გატუზო: "ბაკაიოკო? ორივე შევცდით"

image

ფლორენციის "ფიორენტინასთან" მინიმალური ანგარიშით გამარჯვების შემდეგ, "მილანის" მთავარმა მწვრთნელმა ჯენარო გატუზომ "DAZN"-სთან ინტერვიუ ჩაწერა.

"ფიორენტინასთან" თამაში ყოველთვის რთულია, რადგან ამ კლუბს მაღალი ხარისხის ფეხბურთელები ჰყავს. ახლა ძალები უნდა აღვიდგინოთ და "ფროზინონესთან" დაპირისპირებაზე ვიფიქროთ. კიდევ ექვსი ქულის მოპოვება შეგვიძლია და მაქსიმუმი უნდა დავდოთ."

"ჩემპიონთა ლიგაზე გასვლა რთული ამოცანა არ უნდა ყოფილიყო, მაგრამ ჩავარდნა დაგვეწყო, თუმცა გადაწყვეტილი ამჯერადაც არაფერია. ბაკაიოკო? ორივე შევცდით, ჩემი მიზანი გუნდის გაერთიანებაა და შესაძლოა ზედმეტიც მომივიდა."

"აბატე ჩვენთვის დიდი ძალაა, დაცვაში მისი ლიდერობა შესამჩნევია. ხშირად მას სხვებს ვამჯობინებდი, მიუხედავად ამისა სათამაშოდ ყოველთვის მზად იყო და არ უწუწუნია."

"პიონტეკი? ამჟამად მთლიანი გუნდის შედეგზე ვფიქრობთ და არა ვინმე კონკრეტულზე. მისი ვალი გუნდის დახმარებაა და ამ მისიას თავს კარგად ართმევს."
- განაცხადა რინომ.
скачать dle 10.5фильмы бесплатно
Image

კომენტარები 24

gogi1984 12 მაი 2019 21:36
ციტატა: Zeon
ციტატა: gogi1984
ცუდი ის არი ძმაო რო აქამდე ვერ მიხვდი რაზე გედავები დდ. ცუდი ტრენერი არი მეც გეთანხმები მაგრამ გატუზო არი კაცი და მილანის ლეგენდა. ეხლა გინდა ხინკალი ვჭამოთ და ზედ 10 ლიტრი ლუდიც მივაყოლოთ

რაზე მედავები მე ვერ მივხდი ? გატუზო იყო კაცი ,ეხლანდელი გატუზო არის კვერცხი აი ამაზე ვდაობთ ,გითხარი ხომ ჩემი აზრი ? რატო მიმტკიცებ ისევ იმას რაზეც უკვე გაგეცი პასუხი ? მოდი გავატაროთ ეს თემა ასე შენ შენს აზრზე იყავი მე ჩემს,ცუდი რა არის მე ვიცი ძმა და კარგად ვიცი ეს .

გატუზო რომ არ უნდა იყოს მილანის მწვრთნელი ეგ მალდინი ლეონარდო გაზიდისის ბრალია და არა გატუზოსი. ასე რომ მაგ საკითხში ეგენი ტყუიან და არა გატუზო
Zeon 12 მაი 2019 21:24
ციტატა: gogi1984
ცუდი ის არი ძმაო რო აქამდე ვერ მიხვდი რაზე გედავები დდ. ცუდი ტრენერი არი მეც გეთანხმები მაგრამ გატუზო არი კაცი და მილანის ლეგენდა. ეხლა გინდა ხინკალი ვჭამოთ და ზედ 10 ლიტრი ლუდიც მივაყოლოთ

