რა შეიცვლება პიოლის მოსვლის შემდეგ: სათამაშო სისტემა

image
როგორ ითამაშებს პიოლის "მილანი"? სტეფანოს ხედვები რადიკალურად განსხვავდება ჯამპაოლოს ხედვებისაგან, როგორც სათამაშო სტილთან მიმართებაში, ასევე ტაქტიკასთან მიმართებაში.

სტეფანოს ჯენარო გატუზოს მსგავსად 4-3-3 და 4-2-3-1 ფორმაციები იზიდავს, თუმცა დიდი ალბათობით მთავარი ტაქტიკა ეს უკანასკნელი იქნება. კარში რა თქმა უნდა დონარუმა იდგება. დაცვის ოთხეული კი შემდეგნაირი იქნება: კალაბრია, მუსაკიო, რომანიოლი და ერნანდესი.

რაც შეეხება ნახევარდაცვას, ნაკლები ადგილი იქნება ჩალჰანოღლუსთვის და ძირითადს პაკეტა დაიკავებს. ორი ჩამშლელი იქნება: ერთი კესიე, მეორე კი ბილია ან ბენასერი. შეტევის მარცხენა ფლანგზე პიოლი არჩევანს რებიჩსა და ლეაოს შორის გააკეთებს. ცენტრში როგორც უკვე ვახსენეთ პაკეტა იქნება, მარჯვნივ კი სუსო. გამოკვეთილ ფორვარდად კი პიონტეკი ითამაშებს.

"ფიორენტინას" ყოფილი დამრიგებელი ჯამპაოლოსგან განსხვავებით სილამაზეს დიდ ყურადღებას არ აქცევს. მისთვის შემტევი და დომინანტი ფეხბურთი მნიშვნელოვანი არაა და ანონიმური თავდამსხმის შტრიხებს მიყვება.

"მილანის" სავარაუდო თერთმეტეული (4-2-3-1): დონარუმა; კალაბრია, მუსაკიო, რომანიოლი, ტეო; კესიე, ბილია (ბენასერი); სუსო, პაკეტა (ჩალჰანოღლუ); რებიჩი; პიონტეკი.
скачать dle 10.5фильмы бесплатно

კომენტარები 39

JAO_MILAN 9 ოქტომბერი 2019 23:07
ვერ ამართლებს პაოლო, არადა ხალხი ჩინელებს და ბერლუსკონის აგინებდა მალდინის გუნდში ადგილს არ უძებნიანო, გალიანის ათახსირებდენ არაფრის მაქნისი არააო, სად მალდინი და სად გალიანიო, აჰა მოვიდა მალდინი რა გააკეთა? არაფერი, წინასწარ არაფერი უნდა თქვა, საქმე აჩენს ვის რისი თავი აქვს
superkaka22 9 ოქტომბერი 2019 20:48
ციტატა: American
ციტატა: superkaka22
ციტატა: American
Sastavi privet yvelas kidev ertxel

Me tbilisshi var, chamovedi da rogorc dagpirdit didi pativia chemtvis gicnobdet piradad (yvelas imatac vistanac es clebia vdaohdit).))))))

Xoda ra vknat, sakartvelo chemze metad tkven icit da modi an Vutamashot an ragac davgegmot.

Gavicnot ertmaneti.

Admin-ebo, mogmartavt txovnit, gaitvaliscinot rom sakartveloshi car 27mde da ikneb rame kargi davgegmot ertiblivad.

Me var American - ioseb Saralidze

შეიძლება რამის მოფიქრება

Xoda rame vknat, imedia rames movipikrebt,

Avigot sadme stadioni, an darbazi da Vitamashot, mere viqeipot da avgjishnavt ertmanettan shexvedras

მგონი სტადიონი ჯობია
American 9 ოქტომბერი 2019 16:31
ციტატა: superkaka22
ციტატა: American
Sastavi privet yvelas kidev ertxel

Me tbilisshi var, chamovedi da rogorc dagpirdit didi pativia chemtvis gicnobdet piradad (yvelas imatac vistanac es clebia vdaohdit).))))))

