ანდრე სილვა "მილანში" დარჩება

image
რამდენიმე ავტორიტეტული იტალიური გამოცემის მტკიცებით, ჯენარო გატუზოს შემდეგ "მილანის" მთავარი მწვრთნელის პოსტს მარკო ჯამპაოლო ჩაიბარებს.

იტალიელი მწვრთნელი 4-3-1-2 ტაქტიკის დიდი გულშემატკივარია და ახალ კლუბში თავისი ტაქტიკის დანერგვას გეგმავს. ამისათვის მას კვალიფიციური ფეხბურთელები სჭირდება და მათ შორის თავდასხმაშიც.

"როსონერი" ანდრე სილვას არ გაყიდის და კრიშტოფ პიონტეკთან და პატრიკ კუტრონესთან ერთად მასაც შეინარჩუნებს. ამ სამიდან ორი ერთმანეთს შეუწყვილდება, ხოლო მესამე მათთან მუდმივ კონკურენციაში იქნება და წაბორძიკების შემთხვევაში ძირითად შემადგენლობაში ადგილის დამკვიდრება შეეძლება.
скачать dle 10.5фильмы бесплатно

კომენტარები 19

American 4 ივნისი 2019 21:02
ციტატა: rossoneri1111
ციტატა: American
ციტატა: rossoneri1111
ციტატა: American
ციტატა: rossoneri1111
ციტატა: American
ციტატა: giga qatamadze
დავა სილვა პიო მაგრად ააწყობს მჯერა და ახლა მიხვდება ბევრი აქ ვინ უფრო მაგარია სილვა თუ კუტრონე

Getanxmebi

Rogor unda sheadaro kotrone silvas. Chemamde ar modis

ესპანეთში სადაც გახსნილი ფეღბურთია და ყველაფერი იმისთვის რომ ფორცარდმა თავი წარმოაჩინოს პლიუს ამას თამაშობ სევილიაში რომელიც ტვირთავს ფორვარდებს და აამრაგებს პასებით და აი იქ ვერ აკეთებ ვერაფერს იტალიაში რა შანსები აქ ეგ თუ მოდის შენამდე ძმა, კუტრონე იხრევდა და იხევს სილვას მოვტყან მაგის რონალდუს მემკვიდრე ეგ ფეღბურთელი არაა დაინაზება სტადიონზე ტოპ მოდელივით

Anu mag logikit izaxi ro kutrone seviliahsi ikneboda Pele??
Ra logikaa eg? Ra shuaa ak saertod eg, 2 celia uyureb kutrones da me piradad silvas 1 mozraoba mirchevia kutrones cxenivit sirbils da sxvatashoris bolo dros daje vegarc davrboda, ramdenjerac Ginda imdenjer iyo rom mcvelze cin iyo burti ro miigo da mcveli daecia da aaxia burti.

Ra mogcons kutronesi nu gamagije tu pexburtis codnaze pretenzia gakvs?

2 წელია უყურებ და კუტრონეს ფეხბურთი ვერ ვნახეო სილვას ფეხბურთი სად ნახე კაცურად გამაგებინე მოძრაობები კაი აქ ბზ არაა და კუტრონეზე ლამაზი ბიჭიცაააა მაგრამ ეს პოდიუმი არააა სილვას ჯილკა არ აქვს მორალურად ძალიან სუსტია

Ar vidaot, me mxolod imas vambob rom silva daxvecili igrokia zmao da modi yvelaze magari ikneba davelodot momavalshi vin sad ikneba da romeli ra pexburts itamashebs.

Kutrone aris sashualoze bevrad dabali donis igroki da silva aris sashualo donis igroki.
Aseti shexeduleba makvs me.

