"მილანის" სავარაუდო შემადგენლობა "ვერონას" წინააღმდეგ მატჩში

image

"როსონერი" სტადიო მარკანტიონიოზე "ჰელას ვერონას" შეხვდება კვირას 15 სექტემბერს, თბილისის დროით 22:45 საათზე. ყველას აინტერესებს, თუ ვინ იქნება ჯამპაოლოს რჩეული აღნიშნულ ტურში. MilanNews-ის ცნობით, ჯამპაოლო 4-3-1-2 ან 4-3-3 წყობით ითამაშებს, სადაც ახალწვეულ რებიჩს სასტარტოში ყოფნის მცირე შანსი აქვს, შესაბამისად, მისი ადგილი შესაძლოა კასტილეხომ დაიკავოს. ტეო ერნანდესი შემადგენლობაში იქნება, თუმცა სათადარიგო სკამზე იქნება. რაც შეეხება ბენასერს, იგი კესისთან და ჩალხანოღლუსთან ერთად ნახევარდაცვას გააძლიერებს.

სავარაუდო თერთმეტეული ასე გამოიყურება: დონარუმა, კალაბრია, მუსაკიო, რომანიოლი, როდრიგესი, კესი, ბენასერი, ჩალხანოღლუ, სუსო, კასტილეხო, პიატეკი.

რებიჩის სათადარიგოთა სკამზე ყოფნა განპირობებულია იმით, რომ შემტევმა გუნდთან ვარჯიში ხუთშაბათს დაიწყო. გუნდს გვიან შემოუერთდა ლუკას პაკეტაც.
скачать dle 10.5фильмы бесплатно
Image

კომენტარები 21

zeb
zeb გუშინ, 21:35
თამაშის ნორმალური ლინკები არი? ონლაინ რო ვუყურო და 5 წუთში ერთხელ არ ითიშებოდეს. მაგთის ტელევიზია მაქ და სეტანტას ამბავი არ ვიცოდი.
Roco 14 სექტემბერი 2019 12:24
gmerto chemo aq sul panashvidi da glova ratoa?!
American 14 სექტემბერი 2019 11:08
ციტატა: დავითი ნაღებაშვილი
ესეიგი,ანჩელოტი, და კონტე სირები არიან და ეს ჯაპაოლო შედევრია,კიდევ ვლადიმერ ვაისი და ცხადაძე ყოფილა დონე რ არაფერი ვთქვათ კლოპზე და გვარდიოლაზე

ზუსტად 25 წელია მილანის გადამკვდარი ბალეშიკი ვარ მოვყვები ბავშვობიდან და ყოველთვის მისთამაშებს ვუყურებ და ვემზადები სათამაშოთ , და ვერ ვხედავ ლეაოს და დუარტეს ტალანტს? ფაქტი სახეზეა გუნდი რომ კარისკენ ვერ გაიწევს პირველივე ტურში კარში ვერ დაარტყეს , ეს მილანი დასაშლელია და სირიკო ჯანპაოლოთი უნდა დაიწყონ ,მეფსონს ვაკეთებ რომ წელს მილანი 7 ადგილზე დაამთავრებს და ინტერი დკუდეტოს მოიგებს

VA VA, chemo zmao zustad eg staji makvs mec, 27celi ))) da zustad eg adgilia cels milanis. 7.kai azrovneba gak, getyoba zveli gvardia ro xar))
superkaka22 14 სექტემბერი 2019 09:25
ციტატა: faraon(^_^)
suoerkaka22 sampdoria 9 gaiyvanao ro idzaxi jamaulos brali iyo??:d vinyavda sapdorias iseti wesieri shedeguvro daefiqsirebia gunds sezoni jerar dawyebula da ase rato chamoweret jamapaolo

