ჯამპაოლო: "შესაძლოა ტაქტიკა შევცვალოთ და 4:3:3-ზე გადავიდეთ"

image

"მილანის" მთავარმა მწვრთნელმა მარკო ჯამპაოლომ "Dacia Arena"-ზე "უდინეზესთან" 1-0 მარცხის შემდეგ "Sky Sport"-თან ინტერვიუ ჩაწერა და რამდენიმე საინტერესო თემაზე ისაუბრა.

"დამარცხება ყოველთვის ცუდია, მაგრამ თამაშის ხარისხიც საკმაოდ ცუდი იყო. გასული შეხვედრის ღრმა ანალიზს გავაკეთებ და ვეცდები დაშვებული შეცდომები გამოვასწორო. სიზარმაცე? ასეთ შემთხვევას ადგილი არ ჰქონია. პირველ რიგში ბურთის ფლობა უნდა დავხვეწოთ, რათა შედეგს მივაღწიოთ."

"სატრანსფერო ფანჯარა არ მაინტერესებს, ამაზე საუბარი ჩემი მხრიდან უპატივცემულობა იქნება. შესაძლოა მჭირდებოდეს შემადგენლობის გაძლიერება, მაგრამ კონკრეტულ სახელებს ვერ გეტყვით, მე ჩემ ფეხბურთელებს დიდ პატივს ვცემ."

"შესაძლოა ხელით თამაშის გამო პენალტი ყოფილიყო, თუმცა გადაჭრით ვერაფერს ვიტყვი, ეს არბიტრის კომპეტენციაა, თუმცა აღვნიშნავ, რომ ეს ახალი წესი არ მომწონს."

"მომავალ მატჩში შესაძლოა სუსოსა და კასტილეხოსთან ერთად პიონტეკიც ვერ მოხვდეს ძირითად შემადგენლობაში, ვნახოთ რას მაჩვენებენ ვარჯიშებზე. სუსოს შემტევ ნახევარმცველად თამაში შეუძლია, მაგრამ საბოლოო ჯამში მაინც სხვა პოზიციას მიეკუთვნება."

"შესაძლოა ტაქტიკა შევცვალოთ და 4:3:3-ზე გადავეწყოთ, თუმცა ეს ყველაფერი გარკვეულ რისკებთანაა დაკავშირებული. მოგების შემთხვევაშიც ვიტყოდი, რომ ჩვენ ახალი გუნდი ვართ და შესათამაშებლად დრო გვჭირდება."
- განაცხადა ჯამპაოლომ.
скачать dle 10.5фильмы бесплатно
Image

კომენტარები 23

Oto
Oto 26 აგვისტო 2019 09:12
Ver vxvdebi prosta am milanistvis,am fexburtelebis pirobebshi ra azri aqvs 4 3 3 iqneba tu 4 2 3 1.kalabria da rodrigesi mkvdrebi arian.marcxena vingeri gunds ar yavs.susos siswrafe ar aqvs vingeristvis damaxasiatebeli.naxevardacva chven ar gvyavs vinc burts daichers.kacs moatyuebs,saxifato pass gaaketebs.sadac ginda daayene arsad vargian
American 26 აგვისტო 2019 08:45
ციტატა: rossoneri-best
ციტატა: American
Raga axalia zmao, shekrebaze amxanagurebs uyure? Igive iyo, goli kiara karshi ver urtyavdnen, barsas ro adareb, manaxe barsa sadac 90 cuti karshi dartyma ecereba - 0

ბენასერზე და კესიეზე მაქ საუბარი. მთელი ზაფხული არ დაუსვენიათ ნაკრებების გამო, ბონა ახალი გამოჯანმრთელებულია, ტეო ტრავმირებულია. მოკლედ არ ჰყავდა ოპტიმალური შემადგენლობის გამოყენების შანსი თორემ მგონია რომ ბორინის აღარ მიასუნინებს აწი ძირითადთან. ამიტომ ვამბობ ჯერ არაფრის თქმა არ შეიძლება წინასწარ. ბარსამ კი იმ თამაშში არ მახსოვს კარში დაარტყა თუ არა მაგრამ მაგრად ჩაისვარა

11-5ze dartyma karshi, kutxurebi 8-3ze, burtis ploba 72/28%,gadaaxia barsam tavze burti, prosta egetebi xdeba ro gols gitanen da mere vegar gagak, egre sakartvelom eapanets gasvla mougo.

