გატუზოს ოთხი იტალიური კლუბი ეპატიჟება

image

როგორც ჩანს, ჯენარო გატუზო "მილანიდან" წასვლის შემდეგ უმუშევრად დიდი ხნით არ გაჩერდება. მისი დამატების სურვილს ოთხი იტალიური კლუბი გამოთქვამს.

პირველი და მთავარი ფავორიტი "რომაა", რომელიც კლაუდიო რანიერის წასვლის შემდეგ უმწვრთნელოდაა და ანტონიო კონტესგანაც უარი მიიღო. მეორე ვარიანტი "სამპდორიაა". გენუელების პრეზიდენტი ფერერო მარკო ჯამპაოლოს შემცვლელს ეძებს და მისი შეცვლის მთავარ კანდიდატად რინოს განიხილავს.

მესამე ვარიანტი კიდევ ერთი რომაული კლუბი "ლაციოა". "არწივების" მთავარი მწვრთნელი სიმონე ინძაგი დიდი ალბათობით კლუბს დატოვებს და მისი ადგილი ვაკანტური გახდება. ბოლო ვარიანტი კი "ფიორენტინაა". ფლორენციულ კლუბს საკმაოდ ამბიციური მეპატრონე გამოუჩნდა კომისოს სახით და ვინჩენცო მონტელაზე დაყრდნობას არ აპირებს.
скачать dle 10.5фильмы бесплатно
Image

კომენტარები 31

R.BAGGIO 31 მაი 2019 14:27
Arigo
ვენგერი არ მოვა, ასაკშია და რისკიან პროექტში არ მივა, თან ეპლი სულ სხვა დონეა. ჟარდიმი არის იდეალური და თუ ჟარდიმი არა მაშინ სიმონე ინძაგისკენ უფრო ვიხრები მე. აქ იყო არგუმენტები რო გატუზომ სიმონე 2 წელია გააფარჩაკაო, მარა გაფარჩაკება არ იყო ეგ. ეგრე მონტელამ იუვეს მოუგო სუპერთასი ანუ? ))))) სომენემ კიდე კაი შედეგი დადო მაგ ლაციოთი, თან ლოტიტოს ხელში, რომელიც პროფესორია გარიგებულ თამაშებში, სულ ეგრეა ლაციო, კარგად იწყებს და გადამწყვეტ მომენტებში ანიავებს ქულებს და მგონია რო ყომარობს. ლოტიტოს ფული ევასება მაგრად. ჟარდიმი ან სიმონე, დალშე სუსო წავა, კასტილა წავა, დონარუმა წავა, ან თუ დარჩება ხელფასი დააკლდებაო დაიწერა. ხოდა ხელფასის დაკლებას დოლარიჩა არ დათანხმდება და ჯობია წავიდეს, პროსტა ისეთ იგროკებშI იხდიან 70 და 80 ლიმონებს, მეკარეებზე მაქ ბაზარი, ეს 50 ლიმონში მენანება, 60ში მაინც უნდა დაბარიგდეს. მომსვლელებს რაც შეეხება, შეიძლება პატარა თანხებით დირკების შევსება, სენსი, ბერარდი, ტონალი, ბარელა... მოკლედ გაზიდისი დიდი გაიძვერაა და მგონია რო თავს გაართმევს დაკისრებულ მოვალეობას, ხოდა მაგას აკისრია რო გუნდმა დადებითი ფინანსური ბალანსი დადოს, ხოდა შედეგის გარეშე ეს ბალანსი არ იქნება, ამიტომ იმედით ვუყურებ ამ ყველაფერს. მოგყავს ახალგაზრდა, აჩვენებ სანახაობრივ ფეხბურთს, უკვე იმატეს იგროკის ფასი, ანუ რაც უკეთესია შედეგი უფრო დიდია იგროკის ფასი, ხოდა ვნახოთ აბა რა იქნება. მომავალი 5 წელი რო რეგულარულად მოვხვდეთ ლიგაზე და ჯგუფიდან გავდიოდეთ იმენა კმაყოფული ვიქნები. შენი თქმის არ იყოს, 2007დან დააქციეს გუნდი, ალეგრიმ იმენა კანტროლკა გააკეთა როცა ერთი ხელის მოსმით ყველა გაუშვა და არავინ დატოვა იმ დიდი გუნდიდან რომელიც ახალგაზრდებს გამოცდილებას გადასცემდა, ხოდა ეხლა ასე უცებ ამას ვერავინ დაალეგებს. ისე ალეგრიმ იგივე მოითხოვა იუვეში და ნახუიშიც გაუშვეს, ნახევარი გუნდის გაშვება უნდოდა მაგ ჩემისას
Arigo 31 მაი 2019 14:13
R.BAGGIO
ჰო, ზუსტად
მძიმეა, მაგრამ წარმოიდგინე, რასაც 2007 წლის მერე ანგრევდნენ, ზოგს 1 სეზონში უნდა რომ ააშენოს და მათი არ მესმის ხოლმე
10 წელი რომ ანგრევენ და მერე ბრაზობენ, რომ რაც დაანგრიეს, ერთი ჯადოსნური ჯოხით რატომ ვერ აშენებთო

