ჯამპაოლოს სამი ექსპერიმენტი "მილანში"

image
"La Gazzetta dello Sport"-ის მიერ გავრცელებული ინფორმაციის თანახმად, მარკო ჯამპაოლო რამდენიმე პოზიციაზე ექსპერიმენტს გეგმავს და ფეხბურთელებისათვის პოზიციის შეცვლას აპირებს.

საუბარია სამ ფეხბურთელზე: ჰაკან ჩალჰანოღლუზე, სუსოზე და ანდრე სილვაზე. არც ერთი მათგანი არ ჯდება 4-3-1-2 ტაქტიკაში, თუმცა ჯამპაოლო ეცდება ისინი მის ტაქტიკას მოარგონ.

ჩალჰანოღლუ ცენტრალურ ნახევარმცველად, სუსო შემტევ ნახევარმცველად და ანდრე სილვა მეორე თავდამსხმელის პოზიციაზე. მარკო მათ შანსს მისცემს, რათა თავი გამოიჩინონ, წინააღმდეგ შემთხვევაში ახალი კლუბის ძებნა მოუწევთ.
скачать dle 10.5фильмы бесплатно

კომენტარები 11

JAO_MILAN 15 ივლისი 2019 11:19
ანდრე სილვა ფორვარდია, პოზიციას როგორ უცვლის, ჩალხანოღლუ თხელი მატერიაა, ორ თამაშს ვერ გადააბავს ზედიზედ, სუსო რას იზავს კაცმა არ იცის, ორი კარგი ნახევარმცველი მოსაყვანია, კრუნიჩისნაირები არა, ანდრე სილვა კუტრონე არ მეიმედება, თუ ჯამპაოლომ არ შეცვალა უკეთესობისკენ, ერთი ფორვარდიც მოსაყვანია
Zeon 14 ივლისი 2019 23:06
რადიკალურად სხვა მიდგომა აქვს რასაც წერენ ეს თუა სიმართლე,ჯერ 1 თVე წინ აქვს და მოსინჯოს არაა პრობლემა ,ჩალხანა ისედაც წენტრში უნდა იყოს ,სილვა? მეორე ფორვარდათ კი ისიც ,სუსოზს ვარიანტზე არ ვიცი ეგ მეჭვება მაგრამ ვნახოთ ჰა ბურთი და მოედანი ,წარმატებები ნებისმიერ ფასად ,მიყვარს მილანი ამ წელს მაინც მინდა ვიყო პოზიტიურად,ან თავს ვიტყუებ ან უბრალოდ მინდა ძველი მილანი ეგაა და ეგ ,წარმატებები ვუსურვოთ გამოუვა ხომ კარგი თუ არა და ისედაც ყველამ ყველაფერი ვიცოდით იქნება.
superkaka22 14 ივლისი 2019 22:09
ციტატა: Arigo
ბონა-ჩალხანა-პაკეტა-სუსოს განალაგებს საყრდენის წინ და მოწინააღმდეგეს საჯარიმოსთან მოუწყობს დისკომფორტს, თუ რამე და SS პოზიციაზე მოტამაშეს ტრეკვარტისტობაც მოუწევს და პიონტეკს გოლების გატანაშც უნდა შეეშველოს, პიონტეკს 1 კაცის მოტყუება და ბურთის დამუშავება კი შეუძია, მარტო საჯარიმოში დარჭობილი სტოლბა არაა

საყრდენის წინ მორბენალ შუა ხაზელებს მაგარი ფიზიკური მომზადება მოეთხოვებათ, მაგრამ მარგი ქმედების კოეფიციენტი მოიმატებს
მაგალითად, სუსომ 2-ჯერ მეტი უნდა იმოშრაოს, სამაგიეროდ 2-ჯერ ნაკლები დისტანცია უნდა გაირბონოს
მოკლე პასები და 1-2 შეხება გვიშველის

ნებისმიერი ტაქტიკური მონააზის შესრულებას ჭირდება კვალიფიციური ფეხბურთელები, გასაგებია შენ ავალებ, მაგრამ იმათ აქვთ შესრულების ტრაკი??
Arigo 14 ივლისი 2019 22:03
ბონა-ჩალხანა-პაკეტა-სუსოს განალაგებს საყრდენის წინ და მოწინააღმდეგეს საჯარიმოსთან მოუწყობს დისკომფორტს, თუ რამე და SS პოზიციაზე მოტამაშეს ტრეკვარტისტობაც მოუწევს და პიონტეკს გოლების გატანაშც უნდა შეეშველოს, პიონტეკს 1 კაცის მოტყუება და ბურთის დამუშავება კი შეუძია, მარტო საჯარიმოში დარჭობილი სტოლბა არაა

