გატუზო: "პირველ ადგილზე კლუბის ინტერესი უნდა იდგეს"

image
ფლორენციის "ფიორენტინასთან" მატჩამდე პრესკონფერენციაზე "მილანის" მთავარმა მწვრთნელმა ჯენარო გატუზომ რამდენიმე საინტერესო თემაზე ისაუბრა.

"ბილია გამოვიძახე, მაგრამ ხელმისაწვდომი არ იქნება. პაკეტა დისკვალიფიკაციის მიუხედავად კარგად ვარჯიშობს. ჩალჰანოღლუც მზად იქნება. "იებთან" გასვლაზე 2014 წლის შემდეგ არ მოგვიგია. მათ შესანიშნავი გუნდი ჰყავთ და ყველასთვის შეუძლიათ პრობლემების შექმნა."

"ბოდიშს ვიხდი, რადგან "ბოლონიასთან" გამარჯვება ბაკაიოკოსთან ინციდენტით გადაიფარა. ხვალ ოპტიმალურ შემადგენლობას გამოვიყვან, ყველაზე მნიშვნელოვანი კლუბის ინტერესია."
- განაცხადა რინომ.
скачать dle 10.5фильмы бесплатно

კომენტარები 23

Zeon 12 მაი 2019 15:23
ციტატა: gogi1984
მე პოჩეტინო მილანში არ მგონია და მომკალი, ნეტა ვცდებოდე

კაცს აქვს წინსვლის დრო ამ დროს მილანში ტრენერად წამოსვლა უკან გადადგმული ნაბიჯია რამდენადაც ეს სამწუხარო უნდა იყოს ჩვენთვის ეს ასეა და რეალობაა..საერთოდ არ ვფიქრობ პოჩეტინოზე ,ვიცი კონტე არ მოგწონს ამ ეტაპზე ერთი ორი წლით კონტე კარგი ვარიანტია მილანისთვის თავის თავად კონტეზე მეტად სხვა ტრენერი მინდა მაგრამ ოცნებაა ეგ მეტი არაფერი ,რეალურად ამ ეტაპზე ერთ ერთ კონტეა რეალური და კვალიფიკაციით პლიუს ამას იცის უვარსკვლო გუნდით კარგი შედეგის დადება.
gogi1984 11 მაი 2019 18:40
ციტატა: superkaka22
ციტატა: gogi1984
ციტატა: superkaka22
პოჩეტინოზე კიდე დაიწერა,სეზონის ბოლოს მიდის ტოტენჰემიდანო და ერთ ერთი ვარიანტი მილანიაო, მაგრამ ჩვენ ვინ მიგვასუნინებს, ბოლოს ვიცი დიფრანჩესკო შეგვრჩება

კი ისევ დაიწერა გაზიდისის ფავორიტია მაგრამ ძაან ოცნებაა მილანისთვისო. 20 მილიონ ხელფასს მოითხოვსო წერენ და რავი ძაან არ მგონია მიცენ. თორე ნეტა 30 მიცენ ჩემი რა მიდის დაგვხატავდა პოჩეტინო

კი მაგრა ხო ხედავ რაც ხდება, ატალანტა ფაქტიურად ლიგაზეა, და აქ რატო მოვა მარტო ხელფასის გამო არამგონია მოვიდეს, 20 მილიონს სხვაც მისცემს

იტალიაში ძაან გაუჭირდება იუვესაც თუნდაც 20 მილიონის გადახდა. წელს იქნება მწვრთნელებში ტრანსფერების ბუმი. ეხლა უყურე პარიზს ბარსას ინტერს მილანს რომას და ალბათ ბაიერნი იუვესაც. ამათ უეჭველი მწვრთნელი უნდათ ამ ბოლო ორში არ ვარ დარწმუნებული. მოდი და გაიგე ვინ სად მიდის. მე პოჩეტინო მილანში არ მგონია და მომკალი, ნეტა ვცდებოდე
ციტატა: gogi1984
ციტატა: superkaka22
პოჩეტინოზე კიდე დაიწერა,სეზონის ბოლოს მიდის ტოტენჰემიდანო და ერთ ერთი ვარიანტი მილანიაო, მაგრამ ჩვენ ვინ მიგვასუნინებს, ბოლოს ვიცი დიფრანჩესკო შეგვრჩება

