LIVE | "მილანი" - "ფროზინონე"

image
შემადგენლობები

"მილანი" (4:3:3): დონარუმა; აბატე, მუსაკიო, რომანიოლი, როდრიგესი; კესიე, ბაკაიოკო, ჩალჰანოღლუ; სუსო, პიონტეკი, ბორინი.

სათადარიგოთა სკამი: ა. დონარუმა, პლიცარი, ბილია, მაური, კასტილეხო, ზაპატა, ბერტოლაჩი, მონტოლივო, ლაქსალტი, კონტი, სტრინიჩი, კუტრონე.

"ფროზინონე" (3:5:2): ბარდი; ბასტოსი, ბრინეტი, არიაუდო, ბოლდანიგა; ბეგეტო, მაიელო, სამარკო, პაგანინი, ზამპანო; ტროტა, კიანო.

სათადარიგოთა სკამი: იაკობუჩი, დიონისი, გიგლიონე, კრანჩი, კაპუანო, კასატა, კიოფანი, სიმიში, ერიკო, ვალცანია, პინამონტი, მოლინარო.


მატჩის პირდაპირი ტრანსლაციის ბმული: ბმული #1 скачать dle 10.5фильмы бесплатно

კომენტარები 87

JAO_MILAN 20 მაი 2019 19:40
ყოჩაღ სპალს ამ მილანმა როგორ უნდა მოუგოს, მილანის თამაში მაფიქრებს ინტერ ატალანტას თამაშებზე მეტად
gogi1984 20 მაი 2019 16:11
რატო უნდა მძულდეს ინტერი იუვეზე ძაან როცა ისევ ერთი სტადიონის აშენებაზეა საუბარი. აი იუვე კი თავისი თამაშის გადატანით და თავის მსაჯებიანად მოუტყან დამაარსებელი, ხო მიხვდით რო ბოზანდარა გუნდია და დიდი მტერი მილანის. რონალდოს იმედი გვქონდა და რეები მაზა საღოლ მაგას, დონარუმას დაუმატეთ კიდე ერთი მილიონი ხელფასში რა ბურთი გამოაგდო 87 ე წუთზე გეგონება ძელს მოხვდაო ისეთი უკურეაქცია ქონდა ბურთს. აბა ვის დაუდო სანაძლეო ინტერი ატალანტადან ერთერთი რო გატეხავს? უფრო ატალანტას გატეხვა მგონია დაჟე წაგებით გატეხვა, მილანი მოიგებს სპალთან
Arigo 20 მაი 2019 15:53
ორი შავ-ლურჯ ფერებიანი გუნდი და ტანაც იტალიური, რომელიც სან-სიროზე ითამაშებს,(ატალანტას სტადიონის გამო), უეფას დააბნევს, ამიტომ ერთ-ერთის მაგივრად ჩვენ გავალთ galliani hands
სასურველია თუ ჩვენ და ატალანტა ვიქნებით ლიგაზე
American 20 მაი 2019 14:26
ციტატა: demegogailia
gavalt mister American ligaze damshvidi!
milani gava))) sasuolos imedi maq da daje empolisic! sasuolodan sensi berardi da duncani dedasmoitynaven! Yavt (chemi grma rwmenit yvelaze shemtevad moazrovne mevrtneli de zerbi) romelsac vakvirdebi kai xania ukve. Empoli Dan di lorenzo dzaan magari bichia prosta super! Magasac moviyvandi. da yvelas mogiwodebt daijeret uqomaget da mogecet iqneb..ver gavalt da profesoroba martiviaa, da magit rame axals ar idzaxit! gavalt gavaaaalt da dzmurad daijeret eg forza Milan ❤️

Chems azrs vcer tore egre yvirili gavalt gavalt gavalt ravi.
Spaltan gasvla gvakvs. Spali romelic saxlshi zalian zlierad tamashis yvelastan.
Ratkma unda gmertma gisminos da neta gavidet, chemze bednieri sheizleba arc aravin iyos mara me piradad imedia kiar mak gadacuruli, ara, ubralod ar mgonia tko
rossoneri1111
rossoneri1111 20 მაი 2019 13:54
ციტატა: Oto
Zurius

