LIVE | "ფიორენტინა" - "მილანი"

image

შემადგენლობები

"ფიორენტინა" (4-3-3): ლაფონტი; ბირაგი, ჰიუგო, მილენკოვიჩი, ლაურინი; ბენასი, ფერნანდესი, დაბო; მირალასი, მურიელი, კიეზა.

სათადარიგოთა სკამი: ტერაჩიანო, ანცულასი, ბრანჩონი, ჩეჩერინი, ფერარინი, ჰანკო, კოფი, მონტიელი, ნორგაარდი, ჟერსონი, სიმეონე, ვლაჰოვიჩი.

"მილანი" (4-3-3): დონარუმა; აბატე, მუსაკიო, რომანიოლი, როდრიგესი; ბაკაიოკო, კესიე, ჩალჰანოღლუ; სუსო, პიონტეკი, ბორინი.

სათადარიგოთა სკამი: ა. დონარუმა, რეინა, კონტი, ბილია, ბერტოლაჩი, მონტოლივო,კ უტრონე,ლაქსალტი, ზაპატა, მაური, კასტილეხო.

მატჩის საყურებელი ბმულები: ბმული #1
скачать dle 10.5фильмы бесплатно
Image

კომენტარები 59

Zeon 12 მაი 2019 15:08
ციტატა: rossoneri1111
მოკლედ არ ვიცი იუვე რას იზავს მაგრამ ინტერმა ერთი ფრე რო გააგოროს ანჩელოტი დარწმუნებული ვარ გვიჯიგრებს და ნაპოლი სახში მოუგებს სხვა მიზეზიც აქთ მოსაგებად კულიბალის რაც ინტერში გაუკეთეს მემგონი ენდომებათ შური ლიგის საგზურის წართმევით იძიონ ამიტომ მე ინტერის გამოვარდა უფრო მგონია ვიდრე ატალანტასი

მაგრად ვგიჯიგრა უკვე ანჩელოტიმ ,რომასთან ფრე და ატალანტასტან წაგებით ორი ტურის წინ ......ანჩელოტის რას ვერჩით საერთოდ ? ნაპოლს რამე უნდა? არა ? ანჩელოტიმ კი არა ამ დროს და წინა ტურებში უნდა დაესვა მილანს საკითხი პრემიალურების სახით როცა ეს სერიალში უკვე მერამდენე წელია მოსულია ....ამათ არც ტრენერი უნდათ არც აკტიურად ზეგავლენა და იქ გატუზო სრულიად გუნდს სჯის როცა შეიძლება გუნდის დასჯა იუმორ ნარევი წამახალისებელი სასჯელი და უამრავი მეთოდი არსებობს ამის ....გუნდმა ისეთი ჰანდიკაპი გაანიავა ეხლა ანჩელოტის ნაპოლიმ რომ ვერ მოიგოს ან იუვემ უნდა დავაბრალოთ მათ თურმე და მერდები ეგენი ოხ მერდები ...ბლიად გუნდი საკალბასე ცეხს რომ დაამსგვსა ამ კლიტორამ ეგ არაფერი ?
gogi1984 12 მაი 2019 15:00
ნუ არ ვიცი რატო ფიქრობთ ინტერის კიევოსთან გატეხვას ვიდრე ატალანტასი იუვესთან. მე ატალანტას გასწრება მგონია მაინც, კაი გუნდია და 14 ში თასზე ვბალეშიკობ ბერგამოელებს დაკმაყოფილდეს მაგ ტიტულით წელს
ციტატა: Giorgi Japaridze
Tanabari qulebit vin gadis? 0burtebs aqvs uporatesoba tu urtiertshexvedrebs