Modi vnaxot mashin vin ras izavs)

კაი ძმა შენც აქ ხარ და მეც

Gaixare zmao, sheizleba vcdebi, da vagiareb mara rac vnaxe ertic da meorec amas vambob.
rossoneri1111
rossoneri1111 4 ივნისი 2019 20:51
ციტატა: American
ციტატა: rossoneri1111
ციტატა: American
ციტატა: rossoneri1111
ციტატა: American
ციტატა: giga qatamadze
დავა სილვა პიო მაგრად ააწყობს მჯერა და ახლა მიხვდება ბევრი აქ ვინ უფრო მაგარია სილვა თუ კუტრონე

Getanxmebi

Rogor unda sheadaro kotrone silvas. Chemamde ar modis

ესპანეთში სადაც გახსნილი ფეღბურთია და ყველაფერი იმისთვის რომ ფორცარდმა თავი წარმოაჩინოს პლიუს ამას თამაშობ სევილიაში რომელიც ტვირთავს ფორვარდებს და აამრაგებს პასებით და აი იქ ვერ აკეთებ ვერაფერს იტალიაში რა შანსები აქ ეგ თუ მოდის შენამდე ძმა, კუტრონე იხრევდა და იხევს სილვას მოვტყან მაგის რონალდუს მემკვიდრე ეგ ფეღბურთელი არაა დაინაზება სტადიონზე ტოპ მოდელივით

Anu mag logikit izaxi ro kutrone seviliahsi ikneboda Pele??
Ra logikaa eg? Ra shuaa ak saertod eg, 2 celia uyureb kutrones da me piradad silvas 1 mozraoba mirchevia kutrones cxenivit sirbils da sxvatashoris bolo dros daje vegarc davrboda, ramdenjerac Ginda imdenjer iyo rom mcvelze cin iyo burti ro miigo da mcveli daecia da aaxia burti.

Ra mogcons kutronesi nu gamagije tu pexburtis codnaze pretenzia gakvs?

2 წელია უყურებ და კუტრონეს ფეხბურთი ვერ ვნახეო სილვას ფეხბურთი სად ნახე კაცურად გამაგებინე მოძრაობები კაი აქ ბზ არაა და კუტრონეზე ლამაზი ბიჭიცაააა მაგრამ ეს პოდიუმი არააა სილვას ჯილკა არ აქვს მორალურად ძალიან სუსტია

Ar vidaot, me mxolod imas vambob rom silva daxvecili igrokia zmao da modi yvelaze magari ikneba davelodot momavalshi vin sad ikneba da romeli ra pexburts itamashebs.

Kutrone aris sashualoze bevrad dabali donis igroki da silva aris sashualo donis igroki.
Aseti shexeduleba makvs me.

Modi vnaxot mashin vin ras izavs)

კაი ძმა შენც აქ ხარ და მეც
American 4 ივნისი 2019 19:42
ციტატა: rossoneri1111
ციტატა: American
ციტატა: rossoneri1111
ციტატა: American
ციტატა: giga qatamadze
დავა სილვა პიო მაგრად ააწყობს მჯერა და ახლა მიხვდება ბევრი აქ ვინ უფრო მაგარია სილვა თუ კუტრონე

Getanxmebi

Rogor unda sheadaro kotrone silvas. Chemamde ar modis

ესპანეთში სადაც გახსნილი ფეღბურთია და ყველაფერი იმისთვის რომ ფორცარდმა თავი წარმოაჩინოს პლიუს ამას თამაშობ სევილიაში რომელიც ტვირთავს ფორვარდებს და აამრაგებს პასებით და აი იქ ვერ აკეთებ ვერაფერს იტალიაში რა შანსები აქ ეგ თუ მოდის შენამდე ძმა, კუტრონე იხრევდა და იხევს სილვას მოვტყან მაგის რონალდუს მემკვიდრე ეგ ფეღბურთელი არაა დაინაზება სტადიონზე ტოპ მოდელივით

Anu mag logikit izaxi ro kutrone seviliahsi ikneboda Pele??
Ra logikaa eg? Ra shuaa ak saertod eg, 2 celia uyureb kutrones da me piradad silvas 1 mozraoba mirchevia kutrones cxenivit sirbils da sxvatashoris bolo dros daje vegarc davrboda, ramdenjerac Ginda imdenjer iyo rom mcvelze cin iyo burti ro miigo da mcveli daecia da aaxia burti.

Ra mogcons kutronesi nu gamagije tu pexburtis codnaze pretenzia gakvs?

