LIVE | "სპალი" - "მილანი"

image

შემადგენლობები

"სპალი" (3-5-2): ვივიანო; ბონიფასი, ჩიონეკი, ვიკარი; კურტიჩი, მურჯია, ვალოტი, ლაცარი, ფარესი; ანტენუჩი, პეტანია.

სათადარიგოთა სკამი: პულინიატი, გომისი, პოლუცი, კოსტა, ფელიპე, დიკმენი, ფლოკარი, იანკოვიჩი, მისიროლი, სიმიჩი, სპინა, ვალდიფიორი.

"მილანი" (4-3-3): დონარუმა; აბატე, მუსაკიო, რომანიოლი, როდრიგესი; ბაკაიოკო, კესიე, ჩალჰანოღლუ; სუსო, პიონტეკი, ბორინი.

სათადარიგოთა სკამი: ა. დონარუმა, რეინა, ზაპატა, კონტი, ლაქსალტი, ბილია, მაური, კასტილეხო, კუტრონე.

მატჩის საყურებელი ბმულები: ბმული #1
скачать dle 10.5фильмы бесплатно
Image

კომენტარები 154

interinio
interinio 27 მაი 2019 14:56
3 dzlieri pexburteli dziritadistvis, bakaiokos gamosyidva, gamocdili mcrvtneli da axal sezonshi ibrdzolebt seriozuli miznebistvis. dziritadshi chaanacvlet turki, suso da borini. skamze gaushvit eseni . miigebt dabalansebul sakmaod dzlier gunds. imedia asc ikneba. dzlieri milani seria a schirdeba :)
Arigo 27 მაი 2019 14:14
სხვათა შორის, ატალანტა-სასუოლოს შეხვედრას ვინც მიადევნა თვალი....

საპატას ხელი, გატანილ გოლზე ისე შეუმჩნეველი დარჩა, თითქოს იუვენტუსში თამაშობდა

და დომენიკო ბერარდის უნამუსოდ, უსამართლოდ გაგდება

ის ვინც იცის თუ რა ძალას წარმოადგენს გუნდისთვის დომენიკო, მიხვდებოდით 2 ტაიმში თუ რაც იყო მოსალოდნელი

დე რუნის მკვდარი და ცოცხალი! ჯერ კაპიტანს ყვითელი მიაღაბინა არაკაცული აფერსტობით და შემდეგ დომენიკოს ემოციური ჟესტი ისე გააფორმა, რომ ნა***ვარმა მსაჯმა უხეშ და არასპორტულ თამაშად ჩაუთვალა და გააგდო

ამას მოყვა რაც მოყვა, მერე 9 კაცით დარჩნენ (იმ ყვითელის დამსახურებით) და ჩვენც ლიგის გარეშე ავღმოჩნდით

ნუ ჯანდაბას, დომენიკოს კი წამოვიყვანდი "ლამაზ ქალაქში" სათამაშოდ, მაგრამ ვნახოთ როგორ განვითარდება მოვლენები

