდა დაეტოვებინათ ჯამპაოლო და დრო მიეცათ .

რაღა დრო უნდოდა მაგის წყობით კარებში ვერ ვურტყავდით არ უყურებდი თამაშებს ალბათ,ეგ 3 ტურიდან უნდა გაეშვათ ჩემი აზრით )))
bona23
bona23 9 ოქტომბერი 2019 18:56
ჩემი აზრით ჯამპაოლოს გაშვება შეცდომა იყო.
პიოლი გვარდიოლა არ არის და 10 დღეში გუნდს ვერ შეცვლის თან სტატისტიკას თ გადავხედავთ ჩველებრივი C კატეგორიის მწვრთნელია.
აჯობებდა დაეტოვებინათ ჯამპაოლო და დრო მიეცათ .
Pale 9 ოქტომბერი 2019 18:31
რა ვერ გავიგე თქვენი იციით. მოდით იმაზე შევთანხმდეთ პირველ რიგში ჯამპაოლო იყო გასაშვები იმიტორო აზრი არ ქონდა მისი ერთი თამაშიც არ მომეწონა. ამას აგინებთ და მოსთქვამთ ჯერ რა მოხდება არ ვიცით მე მივესალმები ამ გადაწყვეტილებას თუნდაც იმიტომ რომ ის სირი მოაშორეს. და ამ შემადგენლობაში ტოპ მწვრთნელია არ მოვა ყველა უნდა ხვდებოდეს, რაც არ უნდა ხელფასი შესთავაზო სახელს არავინ გაიფუჭებს.
milanista17 9 ოქტომბერი 2019 16:56
რაცარი ესაა ვერაფერს შევცვლით ვაცადოთ ერთი 5 თამაში გამოჩნდება რა შეუძლია რაცარუნდა იყოს მილანის ტრენერიადა იქნებ გაამართლოს დაველოდოთ დიდი იმედი არც მე მაქ მარა ვნახოთ რავი წყობას მაინც დააყენებს წესიერს და ბოლო ბოლო გავიგე თ ვის რისი ტრაკი აქ მილანის ფეხბურთელებს
American 9 ოქტომბერი 2019 16:38
Ra yleebi Arian martla vgijdebi, alegri, spaleti, capelo, am samidan tu mova vinme da rame gveshveleba Cota tore Saylevetia, ra vengeri, an ra Conte, ai turme rato ar moiyvanes Conte radgan Conte zustad imas motxovda rac Milans dges aklia da amas arasodes gaaketebs Eliot.
Saylevetia.

Amito ak var, sakartveloshi var zmebo da modi shevikripod da chven tviton visiamovnot pexburtis tamashit. Organizacia gavaketot, adminebsac vtxove da imedia ise ar caval ro ar shevikribot
R.BAGGIO 9 ოქტომბერი 2019 16:28
ციტატა: rijkaard
კაროჩე როგორც იბაზრეს თუ ამან დროზე ვერ აათამაშა გუნდი ამასაც მოისვრიამ ყველაფერს ვიზავთ რომ სეზონი არ დაიკარგოსო

ყველაფრის კეთების თავი რო ქონოდათ სპალეტის მოიყვანდნენ მარა 2.5 ლიმონი დაჟოშკეს. როგორ უნდა გადაარჩინონ სეზონი მე ვერ ვხვდები ტო. სპალეტის 9ლიმონი ეკუთვის ინტერიდან, ტიპმა თქვა ჯანდაბას იყოს 4.5 ლიმონიო ხოდა ინტერმა 2 ლიმონიო, ხოდა ამ ყლეებს უნდა დაემატებინათ ის 2.5 მარა არ დაამატეს. პიოლი მოიყვანეს 1.5 ნახევრად, ანუ რა გამოდის პიოლიც თუ გაუშვეს ვის მოიყვანენ? ცხადაძეს? ან გუდას უნდა მოხსნას პირი ელიოტმა რაც გამორიცხულია, ტიპს მილანი შეეტენა. მაგის ფიქრებშიც არ იყო მილანის ყოლა მარა იმ სირმა ჩინელმა ვერ გადაიხადა ვალი, ეხლა ელიოტი ჩალიჩOბს რო როგორმე მოგებაზე გაიყვანოს გუნდი რო მერე გაყიდოს, მარა 600 ლიმონს დებს ტიპი სტადიონის მშენებლობაში... ლოგიკას ვერ ვიჭერ რა... ანუ გამოდის რო სანამ სტადიონიაშენდება და შემოსავალი შემოვა ინფრასტრუქტურიდან მანამდე ელიოტის ხელში ვართ, ან ძალიან მაგარ შემოთავაზება უნდა მიიღოს... ეს ყლე არაბები რო მიახტნენ ყლე გუნდებს, იყიდონ მილანი მაგ ჩემისებმა და ხარჯონ ფული...
milanista
milanista 9 ოქტომბერი 2019 16:25
ჯამპაულოც მაგ გაღიმებული სახით იჯდა მაგ სკამზე და სადამდე მივიდა თავის გულუფყვილობით კი ვნახეთ ))))))))))))))
rijkaard 9 ოქტომბერი 2019 16:11
კაროჩე როგორც იბაზრეს თუ ამან დროზე ვერ აათამაშა გუნდი ამასაც მოისვრიამ ყველაფერს ვიზავთ რომ სეზონი არ დაიკარგოსო
superkaka22 9 ოქტომბერი 2019 16:11
პირველი წრის ბოლოს ამასაც გაუშვებენ

კომენტარის დამატება

კოდის განახლება
* გაიარეთ საიტზე ავტორიზაცია, რაც კომენტარის დატოვების პროცედურას გაგიმარტივებთ
გამოკითხვა

5 ბალიანი სისტემით, როგორ შეაფასებდით "მილანის" სატრანსფერო პოლიტიკას?


დანაკლისი
დისკვალიფიცირებული: მუსაკიო
ტრავმირებული: კალდარა

რეკლამა
Image
შემოგვიერთდით
მულტიმედია
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image