სუსოსა და კალაბრიას აგენტი, ალესანდრო ლუჩი კასა მილანს ესტუმრა

image

სუსოსა და დავიდე კალაბრიას ერთი აგენტი ყავთ, რომელიც დღეს როსონერის წარმომადგენლებს შეხვდა.

Sky Sport Italia გვამოცნობს, რომ ალესანდრო ლუჩი კასა მილანში მისი კლიენტების მომავალს განიხილავს.

სუსოს გამოსასყიდი თანხა 40 მილიონი ევროა და ბოლო დღეებია ესპანელს ატლეტიკო მადრიდთან აკავშირებენ.

ჟურნალისტის ცნობით, აგენტს იმის გარკვევა სურს, თუ ჯამპაოლოს 4-3-1-2 ტაქტიკაში სად არის ესპანელის ადგილი.

განსახილველი თემა სუსოს ახალი კონტრაქტიცაა, საიდანაც კლუბს გამოსასყიდი თანხის გაუქმება სურს.

რაც შეეხება კალაბრიას, Sky Sport Italia-ს ცნობით იგი მილანთან ახალ კონტრაქტს გააფორმებს და კლუბში 2024 წლამდე დარჩება, სადაც ხელფასის სახით 2 მილიონ ევროს მიიღებს.
скачать dle 10.5фильмы бесплатно
Image

კომენტარები 23

JAO_MILAN 14 ივნისი 2019 00:17
ანდრეა კრამარიჩის სახელმაც გაიჟღერა, რიეკაში რომ იყო გალიანი ეჩალიჩებოდა, მაგრამ ინგლისში წავიდა
ციტატა: rossoneri1111
ციტატა: მილანისტა
წავიდა მაური მონტოლივო ბერტოლაჩი და ვერეტუ კრუნიჩი სკამზე არ გვინდა?

სკამისთვის იყიდეს დავიჯერო?

"მილანის" მეკარემ, ჯანლუიჯი დონარუმამ შესაძლოა სერია ა დატოვოს და კარიერა საფრანგეთის ლიგა 1-ში გააგრძელოს.

Sky Italia-ს ცნობით, 20 წლის კიპერის აგენტი, მინო რაიოლა პარიზში იმყოფება და მოლაპარაკებებს "პარი სენ ჟერმენთან" აწარმოებს. ტრანსფერო სავარუადო ღირებულება 60-70 მილიონი ევროა.

შეგახსენებთ, რომ ჯანლუიჯი დონარუმა "მილანის" აკადემიის აღზრდილია. მან ძირითადი გუნდის მაისური პირველად 2015 წელს მოირგო და სერია ა-ს 142 შეხვედრაში მიიღო მონაწილეობა

აბა დავიჯერო პაკეტა ბონავენტურა კესის და სენსის ამოაგდებენ ვერეტუ და კრუნიჩი? სკამზე ხო უნდა გყვავდეს სასტავი
rossoneri1111
rossoneri1111 13 ივნისი 2019 21:57
ციტატა: მილანისტა
წავიდა მაური მონტოლივო ბერტოლაჩი და ვერეტუ კრუნიჩი სკამზე არ გვინდა?

სკამისთვის იყიდეს დავიჯერო?

"მილანის" მეკარემ, ჯანლუიჯი დონარუმამ შესაძლოა სერია ა დატოვოს და კარიერა საფრანგეთის ლიგა 1-ში გააგრძელოს.

Sky Italia-ს ცნობით, 20 წლის კიპერის აგენტი, მინო რაიოლა პარიზში იმყოფება და მოლაპარაკებებს "პარი სენ ჟერმენთან" აწარმოებს. ტრანსფერო სავარუადო ღირებულება 60-70 მილიონი ევროა.

