მოდრიჩი გამოირიცხა, თუმცა "რეალთან" მოლაპარაკებები არ დასრულებულა

image
"La Gazzetta dello Sport"-ის ცნობით, "მილანს" "რეალთან" ლუკა მოდრიჩის თაობაზე შეთანხმების მიღწევა არ გამოუვიდა, თუმცა იტალიური გრანდი ხამეს როდრიგესისა და ისკო ალარკონისთვის ბრძოლაში ჩაერთო. "როსონერი" მათ შორის ერთ-ერთ კანდიდატს არჩევს.

ცნობილია, რომ მადრიდის "რეალი" კოლუმბიელს 50 მილიონად აფასებს, ესპანელს კი 70 მილიონ ევროდ. "შავ-წითლებს" ასეთი ფული არ აქვთ, მაგრამ გუნდის რამდენიმე ფეხბურტელს გაყიდვას უწინასწარმეტყველებენ და ასეთ შემთხვევაში, ლომბარდიელები რეალური პრეტენდენტები გახდებიან.

აქვე ავღნიშნავთ, რომ ჯერჯერობით ამ საკითხთან დაკავშირებით აპენინურ მედიაში სხვა გამოცემები არ საუბრობენ და ხელთ მხოლოდ "GDS"-ის ცნობები გვაქვს.
скачать dle 10.5фильмы бесплатно

კომენტარები 18

vajaacm
vajaacm 15 აგვისტო 2019 13:59
ra chajmuli gundiic gvyaavss mzgaavssii chajmulii saitiii !!
American 15 აგვისტო 2019 06:16
ციტატა: Ragnar
ციტატა: Zvio
რა დრო დაგვიდგა რეალი არ იკრებს და ბავარიას არ უნდაო ლა ჩვენ დაგვაკვდებაო... და დონეზე მიიყვანა ბერლუსკონიმ მილანი რომ ჭაობიდან ვერ ამოვდივართ.. სხვისი ნარჩენებით გვიწევს თამაში და იმასაც გვახვეწნ ინებენ. იყო დრო აქ თამაშზე გრანდები ოცნებობდნენ. მოვა ეგ დრო?

მოვა აბა სად წავა.ყოველთვის ასეთი დაძირულები არ ვიქნებით.ჯამპაოლოს იმედი მაქვს და დარწმუნებულიც ვარ მალე იმ ადგილას სადაც ვართ აღარ ვიქნებით.

Rais janpaolo tu zma xar, dekembershi getyvi risi imedic gak.
Milans seriozuli treneri chirdeboda pirvel rigshi, Conte undoda milans, romeli amxanaguri mogecona, yvelaze ro amogvtenes?

Mase Burts dges saburtaloc atamashebda mara rato ici? Imito ro igebda Ararati da burti mica.

Milani rac ikneba pirvel 5 tamasshi yvela gaigebs, me egeti treneris ar mjera ro tipi normalur ert pexburtels ar itxovs xelmzgvanelobisgan.

Magrad gazlierda Seria A da milans kaliari da Fiore amotenis ukve, me cels6ar milani mgonia 7-e adgili
arigo
მაგას ვამბობ მეც რომ უნდა მოიყვანონ თუ ყიდის ბარსა. ერთად აღებულს ჯობია ჩვენ ნახევარდაცვას. 15 მილიონად ნაჩუქარია
Arigo 14 აგვისტო 2019 19:30
პაპა კარლო დღეს, 12:07
რაფინიაზე მე დავწერე, 15-ში ყიდის ბარსელონა
ტიპი ბარსელონას შუა ხაზის ძირიტადისთვის იბრძოდა და სასტავშიც ხვდებოდა ხოლმე, ლა მასიას გაზრდილია და ინიესტას შემცველადაც მოიაზრებდნენ, სუპერთასის ფინალში აქვს შეგდებული და რავი კიდე... რეალიც უთრევია რამდენიმეჯერ
კორეები, ჩალხანები, პრაეტები და ვერეტუტები მაგაზე უკეთესები არიან? რომელი ასცდებოდა ამ ფორმაციის ბარსას სათადარიგოს ან რომელი ჩაატარებდა 36 მატჩს სეზონში იმ ბარსაში, სადაც შუა ხაზში ბუსკეტსი-ჩავი-ინიესტა-რაკიტიჩი-რობერტო თამაშობდნენ...
დენისის დათრევაც შეიძლებოდა და ამისიც ერთად, სადღაც 30-35-ში და ცენტრს დაიკავებდნენ, მაგრამ რავი აბა, ბენნასერის მოყვანა კარგი სვლა იყო, ბენანსერი-რაფინია-დენისი უკვე ცენტრი გვეჭირებოდა, თუმცა რაფიკას მოყვანა ეხლაც შეიძლება
Ragnar 14 აგვისტო 2019 16:03
ციტატა: Zvio
რა დრო დაგვიდგა რეალი არ იკრებს და ბავარიას არ უნდაო ლა ჩვენ დაგვაკვდებაო... და დონეზე მიიყვანა ბერლუსკონიმ მილანი რომ ჭაობიდან ვერ ამოვდივართ.. სხვისი ნარჩენებით გვიწევს თამაში და იმასაც გვახვეწნ ინებენ. იყო დრო აქ თამაშზე გრანდები ოცნებობდნენ. მოვა ეგ დრო?