კონტესი იმედი მაქვს, რომ ინტერში გაფარჩაკდება, მაინც ინტერია და ზებრას გაუჭირდება, თან 2 ფრონტზე ვერ ჭიდაობს ხოლმე წარმატებით
იგივეს ვუსურვებ ნაპოლის
კარგი მწვრთნელი ამ გუნდით და დამატებული რამდენიმე ახალგაზრდათი სავარაუდოდ, 3 ადგილით დაასრულებს მომდევნო სეზონს
ვინ არის ასეთი?
არსენა ვენგერი და ლეონარდო ჟარდიმი
ორივეს მოყვანა შეიძლება
რანიერი ცუდი არაა, მაგრამ ახალგაზრდებთან არ ვიცი რას იზამს,
დე ზერბი რისკია, ან აგვაშენებს ან დაგვაქცევს, სასუოლოში რა რესურსიც აქვს, ნორმალურ შედეგს დებს და სანახაობასაც არა უშავს
თუ მოვა, ალბათ სენსი-ბერარდის მოიყვანს, ცუდი არც ერთი არაა
ზერბის ის აქვს დადებითი, რომ თითქოს "ახალი სისხლის" ეფექტი ექნება, თუმცა მაინც რისკია
Nero 31 მაი 2019 13:59
წელს ინტერი სერიოზულად გაძლიერდა უკვე ამ მომენტისთვის აგერ კონტე გაიფორმეს და ალბათ დაიმატებენ რამდენიმე ტოპ კლასის ფეხბურთელს ჩვენ კიდე მივდივართ დაბლა და დაბლა ეჰჰ..
R.BAGGIO 31 მაი 2019 13:57
ციტატა: Arigo
R.BAGGIO
აიაქსი გაისად კიდევ გამოვა ლიგაზე და სავარაუდოდ, ძალიან წარმატებულადაც

მწვრთნელს და შტაბს ინარჩუნებს
ბირთვის ინარჩუნებს
ყიდის, კარგად რჩება, მაგრამ არანაკლებებს ზრდის

სერიალში ფეხბურთელებს უკეთ უხდიან, ვიდრე ერედივიზიონში, ამის საშუალებას სერიალი იძევა
ეს პლუსად იქცევა, რომ მთლად გასაქცევად არ გაუხდეთ საქმე
გაყიდის კიდევაც და შედეგსაც დადებს, ძალიან გაიძვერა ჩანს ეს გაზიდისი და ვერ ვიტყოდი, რომ გაიძვერობა არ ამართლებს ხოლმე ფეხბურთის თემაში

აგერ, პსჟ-ს ყავს და ყავდა ტოპები, ვინ არ მოყავდა, ლიგა 1 იგებდა, მაგრამ ჩ/ლიგაზე?!??! აიაქსი სადამდეც მივიდა, იქამდე მისვლა ჯერ არ დასიზმრებია, ამ გუნდით ლიგის 1/2 არ უთამაშია აქამდე

და პსჟ 8 წელია ლიგაზე უფრო შორს ვერ მიდის
სიტი 1/2 ფინალში ერთხელ იყო, ნუ ეპლ-ს იგებს, გვარდიოლა და რამე, მაგრამ 8-9 სეზონია რაც გუნდის კეთება დაიწყეს ძააააალიან დიდი ფულით

დრო დასჭირდება დაბრუნებას და ისტორიის ხელხალ დაწერას, ამ ხნის განმავლობაში ბევრი იმედგაცრუებაც იქნება და ბევრს გვაგინებინებენ თავს

ბევრჯერ გავბრაზდებით და ვიტყვით, რომ 8-10 კაცს გავყიდით და გსაყიდთა სიას ჩამოვწერთ

თუმცა ვფიქრობ შემდეგს:
გაისად ლიგის საგზურს მოვიპოვებთ, ევროპა ლიგაზე უფრო ნორმალურად გამოვალთ და ტამაშის ხარისხი რარაცას ემგვანება
მძიმე იქ იქნება, რომ რამდენიმე წამყვანი ფეხბურთელის გაყიდვა მოუწევს