დღესდღეობით იტალიაში ვინც ხარისხიან და სანახაობრივ ფეხბურთს თამაშობს ეს ატალანტაა და ნამდვილად იმსახურებას ლიგას.მეორე საკითხია რამდენად გაქაჩავს ლიგაზე მაგრამ თუ 4 ბობოლა ქვეყნიდან 4 ყველაზე ძლიერი გუნდი უნდა გავიდეს ლიგაზე მაშინ ატალანტა ნამდვილად უნდა გავიდეს.

ჩვენც უნდა გავიდეთ ოღონდ ინტერის მაგივრად :დდდ

მეც მაგრად მომწონს და თუ სამართალია ატალანტა უნდა აგვიდეს და ჩვენ ჩავრჩეთ მაგრამ ეხლა ყ... მკიდია სამართალი უნდა გავიდეთ ჩვენ
Oto
Oto 20 მაი 2019 13:46
Zurius

დღესდღეობით იტალიაში ვინც ხარისხიან და სანახაობრივ ფეხბურთს თამაშობს ეს ატალანტაა და ნამდვილად იმსახურებას ლიგას.მეორე საკითხია რამდენად გაქაჩავს ლიგაზე მაგრამ თუ 4 ბობოლა ქვეყნიდან 4 ყველაზე ძლიერი გუნდი უნდა გავიდეს ლიგაზე მაშინ ატალანტა ნამდვილად უნდა გავიდეს.

ჩვენც უნდა გავიდეთ ოღონდ ინტერის მაგივრად :დდდ
rossoneri1111
rossoneri1111 20 მაი 2019 13:24
ციტატა: zurius
ციტატა: Oto
გაორებული გრძნობა მაქვს.ერთი რომ ბოლომდე იმედს არ ვკარგავ რომ მაინც გავძვრებით ლიგაზე და მეორე ის რომ თითქოს შეგუებული ვარ რომ ვერ გავალთ და აღარ ვნერვიულობ.კაროჩე რა დედაც ვატირრე ამათი.ახლა ოფიციალურად ლიგაზე უნდა ვიყოთ :@@რომ არა სულელური შეცდომები

ზუსტად ეგეთი შერეული გრძნობები მაქვს მეც ძმაო ))
თან ატალანტაც სიმართლე გითხრა მაგრად მესიმპატიურება, ჩვენი პირდაპირი კონკურენტი რომ არ იყოს მაგრად ვუბალელშიკებდი გასვლას, მართლა დაიმსახურეს!
ბოლო ტურში შეიძლება ისეც მოხდეს რომ ინტერი ჩარჩეს და მილანი ატალანტა გავიდნენ, ემპოლი რა უქნა ტორინოს ნახეეთ? მაგარი დაქოქილები არიან და ბოლო ტურში უეჭველი გამარჯვებისთვის იბრძოლებენ, განსხვავებით სპალისგან და სასუოლოსგან რომლებმაც თავიანთი პროგრამა მინიმუმები გაინაღდეს!
ასეთი დაძაბული ბოლო ტური ლიგისთვის ბრძოლაში ჯერ არ მახსოვს ))

ინფორმაცია გავრცელდა, სენსი ფაქტიურად მილანელია, 13 მილიონი + ლოკატელი (25მლნ), 5 წლიანი კონტრაქტი წელიწადში 2 მლნ. სენსი მილანში სახლს ეძებსო.
კარგია

ეგ თუ მართალია მაშინ სასუოლო არ დაიკიდებს მაგ თამაშს სენსის დავიჯერო ლიგა არ უნდა?
zurius 20 მაი 2019 13:21
ციტატა: Oto
გაორებული გრძნობა მაქვს.ერთი რომ ბოლომდე იმედს არ ვკარგავ რომ მაინც გავძვრებით ლიგაზე და მეორე ის რომ თითქოს შეგუებული ვარ რომ ვერ გავალთ და აღარ ვნერვიულობ.კაროჩე რა დედაც ვატირრე ამათი.ახლა ოფიციალურად ლიგაზე უნდა ვიყოთ :@@რომ არა სულელური შეცდომები

