გატუზოს შემცვლელის კიდევ ერთი ვარიანტი გამოჩნდა

image
"მილანში" მინი რევოლუცია მწიფდება. დიდი ალბათობით, გუნდს ლეონარდო დატოვებს და მას უკან ჯენარო გატუზოც მიყვება. ივან გაზიდისმა ლუკას კამპოსთან შეთანხმებას მიაღწია, თუმცა ვინ იქნება ახალი მწვრთნელი, ეს ჯერ კიდევ უცნობია.

"როსონერის" უამრავ მწვრთნელს უკავშირებენ, თუმცა ჰორიზონტზე ახალი სახე გამოჩნდა: რობერტო დე ზერბი, რომელიც ამჟამად "სასუოლოს" დამრიგებელია. "Sportmediaset"-ის მტკიცებით, ლომბარდიული გრანდის შეფობას მისი გაწვრთნილი გუნდი ძალიან მოსწონთ.

დე ზერბის მიწვევა "ლაციოსაც" სურს, რომელიც სიმონე ინძაგის შემცვლელის ძიებაშია. რობერტოს "მილანის" დახმარება შემდეგ ტურშიც შეუძლია იმ შემთხვევაში, თუ "ატალანტასთან" ფრეს მაინც გამოკრავს ხელს.
скачать dle 10.5фильмы бесплатно

კომენტარები 58

მისტერ X
მისტერ X 27 მაი 2019 11:35
როდის უნდა მიხვდნენ რომ მწვრთნელი კიარა ფეხბურთელები უნდა შეცვალონ წარმატების მიღწევა თუ უნდათ : ) ამ წლების განმავლობაში სულ მწვრთნელი მწვრთნელი, დავიჯერო ერთი არ იყო ისეთი დონის რო ლიგაზე გაეყვანა გუნდი ? 50% ნაგავი ფეხბურთელები გვყავს და ეგაა მიზეზი მეტი არაფერი !
gogi1984 26 მაი 2019 13:19
გატუზო: ლიგაზე თუ გავედით 10 წლიან გაუპარსავ წვერს გავიპარსავ. მე არვიცი გოალ გე ზე რა დევს მაგრამ ფაქტია ლიგა არის მილანის გადამრჩენელი
სტატიები დაწერეთ ხალხი არ ხართ?
Zoro
Zoro 26 მაი 2019 12:34
4 turis win bakayokoze gancxadeba gaaketa gatuzom da vtqvi psiqologiuri momentia naxavt otxive darchenil tamashs moigebstqo da 3 ukve moigo. Marto gatuzoze dabraleba ar ivargebs mtlianad jogia milani da yvelas bralia pegburtelebian mwvrtnelian gulshematkivrianat.
gogi1984 26 მაი 2019 11:12
ციტატა: superkaka22
ციტატა: rossoneri1111
მილანის მთავარმა მწვრთნელმა, ჯენარო გატუზომ, “როსონერის“ ჩემპიონთა ლიგაზე, შესაძლო, ვერ გასვლაზე საინტერესო კომენტარი გააკეთა.

“ვთქვი, რომ მეხუთე ადგილი ჩვენთვის ჩავარდნა არ იქნება, რადგან უკვე ისედაც იმაზე მეტი ქულა დავაგროვეთ, ვიდრე ბოლო რამდენიმე სეზონში. კლუბში ჩემთვის არავის უთქვამს, რომ ჩემპიონთა ლიგაზე გასვლა სავალდებულოა“

სპალთან თამაშის წინ ფსიქოლოგიური დაძაბულობის მოსახსნელად თქვა

ღადაობთ? გატუზოს არ უნდა ლიგა? რომელ მწვრთნელს არ უნდა ლიგა. ფსიქოლოგიური მომენტია მეტი არაფერი
American 25 მაი 2019 23:50
ციტატა: rossoneri1111
მილანის მთავარმა მწვრთნელმა, ჯენარო გატუზომ, “როსონერის“ ჩემპიონთა ლიგაზე, შესაძლო, ვერ გასვლაზე საინტერესო კომენტარი გააკეთა.

