"ელიოტი" "მილანის" გაყიდვაზე დაფიქრდა

image

"Corriere dello Sport"-ის მტკიცებით, "მილანს" მთავარი მწვრთნელი ჯერ კიდევ არჩეული იმიტომ არ ჰყავს, რომ შესაძლოა კლუბში მმართველები კვლავ შეიცვალონ.

ამერიკული კომპანია მზადაა "როსონერი" 600 მილიონ ევროდ დათმოს ან კლუბის წილი გაასხვისოს. ვინ იქნება ლობარდიული გრანდის თანამესაკუთრე? ალიშერ უსმანოვი და დანიელ კრეტინსკი მთავარი სახელები იყო, თუმცა ამ მხრივ სიტუაცია შეიცვალა.

"მილანის" შეძენა ერთ-ერთ არაბულ კომპანიას სურს, რომლის ვინაობაც არ საჯაროვდება, თუმცა მთავარი კანდიდატი ხორე მენდეშის "ფოსუნ გრუპია", რომელიც "ვულვზის" აქციებს ფლობს. მენდეშს "როსონერის" შეძენა ჯერ კიდევ მაშინ სურდა, როცა კლუბს სილვიო ბერლუსკონი მართავდა, თუმცა ამ უკანასკნელმა არჩევანი ჩინელ იონგჰონგ ლიზე შეაჩერა.
скачать dle 10.5фильмы бесплатно
Image

კომენტარები 14

JAO_MILAN 2 ივნისი 2019 13:03
არ გამოჩდა ვინმე ნორმალური მილანს რომ უპატრონოს, ან სიაფანტები არიან ან ფეხბურთ არ აინტერესებთ
Arigo 2 ივნისი 2019 03:26
მართლა პოლიტიკა და ჯანდაბა!
იტალიას რომ ვუყურებ, სულ ჩვენთან ვავლებ პარალელებს, ხასიათისა და მსგავსი მენტალიტეტრის გამო... ვიცი რაც არიან, ვიცნობ მაგათ ხასიათს და ალბათ ყველაფერი ისევ დედამ***0 ბერლუდან გამომდინარეობს!
მაგასთან რაც ასოცირდება, ყველაფერს დ**** უ******* და მიზეზიც აქვთ, რომელიც ფეხბურთს და სპორტს სცილდება
მე ასე მგონია და რავი, შეიძლება ვცდები......
Nero 2 ივნისი 2019 01:19
ჩვენ სანამ ლიგაზე გავალთ ლივერპული ალბათ მე-8 ლიგას აწევს
R.BAGGIO 2 ივნისი 2019 00:38
ციტატა: Arigo
R.BAGGIO
ჯამპაოლიმ მარიო რუი და კიდევ ერთი-ორი საშუალო დონე მოითხოვა, თანაც არაიტალიელი?!?!?!?!
"აქანე დავდგამ სტენკასო" ჯერ არ მოსულა და უკვე დააკომპლექტა სამპდორიას ყოფილებით გუნდი
მაგათ მოთხოვნას, ისევ ფაბიო კვარიარელა მოეთხოვა, ბომბარდირია, თან იტალიელი და კლასნი ბებერი, დი ნატალეს პონტში, პიონტეკის ზამენად ივარგებდა
ჯამპაოლი დავიჯერო დი ფრანჩესკოზე და დე ზერბიზე უკეთესია?!?!?!?!