ლიგაზე მომდევნო წელს ჯგუფში ჩავრჩებით და ევროპალიგაზე მოგვიწევს ფორთხიალი
შემდეგ 1/4 ფინალს ვერ გავცდებით
ამასობაში გუნდი გამოცდილებას მიიღებს და დაბალანსდება, უკვე შეძლებს ჭიდაობას სხვადასხვა ფრონტზე
და თუ ასაკმა არ გაჭედა, სერიოზული მიზნებისათვის იჭდავებს

მგონია, რომ ლიგის ფინალში გასული ეგრე უიმედოდ არ გაფარჩაკდება, როგორც ზებრებს დაემართათ

გენაცვალე, ზუსტად მაგას ვამბობ რო უიმედოსიტუაცია არაა, თუ სწორად მიუდგებიან საკითხს შედეგი გამოვა, უბრალოდ დრო ჭირდება, თორე მომავალ წელს რო უფრო კონკურენტუნარიანები ვიქნებით იასნია, მთავარია სწორი ტრენერი მოიყვანონ, რომელმაც იცის ახალგაზრდებთან მუშაობა. პროსტა მომავალ წელს იუვე ნაპოლი და ინტერი ეს 3 უეჭველი ლიგის ზონაშია, დალშე ისევ დიდი ბრძოლა იქნება და ვიმედოვნებ რო უაზრო ქულები აღარ დაიკარგება. დანარჩენს დრო გვიჩვენებს
giga qatamadze საიტზეა
giga qatamadze 31 მაი 2019 13:46
ციტატა: R.BAGGIO
ვკითხულობ კომენტარებს და მრჩება შტაბეჭდილება რომ ვერ ხვდებით რა ხდება. კიდე ტოპ იგროკებზე და ტოპ ტრენერებზე ოცნებობთ. გამოვიდა ეს გაზიდისი და გასაგებად თქვა რო ტოპებზე არ დაიხარჯება ფულიო, ჩვენ ვირჩევთ ახალგაზრდულ პროგრამასო, მოვიყვანთ ნიჭიერ ახალგაზრდებს და გავყიდითო. ანუ ფულის საკეთებელი მანქანა გახდება მილანიო. ხოდა კიდე კონტე და სიმეონეზე ბაზრობთ. სერიოზული ტრენერი აქ არ მოვა, იმიტო რო ყველა სერიოზულს უნდა ლიგის მოგება, ხოდა აქ ვინ რა უნდა მოიგოს. მაქს უცებ თაობა გავარტყათ სასწაული და სერიალი მოვიგოთ ან ლიგის 1/4 ან 1/2 ფინალი დავსვათ, როგორც აიაქსმა ქნა წელს. ხოდა ჯობია რეალურად შევხედოთ ამ ყველაფერს. არც თავისუფაი აგენტი მოვა აქ, იმიტო რო მებრძოლი სასტავი არ არის და გაურკვეველი მომავალი ჩანს. ხოდა ისევ უნდა ვეცადოთ რო ატალანტას პონტში გუნდი გავიჩIთოთ დასაწყისში და 4ულისთვის ვიბრძოლოდ და ლიგის ჯგუფურზე რეგულარულად მოვხვდეთ ხოლმე, სულ ესაა, მეტი არაფერი. ელიოტმა თქვა რო დაახლოებით 5 წელიწადში უნდა გახდეს მილანი მომგებიანი ბიზნესი, რის შემდეგაც გაყიდის და აი მერე ვინც იყიდის იმის მიხედვით გამოჩნდება მილანის მომავალი როგორი იქნება. ხოდა ტრენერებიც აქ არ მოვლენ ტოპები, არც მეორე ეშელონი, აქ მოვა დამყწები და იმედი ვიქონიოთ რო გაამართლებს. არავინ იცოდა გვარდიოლა გაამართლებდა თუ არა, ან სიმეონე ან პოჩეტინო. ხოდა მე რასაც ვუყურებ სიმონე ინძაგის აქვს პოტენციალი, შემთევ ფეხბურთ ათამაშებს და ეგ მომწონს. ალეგრი კალიარიდან მოვიდა მილანში, რისთვის ქონდა მიღწეული? მარა პირველივე სეზონში დადო სერიალი, მერე ჩაიჯვა იმიტო რო სასტავი არ ყავდა, იუვეში სასტავი ყავს და ისევ მოიგო იტალია. ანუ გამოდის რო ალეგრი არ გვაწყოსბ, ალეგრი არის შემდგარი გუნდის ტრენერი და არა დამწყების. ხოდა სიმონე ინძაგი ეხლა ამ ეტაპზე არის ყველაზე რეალური და მისაღები. ეს არის რეალური და არა ის რაც მე მინდა, მარა რეალობაა და ვერ გავეწცევით ვერსაც. მე ოცნებებს შევეშვი და რეალურად ვუყურებ სიტუაციას უკვე. რა ტოპი, რის სიმეონე...