Me vambob ro amxanagurebshi karshi ver urtyavdnen, goli ver gakondat.

Ai Es udineze milans 10dan 7-s mougebs da barsa 10dan danarchen cxras mougebs.
ტაქტიკა უნდა შეიცვალოს პირველ რიგში ესე არაფერი გამოვა ვერცერთი პოზიცია ვერთამაშობს საფრთხესაც ვერ ქმნიან
მილანის_ფანი_ბალღობიდან
ამათმა სულ გამითეთრეს თმა, უკვე ყურება აღარ მინდა თამაშის, ამათი თამაშის მერე მთელი დღე დათრგუნული ვარ, აწი ლივერპულს უნდა ვუბალეშიკო, თამაშებს მაინც იგებენ და გული აღარ მექნება დამძიმებული მილანის ტანჯვით დათრგუნულს!
gaga 26 აგვისტო 2019 02:51
Agar momwons piateki sakutar tavs ar gavs imedia leaos da silvas miscems shans da atamashebs
American 26 აგვისტო 2019 02:14
ციტატა: super-pipo9
ციტატა: superkaka22
ციტატა: super-pipo9
გასულ სეზონში superkaka22-ს ვეკამათე და ვუმტკიცებდი რომ მე-3 აგილზე გავიდოდით ხო და ჩემი სიტყვები უკან მიმაქვს. მთელი ზაფხული არაფერს ვწერდი შეგნებულად. მაგრამ აქ ვკითხულობდი კომენტარებს. ხო და superkaka22-მა რამოდენიმე კვირის წინ დაწერა ის რაც ახლა ხდება გუნდში ძალიან არ მინდა ამის თქმა მაგრამ ყველაფერში გეთანხმები ჩემო ძმაო. საწყენი ისაა რომ პატარა წერტილიც არ ჩანს რომ ოპტიმისტი ვიყო. მე ამ კაცის ტრენერობის არ მჯერა ამის მოყვანა და გადუზოს დარჩენას შორის ვერაფერ განსხვავებას ვერ ვხედავ. შემადგენლობაც იგივეა რამდენიმე სახელი შეიცვალა კლასი იგივე ან უფრო ნაკლები რავი რაა გული მტკივა

არ მახსოვს ეგ კამათი, მაგრამ მაგას არ აქვს მნიშვნელობა, ნთავარი ის არის რაც ხდება, ნერვები მეშლება ასეთ ქვეშაჯვია ტიპებზე მთელი ზაფხული ტვინი მოტყნა თავის ტაქტიკის დიდებულობაზე და პირველივე ჩაჯმაზე იძახის ალბათ გადავეწყობითო, ამას რო რამის ტრაკი ქონდეს სამპდორიას 9ზე არ გაიყვანდა, ეხლა მეტყვის ვინმე ვინ ყავდა სამპდორიაშიო და ატალანტას და ტორინოს ვინ ყავდა?

გიმტკიცებდი მე-3 ადგილზე გავალთქო. ეს სეზონიც გასული სეზონებივით იქნება და ბოლოს უეფზე თუ გავაღწიეთ ისევ მოსახსნელები გავხდებით. ჩემი აზრია გუნდში იყოს 15 ფეხბურთელი ვიდრე 25 მჩუკვნელი