ურთიერთ შეხვედრებია გადამწყვეტი, ინტერთან თანაბარი ქულები არ გვაწყობს, რომასთან და ატალანტასთან კი
rossoneri1111
rossoneri1111 12 მაი 2019 14:13
მოკლედ არ ვიცი იუვე რას იზავს მაგრამ ინტერმა ერთი ფრე რო გააგოროს ანჩელოტი დარწმუნებული ვარ გვიჯიგრებს და ნაპოლი სახში მოუგებს სხვა მიზეზიც აქთ მოსაგებად კულიბალის რაც ინტერში გაუკეთეს მემგონი ენდომებათ შური ლიგის საგზურის წართმევით იძიონ ამიტომ მე ინტერის გამოვარდა უფრო მგონია ვიდრე ატალანტასი
Giorgi Japaridze
Giorgi Japaridze 12 მაი 2019 14:05
Tanabari qulebit vin gadis? 0burtebs aqvs uporatesoba tu urtiertshexvedrebs
gogi1984 12 მაი 2019 13:26
იუვე მაინც მგონია რო მოუგებს ბერგამოელებს, არ მგონია ეჭვებში ჩააგდოს მსოფლიო თამაშის გადატანა რო ითხოვა და მერე ყველა თამაშის მიცემაზე დაიწყებს საუბარს ხოდა ეს აწყობს დავიჯერო? თუმცა იუვეს ვიღაც სერიოზული რომ კრიშავს იტალიაში ეს დიდი ხანია ვიცი. მოკლედ პარალელურად თუ იქნება ორივე თამაში დიდ ეკრანზე ჩავუჯდები იუვეს და ტელეფონში მილანს ჩავრთავ დდ. უნდა გავამართლო ჩემი ვარაუდი მთელი წელი რომ გეუბნებოდით მილანი გვანერვიულებს მაგრამ მაინც შევათქო ოთხეულში. ფორცა მილან
Oto
Oto 12 მაი 2019 12:35
კარგია რომ მოვიგეთ.ახლა იუვეზე ვართ დამოკიდებული.იმედია მოუგებენ ატალანტას.ეჰ რა უაზრო ქულები ვკარგეთ უდინეზესთან და პარმასთან

ეს ატალანტა კი ბატონო კაი გუნდია მაგრამ როდემდე უნდა იგოს თამაშები.ბოლო ბოლო ატალანტაა რა ნაპოლი და იუვე ხომ არაა.ხომ უნდა წაააგოს და ვისთან თუ არა იუვესთან.თან ბოლო თამაში აქვთ სახლში და საკუთარი მაყურებლის წინაშე უნდა მოიგონ.მე მჯერა რომ მოუგებს იუვე და ჩვენ გავალთ
Interis nichi da mere napolistan wageba gvawyobs

Gatuzo unda wavides da me piradad raikaardi minda magram aravin moiyvans
rossoneri1111
rossoneri1111 12 მაი 2019 11:21
იუვეს რომ არ უნდა მილანის ლიგაზე დაბრუნება და ამ გუნდის ფორმაში შესვლა ეს ცხადია, მეორე თავის სტადიონზე ატარებს ბოლო თამაშს თან აპირებენ ზეიმს და რამდენად უნდათ ესეთი დღე წაგებით გაიფუჭონ ეს მეორე საკითხია, შეიძლება ფრე ითამაშონ არამგონია მოუგონ ატალანტას არ ვიცი ალეგრი ვერ გადაწყვიტავს მაგას შეიძლება ალეგრიმ დაავალოს ბიჭბს მოგება მაგრამ ყველაფერი ზევიდან აგდაწყდება და ალეგრის არავინ მოუსმენს, თუ ფრედ დამთავრდა ეს თამაში მერე სასუოლოს იმედზე უნდა ვიყოთ და მაგათ იმედზე ჩემი მტერი იყოს, ყველაფერი ჩვენი ბრალია სანამ ჩვენ თავზე ვიყავით დამოკიდებულები უნდა მოგვეგო ეხლა უკვე უნდა უბალეში იუვენტუს სასუოლოს ცალკე ჯენოას მოკლედ რა, მაგრამ არც ინტერია 100 პროცენტით გასული ხვალ თუ ინტერმა ვერ მოიგო შეიძლება ვაფშე ინტერი დარჩეს ლიგის გარეშე, ეს 2 თამაში მოსაგებია უეჭველი და დანარჩენი ბედს უნდა მივანდოთ. თუ ლიგაზე ვერ გავედით და ამის დიდი შანსია რამე უნდა ქნან, ლიგაზე გუნდები ვერ გადიან მაგრამ ხარჯავენ ფულს და უნდა მოგვარდეს უეფსთან თორე ესე მაშინ ვერასოდეს გავალთ ლიგაზე და გამოდის ვერ გავძლიერდებით
Vallanzasca
Vallanzasca 12 მაი 2019 11:09
მგონია რომ იუვე ბოლო თამაშს არ წააგებს სახლში თავის გულშემატკივრების წინ, თან რონალდუს უეჭველი ემახსოვრება 3-0 წაგება ატალანტასთან და გოლის პონტში უეჭველი ითამაშებს ბოლომდე
rossoneri1111
rossoneri1111 12 მაი 2019 10:36
ციტატა: American