საყრდენის წინ მორბენალ შუა ხაზელებს მაგარი ფიზიკური მომზადება მოეთხოვებათ, მაგრამ მარგი ქმედების კოეფიციენტი მოიმატებს
მაგალითად, სუსომ 2-ჯერ მეტი უნდა იმოშრაოს, სამაგიეროდ 2-ჯერ ნაკლები დისტანცია უნდა გაირბონოს
მოკლე პასები და 1-2 შეხება გვიშველის
gaga საიტზეა
gaga 14 ივლისი 2019 21:29
ამ კაცის იმედი მაქვს და ნახავთ ყველა კარგად თუ არ ათამაშდეს სილვაც და ყველა რააა
პაპა კარლო საიტზეა
პაპა კარლო 14 ივლისი 2019 20:27
სილვა მეორე ფორვარდად სიცილით გაიხრჩობა კაცი. თუ ფლანგებით არ თამაშობ მაშინ ნახევარდაცვა უნფა გყავდეს ბაევოი. ამ ნახევარდაცვამ ბურთი ვის უნდა უკონტროლის. თუ ნორმალური ტრანსფერები არ დაიდო ტყუილი ოცნება იქნება ლიგაზე სამი ადგილი დაკავებულია რომა ლაციო ატალანტა ფიორესთან სერიოზული ბრძოლა მიგვიწევს
Oto
Oto 14 ივლისი 2019 20:09
მშვენიერია.ჯამპაოლოს ტექნიკური ფეხბურთელები უყვარსო და იმედია ნახევარდაცვაში სამიდან ორ უფანტაზიოს აღარ ვიხილავთ.
rossoneri1111
rossoneri1111 14 ივლისი 2019 20:01
ციტატა: Leoni
ეგ არცაა მთლად ექსპერიმენტი... კაცი ამ ტაქტიკით ათამაშება და ან უნდა აუწყონ ფეხი იგროკებმა ან არადა ნახუი გუნდიდან! მომწონს ნელნელა ჯამპაულოს გადაწყვეტილებები, იმედია გაამარატლებს...

რას ქვია ნახუი გუნდიდად მწვრთნელი იმისაა რო ფეხბურთელებს მოუძებნოს ის ადგილი სადაც კარგად გამოიყურებიან და შეუსაბამოს გუნდს ის წყობა რის საშვალებასაც გუნდი აძლევს ჯანპაულოს ტაქტიკა ცუდი არ არის მაგრამ არ გუნდით მაგ ტაქტიკამ შეიზლება ვერ გაქაჩოს და როცა დაგჭირდება გადაწყობა ფლანგებზე ვის აყენებ, ეგრე იყო მონტელაც რო შეცა სამი მცველით თამაშს და არ ცვლიდა ტაქტიკას იმის მიუხედავად რო გუნდი ვერ თამაშობდა მაგ წყობით მაგიტო იყო მაგ დროს მილანი 12 ადგილზე თუ უშვებენ სუსოს მოიყვანონ ისეთი ვინც ცენტრში დაიჭრს ბურთს და პასებს გააკეთებს გავარდნილი გუნდებიდან ფეხბურთელების დათრევა და აქედან წამყვანების გასვება არ მოგვიტანს კარგს არაფერს
Arigo 14 ივლისი 2019 19:38
ჩალხანა ცენტრში?! ბონა-ჩალხანა ცენტრში? შეიძლება მე მგონი, მთლად საყრდენად არა და კრეატივი ამ პოზიციიდანაც შესაძლებელია, ბოლოსდაბოლოს პირლო თამაშობდა მაგ პოზიცოაზე!
სუსო შემტევ ნახევარცველად? ფლანგზე სირბილი ნაკლებად მოუწევს და იქნებ სეზონის შუაში აღარ მოკვდეს!
სილვა SS პოზიციაზე? ადრე ტექნიკა ჰქონდა, კაცის მოტყუება შეეძლო და იქნებ გააგრძელოს იგივენაირად?! ეგ იმას ნიშნავს, რომ სიღრმიდან შეტევა მოუწევს, მთლად საჯარიმოს ფორვარდობისგან განსხვავებით
თუ არა და ეპლ-ში გავასუხარებთ +30-ში სამივეს
superkaka22 14 ივლისი 2019 19:11
მერე ისე არ მოხდეა რო ჯამპაოლოს ტაქტიკამ ჩაიჯვას და სუსუ და ჩალხანა აღარ გვყავდეს
Leoni 14 ივლისი 2019 19:09
ეგ არცაა მთლად ექსპერიმენტი... კაცი ამ ტაქტიკით ათამაშება და ან უნდა აუწყონ ფეხი იგროკებმა ან არადა ნახუი გუნდიდან! მომწონს ნელნელა ჯამპაულოს გადაწყვეტილებები, იმედია გაამარატლებს...

კომენტარის დამატება

კოდის განახლება
* გაიარეთ საიტზე ავტორიზაცია, რაც კომენტარის დატოვების პროცედურას გაგიმარტივებთ
გამოკითხვა

5 ბალიანი სისტემით, როგორ შეაფასებდით "მილანის" სატრანსფერო პოლიტიკას?


დანაკლისი
დისკვალიფიცირებული: მუსაკიო
ტრავმირებული: კალდარა

რეკლამა
Image
შემოგვიერთდით
მულტიმედია
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image