Xoda ra vknat, sakartvelo chemze metad tkven icit da modi an Vutamashot an ragac davgegmot.

Gavicnot ertmaneti.

Admin-ebo, mogmartavt txovnit, gaitvaliscinot rom sakartveloshi car 27mde da ikneb rame kargi davgegmot ertiblivad.

Me var American - ioseb Saralidze

შეიძლება რამის მოფიქრება

Xoda rame vknat, imedia rames movipikrebt,

Avigot sadme stadioni, an darbazi da Vitamashot, mere viqeipot da avgjishnavt ertmanettan shexvedras
superkaka22 9 ოქტომბერი 2019 16:08
ციტატა: American
Sastavi privet yvelas kidev ertxel

Me tbilisshi var, chamovedi da rogorc dagpirdit didi pativia chemtvis gicnobdet piradad (yvelas imatac vistanac es clebia vdaohdit).))))))

Xoda ra vknat, sakartvelo chemze metad tkven icit da modi an Vutamashot an ragac davgegmot.

Gavicnot ertmaneti.

Admin-ebo, mogmartavt txovnit, gaitvaliscinot rom sakartveloshi car 27mde da ikneb rame kargi davgegmot ertiblivad.

Me var American - ioseb Saralidze

შეიძლება რამის მოფიქრება
Nero 9 ოქტომბერი 2019 15:01
მე რო მილანში ვცხოვრობდე ნამდვილად არ მივიდოდი ამათ თამაშებზე და საინტერესო იქნებოდა მილანის თამაშზე ლეჩესთან მარტო ვიპ ლოჟა რო იყოს დაკავებული და ხალხი არ მივიდოდეს.. უნდა აგრძნობინო ამ ყლე ხელმძღვანელობას რო ეს გუნდი ფანების გარეშე არაფერი არ იქნება.. დღემდე მილანს მილიონობით ფანი ყავს მსოფლიოში მხოლოდ და მხოლოდ წარსულის გამო და ფანების გარეშე დღევანდელი მილანი არის ჩვეულებრივი ჯენოა ან ყველაზე კარგ შემთხვევაში ლაციო.. გამოვაკრავდი დიდ ბანერს სანს სიროზე სახელწოდებით: "გააჯვით თქვენი უსირცხვილო დედაცმოვტყან"
gaga 9 ოქტომბერი 2019 15:00
ისე მე თუ მკითხავთ კაია პიოლი გატუზოს სქემებით თამაშობს რასაც შეჩვეულები არიან მილანის მოთამაშეები და რაღაც ჯამპაოლოს ჯადოსნობების სწავლა აღარ მოუწევთ და უფრო თავისუფლად ითამაშებენ
curvasud
curvasud 9 ოქტომბერი 2019 14:16
პიოლი და დედაშევეცი მალდინი შენი შენილეგენდობა მოვტყანმე
Fenomeno10 9 ოქტომბერი 2019 14:15
საშინელება ხდება მილანის თავს ასეთი რაღაც არასოდეს მილახავს ჯერ მწვრთნელი არ დაუნიშნიათ და უკვე იწერება #PioliOut ვფიქრობ არსებული კანდიდატებიდან ყველაზე ცუდი აარჩიეს რაც ავტომატურად მიმდინარე წლის ჩაგდებას ნიშნავს მაგრამ მგონია რომ ამ გუნდის პრობლემა მარტო მწვრთნელი არაა არამედ ხელმძღვანელობა და მფლობელებიც , გუნდს არ ყავს ძლიერი პრიმაერას გუნდი რომელიც მოამარაგებს ახალგაზრდა ნიჭიერ ფეხბურთელებს თუნდაც გასაყიდად 10-20 მილიონებად რომელიც რათქმაუნდა არც ისე მაღალი ფასებია ახალგაზრდა ნიწიერ ფეხბურთელებისთვის პირველ რიგში ეს უნდა მოაგვარონ მოუყვანონ კარგი მწვრთნელი რომელიც განავითარებს ფეხბურთელებს და მერე მიხედონ დიდ გუნდს , მალდინი მასარა და ბობანი თავის გაზიდისიანად გასაჯმელები არიან გუნდიდან გაანადგურეს გუნდი!!!
American 9 ოქტომბერი 2019 13:29
Sastavi privet yvelas kidev ertxel