2 წელია უყურებ და კუტრონეს ფეხბურთი ვერ ვნახეო სილვას ფეხბურთი სად ნახე კაცურად გამაგებინე მოძრაობები კაი აქ ბზ არაა და კუტრონეზე ლამაზი ბიჭიცაააა მაგრამ ეს პოდიუმი არააა სილვას ჯილკა არ აქვს მორალურად ძალიან სუსტია

Ar vidaot, me mxolod imas vambob rom silva daxvecili igrokia zmao da modi yvelaze magari ikneba davelodot momavalshi vin sad ikneba da romeli ra pexburts itamashebs.

Kutrone aris sashualoze bevrad dabali donis igroki da silva aris sashualo donis igroki.
Aseti shexeduleba makvs me.

Modi vnaxot mashin vin ras izavs)
rossoneri1111
rossoneri1111 4 ივნისი 2019 19:34
ციტატა: American
ციტატა: rossoneri1111
ციტატა: American
ციტატა: giga qatamadze
დავა სილვა პიო მაგრად ააწყობს მჯერა და ახლა მიხვდება ბევრი აქ ვინ უფრო მაგარია სილვა თუ კუტრონე

Getanxmebi

Rogor unda sheadaro kotrone silvas. Chemamde ar modis

ესპანეთში სადაც გახსნილი ფეღბურთია და ყველაფერი იმისთვის რომ ფორცარდმა თავი წარმოაჩინოს პლიუს ამას თამაშობ სევილიაში რომელიც ტვირთავს ფორვარდებს და აამრაგებს პასებით და აი იქ ვერ აკეთებ ვერაფერს იტალიაში რა შანსები აქ ეგ თუ მოდის შენამდე ძმა, კუტრონე იხრევდა და იხევს სილვას მოვტყან მაგის რონალდუს მემკვიდრე ეგ ფეღბურთელი არაა დაინაზება სტადიონზე ტოპ მოდელივით

Anu mag logikit izaxi ro kutrone seviliahsi ikneboda Pele??
Ra logikaa eg? Ra shuaa ak saertod eg, 2 celia uyureb kutrones da me piradad silvas 1 mozraoba mirchevia kutrones cxenivit sirbils da sxvatashoris bolo dros daje vegarc davrboda, ramdenjerac Ginda imdenjer iyo rom mcvelze cin iyo burti ro miigo da mcveli daecia da aaxia burti.

Ra mogcons kutronesi nu gamagije tu pexburtis codnaze pretenzia gakvs?

2 წელია უყურებ და კუტრონეს ფეხბურთი ვერ ვნახეო სილვას ფეხბურთი სად ნახე კაცურად გამაგებინე მოძრაობები კაი აქ ბზ არაა და კუტრონეზე ლამაზი ბიჭიცაააა მაგრამ ეს პოდიუმი არააა სილვას ჯილკა არ აქვს მორალურად ძალიან სუსტია
Arigo საიტზეა
Arigo 4 ივნისი 2019 18:55
ნუ შანსი უნდა მიეცეს, ასეც და ისეც
მწვრთნელის ტაქტიკამ თუ შედეგი ვერ მოგვცა, მერე გაყიდვაც შეიძლება

დაილოცოს პრემიერლიგა, "ჩინურ სათამაშოებში" შეიძლება მილიონების აღება hands ვინმეს მივყიდით, ვესტ ჰემს, ან ფულჰემს, ან ტოტენჰემს ან ვულვზი-სოტონი-ნიუკასლი-უოტფორდი-ევერტონი გაიმწარებენ თავს krytoy

რეალთან დუბლი კარგი იყო, შეუძლია დიდ გუნდებთან რომ მოინდომოს

სხვათა შორის, 3-4 ისეთი მატჩი ჰქონდა სევილიას, სადაც არ დააყენეს და 1 მაინც რომ მოეგო, ლიგაზე იქნებოდა.. მთლად ასე, რომ მკვდარი იყოო ვთქვათ, არ იქნება მართებული

და კიდევ, ეხლა, ამ გადასახედიდან კარგ ფასადაც ვერ გაყიდიდება, ინგლისელებმა მაქსიმუმ 30 მოგვცენ, ვის ყიდვას ვაპირებთ ამ ფასად უკეთესის?! მაშინ პრიმავერადან უნდა დავაწინაუროთ ჩეჯუ ან დანიელე მალდინის მივცეთ შანსი