ლაციო ვერც ევროპაზე ვერ გავა ვის გადაუსწრებს მილანს ატალანტას თუ რომას მემგონი ვერცერთს წინა წელსაც ლციომ კრგად დაიწყო მაგრამ სეზონის ბოლოს გაანიავა ქულები და ლიგაზე ინტერი მოხვდა წელს სერთოთ ტურნირის გარეშე დარჩება და შანსია სავიჩი დავითრიოთ
ლოგიკას რომ მივყვეთ ვისი გასვლა ან დარჩენა აწყობს იუვეს? ( მილანის დაბრუნება არ უნდათ და მსგავსი ბავშვური საუბრები არ მინდა) პრესიდან გამომდინარე იუვე დაინტერესდა ძანიოლო მანოლასი (რომა) და რომანიოლი (მილანი) ორივე ამ გუნდს პრობლემები შეექმნება ტრანსფერების მხრივ თუ არავინ გაყიდა. ანუ ამ შემთხვევაში იუვე დაინტერესებულია მილანი რომას ლიგაზე არგასვლით. ერთადერთი ვარიანტია მალე გადაწყვიტონ ალეგრის საკითხი და მანოლასთან შეათანხმონ. კვალიარელამ ვერ გაიტანოს და რონალდომ შეაგდოს რომ ბომბარდირობის გულისთვის ბოლომდე ითამაშოს.
American 12 მაი 2019 08:58
იტალიის სერია A-ს 36-ე ტურის შემდეგ ჩემპიონთა ლიგის საგზურისთვის ბრძოლა გადამწყვეტ ფაზაში შევიდა. ბერგამოს „ატალანტამ“ და „მილანმა“ თავიანთი მატჩები მოიგეს და ახლა დარჩენილ ორ ტურში მოუწევთ მეოთხე ადგილისთვის ჭიდილი.

ტური სწორედ ბერგამოელებმა გახსნეს, რომელმაც რეჯიო ემილიაში ემასპინძლეს „ჯენოას“ და მეორე ტაიმის სტარტზე გატანილი გლებით იმარჯვეს. ჯამპიერო გასპერინის გუნდმა 65 ქულას მოუყარა თავი და მესამე ადგილზე გადაინაცვლა. თუმცა, „ინტერს“ ამ ტურის შეხვედრა გავარდნილ „კიევოსთან“ სახლში ჩასატარებელი აქვს.