რაზე მედავები მე ვერ მივხდი ? გატუზო იყო კაცი ,ეხლანდელი გატუზო არის კვერცხი აი ამაზე ვდაობთ ,გითხარი ხომ ჩემი აზრი ? რატო მიმტკიცებ ისევ იმას რაზეც უკვე გაგეცი პასუხი ? მოდი გავატაროთ ეს თემა ასე შენ შენს აზრზე იყავი მე ჩემს,ცუდი რა არის მე ვიცი ძმა და კარგად ვიცი ეს .
gogi1984 12 მაი 2019 20:58
ციტატა: Zeon
ციტატა: gogi1984
რანაირად საუბრობ ძმაო? ზამთარში არავის აზრადაც არ მოსვლია გატუზოს გაშვება და არც გატუზო მისულა იანვარ თებერვალში გამიშვითო იმიტო რო გუნდი ოთხეულში იყო. და როცა გატუზო თავის ბიძაშვილთან ერთად მივიდა კასა მილანში და ისიც გითხრა რა მანქანით მივიდა? ფორდით. რომ მივიდა აპრილში გამიშვითო 3 საათიანი მსჯელობის თუ თათბირის მერე არაო უთხრეს იქნები მილანის მწვრთნელი სეზონის ბოლომდეო. სადღა იყო ჟარდიმი აპრილში? ფაქტი ისაა რომ ამ სამეულს გაუჭირდათ მწვრთნელის მოყვანა შუა სეზონში. გატუზო ამდგარიყო და წასულიყო დდ.

რატო მედავები ? გეუბნები ეს არის ჩემი აზრი რომ გატუზო არის ცუდი ტრენერი შენ ამბობ არაო კაი კაციაო ხომ ? ვახ ვერ დამარწმუნებ ძმა ამაში რომც იყოს კაი კაცი გატუზო არის ცუდი ტრენერი ,რა ვქნათ ეხლა დილამდე ვუმტკიცოთ ერთმანეთს ? უნდა ფორდით მივიდეს აწი უნდა ლამბორგინით უნდა ბიძაშვილით მივიდეს კასა მილანში უნდა ტოპ მოდელით , აი მე და აი შენ გატუზოსგგან თუ ტრენერი გამოვიდეს ჩემზეა ძმაო კაი სახინკლე შენთან ერთად ჩავუჯდეთ და გავიხსენოთ ეს დრო თუ არა და შენ იკისრე

ცუდი ის არი ძმაო რო აქამდე ვერ მიხვდი რაზე გედავები დდ. ცუდი ტრენერი არი მეც გეთანხმები მაგრამ გატუზო არი კაცი და მილანის ლეგენდა. ეხლა გინდა ხინკალი ვჭამოთ და ზედ 10 ლიტრი ლუდიც მივაყოლოთ
Zeon 12 მაი 2019 20:47
ციტატა: gogi1984
რანაირად საუბრობ ძმაო? ზამთარში არავის აზრადაც არ მოსვლია გატუზოს გაშვება და არც გატუზო მისულა იანვარ თებერვალში გამიშვითო იმიტო რო გუნდი ოთხეულში იყო. და როცა გატუზო თავის ბიძაშვილთან ერთად მივიდა კასა მილანში და ისიც გითხრა რა მანქანით მივიდა? ფორდით. რომ მივიდა აპრილში გამიშვითო 3 საათიანი მსჯელობის თუ თათბირის მერე არაო უთხრეს იქნები მილანის მწვრთნელი სეზონის ბოლომდეო. სადღა იყო ჟარდიმი აპრილში? ფაქტი ისაა რომ ამ სამეულს გაუჭირდათ მწვრთნელის მოყვანა შუა სეზონში. გატუზო ამდგარიყო და წასულიყო დდ.

რატო მედავები ? გეუბნები ეს არის ჩემი აზრი რომ გატუზო არის ცუდი ტრენერი შენ ამბობ არაო კაი კაციაო ხომ ? ვახ ვერ დამარწმუნებ ძმა ამაში რომც იყოს კაი კაცი გატუზო არის ცუდი ტრენერი ,რა ვქნათ ეხლა დილამდე ვუმტკიცოთ ერთმანეთს ? უნდა ფორდით მივიდეს აწი უნდა ლამბორგინით უნდა ბიძაშვილით მივიდეს კასა მილანში უნდა ტოპ მოდელით , აი მე და აი შენ გატუზოსგგან თუ ტრენერი გამოვიდეს ჩემზეა ძმაო კაი სახინკლე შენთან ერთად ჩავუჯდეთ და გავიხსენოთ ეს დრო თუ არა და შენ იკისრე
gogi1984 12 მაი 2019 20:38
ციტატა: Zeon
ერთ ტრენერს გეტყვი მინიმუმ ვინც შეიძლებოდა მოეყვანათ ეს მინიმუმ მაკსიმუმი კიდე არც გამოილევა, ჟარდიმი ზამთარში არ დაბრუნდა გასავარდ ზონას მონაკოს და არც მილიარდებს მოითხოვდა ხომ? თუ ტრენერი ხვდება რომ ვერ ქაჩავს და ხათრით კაი დავრჩები აბა ვისი ბრალია? ადექი და წადი და თქვი ვერ გავქაჩე კაცურად წადი უარესი გატუზოზე ბროკი მეგულება, პროჭულად არ მოიქცა დარჩა კი არა ზუსტად რომ პროჭულად მოიქცა რო დარჩა.....