ჭკვიანი და მრავალმხრივი ბიჭია, მარჯვენა ფლანგზეც და შეტევის ცენტრშიც ძალიან პროდუქტიულია და არც გატანა ეშლება
Oto
Oto 27 მაი 2019 10:32
პლოხო რა.ოჩენ პლოხო.კიდევ ერთი იმედგაცრუებული სეზონი.ეჰ აფსუს.
e.g.v
e.g.v 27 მაი 2019 10:05
shemdeg wels modit cota moemzadettda:D:D:D ise ki texavs milanis saxshi darchena da atalantas gasvla marra faqtia ro atalanta kai futbols tamashobs..forcaaaaa interr
American 27 მაი 2019 08:00
ციტატა: Leoni
დასრულდა სერია ა და დაიწყო საზაფხულო ციებცხელება, რათქმაუნდა რინოსნაირ მილანისტს სისხლით-ხორცამდე ასე ერთი ხელის მოსმით არ გააგდებდნენ და ასეც მოხდა, მართლაც იციან მილანში ერთგულების დაფასება. ციფრებზეც არ ვილაპრაკებ, რომ ბოლო 6 სეზონის საუკეთესო მაჩვენებელი იყო, ეს ფაქტია! მაგრამ რაც მთავარია და თვალში საცემია ეს არის თამაშის ხარისხი, რომელიც ძაან დაბალი იყო, და აშკარად აკლდა კლუბს კომბიმაციები, რეალურად ტაქტიკურად გუნდი აბსოლიტურ ქაოსში იყო, ვინ რას ჯახირობდა თვითონ არ იცოდა... მხოლოდ ინდოვიდუალურ ოსტატობაზე დაყრდნობით კი შორს ვერ წავალთ. მითუმეტეს მესი არ გვყავდა სასტავში))... მოკლედ იდეალური დრო არის გაუშვან გატუზო და მოიყვანონ მართლა გამოცდილი ტრენერი და იგროკებიც მხოლოდ ამის მერე უნდა დაითრიონ, არა ლეონარდოს და მალდინის გემოვნებაზე არამედ ტრენერის მიხედვით... პ.ს. ერთს დავამატებ, ოლივერ ბირჰოფი რომ მოვიდა მილანში მაშინ არც მე მეგონა რომ ამდენს გაიტანდა, თუმცაღა ბლომად ტენა... პიონტეკი კი ალბათ მართლაც სუპერ შენაძენია და კარგი ტრენერი მას ორმაგად გამოიყენებს.... 022

Ai zustad akaa sakme rom tuki milanma cels "treneris gareshe" amdeni shezlo,
igive kitxva ar gichndeba? Anu tundac igive motamasheebi ramxela shedegs dadebdnen ubralod xvdebi?

Akedan daskvna rom Es milani tavisuplad gaucevda napolsac meore adgilistvis konkurencias,

scored akaa sakitxi zustad rom milans am etapze saintereso sastavi yavs, ratkma unda minimum 5 star chirdeba rom Liga itamashos 1/2-mde mainc mara Es sastavi shenc agnishne rom qaosshi tamashobda, da amaze zustad sakme.
Milani kai trenerit am sastavit 2-e adgils dadebs!

Sxvatashoris interis tamashi mde mxolod 4 qula iyo sxvaoba milansa da napolis shoris mara zustad mashin chaijva gatuzom roca unda gaekacha!
Arigo 27 მაი 2019 04:46
ბებერი არსენას მოყვანა შეიძლება
ტაქტიკაც იცის და შეტევაც, ახალგაზრდების ათამაშებაც და ბებრების მეორე სუნთქვის გახსნაც

გაზიდისს თუ ოდნავ მაინც აქვს თავის თავზე რაღაცის "გაჩარხვის" უნარი, მაგასთან მაინც შეუძლია თავისი ძველი ურთიერთობების გამოყენება
Leoni 27 მაი 2019 04:40
დასრულდა სერია ა და დაიწყო საზაფხულო ციებცხელება, რათქმაუნდა რინოსნაირ მილანისტს სისხლით-ხორცამდე ასე ერთი ხელის მოსმით არ გააგდებდნენ და ასეც მოხდა, მართლაც იციან მილანში ერთგულების დაფასება. ციფრებზეც არ ვილაპრაკებ, რომ ბოლო 6 სეზონის საუკეთესო მაჩვენებელი იყო, ეს ფაქტია! მაგრამ რაც მთავარია და თვალში საცემია ეს არის თამაშის ხარისხი, რომელიც ძაან დაბალი იყო, და აშკარად აკლდა კლუბს კომბიმაციები, რეალურად ტაქტიკურად გუნდი აბსოლიტურ ქაოსში იყო, ვინ რას ჯახირობდა თვითონ არ იცოდა... მხოლოდ ინდოვიდუალურ ოსტატობაზე დაყრდნობით კი შორს ვერ წავალთ. მითუმეტეს მესი არ გვყავდა სასტავში))... მოკლედ იდეალური დრო არის გაუშვან გატუზო და მოიყვანონ მართლა გამოცდილი ტრენერი და იგროკებიც მხოლოდ ამის მერე უნდა დაითრიონ, არა ლეონარდოს და მალდინის გემოვნებაზე არამედ ტრენერის მიხედვით... პ.ს. ერთს დავამატებ, ოლივერ ბირჰოფი რომ მოვიდა მილანში მაშინ არც მე მეგონა რომ ამდენს გაიტანდა, თუმცაღა ბლომად ტენა... პიონტეკი კი ალბათ მართლაც სუპერ შენაძენია და კარგი ტრენერი მას ორმაგად გამოიყენებს.... 022
Arigo 27 მაი 2019 04:29
American
მწვრთნელი თავისთავად,
მე ვფიქრობ, რომ რინო გაისად ლიგაზე კი გაიყვანს, მაგრამ უფრო ბორძიკ-ბორძიკით