“ვთქვი, რომ მეხუთე ადგილი ჩვენთვის ჩავარდნა არ იქნება, რადგან უკვე ისედაც იმაზე მეტი ქულა დავაგროვეთ, ვიდრე ბოლო რამდენიმე სეზონში. კლუბში ჩემთვის არავის უთქვამს, რომ ჩემპიონთა ლიგაზე გასვლა სავალდებულოა“

Aseti yle ginaxavt?
Da esaa legenda?

Ase vinme, romelime grandis treneri ityoda?
Qutaisis torpedos treneri ar ityvis amas.

Ra zaan dodo ylea, echvi arc mepareba rom amas ityoda imdenad zaan chamosxmaa.

Amas sanam ar gaagdeben camsvleli araa da amis mere rac aman aketa da exla Es tkva amas milani uyvars?

Imdeni amas movtyan azrovneba ro tvinis natamali ar qonda arc roca igroki iyo da arc roca "treneria" !!
Oto
Oto 25 მაი 2019 23:19
გაზიდისი ალეგრისთან აწარნოებს მოლაპარაკებებსო.რამდენად შეეფერება სიმართლეს არ ვიცი.

რუსულ საიტზე წავიკითხე
ციტატა: rossoneri1111
მილანის მთავარმა მწვრთნელმა, ჯენარო გატუზომ, “როსონერის“ ჩემპიონთა ლიგაზე, შესაძლო, ვერ გასვლაზე საინტერესო კომენტარი გააკეთა.

“ვთქვი, რომ მეხუთე ადგილი ჩვენთვის ჩავარდნა არ იქნება, რადგან უკვე ისედაც იმაზე მეტი ქულა დავაგროვეთ, ვიდრე ბოლო რამდენიმე სეზონში. კლუბში ჩემთვის არავის უთქვამს, რომ ჩემპიონთა ლიგაზე გასვლა სავალდებულოა“

სპალთან თამაშის წინ ფსიქოლოგიური დაძაბულობის მოსახსნელად თქვა
rossoneri1111
rossoneri1111 25 მაი 2019 21:48
მილანის მთავარმა მწვრთნელმა, ჯენარო გატუზომ, “როსონერის“ ჩემპიონთა ლიგაზე, შესაძლო, ვერ გასვლაზე საინტერესო კომენტარი გააკეთა.

“ვთქვი, რომ მეხუთე ადგილი ჩვენთვის ჩავარდნა არ იქნება, რადგან უკვე ისედაც იმაზე მეტი ქულა დავაგროვეთ, ვიდრე ბოლო რამდენიმე სეზონში. კლუბში ჩემთვის არავის უთქვამს, რომ ჩემპიონთა ლიგაზე გასვლა სავალდებულოა“
რაარის დავიჯერო რამე არ არი ახალი ადმინებო აქ ბიჭები ზოგიერთი უფრო წერს თქვენზე მეტ სიახლეს ჩაკვდა საიტი ვაფშე
ციტატა: Arigo
Superkaka
ბებერი კოშელნი? ბლეფია
მხითარიანი?!მილანი ვერ გადაუხდის იმდენს, რასაც ეპლ-ში უხდიან
ამიტომ შანსი მცირეა
https://www.numbeo.com/cost-of-living/compare_cities.jsp?country1=Italy&country
2=United+Kingdom&city1=Milan&city2=London&tracking=getDispatchComparison
ეს იქნება გადამწყვეტი, სად უფრო ძვირია ცხოვრება და რამდენად, ხელფასთან შედარებით
და თან კიდევ, არა მგონია 30 წლის ფეხბურთელის მოყვანა ამდენად მოინდომონ