ციტატა: gogi1984
მე კი არა შენ მაოცებ ძმაო, შენ თუ ტუტოსპორტებს უსმენ არვიცი მაგრამ იმენა მილანს ლეონარდომ მალდინიმ და გაზიდისმა შუა სეზონში მწვრთნელი ვერ ნახეს. მგონი გასაგებად ჩამოვაყალიბე

კიდე მე გაოცებ ? მე საერთოდ არ ვიცი ტუტო სპორტია თუ ტუტუ სპორტია რას წერს რატო მაბრალი ? შენ კი არ გეწყინოს ისე წერ თითქოს მათ ყოველ თათბირზე მონაწილეობ,კაი ძმა შორს წაგგვიყვანს ეს საუბარი და სჯობს აქვე გავჩერდეთ სხვა და სხვა შეხედულებები გვაქვს ეგ არის და ეგ ..

რანაირად საუბრობ ძმაო? ზამთარში არავის აზრადაც არ მოსვლია გატუზოს გაშვება და არც გატუზო მისულა იანვარ თებერვალში გამიშვითო იმიტო რო გუნდი ოთხეულში იყო. და როცა გატუზო თავის ბიძაშვილთან ერთად მივიდა კასა მილანში და ისიც გითხრა რა მანქანით მივიდა? ფორდით. რომ მივიდა აპრილში გამიშვითო 3 საათიანი მსჯელობის თუ თათბირის მერე არაო უთხრეს იქნები მილანის მწვრთნელი სეზონის ბოლომდეო. სადღა იყო ჟარდიმი აპრილში? ფაქტი ისაა რომ ამ სამეულს გაუჭირდათ მწვრთნელის მოყვანა შუა სეზონში. გატუზო ამდგარიყო და წასულიყო დდ.
Zeon 12 მაი 2019 20:31
ერთ ტრენერს გეტყვი მინიმუმ ვინც შეიძლებოდა მოეყვანათ ეს მინიმუმ მაკსიმუმი კიდე არც გამოილევა, ჟარდიმი ზამთარში არ დაბრუნდა გასავარდ ზონას მონაკოს და არც მილიარდებს მოითხოვდა ხომ? თუ ტრენერი ხვდება რომ ვერ ქაჩავს და ხათრით კაი დავრჩები აბა ვისი ბრალია? ადექი და წადი და თქვი ვერ გავქაჩე კაცურად წადი უარესი გატუზოზე ბროკი მეგულება, პროჭულად არ მოიქცა დარჩა კი არა ზუსტად რომ პროჭულად მოიქცა რო დარჩა.....

ციტატა: gogi1984
მე კი არა შენ მაოცებ ძმაო, შენ თუ ტუტოსპორტებს უსმენ არვიცი მაგრამ იმენა მილანს ლეონარდომ მალდინიმ და გაზიდისმა შუა სეზონში მწვრთნელი ვერ ნახეს. მგონი გასაგებად ჩამოვაყალიბე

კიდე მე გაოცებ ? მე საერთოდ არ ვიცი ტუტო სპორტია თუ ტუტუ სპორტია რას წერს რატო მაბრალი ? შენ კი არ გეწყინოს ისე წერ თითქოს მათ ყოველ თათბირზე მონაწილეობ,კაი ძმა შორს წაგგვიყვანს ეს საუბარი და სჯობს აქვე გავჩერდეთ სხვა და სხვა შეხედულებები გვაქვს ეგ არის და ეგ ..
gogi1984 12 მაი 2019 20:27
ციტატა: Zeon
ციტატა: gogi1984
რას ამბობ ძმაო ღადაობ? ანუ გამოუვალ მდგომარეობაში იყო გუნდი ტრენერის პონტში როცა ძნელია შუა სეზონში მოყვანა მილანს კი არა ნებისმიერ გუნდს უჭირს შუა სეზონში მოყვანა, სთხოვეს ამდგარიყო და ერთი თქვენიცო და წამოსულიყო? დდ არ გეჩვენება რო ეგ პროჭული საქციელია?