შეგახსენებთ, რომ ჯანლუიჯი დონარუმა "მილანის" აკადემიის აღზრდილია. მან ძირითადი გუნდის მაისური პირველად 2015 წელს მოირგო და სერია ა-ს 142 შეხვედრაში მიიღო მონაწილეობა
წავიდა მაური მონტოლივო ბერტოლაჩი და ვერეტუ კრუნიჩი სკამზე არ გვინდა?
ციტატა: ViniciusJunior
გაუმარჯოს ბიჭებო ახალივარ საიტზე რეალს ვგულშემატკივრობ თქვენთან მაქ ერთი შეკითხვა თქვენი აზრით რომელ გუნდთან აქვს რეალს იტალიაში ყველაზე კარგი ურთიერთობა? ისე 021 ვინისიუსის და რეგიონის არენდით აყვანა არგინდათ ?

მსაჯთან დდდდდდ
ViniciusJunior 13 ივნისი 2019 21:33
გაუმარჯოს ბიჭებო ახალივარ საიტზე რეალს ვგულშემატკივრობ თქვენთან მაქ ერთი შეკითხვა თქვენი აზრით რომელ გუნდთან აქვს რეალს იტალიაში ყველაზე კარგი ურთიერთობა? ისე 021 ვინისიუსის და რეგიონის არენდით აყვანა არგინდათ ?
ციტატა: rossoneri1111
ჯორდან ვერეტუ ვიყიდეთ ფიორენტიდანად დაიხურა უკვე ტრანსფერი რავი თუ ვინმეს გესიამოვნებათ გილოცავ მე პირადად ჩუსტვა არ მაქ მორიგი სირი შემოგვემატა

ნაღდად? რავიცი მემგონი ცუდი არაა, თან გააჩნია ძირითადისთვის მოიაზრება თუ ზამენისთვის ნეტა.
თან არსენალს და ნაპოლისაც უნდოდა და მაგათ არამგონია ცუდი ფეხბურთელის დამატება ნდომოდათ.
მარა რათ გინდა აქ ვინც გადმოდის ყველა ფარჩაკდება მერე, ალბათ მესი რო დავიმატოთ ისიც ჩაიჯვამს :დ
rossoneri1111
rossoneri1111 13 ივნისი 2019 20:05
ჯორდან ვერეტუ ვიყიდეთ ფიორენტიდანად დაიხურა უკვე ტრანსფერი რავი თუ ვინმეს გესიამოვნებათ გილოცავ მე პირადად ჩუსტვა არ მაქ მორიგი სირი შემოგვემატა
jao22
jao22 13 ივნისი 2019 19:29
ბობანი დაჩალიჩდეს მოდრიჩზე დავიჯერო არ გადმოვა მილანში ? ყველაფერი მოიგო და 2-3 წელი კი ითამაშებს და მილანსაც წაადგება მაგ დონის ფეხბურთელი + ტონალი - სენსი და მშვენიერი ცენტრია
R.BAGGIO 13 ივნისი 2019 17:14
ციტატა: Shevchenko
ციტატა: R.BAGGIO
ციტატა: superkaka22
ჯამპაოლი 4-3-1-2 გვათამაშებს თუ 4-2-3-1 ეს ორი ტაქტიკური წყობა ძალიან განსხვავდება ერთმანეთისგან, პირადად მე მეორე ვარიანტი მირჩევნია და ზოგადად ჩემი საყვარელი ტაქტიკაა თუ მესი არ გყავს. დღევანდელ ფეხბურთში ძალიან დიდი მნიშვნელობა და როლი აქვთ გარემარბებს, ასევე პირადად მე ძალიან მომწონს 10 ნომრით თამაში, წინ ორი აყლაყუდას ტყუილ სირბილს იმის იმედად რო ცენტრიდან ან ფლანგიდან ვიღაცა გრძელ პასს ჩაუგდებს ისევ ჯობია მის უკან ერთი ფანტაზისტკა იდგეს რომელიც არაორდინალურ გადაწყვეტილებებს მიიღებს, კაცსაც მოატყუებს ცენტრიდანაც შეუტევს და ფლანგებზეც გაუშლის ბურთს ვინგერებს, ასე რომ მე პირადად მაწყობს თუ 4-2-3-1ით ითამაშებს