ზუსტად ეგეთი შერეული გრძნობები მაქვს მეც ძმაო ))
თან ატალანტაც სიმართლე გითხრა მაგრად მესიმპატიურება, ჩვენი პირდაპირი კონკურენტი რომ არ იყოს მაგრად ვუბალელშიკებდი გასვლას, მართლა დაიმსახურეს!
ბოლო ტურში შეიძლება ისეც მოხდეს რომ ინტერი ჩარჩეს და მილანი ატალანტა გავიდნენ, ემპოლი რა უქნა ტორინოს ნახეეთ? მაგარი დაქოქილები არიან და ბოლო ტურში უეჭველი გამარჯვებისთვის იბრძოლებენ, განსხვავებით სპალისგან და სასუოლოსგან რომლებმაც თავიანთი პროგრამა მინიმუმები გაინაღდეს!
ასეთი დაძაბული ბოლო ტური ლიგისთვის ბრძოლაში ჯერ არ მახსოვს ))

ინფორმაცია გავრცელდა, სენსი ფაქტიურად მილანელია, 13 მილიონი + ლოკატელი (25მლნ), 5 წლიანი კონტრაქტი წელიწადში 2 მლნ. სენსი მილანში სახლს ეძებსო.
კარგია
Oto
Oto 20 მაი 2019 12:01
გაორებული გრძნობა მაქვს.ერთი რომ ბოლომდე იმედს არ ვკარგავ რომ მაინც გავძვრებით ლიგაზე და მეორე ის რომ თითქოს შეგუებული ვარ რომ ვერ გავალთ და აღარ ვნერვიულობ.კაროჩე რა დედაც ვატირრე ამათი.ახლა ოფიციალურად ლიგაზე უნდა ვიყოთ :@@რომ არა სულელური შეცდომები
demegogailia
demegogailia 20 მაი 2019 11:55
gavalt mister American ligaze damshvidi!
milani gava))) sasuolos imedi maq da daje empolisic! sasuolodan sensi berardi da duncani dedasmoitynaven! Yavt (chemi grma rwmenit yvelaze shemtevad moazrovne mevrtneli de zerbi) romelsac vakvirdebi kai xania ukve. Empoli Dan di lorenzo dzaan magari bichia prosta super! Magasac moviyvandi. da yvelas mogiwodebt daijeret uqomaget da mogecet iqneb..ver gavalt da profesoroba martiviaa, da magit rame axals ar idzaxit! gavalt gavaaaalt da dzmurad daijeret eg forza Milan ❤️
თუ ევროპა ლიგაზე გავედით რატო უნდა მოვიხსნათ თავი გათამაშებიდან არ მესმის, რამდენი ფეხბურთელია ვისაც სათამაშო დრო არ ეძლევა ახალგაზრდები არიან და მისცეს ევროპა ლიგაზე თავის გამოჩენის საშუალება პლიცარი მალდინი ტსადჟუ დჟალო სიმიჩი (დაბრუნდება ფროზინონედან)ტორასი აბანდა კუტრონე ლაქსალტი და მაური(თუ დარჩება ) მიჩელისი სალა კაპანინი ცუდი იქნება ?
rijkaard საიტზეა
rijkaard 20 მაი 2019 11:01
ციტატა: American
ციტატა: Nero
დავიჯერო ინტერი ატალანტადან ორივე მოიგებს ბოლო ტურს?

Interic saxlshi tamashobs da atalantac.
Ase rom daijere zmao.
Orive moigebs da ai milani ar mgonia daje ro spaltan gasvla moigos aseti siroba tamashit.

Rogor pikorb an atalanta an interi saxlshi tavis tamashebs ver moigeben da milans dautmoben ligas? Eg xo zgaparia.