ანუ მაინც ვფიქრობ, რომ ეს სეზონი გადაწყვეტს, კიდევ 7-8 წლით დარჩება თუ იდი ნახვამდის სან-სიროდან
American 4 ივნისი 2019 15:10
ციტატა: rossoneri1111
ციტატა: American
ციტატა: giga qatamadze
დავა სილვა პიო მაგრად ააწყობს მჯერა და ახლა მიხვდება ბევრი აქ ვინ უფრო მაგარია სილვა თუ კუტრონე

Getanxmebi

Rogor unda sheadaro kotrone silvas. Chemamde ar modis

ესპანეთში სადაც გახსნილი ფეღბურთია და ყველაფერი იმისთვის რომ ფორცარდმა თავი წარმოაჩინოს პლიუს ამას თამაშობ სევილიაში რომელიც ტვირთავს ფორვარდებს და აამრაგებს პასებით და აი იქ ვერ აკეთებ ვერაფერს იტალიაში რა შანსები აქ ეგ თუ მოდის შენამდე ძმა, კუტრონე იხრევდა და იხევს სილვას მოვტყან მაგის რონალდუს მემკვიდრე ეგ ფეღბურთელი არაა დაინაზება სტადიონზე ტოპ მოდელივით

Anu mag logikit izaxi ro kutrone seviliahsi ikneboda Pele??
Ra logikaa eg? Ra shuaa ak saertod eg, 2 celia uyureb kutrones da me piradad silvas 1 mozraoba mirchevia kutrones cxenivit sirbils da sxvatashoris bolo dros daje vegarc davrboda, ramdenjerac Ginda imdenjer iyo rom mcvelze cin iyo burti ro miigo da mcveli daecia da aaxia burti.

Ra mogcons kutronesi nu gamagije tu pexburtis codnaze pretenzia gakvs?
rossoneri1111
rossoneri1111 4 ივნისი 2019 08:19
ციტატა: Arigo
სხვათა შორის სილვა ნიჭიერი ბიჭია
აქვს პოტენციალი და პიონტეკის გვერდით დააყენოს, იქნებ გაიხსნას და გოლების გატანაც დაიწყოს?!

სევილიამ მაინცდამაინც კარგი სეზონი ვერ ჩაატარა, სილვამ კი კარგად დაიწყო, მაგრამ გუნდი იყო არასტაბილური და მაჩინის სქემა ხან წარმატებული გამოდგებოდა, ხან პირიქით...ვერ ჩამოყალიბდა ძირითადის ფორვარდში, სილვა,ბენ იედერი თუ მუნირი... ხანდახან ნოლიტოს სწევდა წინ, პრომესის და სარაბიას ფლანგებზე და 2 ცენტრფორვარდით ვერ რისკავდა, ამან ფორმიდან ამოაგდო, მერე მწვრთნელიც შეიცვალა და ესეც სკამზე გაამწესეს...

2 ფორვარდიან სქემაში საკმაოდ კარგად გამოიყურება და ერთი კარგი ისაა, რომ ბურთის გაჩერება და კაცის მოტყუება იცის, დარტყმაც იცის და თავითაც არა უშავს

მახსოვს შარშან 93 წუთზე რომ მოგვაგებინა თაურით
კუტრონეს გრამი ტექნიკა რომ არა აქვს, თორე აქამდე მეტი სატამაშო დრო ექნებოდა, უტექნიკო ფეხბუღტელი კიდევ... რავი აბა...
პიპო არ უჩიოდა ტექნიკას სხვატა შორის, ვისაც ახსოვს, საჯარიმოს ხაზთან მცველებისგან ზურგით მდგომი რომ მიიღებდა ბურთს და შემოტრიალდებოდა.....

ახალ გუნდსი სანამ მოტივაცია აქვს ყველა ინდომებს და კარგად იწყებს ასე თუ ისე მაგრამ როცა გუნდს ეჩვევა მერე უკლებენ სილვა არის ნიჭიერი კი მაგრამ არის ძაან ზარმაცი და ფსიქოლოგიურად სუსტი
Arigo საიტზეა
Arigo 3 ივნისი 2019 23:53
სხვათა შორის სილვა ნიჭიერი ბიჭია
აქვს პოტენციალი და პიონტეკის გვერდით დააყენოს, იქნებ გაიხსნას და გოლების გატანაც დაიწყოს?!