პოლნი პიზდეცია... მომავალ წელს სერიალში ადგილისთვის იბრძოლებს მილანი, სხვა გამორიცხულია. გაზიდისი უეფასთან აწარმოებს მოლაპარაკებას რო მოიხსნას თავი 2 წლით გათამაშებდან, ანუ დაეთანხმოს დარღვევას რომმეტი სანქცია არ დააკისრონ. უეფაზე ჭუჭუს წელვას ისევ სერიალს მიხედონ იქნება არ გავარდნენ... კაროჩე 80იანებში მილანი გავარდა სერია ბ-ში და იქ იყო 2-3 წელი, მერე იყიდა ბერლუმ, ეგრევე გადმოიყვანა სერიალში და რამდენიმე წელში ლიგებიც მიაყოლა... ხოდა მგონი ჯობია გავარდეს სერიაბ-ში რო თავი აღარ მოვიტყუოთ აღარც ჩვენ და აღარც უფროსობამ რო რაღაცა შეიძლება გამოვიდეს. სანამ ძიერეული ცვლილება არ იქნება მანამდე არ გვეშველება არაფერი. მოკლედ ბერლუსკონიმ დროულად არ გაყიდა გუნდი და უკვე ისეთ ტრაკში არიან რო აღარაფერი შველის... წყალწაღებული ხავს ეჭიდებოდაო ეგრეა მილანის საქმე...
rossoneri1111
rossoneri1111 2 ივნისი 2019 00:08
გული მიგრძნობს შემდეგ წელს მილანი სამუდამოდ ჩაეშვება ჭაობში ესენი ამ პოლიტიკით ისე ამოვლენ ამ მდგომარეობიდან როგორც პაპაჩემი ამოვა იქიდან სადაც არი, მილანი ვართ და ვინებს დავდევთ და იმათაც ვერ ვკერავთ, ეს ლიგის საგზურიც ძალით დათმობილი მგონია რადგან ჯოკერი უჭირავთ ხელში რო ლიგაზე ვერ გავედით და ტრნსფერები არ იქნებაო, ჩემი აზრით უბრალოდ ამ კოზირს არ კარგავენ ლიგაზე გასვლით კი გასამართლებელი საბუთი აღარ ექნებათ როცა ტრანფერებს ვერ დადებენ. შეიძლება მცდარი აზრია მაგრამ აზრს მოკლებული ნამდვილად არაა
giga qatamadze 1 ივნისი 2019 23:57
ვინც არ გაყიდოს მისი დედა მოვტყან თქვენი ელიოტი და თქვენი ვივუსი დედაც სწორად აღნიშნა კაპელომ აზრზე არხართ რა გუნდის ფლობელები ხართ თგვენგან კაის არ ველი და არც მაქ იმედი გაყიდეთ ვიგაცა წესიერი იქნებ მოვიდეს და არა ისეთები ვისაც მილანით ფულის კეთება უნდა
American 1 ივნისი 2019 23:53
ციტატა: Arigo
R.BAGGIO
ჯამპაოლიმ მარიო რუი და კიდევ ერთი-ორი საშუალო დონე მოითხოვა, თანაც არაიტალიელი?!?!?!?!
"აქანე დავდგამ სტენკასო" ჯერ არ მოსულა და უკვე დააკომპლექტა სამპდორიას ყოფილებით გუნდი
მაგათ მოთხოვნას, ისევ ფაბიო კვარიარელა მოეთხოვა, ბომბარდირია, თან იტალიელი და კლასნი ბებერი, დი ნატალეს პონტში, პიონტეკის ზამენად ივარგებდა
ჯამპაოლი დავიჯერო დი ფრანჩესკოზე და დე ზერბიზე უკეთესია?!?!?!?!

Uketsei kiara, sxvas veravis keraven.

Me pirveli viyavi gatuzos gashveba visac undoda mara gatuzo gaushva da esaa moiyvano? Sasiretia ra.

Sanam treneri ar mova minimum Saris da contes done azri ar akvs arapers.

Milani dges aris sashualoze donis gundis romelsac igive olympoakosi da betisi ixmars.

