ცვლილებები ხელმძღვანელობაში და აქცენტი ახალგაზრდებზე: რა გეგმები აქვს გაზიდისს

image

"Corriere della Sera"-ს მიერ გავრცელებული ინფორმაციის თანახმად, "ელიოტი" ივან გაზიდისის მეთაურობით "მილანში" კიდევ ერთ რევოლუციას გეგმავს.

დაკავებული პოსტებიდან განთავისუფლდებიან ჯენარო გატუზო, ლეონარდო და პაოლო მალდინი. სპორტული დირექტორის პოსტს ლუის კამპოში დაიკავებს, ხოლო მთავარი მწვრთნელის პოსტს ლეონარდო ჟარდიმი, რომელთანაც პორტუგალიელს შესანიშნავი ურთიერთობა აკავშირებს.

"CorSera"-ს მტკიცებით, "მილანს" 60 მილიონად დატოვებს ჯანლუიჯი დონარუმა, ხოლო სუსო 40 მილიონ ევროდ. ამით "როსონერი" უეფას რეგულაციებიდან დაიხსნის თავს და აქცენტს ახალგაზრდა ფეხბურთელებზე გააკეთებს.
скачать dle 10.5фильмы бесплатно
Image

კომენტარები 15

დონარუმას გაშვება 60 მილიონად უბრალოდ სასაცილოა 100 მილიონი სულ მინიმუმ იქნება რეალურად თან წელს მართლაც საოცრად გაქაჩა იტალიის პირველი მეკარე გახდა და ახლა უნდათ გაყიდვა პლიცარი კი კარგია მაგრამ ჯერ მთავარ გუნდში არც უთამაშია და მაგას როგორ უნდა ვენდოთ , სუსო კი წასასვლელია ყველა ვარიანტში მიაყოლოს სილვა და ჰაკანი და ეგეე
ციტატა: Nero
გატუზო ოფიციალურად დაემშვიდობა მილანს.. კონტრაქტის თანახმად რინოს 5,5 მილიონი უნდა მიეღო კომპენსაციის სახით თუმცა გატუზომ ფულზე უარი განაცხადა

ინსტაგრამზე კი ბაკაიოკომ დაემშვიდობა მილანის ფანებს და დაადასტურა რომ ის ჩელსიში დაბრუნდება

აუუუ არ მინდოდა ბაკაიოკოს წასვლა, ნელ-ნელა მიექანება ეს გუნდი უკანუკან
Nero 28 მაი 2019 12:21
გატუზო ოფიციალურად დაემშვიდობა მილანს.. კონტრაქტის თანახმად რინოს 5,5 მილიონი უნდა მიეღო კომპენსაციის სახით თუმცა გატუზომ ფულზე უარი განაცხადა

ინსტაგრამზე კი ბაკაიოკომ დაემშვიდობა მილანის ფანებს და დაადასტურა რომ ის ჩელსიში დაბრუნდება
rossoneri1111
rossoneri1111 28 მაი 2019 11:56
საქართველოს ოფიციალური ფანკლუბი ყავს უკვე მილანის ხო ესეა, არ შეგვიზლია ადგილობრივ ფანებს რო ხმა მივაწვდინოთ და როგორმე გამოვაფხიზლოთ?
შენ ხოარ გაჟრიალებს ბლიად რა დონარუმა , რომანა დონა თურქი კესი ბაკაიოკო პაკეტა კალაბრია კონტი პიონტეკი სუსო ეს ხალხი უნდა დარჩეს და დანარჩენი ყველა გასაშვებია ბონავენტურა კიდე უნდა დარჩეს თუ ისუნდათ რო მილანი დაბრუნდეს თუ არადა მართლა სტანოკად გადააქცევენ გუნდს რა ეს გაზიდისი იმენა სირიაა შენი მომთრევი მოვტყან
A.Nesta13 28 მაი 2019 11:24
დაახლოებით გასაგებია რაც ხდება!! მეორე არსენალს ქმნიან იტალიაში!! ნერვები აღარ მყოფნის, ამ გუნდის გადამკიდე. ბერლუსკონიდან დაწყებულუი, ლეონარდოთი დამთავრებული, ყველას დედის პირში შევეცი ვინც ამ დღემდე მიიყვანა გუნდი!!! ყველა ფულის მონა, ნაბოზვარი და სეირის მაყურებლები აღმოჩნდნენ თავის გატუზოიან, მალდინებით!!! გაწირეს მილანი, ფულების და უტრაკო ამბიციების გამო. რა ნაირად დავანებო გულშემატკივრობა, როდესაც ჩემი ცხოვრების ერთ ერთი ნაწილია ??!! დავცინოდი ტიპებს, როცა გავიგებდი არსენალის გულშემატკივრობო, რატო იტანჯავ თავსთქო??? და აგერ გაზიდისი თავის ყლე ამალით მილანისგან არსენალს ქმნის!!!!!
rossoneri1111
rossoneri1111 28 მაი 2019 08:19
პირდაპირ გვითხრეს ამით ყლეზე გვიკიდია მილანის დაბრუნება ნიჭიერ ფეღბურთელებს ვიყიდით და მერე ძვირათ გავყიდიტო, ერთი წელიც დაველოდები მომავალ წელს არაფერი შეიცვლება და მოტყვნია დედა ასეთ მილანს მერე, ეს ის გუნდი არ არის და აღარც იქნება არასოდეს, მაგრამ ამ გუნდზე მეტად ფანები მიშლიან ნერვებს. ინტერის ფანკლუბმა ინტერს წერილი მიწერა ტუ ლიგაზზე ვერ გავალთ ომს ელოდეთო ესენი კიდე ნძრევაში კვდებიან
ACM
ACM 28 მაი 2019 05:54
donas ukve 3 welia ushveben magram ver gaushves .. exlac ragacas moifiqreben . . me vfiqrob romanioli wava yuveshi desilios msgavsad ..zafxulshi transferis imedi ar maqvs radgan mgonia romelime axalgazdas daawinaureben da zamtarshi gadawyvitaven kidevs ertxel gunds ra chirdeba..
Leoni 28 მაი 2019 04:05
შარშან დოლლარუმას გაშვების მომხრე ვიყავი, მაგრამ წელს რაც მაგან ბურთები აიღო, ეგ რომ არა უეფაზეც ვერ გავიდოდა მილანი... თუმცაღა მთავარია როგორმე უეფას შავი სიიდან ამოვიდეთ. მართლაც ორი-სამი კარგი ახალგაზრდა რომ მოიყვანონ და გამოცდილი ტრენერით კლუბი ლიგაზეც გავა მომავალ წელს უკვე და გაიხსნება დიდი ბაზარი მილანისთვის.. ოღონდ კიდევ 1 წელი უნდა ვიყოთ ამ იმედით და ლოდინით...
Arigo 28 მაი 2019 02:46
დონარუმას გაყიდვა კარგი არაა! ძალიან მენანება!
სხვა თემა მგონია, მინო რაიოლას და მსგავსი კლიზმების მოშორება უნდა გუნდის საქმეში ცხვირის ტანტრვისგან, ტავის დროზე სილვა-იბრაგიმოვიჩის გუნდიდან წასვლაშიც ჰქონდა მაგ ვაჟბატონს დამსახურება