მოვა აბა სად წავა.ყოველთვის ასეთი დაძირულები არ ვიქნებით.ჯამპაოლოს იმედი მაქვს და დარწმუნებულიც ვარ მალე იმ ადგილას სადაც ვართ აღარ ვიქნებით.
Zvio
Zvio 14 აგვისტო 2019 14:53
რა დრო დაგვიდგა რეალი არ იკრებს და ბავარიას არ უნდაო ლა ჩვენ დაგვაკვდებაო... და დონეზე მიიყვანა ბერლუსკონიმ მილანი რომ ჭაობიდან ვერ ამოვდივართ.. სხვისი ნარჩენებით გვიწევს თამაში და იმასაც გვახვეწნ ინებენ. იყო დრო აქ თამაშზე გრანდები ოცნებობდნენ. მოვა ეგ დრო?
giga qatamadze 14 აგვისტო 2019 14:43
ციტატა: rossoneri1111
ციტატა: giga qatamadze
ციტატა: rossoneri1111
ციტატა: giga qatamadze
არც ისკო მინდა არც როდრიგესი დიბალაზე გაიწიონ 60 ად დათმობს იუვე

როგორ დათმობს იკარდიში უნდოდა გაცვლა ინტერს და იუვემ არაო 75 მილიონს იხდის იკარდიში და დიბალას 60 ად რო უშვებდეს რატო გადაიხდიდა 15 მილიონით მეტს გაცვლიდა ერთი ერთში პლიუს ამას არც დიბალას უნდა არსად წასვლა და მაგაზე ტყუილია დროის კარგვა

იკარდიში 75 არავინ გადაიხდის ძმა და ისეა იუვე ფულზე სადაც ბრუნო ფერნანდესში 70 იხდიდნენ 70 მე დიბალა მირჩევნია და რო შეთავაზონ იუვეს ეს თანხა არაა გამორიცხული დათანხმდნენ და ინტერი კიდე იკარდის 75 ვერ გაყიდის მოცილება უნდათ ყველა ვარიანტში და ფულსაც დაწევს აა ვნახოთ რამდენად გაყიდიან იკარდის

ორივე კლუბის საიტზე წერია შეთანხმება და ტრასნფერის ღირებულება თავად იკარდის ხელფსი 8 მილიონი და არ ვიცი მე კი მაგრად მკიდია ინტერიც და იუვეც მაგრამ დიბალას დათრევა არამგონია მიტუმეტეს რო აგდებნ გუნდიდან და არ მიდის პსჯ ტოტენჰემი მანჩესტერი ეს გუნდები გაისტუმრა უარით და მოვა მილანში?

რავი ჩემი აზრით იტალიაში უნდა დარჩენა და მიტო თქვა უარი მე პროსტა მევასება დიბალადა იმ პონტში დავწერე და მოსვლით არც მე მგონია მოვიდეს
rossoneri1111
rossoneri1111 14 აგვისტო 2019 13:49
ციტატა: giga qatamadze
ციტატა: rossoneri1111
ციტატა: giga qatamadze
არც ისკო მინდა არც როდრიგესი დიბალაზე გაიწიონ 60 ად დათმობს იუვე

როგორ დათმობს იკარდიში უნდოდა გაცვლა ინტერს და იუვემ არაო 75 მილიონს იხდის იკარდიში და დიბალას 60 ად რო უშვებდეს რატო გადაიხდიდა 15 მილიონით მეტს გაცვლიდა ერთი ერთში პლიუს ამას არც დიბალას უნდა არსად წასვლა და მაგაზე ტყუილია დროის კარგვა