Amito vagine gatuzos mkvdari da cocxali rac bolo turebshi dakarga qulebi da kide vitom im mtavrobas ro xedaven ijvavs milani utrenerobit da treneri ver ipoves.

Nebismieri treneri moeyvanat da dges ukve ligaze viknebodit.

მიუხედავად იმისა, რომ იტალიის ჩემპიონი (იუვენტუსი) და ვერცხლის პრიზიორი (ნაპოლი) კარგა ხანია გაირკვა, სერია A-ს ფინიში მეტად დაძაბულია. ჩემპიონთა ლიგის დარჩენილი 2 საგზურისთვის გააფთრებული ბრძოლა მიმდინარეობს.

19 მაისს, ბოლოსწინა ტურში მეტად საინტერესო მატჩები ჩატარდა.

უმოტივაციო "იუვენტუსმა" საკუთარ მოედანზე ძლივს მიაღწია მანჯუკიჩის გოლით ფრეს "ატალანტასთან". ბერგამოული გუნდი საერთოდ ამ სეზონის აღმოჩენაა, მესამე ადგილზე გადავიდა და ჩემპიონთა ლიგაზე გასვლაზე აცხადებს პრეტენზიას. "ატალანტა" პირველი იტალიური გუნდია, რომელმაც მიმდინარე სეზონში ყველა ტურნირზე 100 გოლი გაიტანა.

"ნაპოლიმ" სახლში 4:1 დაამარცხა "ინტერი". დუბლი ესპანელმა ნახევარმცველმა ფაბიან
რუისმა შეასრულა.

"მილანმა" სახლში 2:0 მოუგო "ფროსინონეს".

უკანასკნელი ტურის წინ მესამე პოზიციაზე 66 ქულით "ატალანტაა", ამდენივე ქულა აქვს "ინტერს", მაგრამ ბურთების უარესი შეფარდებით ჩამორჩება. 65 ქულით მეხუთე ადგილი "მილანს" უკავია, ხოლო 63 ქულით მეექვსეზე "რომაა".

ტურინი. "ალიანზ სტადიუმი"
იუვენტუსი - ატალანტა 1:1
გოლები: 0:1 ილიჩიჩი (33), 1:1 მანჯუკიჩი (80)
გაძევება: ბერნარდესკი (90+2)

ნეაპოლი. "სან პაოლო"
ნაპოლი - ინტერი 4:1
გოლები: 1:0 ზელინსკი (16), 2:0 მერტენსი (61), 3:0 ფაბიან რუისი (71), 4:0 ფაბიან რუისი (78), 4:1 იკარდი (81, პენ)

მილანი. "სან სირო". 61 765 მაყურებელი
მილანი - ფროსინონე 2:0
გოლები: 1:0 პიონტეკი (57), 2:0 სუსო 66)
გამოუყენებელი პენალტი: გიანო (50, ფროსინონე)

26 მაისს, უკანასკნელ ტურში ერთმანეთს ხვდებიან:

ატალანტა - სასუოლო
ინტერი - ემპოლი
სპალი - მილანი
რომა - პარმა


გამოცდილი კაცი ხარ ფეხბურთში მტავლის მნახველი და უნდა გახსოვდეს თუნდაც სერია A ში ბოლო ტურში დაკარგული საპრიზო ადგილებიც და ჩემპიონობებიც ასე რომ ვნახოთ მითუმეტეს ემპოლიმ ისეთი თამაშები გააკეთა რომ განწირული ყოველთვის უფრო საშიშია.
rossoneri1111
rossoneri1111 20 მაი 2019 09:14
მე მგონია რო ინტერი ატალანტადაც ერთი გატეხავს, ვამბობდი რო იუვე არ მოიგებდა მაგრამ არც წააგებდა დავდე ფრეზე და მოვიგე კიდეც, ეხლა რაც შეეხება მილანს როგორც წავიკითხე თუ მილანი უეფაზე გავა ავტომატურად მოიხსნის თავს უეფას ლიგიდანო და მხოლოდ სერია ა დასჯერდება რადგან ლიგაზე გასვლა უფრო მარტივი ამოცნა იქნება როცა ერთ ფრონტზე იქნება გუნდიო, გატუზოს კიდე უბაზრია ამ მილანისთვის 5 ადგილი ცუდი არააო და რატო როცა შეგვეძლო 3 ადგილზე ვყოფილიყავით აი პარმასთან ფრემ რა გვიქნა თორე გასულები ვიყავით ის თამაში რო მოგვეგო რა ჯარიმა გაგვიტანეს თორე ეხლა ლიგაზე ვიქნებოდით საწყენია ძააან მაგრამ რაც არი არი, აჰა ანჩელოტიმ გვიჯიგრა პლიუს ამას ვიცოდი ნაპოლი გახევდა ინტერს კულიბალის გამო არ აპატიებდენ რა ინტერში გაუკეთეს მაგ კაცს, ვნახოთ რა იქნება ჩვენ ჩვენი უნდ ამოვიგოთ და ალბათ რომელიმე გატეხავს
American 20 მაი 2019 04:44
ციტატა: Nero
დავიჯერო ინტერი ატალანტადან ორივე მოიგებს ბოლო ტურს?

Interic saxlshi tamashobs da atalantac.
Ase rom daijere zmao.
Orive moigebs da ai milani ar mgonia daje ro spaltan gasvla moigos aseti siroba tamashit.

Rogor pikorb an atalanta an interi saxlshi tavis tamashebs ver moigeben da milans dautmoben ligas? Eg xo zgaparia.

Amito vagine gatuzos mkvdari da cocxali rac bolo turebshi dakarga qulebi da kide vitom im mtavrobas ro xedaven ijvavs milani utrenerobit da treneri ver ipoves.

Nebismieri treneri moeyvanat da dges ukve ligaze viknebodit.

მიუხედავად იმისა, რომ იტალიის ჩემპიონი (იუვენტუსი) და ვერცხლის პრიზიორი (ნაპოლი) კარგა ხანია გაირკვა, სერია A-ს ფინიში მეტად დაძაბულია. ჩემპიონთა ლიგის დარჩენილი 2 საგზურისთვის გააფთრებული ბრძოლა მიმდინარეობს.

19 მაისს, ბოლოსწინა ტურში მეტად საინტერესო მატჩები ჩატარდა.

უმოტივაციო "იუვენტუსმა" საკუთარ მოედანზე ძლივს მიაღწია მანჯუკიჩის გოლით ფრეს "ატალანტასთან". ბერგამოული გუნდი საერთოდ ამ სეზონის აღმოჩენაა, მესამე ადგილზე გადავიდა და ჩემპიონთა ლიგაზე გასვლაზე აცხადებს პრეტენზიას. "ატალანტა" პირველი იტალიური გუნდია, რომელმაც მიმდინარე სეზონში ყველა ტურნირზე 100 გოლი გაიტანა.

"ნაპოლიმ" სახლში 4:1 დაამარცხა "ინტერი". დუბლი ესპანელმა ნახევარმცველმა ფაბიან
რუისმა შეასრულა.

"მილანმა" სახლში 2:0 მოუგო "ფროსინონეს".

უკანასკნელი ტურის წინ მესამე პოზიციაზე 66 ქულით "ატალანტაა", ამდენივე ქულა აქვს "ინტერს", მაგრამ ბურთების უარესი შეფარდებით ჩამორჩება. 65 ქულით მეხუთე ადგილი "მილანს" უკავია, ხოლო 63 ქულით მეექვსეზე "რომაა".