კი ისევ დაიწერა გაზიდისის ფავორიტია მაგრამ ძაან ოცნებაა მილანისთვისო. 20 მილიონ ხელფასს მოითხოვსო წერენ და რავი ძაან არ მგონია მიცენ. თორე ნეტა 30 მიცენ ჩემი რა მიდის დაგვხატავდა პოჩეტინო

კი მაგრა ხო ხედავ რაც ხდება, ატალანტა ფაქტიურად ლიგაზეა, და აქ რატო მოვა მარტო ხელფასის გამო არამგონია მოვიდეს, 20 მილიონს სხვაც მისცემს
Arigo 11 მაი 2019 18:24
თუ დი ფრანჩესკო მოყავთ, მინდა ვთქვა, რომ სუსტი მწვრთნელი არაა!
1 სეზონი და ნახევარი წვრთნიდა გუნდს და რა, ან სპალეტის, ან მანამდე რუდის გარსიას ან მანამდე ვინც ყავდათ, რომელს ჰქონდა უკეთესი შედეგი?!
ბოლოს როდის გავიდა ჩ/ლიგის 1/2 ფინალში დი ფრანჩესკომდე?
მესის ბარსელონას დამარცხების შანსი რომელს ჰქონია მანამდე?
რომა არის ნაპოლის გაბარიტების გუნდი, ჰოდა ნაპოლიმ რა ქნა უკეთესი ლიგაზე?! ჰო, იქ ანჩელოტი ყავთ და მანამდე სარი ყავდათ (ისინი ხომ ზე დონეები არიან?!)

ისე არ გამიგოთ, რომ დი ფრანჩესკოთი მხსნელი გამომყავს, მაგრამ კარგი ტაქტიკოსი და შემტევი სტილის მწვრთნელია, სასუოლოთი რამდენენმა მოახერხა ევროპა ლიგაზე გასვლა?
gogi1984 11 მაი 2019 17:59
ციტატა: superkaka22
პოჩეტინოზე კიდე დაიწერა,სეზონის ბოლოს მიდის ტოტენჰემიდანო და ერთ ერთი ვარიანტი მილანიაო, მაგრამ ჩვენ ვინ მიგვასუნინებს, ბოლოს ვიცი დიფრანჩესკო შეგვრჩება

კი ისევ დაიწერა გაზიდისის ფავორიტია მაგრამ ძაან ოცნებაა მილანისთვისო. 20 მილიონ ხელფასს მოითხოვსო წერენ და რავი ძაან არ მგონია მიცენ. თორე ნეტა 30 მიცენ ჩემი რა მიდის დაგვხატავდა პოჩეტინო
პოჩეტინოზე კიდე დაიწერა,სეზონის ბოლოს მიდის ტოტენჰემიდანო და ერთ ერთი ვარიანტი მილანიაო, მაგრამ ჩვენ ვინ მიგვასუნინებს, ბოლოს ვიცი დიფრანჩესკო შეგვრჩება
ციტატა: gogi1984
უყურებთ იტალიურ მასკარადს? დდ მსაჯს როგორ არ უნდა ატალანტას მოგება. ძაან არი მიგრუზული ტოტალიზატორში ბერგამოელების მოგება,მაგრამ როდემდე? ატალანტა კლასით მაღალი გუნდია და უფრო მიაწვება

მეორე გოლი თამაშგარე იყო მაგრამ რავი პირველი გოლის ანალოგიური ბევრი ჩაუთვლიათ

ფრეა სავარაუდოდ დდ
gogi1984 11 მაი 2019 17:54
ციტატა: Nero
ციტატა: gogi1984
უყურებთ იტალიურ მასკარადს? დდ მსაჯს როგორ არ უნდა ატალანტას მოგება. ძაან არი მიგრუზული ტოტალიზატორში ბერგამოელების მოგება,მაგრამ როდემდე? ატალანტა კლასით მაღალი გუნდია და უფრო მიაწვება

