შეთანხმება შედგა! კონტრაქტის დეტალები ცნობილია

image
ზვონიმირ ბობანი და მარკო ჯამპაოლო- ორი ადამიანი, რომლებიც საბოლოოდ მიუახლოვდნენ "როსონერის". ბობანი დაინიშნება მენეჯმენტში და დაალაგებს ურთიერთობებს ფედერაციასთან, "უეფასთან" და "ფიფასთან". მისი ამჟამინდელი პოზიცია მნიშვნელოვნად წაადგება ამ ურთიერთობებს.

არის მეორე სიახლეც: პაოლო მალდინიმ მიაღწია საბოლოო შეთანხმებას მარკო ჯამპაოლოსთან. "Calciomercato"-ს ცნობით, გუნდსა და შვეიცარიელ სპეციალისტს შორის დაიდება 2 წლიანი კონტრაქტი. "სამპდორიას" მწვრთნელი წელიწადში მიიღებს 2 მილიონ ევროს. აღსანიშნავია, რომ ეს თანხა ორჯერ აღემატება მის ამჟამინდელ ხელფასს მარკო ფერეროს კლუბში.

ჯამპაოლო ამჟამად ხორვატიაში იმყოფება. იგი ორშაბათს ჩაფრინდება მილანში კონტრაქტზე ხელის მოსაწერად და "შავ-წითლებთან" ერთად კარიერაში ახალი ეპიზოდის დასაწყებად.
скачать dle 10.5фильмы бесплатно

კომენტარები 15

koka
koka 7 ივნისი 2019 10:21
ციტატა: Oto
ყველაზე მთავარია მწვრთნელს სრული თავისუფლება მიეცეს ფეხბურთელების ყიდვა-გაყიდვაში.

გაამართლებს თუ არა არავინ იცის.ბოლო წლებში ვინც კი მილანს ყოლია მწვრთნელად მათ შორის ყველაზე გამოცდილია.მართალია ძლიერ გუნდებში არ უმუშავია მაგრამ თავის ხელწერა აქვს ამ კაცს.დღეს 4 3 1 2 სისტემით მგონი არავინ თამაშობს ამ კაცის გარდა და საინტერესო იქნება ეს წყობა მილანში .რაც უცხო არაა ამ გუნდისთვის.ვნახოთ აბა რას იზამს ჯამპაოლო

ეს ის წყობაა რაც მილანს მოუხდება. ნახევარდაცვაში გვჭირდება 2 ძლიერი მოთამაშე და დაცვაში 1 ტოპი. მე მომწონს ეს წყობა. ვნახოთ რას იზამს.
milanis sisxlgadasxmuli
milanis sisxlgadasxmuli 6 ივნისი 2019 21:45
ესსლე რა დედათ გვინდოდა, ამაშირა მოწონდათ. ამის ოჯახს შევეცი და ამის მწვრთნელობის რაა.... 2მილიონს რომ გადაუხდი მწვრთნელია ეს, რა ლიგა იმედი აღარ მაქვს მომავალწელსაცფუ ბლიად. ამას გატუზო ჯობდა კიდე. აზრზე არიყო მწვრთნელობის მაგრამ მაინც
Oto
Oto 6 ივნისი 2019 19:40
ყველაზე მთავარია მწვრთნელს სრული თავისუფლება მიეცეს ფეხბურთელების ყიდვა-გაყიდვაში.

გაამართლებს თუ არა არავინ იცის.ბოლო წლებში ვინც კი მილანს ყოლია მწვრთნელად მათ შორის ყველაზე გამოცდილია.მართალია ძლიერ გუნდებში არ უმუშავია მაგრამ თავის ხელწერა აქვს ამ კაცს.დღეს 4 3 1 2 სისტემით მგონი არავინ თამაშობს ამ კაცის გარდა და საინტერესო იქნება ეს წყობა მილანში .რაც უცხო არაა ამ გუნდისთვის.ვნახოთ აბა რას იზამს ჯამპაოლო
rossoneri1111
rossoneri1111 6 ივნისი 2019 19:12
ციტატა: gaga
მე პირადათ არავის დამატება არ მინდა სილვა დაიტოვონ და ერთი ნახევარმცველი მოიყვანონ და ეგაა ტუ კაი მწვრთნელია არ გვყავს ცუდი ბიჭები ამ კამანდითაც მოვიგებთ სკუდეტოს თუნდაც რატომაც არა