Me tbilisshi var, chamovedi da rogorc dagpirdit didi pativia chemtvis gicnobdet piradad (yvelas imatac vistanac es clebia vdaohdit).))))))

Xoda ra vknat, sakartvelo chemze metad tkven icit da modi an Vutamashot an ragac davgegmot.

Gavicnot ertmaneti.

Admin-ebo, mogmartavt txovnit, gaitvaliscinot rom sakartveloshi car 27mde da ikneb rame kargi davgegmot ertiblivad.

Me var American - ioseb Saralidze
rossoneri1111
rossoneri1111 9 ოქტომბერი 2019 12:14
გუნდის პრობლემა არც ჯანპაულო იყო და არც პიოლი იქნება მთავარი პრობლემა ხელმძღვანელობაა რომლებსაც მოყავთ ეს ხალხი, პიოლი და არც ჯანპაულო რომლებსაც ეპატიჯებიან ბოლონია და პარმას დონის გუნდები რათქმაუნდა უარს არ იტყვიან მილანში მოსვლაზე და მჯერა რო აკეთებენ მაქსიმუმს მაგრამ მეტი უბრალოდ არ შეუძლიათ თავს ზმოთ გზა არაა არ იციან და შეეცი თუ გინდა,
superkaka22 9 ოქტომბერი 2019 11:42
დაველოდოთ მომავალ სეზონს, ჩემი აზრით ზაფხულამდე გუნდი გაიყიდება
rijkaard 9 ოქტომბერი 2019 10:34
მოკლედ პიოლის ხელშეკრულება სეზონის ბოლომდეა და თუ სურვილი ორმხრივი იქნება ავტომატურად გაგრძელდება 1წლით მილანს კონტაქტები ალეგრისთან ქონია რომელიც ზაფხულამდე დასვენებას აპირებსო.
tabihno 9 ოქტომბერი 2019 08:33
ბერლუსკონის მადლობა იმ ყველაფრისთვის რაც გააკეთა მილანისთვის და მადლობა გალიანის რომელიც საუკეთესო მენეჯერი იყო და იქნება ყოველთვის, მაგრამ ზუსტად ამ ბერლუსკონის დდშვც, იმ ყველაფრისთვის რაც გააკეთა, ჭაობისკენ მაშინ გაგვიმეტა როცა ტიაგო სილვა გაყიდა და იბრაც ზედ მიაყოლა, უფრო და უფრო ღრმად დაგვიშვა ძირს, მერე დოხუია ფულის კეთება დაიწყო და ვიღაც სირი ჩინელები ნახა და კაცმა არ იცის რა გაუჩალიჩა ან რაში გამოიყენა ის სირი იონგ ლი, ახლა კიდე ელიოტს რას მოთხოვ ფაქტიურად დალომბარდებული გუნდი შერჩა და ცდილობს ის ფული ამოიღონ, მერე გაყიდიან ან კიდე შეიძლება ეძებენ ვინმეს. ჯამპაულოს რაც შეეხება, არ არის ეს კაცი მომთხოვნი როგორც ჩანს და ვერ მოხოდა სასტავი, მეიმედებოდა მარა ყველამ ვნახეთ რაც მოხდა, მაგრამ მწვრთნელის შეცვლა და ფილოსოფიის ახლა ცვლილება კიდე უარრსია ისედაც არეული ფეხბურთელებისთვის, სანამ ამათ შეეჩვევიან კიდე ბევრ მატჩს წავაგებთ ალბათ. პიოლი კიდე რავი ლიჩნად მე არ მომწონს, ჩემი სუბიექტური აზრია რო ისევ ჯობდა დარჩენილიყო ეს. მილანია დონის გუნდს რაც შეეხება, მილანის ფანი ვარ და მიყვარს და ყოველთვის მეყვარება მაგრამ დაფიქრდით აბა? ამ დონის გუნდს მეტი რათ უნდა? რისი ღირსებიც არიან ისეთი ტრენერი მოდის, სანამ ვინმე არ გამოდგება ისეთი რომ იქ თქვას თქვენ შიგ ხო არ გაქვთქო და დაიწყებს ნორმალურად მოქმედებას და ჩამოყალიბებულად რაც მთავარია. გაზიდისის დედას შევეცი მე ლეონარდო რო გააქცია და ახლა კისე რაღაც ყლეობებს აკეთებს, თორე არამგონია მალდინის ან თუნდაც ბობანის გული არ ტკიოდეთ ასეთ დღეში რო ვართ. პიოლიზე იმედია ვცდები და ისეთ შედეგებს დადებს რომელიც დიდი ხანია გვემატრება, გამიხარდება თუ შევცდები. წარმატებებს ვუსურვებ მილანს და თქვენ ბიჭებო. ფორცა მილან.
rossoneri1111
rossoneri1111 9 ოქტომბერი 2019 08:17
ფაქტია ეს იაფიანი იტალიური ხედვის მწვრთნელები მილანში ვერ ამართლებენ ხო, რატო არ შეიძლება მილანმა გაიხედოს ესპანეთი გერმანია ინგლისი და ვინმე წამოიყვანოს? სხვა სტილს შემოიტანენ ამ მილანში და ერთადერთი მაგან შეიძლება უშველოს ამ გუნდს რა შესცეს ამ ჯენოას და პარმას მწვრთნელებს