სევილიამ მაინცდამაინც კარგი სეზონი ვერ ჩაატარა, სილვამ კი კარგად დაიწყო, მაგრამ გუნდი იყო არასტაბილური და მაჩინის სქემა ხან წარმატებული გამოდგებოდა, ხან პირიქით...ვერ ჩამოყალიბდა ძირითადის ფორვარდში, სილვა,ბენ იედერი თუ მუნირი... ხანდახან ნოლიტოს სწევდა წინ, პრომესის და სარაბიას ფლანგებზე და 2 ცენტრფორვარდით ვერ რისკავდა, ამან ფორმიდან ამოაგდო, მერე მწვრთნელიც შეიცვალა და ესეც სკამზე გაამწესეს...

2 ფორვარდიან სქემაში საკმაოდ კარგად გამოიყურება და ერთი კარგი ისაა, რომ ბურთის გაჩერება და კაცის მოტყუება იცის, დარტყმაც იცის და თავითაც არა უშავს

მახსოვს შარშან 93 წუთზე რომ მოგვაგებინა თაურით
კუტრონეს გრამი ტექნიკა რომ არა აქვს, თორე აქამდე მეტი სატამაშო დრო ექნებოდა, უტექნიკო ფეხბუღტელი კიდევ... რავი აბა...
პიპო არ უჩიოდა ტექნიკას სხვატა შორის, ვისაც ახსოვს, საჯარიმოს ხაზთან მცველებისგან ზურგით მდგომი რომ მიიღებდა ბურთს და შემოტრიალდებოდა.....
rijkaard 3 ივნისი 2019 22:29
ერთი რა ვერ გავიგე იცით? ღ თუუ ხ? 1996 წლიდან ვიცი რომ ფეხბურთს ვუყურებ და სიცრუეში ვცხოვრობდი?
რათქმაუნდა სილვა სჯობია ყველაფრით ერთად ერთი კუტრონეს რაც აქვს ბევრს მოძრაობს და ეტყობა რომ უყვარს მილანი
rossoneri1111
rossoneri1111 3 ივნისი 2019 22:18
ციტატა: American
ციტატა: giga qatamadze
დავა სილვა პიო მაგრად ააწყობს მჯერა და ახლა მიხვდება ბევრი აქ ვინ უფრო მაგარია სილვა თუ კუტრონე

Getanxmebi

Rogor unda sheadaro kotrone silvas. Chemamde ar modis

ესპანეთში სადაც გახსნილი ფეღბურთია და ყველაფერი იმისთვის რომ ფორცარდმა თავი წარმოაჩინოს პლიუს ამას თამაშობ სევილიაში რომელიც ტვირთავს ფორვარდებს და აამრაგებს პასებით და აი იქ ვერ აკეთებ ვერაფერს იტალიაში რა შანსები აქ ეგ თუ მოდის შენამდე ძმა, კუტრონე იხრევდა და იხევს სილვას მოვტყან მაგის რონალდუს მემკვიდრე ეგ ფეღბურთელი არაა დაინაზება სტადიონზე ტოპ მოდელივით
jacbona22
jacbona22 3 ივნისი 2019 22:00
სილვა უნდა გაყიდონ არაა ეგ ბიჭი სერია ას ფორვარდი 35 მილიონად თავისუფლად იყიის ნებისმიერი გუნდი სილვა 35 = ევერტონი 35, სენსი 15მ, ტონალი 25მ, პრაეტი 25მ
A.Nesta13 3 ივნისი 2019 21:59
იმის მიუხედავად რომ მაგრად ვგულშემატკივრობ ანდრე სილას, არამგონია მისგან ძლიერი თავდამსხმელი დადგეს!! ფაქტია რო ვერც მილანში და ვერც სევილიაში ვერ გაქაჩა. სანამ კიდევ რამე ფასი აქვს, შეტენონ ვინმეს!
giga qatamadze 3 ივნისი 2019 20:01
quote=Demegogailia]silvas gacvlian patrik Schick shi romaashi wava
Silva. aseve mixweulia principul shetanxmebas ro Milinkovic-Savic ze scarinis da Lotito s shori so. au kait bicho silva ara is kide ra naxet silvashi magaze bandzi forvardis ddsh! arc cutronea Basteni da guliti mara jilka mainc aq. Silvas egec araaqvs arc teqnikuria arc mebrdzolia poiziorobs instagram ze mutelivit da egaa