100000%გეთანხმები
Arigo 31 მაი 2019 12:56
R.BAGGIO
აიაქსი გაისად კიდევ გამოვა ლიგაზე და სავარაუდოდ, ძალიან წარმატებულადაც

მწვრთნელს და შტაბს ინარჩუნებს
ბირთვის ინარჩუნებს
ყიდის, კარგად რჩება, მაგრამ არანაკლებებს ზრდის

სერიალში ფეხბურთელებს უკეთ უხდიან, ვიდრე ერედივიზიონში, ამის საშუალებას სერიალი იძევა
ეს პლუსად იქცევა, რომ მთლად გასაქცევად არ გაუხდეთ საქმე
გაყიდის კიდევაც და შედეგსაც დადებს, ძალიან გაიძვერა ჩანს ეს გაზიდისი და ვერ ვიტყოდი, რომ გაიძვერობა არ ამართლებს ხოლმე ფეხბურთის თემაში

აგერ, პსჟ-ს ყავს და ყავდა ტოპები, ვინ არ მოყავდა, ლიგა 1 იგებდა, მაგრამ ჩ/ლიგაზე?!??! აიაქსი სადამდეც მივიდა, იქამდე მისვლა ჯერ არ დასიზმრებია, ამ გუნდით ლიგის 1/2 არ უთამაშია აქამდე

და პსჟ 8 წელია ლიგაზე უფრო შორს ვერ მიდის
სიტი 1/2 ფინალში ერთხელ იყო, ნუ ეპლ-ს იგებს, გვარდიოლა და რამე, მაგრამ 8-9 სეზონია რაც გუნდის კეთება დაიწყეს ძააააალიან დიდი ფულით

დრო დასჭირდება დაბრუნებას და ისტორიის ხელხალ დაწერას, ამ ხნის განმავლობაში ბევრი იმედგაცრუებაც იქნება და ბევრს გვაგინებინებენ თავს

ბევრჯერ გავბრაზდებით და ვიტყვით, რომ 8-10 კაცს გავყიდით და გსაყიდთა სიას ჩამოვწერთ

თუმცა ვფიქრობ შემდეგს:
გაისად ლიგის საგზურს მოვიპოვებთ, ევროპა ლიგაზე უფრო ნორმალურად გამოვალთ და ტამაშის ხარისხი რარაცას ემგვანება
მძიმე იქ იქნება, რომ რამდენიმე წამყვანი ფეხბურთელის გაყიდვა მოუწევს

ლიგაზე მომდევნო წელს ჯგუფში ჩავრჩებით და ევროპალიგაზე მოგვიწევს ფორთხიალი
შემდეგ 1/4 ფინალს ვერ გავცდებით
ამასობაში გუნდი გამოცდილებას მიიღებს და დაბალანსდება, უკვე შეძლებს ჭიდაობას სხვადასხვა ფრონტზე
და თუ ასაკმა არ გაჭედა, სერიოზული მიზნებისათვის იჭდავებს