Tu superkaka22 gaxsovs mashin mec gemaxsivrebi radgan vizaxit orives ro gundi ver gavidoda ligaze verc gatuzoti, da verc amit. Cels milani ro meshvideze gavides nu, amis xelshi shedegi uibeba, gunds chirdeba imena pirvel rigshi treneri da mere is treneri moitxovs vin unda, skaloni izaxis 200 milioni gvak ttasferebistvis xo? Moiyvane 3 magari igroki 200 milionshi, araa sachiro 5 da uxarisxo, gunds chirdeba shemdgari pexburtelebi, arcerti saxeliani igroki ar gvyavs da ikve milanis agaravis eshinia da yvela 3 kulas gegmavs, jer marto ramdeni magari igroki aris tavisupali agent, Moiyvane she kai adamiano zlieri pexburteli, tundac asakshi ro vigacas shishi kondes sheni, riberi ro fiorem caiyvana egeti tema unda milans agent 3 kai igroki tundac asakiani da 200 milionit tundac 2 magari igroki da egaa sheni gundi, metia ki araperi unda mara yleebi arian. Yleebi
giga qatamadze 26 აგვისტო 2019 01:13
დღევანდელ ფეხბურთში სწრაფი ვინგერები რო გყავს დიდი პლიუსია რა და ეს წყობა არაა შეტევითი ამ ხალხით გატუზო მეტს იზავდა გატუზო ჟილკას აძლევდა ამათ და ეს იმენა ვერ ქოქავს ბიჭებს მაგარი გული მწყდება უდინეზეები და სპალი რო მოგიგებს მილანს და არვიცი რა კაროჩე მაგრად მეშლება ნერვები მთელი ღამე ვფიქრობ რაუნდა ეშველოს ამათ დამემართა ნერვოზი და ერთი კიდე მოგყავს შენი წყობისთვის ხალხი და ვინგერებზე უარი თქვა თან ვინებზე და მეორე მატჩში ბაზრობს უკვე რო წყობა უნდა შევცვალოვო მოგეყვანე შეკაი ჯაცო ის ვინგერი და დააყენებდი ახლა ისევ ან თურქი გადავა კრაიზე ან ამ სირ კასტილიეხოს შეცემს არვიცი რა უკვე რავთქვა
super-pipo9
super-pipo9 26 აგვისტო 2019 01:11
ციტატა: superkaka22
ციტატა: super-pipo9
გასულ სეზონში superkaka22-ს ვეკამათე და ვუმტკიცებდი რომ მე-3 აგილზე გავიდოდით ხო და ჩემი სიტყვები უკან მიმაქვს. მთელი ზაფხული არაფერს ვწერდი შეგნებულად. მაგრამ აქ ვკითხულობდი კომენტარებს. ხო და superkaka22-მა რამოდენიმე კვირის წინ დაწერა ის რაც ახლა ხდება გუნდში ძალიან არ მინდა ამის თქმა მაგრამ ყველაფერში გეთანხმები ჩემო ძმაო. საწყენი ისაა რომ პატარა წერტილიც არ ჩანს რომ ოპტიმისტი ვიყო. მე ამ კაცის ტრენერობის არ მჯერა ამის მოყვანა და გადუზოს დარჩენას შორის ვერაფერ განსხვავებას ვერ ვხედავ. შემადგენლობაც იგივეა რამდენიმე სახელი შეიცვალა კლასი იგივე ან უფრო ნაკლები რავი რაა გული მტკივა

არ მახსოვს ეგ კამათი, მაგრამ მაგას არ აქვს მნიშვნელობა, ნთავარი ის არის რაც ხდება, ნერვები მეშლება ასეთ ქვეშაჯვია ტიპებზე მთელი ზაფხული ტვინი მოტყნა თავის ტაქტიკის დიდებულობაზე და პირველივე ჩაჯმაზე იძახის ალბათ გადავეწყობითო, ამას რო რამის ტრაკი ქონდეს სამპდორიას 9ზე არ გაიყვანდა, ეხლა მეტყვის ვინმე ვინ ყავდა სამპდორიაშიო და ატალანტას და ტორინოს ვინ ყავდა?