რატომ გგონია ასეთი ძნელი შუა სეზონში ტრენერის მოყვანა? ძალიან ხომ არ ართულებ სიტუაციას ძმა? გამომდინარე იქედან შენ როგორც წერ საკმაოდ სტაჟიანი ხარ არა მხოლოდ მილანის ფანივით არამედ საერთოდ საფეხბურთო თვალსაზრისით და და შენ იმას მიიჩნევ რომ გატუზოს იქეთ გამოსავალი არ იყო და ტიპმა ისიც მიამიტივიტ ხარაშო აბა რადან არავინაა ? რაზე საუბრობ ძმა? შუა სეზონში ისეთი მოფრენილი ტრენერები მინახავს ისეთი გუნდებიდან შენ ეხლა მაოცებ

მე კი არა შენ მაოცებ ძმაო, შენ თუ ტუტოსპორტებს უსმენ არვიცი მაგრამ იმენა მილანს ლეონარდომ მალდინიმ და გაზიდისმა შუა სეზონში მწვრთნელი ვერ ნახეს. მგონი გასაგებად ჩამოვაყალიბე
Zeon 12 მაი 2019 20:18
ციტატა: gogi1984
რას ამბობ ძმაო ღადაობ? ანუ გამოუვალ მდგომარეობაში იყო გუნდი ტრენერის პონტში როცა ძნელია შუა სეზონში მოყვანა მილანს კი არა ნებისმიერ გუნდს უჭირს შუა სეზონში მოყვანა, სთხოვეს ამდგარიყო და ერთი თქვენიცო და წამოსულიყო? დდ არ გეჩვენება რო ეგ პროჭული საქციელია?

რატომ გგონია ასეთი ძნელი შუა სეზონში ტრენერის მოყვანა? ძალიან ხომ არ ართულებ სიტუაციას ძმა? გამომდინარე იქედან შენ როგორც წერ საკმაოდ სტაჟიანი ხარ არა მხოლოდ მილანის ფანივით არამედ საერთოდ საფეხბურთო თვალსაზრისით და და შენ იმას მიიჩნევ რომ გატუზოს იქეთ გამოსავალი არ იყო და ტიპმა ისიც მიამიტივიტ ხარაშო აბა რადან არავინაა ? რაზე საუბრობ ძმა? შუა სეზონში ისეთი მოფრენილი ტრენერები მინახავს ისეთი გუნდებიდან შენ ეხლა მაოცებ
gogi1984 12 მაი 2019 20:05
ციტატა: Zeon
ციტატა: gogi1984
ხო ეხლა ვნახე, მისი ბრალი რატოა ძმაო ვერ ვიგებ რო დაატყო რო გრანდის დონედ ვერ ქაჩავდა ზუსტი ინფორმაციით ვიცი მივიდა კასა მილანში და თხოვა გამანთავისუფლეთო და 3 საათიანი ფიქრის მერე არაო უთხრეს უნდა დარჩე მილანში ტრენერს ეხლა ვერ მოვიყვანთო, აი გეკითხები სად ამტყუნებთ გატუზოს სად ძმაო? ზამთარში ლეონარდო მალდინი გაზიდისმა ნდობა გამოუცხადა და გატუზოს ბრალია? რად უნდა ამას ბევრი მსჯელობა ძმაო

მივიდა ხომ ? 3 საათი ეყო რომ გადაიფიქრა? როცა გიყვარს და ხვდები რომ შენს ძალებს აღემატება ეს ყველაფერი ზუსტად მანდ მტკიცედ უნდა წამოხვიდე ,რას ამბობ ეხლა გატუზოზე უარესს მოიყვანდნენ ? ანუ გატუზო შენ ხარ და მეტი ვერავინ ? ბოლო წერტილი ხარ ? შენი არ ვიცი მაგრამ აბსურდია ის რომ გატუზოს იქეთ სხვა გზა არ ჰქონდა გუნდს.