იასნია ეგ ტაქტიკა ჯობია, მანდ შეტევაში რო გადადიხარ გამოდის 2 ფლანგი ცენტრფორვარდი და რაზიგროვშიკი უტევს და მაგათ უკან საყრდენები დგებიან. პროსტა მაგ ტაქტიკაშI იმენა ჭკვიანის ასტავია საჭირო, ტვინი რო აქვთ ცოტა მაინც. საყრდენებად ალბათ ერთი ბილია იქნება და მეორეს იმედია მოიყვანენ ბარელას ან ტონალის.

სტატიაში იყო დიდი ალბათობით შეცდომა, ჩავასწორებ, რადგან ჯამპაოლის ტაქტიკა 4-3-1-2 ია

კი ბატონო შეცდომით ეწერა, the broadcaster explains the representative wants to learn how the Spaniard will fit into Marco Giampaolo’s 4-2-3-1 formation. არასწორია ეს ტაქტიკა, არ იყენებს ჯამპაოლი ამას, ნუ თუ დააპირებს ეგ არ ვიცი

4 3 1 2 ამ ტაქტიკას ყველაზე კარგად ანჩელოტი იყენებდა, თავისი ლეგენდარული რომბით. მოკლედ ბევრნაირად შეიძლება განვითარდეს მოვლენები, ვნახოთ რა იქნება. უკვე თავი ამტკივდა ამდენი ფიქრით, თან სულ პოზიტივი რო გინდა მონახო ამ სიტუაციაში და მერე ისევ იმედგაცრუება... კაროჩე რაც იქნება იქნება რა. მილანი დიდი გუნდი მინიმუმ 5 წელი ვერ გახდება და დალშე ჩმეთვის მთავარია ლამაზად ითამაშონ და არ დამრჩეს შთაბეჭდილება რო მეტის გაკეთება შეიძLება, როგორც წელს, რა დებილობები აკეთა გატუზომ, რამდენი ქულა გავანიავეთ 90 წუთის მერე დამატებულში. ბზ არაა ინტერმაც ბევრი მიქარა და რომამაც თორე მილანი ვერც კი იბრძოლებდა ბოლო ტურამდე მარა იმენა ბოლო წამებზე გაშვებული ბურთები მკლავს რა, იმიტო რო გოლის მერე ეგრევე დაცვაში აყენებდა გუნდს...
Shevchenko 13 ივნისი 2019 17:04
ციტატა: R.BAGGIO
ციტატა: superkaka22
ჯამპაოლი 4-3-1-2 გვათამაშებს თუ 4-2-3-1 ეს ორი ტაქტიკური წყობა ძალიან განსხვავდება ერთმანეთისგან, პირადად მე მეორე ვარიანტი მირჩევნია და ზოგადად ჩემი საყვარელი ტაქტიკაა თუ მესი არ გყავს. დღევანდელ ფეხბურთში ძალიან დიდი მნიშვნელობა და როლი აქვთ გარემარბებს, ასევე პირადად მე ძალიან მომწონს 10 ნომრით თამაში, წინ ორი აყლაყუდას ტყუილ სირბილს იმის იმედად რო ცენტრიდან ან ფლანგიდან ვიღაცა გრძელ პასს ჩაუგდებს ისევ ჯობია მის უკან ერთი ფანტაზისტკა იდგეს რომელიც არაორდინალურ გადაწყვეტილებებს მიიღებს, კაცსაც მოატყუებს ცენტრიდანაც შეუტევს და ფლანგებზეც გაუშლის ბურთს ვინგერებს, ასე რომ მე პირადად მაწყობს თუ 4-2-3-1ით ითამაშებს

იასნია ეგ ტაქტიკა ჯობია, მანდ შეტევაში რო გადადიხარ გამოდის 2 ფლანგი ცენტრფორვარდი და რაზიგროვშიკი უტევს და მაგათ უკან საყრდენები დგებიან. პროსტა მაგ ტაქტიკაშI იმენა ჭკვიანის ასტავია საჭირო, ტვინი რო აქვთ ცოტა მაინც. საყრდენებად ალბათ ერთი ბილია იქნება და მეორეს იმედია მოიყვანენ ბარელას ან ტონალის.

