"მილანმა" მურიელისადმი ინტერესი განაახლა

image

პაოლო მალდინის ტექნიკურ დირექტორად დანიშვნა მარკო ჯამპაოლის "მილანის" მთავარ მწვრთნელად დანიშვნას კიდევ უფრო რეალურს ხდის. იტალიელ მწვრთნელს კი გუნდში მოძრავი თავდამსხმელი სჭირდება.

"Sportitalia"-ს მიერ გავრცელებული ინფორმაციის თანახმად, ჯამპაოლოს სიაში ლუის მურიელი პირველ ადგილზეა, რომელსაც 2016-17 წლების სეზონში "სამპდორიაში" ავარჯშებდა და 31 შეხვედრაში 11 გოლი გაიტანა, ხოლო თანაგუნდელებს რვაჯერ გაატანინა.

კოლუმბიელი თავდამსხმელი უკვე 28 წლისაა, თუმცა გასული სეზონის მეორე ნახევარში "ფიორენტინას" მაისურით თავი კარგად დაგვამახსოვრა. მურიელი "სევილიას" საკუთრებაა და მოლაპარაკებები დიდი ალბათობით ანდალუსიურ კლუბთან შედგება, რადგან "იები" მის გამოსყიდვას არ აპირებენ.
скачать dle 10.5фильмы бесплатно
Image

კომენტარები 18

Paqueta 5 ივნისი 2019 21:14
Gaaajmeviet am yles... Fiorentina amjobina amas win chven tavs da axla naxui qnas
Leoni 5 ივნისი 2019 15:30
გაიხსენეთ ზამთარში მილანმა საკმაოდ კარგი და ძვირი 2 ტრანსფერი გააკეთა... და მარტო ლეონარდოს არ გადაუხდია ფული ეს ფაქტია.... ასე რომ ნუ ავყვებით ჭორებს და დარწმუნებული ვარ 1-2 კარგ ტრანსფერს დადებენ ამ ზაფხულსაც...
Rosoneri1899 5 ივნისი 2019 15:27
ციტატა: Shevchenko
ციტატა: Rosoneri1899
ს და საზაფხულო ტრანსფერების ციებცხელებების ხიბლი ზუსტად იმაშია რომ ხან რა ინფო გაჟღერდება,ხან რა.თქვენ კი არა ვარაუდებს მარკა,ბილდი და გავლენიანი გვერდებიც წე

არა კაცო მე მაინტერესებდა პროსტა, ყოველ წუთას ვარეფრეშებ უცხოურ საიტებს და სიახლეს ველოდები და იმენა სიბანძის მეტი არაფერი იწერება

მეც მაგ დღეში ვარ.სასწაულ ტრანაფერს არ ველი მაგრამ გულს უხარია მაინც კარგი ინფოს გაგება. ისე ფეისბუქ გვერდიც მაქვს მილანის ქართული,სადაც ყოველდღე რაღაცას წერენ და არცთუისე არარეალურს

ციტატა: Nero
ციტატა: Shevchenko
სად წერია? წყარო? დიმარციოს ტვიტერზე და საიტზე მსგავსი ინფო არ დევს.

დი მარციოს ტვიტერზე არა მაგრამ ტვიტერზე მილანის ნიუსების გვერდებზე დევს ეს ინფო და წყარო სქაია

შენც წაიკითხე არა.ხო შრიძლება არა აქაც იდებოდეს სიახლეები,არადღეგამოშვებით,ცოტა ტემპში.ზაფხულია,გაქანებული სატრანსფერო პერიოდი და ახლა კი არ უნდა გძინავდეთ.ეხა გვინდა დროული სიახლეები.
Shevchenko 5 ივნისი 2019 15:21
ციტატა: Rosoneri1899
ს და საზაფხულო ტრანსფერების ციებცხელებების ხიბლი ზუსტად იმაშია რომ ხან რა ინფო გაჟღერდება,ხან რა.თქვენ კი არა ვარაუდებს მარკა,ბილდი და გავლენიანი გვერდებიც წე

არა კაცო მე მაინტერესებდა პროსტა, ყოველ წუთას ვარეფრეშებ უცხოურ საიტებს და სიახლეს ველოდები და იმენა სიბანძის მეტი არაფერი იწერება
Rosoneri1899 5 ივნისი 2019 15:17
ციტატა: Shevchenko
ციტატა: Rosoneri1899
Gianluca Di Marzio:

"ელიოტი" მილანში დიდი გეგმებით მოვიდა და ისინი მზად არიან გუნდი დაბრუნონ ძველ მწვერვალზე , ასერომ მილანს ექნება განსაკუთრებული "სატრანსფერო ბაზარი" ! ასე რომ მხოლოდ ახალგაზრდებზე არ იქნება "როსონერი" ორიენტირებული , ისინი ეცდებიან დაიმატონ მაღალი დონის ფეხბურთელებიც"


სად წერია? წყარო? დიმარციოს ტვიტერზე და საიტზე მსგავსი ინფო არ დევს.

