"ლესტერმა" "მილანს" 30 მილიონიანი შეთავაზება გაუკეთა

image

პრემიერ ლიგის ბინადარი "ლესტერი" ზაფხულში შეტევითი პოტენციალის გაძლიერებას ეცდება და მათი მთავარი სამიზნე "მილანის" შემტევი ნახევარმცველია.

საუბარია 25 წლის ჰაკან ჩალჰანოღლუზე, რომელმაც 34 შეხვედრაში მხოლოდ ორი გოლის გატანა შეძლო. გასული სეზონის მეორე ნახევარში თურქი ფეხბურთელი "როსონერის" ლიდერად მოგვევლინა, თუმცა მომავალ ზაფხულს ბევრი ექსპერტის აზრით, "სან სიროს" დატოვებს.

თურქული პრესის მტკიცებით, "მელიებმა" ლომბარდიულ გრანდს უკვე შესთავაზეს 30 მილიონი ევრო, თუმცა პასუხი უცნობია. ჩალჰანოღლუს შეძენით "ლესტერის" გარდა "ვესტ ჰემი" და "ლაიპციგი" ინტერესდებიან.
скачать dle 10.5фильмы бесплатно
Image

კომენტარები 15

guramilan
guramilan 15 მაი 2019 02:12
ეს თურქი გასაშვებია და რრ მისაყოლებელია
ისინი ვინც უკვე ვიცით ეო მიდია უნდა წავიდნენ ბერტოლა მონტი მაური +სტრინიჩი რრ ჩალხანა +სუსო და ზაპატა
ამათ გაშვებით შევიქმნით კარგ მდგომარეობას ლიდერების გაყიდვის პუნქტის თემაში
და გვექნება ხარჯვის საშუალება
თუ ლიგაზე გავალთ დარწმუნებული ვარ დაახლოებით ამდაგვარი მოხდება იმიტო რო ამ სიტუაციის ყურებას არავინ აპირებს ეს ყველაფერი მარტო გატუზოს რო ბრალდება მაგარი ღადავია
ტიპი 36 ტურში 2 გოლს გაიტანს და 5 პასი რო აქ მთლიანობაში 10 ერთეული დადევითი რო არ უწერია აი ესეთი რატო უნდა გყავდეს და მერე იძახო მწვრთნელის ბრალი იყო ყველაფერიო
gogi1984 14 მაი 2019 23:54
ციტატა: superkaka22
ციტატა: gogi1984
ციტატა: Ge_Ge
ბეილის არენდაზე იჩალიჩონ, მოუხდება მილანს.

ბეილს ყველაფერი აქ მოგებული ასაკიც აღარ აქ პატარა და ჩინური გუნდი ეპატიჟება რომელიც ტონა ფულს პირდება გიჟი უნდა იყოს მილანში მოვიდეს განა რა ხელფასს შევთავაზებთ

პსჟ-ში მიდის დიდი ალბათობით, ბეილი ისკო კროოს მოდრიჩი რაკიტიჩი აგუერო ლევანდოვსკი ესენი სტარები არიან და მილანში არ მოვლენ მითუმეტეს არენდით, კი ბატონო მილანიც გრანდია ისტორიუკად მაგრამ ის ისტორია 7 წლის წინ დამთავრდა დღეს ერთი ჩაჯმული გუნდია და შენი ისტორია ძალიან ბევრს საერთოდარაინტერესებს დღეს მთავარია ხელფასი და მერე გუნდის ამბიცია. პოჩეტინო აგერ 20მილიონს ითხოვს, არის მილანი მაგ ფულის გადამხდელი? იასნა არა ხოდა ვინც გადაუხდის იქ წავა.

ზუსტად მაგ ლოგიკას მივყვები
Fanta-sheva
Fanta-sheva 14 მაი 2019 23:46
Ro gayidon arc damwydeba guli, magram vin moyavt amis magivrad? Mokled ligaze gavlen tu vera imis mixedvit iqneba transferebi, yidvac da gayidvac, strinichi, montolivo, abate, bertolachi, laxsalti rodrigesidan erterti aucileblad gasashvebia, tu finansebi iqneba da ligazec gavlen, chalhanoglus da borinisac gavushvebdi amattan ertad
ციტატა: gogi1984
ციტატა: Ge_Ge
ბეილის არენდაზე იჩალიჩონ, მოუხდება მილანს.

ბეილს ყველაფერი აქ მოგებული ასაკიც აღარ აქ პატარა და ჩინური გუნდი ეპატიჟება რომელიც ტონა ფულს პირდება გიჟი უნდა იყოს მილანში მოვიდეს განა რა ხელფასს შევთავაზებთ