2 ფრონტზე ბრძოლა გაუჭირდება და ევროპალიგა უნდა დავივიწყოთ
არადა მე მინდა მაგ ტურნირის მოგებაც

ფაქტი ისაა, რომ რინომ სამუშაო გასწია, მძიმე, მაგრამ გასწია
ტრანსფერებისათვის განკუთვნილი ხურდებით, ბანის დადებით და იუვეს ფორმიანი მსაჯებით კიდევ კარგად ჩავასრულეთ სეზონი

ძველი გულშემატკივარი ვარ მილანის და 1996-2002 წლების ჩავარდნაც მახსოვს (1999 ნაყიდი სკუდეტო არ ითვლება, იუვესთან 1:6 ისევ ყელში მაქვს)

საკმაოდ ნორმალური და კარგ ასაკში მყოფ ფეხბურთელებს მოუყარეს თავი, გუნდს პოტენციალი აქვს!
რინოს გასაშვებად და უფრო უკეთესი ტაქტიკოსის მოსაყვანად ეხლა უფრო უკეთესი მომენტია, ვიდრე ის, რომ ლიგაზე გასულიყო და მაშინ გაეშვათ...

მილანი ის გუნდია, ვისაც თავის დამსახურებას და ღვაწლს არავის არასდროს არ უკარგავდნენ

ეს გაგვასხვავებს რეალისგან, ზებრებისგან და მერდებისგან!
American 27 მაი 2019 02:12
ციტატა: Arigo
მოსალოდნელია შემდეგი:
ლიგაზე იუვე ტრადიციულად 1/4 მაქსიმუმ 1/2 ფინალს ვერ გასცდება
ნაპოლი დიდი დიდი ჯგუფიდან გავიდეს, 1/8 ყველაზე შორს, სადამდეც წავა
ინტერი? გააჩნია ჯგუფს, თუ გაუმართლა, გავა, დიდი ალბათობით ევროპალიგაზე გააგრძელებს
ატალანტა? თუ ევროპალიგაზე გადაინაცვლა, ეგეც საქმე იქნება! მე პირადად მინდა მაგათი ჯგუფში 3 ადგილი და მერე ევროპალიგა (2/3 ფრონტის ამბავია)

გატუზოს სასარგებლოდ ის შეიძლება ითქვას, რომ წელს უკეთესი შედეგით დაასრულა სერიალი,ვიდრე შარშან და იმის წინ(ნუ ვინც იყო მწვრთნელი)

წასასვლელი ვინცაა გუნდიდან, სავარაუდოდ წავა
აბატე,მონტოლივო,სტრინიჩი,ბილია,ბერტოლაჩი, ალბათ საპატაც, სავარაუდოდ, კასტილიეხოსაც შეელევიან, შესაძლოა ლაქსალტსაც და მაურისაც, შეიძლება კუტრონეც...

