"ტორინო" 2-1 "მილანი" | მიმოხილვა და ფეხბურთელთა შეფასებები

image
სერია A-ს მეხუთე ტურის შეხვედრა მარკო ჯამპაოლოს "მილანმა" სტუმრად "ოლიმპიკო დი ტორინოზე" "ტორინოს" წინააღმდეგ ითამაშა და მატჩი მასპინძელთა გამარჯვებით, 2:1 დასრულდა.

გთავაზობთ აღნიშნული მატჩის მიმოხილვას და ფეხბურთელთა შეფასებებს:



"ტორინო" 2-1 "მილანი" | მიმოხილვა და ფეხბურთელთა შეფასებები
скачать dle 10.5фильмы бесплатно

კომენტარები 10

koka
koka 27 სექტემბერი 2019 17:56
არ ვიცი რა. გატუზოს მწვრთნელობა უფრო მომწონდა....
R.BAGGIO 27 სექტემბერი 2019 15:30
ციტატა: zurius
ყველას თავისი აზრი აქვს,მე ჩემსას ვიტყვი. 65 წუთამდე მშვენიერ ფეხბურთს აჩვენებდა მილანი, ბურთი ჩვენი იყო, ვდომინირებდით, თამაშსვაკონტროლებდით, ბონავენტურას შემოსვლის შემდგომ, რომელიც აშკარად ჯერ არაა მის საუკეთესო ფორმაში, არია ყველაფერი, ჯამპაოლოს შეცდომა შეცვლები იყო,რატომ რებიჩი არ გამოიყვანა დროულად, მე თუმკითხავ ასეთ მატჩში, როდესაც მოწინააღმდეგე აშკარად ფიზიკურად ძალიან ძლიერია და იცი რომ მატჩის ბოლოს მოგაწვება, გამოიყვანე ძალისმიერი ფეხბურთელები, რომლებსაც შეუძლია ნახევარდაცვაში იბრძოლოს, მაგალითად ლეაუს ნაცვლად შემოვიყვანდი რებიჩს და სუსოს ნაცვლად კრუნიჩს და ჩალხანას ნაცვლად იგივე კასტილეხოს ან ბორინის რომლებიც ჯორებივით დარბიან და შეცვლაზე კარგად გამოდიან.

ბონას შემოსვლამ კი არ არია, ტაქტიკა შეცვალა, ბონა უნდა შემოსულიყო მარა თურქის ნაცვლად, და არა ლეაოს ნაცვლად, მაგითი დაცვაში ჩააყენა გუნდი და მაგრად დაგვაწვა მერე ტორინო. ბონა რო შემოსულიყო თავის პოზიციაზე და გუნდს იგივე ფეხბურთი ეთამაშა არც წავაგებდით და ბონამ კარგად გაიხსნებოდა, რამდენიმე მომენტში რა კარგად ითამაშა მარა თითონ გუნდის ტაქტიკა მოიშალა ლეაოს გაყვანით და ვერ გადაეწყვნენ ახალ წყობაზე, სულ ეს იყო, თორე ბონა როა ეგეთი კლასი არავის აქვს დღეს მილანში. ბონა შემტევია და არა დაცვითი სტილი
Nero 27 სექტემბერი 2019 15:13
ციტატა: Milan
თამაშს ვერ ვუყურე და მაინტერესებს ლეაომ და ბენანსერმა რო ითამაშეს..?