რას ამბობ ძმაო ღადაობ? ანუ გამოუვალ მდგომარეობაში იყო გუნდი ტრენერის პონტში როცა ძნელია შუა სეზონში მოყვანა მილანს კი არა ნებისმიერ გუნდს უჭირს შუა სეზონში მოყვანა, სთხოვეს ამდგარიყო და ერთი თქვენიცო და წამოსულიყო? დდ არ გეჩვენება რო ეგ პროჭული საქციელია?
Zeon 12 მაი 2019 20:00
ციტატა: gogi1984
ხო ეხლა ვნახე, მისი ბრალი რატოა ძმაო ვერ ვიგებ რო დაატყო რო გრანდის დონედ ვერ ქაჩავდა ზუსტი ინფორმაციით ვიცი მივიდა კასა მილანში და თხოვა გამანთავისუფლეთო და 3 საათიანი ფიქრის მერე არაო უთხრეს უნდა დარჩე მილანში ტრენერს ეხლა ვერ მოვიყვანთო, აი გეკითხები სად ამტყუნებთ გატუზოს სად ძმაო? ზამთარში ლეონარდო მალდინი გაზიდისმა ნდობა გამოუცხადა და გატუზოს ბრალია? რად უნდა ამას ბევრი მსჯელობა ძმაო

მივიდა ხომ ? 3 საათი ეყო რომ გადაიფიქრა? როცა გიყვარს და ხვდები რომ შენს ძალებს აღემატება ეს ყველაფერი ზუსტად მანდ მტკიცედ უნდა წამოხვიდე ,რას ამბობ ეხლა გატუზოზე უარესს მოიყვანდნენ ? ანუ გატუზო შენ ხარ და მეტი ვერავინ ? ბოლო წერტილი ხარ ? შენი არ ვიცი მაგრამ აბსურდია ის რომ გატუზოს იქეთ სხვა გზა არ ჰქონდა გუნდს.
gogi1984 12 მაი 2019 19:56
ციტატა: Zeon
ციტატა: gogi1984
მოდი კითხვაზე მიპასუხე მოკლედ, გატუზო რო ზაფხულის მერე და ზამთრის მერე მილანის ტრენერია მისი ბრალია?

გიპასუხე გოგი

ქვემოთ ნახე

ხო ეხლა ვნახე, მისი ბრალი რატოა ძმაო ვერ ვიგებ რო დაატყო რო გრანდის დონედ ვერ ქაჩავდა ზუსტი ინფორმაციით ვიცი მივიდა კასა მილანში და თხოვა გამანთავისუფლეთო და 3 საათიანი ფიქრის მერე არაო უთხრეს უნდა დარჩე მილანში ტრენერს ეხლა ვერ მოვიყვანთო, აი გეკითხები სად ამტყუნებთ გატუზოს სად ძმაო? ზამთარში ლეონარდო მალდინი გაზიდისმა ნდობა გამოუცხადა და გატუზოს ბრალია? რად უნდა ამას ბევრი მსჯელობა ძმაო
Zeon 12 მაი 2019 19:52
ციტატა: gogi1984
მოდი კითხვაზე მიპასუხე მოკლედ, გატუზო რო ზაფხულის მერე და ზამთრის მერე მილანის ტრენერია მისი ბრალია?