მუსაჩიოს ადგილას ალბათ კალდარა ჩაჯდება და შუა ხაზზე 2-3 საიმედო კადრს მოიყვანენ (მე სენსი და ტონალი მინდა), ბონავენტურაც დაბრუნდება და გადაღლა-ტრამვების ფონზე გუნდს სტაბილურობას შეუნარჩუნებენ

ყველაზე მძიმე და გადამწყვეტი გამოდგა 4 მატჩიანი პერიოდი, დერბის მერე, სადაც გუნდმა 12 დან 1 ქულა აიღო მხოლოდ, ეს ტრამვების, გადაღლის და არასატანადო სკამის შედეგიც იყო! ეს გარკვეული გამოცდილებაცაა

შარშან კითხვა იმაში იყო, შევინარჩუნებდით თუ არა ადგილს ევროპალიგაზე
წელს ვიჭიდავეთ ჩ/ლიგის ადგილისა და ოთხეულისათვის
გავსულიყავით ლიგაზე?უცებ სასწაულები არ დაგვეტრაილებინა!შევრცხვებოდით და თავდაჯერებულობაც დაიკარგებოდა... აგერ, 4-5 წელი სჭირდებათ გუნდებს, რომ ლიგაზე სტაბილურად 1/4-1/2 ფინალებამდე მიაღწიონ ხოლმე, დიდი ფინანსებითა და მონდომებით

ამიტომ მონდომება და მოთმინებაა საჭირო
გუნდს ყავს ბირთვი, ცოტა კიდევ გაძლიერდება, ახალგაზრდული შემადგენლობაა და გამოცდილებას მიიღებს
წელს ევროპალიგაზეც ვიჭიდავებთ და შემადგენლობას შეკრავს რინო, ან ვინც იქნება მისი შემცვლელი
გაისად ლიგის საგზური ჩვენია(სკუდეტის ვერ დაგპირდებით)
72-73 ქულას დავაგროვებთ და 3 ადგილით გავალთ

Gvekaipebi xo?
Jer erti ro itvli exla qulebs momavali clis da aseve juves turme 1/4 da danarcheni jgupshio, is dacere zma ra chirdeba milans pirvel rigshi.

Treneriiiiiiiii
Treneriiiiiiiii
Treneriiiiiiiii

Juves sul yleze kidia zma, daje atslantasac ra ikneba momaval cels.

Paktia zma ro milani chatynes da ligaze atalantaa.
Da olympiakosma ki evropaze chatyna milani.
Yleze ar kidia exla atalantas ra da rogor itamashebs ligaze am cams?
Paktia, shen isev chiijvi xo?

Da meramdene celia ijvav???
Da risi bralia aba???

Treneriiiii
Treneriiiii
Treneriiiii
Ghigu
Ghigu 27 მაი 2019 02:02
Treneri tu ardaido kide utvalavi clebi viknebit uligot
Arigo 27 მაი 2019 01:30
მაინც მგონია, რომ ბირთვს არ გაყიდიან
ბაკაიოკოს გამოსყიდვას 35-ზე მეტი არ სჭირდება (ეს არაა ზე თანხა, აგერ ღორი პერესი მაგდენს მპაბესთვის ამზადებს, მბაპეში, რომელიც თემურასტან ერთად გაიხარდა მონაკოში)
თანხის გამომუშავება? მყიდველი გაუჩნდება ანდრე სილვას, ასევე პატრიკ კუტრონეს, სადღაც დაიწერა, 40-შიო, და 40 არა, მაგრამ 20-25 რომ ავიღოთ თითოეულში, ეგეც საქმეა! ტრეკვარტისტას პოზიციაზე ბონას დაბრუნება წაგვადგება, ეგ და თურქი გაცვლიან ითამაშებენ როატციაში და პოინტეკის ოდნავ უკნიდან იმოქმედებენ

ცენტრში ჩამშლელზე ბაკაიოკოსთან ერთად სენსის მოყვანა ცუდი არ იქნება, კესის დატოვებ და ბორინი როცა იტამაშებს, ბოლომდე დაიხარჯება
9-იანზე არავინ რჩება და პრიმავერადან 1-2 ბიჭი რომ ამოსწიონ, ადრე მარკო სიმონე როგორც ამოსწიეს, ეგეც შეიძლება, ჩეჯუ ან პაოლოვიჩი თუნდაც...