ტორინოს ვინ ყავდა რო გაასწრო ცხრილში? ატალანტას ბევრად კრგი შემადგენლობა ყავდა ლიგაზე რო გავიდა? ვიმ ყავდაო რო მეუბნები როცა გინდათ ხო ამბობთ თავისი თავდამსხმელი ბომბარდირი გახადაო, ვინ ყავდა და თავდამსხმელი ყავდა რომელიც ბომბარდირი გახდა, პარეტი ყავდა ვიზეც მზე და მთვარე ამოადის, ანდერსენი ყავდა, როცა კარგ მწვრთნელობაზე გაქვს პრეტენზია შენი საუკეთესო შედეგი სერიაში 9 ე ადგილი არ უნდა იყოს, მონაკოს ახალგაზრდები ყავდა და არავინ იცოდა მენდი ბაკაიოკო მბაკე და სასტავი, მაგრამ ლიგის ნახევარფინალი ითამაშა ჟარდიმმა, ალენიჩევუ ყავდა პორტუში მაურინიოს და დეკო, ვინ იცოდა დეკო ახალგაზრდა ბიჭი იყო და ლიგა მოიგო, მაგ სასტავმა რო მაგარი ფეხბურთი ითამაშეს მწვრთნელის დამსახურებაა, მე ხო არ ვიძახი ამ შემადგენლობით ლიგა უნდა დაედო ან ლიგაზე უნდა გასულიყოთქო, მე გეუბნები რო იმ მწვრთნელის დედას შევეცი რომლის საუკეთესო შედეგი 9 ე ადგილია, თან სამპდორიათო, რომელიც ათეულში ყოველთვის ხვდებოდა
Rossoneri11111
Rossoneri11111 14 სექტემბერი 2019 07:44
რატო აპრავებთ არ მესმის ამ პოლიტიკას როცა სახეზეა ყველაფერი ბოლო რვა წელია დუარტე ლეაო და კრუნიჩი და კიდე ბევრი სხვა რომელსაც არ ეძლევა შანსი და ერთი წლის მერე ამ ფეხბურთელების გაყიდვაზე იქნება ჩალიჩი და გავყიდით იმაზე დაბალ ფასად ვიდრე ვიყიდეთ. აი ამდენის მოყრა რატო არ ჯობია დატოვო იგივე გუნდი რაც წინა წელს გყავდა და გეყიდა ევერტონი სენსი არ ჯობდა ესე მოქცევა? პლიუს ბონა დაბრუნდა რატო გვქონია რო 10 კვერვხი ჯობია ერთ დიდ ქათამს.
ესეიგი,ანჩელოტი, და კონტე სირები არიან და ეს ჯაპაოლო შედევრია,კიდევ ვლადიმერ ვაისი და ცხადაძე ყოფილა დონე რ არაფერი ვთქვათ კლოპზე და გვარდიოლაზე

ზუსტად 25 წელია მილანის გადამკვდარი ბალეშიკი ვარ მოვყვები ბავშვობიდან და ყოველთვის მისთამაშებს ვუყურებ და ვემზადები სათამაშოთ , და ვერ ვხედავ ლეაოს და დუარტეს ტალანტს? ფაქტი სახეზეა გუნდი რომ კარისკენ ვერ გაიწევს პირველივე ტურში კარში ვერ დაარტყეს , ეს მილანი დასაშლელია და სირიკო ჯანპაოლოთი უნდა დაიწყონ ,მეფსონს ვაკეთებ რომ წელს მილანი 7 ადგილზე დაამთავრებს და ინტერი დკუდეტოს მოიგებს
faraon(^_^) 14 სექტემბერი 2019 01:04
suoerkaka22 sampdoria 9 gaiyvanao ro idzaxi jamaulos brali iyo??:d vinyavda sapdorias iseti wesieri shedeguvro daefiqsirebia gunds sezoni jerar dawyebula da ase rato chamoweret jamapaolo
American 13 სექტემბერი 2019 23:43
Vetanxmebi rom shetevashi chven chamovrchebit titkmis naxevar Serias, da ara marto shetevashi.