თუ არ ვცდები გადაცემაში ილაპარაკა და მერე ერთერთმა გვერდმა დადო.ახლახან წავაწყდი,სიმართლე გითხრა არ მახსოვს სახელწოდება.
თქვენს საქმიანობაში არ ვიჭრები ბიჭებო,ადმინებს გგულისხმობთ,მაგრამ სტატიების და საზაფხულო ტრანსფერების ციებცხელებების ხიბლი ზუსტად იმაშია რომ ხან რა ინფო გაჟღერდება,ხან რა.თქვენ კი არა ვარაუდებს მარკა,ბილდი და გავლენიანი გვერდებიც წერენ.ეგაა ადრენალინი რო ფიქრობ,ელოდები,მერე სხვა ვარიანტი იჩითება და ა.შ. აბა როცა დადასტურდება ტრანაფერი მაგას ისედაც გავიგებთ ეგრევე აქ რომც არ დაწეროთ.
ეს იმის პასუხად რომ ამას წინებზე მისაყვედურა ერთმა ნუ ავრცელებ სიცრუესო.სიცრუე არა,ვარაუდები,რომლებსაც დიდი შანსი აქვთ,მე კი არ ვიგონებ ამას ვკითხულობ.სოფლის ორღების ჭორებს არა,ცოტა რეალობასთან მიახლოებულს.ასე რომ ვარაუდებიც უნდა დადოთ ხოლმე,ზოგჯერ ჭორებიც.ეგაა ტრანსფერების მუღამი აბა რეალობას ისედაც გავიგებთ ბოლოს.სულ ეს ყვერი მურილიე კი არ უნდა მეჩითებოდეს აქ რო შემოვალ :)
მადლობა წინასწარ :)
Nero 5 ივნისი 2019 15:15
ციტატა: Shevchenko
სად წერია? წყარო? დიმარციოს ტვიტერზე და საიტზე მსგავსი ინფო არ დევს.

დი მარციოს ტვიტერზე არა მაგრამ ტვიტერზე მილანის ნიუსების გვერდებზე დევს ეს ინფო და წყარო სქაია
Shevchenko 5 ივნისი 2019 15:04
ციტატა: Rosoneri1899
Gianluca Di Marzio:

"ელიოტი" მილანში დიდი გეგმებით მოვიდა და ისინი მზად არიან გუნდი დაბრუნონ ძველ მწვერვალზე , ასერომ მილანს ექნება განსაკუთრებული "სატრანსფერო ბაზარი" ! ასე რომ მხოლოდ ახალგაზრდებზე არ იქნება "როსონერი" ორიენტირებული , ისინი ეცდებიან დაიმატონ მაღალი დონის ფეხბურთელებიც"


სად წერია? წყარო? დიმარციოს ტვიტერზე და საიტზე მსგავსი ინფო არ დევს.
Rosoneri1899 5 ივნისი 2019 14:37
Gianluca Di Marzio:

"ელიოტი" მილანში დიდი გეგმებით მოვიდა და ისინი მზად არიან გუნდი დაბრუნონ ძველ მწვერვალზე , ასერომ მილანს ექნება განსაკუთრებული "სატრანსფერო ბაზარი" ! ასე რომ მხოლოდ ახალგაზრდებზე არ იქნება "როსონერი" ორიენტირებული , ისინი ეცდებიან დაიმატონ მაღალი დონის ფეხბურთელებიც"
Shevchenko 5 ივნისი 2019 13:15
ციტატა: zurius
წინასწარ ნუ ნერვიულობთ. ჯერ ერთი არაა ჯანპაოლო ცუდი ტრენერი და რაიცით რომ ვერაფერს იზამს, იქნებ იმაზე მეტი ქნას რისი მოლოდინიც გვაქვს, ვნახოთ, რა ფეხბურთელებსაც მოუყვანენ იმაზეც ბევრი იქნება დამოკიდებული. მეორე სატრანსფერო ფანჯარა იტალიაში 1 ივლისს იხსნება და 18 აგვისტომდე გრძელდება, გაყიდვით შეიძლება გავყიდოთ, იმიტომ რომ სხვაგან მაგალითად ინგლისში უკვე კარგა ხანია გაიხსნა ფანჯარა და საფრანგეთშიც მალე გაიხსნება, მაგრამ 01/07-მდე ვერავის ვიყიდით, ასე რომ მანამდე ყველაფერი ჭორია და დაველოდოთ. ფეხბურთელების ყიდვა კიარა ადმინისტრაცია, სპორტული დირექტორი და ტრენერი არაგვყავს ჯერ ))) რა დროს ტრანსფერებია.
მე პირადად ზაან ოპტიმისტურად ვარ განწყობილი, როგორც ყოველთვის )))