თუ რაიმე და დანარჩენი ფეხბუღტელების გაყიდვითაც (საპატა,ბერტოლაჩი,ლაქსალტი,სტრინიჩი,მაური,კასტილიეხო) მოგროვდება იმდენი თანხა, რომ შემადგენლობა ოდნავ დაბალანსდეს

რაც შეეხება საკვანძო ფეხბურთელებს, უკეთეს ადგილას მაინც ვერ წავლენ, შეკრული გრანდები კარგადაა დაბალანსებული და ძირითადში ადგილს არავინ დაპირდება, ამიტომ არ მეშIნია, რომ გუნდი დაიშლება

რომანიოლი კიდევ კაპიტანია, კაპიტნები ასე არ მიდიან იტალიური გარნდებიდან
(ბონუჩის ქეისი სხვაა, ზებრა იყო და მისსავე ზოოპარკის გალიაში დაბრუნდა სხვა ზებრებთან)
რამე დამაიმედებელს ხომ უნდა ვხედავდეთ არააა რაც არა და არ ჩანს.
ეს გუნდი არის ფსკერზე და ამათგან როდის დადგება კონკურენტუნარიანი ძალა ხუიევოზნაეტ. როგორც ლაციო, როგორც პარმა დაიძირა და დაყვინა ვშიშობ იგივე გვემუქრება. ნეტა ვცდებოდე, მარა ამდენი წლის მანძილზე ასეთი იმედების მოკვლა კარგს არც არაფერს მაფიქრებინებს. წავიდა ბერლუსკონი და დაკარგა მილანმაც რეპუტაცია და ვისაც როგორ უნდა ისე ხმარობს ამ გუნდს იქიდანაც და აქიდანაც.
მოიყვანონ ალეგრი!

და იქნებ უშველოს ამ გუნდს, ისევ იქნებ ვაახ ღმერთო როგორ დავიღალე.
Ghigu
Ghigu 27 მაი 2019 01:21
Kide erti celi uligod karoche raaa agarc vici ra vtkva empolim reebi aketa prostaaa ra kness tipebi erti ertzee ertmwnets tenidnen burtebs
curva sud 27 მაი 2019 01:17
ციტატა: curva sud
ციტატა: rossoneri1111
მოკლედ აწი რა იქნება მოდით მაგაზე ვიმსჯელოთ უი და ვაის ძახის აღარ აქ მნიშვნელობა რამე ისეთი დაწერეთ ვინმემ რო პოზიტიური იყოს ცოტა თორე დღეს რ დამეძინება ისე მაქ ნერვები, პირველ რიგში ბირთვი არ უნდა გაუშვან ამ გუნდის მოვიდეს სენსი მაგრამ არ წავიდეს წამყვანი ფეღბურთელი ბაკაიოკო უნდა გამოისყიდონ და თუ მაინც და მაინც ჯანდაბას გაუშვან დონარუმო 60 მილიონად და 2 ფეღბურთელი მოგვივა საკაიფო იგროკი, მეკარეზე კიდე რეინა დატოვონ და იყოს პირველი მეკარე აბა აზრი არ აქ ამ დონრუმს ყოლს როცა 100 დაგირტყვენ ყველს მინც ვერავინ იღებს მე მეტ შანს ვერ ვხედავ ინტერი უფრო მოიხოდებ ეხლა ცუდათააა საქმე

Birrvi dashlilia dzma chatvale vinc mogwons romanilidan dawyebuli gayidulia asprocentiani iluziebs nu sheiqmnit ramis

ციტატა: rossoneri1111
მოკლედ აწი რა იქნება მოდით მაგაზე ვიმსჯელოთ უი და ვაის ძახის აღარ აქ მნიშვნელობა რამე ისეთი დაწერეთ ვინმემ რო პოზიტიური იყოს ცოტა თორე დღეს რ დამეძინება ისე მაქ ნერვები, პირველ რიგში ბირთვი არ უნდა გაუშვან ამ გუნდის მოვიდეს სენსი მაგრამ არ წავიდეს წამყვანი ფეღბურთელი ბაკაიოკო უნდა გამოისყიდონ და თუ მაინც და მაინც ჯანდაბას გაუშვან დონარუმო 60 მილიონად და 2 ფეღბურთელი მოგვივა საკაიფო იგროკი, მეკარეზე კიდე რეინა დატოვონ და იყოს პირველი მეკარე აბა აზრი არ აქ ამ დონრუმს ყოლს როცა 100 დაგირტყვენ ყველს მინც ვერავინ იღებს მე მეტ შანს ვერ ვხედავ ინტერი უფრო მოიხოდებ ეხლა ცუდათააა საქმე