მგონია, რომ ლიგის ფინალში გასული ეგრე უიმედოდ არ გაფარჩაკდება, როგორც ზებრებს დაემართათ
R.BAGGIO 31 მაი 2019 12:39
ვკითხულობ კომენტარებს და მრჩება შტაბეჭდილება რომ ვერ ხვდებით რა ხდება. კიდე ტოპ იგროკებზე და ტოპ ტრენერებზე ოცნებობთ. გამოვიდა ეს გაზიდისი და გასაგებად თქვა რო ტოპებზე არ დაიხარჯება ფულიო, ჩვენ ვირჩევთ ახალგაზრდულ პროგრამასო, მოვიყვანთ ნიჭიერ ახალგაზრდებს და გავყიდითო. ანუ ფულის საკეთებელი მანქანა გახდება მილანიო. ხოდა კიდე კონტე და სიმეონეზე ბაზრობთ. სერიოზული ტრენერი აქ არ მოვა, იმიტო რო ყველა სერიოზულს უნდა ლიგის მოგება, ხოდა აქ ვინ რა უნდა მოიგოს. მაქს უცებ თაობა გავარტყათ სასწაული და სერიალი მოვიგოთ ან ლიგის 1/4 ან 1/2 ფინალი დავსვათ, როგორც აიაქსმა ქნა წელს. ხოდა ჯობია რეალურად შევხედოთ ამ ყველაფერს. არც თავისუფაი აგენტი მოვა აქ, იმიტო რო მებრძოლი სასტავი არ არის და გაურკვეველი მომავალი ჩანს. ხოდა ისევ უნდა ვეცადოთ რო ატალანტას პონტში გუნდი გავიჩIთოთ დასაწყისში და 4ულისთვის ვიბრძოლოდ და ლიგის ჯგუფურზე რეგულარულად მოვხვდეთ ხოლმე, სულ ესაა, მეტი არაფერი. ელიოტმა თქვა რო დაახლოებით 5 წელიწადში უნდა გახდეს მილანი მომგებიანი ბიზნესი, რის შემდეგაც გაყიდის და აი მერე ვინც იყიდის იმის მიხედვით გამოჩნდება მილანის მომავალი როგორი იქნება. ხოდა ტრენერებიც აქ არ მოვლენ ტოპები, არც მეორე ეშელონი, აქ მოვა დამყწები და იმედი ვიქონიოთ რო გაამართლებს. არავინ იცოდა გვარდიოლა გაამართლებდა თუ არა, ან სიმეონე ან პოჩეტინო. ხოდა მე რასაც ვუყურებ სიმონე ინძაგის აქვს პოტენციალი, შემთევ ფეხბურთ ათამაშებს და ეგ მომწონს. ალეგრი კალიარიდან მოვიდა მილანში, რისთვის ქონდა მიღწეული? მარა პირველივე სეზონში დადო სერიალი, მერე ჩაიჯვა იმიტო რო სასტავი არ ყავდა, იუვეში სასტავი ყავს და ისევ მოიგო იტალია. ანუ გამოდის რო ალეგრი არ გვაწყოსბ, ალეგრი არის შემდგარი გუნდის ტრენერი და არა დამწყების. ხოდა სიმონე ინძაგი ეხლა ამ ეტაპზე არის ყველაზე რეალური და მისაღები. ეს არის რეალური და არა ის რაც მე მინდა, მარა რეალობაა და ვერ გავეწცევით ვერსაც. მე ოცნებებს შევეშვი და რეალურად ვუყურებ სიტუაციას უკვე. რა ტოპი, რის სიმეონე...
koka
koka 31 მაი 2019 12:19
იუვე ისედაც ძლიერია და სარი დაითრია ძალიან კარგი მწვრთელი, ნაპოლის ანჩელოტი ყავს+ძლიერი გუნდი ინტერმა კონტე დაითრია რაც ჩემპიონობისთვის ბრძოლის სერიოზული განაცხადია, ხოდა თუ ძლიერი მწვრთნელი არ გყავს ვინც არ უნდა მოიყვანო გუნდში გაგვიჭირდება. ჯერ იჩალიჩონ ტოპ მწვრთნელზე. მე პირადად წარმოდგენა არ მაქ ვინაა ასეთი ერთადერთი კონტე და სიმეონე მიმაჩნია ისეთ მწვრთნელებად რომლებიც ვარჯიშის ხარჯზე ფეხბურთელებს ქმნიან. საწყისისთვის ესეთები გვჭირდება ჩემი აზრით
Demegogailia
Demegogailia 31 მაი 2019 11:57
chustva maq ro Pirlo gaxdeba didi mwvrtneli..iseti miwiwuli mastia da iseti didi warmodgenaaq tavze ro aseti mastebi xdebian tavdajerebulobis xarjze didi trenerebi! Nesta lampard Gerrard esenic meimedeba
curvasud
curvasud 31 მაი 2019 08:32
ამააათი დედაავაატირეეეეეე ინტერმა კონტეე დანიშნაა და ესენი ინძაგის და ჯამპაულოს შორის გააკეთებენ არჩევანსო ამას ისევ გატუზო არჯობდაა ინტერიძააან მაგარ გუნდს შეკრავს და ჩვენ ისევ 6ადგილისთვის მოგვიწევს ბრძოლა რო მივასხი ჯერიმ ჩინელს დამერე ამ გაზიდის
rossoneri1111
rossoneri1111 31 მაი 2019 00:28
ვისაც ევასება ინძაგი თავის გადასაწყვეტია მაგრამ მაგის მოსვლა მილანს ვერაფერში დაეხმარება მე ლიჩნად მარტო ინძაგის და გატუზოს სორის რო მქონდეს არჩევანი გატუზოს ავირჩევ იმის მიუხედავად რო არ მინდა გატუზო მილანის მწვრთნელად, არააა ინძაგი ის ვინც მილანს წირდება კაცი ლაციოდან გააგდეს და რა უნდა მილანსი გამაგებინეთ
Demegogailia
Demegogailia 31 მაი 2019 00:06
Brat dedamovtyna Gattuso m inzaghi s gadaxede dzmao cocxis temashi inzaghi ufro iyo tasze ro mogvigo dalshe 2 sezoni atria moparuli jeshtivit!
giga qatamadze საიტზეა
giga qatamadze 30 მაი 2019 22:46
ციტატა: Demegogailia
inzaghi moica riti jobia o Gattuso s?? Gattuso m dzmao 2 sezoni zedized gadairtya inzaghi tavis milinkovicsavichebit da imobile Alberto enit