გიმტკიცებდი მე-3 ადგილზე გავალთქო. ეს სეზონიც გასული სეზონებივით იქნება და ბოლოს უეფზე თუ გავაღწიეთ ისევ მოსახსნელები გავხდებით. ჩემი აზრია გუნდში იყოს 15 ფეხბურთელი ვიდრე 25 მჩუკვნელი
superkaka22 26 აგვისტო 2019 00:54
ციტატა: super-pipo9
გასულ სეზონში superkaka22-ს ვეკამათე და ვუმტკიცებდი რომ მე-3 აგილზე გავიდოდით ხო და ჩემი სიტყვები უკან მიმაქვს. მთელი ზაფხული არაფერს ვწერდი შეგნებულად. მაგრამ აქ ვკითხულობდი კომენტარებს. ხო და superkaka22-მა რამოდენიმე კვირის წინ დაწერა ის რაც ახლა ხდება გუნდში ძალიან არ მინდა ამის თქმა მაგრამ ყველაფერში გეთანხმები ჩემო ძმაო. საწყენი ისაა რომ პატარა წერტილიც არ ჩანს რომ ოპტიმისტი ვიყო. მე ამ კაცის ტრენერობის არ მჯერა ამის მოყვანა და გადუზოს დარჩენას შორის ვერაფერ განსხვავებას ვერ ვხედავ. შემადგენლობაც იგივეა რამდენიმე სახელი შეიცვალა კლასი იგივე ან უფრო ნაკლები რავი რაა გული მტკივა

არ მახსოვს ეგ კამათი, მაგრამ მაგას არ აქვს მნიშვნელობა, ნთავარი ის არის რაც ხდება, ნერვები მეშლება ასეთ ქვეშაჯვია ტიპებზე მთელი ზაფხული ტვინი მოტყნა თავის ტაქტიკის დიდებულობაზე და პირველივე ჩაჯმაზე იძახის ალბათ გადავეწყობითო, ამას რო რამის ტრაკი ქონდეს სამპდორიას 9ზე არ გაიყვანდა, ეხლა მეტყვის ვინმე ვინ ყავდა სამპდორიაშიო და ატალანტას და ტორინოს ვინ ყავდა?
super-pipo9
super-pipo9 26 აგვისტო 2019 00:50
გასულ სეზონში superkaka22-ს ვეკამათე და ვუმტკიცებდი რომ მე-3 აგილზე გავიდოდით ხო და ჩემი სიტყვები უკან მიმაქვს. მთელი ზაფხული არაფერს ვწერდი შეგნებულად. მაგრამ აქ ვკითხულობდი კომენტარებს. ხო და superkaka22-მა რამოდენიმე კვირის წინ დაწერა ის რაც ახლა ხდება გუნდში ძალიან არ მინდა ამის თქმა მაგრამ ყველაფერში გეთანხმები ჩემო ძმაო. საწყენი ისაა რომ პატარა წერტილიც არ ჩანს რომ ოპტიმისტი ვიყო. მე ამ კაცის ტრენერობის არ მჯერა ამის მოყვანა და გადუზოს დარჩენას შორის ვერაფერ განსხვავებას ვერ ვხედავ. შემადგენლობაც იგივეა რამდენიმე სახელი შეიცვალა კლასი იგივე ან უფრო ნაკლები რავი რაა გული მტკივა
bona23
bona23 26 აგვისტო 2019 00:13
პიონტეკი რა მძღნერი ფორვარდია ეგ ვერ გაქაჩავს ესეთ მილანში გაცვალონ იკარდში პლუს 20 ლიმონი
rossoneri-best 26 აგვისტო 2019 00:00
ციტატა: American
Raga axalia zmao, shekrebaze amxanagurebs uyure? Igive iyo, goli kiara karshi ver urtyavdnen, barsas ro adareb, manaxe barsa sadac 90 cuti karshi dartyma ecereba - 0