Gunds rodesac yleze kidia sakutari istoria im funds rogor unda uqomago 7welia yleze kidiat tradiciebi da chavikukes vuyurebt da me mazoxisti namdvilad ar var da imitomac yleze davikide

Da eg chaikkukes istiria zlatan ibragimovichis da tiago silvas gayidvjt daiyo mand moetyna dedia muyeli milans da dgemde mag yleshia bodishit cenzuristvis
rossoneri1111
rossoneri1111 27 მაი 2019 01:16
ხოდა კიდე რაღაც მაინტერესებს, აი კაი არ გვაძლევს უფლებას უეფაა ბევრი ვხარჯოთ მაგრამ ლევად არ შეიძლება, მაგალითათ გუნდის მფლობელს გადაუხადონ ფული და ტრნასფერი გააფორმონ ნაკლებ ფასად როგორც პსჯ გააკეთა ნეიმართან, იმათვის რა მნიშვნელობა აქ თუ ფეღბურთელი ღირს 100 მილიონი გუნდის მფლობელს ვაძლევთ 70 მილიონს ხელზე და ტრანფერს ვაფორმებთ 30 მილიონში ვინმემ გამარკვიეთ ესეთი რაღაც დავიჯერო არ შეიძლება? ვინ რას გაიგებს
curva sud 27 მაი 2019 01:14
ციტატა: rossoneri1111
მოკლედ აწი რა იქნება მოდით მაგაზე ვიმსჯელოთ უი და ვაის ძახის აღარ აქ მნიშვნელობა რამე ისეთი დაწერეთ ვინმემ რო პოზიტიური იყოს ცოტა თორე დღეს რ დამეძინება ისე მაქ ნერვები, პირველ რიგში ბირთვი არ უნდა გაუშვან ამ გუნდის მოვიდეს სენსი მაგრამ არ წავიდეს წამყვანი ფეღბურთელი ბაკაიოკო უნდა გამოისყიდონ და თუ მაინც და მაინც ჯანდაბას გაუშვან დონარუმო 60 მილიონად და 2 ფეღბურთელი მოგვივა საკაიფო იგროკი, მეკარეზე კიდე რეინა დატოვონ და იყოს პირველი მეკარე აბა აზრი არ აქ ამ დონრუმს ყოლს როცა 100 დაგირტყვენ ყველს მინც ვერავინ იღებს მე მეტ შანს ვერ ვხედავ ინტერი უფრო მოიხოდებ ეხლა ცუდათააა საქმე

Birrvi dashlilia dzma chatvale vinc mogwons romanilidan dawyebuli gayidulia asprocentiani iluziebs nu sheiqmnit ramis

ციტატა: rossoneri1111
მოკლედ აწი რა იქნება მოდით მაგაზე ვიმსჯელოთ უი და ვაის ძახის აღარ აქ მნიშვნელობა რამე ისეთი დაწერეთ ვინმემ რო პოზიტიური იყოს ცოტა თორე დღეს რ დამეძინება ისე მაქ ნერვები, პირველ რიგში ბირთვი არ უნდა გაუშვან ამ გუნდის მოვიდეს სენსი მაგრამ არ წავიდეს წამყვანი ფეღბურთელი ბაკაიოკო უნდა გამოისყიდონ და თუ მაინც და მაინც ჯანდაბას გაუშვან დონარუმო 60 მილიონად და 2 ფეღბურთელი მოგვივა საკაიფო იგროკი, მეკარეზე კიდე რეინა დატოვონ და იყოს პირველი მეკარე აბა აზრი არ აქ ამ დონრუმს ყოლს როცა 100 დაგირტყვენ ყველს მინც ვერავინ იღებს მე მეტ შანს ვერ ვხედავ ინტერი უფრო მოიხოდებ ეხლა ცუდათააა საქმე