და კიდე ერთი რამ მაგრად მიკვირს სპალეტი ვერ მოვიდა იმიტო რო 4.5 მილიონი მოთხოვა ინტერს 9 მაგივრად და ინტერმა 2 მეტს არ მოგცემ თუ მილანში წახვალო და არ წამოვიდა მაგიტო აი მილანს იმის ტრაკი არ ქონდა რო ის 2.5 მილიონი სპალეტისთვის წაემატებინა? რაც ინტერმა დააკლო? კაპიკებს დავდევთ და გვიკვირს ლიგაზე რატო ვერ გავდივართ ვერც გავალთ ამ მიდგომით
Vallanzasca
Vallanzasca 9 ოქტომბერი 2019 02:18
ერთი ცხადზე ცხადია რომ ამ პიტალო ჯამპაოლომ ვერ გაამართლა, თვითონ ვერ ჩამოყალიბდა რომელი ტაქტიკით ათამაშოს გუნდი, თან თავის საყვარელ ტაქტიკას უღალატა და გუნდიც უსუსურად გამოიყურება. ეს პიოლი ალბათ საშუალო დონის მწვრთნელია, მაგრამ ის მომეწონა რო 4-2-3-1 ტაქტიკით უყვარს თამაში და პაქეტას ათმაშებს იმედია ფლეიმეიქერად. მილანნირამდენჯერაც მაგარი გუნდი იყო და ლიგა მოიგოყოველთვის ფლეიმეიქერი ყავდა, გულოტი, რუი კოშტა და კაკა
Arigo 9 ოქტომბერი 2019 01:56
American
სტატისტიკით და ნაჩვენებით ჩანს, რომ აქვს ალაგ-ალაგ გამონათებები და არის საკმაოდ ფრთხილი
არის ზედმეტად მორიდებული და ლაციოდან თუ ინტერიდან თუ ფიორენტინადან იოლად მოისროლეს, თან ისე, რომ ხელი შეაწმინდეს.... მონტელამ რომ ჩაიბარა გუნდი, კინაღამ გავარდა, მაგრამ დატოვეს დიდი იმედებით... ეს გააგდეს უკეთესი შედეგებისდა მიუხედავად...
იტალიაში ეს სტატისტიკებიც ვერ მუშაობს ხოლმე, სარიმ პირველი ტიტული წელს ჩელსითი მოიგო (ევროპა ლიგა)