იკარდიში 75 არავინ გადაიხდის ძმა და ისეა იუვე ფულზე სადაც ბრუნო ფერნანდესში 70 იხდიდნენ 70 მე დიბალა მირჩევნია და რო შეთავაზონ იუვეს ეს თანხა არაა გამორიცხული დათანხმდნენ და ინტერი კიდე იკარდის 75 ვერ გაყიდის მოცილება უნდათ ყველა ვარიანტში და ფულსაც დაწევს აა ვნახოთ რამდენად გაყიდიან იკარდის

ორივე კლუბის საიტზე წერია შეთანხმება და ტრასნფერის ღირებულება თავად იკარდის ხელფსი 8 მილიონი და არ ვიცი მე კი მაგრად მკიდია ინტერიც და იუვეც მაგრამ დიბალას დათრევა არამგონია მიტუმეტეს რო აგდებნ გუნდიდან და არ მიდის პსჯ ტოტენჰემი მანჩესტერი ეს გუნდები გაისტუმრა უარით და მოვა მილანში?
giga qatamadze 14 აგვისტო 2019 13:33
ციტატა: rossoneri1111
ციტატა: giga qatamadze
არც ისკო მინდა არც როდრიგესი დიბალაზე გაიწიონ 60 ად დათმობს იუვე

როგორ დათმობს იკარდიში უნდოდა გაცვლა ინტერს და იუვემ არაო 75 მილიონს იხდის იკარდიში და დიბალას 60 ად რო უშვებდეს რატო გადაიხდიდა 15 მილიონით მეტს გაცვლიდა ერთი ერთში პლიუს ამას არც დიბალას უნდა არსად წასვლა და მაგაზე ტყუილია დროის კარგვა

იკარდიში 75 არავინ გადაიხდის ძმა და ისეა იუვე ფულზე სადაც ბრუნო ფერნანდესში 70 იხდიდნენ 70 მე დიბალა მირჩევნია და რო შეთავაზონ იუვეს ეს თანხა არაა გამორიცხული დათანხმდნენ და ინტერი კიდე იკარდის 75 ვერ გაყიდის მოცილება უნდათ ყველა ვარიანტში და ფულსაც დაწევს აა ვნახოთ რამდენად გაყიდიან იკარდის
rossoneri1111
rossoneri1111 14 აგვისტო 2019 13:25
ციტატა: giga qatamadze
არც ისკო მინდა არც როდრიგესი დიბალაზე გაიწიონ 60 ად დათმობს იუვე

როგორ დათმობს იკარდიში უნდოდა გაცვლა ინტერს და იუვემ არაო 75 მილიონს იხდის იკარდიში და დიბალას 60 ად რო უშვებდეს რატო გადაიხდიდა 15 მილიონით მეტს გაცვლიდა ერთი ერთში პლიუს ამას არც დიბალას უნდა არსად წასვლა და მაგაზე ტყუილია დროის კარგვა
giga qatamadze 14 აგვისტო 2019 13:12
არც ისკო მინდა არც როდრიგესი დიბალაზე გაიწიონ 60 ად დათმობს იუვე
bona23
bona23 14 აგვისტო 2019 13:05
არცერთი არ მოვა .
კორეაზე მოლაპარაკებები წინ მიწევს 95% იყიდის მილანი.
ანდრე სილვა ვალენსიას და ესპანიოლს უნდათ.
მილანს კასტილეხოს გაყიდვა უნდა მაგრამ კასტილეხო წინააღმდეგია.
ლაქსალტი 100% დატოვებს გუნდს.
დონარუმა 100% მილანში რჩება.
ლაქსალტი და ანდრე სილვა 100% წალვენ.
ლაქსალტი 12მ ანდრე სილვა 25მ კორეას ფულიც გაჩნდება და ერთი ნახევარმცველი მოვა მისტერ X

_________________ დონარუმა _________________
_კალაბრია _ დუარტე _ რომანიოლი _ როდრიგ _
__ ???? _________ ბენასერი _________ ბონნნა __
___________________ სუსო ____________________
______________ კორეა _ პიონტეკი _____________