Gunds rodesac yleze kidia sakutari istoria im funds rogor unda uqomago 7welia yleze kidiat tradiciebi da chavikukes vuyurebt da me mazoxisti namdvilad ar var da imitomac yleze davikide
rossoneri1111
rossoneri1111 27 მაი 2019 01:11
მოკლედ აწი რა იქნება მოდით მაგაზე ვიმსჯელოთ უი და ვაის ძახის აღარ აქ მნიშვნელობა რამე ისეთი დაწერეთ ვინმემ რო პოზიტიური იყოს ცოტა თორე დღეს რ დამეძინება ისე მაქ ნერვები, პირველ რიგში ბირთვი არ უნდა გაუშვან ამ გუნდის მოვიდეს სენსი მაგრამ არ წავიდეს წამყვანი ფეღბურთელი ბაკაიოკო უნდა გამოისყიდონ და თუ მაინც და მაინც ჯანდაბას გაუშვან დონარუმო 60 მილიონად და 2 ფეღბურთელი მოგვივა საკაიფო იგროკი, მეკარეზე კიდე რეინა დატოვონ და იყოს პირველი მეკარე აბა აზრი არ აქ ამ დონრუმს ყოლს როცა 100 დაგირტყვენ ყველს მინც ვერავინ იღებს მე მეტ შანს ვერ ვხედავ ინტერი უფრო მოიხოდებ ეხლა ცუდათააა საქმე
nika acm 27 მაი 2019 01:09
ვკითხულობ კომენტარებს და სამი კომენტარის მერე კითხვა შემზიზღდა არა და ეხლა რო სპალს გაეთანაბრებინა და გავსულიყავით ასე არავინ ილაპარაკებდა ერთმა დაწერა მე მილანი უკვე 5 წელია ყლეზე მკიდიაო ავი მე თქვენნაირი ფანების არ მესმის და არც მჯერა მაშინ ყოველ წელს სხვა გუნდს უნდა უგულშემატკივრო ჩემთVის ეგ გულშემატკივრობა არაა ეს ჩემი პირადი აზრია და არავის შეურაწყოფას არ ვაყენებ და არ მჭირდება აქ გამოვარდნები უბრალოდ ჩემი აზრი დავაფიქსირე ამ კონკრეტული სიტუაციის მიმართ თორე რა თრაკშიც ვართ და ეს ყველაფერი რისი ბრალია მეც კარგად ვიცი
curva sud 27 მაი 2019 01:08
ციტატა: American
ციტატა: curva sud
Raze ishlit xalxo nervebs milans 1998 wlidan vqomagoba da pirvel turidan napolistan 0-2 dan rom wavaget davwere an gundis dedas sheveci metki da shansi ar aris 4istqo da aq xalxi gamigijda vapshe mekida milanis tamashebi am yle gundas gamo rogor unda ishalot nervebi gundshi sadac gatuzoa treneri im gundis dedis gandi movtyan da xelmdzgvaneloba kide vapshe aravin roa ar gyavdes ager ten haagis nairi treneveri bavshvisgan vatskvlas gamogicxobs da garuzo cxens an chokinas kessiesavit eg temaa da kidev ertxel am yle gundas dedas sheveci vapshe mkidia rom ar gavida kidev kaiegi rom ar gavida ligaze magars shevrcxvebodit imena magars atalanta upro karg pexburts iyomarebs ager naxet ex sadaa milan prosta aris torinos classis arcki tpui martla

Es bevrs ar esmis ak zma.

Sadac gatuzo treneria yvela gundis dedas shegecinaagmdegos me, da am shemtxvevashi, milanis!
Ici rato? Erti aravin gaatraka. Aba bicho.. Rac aman gaaketa napoltan da mere laziostan..

Vigebdit, samive cvlilebebi konda da drois gayvanis pontshi arcerti ar gamoiyena.

Aseti yleoba pexburtis istoriashi aravis axsovs da ak zogierti gatuzo unda darcheso.