პსჟ-ში მიდის დიდი ალბათობით, ბეილი ისკო კროოს მოდრიჩი რაკიტიჩი აგუერო ლევანდოვსკი ესენი სტარები არიან და მილანში არ მოვლენ მითუმეტეს არენდით, კი ბატონო მილანიც გრანდია ისტორიუკად მაგრამ ის ისტორია 7 წლის წინ დამთავრდა დღეს ერთი ჩაჯმული გუნდია და შენი ისტორია ძალიან ბევრს საერთოდარაინტერესებს დღეს მთავარია ხელფასი და მერე გუნდის ამბიცია. პოჩეტინო აგერ 20მილიონს ითხოვს, არის მილანი მაგ ფულის გადამხდელი? იასნა არა ხოდა ვინც გადაუხდის იქ წავა.
Oto საიტზეა
Oto 14 მაი 2019 23:23
დიდ ფულს ვერ დახარჯავენ და ამიტომ ჯერ ისეთი ხალხი უნდა
მოიშორონ როგორიცაა მონტოლივო.მაური.ბერტოლაჩი.
სტრინიჩი.ლაქსალტი.ბორინი
და ეს ადგილები ისეთი
ფეხბურთელებით შეივსოს ვისაც გამოიყენებენ და
მხოლოდ სათადარიგო სკამის
შესავსებად არ იქნებიან გუნდში.გავუშვათ სუსოც.ჩალხანაც.ბაკაოც დავკარგოთ.კესიც გავუშვათ და
რა მერე??შევავსოთ მხოლოდ ძირითადი და ზამენაზე ისევ ბორინი და კუტრონე გვეჯდეს???.ჩალხანაც უნდა დარჩეს და სუსოც.ზამენაზე არავინ გვინდა ხალნო??სკამისა და როტაციის გარეშე არაფერი გამოვა.

gogi1984 14 მაი 2019 22:43
ციტატა: Ge_Ge
ბეილის არენდაზე იჩალიჩონ, მოუხდება მილანს.

ბეილს ყველაფერი აქ მოგებული ასაკიც აღარ აქ პატარა და ჩინური გუნდი ეპატიჟება რომელიც ტონა ფულს პირდება გიჟი უნდა იყოს მილანში მოვიდეს განა რა ხელფასს შევთავაზებთ
Ge_Ge 14 მაი 2019 22:37
ბეილის არენდაზე იჩალიჩონ, მოუხდება მილანს.
gogi1984 14 მაი 2019 22:12
ლიგაზე თუ ვერ გავედით ჩალხანა დარჩება ალბათ და 30 40 მილიონიანი ტრანსფერი შეიძლება გაკეთდეს და ვინგერს დაიმატებენ უეჭველი. აბა ყლე უნდა იყო უეფას გადაახტე და ბანი აირტყა. ჩელსიმ გაასაჩივრა და არ დაუკმაყოფილეს დაუტოვეს ბანი ძალაში, რამდენჯერ ატლეტიკოს მარტყეს. ბერლუსკონის ოჯახს შევეცი თავის ჩინელებით
American 14 მაი 2019 21:37
ციტატა: superkaka22
ციტატა: Leoni
გასაყიდია ულაპრაკოდ.. მოკლედ ლიგაზე თუ გავალთ დარწმუნებული ვარ სასწაულ ტრანსფერებს გაჩარხავენ...მაგრამ თუ ვერ გავალთ—-ტრაკულად წავა ყველაფერი...

მე არცლიგაზე გასვლა მგონია და არც სასწაული ტრანაფერები, ამათ ტრანსფერების ტრაკირო არ აქვთ იმიტომ ტყნავენ ტვინს რო აი ლიგაზე გასვლის მერე ნახეთ რა მიხდება, ლიგაზე რომც გავიდნენმერე იტყვიან უეფას ვერ გავანაწყენებთო და ა.შ.

Getanxmebi.
Eseni verc seriozul treners dakeraven da verc pexburtelebs.
Ubralod araprofesionalebi arian, diletantebi.
Grands rogori transferebi chirdeba Es chemma mezobelma 5 clis bavshvmac icis.
8 celia treneri ver dakeres da ragazea saubari
Arigo 14 მაი 2019 21:26
ტრაგედიას ვერ ვხედავ ამის გაყიდვაში!
მადლობა იებთან გატანილისათვის!
ციტატა: Leoni
გასაყიდია ულაპრაკოდ.. მოკლედ ლიგაზე თუ გავალთ დარწმუნებული ვარ სასწაულ ტრანსფერებს გაჩარხავენ...მაგრამ თუ ვერ გავალთ—-ტრაკულად წავა ყველაფერი...

მე არცლიგაზე გასვლა მგონია და არც სასწაული ტრანაფერები, ამათ ტრანსფერების ტრაკირო არ აქვთ იმიტომ ტყნავენ ტვინს რო აი ლიგაზე გასვლის მერე ნახეთ რა მიხდება, ლიგაზე რომც გავიდნენმერე იტყვიან უეფას ვერ გავანაწყენებთო და ა.შ.
რაც არ უნდა მოხდეს ჰაკანი უნდა გაიყიდოს თან 30 მილიონი ძალიან კარგია ამაზე მეტს არავინ გადაიხდის
Leoni 14 მაი 2019 20:49
გასაყიდია ულაპრაკოდ.. მოკლედ ლიგაზე თუ გავალთ დარწმუნებული ვარ სასწაულ ტრანსფერებს გაჩარხავენ...მაგრამ თუ ვერ გავალთ—-ტრაკულად წავა ყველაფერი...
A.Nesta13 14 მაი 2019 20:47
უნდა გაყიდონ
gogi1984 14 მაი 2019 20:44
ზამენაზე ვხედავ ამას მხოლოდ.

კომენტარის დამატება

კოდის განახლება
* გაიარეთ საიტზე ავტორიზაცია, რაც კომენტარის დატოვების პროცედურას გაგიმარტივებთ
რეკლამა

დანაკლისი
დისკვალიფიცირებული: არავინ
ტრავმირებული: კალდარა, ბონავენტურა

გამოკითხვა

ეთანხმებით "მილანის" გადაწყვეტილებას ევროპა ლიგიდან თავის მოხსნასთან დაკავშირებით?

რეკლამა
Image
შემოგვიერთდით
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image