ისე ჯამპაოლოს სქემაში სუსო კასტილეხო ლაქსალტი და ჩალხანა არ ჯდებიან ესენი გასაყიდი იქნება ას მილიონამდე უნდა მოგროვდეს წესით და ამ ტაქტიკისთვის შესაფერისები მოიყვანონ

სკუდეტოს კი არა მეოთხე ადგილზე რო გავიდეთ ამ სასტავით მადლობელი ვიქნები რა სკუდეტო
ციტატა: gaga
მე პირადათ არავის დამატება არ მინდა სილვა დაიტოვონ და ერთი ნახევარმცველი მოიყვანონ და ეგაა ტუ კაი მწვრთნელია არ გვყავს ცუდი ბიჭები ამ კამანდითაც მოვიგებთ სკუდეტოს თუნდაც რატომაც არა

ისე ჯამპაოლოს სქემაში სუსო კასტილეხო ლაქსალტი და ჩალხანა არ ჯდებიან ესენი გასაყიდი იქნება ას მილიონამდე უნდა მოგროვდეს წესით და ამ ტაქტიკისთვის შესაფერისები მოიყვანონ

სკუდეტოს მოვიგებთ??? საღოლ ძმაო შენს ოპტიმიზმს.
gaga 6 ივნისი 2019 18:03
მე პირადათ არავის დამატება არ მინდა სილვა დაიტოვონ და ერთი ნახევარმცველი მოიყვანონ და ეგაა ტუ კაი მწვრთნელია არ გვყავს ცუდი ბიჭები ამ კამანდითაც მოვიგებთ სკუდეტოს თუნდაც რატომაც არა

ისე ჯამპაოლოს სქემაში სუსო კასტილეხო ლაქსალტი და ჩალხანა არ ჯდებიან ესენი გასაყიდი იქნება ას მილიონამდე უნდა მოგროვდეს წესით და ამ ტაქტიკისთვის შესაფერისები მოიყვანონ
koka
koka 6 ივნისი 2019 17:26
მაშინ აცალონ ის 2 წელი ბოლომდე და ვისაც მოითხოვს უყიდონ და გაყიდონ.

რაც შეეხება ზოგიერთის აზრს რო ბიზნესმენებისაა მილანი და არაფერი არ გამოვა მინდა ასეთი პარალელი გავავლო. ლივერპულიც მანჩესტერიც და რომაც ამერიკელი ბიზნესმენებისაა და რასაც აკეტებს ეს გუნდები ვხედავთ.ნუ რომამ ჭელს ჩაისვარა მაგრამ რამდენი ფეხბურთელი გაყიდა და რა ფული იშოვა სამაგიეროდ და შარშან რა შედეგები ქონდა კი ვნახეთ. მანჩესტერიც კარგ მდგომარეობაშია. და ლივერპულს კიდე კი გვახსოვს როგორი ჩავარდნა ქონდა და ნელნელა აშენებდა გუნდს და ახლა კი ვნახეთ რა გუნდიცაა. ხოდა სწორი მენეჯმენტით მილანიც დაბრუნდება მგონია.
rijkaard 6 ივნისი 2019 17:25
ციტატა: superkaka22
მე ერთ რამეს ვიტყვი, არ ვიცი ეს კაცი რას იზავს მილანში, მაგრამ მე პირადად მალდინის ვენდობი, ერთადერთი კაცია ვინც ფულის საკეთებლად არ არის მისული, გაზიდისის და.ელიოტის მე პირადად არ მჯერა, ერთი ბინესმენია რომელსაც ფინანსური მოგების იქით ყველაფერი კიდია და მეორე ვაჭარი, მთელი არსენალის საუკეთესო ფეხბურთელები ჩელსის და მანჩესტერს მიყიდა. მალდინის თითოეული სიტყვის მჯერა პირადად მე