სკამი: რეინა,ადონარუმა,მუსაკიო,კალდარა,გაბია,კონტი,ტეო,ბილია,კრუნიჩი,კესსი, (ჩალხანა?) პაკეტა, ბორინი, (კასტილეხო?) ,ლეაო
ისკო არა მგონია აქ მოვიდეს. გუშინ ვიღაცამ დაწერა ბარსას რაფინიაზე. თუ მართლა 15 ყიდიან არც უნდა დაფიქრდენ. ყველას ჯობია ჩვენს ნახევარდაცვაში. უდიდესი გამოცდილება უმაგრებს ზურგს თან ასაკშიც არაა. ისე ხამესზეც შეიძლება ჩალიჩი რეალი არ იბრუნებს ბავარიას არ უნდა ჩვენ დაგვაკვდება 10 ნომერზე
Rossoneri11111
Rossoneri11111 14 აგვისტო 2019 11:07
ციტატა: superkaka22
ისკო მაგრად მევასება მაგრამ დონარუმას გყიდვითაც არ მიღირს პირადად მე მისი მოყვანა, გაყიდონ მაშინ სუსო და კესიე და მოიყვანონ, მაგრამ თვითონ ისკო დათანხმდება მილქნში თამაშს როცა სიტი იწვევს??? თან დავიდ სილვას ადგილი თავისუფლდება და უეჭველი ძირითადში ითამაშებს და როდრიგესის მოსვლა მიოანის ორი ლიდერის გაყიდვად ვაბშე არ მიღირს, მაგარი ქვეშაჯვია როჟაა და ეგ ვერცერთ გრანდში ვეღარ ითამაშებს.

სიმართლე გითხრა დონარუმას გაყიდვად მე მიღირს თუ ისკო მოვა რაიოლა დაგვტანჯავს და ყოველ წელს ეცდება მაგის გაყიდვას სარფიანად და ზოგადად მილანს მეკარეზე მეტად ეხლა სწორედ შემტევი ჭირდება მითუმეტეს როცა საუბარია ისკოზე და დონარუმას ადგილს ან ნავასი ან პერინიც მშვენივრად შეავსებს
Oto
Oto 14 აგვისტო 2019 10:44
ხამესმა აშკარად ვერ გაამართლა თორემ ბავარია არ გაუშვებდა ხელიდან.მასში 50 მილიონის გადახდას ისკოში 70 მილიონი გადაიხადონ არ ჯობია??თან ამათი რომელიმეს მოსვლა ხომ სუსოს წასვლას გულისხმობს.

ჯამპაოლოს კი სუსოს შენარჩუნება უნდა და უთხრა კიდეც შეფობას,ამიტო მგონია სუსო არ გაიყიდება და შესაბამისად არც ხამესი და არც ისკო არ მოვლენ.ჩემი აზრით
superkaka22 14 აგვისტო 2019 10:07
ისკო მაგრად მევასება მაგრამ დონარუმას გყიდვითაც არ მიღირს პირადად მე მისი მოყვანა, გაყიდონ მაშინ სუსო და კესიე და მოიყვანონ, მაგრამ თვითონ ისკო დათანხმდება მილქნში თამაშს როცა სიტი იწვევს??? თან დავიდ სილვას ადგილი თავისუფლდება და უეჭველი ძირითადში ითამაშებს და როდრიგესის მოსვლა მიოანის ორი ლიდერის გაყიდვად ვაბშე არ მიღირს, მაგარი ქვეშაჯვია როჟაა და ეგ ვერცერთ გრანდში ვეღარ ითამაშებს.
ROSSONERO 14 აგვისტო 2019 01:00
ოღონდ ისკო, ხამესი გაიკეთონ
irakli
irakli 14 აგვისტო 2019 00:51
ნეისთვის რეალს ფული ჭირდება და გვაქ შანსი რისთვის მოიხსნეს თავი ევროპადან ამდენს ისედაც ვხარჯავდით მალდინი ისე არ დატოვებს გუნდს ვიხაც მნიშვნელოვანი მოთამაშე რო არ დავიმატოთ

კომენტარის დამატება

კოდის განახლება
* გაიარეთ საიტზე ავტორიზაცია, რაც კომენტარის დატოვების პროცედურას გაგიმარტივებთ
გამოკითხვა

5 ბალიანი სისტემით, როგორ შეაფასებდით "მილანის" სატრანსფერო პოლიტიკას?


დანაკლისი
დისკვალიფიცირებული: არავინ
ტრავმირებული: კალდარა

რეკლამა
Image
შემოგვიერთდით
მულტიმედია
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image