რუსულ საიტზე წერია თორე მე არცერთი მინდა და არც მეორე და რომანას წასვლა ხო ვაბშე
Arigo 25 მაი 2019 19:50
Superkaka
ბებერი კოშელნი? ბლეფია
მხითარიანი?!მილანი ვერ გადაუხდის იმდენს, რასაც ეპლ-ში უხდიან
ამიტომ შანსი მცირეა
https://www.numbeo.com/cost-of-living/compare_cities.jsp?country1=Italy&country
2=United+Kingdom&city1=Milan&city2=London&tracking=getDispatchComparison
ეს იქნება გადამწყვეტი, სად უფრო ძვირია ცხოვრება და რამდენად, ხელფასთან შედარებით
და თან კიდევ, არა მგონია 30 წლის ფეხბურთელის მოყვანა ამდენად მოინდომონ
მხითარიანით და კოშელნით ინტერესდება მილანიო და რომანიოლის არ ეშვებიან ბოზებიო. თუ მაგ ნაბიზვრებთან გადავიდა მაგარი პაზორი იქნება.
Paqueta 25 მაი 2019 18:07
Cocxlebi xart? Siaxle dadet raime, tyvili an martali!!!
Arigo 25 მაი 2019 17:26
თუ დე ზერბი მოიყვანეს, კითხვა ჩნდება: გატუზოზე ნაკლებად კვალიფიციურია და საქმის ცოდნაში აქვს პრობლემა?
შემტევი სტილის მიმდევარია, ეს დავინახე, სასუოლო ნებისმიერთან ისე თამაშობს, სულ ფეხებზე კიდია ავტორიტეტი
ნუ დასკარგი არაფერი აქვს,ეს იძლევა ფსიქოლოგიურ უირატესობას
Demegogailia
Demegogailia 25 მაი 2019 16:48
de zerbi dzalian dzalian magari treneria, shexedet sasuolos stils shetevis garda araferi ar ainteresebt. burtis floba aqvt absoluturad yvelastan. ai de zerbi unda miiyvano awyobil gundshi da arc sheemchnevs ise gaudzgveba. Chven ki avtoriteti treneri gvinda (tu dzlieri treneri moyavt mivesalmebi..magram tu vera mashin inzaghi s da jardims egec mirchevnia da gatuzo c! Romelmac y ze gadairtya 2 weli zedized Inzaghi! ) minda vengeri,minda alegric (2wlit) am gunds chirdeba avtoriteti treneri
ინტერის უტრაკობდედას არ გავარტყი რა ჩემ ფეხებს აკეთებს ლიგაზე რომ გადის?? ხან ვინ ათრევს და ხან ვინ. ამიტომ ემპოლს ვქომაგობ მთელი გულით რომ გატყნას ეგ ბოზანკალა გუნდი. ატალანტას პროექტი აქ და 1 სეზონიანი არ იქნება შეიძლება გაისად ვერ მოხვდეს ოთხეულში მაგრამ სულ იტრიალებს ევრო ტურნირებზე
Arigo 25 მაი 2019 14:55
და კონტე ფიქრობთ, რომ რაიმეს იზმას ინტერში?! CY მოიგებს, მაქსიმუმ იტალიის თასი დადოს!
ინტერს კონტე კი არა ლიპი-კაპელო-ტრაპატონის კონსილიუმი რომ შეიკრიბოს, ვერც ის უშველის

რაოდენ საზიზღარი სულის გუნდია, იმდენად ჟოზე მოუხდა!
კონტეს ის მისია აქვს, რომ იუვეს ძალაუფლების შერყევაზე იმუშაოს... გაისად იუვე მოიგებს სერიალს, მაგრამ არა 90,95,100 ქულით, არამედ 77-80 ით და ბოლო ტურებში... ჩვენ გავალთ 3-ზე და 2 ქულით გავასწრებთ ინტერს, ინტერი თავის მხრივ ქულებს ააძრობს იუვეს და იმის მომდევნო სეზონი უკვე ჩვენი საჩემპიონო იქნება