მეორე გოლი თამაშგარე იყო მაგრამ რავი პირველი გოლის ანალოგიური ბევრი ჩაუთვლიათ

კი მაგრამ ბევრიც გაუქმებულა რადგან მაგ მომენტში ზაპატა ზეგავლენას ახდენდა მეკარეზე თამაშგარე მდგომარეობიდან

კი ეხლა გადავახვიე და ძაან ახლო იყო. მეკარე ვერაფერს ხედავდა
Nero 11 მაი 2019 17:49
ციტატა: gogi1984
უყურებთ იტალიურ მასკარადს? დდ მსაჯს როგორ არ უნდა ატალანტას მოგება. ძაან არი მიგრუზული ტოტალიზატორში ბერგამოელების მოგება,მაგრამ როდემდე? ატალანტა კლასით მაღალი გუნდია და უფრო მიაწვება

მეორე გოლი თამაშგარე იყო მაგრამ რავი პირველი გოლის ანალოგიური ბევრი ჩაუთვლიათ

კი მაგრამ ბევრიც გაუქმებულა რადგან მაგ მომენტში ზაპატა ზეგავლენას ახდენდა მეკარეზე თამაშგარე მდგომარეობიდან
gogi1984 11 მაი 2019 17:40
უყურებთ იტალიურ მასკარადს? დდ მსაჯს როგორ არ უნდა ატალანტას მოგება. ძაან არი მიგრუზული ტოტალიზატორში ბერგამოელების მოგება,მაგრამ როდემდე? ატალანტა კლასით მაღალი გუნდია და უფრო მიაწვება

მეორე გოლი თამაშგარე იყო მაგრამ რავი პირველი გოლის ანალოგიური ბევრი ჩაუთვლიათ
Nero 11 მაი 2019 16:50
იუვეს მაფიაა რა.. ახლა შემდეგ ტურში მილანი-ფროზინონე 8-ზე იწყება სადაც მილანი დიდი ალბათობით 3 ქულას დადებს.. მერე შესაბამისად 11-ის ნახევარზე იუვე დაუწვება ატალანტას.. მილანის ბოსებმა კალჩოს ფედერაციას თხოვნით მიმართეს რო მილანი-ფროზინონეს მატჩიც გაიმართოს 22:30 წუთზე.. ვნახოთ რა პასუხს მივიღებთ
gogi1984 11 მაი 2019 16:42
ციტატა: პაპა კარლო
გოგი
ხო ორივე გვიან აჯობებს. სხვა თამაშები როგორაა მაგ დღეს რომას ვგულისხმობ ეგეც ჩვენ ხოდში გადის. ან სადაა რომ ვნახო ტელეფონით შეგიძლია მითხრა?

მილანის ბოსობა იუვეზე დაეჭვდა საფუძვლიანად რადგან ეს იუვემ მოითხოვა. არ ვიცი ნაღდად რომა როდის თამაშობს იქეთ კვირას
გოგი
ხო ორივე გვიან აჯობებს. სხვა თამაშები როგორაა მაგ დღეს რომას ვგულისხმობ ეგეც ჩვენ ხოდში გადის. ან სადაა რომ ვნახო ტელეფონით შეგიძლია მითხრა?
gogi1984 11 მაი 2019 16:31
ციტატა: პაპა კარლო
ციტატა: gogi1984
ოფიციალურად: მილანმა იტალიის ფედერაციას მიმართა რათა რა დროსაც გადაუტანეს იუვეს თამაში ზუსტად იმ დროს გავიდეს მილანის თამაშიც, რაც სწორიცაა და თითქმის ყველა ქვეყანაში ერთი და იგივე დროსაა მატჩები როცა რამისთვის იბრძვიან. ვნახოთ აბა რამდენად დაგვიკმაყოფილებენ. პაპა კარლო შენი შეკითხვა ვერ გავიგე, რატო გგონია რო დღეს წყდება ყველაფერი? და იუვე ეგ ნაბოზარი გუნდი რასაც იტყვის ისე უნდა იყოს ყველაფერი? რატო მოითხოვა გადატანა? უამრავი კითხვა ჩნდება

რომელი თამაშის გადატანაზეა საუბარი? იუვე წელს ჩვენი კონკურენტი არაა და ეგ გამიკვირდა