Zaan rtuli kiara, me piradad 4els vinc pikorobs am sastavit da trenerit, mgonia pexburtis ucodinari. Es gundi tavisi trenerit cels 7-e adgils ver acdeba!
bona23
შენ კომენტარებს რომ ვკითხულობ ძმაო ძველი მილანი მახსენდება მერე ჩავხედავ სასტავს და ყ.. ჯოგითაა სავსე. ჩვენზე მაგარი შეტევა ლაციოს ატალანტას რომას და ფიორეს ყავს იმ სამ გუნდზე აღარაფერს ვამბობ. ტორინო არ დაივიწყოთ კიდე ერთ ერთი ფაორიტია ოთხეულის. შეიძლება გაგეცინოსთ მარა უყურეთ მაგათ თამაშებს და მიხვდბით
milanista17 13 სექტემბერი 2019 21:13
ციტატა: bona23
ციტატა: milanista17
ციტატა: bona23
ერთი ხელის მოსმით არ ხდება გუნდის აშენება ყველაფერი მოხდება ეტაპობრივად არავის არ უნდა ეს კასტილეხო და გაეგდოთ ? ან ბორინი თუმცა ბორინის არაფერს ვერჩი.
რაც შეეხება კესის მაგის გარეშე ნახევარდაცვა ნულია ბაკაიოკო არა კვერცხი, ან მაგას რა უნდა კესის ადგილზე გავიგეთ რო ტექნიკურია მარა საბოლოოდ კესის ვერაფრით ვერ ჯობია! დეპაი კიდე 50-60 მილიონი ღირს და მაგას გუნდი ვერ გაწვდებოდა! ვერც ევერტონს, სენსი არავის არ გინდოდათ და ეხლა გადაირიეთ ყველა. დუარტეც და ლეოც საკმაოდ ნიჭიერები არიან მაგრამ ეს იმას არ ნიშნავს რო ერთ ხელის მოსმით ამოაგდებენ პიონტეკს და მუსაკიოს. და თურქი ბილია და ბორინი და კასტილეხო რო გაეშვათ და ეს ფეხბურთელები მოეყვანათ ვინც მოიყვანეს საკმარისი იქნებოდა სერია ა სთვის ? ესე უცბად არ ხდება გუნდის აშენება ყველაფერს დრო ჭირდება დაელოდეთ ჯამპაოლო კარგი სპეციალისტია და მჯერა ლიგაზეც გაიყვანს გუნდს.

რაღა დრო უნდა თუ ძმა ხარ 8 წელი ნეხვშია გუნდი და არც ეს ელიოტი ჩანს მილანის ამყვავებელი ამათი ბოლო ისაა ბოლოს რო გაყიდიან გუნდს და მოვა აგერ თამაშები და შენც მიხვდები მერე რო ჯამპაოლი სირია და არც დეპაი და არც ევერტონი არ ღირდა 60 მილიონი 5 სირის მოყვანას 2 და წესიერი ჯობდა


გუნდიდან ათზე მეტი ფეხბურთელი წავიდა და ორი რანაირად უნდა მოეყვანათ ? შევსება ჭრდებოდა გუნდს არსებული ვითარებიდან კარგი სატრანსფერო ფანჯარა იყო .

ჯამპაოლოს რაც შეეხება ალეგრის მერე ყველაზე კარგი მწვრთნელია .

ათი რო წავიდა მერე თავისუფალი აგენტების მეტი რაიყო ეს ამგენის ყოლას 2 მოეყვანათ და წესიერი ეს ჯობდა მარა მერე ბორინი და კასტილიეხოს ვინ ათამაშებდა ჯამპაოლის ლოთი დედავატირე და აგერ შენ და აგერ მე ძმაო თუ ამ კაცმა მილანი არ გააფარჩაკოს ქლათ გატუზოს ნახევარიც არაა ეს კაცი და ამის სსრ კავშირის წყობას ყველა გედეიხევს აგერ მოვა თამაშები და შეხედავს ადრე ამ წყობას ყავდა კაკა პირლო ზეედორფი და ახლა ყავს ჩათლანოღლუ ბორინი და კასტილიხო ბიგლიები ჯერ იმის გამო შემძულდა უკვე რო მე სხვა ტაქტიკას არ ვითამაშებოდა მერე ტრაკი მიცა ეგრევე ეს ხალხირო გატუზოს ყოლოდა მილანს ლიგაზე გეიყვანდა
bona23
bona23 13 სექტემბერი 2019 19:00
ციტატა: milanista17
ციტატა: bona23
ერთი ხელის მოსმით არ ხდება გუნდის აშენება ყველაფერი მოხდება ეტაპობრივად არავის არ უნდა ეს კასტილეხო და გაეგდოთ ? ან ბორინი თუმცა ბორინის არაფერს ვერჩი.
რაც შეეხება კესის მაგის გარეშე ნახევარდაცვა ნულია ბაკაიოკო არა კვერცხი, ან მაგას რა უნდა კესის ადგილზე გავიგეთ რო ტექნიკურია მარა საბოლოოდ კესის ვერაფრით ვერ ჯობია! დეპაი კიდე 50-60 მილიონი ღირს და მაგას გუნდი ვერ გაწვდებოდა! ვერც ევერტონს, სენსი არავის არ გინდოდათ და ეხლა გადაირიეთ ყველა. დუარტეც და ლეოც საკმაოდ ნიჭიერები არიან მაგრამ ეს იმას არ ნიშნავს რო ერთ ხელის მოსმით ამოაგდებენ პიონტეკს და მუსაკიოს. და თურქი ბილია და ბორინი და კასტილეხო რო გაეშვათ და ეს ფეხბურთელები მოეყვანათ ვინც მოიყვანეს საკმარისი იქნებოდა სერია ა სთვის ? ესე უცბად არ ხდება გუნდის აშენება ყველაფერს დრო ჭირდება დაელოდეთ ჯამპაოლო კარგი სპეციალისტია და მჯერა ლიგაზეც გაიყვანს გუნდს.