8 წელია კუტუს წელავენ და ამ ოპტიმისტურად განწყობის აზრზს ვერ ვხვდები, წლის ბოლოს ისევ მომავალი წლის იმედი თავის მოტყუებაა მეტი არაფერი. თუ იგივე ნაგავი გუნდი დატოვეს ან ისევ იგივე დონის ნაგვები მოათრიეს, მომავალ წელს ისევ იმაზე ვიქნებით დამოკიდებული სხვა გუნდები ჩაიჯვამენ თუ არა, რისი იმედიც ვერ მექნებოდა.

ციტატა: R.BAGGIO
იუვეს საიტზე წერია რომანიოლის ყიდვა უნდაო ხოდა მასტი წერს ამისი თამაში არ მაქ ნანახი და ვარგა რამეშიო? აი საცემი არაა )))))) შეიძლება მილანის თამაშებს არ ჩაუჯდე მარა ნაკრებს მაინც არ უყურებს? ვახ ჩემი რა დრო დადგა, მილანის კაპიტანი ვინაა ხალხი აზრზე არაა...


კაი ეგეთი სასწაულიც არაა რომანიოლი რო მაგის გამო კაცი ცემო :))) ბევრი უაზრო შეცდომა მახსოვს მე რომანიოლის. აი ვან დეიკია ძმაო მცველი, რომელზეც ეგეთი შეკითხვები არ უნდა დაისვას, რომანიოლიმ ჯერ ემპოლისთან და ტორინოსთან ჩაატაროს მაღალ დონეზე, მერე იუვესთან, მერე ჩემპ ლიგაზე და მერე ვიბლატაოთ ჩვენი კაპიტნით :)
zurius 5 ივნისი 2019 13:04
წინასწარ ნუ ნერვიულობთ. ჯერ ერთი არაა ჯანპაოლო ცუდი ტრენერი და რაიცით რომ ვერაფერს იზამს, იქნებ იმაზე მეტი ქნას რისი მოლოდინიც გვაქვს, ვნახოთ, რა ფეხბურთელებსაც მოუყვანენ იმაზეც ბევრი იქნება დამოკიდებული. მეორე სატრანსფერო ფანჯარა იტალიაში 1 ივლისს იხსნება და 18 აგვისტომდე გრძელდება, გაყიდვით შეიძლება გავყიდოთ, იმიტომ რომ სხვაგან მაგალითად ინგლისში უკვე კარგა ხანია გაიხსნა ფანჯარა და საფრანგეთშიც მალე გაიხსნება, მაგრამ 01/07-მდე ვერავის ვიყიდით, ასე რომ მანამდე ყველაფერი ჭორია და დაველოდოთ. ფეხბურთელების ყიდვა კიარა ადმინისტრაცია, სპორტული დირექტორი და ტრენერი არაგვყავს ჯერ ))) რა დროს ტრანსფერებია.
მე პირადად ზაან ოპტიმისტურად ვარ განწყობილი, როგორც ყოველთვის )))
კაროჩე აქ შემოხედვა აღარ მინდა რა სირობებია რაარის მურიელი რამდენმა ათრია და ჩვენ უნდა შევიფაროთ, დავიჯერო ელიოტა იმდენი ბლატი და ტრაკი არაქონდა ვინმე ნორმალური მწვრთნელი ეთრია ვისაც ნორმალური ხედვა აქვს, ვინებიც ამათ მოყავთ მაქსიმუმ ევროპა ლიგაა მეტი კლასი არაა