რითი ჯობიადა ყველაფრით ტვინით რაც გატუზოს მიდგემჩი არ ექნება და ერთხელ წელიწადში ცოცხიც ისვრის ხო გაგიგია სან სიროზე რო გადაირტყა იმაზე რასიტყვი არც ინძაგია უმაღლესი მარა გატუზოს რო ჯობია ამას რათუნდა თქმა

ციტატა: zurius
ციტატა: giga qatamadze
ციტატა: rossoneri1111
ციტატა: giga qatamadze
ციტატა: rossoneri1111
ციტატა: giga qatamadze
ინძაგიზე იწერება და მენგონია ამ ჯამპაულისდა დიფრანჩესკოებს ისევ ინძაგი ჯობია მაგრამ ლაციო არ უშვებს ჯერ ჯერობით

რითი ჯობია ინძაგი გატუზოს, ეხლა არ თქვა კარგი ტაქტიკოსიაო თი ისევ მეორე ეშელონის მწვრთნელი უნდა მვოიდეს მასინ არ უნდა გაეშვათ გატუზო და იგივეს ვიტყვი ფეღბურთელებზეც თუ იგივდე დონისები მოყავთ მაშინ ესენი არ უნდა გაუშვან თავიდან შეთამაშების დრო არ გვაქ

რას ამბობ გატუზოსაც ჯობია და ბევრს კიდე ვისი სახელებიც იწერება გინდ მეორე ეშელონი უძახე და გინდ მეათე გატუზოზე გამოცდილიცაა და კიდე მეტი კაი ტაქტიკოსიც გატუზოზსგან ტრენერი ვერასდროს დადგება ბრატ მაგრად მიკვირს რო გატუზო კიდე გინდათ გუნდში ტრენერად

გატუზო კი არ მინდა უკეთესი მინდა და ინძაგის ფეღბურთი არ მომწონს იგივე ჭირს რაც გატუზოს გადამწყვეტ მომენტსი ეშინია ლიგის საგზური წინა წელს როგორ დაკარგა ფრე ვერ გააგორა და წელსაც კარგად დაიწყო მაგრამ როგორ აურია ლაციოს არ ყავს ცუდი გუნდი შეიძლება მილანზე ძლიერი გუნდიც ყავს და ვერ ქნა ვერაფერი გემოვნებაზე არ დაობენ მაგრამ მე ალეგრიზე ვიჩალიჩებდი თან ნათქვამი აქ მინდა დაბრუნებაო

არა იმას არ ვამბობრო ინძაგი ძაან მაგარია მაგრამ არ მოდის აქ დიდი მწვრთნელი და ამ სასულოს ტრენერს და სამდორიასას ისევ ინძაგი ჯობია თუარა მე ყველაზე მაგრად სარი მინდა მოიყვანონ

ინძაგი არ მევასება, რაღაცნაირი სირიკო ამაზრზენი პოლის ჯოხი ტიპია. მინდორზე ქარში საფრთხობელა რომ აფრიალდება ისე იქნევს მაგ ხელებს, მოედნის ზოლთან ყოველ თამაშზე მაგის ყურებას რა აიტანს...
სპალეტიზე რა აზრის ხართ?

სპალეტი მე მაგალითად მირჩევნია ნაღდად ინძაგისაც და ყველას გამოცდილია მაინც
Demegogailia
Demegogailia 30 მაი 2019 22:39
inzaghi moica riti jobia o Gattuso s?? Gattuso m dzmao 2 sezoni zedized gadairtya inzaghi tavis milinkovicsavichebit da imobile Alberto enit
zurius 30 მაი 2019 22:38
ციტატა: giga qatamadze
ციტატა: rossoneri1111
ციტატა: giga qatamadze
ციტატა: rossoneri1111
ციტატა: giga qatamadze
ინძაგიზე იწერება და მენგონია ამ ჯამპაულისდა დიფრანჩესკოებს ისევ ინძაგი ჯობია მაგრამ ლაციო არ უშვებს ჯერ ჯერობით

