გაზიდისმა გატუზოს შემცვლელი აირჩია

image

გუშინ გავრცელდა ცნობა, რომ მაურისიო სარი ლონდონის "ჩელსის" აუცილებლად დატოვებს და რომან აბრამოვიჩი მის შემცვლელად გუნდში ხავი გარსიას მიიყვანს.

"Sportmediaset"-ის მტკიცებით, ივან გაზიდისი კომერციული მიზეზით რუსეთში იმყოფება და მომდევნო რამოდენიმე საათში ლონდონში ჩაფრიდება. სამხრეთ აფრიკელი სარისთან პირადად აპირებს შეხვედრას და სეზონში 3 მილიონ ევროსთან ერთად სამ წლიან კონტრაქტს შესთავაზებს.

მაურისიოს გადაბირება "რომასაც" სურდა, თუმცა, როგორც ჩანს დედაქალაქელებმა არჩევანი ჯან პიერო გასპერინიზე გააკეთეს. გამოცდილი მწვრთნელი "მგლებთან" სამ წლიან კონტრაქტს გააფორმებს და სეზონში ანაზღაურების სახით 2,5 მილიონ ევროს მიიღებს.
скачать dle 10.5фильмы бесплатно
Image

კომენტარები 29

Zeon 19 მაი 2019 15:50
არა და , გატუზოს შემცვლელად არც კონტეზე ვიტყოდით უარს არც სარიზე დაჟე არც ალეგრიზე ,სამივე სამ სამი თავით უფრო მეტია ვიდრე გატზოს ტრენერობა აი დალშე კი რომელი უფრო კარგი ვარიანტია სულ სხვა თემაა..... წესით ერთ ერთის ამათ გან მოსვლა ურიგო არ იქნება , მე უფრო სარის ვარიანტი მომწონს ,მერე კონტე და ალეგრი მესამე ისევ ვამბობ არც ერთი არ არის ურიგო
JAO_MILAN 18 მაი 2019 11:34
მილანის ლიგაზე ვერ გასვლა იქნება თვითონ მილანის ბრალი სხვა არავისი, სხვისი დასახმარებელი არ უნდა გაეხადა თავი
rossoneri1111
rossoneri1111 18 მაი 2019 10:14
ციტატა: R.BAGGIO
იუვეს უნდა რომანიოლი და ჩემი აზრით თამაში მაგიტომ გადაატანინა ანიელიმ რო მილანმა ტუ მოიგო ვაჭრობას დაუწყებს, თუ დათანხმდება მილანი იუვე გაარღვევს ატალანტას თუ არადა დაუწვრბა. მე იმის მეშინია რომანას ტრანსფერი არ მოითხოვოს იუვემ და ესენი არ დათანხმდნენ. ფაქტია სხვა ახსნა არა აქვს იუვეს თამაშის გადაწევას, როცა ადრე ბოლო 5 ტური ერყ დროს ტარდებოდა ხოლმე და ეხლა ბოლო 2 ტურიც კი არ ტარდება. ამ ანიელის კიდე მთელი ცედერაცია გამაზული ყავს, ბერლუსკონი გადაიხია ისეთი მაფიოზია ეგ ჩემანალა

იუვემ ჩემპიონობა უნდა არნიშნოს და ეგაა მიზეზი რის გამოც გადაწიეს, თუ მილანის ჩატოვება უნდა ისედაც ფრეს ითამაშებს და ასედაც ამიტომ ნუ გაწუხებტ ეგ ეჭვები, ჩვენ რო ვხდებოდეთ ჩემპიონები არ იქნებოდა ლამაზი ამის სამ საათზე აღნიშვნა იასნია რო ღამე მოინდომეს,