დიდ ფულზე ვინც დაიგეშა, ფიქრობს, რომ უნდა გაუშვას დიდი ფულისაკენ
მილანს ყავს ახალგაზრდა მეკარე, ალესანდრო პლიცარი, არანაკლებ ნიჭიერი
ერთი დონარუმას გაშვებით 2 კაცს უშვებ, ერთს მუქთად მყოფს (რას აკეთებს გუნდში ანტონიო დონარუმა?!)
რეინა და პლიცარი უკვე საკმაოდ კარგი ძალაა და რეინას გვერდით ბევრს ისწავლის ალესანდრო

სუსოს გაყიდვა არ მინდა, მაგრამ თუკი სხვა გამოსავალი არაა, მაშინ კასტილიეხოც უნდა მიაყოლონ და მაგ პოზიციაზე დომენიკო ბერარდი მოიყვანონ, ვინმე პრიმავერადან დააწინაურონ სკამისთვის კიდევ

ანუ, რომანიოლის,კალდარას,კონტის,კალაბრიას,კესის,ბაკაიოკოს,ბონას,ალხანას, პაკეტას და პოინტეკს ვინარჩუნებთ... ეგეც საქმეა, ანუ ბირთვი შენარჩუნებული გვექნება

ჟარდიმი?!
ახალაგზრდებთან მუშაობა იცის, ეს ფაქტია
როცა საჭიროა დაცვაში დგას, როცა საჭიროა უტევს
2016-17 სეზონში მაგისმა გუნდმა,ყველა ტურნირს თუ ავიღებთ, 177 გოლი გაიტანა, არაა უბრალო საქმე

მერე ადგნენ და ბიჭები დაუყიდეს...
jacbona
jacbona 28 მაი 2019 02:40
დონარუმა და რომანიოლი 100% რჩებიან არავის არ გაუშვებს ესეთ ახალგაზრდებს თუ რათქმაუდა თვითონ არ მოიტოვეს გუნდის დატოვება, რაც შეეხება სუსოს 80% წავა გუნდიდან და კასტილეხოც მიყვება + ანდრე სილვა და უეფას სანქციებსაც თავსს დაახწევს მილანი , ასერომ სანერვიულო არაფერია დიდი ტრანსფერები არ იქნება მაგრამ გუნდი გაძლიერდება.
Bmfm
Bmfm 28 მაი 2019 02:19
Ertaderti donarumas gashveba armesiamovneba tore danarcheni bevria gasayreli.. pirvel rigshi leonardo da gatuzos naxuize gashveba gamiswordeba magrad da maldinisac zed tu miayoleben arc eg iqneba cudi.. maldiniis istoriidan gamomdinare tu shevxedavt arvici eg ambavi tore magis strategiuli ganvitarebas me ver vxedav . Tipi imena gatuzos qebashi iyo mteli sezoni da magito imsaxurebs wasvlas..
Paqueta 28 მაი 2019 02:00
Yle xoar gaqvt tavshi axalgazrdaaa donaruma meti raga qnas
tabihno 28 მაი 2019 01:46
რომანა, პიო, ბაკაიოკო, კონტი, პაკეტა, ჩალხანაც, ბორინიც, დონა მინდა რო დარჩნენ, სხვაზე არავისზე დამწყდება გული.
ეს სულ გაგიჟებულა დონარუმას თავი დაანებე და დანარჩენი ვინც გინდა გაყიდე

და რომანიოლის კიდე

კომენტარის დამატება

კოდის განახლება
* გაიარეთ საიტზე ავტორიზაცია, რაც კომენტარის დატოვების პროცედურას გაგიმარტივებთ
გამოკითხვა

5 ბალიანი სისტემით, როგორ შეაფასებდით "მილანის" სატრანსფერო პოლიტიკას?


დანაკლისი
დისკვალიფიცირებული: კალაბრია
ტრავმირებული: კალდარა

რეკლამა
Image
შემოგვიერთდით
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image