გიპასუხე გოგი

ქვემოთ ნახე
gogi1984 12 მაი 2019 19:49
ციტატა: Zeon
როცა გუნდი გააძლიერე ზამთარში პენტეკით და პაკეთათი ხომ ? პლიუს ამას სრული წელი ინტერი იყო დაკავებული თავისი იკარდის ცოლის ამბებით და პლიუს ამას რომა ვერარით ვერ დალაგდა ეხლაც კი მეტი რა უნდა გააკეთო რომ ვერ მოხვდე 4 ეულში ? როცა დაჯე ტორინო ამათ ფონზე იწევს 4 ეულისკენ ? მეტი რა უნდა იყოს რომ გუნდი შეიყვანო ლიგის ზონაში ? ასეთი მარტივი სერიალი სალიგო ლანგრით მორთმეული არც ერთ ტრენერს არ ჰქონია ,ასეთი გაძლიერება ზამთრის პერიოდში არც ერთ მილანის ტრენერს არ ჰქონია ისიც გავითვალისწინოთ ,ვიცი ერთი აზრისა ვართ ,პროსტო ამის დედა ვატირე ვერ ვიტან გატუზოს ვეღარ რა,თავ აწეული კი არა სირაქლემას პოზიციით უნდა წავიდეს ...იმდენი ჰანდიკაპი ჰქონდა იმდენი მხარდაჭერა ჰქონდა არც ერთ მილანის ტრენერს (კრიზისის ფარგლებში) არ ჰქონია.......არის კიდე შანსი და ველოდოთ და ნებისმიერ ვარიანთში გატუზო და ვინც იცავს მას ზაფხულში უნდა დატოვონ გუნდი . უყვართ მილანი ? უყვარდეთ მილანელოს ფარლებ გარეთ

მოდი კითხვაზე მიპასუხე მოკლედ, გატუზო რო ზაფხულის მერე და ზამთრის მერე მილანის ტრენერია მისი ბრალია?
Zeon 12 მაი 2019 19:49
როცა გუნდი გააძლიერე ზამთარში პენტეკით და პაკეთათი ხომ ? პლიუს ამას სრული წელი ინტერი იყო დაკავებული თავისი იკარდის ცოლის ამბებით და პლიუს ამას რომა ვერარით ვერ დალაგდა ეხლაც კი მეტი რა უნდა გააკეთო რომ ვერ მოხვდე 4 ეულში ? როცა დაჯე ტორინო ამათ ფონზე იწევს 4 ეულისკენ ? მეტი რა უნდა იყოს რომ გუნდი შეიყვანო ლიგის ზონაში ? ასეთი მარტივი სერიალი სალიგო ლანგრით მორთმეული არც ერთ ტრენერს არ ჰქონია ,ასეთი გაძლიერება ზამთრის პერიოდში არც ერთ მილანის ტრენერს არ ჰქონია ისიც გავითვალისწინოთ ,ვიცი ერთი აზრისა ვართ ,პროსტო ამის დედა ვატირე ვერ ვიტან გატუზოს ვეღარ რა,თავ აწეული კი არა სირაქლემას პოზიციით უნდა წავიდეს ...იმდენი ჰანდიკაპი ჰქონდა იმდენი მხარდაჭერა ჰქონდა არც ერთ მილანის ტრენერს (კრიზისის ფარგლებში) არ ჰქონია.......არის კიდე შანსი და ველოდოთ და ნებისმიერ ვარიანთში გატუზო და ვინც იცავს მას ზაფხულში უნდა დატოვონ გუნდი . უყვართ მილანი ? უყვარდეთ მილანელოს ფარლებ გარეთ

ციტატა: gogi1984
ხოდა ხო მიდის ძმაო? მოდი კითხვას დაგისვამ. ზაფხულში და ზამთრის მერე გატუზო რო მილანის ტრენერია მისი ბრალია? მოკლე პასუხი მითხარი

კი მისი ბრალია,მოკლე ასეა ,არიქა გამოილია ტრენერა და ვინუჟდენი იყო და რამე ?) კაი რა
Oto
Oto 12 მაი 2019 19:37
გატოზოს რაც შეუძლია ყველაფერს აკეთებს.სულსა და გულს დებს იმაში რასაც აკეთებს და არავინ უკარგავს ამას მაგრამ მეტი არ შეუძლია რა ქნას.თავს ზემოთ ძალა არაა.მწვრთნელი შედეგით ფასდება და გუნდი თუ ლიგაზე გავა ყველას ის ემახსოვრება რომ გატუზომ ამდენი წლის შემდეგ გუნდი ლიგაზე გაიყვანა.როგორ გავიდა და რანაირად.თამაშის ხარისხი ვარგოდა თუ არა,ამაზე არავინ ილაპარაკებს.