Patrik Schick initom rom sampashi ertad iyvnen eg Giampaolo...
Moshni forvardebidan duvans tu ar chavtvlit
Petagna momwons waagavs duvans stilit ex rossonerom 17 goli gaitana Spal shi eg udidesi cifria!
Piatek-petagna kai iqneboda[/quote]
რას ამბობ ბრატ სილვას თუ ტეხნიკა არააქ და კუტრონეს აქ მართლა ფეღბურთის დედაშევეცი ათასი თავით მაგლა დგას კუტრონეზე და გატუზომ მოუტყნა სილვას ხასიათი და მიტოა ინსტაგრამის პოზიორი თუარა სილვას კაი ტრენერი კარგ იგროკად აქცევდა მარა გატუზომ შეცა კუტრონეს და ბოლოს დარჩა ორივე ჩმორი მაგრამ ფეღბურთის ნებისმიერ ასპექტში ჯობნის სილვა კუტრონეს
Demegogailia
Demegogailia 3 ივნისი 2019 19:56
silvas gacvlian patrik Schick shi romaashi wava
Silva. aseve mixweulia principul shetanxmebas ro Milinkovic-Savic ze scarinis da Lotito s shori so. au kait bicho silva ara is kide ra naxet silvashi magaze bandzi forvardis ddsh! arc cutronea Basteni da guliti mara jilka mainc aq. Silvas egec araaqvs arc teqnikuria arc mebrdzolia poiziorobs instagram ze mutelivit da egaa

Patrik Schick initom rom sampashi ertad iyvnen eg Giampaolo...
Moshni forvardebidan duvans tu ar chavtvlit
Petagna momwons waagavs duvans stilit ex rossonerom 17 goli gaitana Spal shi eg udidesi cifria!
Piatek-petagna kai iqneboda
American 3 ივნისი 2019 19:25
ციტატა: giga qatamadze
დავა სილვა პიო მაგრად ააწყობს მჯერა და ახლა მიხვდება ბევრი აქ ვინ უფრო მაგარია სილვა თუ კუტრონე

Getanxmebi

Rogor unda sheadaro kotrone silvas. Chemamde ar modis
მალდინი დათანხმდაო ტექნიკურ დირექტორობას.
მილანმა და რომამ შეიძლება შიკი/ანდრე სილვას ბარტერი გააკეთონ. :0

აუ მართლა არანორმალურმა არსებამ სახელად ზლატანმა რა გოლი გაიტანა ნახეთ ერთი ემ ელ ესში :დ გიჟკაცაა სუფთა ეგ ჩემანალა.
giga qatamadze 3 ივნისი 2019 18:44
დავა სილვა პიო მაგრად ააწყობს მჯერა და ახლა მიხვდება ბევრი აქ ვინ უფრო მაგარია სილვა თუ კუტრონე
Shevchenko 3 ივნისი 2019 17:36
კუტრონე სკამზე, პიო-სილვა ძირითადში. მგონია რო გაქაჩავს სილვა და თან საკაიფოდ მოერგება 2 თავდამსხმელიან ტაქტიკას. უბრალოდ პასის მიმწოდებელი გვჭირდება ვინმე რა.

და ამ ტიპის პრობლემა მე უფრო ხასიათი მგონია ვიდრე საფეხბურთო შესაძლებლობები

კომენტარის დამატება

კოდის განახლება
* გაიარეთ საიტზე ავტორიზაცია, რაც კომენტარის დატოვების პროცედურას გაგიმარტივებთ
გამოკითხვა

5 ბალიანი სისტემით, როგორ შეაფასებდით "მილანის" სატრანსფერო პოლიტიკას?


დანაკლისი
დისკვალიფიცირებული: მუსაკიო
ტრავმირებული: კალდარა

რეკლამა
Image
შემოგვიერთდით
მულტიმედია
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image