„მილანმა“ კი ფლორენციაში საშინელ დღეში მყოფ „ფიორენტინას“ ჰაკან ჩალჰანოღლუს კინკილა გოლით და წვალებით მოუგო. თუმცა, გამარჯვებულებს არ ასამართლებენ და ჯენარო გატუზოს გუნდიც იგივე ვითარებაშია. „როსონერი“ 3 ქულით ჩამორჩება „ატალანტას“, მაგრამ ურთიერთშეხვედრებში ჯაბნის და თუ დარჩენილ რო ტურში „მილანი“ 6 ქულას, ხოლო ბერგამოელები ოდენ 3 ქულას მოიპოვებენ, მეოთხე ადგილი გატუზოს შეგირდებს დარჩებათ. „ატალანტა“ კი მომდევნო ტურში სტუმრად „იუვენტუსთან“ ითამაშებს. მოკლედ, მილანელთა ბანაკი დიდწილად ტურინელთა იმედად არიან. არადა, „იუვემ“ დიდი ხანია სეზონი დაასრულა და უკვე შვებულებაზე ფიქრობს. საერთოდ, „მილანი“ „რომასთანაც“ ფლობს უპირატესობას და თუ აქაც თანაბარი ქულები დაფიქსირდება, წინ ლომბარდიელები აღმოჩნდებიან. საბოლო ჯამში, ჩახლართული ვითარებაა და ბევრი რამ შეიძლება მოხდეს დარჩენილ ორ ტურში.

დღესვე, „ლაციომ“ „კალიარის“ აჯობა, მაგრამ სიმონე ინძაგის გუნდის მაქსიმუმი წელს ალბათ ევროპა ლიგის საგზური თუ იქნება. იქამდე კი, 15 მაისს, იტალიის თასის ფინალში „არწივები“ „ატალანტას“ დაუპირისპირდებიან.
გოგა19989
გოგა19989 12 მაი 2019 01:26
ციტატა: giga qatamadze
[b][/b]
ციტატა: goga19989
წარმატებებიიი ბიჭებო... მე რეალის ფანი ვარ მაგრამ გამიხარდება თუ ლიგაზე გავა მილანიი.. იმედია რონი ამოტენის ატალანტას და თქვენ გახვალტ ლიგაზე. გბალეშიკობთ მთელი გულით <3 გჯეროდეთ თქვენი გუნდის და ყველაფერი კარგად იქნება.

გეიხარე გოგა ბრატ კაი კაცი ხარ იმედია ბაღდად ამოტენის

ხო რა ბომბარდირობაც ხო უნდა და მარტო უნდა მოუგოს ეგ თამაში
ციტატა: პაპა კარლო
ციტატა: Arigo
აჰა, შარშან 64 ქულა მოვაგროვეთ, იმის წინ 63, იმის წინ 57, კიდევ უფრო ადრე 52, ანუ ალეგრის წასვლის მერე წავიდა საქმე უკან და უკან (ნუ ქულებს აგროვებდა და ტიტულის მოსაგებად ჭიდაობდა, რამდენად მომწონდა მისი სტილი, სხვა საქმეა)
ეხლა 62 გვექნება და შანსი გვაქვს 68 ქულით დავასრულოთ სეზონი
თუ ამ ტემპით მოვუმატეთ 3 სეზონი, მომდევნოში 72-73, იმის შემდეგ 76-78 და კიდევ მერე 80-85 შანსი გვაქვს (მათემატიკურად galliani forza )
ეს თუ იცით რას ნიშნავს?!
სტაბილურად იგაზე გამოსვლას და სკუდეტოზე ჭიდაობას, ხან მოვიგებთ და ხან ვერა Ac
შეიძლება 10 სეზონში 2-3 სკუდეტო და 2 ლიგა დავდოთ (იმდენი, რამდენიც იუვეს აქვს 1956 წლის შემდეგ,რაც ეს ტურნირი დაიწყო)

რა სკუდეტო რის სკუდეტო ამ ჯოგით რა უნდა მოუგო? საცოდავი გუნდუა 3-4 ფეხბურთელის გარდა მწვრთნელზე არაფერს ვამბიბ ისედაც ცხადია

20 წლის მერე შეიძლება გალაქტიკაც მოვიგოთ, რამდენი ქულა გამოგვდის????
giga qatamadze საიტზეა
giga qatamadze 12 მაი 2019 00:48
ციტატა: Ge_Ge
ციტატა: giga qatamadze
მუსაკიო კიეზამ ათრია და როდრიგესი მირალასმა კესი მაგარია და ბაკაიოკოც და დღეს დონარუმას დამსახურებაა რო 3 ქულაა ავიღეთ