ჩემთვის როგორც ფეხბურთელი მილანისთვის ლეგენდაა,მაგრამ როგორც მწვრთნელი ყოველთვის კუტუ იქნება
Zeon 12 მაი 2019 19:26
სუპერკაკა .....გასაებია რატომაც დაწერე თავ აწეული წავა ,ისიც ვიცი რომ სრული წელი კრიტიკა კრიტიკაზეა შენგან და ვკითხულობდი და ვიცი რატომაც არის ეს კრიტიკა ეხლა მე გეტყვი რატომ ვამბობ ეს შემდაგენლობა
კონტი ერთ ერთი პერსპეკტიული ფეხბურთელია რომელიც მოვიფ\და კი ტრავმა მერე აქეთ მერე იქეთ ნუ კონტი ამ ეტაპზე საზომი არაა, არც მე მეხატება გულზე ჩალხანა მაგრამ ტიპი უბერავდა ხომ ? დალშე პაკეტას პირველი 3 თამაში და მერე ბოლო 7 შეადარე ხომ ? თუნდაც ძროხა იგგუაინის დაწყება და ასევე პიონტეკის მოსვლა როგორი იყო და ? თუნდაც ის ჯორის პაციენტი აქ როგორც მოიხსენებენ კესი ,ანუ ფაქტიურად ნებისმიერმა შეწყვიტა წინსვლა და ყველას აქვს ჩავარდნა აბსოლიტურად ყველას აქვს უკუსვლა ფასშიც და ნორმატივებშიც , ფაქტიურად მოდის პერსპეკტივა და 3-4 თამაშის მერე იბრიდება , არც სერიალი ეხლა სუპერვარკსვლავეთი რომ ეს შემადგენლობამ არ დადოს 3-4 ადგილი ხომ ? ამიტომ ვამბობ ეს შემადგენლობა ,თორეემ არც მიგულისხმია რომ ეს შემადენლობა ლიგას დადებს ან სერიალს ,მაგრამ ამ ეტაპზე ამ სერიალში ეს შემადგენლობამ უნდა დადოს 3-4 ადგილი წესით რიგით . ძალიან ცუდია ის რომ კონტის ,კესის , პიატეკის, პენტეკის კალიბრის ხალხი კი არ იზღდება პირიQით უკან უკან მიდის მათი საქმეც მილანთან ერთად.
zeon ბაზარი არაა მესმის შენი რასაც ამბობ. ის 5 და 8 ქულა არ არის წარმატების საზომი, იმაშიც გეთანხმები რო როგორც მწვრთნელი ყლეა, ამას ერთ ერთი პირველი მე ვყვიროდი საიტზე და მე ვიყავი ერთ ერთი პირველი ვინცც იძახდა უნდა წავიდესთქო დაჟე მაშინ როცა ოთხეულშიც ვიყავით, მაგრამ ამან თუ 68 ქულა დადო ამდენი ალეგრის მერე არცერთს არ ექნება დაგროვებული და მაგიტო ვთქვი თავ აწეული წავათქო და არა იმიტო რო გუნდი შეკრა, ყველაფერი ხო შედარებითია, იმ ყლე მწვრთნელებთან შედარებით ცთქვი და არა ანჩელოტოსთან შედარებით და მეორე, რო იძახი ამ შემადგენლობითო, რომელ შემადგენლობას გულისხმობ? სანამ პიონტეკი მოვიდოდა ხისფეხა კუტრონეს იმედად ვიყავით დალშე შეხედე როდრიგესს და მარჯვენა ფლანგის მცველებს, კალაბრია და კონტი ვითომ ძაან მაგრები და ორივემ ყველა პრინციპულ თამაშში ჩაიჯვა მუსაკიოსთან ერთად, ბოლოს ისევ ბებერმა ამატემ აჯობა და ძირითადში დგას, ვინგერებიდან სუსო გვყვავს ყველაზე მაგარი და მისი თამაშის მანერა ყვეალ შეისწავლა, ყველამ იცის ბურთს რო მიიღებს ჯერ მარჯვნივ შევა და მერე მარცხნივ უნდა გაიგდო, ჩალხანაა და ვინგერუს გარდა ყველაფერია, ბორინია და მარტო ცხენივით დარბის ეს არ არის ის შემადგენლობა რო ციდან ვარსკვლავები მოწყვიტოს, მაქსიმუმ 4 ზე იყოს სტაბილურად, ესაა ამ გუნდის მაქსიმუმი