ყველაზე კარგები ეგენი იყვნენ + ერნანდესი
Milan
Milan 27 სექტემბერი 2019 15:10
თამაშს ვერ ვუყურე და მაინტერესებს ლეაომ და ბენანსერმა რო ითამაშეს..?
zurius 27 სექტემბერი 2019 15:05
ყველას თავისი აზრი აქვს,მე ჩემსას ვიტყვი. 65 წუთამდე მშვენიერ ფეხბურთს აჩვენებდა მილანი, ბურთი ჩვენი იყო, ვდომინირებდით, თამაშსვაკონტროლებდით, ბონავენტურას შემოსვლის შემდგომ, რომელიც აშკარად ჯერ არაა მის საუკეთესო ფორმაში, არია ყველაფერი, ჯამპაოლოს შეცდომა შეცვლები იყო,რატომ რებიჩი არ გამოიყვანა დროულად, მე თუმკითხავ ასეთ მატჩში, როდესაც მოწინააღმდეგე აშკარად ფიზიკურად ძალიან ძლიერია და იცი რომ მატჩის ბოლოს მოგაწვება, გამოიყვანე ძალისმიერი ფეხბურთელები, რომლებსაც შეუძლია ნახევარდაცვაში იბრძოლოს, მაგალითად ლეაუს ნაცვლად შემოვიყვანდი რებიჩს და სუსოს ნაცვლად კრუნიჩს და ჩალხანას ნაცვლად იგივე კასტილეხოს ან ბორინის რომლებიც ჯორებივით დარბიან და შეცვლაზე კარგად გამოდიან.
milanista17 27 სექტემბერი 2019 14:34
ვიღაცამ დაწერა აქ არ მახსოვს სადაც ამდენი ექსპერიმენტი ჩაატარეს შევაც მოვიდეს რასაც ვხედავ ჭკვიან ფეხბურთს ათამაშებს გუნდს და ტასოტიც წამოყვებადა ამ სირს უეჭველი აჯობებს და ამ ფონზე დღეს რაც ხდება და იმის გათვალისწინებით რო 2.5 მეტი არაო დიდი ტრენერი არავინ მოვა და ისევ ეს მომწონს მე თუ შევა მოვა
Nero 27 სექტემბერი 2019 14:21
ესეც რა ყლე შეფასებები გაუკეთებიათ ჩალჰანოღლუმ სუსომ და პიონტეკმა თურმე ბენასერს და ტეოს აჯობეს.. ჯამპაოლოს შეფასებას უფრო გავს
milanista
milanista 27 სექტემბერი 2019 14:19
ციტატა: R.BAGGIO
ციტატა: milanista
მოკლედ რომ ვთქვა ძალიან მეიმედებოდა ამ კაცის მაგრამ ჰა ფაქტი სახეზეა,მოსაზრებას იმისა რომ ნორმალური მწვრთნელი გრანდს არ უნდა უდგეს სათავეში ეხლა ვეთანხმები უკვე,ტოპი უნდა გრანდს,ცუდი მწვრთნელი არაა სამპდორიაში ტიპი რა ფეხბურთს ათამაშებდა მაგრამ მოვიდა და დაკომპლექსდა თავიზე გაცემული ავანსების შემყურე შებოჭილია და არ იცის რა ქნას, სწორად ვერ იყენებს ფეხბურთელებს, ათამაშებს ძველ შემადგენლობას იმიტომ რო გონია ვითომ და შეთამაშებულები არიან და კვერნასავით ფრთხილია

მონტელას რაც ჭორდა, მუსაკიოს რო სკამზე ვერ სვავდა და რაღაცა ყლეობა ტაქტიკით თამაშობდა, ვიღაცეებს რაღაცას ვერ უბედავდა და იყო ერთი დიდი საყლევეთი, იგივე ხდება ეხლა. არ იცის ფეხბურთელების შესაძლებლობები აშკარად, რაღაცა დაწერილივით უდგება საქმეს, გაზეპირებული აქვს და იმის იქით სპონტანურად ვერ იღებს გადაწყვეტილებებეს. კაროჩე იმენა ეხლავეა გასაშვები თორე მერე ვინანებთ რო თავის დროზე რო გაგვეშვაო. კაროჩე მალდინი ორი ხელით ანძრევს აშკარად. ლეონარდოს დაუპირისპირდა, ლეო წავიდა თავს უშველა და ეს მოაჯდა მაგის კამს და ჩემი ყლე, იმენა მაგარი ყლე გამოდგა!!! ეს გაზიდისი ვაფშე რა ხილია ვერ გავიგე, თუ მომავლის გუნდს აწყობ და აქცენტს აკეთებ ახალგაზრდებზე, ანუ ინკუბატორს აკეთებს რა, მოიყვან იაფად ნიჭიერს და 2 წელში გააბარიგებ მილიონებში, მაშIნ ჯამპაოლო რა შუაშია? ვენგერი უნდა მოიყვანო ან ვინმე ვინც იცის ბავშვებთან მუშაობა და ვინც ხედავს ფარულ ნიჭს. ეს მონტელები და ჯამპაოლოები ვერ უძლებენ ნაგრუზკას აშკარად, თორე ფიორე ეხლა რა კარგად თამაშობს და კიდე მოუმატებს ეგ გუნდი. მოკლედ 5 წელი კიდე ესეთ დღეში ვიქნებით, სანამ ეს პროექტი გაამართლებს, პლიუს სტადიონიც სანამ არ აშენდება და რო აშენდება სტადიონი თუ კიდე აირსებებს მილანი მერე გაიყიდება სარფიანად. შემოსავალს მინუს ხარჯი უნდათ რო დადებითი იყოს და მაგიტოა რო ხელფასებიც შეამცირეს და ზღვარი დააწესეს. მოკლედ დაახლოებით 5 წელი კიდე უნდა გვაწვალონ, მარა კიდე ვიტყვი რო ამ სასტავს შეუძლია 4ულისთვის ბრძოლა, მთლად ფარჩაკებიც არ არიან, კარგი მესაჭე ჭირდება!!!