როცა ბერნანდესკი და კიეზა ერთად თამაშობდნენ ფიორეში, მაგ დროიდან მოყოლებული მინდოდა მილანში ორივე, მაგრამ ერთი წავიდა იუვეში სადაც არასწორი არჩევანი გააკეთა და იმედია კიეზაც არ იზამს მსგავს რამეს და იქნებ ლეომ საჩუქარი გაგკვითეოს კიეზას სახით :დ...მაგრად მევასება

კიეზა მაგარია მართლა მირალასი გაფუჭდა თუარა მაგარი იყო ესეც კაი სტილი აქ კაი შემტევია აქ მაინც ის ძველი იერი შემორჩენილი და ამ კიკინიანს ყველა ათრევს მაინც
Nero 12 მაი 2019 00:44
ციტატა: goga19989
წარმატებებიიი ბიჭებო... მე რეალის ფანი ვარ მაგრამ გამიხარდება თუ ლიგაზე გავა მილანიი.. იმედია რონი ამოტენის ატალანტას და თქვენ გახვალტ ლიგაზე. გბალეშიკობთ მთელი გულით <3 გჯეროდეთ თქვენი გუნდის და ყველაფერი კარგად იქნება.

გაიხარე ძმა ჯიგარი ხარ.. რონალდოს ხოშით თუ მოიგებენ ეგენი მხოლოდ
giga qatamadze საიტზეა
giga qatamadze 12 მაი 2019 00:42
[b][/b]
ციტატა: goga19989
წარმატებებიიი ბიჭებო... მე რეალის ფანი ვარ მაგრამ გამიხარდება თუ ლიგაზე გავა მილანიი.. იმედია რონი ამოტენის ატალანტას და თქვენ გახვალტ ლიგაზე. გბალეშიკობთ მთელი გულით <3 გჯეროდეთ თქვენი გუნდის და ყველაფერი კარგად იქნება.

გეიხარე გოგა ბრატ კაი კაცი ხარ იმედია ბაღდად ამოტენის
Ge_Ge 12 მაი 2019 00:41
ციტატა: giga qatamadze
მუსაკიო კიეზამ ათრია და როდრიგესი მირალასმა კესი მაგარია და ბაკაიოკოც და დღეს დონარუმას დამსახურებაა რო 3 ქულაა ავიღეთ

როცა ბერნანდესკი და კიეზა ერთად თამაშობდნენ ფიორეში, მაგ დროიდან მოყოლებული მინდოდა მილანში ორივე, მაგრამ ერთი წავიდა იუვეში სადაც არასწორი არჩევანი გააკეთა და იმედია კიეზაც არ იზამს მსგავს რამეს და იქნებ ლეომ საჩუქარი გაგკვითეოს კიეზას სახით :დ...მაგრად მევასება
goga19989
goga19989 12 მაი 2019 00:40
წარმატებებიიი ბიჭებო... მე რეალის ფანი ვარ მაგრამ გამიხარდება თუ ლიგაზე გავა მილანიი.. იმედია რონი ამოტენის ატალანტას და თქვენ გახვალტ ლიგაზე. გბალეშიკობთ მთელი გულით <3 გჯეროდეთ თქვენი გუნდის და ყველაფერი კარგად იქნება.

კომენტარის დამატება

კოდის განახლება
* გაიარეთ საიტზე ავტორიზაცია, რაც კომენტარის დატოვების პროცედურას გაგიმარტივებთ
რეკლამა

დანაკლისი
დისკვალიფიცირებული: არავინ
ტრავმირებული: კალდარა, ბონავენტურა

გამოკითხვა

ეთანხმებით "მილანის" გადაწყვეტილებას ევროპა ლიგიდან თავის მოხსნასთან დაკავშირებით?

რეკლამა
Image
შემოგვიერთდით
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image