ტურინი. "ალიანზ სტადიუმი"
იუვენტუსი - ატალანტა 1:1
გოლები: 0:1 ილიჩიჩი (33), 1:1 მანჯუკიჩი (80)
გაძევება: ბერნარდესკი (90+2)

ნეაპოლი. "სან პაოლო"
ნაპოლი - ინტერი 4:1
გოლები: 1:0 ზელინსკი (16), 2:0 მერტენსი (61), 3:0 ფაბიან რუისი (71), 4:0 ფაბიან რუისი (78), 4:1 იკარდი (81, პენ)

მილანი. "სან სირო". 61 765 მაყურებელი
მილანი - ფროსინონე 2:0
გოლები: 1:0 პიონტეკი (57), 2:0 სუსო 66)
გამოუყენებელი პენალტი: გიანო (50, ფროსინონე)

26 მაისს, უკანასკნელ ტურში ერთმანეთს ხვდებიან:

ატალანტა - სასუოლო
ინტერი - ემპოლი
სპალი - მილანი
რომა - პარმა
sania 20 მაი 2019 02:33
ციტატა: Arigo
სასუოლო სახლში არაა ხელწამოსაკრავი
ემპოლი კიდევ დარჩენისათვის იბრძვის და სავარაუდოდ, ქულას მაინც ააძრობენ

სპალთან მოვიგებთ და ეგაა
ეს კაი ვარიანტი
ცუდი ვარიანტი?! რავი, დანარჩენი სხვა

სასუოლო გასვლაზე ეთამაშება ატალანტას და არა სახში
Arigo 20 მაი 2019 01:53
სასუოლო სახლში არაა ხელწამოსაკრავი
ემპოლი კიდევ დარჩენისათვის იბრძვის და სავარაუდოდ, ქულას მაინც ააძრობენ

სპალთან მოვიგებთ და ეგაა
ეს კაი ვარიანტი
ცუდი ვარიანტი?! რავი, დანარჩენი სხვა
Leoni 20 მაი 2019 01:01
ლიგის ღირსები არ ვართ, მაგრამ ძალიან საჭიროა ლიგაზე გასვლა რომ გუნდი დაემსგავსოს გუნდს... სუპერ ტრენერით და მაგარი სასტავით... და მგონია რომ ინტერის დაცვამ შეილება უფრო გვიჯიგროს ვიდრე ატალანტამ... ასე რომ ფორცა მილან 022
ციტატა: william265

იმ მილანისა რა ვთქვი სასუოლოს და ემპოლის იმედად რომ რჩება !!!
ასე გასვლას რო შევცქერით იმედის თვალით ამაზე დიდი სირცხვილი რა არის?
თუ გავალთ ჰომ კარგი... თუარადა იმას მაინც ვიტყვი ასე გასვლას რომ არ გავედით ეს ჯობდა მგონითქო.

სასუოლო და ემპოლი!!!! ღადაობთ?
ბერლუ საგინებელი ხარ შე დედაარღნიანო berlu

ნუ რაღაციდან უნდა დავიწყოთ ოდესმე თორე მეშვიდე წელი ხდება რაც ლიგაზე არვართ ზოგადად ისედაც მილანი ინტერის გასვლა ჯობია ატალანტას იქ გასვლას მარა თან არმინდა რო ძაან გადაგვიარონ და ვიცი ეგრეც იქნება აქ თუ მწვრთნელიან ფეხბურთელებიანად არ შეიცვალა ყველაფერი

იმ მილანისა რა ვთქვი სასუოლოს და ემპოლის იმედად რომ რჩება !!!
ასე გასვლას რო შევცქერით იმედის თვალით ამაზე დიდი სირცხვილი რა არის?
თუ გავალთ ჰომ კარგი... თუარადა იმას მაინც ვიტყვი ასე გასვლას რომ არ გავედით ეს ჯობდა მგონითქო.

სასუოლო და ემპოლი!!!! ღადაობთ?
ბერლუ საგინებელი ხარ შე დედაარღნიანო berlu
დიბალა მოგიტყან ფეხის ნომერი

კომენტარის დამატება

კოდის განახლება
* გაიარეთ საიტზე ავტორიზაცია, რაც კომენტარის დატოვების პროცედურას გაგიმარტივებთ
გამოკითხვა

5 ბალიანი სისტემით, როგორ შეაფასებდით "მილანის" სატრანსფერო პოლიტიკას?


დანაკლისი
დისკვალიფიცირებული: მუსაკიო
ტრავმირებული: კალდარა

რეკლამა
Image
შემოგვიერთდით
მულტიმედია
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image