ბენასერზე და კესიეზე მაქ საუბარი. მთელი ზაფხული არ დაუსვენიათ ნაკრებების გამო, ბონა ახალი გამოჯანმრთელებულია, ტეო ტრავმირებულია. მოკლედ არ ჰყავდა ოპტიმალური შემადგენლობის გამოყენების შანსი თორემ მგონია რომ ბორინის აღარ მიასუნინებს აწი ძირითადთან. ამიტომ ვამბობ ჯერ არაფრის თქმა არ შეიძლება წინასწარ. ბარსამ კი იმ თამაშში არ მახსოვს კარში დაარტყა თუ არა მაგრამ მაგრად ჩაისვარა
Kaparo
Kaparo 25 აგვისტო 2019 23:56
ციტატა: giga qatamadze
ციტატა: Kaparo
ერთი რაც მომეწონა ამის ლაპარაკში ის არის , პიონტეკზე როთქვა შეიძლება ვერ მოხვდეს სასტავშიო... ამათ ცოტა თუ არ დაამანდრაჟე განძრევა ეზარებათ... მილანია ეს ჩეზენა ხო არაა.. ანდა ვინ ჩემი ფეხებია პიონტეკი თავი ზვეზდა რო გონია... ეგ კი არა პიპო იჯდა ზამენაზე და ამას რა მიუღწევია უკვე რო თავში აუვარდა... ფეხბურთი სირბილი და მოძრაობაა... ნუ ჯამპაოლოზე არაფრრს ვიტყვი მარტო იმაში ჩანდა წაგება კასტილა და ბორინი რო დააყენა როცა ბონა, კესიე , ანდრე სილვა გყავს.... ამ სილვას რატო უტრაკებს ყველა მწვრთნელი ათამაშე 3 თამაში ზედიზედ და თუ არ გაქაჩაბს ნახავთ... 1 თამაშს არ ათამაშებენ 1 ტაიმსაც მერე 9 თამაშკ სკამს ათბობს, მერე შემოიყვანენ 75 წუთზე და ვერ თამაშობს არ არის ფირმაშიო...

მასეა ძმა და პიატეკზე არანაკლები შემსრულებელია სილვა ტეხნიკაც უკეთესი აქ და მიღება ხო საერთოდ ბურთს ამუშავებს სწრაფად

მაგის თავით გატანილ ბურთს რო ვიხსწენბ ბოლო წუთზე.. მარტო ეგ მიღირდა კალინიჩ კუტრონე პიატეკი ერთად აღებული... იმნ კლასი ჩანდა,
შემოვიდა გაიტანა მოვიგეთ და მაგის მერე 9 თამაში სკამზე დასვა გატუზომ...
giga qatamadze 25 აგვისტო 2019 23:49
ციტატა: Kaparo
ერთი რაც მომეწონა ამის ლაპარაკში ის არის , პიონტეკზე როთქვა შეიძლება ვერ მოხვდეს სასტავშიო... ამათ ცოტა თუ არ დაამანდრაჟე განძრევა ეზარებათ... მილანია ეს ჩეზენა ხო არაა.. ანდა ვინ ჩემი ფეხებია პიონტეკი თავი ზვეზდა რო გონია... ეგ კი არა პიპო იჯდა ზამენაზე და ამას რა მიუღწევია უკვე რო თავში აუვარდა... ფეხბურთი სირბილი და მოძრაობაა... ნუ ჯამპაოლოზე არაფრრს ვიტყვი მარტო იმაში ჩანდა წაგება კასტილა და ბორინი რო დააყენა როცა ბონა, კესიე , ანდრე სილვა გყავს.... ამ სილვას რატო უტრაკებს ყველა მწვრთნელი ათამაშე 3 თამაში ზედიზედ და თუ არ გაქაჩაბს ნახავთ... 1 თამაშს არ ათამაშებენ 1 ტაიმსაც მერე 9 თამაშკ სკამს ათბობს, მერე შემოიყვანენ 75 წუთზე და ვერ თამაშობს არ არის ფირმაშიო...

მასეა ძმა და პიატეკზე არანაკლები შემსრულებელია სილვა ტეხნიკაც უკეთესი აქ და მიღება ხო საერთოდ ბურთს ამუშავებს სწრაფად
Kaparo
Kaparo 25 აგვისტო 2019 23:48
ერთი რაც მომეწონა ამის ლაპარაკში ის არის , პიონტეკზე როთქვა შეიძლება ვერ მოხვდეს სასტავშიო... ამათ ცოტა თუ არ დაამანდრაჟე განძრევა ეზარებათ... მილანია ეს ჩეზენა ხო არაა.. ანდა ვინ ჩემი ფეხებია პიონტეკი თავი ზვეზდა რო გონია... ეგ კი არა პიპო იჯდა ზამენაზე და ამას რა მიუღწევია უკვე რო თავში აუვარდა... ფეხბურთი სირბილი და მოძრაობაა... ნუ ჯამპაოლოზე არაფრრს ვიტყვი მარტო იმაში ჩანდა წაგება კასტილა და ბორინი რო დააყენა როცა ბონა, კესიე , ანდრე სილვა გყავს.... ამ სილვას რატო უტრაკებს ყველა მწვრთნელი ათამაშე 3 თამაში ზედიზედ და თუ არ გაქაჩაბს ნახავთ... 1 თამაშს არ ათამაშებენ 1 ტაიმსაც მერე 9 თამაშკ სკამს ათბობს, მერე შემოიყვანენ 75 წუთზე და ვერ თამაშობს არ არის ფირმაშიო...