მწვრთნელი გვინდა მინიმუმ სპალეტი ყველაზე ცუდი ვარიანტი,თუ არა მართლა ტრაკში ვართ ამდენი ექსპერიმენტებით და შანსის მიცემებით
R.BAGGIO 27 სექტემბერი 2019 13:58
ციტატა: milanista
მოკლედ რომ ვთქვა ძალიან მეიმედებოდა ამ კაცის მაგრამ ჰა ფაქტი სახეზეა,მოსაზრებას იმისა რომ ნორმალური მწვრთნელი გრანდს არ უნდა უდგეს სათავეში ეხლა ვეთანხმები უკვე,ტოპი უნდა გრანდს,ცუდი მწვრთნელი არაა სამპდორიაში ტიპი რა ფეხბურთს ათამაშებდა მაგრამ მოვიდა და დაკომპლექსდა თავიზე გაცემული ავანსების შემყურე შებოჭილია და არ იცის რა ქნას, სწორად ვერ იყენებს ფეხბურთელებს, ათამაშებს ძველ შემადგენლობას იმიტომ რო გონია ვითომ და შეთამაშებულები არიან და კვერნასავით ფრთხილია

მონტელას რაც ჭორდა, მუსაკიოს რო სკამზე ვერ სვავდა და რაღაცა ყლეობა ტაქტიკით თამაშობდა, ვიღაცეებს რაღაცას ვერ უბედავდა და იყო ერთი დიდი საყლევეთი, იგივე ხდება ეხლა. არ იცის ფეხბურთელების შესაძლებლობები აშკარად, რაღაცა დაწერილივით უდგება საქმეს, გაზეპირებული აქვს და იმის იქით სპონტანურად ვერ იღებს გადაწყვეტილებებეს. კაროჩე იმენა ეხლავეა გასაშვები თორე მერე ვინანებთ რო თავის დროზე რო გაგვეშვაო. კაროჩე მალდინი ორი ხელით ანძრევს აშკარად. ლეონარდოს დაუპირისპირდა, ლეო წავიდა თავს უშველა და ეს მოაჯდა მაგის კამს და ჩემი ყლე, იმენა მაგარი ყლე გამოდგა!!! ეს გაზიდისი ვაფშე რა ხილია ვერ გავიგე, თუ მომავლის გუნდს აწყობ და აქცენტს აკეთებ ახალგაზრდებზე, ანუ ინკუბატორს აკეთებს რა, მოიყვან იაფად ნიჭიერს და 2 წელში გააბარიგებ მილიონებში, მაშIნ ჯამპაოლო რა შუაშია? ვენგერი უნდა მოიყვანო ან ვინმე ვინც იცის ბავშვებთან მუშაობა და ვინც ხედავს ფარულ ნიჭს. ეს მონტელები და ჯამპაოლოები ვერ უძლებენ ნაგრუზკას აშკარად, თორე ფიორე ეხლა რა კარგად თამაშობს და კიდე მოუმატებს ეგ გუნდი. მოკლედ 5 წელი კიდე ესეთ დღეში ვიქნებით, სანამ ეს პროექტი გაამართლებს, პლიუს სტადიონიც სანამ არ აშენდება და რო აშენდება სტადიონი თუ კიდე აირსებებს მილანი მერე გაიყიდება სარფიანად. შემოსავალს მინუს ხარჯი უნდათ რო დადებითი იყოს და მაგიტოა რო ხელფასებიც შეამცირეს და ზღვარი დააწესეს. მოკლედ დაახლოებით 5 წელი კიდე უნდა გვაწვალონ, მარა კიდე ვიტყვი რო ამ სასტავს შეუძლია 4ულისთვის ბრძოლა, მთლად ფარჩაკებიც არ არიან, კარგი მესაჭე ჭირდება!!!
milanista
milanista 27 სექტემბერი 2019 12:58
მოკლედ რომ ვთქვა ძალიან მეიმედებოდა ამ კაცის მაგრამ ჰა ფაქტი სახეზეა,მოსაზრებას იმისა რომ ნორმალური მწვრთნელი გრანდს არ უნდა უდგეს სათავეში ეხლა ვეთანხმები უკვე,ტოპი უნდა გრანდს,ცუდი მწვრთნელი არაა სამპდორიაში ტიპი რა ფეხბურთს ათამაშებდა მაგრამ მოვიდა და დაკომპლექსდა თავიზე გაცემული ავანსების შემყურე შებოჭილია და არ იცის რა ქნას, სწორად ვერ იყენებს ფეხბურთელებს, ათამაშებს ძველ შემადგენლობას იმიტომ რო გონია ვითომ და შეთამაშებულები არიან და კვერნასავით ფრთხილია

კომენტარის დამატება

კოდის განახლება
* გაიარეთ საიტზე ავტორიზაცია, რაც კომენტარის დატოვების პროცედურას გაგიმარტივებთ
გამოკითხვა

5 ბალიანი სისტემით, როგორ შეაფასებდით "მილანის" სატრანსფერო პოლიტიკას?


დანაკლისი
დისკვალიფიცირებული: არავინ
ტრავმირებული: კალდარა

რეკლამა
Image
შემოგვიერთდით
მულტიმედია
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image