რაღა დრო უნდა თუ ძმა ხარ 8 წელი ნეხვშია გუნდი და არც ეს ელიოტი ჩანს მილანის ამყვავებელი ამათი ბოლო ისაა ბოლოს რო გაყიდიან გუნდს და მოვა აგერ თამაშები და შენც მიხვდები მერე რო ჯამპაოლი სირია და არც დეპაი და არც ევერტონი არ ღირდა 60 მილიონი 5 სირის მოყვანას 2 და წესიერი ჯობდა


გუნდიდან ათზე მეტი ფეხბურთელი წავიდა და ორი რანაირად უნდა მოეყვანათ ? შევსება ჭრდებოდა გუნდს არსებული ვითარებიდან კარგი სატრანსფერო ფანჯარა იყო .

ჯამპაოლოს რაც შეეხება ალეგრის მერე ყველაზე კარგი მწვრთნელია .
superkaka22 13 სექტემბერი 2019 18:40
ციტატა: bona23
ერთი ხელის მოსმით არ ხდება გუნდის აშენება ყველაფერი მოხდება ეტაპობრივად არავის არ უნდა ეს კასტილეხო და გაეგდოთ ? ან ბორინი თუმცა ბორინის არაფერს ვერჩი.
რაც შეეხება კესის მაგის გარეშე ნახევარდაცვა ნულია ბაკაიოკო არა კვერცხი, ან მაგას რა უნდა კესის ადგილზე გავიგეთ რო ტექნიკურია მარა საბოლოოდ კესის ვერაფრით ვერ ჯობია! დეპაი კიდე 50-60 მილიონი ღირს და მაგას გუნდი ვერ გაწვდებოდა! ვერც ევერტონს, სენსი არავის არ გინდოდათ და ეხლა გადაირიეთ ყველა. დუარტეც და ლეოც საკმაოდ ნიჭიერები არიან მაგრამ ეს იმას არ ნიშნავს რო ერთ ხელის მოსმით ამოაგდებენ პიონტეკს და მუსაკიოს. და თურქი ბილია და ბორინი და კასტილეხო რო გაეშვათ და ეს ფეხბურთელები მოეყვანათ ვინც მოიყვანეს საკმარისი იქნებოდა სერია ა სთვის ? ესე უცბად არ ხდება გუნდის აშენება ყველაფერს დრო ჭირდება დაელოდეთ ჯამპაოლო კარგი სპეციალისტია და მჯერა ლიგაზეც გაიყვანს გუნდს.

ჯამპაოლოს კარგი მწვრთნელობა სად დაინახე? სამპდორია რო 9ზე გავიდა? 9ე ადგილია მწვრთნელის საუკეთესო შედეგი და ასეთ მწვრთნელა კარგ მწვრთნელს ეძახი??
milanista17 13 სექტემბერი 2019 17:00
ციტატა: bona23
ერთი ხელის მოსმით არ ხდება გუნდის აშენება ყველაფერი მოხდება ეტაპობრივად არავის არ უნდა ეს კასტილეხო და გაეგდოთ ? ან ბორინი თუმცა ბორინის არაფერს ვერჩი.
რაც შეეხება კესის მაგის გარეშე ნახევარდაცვა ნულია ბაკაიოკო არა კვერცხი, ან მაგას რა უნდა კესის ადგილზე გავიგეთ რო ტექნიკურია მარა საბოლოოდ კესის ვერაფრით ვერ ჯობია! დეპაი კიდე 50-60 მილიონი ღირს და მაგას გუნდი ვერ გაწვდებოდა! ვერც ევერტონს, სენსი არავის არ გინდოდათ და ეხლა გადაირიეთ ყველა. დუარტეც და ლეოც საკმაოდ ნიჭიერები არიან მაგრამ ეს იმას არ ნიშნავს რო ერთ ხელის მოსმით ამოაგდებენ პიონტეკს და მუსაკიოს. და თურქი ბილია და ბორინი და კასტილეხო რო გაეშვათ და ეს ფეხბურთელები მოეყვანათ ვინც მოიყვანეს საკმარისი იქნებოდა სერია ა სთვის ? ესე უცბად არ ხდება გუნდის აშენება ყველაფერს დრო ჭირდება დაელოდეთ ჯამპაოლო კარგი სპეციალისტია და მჯერა ლიგაზეც გაიყვანს გუნდს.