და კიდევ ერთ რამეს დავამატებ ლიგაზე რო ვერ გავიდეთ ვისი ბრალი იქნება იუვესი რადგან ატალანტას დაუშვათ დაუწვება? დაიწყებთ იუვეს გინებას რო დაუწვა და ეს როგორ გააკეთა ხო, მილანმა თავისი გააკეთა? რა შუაშია აქ იუვე ან სხვა გუნდები გვინდოდა ლიგაზე გასვლა? მოგვეგო თამაშები რაც მოსაგები იყო და ახლა რომც მოგვენდომებინა ლიგის საგზურიდან ვერ გამოვარდებოდით. რატო გწყდებათ იუვეზე ან ნაპოლიზე გული არ მესმის, გამიხარდება თუ იუვე მოიგებს და ცვენ გავალთ მაგრამ რომ დაუწვეს ჩვენ ჩრჩენას იუვენტუსს ნაღდად არ დავაბრალებ ეს არის მარტო ჩვენი ბრალი, ჩვენ ხელში იყო ყველაფერი და ვერ გამოვიყენეთ ხოდა ეხლა ატალანტას ხელშია და თუ გამოიყენებენ და გავლენ ღმერთმა შეაარგოთ ყველაფერი ჩვენი ბრალია და მეტი არავის
Arigo 18 მაი 2019 01:57
სარი დაბრუნდება იტალიაში
იტალიელებს მაინდამაინც არ ხიბლავთ მოჟამული და მზის სხივებს მოკლებული ლონდონი, მით უმეტეს ნეაპოლში დაბადებულ-გაზრდილი ბიჭია და ალბათ თავის დროზე ტურინზე და მილანზე აიბზუებდა ცხვირს, რა მინდა მაგ ცივ ადგილასო (ლონდონზე ხომ საერთოდ)
შემტევ და გამართულ ფეხბურთს აათამაშებს გუნდს და რაღაც ტქტიკა მაინც გვექნება
gogi1984 18 მაი 2019 01:10
სქაი: ინტერი განთავისუფლდა უეფას შეზღუდვებისგან. აი რას ნიშნავს დე ვრეი დდ და ლიგაზე გასვლა.
j
j 18 მაი 2019 00:39
https://goal.ge/news/119598-ronaldu-alegris-wasvlas-gamoexmaura.html
gogi1984 17 მაი 2019 23:15
ციტატა: R.BAGGIO
იუვეს უნდა რომანიოლი და ჩემი აზრით თამაში მაგიტომ გადაატანინა ანიელიმ რო მილანმა ტუ მოიგო ვაჭრობას დაუწყებს, თუ დათანხმდება მილანი იუვე გაარღვევს ატალანტას თუ არადა დაუწვრბა. მე იმის მეშინია რომანას ტრანსფერი არ მოითხოვოს იუვემ და ესენი არ დათანხმდნენ. ფაქტია სხვა ახსნა არა აქვს იუვეს თამაშის გადაწევას, როცა ადრე ბოლო 5 ტური ერყ დროს ტარდებოდა ხოლმე და ეხლა ბოლო 2 ტურიც კი არ ტარდება. ამ ანიელის კიდე მთელი ცედერაცია გამაზული ყავს, ბერლუსკონი გადაიხია ისეთი მაფიოზია ეგ ჩემანალა

ცუდია ეს რო გჯერა
Oto საიტზეა
Oto 17 მაი 2019 22:26
ახლა რომ რაღაც შეთქმულებაზე ლაპარაკობთ იუვენტუსმა რომ მოუგოს ატალანტას მერე რა უნდა თქვათ???დაიცათ რა იქნებ იგებს.

ან რა იუვე,სირები რომ გვყავს ფეხბურთელებიან ტრენერიანათ ის თქვით თქვენ.აქამდე არ უნდა მიეყვანათ საქმე.იმ მილანის დედაც სასუოლოს და ჯენოაზე როა დამოკიდებული მისი ლიგაზე გასვლა არ გასვლა
Imedia gvegirseba treneri
Oto საიტზეა
Oto 17 მაი 2019 21:44
რა 3 მილიონი ხელფასიო.ეღადავებიან???ტიპს ჩელსიში 6 მილიონამდე აქ მგონი და ესენი 3 სთავაზობენ??
American 17 მაი 2019 21:35
ტურინის "იუვენტუსის" ოფიციალურ ვებგვერდზე გავრცელდა ინფორმაცია, რომ კლუბის მთავარი მწვრთნელი მასიმილიანო ალეგრი აღარ იქნება. მისი წასვლისა თუ გადადგომის მიზეზებზე ტექსტში არაფერია ნათქვამი.

ცნობილი გახლავთ ის, რომ ხვალ მასიმილიანო ალეგრი კლუბის პრეზიდენტ ანდრეა ანიელისთან ერთად პრესკონფერენციას გამართავს.