კონტეს ინტერი 11 მილიონს უხდის
ამას მილანი 1.5 მილიონზე შეუთანხმდა, ეს ციფრები რაღაცას ხომ გვეუბნება?! ან საკმაოდ მოკრძალებული და მორიდებული ადამიანია ან კლუბია ძალიან გაჟმოტებული (თუმცა ერთი მეორეს არ გამორიცხავს)

კაპიკებზე (გრანდებისათვის) ამუშავებენ და ლიგაზე გაყვანას თხოვენ, თუმცა სჯობია წნეხის ქვეშ არ იყოს და თავისი გაატ***ოს ბოლომდე, იქნებ რაღაც გამოვიდეს...

ბოლოს და ბოლოს, ლაციო გაიყვანა ლიგაზე, თანაც მე-3 ადგილით (უფრო ნაყარ-ნუყარი სასტავით)
American 8 ოქტომბერი 2019 23:24
ციტატა: Arigo
დი ფრანჩესკოა თავისუფალი და პიოლი რომ წავა 1-1.5 თვეში, მაგისი მოყვანა ხომ არ გვეცადა?!?!?!?!

ნუ ეს ისე მაინც, რომ გადახედოთ, პიოლის სტატისტიკაა, სამწვრთნელო
https://www.transfermarkt.com/stefano-pioli/stationen/trainer/2135/plus/1

Xoda mag statistikidanac martivad chams ro sashualoze dabali donea.
Arigo 8 ოქტომბერი 2019 23:12
დი ფრანჩესკოა თავისუფალი და პიოლი რომ წავა 1-1.5 თვეში, მაგისი მოყვანა ხომ არ გვეცადა?!?!?!?!

ნუ ეს ისე მაინც, რომ გადახედოთ, პიოლის სტატისტიკაა, სამწვრთნელო
https://www.transfermarkt.com/stefano-pioli/stationen/trainer/2135/plus/1
Oto
Oto 8 ოქტომბერი 2019 22:59
ერთადერთი შემთხვევაა როცა ყველა ერთ აზრზზე ვარ.ყველა ფანი უკმაყოფილოა ახალი მწვრთნელით და არავის გვჯერა.

ისე ვინც კი აქამდე მოდიოდა და იმედი გვეძლეოდა ყველამ ჩაისვარა და იქნებ ახლა პირიქით მოხდეს.რა თქმა უნდა ამას წყალწაღებული ხავს ეჭიდებოდას პოზიციიდან ვწერ.

პიოლი დიდი დიდი ზამთრის
შესვენებამდე დარჩეს გუნდში.მაგრამ ახლა ისეთი კალენდარი გვაქ შეიძლება იქამდეც ვერ მიაღწიოს
აუ ტიპები იმენა მაგარ შოკში არიან)) 1 ღლე ჩაანაცვლეს მეორით)) თან ეს პიოლი ერთ-ერთი ყველაზე სვარჩიკი მწვრთნელია თავის ფილოსოფიით) მალდინის როგორი იმედი მქონდა და რა სირი გამოდგა ტო. ლეონარდო მაინც არ გაექცია, ის მაინც რამე აზრიანს გააკეთებდა გუნდისთვის...

კომენტარის დამატება

კოდის განახლება
* გაიარეთ საიტზე ავტორიზაცია, რაც კომენტარის დატოვების პროცედურას გაგიმარტივებთ
გამოკითხვა

5 ბალიანი სისტემით, როგორ შეაფასებდით "მილანის" სატრანსფერო პოლიტიკას?


დანაკლისი
დისკვალიფიცირებული: მუსაკიო
ტრავმირებული: კალდარა

რეკლამა
Image
შემოგვიერთდით
მულტიმედია
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image