Milani agaraa grand
Arigo 1 ივნისი 2019 23:37
R.BAGGIO
ჯამპაოლიმ მარიო რუი და კიდევ ერთი-ორი საშუალო დონე მოითხოვა, თანაც არაიტალიელი?!?!?!?!
"აქანე დავდგამ სტენკასო" ჯერ არ მოსულა და უკვე დააკომპლექტა სამპდორიას ყოფილებით გუნდი
მაგათ მოთხოვნას, ისევ ფაბიო კვარიარელა მოეთხოვა, ბომბარდირია, თან იტალიელი და კლასნი ბებერი, დი ნატალეს პონტში, პიონტეკის ზამენად ივარგებდა
ჯამპაოლი დავიჯერო დი ფრანჩესკოზე და დე ზერბიზე უკეთესია?!?!?!?!
R.BAGGIO 1 ივნისი 2019 23:31
ეხლა წავიკითხე ოფიციალურად ინძაგიმ გააგრძელა კონტრაქტიო, ლოტიტომ შეათანხმა ახალი პიტობებითო. ხელფასი გაუზარდა რა. მილანს მხოლოდ ერთი კანდიდატიღა დარჩა ჯამპაულოვო... რა დღეში ვართ, არავინ არ მოდის აქ, სანამ პატარა იმედის ნაპერწკალი არ გაჩნდება, სანამ ცოტას არ გამოანათრბს მანამდე აქ არავინ მოვა წესიერი
Arigo 1 ივნისი 2019 22:52
დატოვა რო ბოლომდე გუნდი?!
ბებერი მაფიოზი, ამხელა ტრადიციის გუნდია, ამხელა სახელი უმაგრებს ზურგს...
ფეხბურთი მომგებიანი ბიზნესია, რაზეა საუბარი?! ამდენი ფანი და გულშემატკივარი ყავს ამდენ ქვეყანაში მილანს
80 000-იანი სტადიონზე თამაშობს, მატჩის ბილეთების თემაც რომ ავიღოთ (და არა 25-35-იანზე)
ელიოტის ხალხმა ბიზნესი არ იცის?! 100 წელზე მეტია კომპანია არსებობს...
მე მგონია, რომ თვითონ ბერლუს ხელში ძალიან ბევრი კითხვის ნიშნები, წილები, ჩრდილოვანი ინტერესები, დარღვევები და უსიამოვნების მთელი კასკადია ჩართული, რომელიც არავის უნდა, რომ მის თავზე აიღოს

ნუ არაბები, ალბათ პირველი შეიხი იქნება, ვინც აქ კაპიტალს ჩადებს...
გააჩნია რა პირობით მიყიდიან, აქანე შენ კი ხარ ძამია მფლობელი და პრეზიდენტი, მარა წევიდეთ, პაწა ხანს ჩევიცუცქოთო?!
ბერლო მაფია-კუდებს დაუტოვებდა და ყველა ახალ მფლობელს რაღაც პირობებს უყენებენ, რის გამოც გაქცევაზე უჭირავთ თვალი
მე ასე მგონია, შეიძლება ვცდები
Milan nagdo 1 ივნისი 2019 22:44
Bidzinam mainc iyidos:D
Zeon 1 ივნისი 2019 22:33
რეალურად კი ეხლა ზუსტად არის კარგი მომენტი რომ მილანი გაიყიდოს , თავისთავად ისე რომ შეძლებულ ბიზნესმენზე და არა ისევ ფულების გათეთრების ან ვარიანტზე და ფეხბურთელების ბიზნესზე გათვლა და გაზიდისის (ვიყიდე იაფად,გავყიდე დიდ ფასში)ნაირი ხალხიზე ორიენტირებულ ხალხზე არა ......კარგი იქნებოდა ძალიან კარგი იქნებოდა მილანის გაყიდვა ნამდვილად იმ ბიზნესმენზე რომელიც ნამდვილი ინტერესი იქნება მილანის ტოპ სტატუსზე მუშაობა... საწყენია ძალიან საწყენია ის რომ მილანისგან უნდათ პროეკტი იაფად გავყიდე ძვირად ფული ვიშოვეს მანევრი და გაზიდისიდან დაწყებული ელიოტიტ დამთავრებული სუყველას დედას შევეცი მე რომ გუნდს ასე აბანძაბენ ტოპ ლეგენდა გუნდს
ეს დედამოტყნული დამთავრდება ამ გუნდში ოდესმე ეს არეულობა? რახდება ბერლუსკონი შენი კიდე ცალკე რო ამ დღეში დატოვე ესგუნდი
Arigo 1 ივნისი 2019 21:00
რაღაც ძალიან მყრალი სუნი უდის უკვე ამ ყველაფერს,
ჯერ წესიერად არც უყიდია, რომ უკვე ყიდის...
რა არის ამნაირი მოსაქმებული, რომ ყველა გარბის? ან ვინ დგას ამ ყველაფრის უკან?!

კომენტარის დამატება

კოდის განახლება
* გაიარეთ საიტზე ავტორიზაცია, რაც კომენტარის დატოვების პროცედურას გაგიმარტივებთ
რეკლამა

დანაკლისი
დისკვალიფიცირებული: არავინ
ტრავმირებული: კალდარა, ბონავენტურა

გამოკითხვა

ეთანხმებით "მილანის" გადაწყვეტილებას ევროპა ლიგიდან თავის მოხსნასთან დაკავშირებით?

რეკლამა
Image
შემოგვიერთდით
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image