სტატიაში იყო დიდი ალბათობით შეცდომა, ჩავასწორებ, რადგან ჯამპაოლის ტაქტიკა 4-3-1-2 ია

კი ბატონო შეცდომით ეწერა, the broadcaster explains the representative wants to learn how the Spaniard will fit into Marco Giampaolo’s 4-2-3-1 formation. არასწორია ეს ტაქტიკა, არ იყენებს ჯამპაოლი ამას, ნუ თუ დააპირებს ეგ არ ვიცი
rijkaard 13 ივნისი 2019 17:01
სუსო კასტილეხო ბორინი ლაქსალტი გაყიდონ ჯობია ლიდერების გაყიდვას
R.BAGGIO 13 ივნისი 2019 16:50
ციტატა: superkaka22
ჯამპაოლი 4-3-1-2 გვათამაშებს თუ 4-2-3-1 ეს ორი ტაქტიკური წყობა ძალიან განსხვავდება ერთმანეთისგან, პირადად მე მეორე ვარიანტი მირჩევნია და ზოგადად ჩემი საყვარელი ტაქტიკაა თუ მესი არ გყავს. დღევანდელ ფეხბურთში ძალიან დიდი მნიშვნელობა და როლი აქვთ გარემარბებს, ასევე პირადად მე ძალიან მომწონს 10 ნომრით თამაში, წინ ორი აყლაყუდას ტყუილ სირბილს იმის იმედად რო ცენტრიდან ან ფლანგიდან ვიღაცა გრძელ პასს ჩაუგდებს ისევ ჯობია მის უკან ერთი ფანტაზისტკა იდგეს რომელიც არაორდინალურ გადაწყვეტილებებს მიიღებს, კაცსაც მოატყუებს ცენტრიდანაც შეუტევს და ფლანგებზეც გაუშლის ბურთს ვინგერებს, ასე რომ მე პირადად მაწყობს თუ 4-2-3-1ით ითამაშებს

იასნია ეგ ტაქტიკა ჯობია, მანდ შეტევაში რო გადადიხარ გამოდის 2 ფლანგი ცენტრფორვარდი და რაზიგროვშიკი უტევს და მაგათ უკან საყრდენები დგებიან. პროსტა მაგ ტაქტიკაშI იმენა ჭკვიანის ასტავია საჭირო, ტვინი რო აქვთ ცოტა მაინც. საყრდენებად ალბათ ერთი ბილია იქნება და მეორეს იმედია მოიყვანენ ბარელას ან ტონალის.
superkaka22 13 ივნისი 2019 16:39
ჯამპაოლი 4-3-1-2 გვათამაშებს თუ 4-2-3-1 ეს ორი ტაქტიკური წყობა ძალიან განსხვავდება ერთმანეთისგან, პირადად მე მეორე ვარიანტი მირჩევნია და ზოგადად ჩემი საყვარელი ტაქტიკაა თუ მესი არ გყავს. დღევანდელ ფეხბურთში ძალიან დიდი მნიშვნელობა და როლი აქვთ გარემარბებს, ასევე პირადად მე ძალიან მომწონს 10 ნომრით თამაში, წინ ორი აყლაყუდას ტყუილ სირბილს იმის იმედად რო ცენტრიდან ან ფლანგიდან ვიღაცა გრძელ პასს ჩაუგდებს ისევ ჯობია მის უკან ერთი ფანტაზისტკა იდგეს რომელიც არაორდინალურ გადაწყვეტილებებს მიიღებს, კაცსაც მოატყუებს ცენტრიდანაც შეუტევს და ფლანგებზეც გაუშლის ბურთს ვინგერებს, ასე რომ მე პირადად მაწყობს თუ 4-2-3-1ით ითამაშებს
Shevchenko 13 ივნისი 2019 16:28
ციტატა: jong222
ზიეჩი,სენსი,ტონალი და მშვენიერი გუნდი იქნება სავარაუდოდ ერთი გარემარბიც მოვა დიდი ალბათობით (ევერტონი)