ალეგრიმ "იუვე" 2014 წლის ზაფხულში ჩაიბარა. ზედიზედ 5-ჯერ გახდა იტალიის ჩემპიონი და ორჯერ გაიყვანა გუნდი ჩემპიონთა ლიგის ფინალში. იქ კი ორივეჯერ დამარცხდა: 2015 წელს "ბარსასთან", 2017 წელს "რეალთან".
gogi1984 17 მაი 2019 20:59
ციტატა: william265
ციტატა: gogi1984
ციტატა: william265

ალეგრი როცა მილანში იყო ძაან სვარკას მიყვებოდა??

no

ხოდა მეც ეგ მიკვირს, მილანში არ იყო ეგეთი სვარჩიკი და იუვეში ძაან სვარჩიკი გახდა. მილანში ყოფნისას მარტო ერთი სვარკა მახსენდება ამ წუთას,მილანი-არსენალი 4-0 და ლონდონში 3-0 წავაგეთ. ბოლოს კინაღამ გაგვიტანა არსენალმა თორე დამატებითში რა მოხდებოდა არ ვიცი. ძაან საზიზღარი იგრა ათამაშა ლონდონში


იმ მილანით 4-0 თავმოყვარე არსენალთან რავი რავი... ცუდი შედეგია??

ალეგრი იმას ათამაშებს 1)გუნდს რისი რესურსიც აქ 2) კლუბის ფილოსოფიის შესაბამისად რომ მისი გაგდების საფუძველი არ გახდეს.

იუვე სვარკა გუნდია მისი დღე და მოსწრება და ათამაშა სვარკა, გულშემატკივარი კმაყოფილი იყო, ანიელი კმაყოფილი იყო, ტიტულებს იგებდა...
ეხლა მოითხოვა ისკოები და ერიქსენები (როგორც იწერება არ ვიცი რამდენად მართალია) და დიბალა + სანდროს და ვიღაცეების გაშვება ხოდა გამოუძახეს გარეთ.

ვნახოთ აბა ჩვენთან თუ მოვა რას გვათამაშებს....
თუ სვარკა შეუბერა გაზარმაცებულა იუვეში და ეგარის.

ძაანაც კაი თუ ერიქსენი მოითხოვა და ისკო, აბა რაუნდა ანიელის მარტო რონალდოთი უნდა ლიგის მოგება? იმიტომ მოიგო წელს. მე ვიცი რო შენ იუვეს საიტზეც შედიხარ და ხშირად წერ კომებს, იმათსასაც ვკითხულობ და ყველა აღნიშნავს იმას რომ ძაან სვარკა თამაშს უბერავს იუვეში. ან რად მინდა სხვისი თქმა თამაში რო დაიწყებოდა იუვე-სპალისა ვთქვათ ვერ გაიგებდი იუვე რომელი იყო სადღაც ტაიმის მიწურულს ან მეორე ტაიმში კლასისი ხარჯზე იტანდა გოლს. რამდენჯერ მოიგო წელს ესეთი თამაში აღარც მახსოვს. რომ არა რონალდო ატლეტიკოც გამოთიშავდა უეჭველი მადრიდში პროსტა გაიყვანა გუნდი და პირწმინდად წააგო. მე ამ მილანში ალეგრის არ ვიწუნებ არანაირად
ციტატა: gogi1984
ციტატა: william265

ალეგრი როცა მილანში იყო ძაან სვარკას მიყვებოდა??

no

ხოდა მეც ეგ მიკვირს, მილანში არ იყო ეგეთი სვარჩიკი და იუვეში ძაან სვარჩიკი გახდა. მილანში ყოფნისას მარტო ერთი სვარკა მახსენდება ამ წუთას,მილანი-არსენალი 4-0 და ლონდონში 3-0 წავაგეთ. ბოლოს კინაღამ გაგვიტანა არსენალმა თორე დამატებითში რა მოხდებოდა არ ვიცი. ძაან საზიზღარი იგრა ათამაშა ლონდონში


იმ მილანით 4-0 თავმოყვარე არსენალთან რავი რავი... ცუდი შედეგია??

ალეგრი იმას ათამაშებს 1)გუნდს რისი რესურსიც აქ 2) კლუბის ფილოსოფიის შესაბამისად რომ მისი გაგდების საფუძველი არ გახდეს.

იუვე სვარკა გუნდია მისი დღე და მოსწრება და ათამაშა სვარკა, გულშემატკივარი კმაყოფილი იყო, ანიელი კმაყოფილი იყო, ტიტულებს იგებდა...
ეხლა მოითხოვა ისკოები და ერიქსენები (როგორც იწერება არ ვიცი რამდენად მართალია) და დიბალა + სანდროს და ვიღაცეების გაშვება ხოდა გამოუძახეს გარეთ.