ციტატა: giga qatamadze
442 უნდა დააყენოს და ბონა სუსო კრაიზე და წინ სილვა პიატეკი შუაში კესი თურქი ოღონდ თურქი ოდნავ წინ წაწეული და მის უკან კესი ან ბენასერი

Aაი გეთანხმები 100% სხვა ვარიანტი არ აქვს... მისცეს ამ სილვას შანსი რა... და ვინც ჩამოთვალე მაგათზე უკეთესი არავინ გვყავს... ეს პაჯეტა თუ უნდა პსჟ ს უნდა გაყიდონ... ვერც შარშან ვერ ქნა დიდი ვერაფერი და ვერც წელს იზამს ისე ჩანს
superkaka22 25 აგვისტო 2019 23:43
რატო შე ყლის გაგდებულო, რატო ცვლი ტაქტიკას შენ არ იყავი რო იძახდი 4-3-1-2 ით ვითამაშებთ და ყველამ იცოდეთო? პირველივე ჩაჯმაზე ტრაკს რატო აძლევ? ან სუსო სკამზე რატო შენ არ იძახდი მის შესაძლებლობებს საზღვარი არ აქვსო? მოგიტყან დებილი გამზრდელი, მონტელას მერე ასეთი ყლე არ გვყოლია
giga qatamadze 25 აგვისტო 2019 23:42
442 უნდა დააყენოს და ბონა სუსო კრაიზე და წინ სილვა პიატეკი შუაში კესი თურქი ოღონდ თურქი ოდნავ წინ წაწეული და მის უკან კესი ან ბენასერი
American 25 აგვისტო 2019 23:30
ციტატა: rossoneri-best
ერთი თამაშით ვერ გავუკეთებთ ანალიზს ამ კაცს. ახალი შეკრებილია გუნდი და ახალწვეულებიც სანაკრებო პაუზებიდან ახლახან დაბრუნდნენ. თუნდაც კესიე იმიტომ არ ათამაშა თორე ტრანსფერი რო გადაწყვეტილი იყოს საერთოდ არ ათამაშებდა. ისე რა მოსატანია მაგრამ პირველი თამაში გვარდიმ ბარსათი ნუმანსიასთან წააგო და იმანაც 1-0 :)))

Raga axalia zmao, shekrebaze amxanagurebs uyure? Igive iyo, goli kiara karshi ver urtyavdnen, barsas ro adareb, manaxe barsa sadac 90 cuti karshi dartyma ecereba - 0
Oto
Oto 25 აგვისტო 2019 23:25
Male unda daalago situacia tu ra tqma unda dzala shegwevs.am tamashit araferi wydeba magram shemdeg tamashshi radikalurad sxva gundi unda gvanaxo.borinebi da kastilebi moashore kide sastavs.bona dziritadshi.kacs mainc moatyuebs.da kesic Dziritadshi aucileblad.
Milanista_91 25 აგვისტო 2019 23:21
Ise gatuzo rom yofiliyo ufro sxva tamashi iqneboda da movigebdit kidevac da kidev leonardo rom daetovat transferebic kargi iqnebodaa

კომენტარის დამატება

კოდის განახლება
* გაიარეთ საიტზე ავტორიზაცია, რაც კომენტარის დატოვების პროცედურას გაგიმარტივებთ
გამოკითხვა

5 ბალიანი სისტემით, როგორ შეაფასებდით "მილანის" სატრანსფერო პოლიტიკას?


დანაკლისი
დისკვალიფიცირებული: კალაბრია
ტრავმირებული: კალდარა

რეკლამა
Image
შემოგვიერთდით
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image