მაგარი სირები არიან მაგარი . რაუბედურებაა ეს ხალხო ესარის ტოპ ტრანსფერი და მწვრთნელი ამას რინო დაეტოვად ბევრად სჯობდა
giga qatamadze 5 ივნისი 2019 11:37
მაგრად მწყდება გული მარა წელს მილანიდან ბევრი წავა და მაქსიმუმ მეცხრე მეათეზე გავიდეთ
R.BAGGIO 5 ივნისი 2019 11:34
იუვეს საიტზე წერია რომანიოლის ყიდვა უნდაო ხოდა მასტი წერს ამისი თამაში არ მაქ ნანახი და ვარგა რამეშიო? აი საცემი არაა )))))) შეიძლება მილანის თამაშებს არ ჩაუჯდე მარა ნაკრებს მაინც არ უყურებს? ვახ ჩემი რა დრო დადგა, მილანის კაპიტანი ვინაა ხალხი აზრზე არაა...
giga qatamadze 5 ივნისი 2019 11:28
რა ნაბოზარია ეს იუვე ყველა დაითრია კიეზა იყიდეს და ჩვენ ვინებს დავდევთ პრაეტებიდა შიკი ეეჰ
rossoneri1111
rossoneri1111 5 ივნისი 2019 11:22
მოგიტყანთ ნიჭიერი დედები, ბირსა არ გამოგრჩეთ მოიყვანეთ ეგეც

რა უპასუხისმგებლობაა ეს ვერ გავიგე ფანების ფეხებზე დაკიდება გამოვდეს ვინმე და მილანის სახელით გააკეთოს ვრცელი განცხადება თუ რას აპირებენ და რისი იმედი უნდა ქონდეს ფანებს. გამოვიდა ერთი თქვა არ ელოდოთ ტოპებსო და მორჩა მიდი ეხლა და იმკითხავე რა იქნება, რას აპირებს გუნდი მომავალ სეზონსი ვიბრძოლებთ თუ არა ლიგის ზონისთვის რა არის ამ გუნდის პრიორიტეტი რა წესია ეს დედდააფეთქებული როგორ იქცევიან. ან ეს ფეხბურთელები ვისაც ჯანპაულო იტხოვს კაი პრაეტზე შეიძლება თვალის დახუჭვა მაგრამ რა მურიელი და რუი ხალხო, კურვა სუდის განცხადება დავიჯერო არსად არ დევს რო გვითარგმნოთ როგორ დავიჯერო რო ზიან და ესე მშვიდად უყურებენ ამ ყველეფრს, ფბ ინტერის ფბ მაქ მოწონებული რო თვალი ვადევნო რას შვებიან რომასიც რომა ვაფშე დაიღუპა ჯეკოც გაუშვეს და რომასი აღარც მეშინია მაგრამ ინტერი რა ტრანსფერებს უმიზნებს ცვენ კიდე მურიელი და პრაეტი გვეუბნებიან უარს, როდემდე უნდა იყოს ესე, ესენი თუ იმას გეგმავენ რო ახალგაზრდებით ააშენონ გუნდი კიდე 7 წელი მოგვიწევს ლოდინი და აღარ მინდა ძმაო 7 წელია ვიცდი ცოტააა მე ამის დედა შევეცი? კიდე 7 წელი მე ვერ მოვიცდი და წესით არც კურვა სუდი უნდა იცდიდეს
rijkaard 5 ივნისი 2019 10:23
ჯერ სპორტული დირექტორი არ ყავს გუნდს არც მწვრთნელი და რა ინტერესზეა ლაპარაკი? ისე კი პაოლოს სპორტული დირექტორია ორი კანდიდატი ყავსო ორივე დიდებული 10 ნომერი იყო მილანის ისტორიაში. ზვინიმირ ბობანი და მანუელ რუი კოშტა
giga qatamadze 5 ივნისი 2019 10:10
სირია ეს ჯამპაოლი მემგონი მოძრავი ფეხბურთელი თუ გინდა შე ჩემისა შიკი მოგყავს და სილვას უშვებს
ვაი თქვენს პატრონს უბედურს

კომენტარის დამატება

კოდის განახლება
* გაიარეთ საიტზე ავტორიზაცია, რაც კომენტარის დატოვების პროცედურას გაგიმარტივებთ
რეკლამა

დანაკლისი
დისკვალიფიცირებული: არავინ
ტრავმირებული: კალდარა, ბონავენტურა

გამოკითხვა

ეთანხმებით "მილანის" გადაწყვეტილებას ევროპა ლიგიდან თავის მოხსნასთან დაკავშირებით?

რეკლამა
Image
შემოგვიერთდით
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image