ვნახოთ აბა ჩვენთან თუ მოვა რას გვათამაშებს....
თუ სვარკა შეუბერა გაზარმაცებულა იუვეში და ეგარის.
rossoneri1111
rossoneri1111 17 მაი 2019 20:25
კრისტალბეთის ნიუსები რო იჩითება ხოლმე ფბ ზე ხო იცით თუ ლიდერბეთის არ მახსოვს მანდ იყო ოფიცილაურად ალეგრი მილანში ბრუნდებაო რამდენად სანდოა არ ვიცი მაგრამ მე მივესალმები ამ ფაქტს თუ სიმართლეა, მაგრამ ვრჩები ჩემ აზრზე რომ მარტო მწვრთნელი ვერ გვიშველის თუ მართლა ჯადოქარი არ იყო
gogi1984 17 მაი 2019 20:24
ციტატა: william265

ალეგრი როცა მილანში იყო ძაან სვარკას მიყვებოდა??

no

ხოდა მეც ეგ მიკვირს, მილანში არ იყო ეგეთი სვარჩიკი და იუვეში ძაან სვარჩიკი გახდა. მილანში ყოფნისას მარტო ერთი სვარკა მახსენდება ამ წუთას,მილანი-არსენალი 4-0 და ლონდონში 3-0 წავაგეთ. ბოლოს კინაღამ გაგვიტანა არსენალმა თორე დამატებითში რა მოხდებოდა არ ვიცი. ძაან საზიზღარი იგრა ათამაშა ლონდონში

ალეგრი როცა მილანში იყო ძაან სვარკას მიყვებოდა??

no
gogi1984 17 მაი 2019 20:17
ციტატა: ACM
arvici es siaxleebi saidan mogaqvt magram , oficialuri gancxadebebi vrceldeba rom alegri modis isev ukan

შეთავაზება არი კი მარა ჯერ გაზიდისსის პასუხი უცნობია ალეგრიზე. იმედია დათანხმდება მაგაზე ძლიერი მაინც არ მოვა სხვა
ACM
ACM 17 მაი 2019 20:12
arvici es siaxleebi saidan mogaqvt magram , oficialuri gancxadebebi vrceldeba rom alegri modis isev ukan
gogi1984 17 მაი 2019 19:38
ქოქიმ დაწერა ალეგრის აგენტი გაზიდისს დაუკავშირდა და თავისი კლიენტი შესთავაზაო. ეს შანსი ხელიდან არ უნდა გავუშვათ, კონტეს რა მიუღწევია ალეგრიზე მეტი აი ვინმემ მითხარით, მითუმეტეს არც კონტე გამოირჩევა შემტევი სტილით
ციტატა: zurius
ატალანტამ იუვე თასიდან გამოაგდო, პირველ ტურში ფრე
ეხლაც გაუწვებაა ვითოომ
ცუდი ისაა რომ მაგათი ფრეც არ გვაწყობს
სასუოლოსაც არ ემუქრება არაფერი + 7 ქულა აქვს ემპოლისთან სხვაობა, თან ატალანტა სასუოლოს წლებია სულ უგებს, პირველი მატჩი 2-6 მოუგო
ჩვენ რომ ფროზინონეს მოვუგებთ, ატალანტა დედის კვანძს მოირხნავს რომ არ წააგოს იმენნა
მაგრამ ერთი იმის იმედი მაქვს რომ ლაციოსთან წაგების მერე მენტალურად შეიძლება ვერ იყვნენ მთლად კარგ განწყობაზე, თან გადაღლილობა, თან ნერვიულობა.....
კაროჩეე რაა...................

ხო ერთ-ერთი უხერხული მეტოქეა იუვესთვის ატაკანტა შარშანაც მოუგო იმედია ლაციოსთან თამაშის მერე გადაღლილები იქნებიან

კომენტარის დამატება

კოდის განახლება
* გაიარეთ საიტზე ავტორიზაცია, რაც კომენტარის დატოვების პროცედურას გაგიმარტივებთ
რეკლამა

დანაკლისი
დისკვალიფიცირებული: არავინ
ტრავმირებული: კალდარა, ბონავენტურა

გამოკითხვა

ეთანხმებით "მილანის" გადაწყვეტილებას ევროპა ლიგიდან თავის მოხსნასთან დაკავშირებით?

რეკლამა
Image
შემოგვიერთდით
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image