რაღა დრო უნდა თუ ძმა ხარ 8 წელი ნეხვშია გუნდი და არც ეს ელიოტი ჩანს მილანის ამყვავებელი ამათი ბოლო ისაა ბოლოს რო გაყიდიან გუნდს და მოვა აგერ თამაშები და შენც მიხვდები მერე რო ჯამპაოლი სირია და არც დეპაი და არც ევერტონი არ ღირდა 60 მილიონი 5 სირის მოყვანას 2 და წესიერი ჯობდა
bona23
bona23 13 სექტემბერი 2019 16:40
ერთი ხელის მოსმით არ ხდება გუნდის აშენება ყველაფერი მოხდება ეტაპობრივად არავის არ უნდა ეს კასტილეხო და გაეგდოთ ? ან ბორინი თუმცა ბორინის არაფერს ვერჩი.
რაც შეეხება კესის მაგის გარეშე ნახევარდაცვა ნულია ბაკაიოკო არა კვერცხი, ან მაგას რა უნდა კესის ადგილზე გავიგეთ რო ტექნიკურია მარა საბოლოოდ კესის ვერაფრით ვერ ჯობია! დეპაი კიდე 50-60 მილიონი ღირს და მაგას გუნდი ვერ გაწვდებოდა! ვერც ევერტონს, სენსი არავის არ გინდოდათ და ეხლა გადაირიეთ ყველა. დუარტეც და ლეოც საკმაოდ ნიჭიერები არიან მაგრამ ეს იმას არ ნიშნავს რო ერთ ხელის მოსმით ამოაგდებენ პიონტეკს და მუსაკიოს. და თურქი ბილია და ბორინი და კასტილეხო რო გაეშვათ და ეს ფეხბურთელები მოეყვანათ ვინც მოიყვანეს საკმარისი იქნებოდა სერია ა სთვის ? ესე უცბად არ ხდება გუნდის აშენება ყველაფერს დრო ჭირდება დაელოდეთ ჯამპაოლო კარგი სპეციალისტია და მჯერა ლიგაზეც გაიყვანს გუნდს.
ეგენი შეტენილები გვყვავს კრუნიჩი დუარტე ლეაო როგორც ანდრე სილვა შეგვეტენა ეგრე შეგვეტენენ ესენიც ეხლა ზამთრიდან ამათ გაიჯარებაზე იმუშავებენდა ზაფხულში მოშორებაზე არენდაზე ხვეწნით, რებიჩი მებრძოლია და მაგარი დარტყმაც აქვს სირბილიც შეუძლია ბენასერიც არვიცი რამდენად გაქაჩავს , მე ლიჩნად ბაკაიოკოს თამაში დამევასა ბოლოს , როცა ტიპი გაიხსნა და ჩაება თამაშში მაშინ წავიდა და არგამოისყიდეს თუნდაც კესიეს ადგილზე ეთამაშა კესიე ხომ მორიგი შეტენვაა მაგას თავი შეუცვლელი გონია და მოედანზე სირობებს აკეთებს ტიპს თუ დედაარაგინე პასს არაკეთებს გინახიათ ვინმეს მაგისი პასით გატანილი, ვერც ნახავთ