რითი ჯობია ინძაგი გატუზოს, ეხლა არ თქვა კარგი ტაქტიკოსიაო თი ისევ მეორე ეშელონის მწვრთნელი უნდა მვოიდეს მასინ არ უნდა გაეშვათ გატუზო და იგივეს ვიტყვი ფეღბურთელებზეც თუ იგივდე დონისები მოყავთ მაშინ ესენი არ უნდა გაუშვან თავიდან შეთამაშების დრო არ გვაქ

რას ამბობ გატუზოსაც ჯობია და ბევრს კიდე ვისი სახელებიც იწერება გინდ მეორე ეშელონი უძახე და გინდ მეათე გატუზოზე გამოცდილიცაა და კიდე მეტი კაი ტაქტიკოსიც გატუზოზსგან ტრენერი ვერასდროს დადგება ბრატ მაგრად მიკვირს რო გატუზო კიდე გინდათ გუნდში ტრენერად

გატუზო კი არ მინდა უკეთესი მინდა და ინძაგის ფეღბურთი არ მომწონს იგივე ჭირს რაც გატუზოს გადამწყვეტ მომენტსი ეშინია ლიგის საგზური წინა წელს როგორ დაკარგა ფრე ვერ გააგორა და წელსაც კარგად დაიწყო მაგრამ როგორ აურია ლაციოს არ ყავს ცუდი გუნდი შეიძლება მილანზე ძლიერი გუნდიც ყავს და ვერ ქნა ვერაფერი გემოვნებაზე არ დაობენ მაგრამ მე ალეგრიზე ვიჩალიჩებდი თან ნათქვამი აქ მინდა დაბრუნებაო

არა იმას არ ვამბობრო ინძაგი ძაან მაგარია მაგრამ არ მოდის აქ დიდი მწვრთნელი და ამ სასულოს ტრენერს და სამდორიასას ისევ ინძაგი ჯობია თუარა მე ყველაზე მაგრად სარი მინდა მოიყვანონ

ინძაგი არ მევასება, რაღაცნაირი სირიკო ამაზრზენი პოლის ჯოხი ტიპია. მინდორზე ქარში საფრთხობელა რომ აფრიალდება ისე იქნევს მაგ ხელებს, მოედნის ზოლთან ყოველ თამაშზე მაგის ყურებას რა აიტანს...
სპალეტიზე რა აზრის ხართ?
Arigo 30 მაი 2019 22:01
და ბებერი რანიერი რომ თავისუფალია? სხვათა შორის, შეიძლება მაგისი მოწვევაც

შედეგები სხვადასხვა ლიგებშიც დაუდია, ასე, რომ ამაზე დაფიქრებაც შეიძლება
და საკმაოდ კაი ფეხბურთს უბერავდნენ მაგისი გუნდები
giga qatamadze საიტზეა
giga qatamadze 30 მაი 2019 14:59
ციტატა: rossoneri1111
ციტატა: giga qatamadze
ციტატა: rossoneri1111
ციტატა: giga qatamadze
ინძაგიზე იწერება და მენგონია ამ ჯამპაულისდა დიფრანჩესკოებს ისევ ინძაგი ჯობია მაგრამ ლაციო არ უშვებს ჯერ ჯერობით

რითი ჯობია ინძაგი გატუზოს, ეხლა არ თქვა კარგი ტაქტიკოსიაო თი ისევ მეორე ეშელონის მწვრთნელი უნდა მვოიდეს მასინ არ უნდა გაეშვათ გატუზო და იგივეს ვიტყვი ფეღბურთელებზეც თუ იგივდე დონისები მოყავთ მაშინ ესენი არ უნდა გაუშვან თავიდან შეთამაშების დრო არ გვაქ

რას ამბობ გატუზოსაც ჯობია და ბევრს კიდე ვისი სახელებიც იწერება გინდ მეორე ეშელონი უძახე და გინდ მეათე გატუზოზე გამოცდილიცაა და კიდე მეტი კაი ტაქტიკოსიც გატუზოზსგან ტრენერი ვერასდროს დადგება ბრატ მაგრად მიკვირს რო გატუზო კიდე გინდათ გუნდში ტრენერად

გატუზო კი არ მინდა უკეთესი მინდა და ინძაგის ფეღბურთი არ მომწონს იგივე ჭირს რაც გატუზოს გადამწყვეტ მომენტსი ეშინია ლიგის საგზური წინა წელს როგორ დაკარგა ფრე ვერ გააგორა და წელსაც კარგად დაიწყო მაგრამ როგორ აურია ლაციოს არ ყავს ცუდი გუნდი შეიძლება მილანზე ძლიერი გუნდიც ყავს და ვერ ქნა ვერაფერი გემოვნებაზე არ დაობენ მაგრამ მე ალეგრიზე ვიჩალიჩებდი თან ნათქვამი აქ მინდა დაბრუნებაო