დე ზერბი არა მგონია, უფრო ბოაში-ჟარდიმი-ვენგერიდან ერთ-ერთი ან სიმონე ინძაგის მოიყვანენ
იუვეს კიდევ სარიც უ***ია
Nero საიტზეა
Nero 25 მაი 2019 14:53
ტუტოსპორტი - სენსის უკვე შეუძლია თავს მილანის ფეხბურთელი დაუძახოს
rossoneri1111
rossoneri1111 25 მაი 2019 10:22
ციტატა: interinio
წარმატებას გისურვებთ მილანის ფანებს, იმედია ლიგაზე დაბრუნდებით, ჩვენს ხარჯზე არა ოღონდ))))) მილნის ლიგაზე გასვლა ინტერისთვისაც არის კარგი, რადგან რეალური კონკურენცია გაჩნდება იტალიურ ფეხბურთში და არ იქნება 1 გუნდის დომინაცია, ძლიერი მილანი ავტომატურად გამოიწვევს ძლიერ ინტერს. თქვენი და ჩვენი მთავარი პრობლემა ძირითადად იყო მწრთვნელი, კარგი მწრთვნელის ხელში დიდი ხნის გადაჭრილი იქნებიდა ეს პრობლემა, მიუხედავად იმისა რომ იმ მილანში და იმ ინტერში რაც მახსოვს, ეხლა ვინც გვყავს 70 პროცენტი ძირითადში არ იქნებიდნენ. წესით ატალანტს უნდა ამოვარდეს ლიგის ზონიდან რადგან ერთჯერადი გუნდი და ვერაფერდ ვერ იზამს, იტალიური ფეხბურთი კი დაზარალდება. ვნახოთ რა იქნება, თავისთავად ჯერ ინტერს ვუსურვებ ლიგაზე გასვლას და მერე თქვენ))) ნუ მგონის უპრობლემოდ უნდა მოვიგოთ, კონტეს მოყვანას და კარფი ტრანსფერების დადებას იმედია ჰაერზე არ ვაპირებთ.

.იუვეს მოეტყნას დედა და ჯნდაბას ინტერი და მილანი იყოს ერთმნეთის კონკურენტები პირველი ადგილისთვის. დასამალი არფერია მძულს ინტერი და ვიცი რო შენც გძულს მილანი სხვანირად ვერც იქნება, მაგრამ იუვეზე მეტად არაფერი არ მეზიზღებ ეგ ტრაკის მიმცემები ლიჯბი ვინმეთი დაინტერესდეს მილანი ეგრევე ყიდულობენ ჭირდებათ თუ არ ჭირდებათ და ლპობენ სკმზე, გუნდების კონკურენციიის მუხედავად ორივე გუნდის ფნებმა ერთმანეთს პატივი უნდ ცენ და არც ინტერის არც მილანის ფნობამ ერთმანეთს შეურაცყოფა არ უნდა მიაყენონ მითუმეტეს ქართველებმა, კიბატონო თამაშის მომენტში შეგვიძლია ერთმანეთს ისეთი რამ უთხრათ რო გავამწაროთ სწორეთ ესაა ფეღბურთი რო უნდა იკამათო იმაზე ვისიი გუნდი უკეთესია მაგრამ თამაშის გარეთ ყველა რთმანეთის მეგობარია საქრთველოს არ აქ იმხელა ფუფუნება რო ერთმანეთი მტრებად ვაქციოთ. პს ისე რო იცოდე 7 ლიგას არამგონია როდემსე შეწვდეთ :დ

კომენტარის დამატება

კოდის განახლება
* გაიარეთ საიტზე ავტორიზაცია, რაც კომენტარის დატოვების პროცედურას გაგიმარტივებთ
გამოკითხვა

5 ბალიანი სისტემით, როგორ შეაფასებდით "მილანის" სატრანსფერო პოლიტიკას?


დანაკლისი
დისკვალიფიცირებული: მუსაკიო
ტრავმირებული: კალდარა

რეკლამა
Image
შემოგვიერთდით
მულტიმედია
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image