უნდა გაეშვათ კასტილეხო ბორინი კესიე თურქი ბიგლია ტიპებმა მარჯვენა ვინგერი ვერ მოიყვანეს წლებია მარჯვნივ ხან ბორინები თამაშობენ და ხან ჩალხანოგლუები ბონავენტურას სულით იტალიელს სკამზე ალპობენ, დეპაი ტიპი რაითამაშა სანაკრებოზე ორთამაშსი 6 ასისტი გააკეთა გოლებიც შეყარა, იხვეწებოდა ოღონდაც ლიონიდან წამიყვანეთო და ამათმა შეიყვეს ემპოლის და ჯენოას ვერ გაცდნენ გავარდნილი ემპოლიდან მოყარეს ყლეთა ჯოგო, გაზიდისის გამზრდელი მოვსტყან ლეონარდოს გაშვებისთვის სენსი დავკარგეთ რომელიც ერთად აღებული გაკეთებულ ოთხივე ტრანსფესრ სჯობს , ევერტონი დავკარგეთ აღმოჩენა ესეც . უკვე მოგვარებული ტრანსფერები და ყველაზე ყლეოვა კიდე ჯამპაოლო მილანის სირცხვილი

სჯობდა გატუზო დაეტოვებინად ის მაონც გვეცოდინებოდა რომ ტიპი გიჟდებოდა მილანზე

ვერონასთან რომ პროგნოზს ვერ გამოიცნობ მოიგებს თუ წააგებს თუ ნიჩიაა ესარის მილანი? რადროიყო კენჭისყრაზე ვინც მილანის ჯგუფში ხვდებოდნენ ყლევდებოდნენ ბედს იწყევლიდნენ, ეხლა კიდე ბრეშას რომ მოვუგეთ ძლივს მთელი ღამე სიხარულისაგან არმეძინა
R.BAGGIO 13 სექტემბერი 2019 13:35
ციტატა: Rossoneri11111
ციტატა: milanista17
ციტატა: Rossoneri11111
ამას ვიძახდი რო დუარტეს და ლეაოს ყუდვას აზრი არ ქონდა არ მიცემენ შანს მაინც ათამაშე ეს დედა მოტყნული თუ იყიდე და თუ არ გჭირდება რაღას ყიდულობ

გიგა ვარ პაროლი დამავიწყდა იქ და ახალი გავაკეთე მეც მაგას ვიძახი ძმა ან ამ კასტილიეხოს რა შეცა სიმონ რა ნახეს ამ ფართხალა კაცში იმენა ნარკომანია რას გავს კაცის გარდა ყველაფერს გავს ამ მუსაკიოს კიდე დააყენე ვერონასთან თუარ ენდობი ამ ხალხს იუვესთან და სხვებთან ხო საერთოდ ეს კაცი ვერაფერს ვერ იზამს და ტყვილა ვიშლით ნერვებს მაინც თავის წყობას აყენებსდა მაინც შეცა ამ წყობას რაა 433 ტყვილა წერია აქ მაინც არ ითამაშებს მასე

მაგ 2 ფეხბურთელში 45 მილიონია გადახდილი და რო კითხო დუარტე მომავალი ტიაგო სილვაა ერთი თამაში მიეცი შანსი იქნებ რას შვება მე შენ გეტყვი მუსაკიო ისეთია რო ვერ გაუბედავ სკამზე ერთი თამაში დასმას. მერე ეს კასტილეხო ტიპი არც აფუჭებს არაფერს მაგრამ არც აკეთებს უბრალოდ არ ჩანს 10 ვართ მოედანზე და ეს ბორინი რატო არაა სასტავში მიკვირს ალბათ ტრანვა აქ თორე მაგასაც დააყენებდა. შGაბეჭდიკება მრჩება რო არავინ გვიყიდია ერთი მწვრთნელი მოვიყვანეთ ისიც პიტალო სადაა ჩვენი ტრანსფერები მანახეთ ერთი კაცი