Kakras exla darcheba gatuzo, aravis momyvanebi ar arian da gatuzo momaval cels ityvis ukve rom:

"chemtvis aravis utkvams rom Evropa Ligaze unda gavideto"

Bazari araa mikani 7 welia grandi agaraa amas sheeguet yvela ra yvela gundtan gagvichirdeba shemdegwelsac
Arigo 27 მაი 2019 01:08
მოსალოდნელია შემდეგი:
ლიგაზე იუვე ტრადიციულად 1/4 მაქსიმუმ 1/2 ფინალს ვერ გასცდება
ნაპოლი დიდი დიდი ჯგუფიდან გავიდეს, 1/8 ყველაზე შორს, სადამდეც წავა
ინტერი? გააჩნია ჯგუფს, თუ გაუმართლა, გავა, დიდი ალბათობით ევროპალიგაზე გააგრძელებს
ატალანტა? თუ ევროპალიგაზე გადაინაცვლა, ეგეც საქმე იქნება! მე პირადად მინდა მაგათი ჯგუფში 3 ადგილი და მერე ევროპალიგა (2/3 ფრონტის ამბავია)

გატუზოს სასარგებლოდ ის შეიძლება ითქვას, რომ წელს უკეთესი შედეგით დაასრულა სერიალი,ვიდრე შარშან და იმის წინ(ნუ ვინც იყო მწვრთნელი)

წასასვლელი ვინცაა გუნდიდან, სავარაუდოდ წავა
აბატე,მონტოლივო,სტრინიჩი,ბილია,ბერტოლაჩი, ალბათ საპატაც, სავარაუდოდ, კასტილიეხოსაც შეელევიან, შესაძლოა ლაქსალტსაც და მაურისაც, შეიძლება კუტრონეც...

მუსაჩიოს ადგილას ალბათ კალდარა ჩაჯდება და შუა ხაზზე 2-3 საიმედო კადრს მოიყვანენ (მე სენსი და ტონალი მინდა), ბონავენტურაც დაბრუნდება და გადაღლა-ტრამვების ფონზე გუნდს სტაბილურობას შეუნარჩუნებენ

ყველაზე მძიმე და გადამწყვეტი გამოდგა 4 მატჩიანი პერიოდი, დერბის მერე, სადაც გუნდმა 12 დან 1 ქულა აიღო მხოლოდ, ეს ტრამვების, გადაღლის და არასატანადო სკამის შედეგიც იყო! ეს გარკვეული გამოცდილებაცაა

შარშან კითხვა იმაში იყო, შევინარჩუნებდით თუ არა ადგილს ევროპალიგაზე
წელს ვიჭიდავეთ ჩ/ლიგის ადგილისა და ოთხეულისათვის
გავსულიყავით ლიგაზე?უცებ სასწაულები არ დაგვეტრაილებინა!შევრცხვებოდით და თავდაჯერებულობაც დაიკარგებოდა... აგერ, 4-5 წელი სჭირდებათ გუნდებს, რომ ლიგაზე სტაბილურად 1/4-1/2 ფინალებამდე მიაღწიონ ხოლმე, დიდი ფინანსებითა და მონდომებით

ამიტომ მონდომება და მოთმინებაა საჭირო
გუნდს ყავს ბირთვი, ცოტა კიდევ გაძლიერდება, ახალგაზრდული შემადგენლობაა და გამოცდილებას მიიღებს
წელს ევროპალიგაზეც ვიჭიდავებთ და შემადგენლობას შეკრავს რინო, ან ვინც იქნება მისი შემცვლელი
გაისად ლიგის საგზური ჩვენია(სკუდეტის ვერ დაგპირდებით)
72-73 ქულას დავაგროვებთ და 3 ადგილით გავალთ

კომენტარის დამატება

კოდის განახლება
* გაიარეთ საიტზე ავტორიზაცია, რაც კომენტარის დატოვების პროცედურას გაგიმარტივებთ
რეკლამა

დანაკლისი
დისკვალიფიცირებული: არავინ
ტრავმირებული: კალდარა, ბონავენტურა

გამოკითხვა

ეთანხმებით "მილანის" გადაწყვეტილებას ევროპა ლიგიდან თავის მოხსნასთან დაკავშირებით?

რეკლამა
Image
შემოგვიერთდით
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image