გაზიდისმა არსენალს საშვილიშვილო საქმე გაუკთა ახალი სტადიონი. წარმატებულუ კლუბი უფრო მომგებიანია ელიოტისთვის ვიდრე უბრალი ვაჭრობა. მაგრამ ვნახოთ მალდინი ტყუილად არ დათანხმდებოდა დარჩენას. მითუმეტეს სრული ავტონომია მოიტხოვა და სტაფსაც თავად ქმნის. მასეთივე ტიპია ბობანი და ისიც თუ დაბრუნდა ზნაჩიტ საქმის კეთება უნდათ
superkaka22 6 ივნისი 2019 16:30
მე ერთ რამეს ვიტყვი, არ ვიცი ეს კაცი რას იზავს მილანში, მაგრამ მე პირადად მალდინის ვენდობი, ერთადერთი კაცია ვინც ფულის საკეთებლად არ არის მისული, გაზიდისის და.ელიოტის მე პირადად არ მჯერა, ერთი ბინესმენია რომელსაც ფინანსური მოგების იქით ყველაფერი კიდია და მეორე ვაჭარი, მთელი არსენალის საუკეთესო ფეხბურთელები ჩელსის და მანჩესტერს მიყიდა. მალდინის თითოეული სიტყვის მჯერა პირადად მე
Shevchenko 6 ივნისი 2019 16:06
მე მომწონს ამის თამაშის სტილი და ვნახოთ, რაღაც იმედიც მაქვს
Arigo საიტზეა
Arigo 6 ივნისი 2019 16:02
1987 წელს მილანის მწვრთნელად არცთუ ისე ცნობილი, ახალგაზრდა კაცი დაინიშნა, რომელიც მანამდე პარმაში მუშაობდა და სახელი იმით გაიტქვა, რომ სერია ც-დან ამოიყვანა სერია ბ-ში. მან მილანის ლეგენდა და ყოფილი კაპიტანი, შვედი ნილს ლიდჰილმი შეცვალა

წარმატებას ვუსურვებ ჯამპაოლოს! ვიცით, რომ არ აქვს ჯადოსნური ჯოხი, თუმცა იტალიამოულოდნელობების ქვეყანაა და ხშირად აქ არაორდინალურობები ამართლებს!

იმასაც ამბობენ, რომ პეპ გვარდიოლას სწორედ კარლო მაცონეს მიდგომები დაეხმარა, რათა კრუიფისეულ სტილში ის ელემენტები შეეტანა, რითაც მისეული ტიკი-ტაკა ათამაშა მართლაცდა უკვე ლეგენდარულ გუნდს (სხვათა შორის, პეპი ამას არც უარყოფს)

ასე, რომ ჯამპაოლოს მხოლოდ წარმატებები ვუსურვოთ და იმედი დავიტოვოთ!
zurius 6 ივნისი 2019 15:47
ბობანი თუ ურთიერთობების რაღაცა ბლა ბლა ბლა მენეჯერად დაინიშნება ძალიან კარგია. სხვათაშორის რაღაცნაირი კრიტიკული აზროვნება აქვს და ყველასაგან განსხვავებული აზრის გამოთქმა სჩვევია, მისი მილანის მიმართ ინტერვიუბიდან მახსოვს. ჯამპაოლოს რაც სეეხება "ველქომ" ბიძია და აბა შენ იცი, სანსია შენთვის, დაამტკიცე, რომ სარის, კონტეს და თუნდაც ალეგრის არ ჩამოუვარდები, ეგენიც პერიფერიებიდან და დაბალი დონის გუნდებიდან მივიდნენ დიდ გუნდში.
acm
acm 6 ივნისი 2019 15:27
dagvendzra :S
Ragnar 6 ივნისი 2019 14:38
ახლა კი ყველაზე მეტად ის მაინტერესებს თუ ვინ დარჩება გუნდში და ვინ წავა,ან საერთოდ ვის დავიმატებთ.საინტერესოა ამ მხივ როგორი ხედვები ექნება ჯამპაოლოს.
თორნიკე123
თორნიკე123 6 ივნისი 2019 14:37
დი მარციოსგან არაფერი არ ისმის?

კომენტარის დამატება

კოდის განახლება
* გაიარეთ საიტზე ავტორიზაცია, რაც კომენტარის დატოვების პროცედურას გაგიმარტივებთ
გამოკითხვა

5 ბალიანი სისტემით, როგორ შეაფასებდით "მილანის" სატრანსფერო პოლიტიკას?


დანაკლისი
დისკვალიფიცირებული: მუსაკიო
ტრავმირებული: კალდარა

რეკლამა
Image
შემოგვიერთდით
მულტიმედია
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image