რა საჭიროა გარემარბი
jong222
jong222 13 ივნისი 2019 15:40
ზიეჩი,სენსი,ტონალი და მშვენიერი გუნდი იქნება სავარაუდოდ ერთი გარემარბიც მოვა დიდი ალბათობით (ევერტონი)
Shevchenko 13 ივნისი 2019 15:39
ციტატა: jong222
ადრე დაიწერა სუსოს წასვლის შემთხვევაში გუნდში ზიეჩი მოვაო და თუ მსგავსი რამ განხორციელდა შესანიშნავი იქნება მილანისთვის, სუსომ უკვე ამოწურა თავი მილანში ჯობია ესპანეთში დაბრუნდეს.

ზიეჩი ძაან კარგია, პროსტა არ მოვა აქ, რა ძალა ადგას
jong222
jong222 13 ივნისი 2019 15:38
ადრე დაიწერა სუსოს წასვლის შემთხვევაში გუნდში ზიეჩი მოვაო და თუ მსგავსი რამ განხორციელდა შესანიშნავი იქნება მილანისთვის, სუსომ უკვე ამოწურა თავი მილანში ჯობია ესპანეთში დაბრუნდეს.
Shevchenko 13 ივნისი 2019 15:38
ციტატა: R.BAGGIO
სუსო გაუშვან და ბარელა მოიყვანონ მაგ თანხაში ან ტონალი, ჯანპაულოს ტაქტიკაში სუსოს ადგილი მართლა არაა, ერთადერთი უკან დაწეული ფორვარდის ადგილას თუ დააყენებს ისიც ზამენიდან. მილანს ჭირდება სიღრმიდან მეპასე და არა გარემარბი

ვერ ითამაშებს სუსო მეორე ფორვარდად, ვერც 10 ნომერზე ვერ ითამაშებს და ისედაც დედა ნატირებ ფინანსურ პრობლემებს მიხედავს გუნდი მაგის გაყიდვით. სულ რო 40-45 მილიონად გაიყიდოს ძააააან გაასწორებს. პრინციპში მეტი არც ღირს რა.
AC_MILAN_32 13 ივნისი 2019 15:29
ციტატა: Shevchenko
ციტატა: დავითი ნაღებაშვილი
სუსო არარის გასაშვები და არც კალაბრია

კალაბრია არაა გასაშვები და სუსო რატო არაა? არც ჯამპაოლის ტაქტიკაში ჯდება და ძაან სწორხაზოვანი მოთამაშეა, აი ვაბშე ყველამ იცის რომ 2 წლის განმავლობაში ტიპი ფლანგზე მირბის მარცხნივ ჩატეხავს ბურთს და აწვდის ან თუ საჯარიმოსთან ახლოსაა მარცხნივ ჩატეხავს ბურთს და ურტყამს. აბსოლუტური იდიოტია, ფიზიკურად სუსტია და არასტაბილურია. მაგის გაყიდვით მინიმუმ დონარუმა გადარჩება

100% ხარ დონარუმას მაგივრად ეს გაასუხარონ ჯობია

კომენტარის დამატება

კოდის განახლება
* გაიარეთ საიტზე ავტორიზაცია, რაც კომენტარის დატოვების პროცედურას გაგიმარტივებთ
რეკლამა

დანაკლისი
დისკვალიფიცირებული: არავინ
ტრავმირებული: კალდარა, ბონავენტურა

გამოკითხვა

შეძლებს "მილანი" გატუზოს მეთაურობით ჩემპიონთა ლიგაზე დაბრუნებას?

რეკლამა
Image
შემოგვიერთდით
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image