Zeon 12 მაი 2019 18:55
[quote=superkaka22]გატუზოსაც მაგრად კიდა აქ ვინ რას ფიქრობს, თუ მოხდა სასწაული და ლიგაზე გავედით მართლა თავ აწეული წავა, თუ 68 ქულა დადო და ვერ გავა მაინც თავაწეული წავა
რატო წავა თავ აწეული? იმით წავა ტავ აწეული რომ 200 მილიონი 5-10 ქულის სხვაობაა? იმით წავა რომ გუნდი სრული წელი ფეხბურთის გარდა ყველაფერს უბერავს? ეს შემადენლობა მიეცი ატალანტას იუვეს სუნთქვის საშუალებას არ მისცემდა ისე დაუძაბავდა მინიმუმ ,მინიმუმ ეს შემადგენლობა 35 თამაშიდან 25 თს დადებდა სიმპატიჩნის და გვესიმავნებოდა აქ ყველას ,თუნდაც ვერ გავიდეს ლიგაზე მაგრამ ნათლად ჩანდეს ხარისხი და არა ის რომ 200 ან 400 მდე დახარჯეს 5-10 ქულაზე ვამბობთ რომ მეტი ქულაა? ეს ქულები საჩემპიონო რომ იყოს კი ბატონო ევროპა ლიგასა და ჩემპიონთა ლიგის საკვალიფიაკაციო 5 -10 ქულაა ეს ამ ფასად ,როცა ატალანტა გუნდს შლის წლიდან წლამდე და წინაა ყველა ასპეკთში მაინც ...კარგით რა გავიგეთ მიდის და უკვე კომპლიმენტებს არ იშურებთ ნაგავ ტრენერს ღომელიც იყო ლეგენდა მილანის ,მაგრამ როგორც ტრენერი ეგ არის პიზას დონე და დაბრუნდეს მანდ.
Ge_Ge 12 მაი 2019 18:45
ინტერს ბოლო ტურში ემპოლი სტუმრობს და ძალიან მაგარ ბრძოლას გაუმართავს დარწმუნებული ვარ, გუნდი დარჩენისთვის იბრძვის და აგერ ახლა სამპდორიას გასვლაზე უგებს 0-2.
gogi1984 12 მაი 2019 18:28
ციტატა: Ge_Ge
ატალანტას გასვლას მილანის გასვლა სჯობია პირველ რიგში იტალიისთვის და მერე ბევრი ფეხბურთის მაყურებლისთვის. შეიძლება ჩვენზე მეტად იმსახურებს, მაგრამ ვერ იზამს ვერაფერს. ეს ის ატალანტაა რომელმაც ევროპის ლიგის საკვალიფიკაციო ეტაპზე კოპენჰაგენთან რომ წააგო, ფინანსურადადაც არც ისეთი შეძლებულია, როგორც მილანი ან რომა. უბრალოდ ეს ჩემი აზრია და სხვა მეტი არაფერი.

ეგრეა ძმაო ეგრე ატალანტა ვერ დახარჯავს არ აქ ფულით დალხინება და არც მომავლის გუნდია გაისადაც ოთხეულში შევიდეს. ტყუილი შერცხვენა გამოვა მაგის ლიგაზე ყოფნა, ეგ გუნდი ზრდის აყენებს ფეხბურთელად და ყიდის, ასეთი გუნდით ვერაფერს მიაღწევ ევრო ასპარეზზე. რომას ლიგაზე გასვლაც მორჩა ატალანტამ 3 ქულა რო აიღოს რომას ასწრებს

კომენტარის დამატება

კოდის განახლება
* გაიარეთ საიტზე ავტორიზაცია, რაც კომენტარის დატოვების პროცედურას გაგიმარტივებთ
რეკლამა

დანაკლისი
დისკვალიფიცირებული: არავინ
ტრავმირებული: კალდარა, ბონავენტურა

გამოკითხვა

ეთანხმებით "მილანის" გადაწყვეტილებას ევროპა ლიგიდან თავის მოხსნასთან დაკავშირებით?

რეკლამა
Image
შემოგვიერთდით
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image