დუარტე ლეაოს მოყვანას კორეა მოეყვანათ და ზაპატა დაეტოვებინათ, კორეა თუ არა დეპაი მაინც ან დე პაული უდინეზედან, მარა კორეას რო ეტყვი შენ პოზიციაზე ბორინი გყავს კონკურენტიო იასნია ვინღა მოვა მილანში... აუ ეს ლოთი რა საცემიაა ტო, კიდევ კაი ბილია დამტვრეულია თორე ბენასერსაც სკამზე გაახმობდა
Shevchenko 13 სექტემბერი 2019 11:11
რაღაც ჭორს გაიგებთ და ყვირიხართ სტატიას რატო არ წერთო, დავწერთ და კომენტარს არ წერთ არ მსჯელობთ და რა გინდათ ვერ გავიგე :)
Rossoneri11111
Rossoneri11111 12 სექტემბერი 2019 23:45
ციტატა: milanista17
ციტატა: Rossoneri11111
ამას ვიძახდი რო დუარტეს და ლეაოს ყუდვას აზრი არ ქონდა არ მიცემენ შანს მაინც ათამაშე ეს დედა მოტყნული თუ იყიდე და თუ არ გჭირდება რაღას ყიდულობ

გიგა ვარ პაროლი დამავიწყდა იქ და ახალი გავაკეთე მეც მაგას ვიძახი ძმა ან ამ კასტილიეხოს რა შეცა სიმონ რა ნახეს ამ ფართხალა კაცში იმენა ნარკომანია რას გავს კაცის გარდა ყველაფერს გავს ამ მუსაკიოს კიდე დააყენე ვერონასთან თუარ ენდობი ამ ხალხს იუვესთან და სხვებთან ხო საერთოდ ეს კაცი ვერაფერს ვერ იზამს და ტყვილა ვიშლით ნერვებს მაინც თავის წყობას აყენებსდა მაინც შეცა ამ წყობას რაა 433 ტყვილა წერია აქ მაინც არ ითამაშებს მასე

მაგ 2 ფეხბურთელში 45 მილიონია გადახდილი და რო კითხო დუარტე მომავალი ტიაგო სილვაა ერთი თამაში მიეცი შანსი იქნებ რას შვება მე შენ გეტყვი მუსაკიო ისეთია რო ვერ გაუბედავ სკამზე ერთი თამაში დასმას. მერე ეს კასტილეხო ტიპი არც აფუჭებს არაფერს მაგრამ არც აკეთებს უბრალოდ არ ჩანს 10 ვართ მოედანზე და ეს ბორინი რატო არაა სასტავში მიკვირს ალბათ ტრანვა აქ თორე მაგასაც დააყენებდა. შGაბეჭდიკება მრჩება რო არავინ გვიყიდია ერთი მწვრთნელი მოვიყვანეთ ისიც პიტალო სადაა ჩვენი ტრანსფერები მანახეთ ერთი კაცი
milanista17 12 სექტემბერი 2019 22:09
ციტატა: Rossoneri11111
ამას ვიძახდი რო დუარტეს და ლეაოს ყუდვას აზრი არ ქონდა არ მიცემენ შანს მაინც ათამაშე ეს დედა მოტყნული თუ იყიდე და თუ არ გჭირდება რაღას ყიდულობ

გიგა ვარ პაროლი დამავიწყდა იქ და ახალი გავაკეთე მეც მაგას ვიძახი ძმა ან ამ კასტილიეხოს რა შეცა სიმონ რა ნახეს ამ ფართხალა კაცში იმენა ნარკომანია რას გავს კაცის გარდა ყველაფერს გავს ამ მუსაკიოს კიდე დააყენე ვერონასთან თუარ ენდობი ამ ხალხს იუვესთან და სხვებთან ხო საერთოდ ეს კაცი ვერაფერს ვერ იზამს და ტყვილა ვიშლით ნერვებს მაინც თავის წყობას აყენებსდა მაინც შეცა ამ წყობას რაა 433 ტყვილა წერია აქ მაინც არ ითამაშებს მასე
Rossoneri11111
Rossoneri11111 12 სექტემბერი 2019 21:13
ამას ვიძახდი რო დუარტეს და ლეაოს ყუდვას აზრი არ ქონდა არ მიცემენ შანს მაინც ათამაშე ეს დედა მოტყნული თუ იყიდე და თუ არ გჭირდება რაღას ყიდულობ

კომენტარის დამატება

კოდის განახლება
* გაიარეთ საიტზე ავტორიზაცია, რაც კომენტარის დატოვების პროცედურას გაგიმარტივებთ
გამოკითხვა

5 ბალიანი სისტემით, როგორ შეაფასებდით "მილანის" სატრანსფერო პოლიტიკას?


დანაკლისი
დისკვალიფიცირებული: კალაბრია
ტრავმირებული: კალდარა

რეკლამა
Image
შემოგვიერთდით
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image