არა იმას არ ვამბობრო ინძაგი ძაან მაგარია მაგრამ არ მოდის აქ დიდი მწვრთნელი და ამ სასულოს ტრენერს და სამდორიასას ისევ ინძაგი ჯობია თუარა მე ყველაზე მაგრად სარი მინდა მოიყვანონ
rossoneri1111
rossoneri1111 30 მაი 2019 14:50
ციტატა: giga qatamadze
ციტატა: rossoneri1111
ციტატა: giga qatamadze
ინძაგიზე იწერება და მენგონია ამ ჯამპაულისდა დიფრანჩესკოებს ისევ ინძაგი ჯობია მაგრამ ლაციო არ უშვებს ჯერ ჯერობით

რითი ჯობია ინძაგი გატუზოს, ეხლა არ თქვა კარგი ტაქტიკოსიაო თი ისევ მეორე ეშელონის მწვრთნელი უნდა მვოიდეს მასინ არ უნდა გაეშვათ გატუზო და იგივეს ვიტყვი ფეღბურთელებზეც თუ იგივდე დონისები მოყავთ მაშინ ესენი არ უნდა გაუშვან თავიდან შეთამაშების დრო არ გვაქ

რას ამბობ გატუზოსაც ჯობია და ბევრს კიდე ვისი სახელებიც იწერება გინდ მეორე ეშელონი უძახე და გინდ მეათე გატუზოზე გამოცდილიცაა და კიდე მეტი კაი ტაქტიკოსიც გატუზოზსგან ტრენერი ვერასდროს დადგება ბრატ მაგრად მიკვირს რო გატუზო კიდე გინდათ გუნდში ტრენერად

გატუზო კი არ მინდა უკეთესი მინდა და ინძაგის ფეღბურთი არ მომწონს იგივე ჭირს რაც გატუზოს გადამწყვეტ მომენტსი ეშინია ლიგის საგზური წინა წელს როგორ დაკარგა ფრე ვერ გააგორა და წელსაც კარგად დაიწყო მაგრამ როგორ აურია ლაციოს არ ყავს ცუდი გუნდი შეიძლება მილანზე ძლიერი გუნდიც ყავს და ვერ ქნა ვერაფერი გემოვნებაზე არ დაობენ მაგრამ მე ალეგრიზე ვიჩალიჩებდი თან ნათქვამი აქ მინდა დაბრუნებაო
giga qatamadze საიტზეა
giga qatamadze 30 მაი 2019 13:55
ციტატა: rossoneri1111
ციტატა: giga qatamadze
ინძაგიზე იწერება და მენგონია ამ ჯამპაულისდა დიფრანჩესკოებს ისევ ინძაგი ჯობია მაგრამ ლაციო არ უშვებს ჯერ ჯერობით

რითი ჯობია ინძაგი გატუზოს, ეხლა არ თქვა კარგი ტაქტიკოსიაო თი ისევ მეორე ეშელონის მწვრთნელი უნდა მვოიდეს მასინ არ უნდა გაეშვათ გატუზო და იგივეს ვიტყვი ფეღბურთელებზეც თუ იგივდე დონისები მოყავთ მაშინ ესენი არ უნდა გაუშვან თავიდან შეთამაშების დრო არ გვაქ

რას ამბობ გატუზოსაც ჯობია და ბევრს კიდე ვისი სახელებიც იწერება გინდ მეორე ეშელონი უძახე და გინდ მეათე გატუზოზე გამოცდილიცაა და კიდე მეტი კაი ტაქტიკოსიც გატუზოზსგან ტრენერი ვერასდროს დადგება ბრატ მაგრად მიკვირს რო გატუზო კიდე გინდათ გუნდში ტრენერად
Droze danishnon am chemisebma vinme

კომენტარის დამატება

კოდის განახლება
* გაიარეთ საიტზე ავტორიზაცია, რაც კომენტარის დატოვების პროცედურას გაგიმარტივებთ
რეკლამა

დანაკლისი
დისკვალიფიცირებული: არავინ
ტრავმირებული: კალდარა, ბონავენტურა

გამოკითხვა

ეთანხმებით "მილანის" გადაწყვეტილებას ევროპა ლიგიდან თავის მოხსნასთან დაკავშირებით?

რეკლამა
Image
შემოგვიერთდით
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image