აჰა იუვე ატალანტა ხო? მაგ დღეს თასს გადაცემენ იუვეს და სავარაუდოდ მარკეტინგული გათვლა აქვთ აბა სხვა რა ჩემი ყლე უნდათ

თასის გადაცემის გამო უნდათ გადატანა? როცა სამკვდრო სასიცოცხლო ბრძოლაა გაჩაღებული. ან იტალიის ყლე ფედერაციას რად უნდა შეხსენება რომ ასეთი მატჩები ერთ დროს უნდა ტარდებოდეს და ეგეც არ იკმარეს ჯერ მილანის თამაში უნდათ იყოს და მერე იუვეს როცა პირიქითაა დაკანონებული ამდენი ხანია. მილანის ბოსებმაც ოფიციალურად მიმართეს არც ერთი იყოს ადრე და არც მეორე ერთ დროს ჩაატარეთო. ვნახოთ რას გვეტყვიან
ციტატა: gogi1984
ოფიციალურად: მილანმა იტალიის ფედერაციას მიმართა რათა რა დროსაც გადაუტანეს იუვეს თამაში ზუსტად იმ დროს გავიდეს მილანის თამაშიც, რაც სწორიცაა და თითქმის ყველა ქვეყანაში ერთი და იგივე დროსაა მატჩები როცა რამისთვის იბრძვიან. ვნახოთ აბა რამდენად დაგვიკმაყოფილებენ. პაპა კარლო შენი შეკითხვა ვერ გავიგე, რატო გგონია რო დღეს წყდება ყველაფერი? და იუვე ეგ ნაბოზარი გუნდი რასაც იტყვის ისე უნდა იყოს ყველაფერი? რატო მოითხოვა გადატანა? უამრავი კითხვა ჩნდება

რომელი თამაშის გადატანაზეა საუბარი? იუვე წელს ჩვენი კონკურენტი არაა და ეგ გამიკვირდა

აჰა იუვე ატალანტა ხო? მაგ დღეს თასს გადაცემენ იუვეს და სავარაუდოდ მარკეტინგული გათვლა აქვთ აბა სხვა რა ჩემი ყლე უნდათ
gogi1984 11 მაი 2019 16:19
ოფიციალურად: მილანმა იტალიის ფედერაციას მიმართა რათა რა დროსაც გადაუტანეს იუვეს თამაში ზუსტად იმ დროს გავიდეს მილანის თამაშიც, რაც სწორიცაა და თითქმის ყველა ქვეყანაში ერთი და იგივე დროსაა მატჩები როცა რამისთვის იბრძვიან. ვნახოთ აბა რამდენად დაგვიკმაყოფილებენ. პაპა კარლო შენი შეკითხვა ვერ გავიგე, რატო გგონია რო დღეს წყდება ყველაფერი? და იუვე ეგ ნაბოზარი გუნდი რასაც იტყვის ისე უნდა იყოს ყველაფერი? რატო მოითხოვა გადატანა? უამრავი კითხვა ჩნდება
ციტატა: gogi1984
ახალი სკანდალი იტალიაში: მომდევნო ტურს იუვე 3 საათით ადრე ატარებდა ატალანტასთან და მილანი-ფროზინონე 20:00 ზე იყო.იუვენ მოითხოვა ოფიციალური მიმართვით რომ გადაიტანონ თავიანთ თამაში მილანის თამაშის შემდეგ რაც ფედერაციამ დააკმყოფილა. აზრზე ხართ რეები ხდება შუაგულ ევროპაში ამათ დედებს შევეცი? როდემდე ძმაო როდემდე? ეს ნაბოზვარი ნაწყლი გუნდი თავის ფედერაციით. ეს თუ მილანის ბოსებმა ჩაყლაპეს საღოლ ძმაო ან ფანებმა

სკანდალი რატოა?
მთავარია დღეს ფიორესთან მოვიგოთ და ატალანტამ წაიფორხილოს
gogi1984 11 მაი 2019 13:54
ციტატა: Nero
ციტატა: gogi1984
ახალი სკანდალი იტალიაში: მომდევნო ტურს იუვე 3 საათით ადრე ატარებდა ატალანტასთან და მილანი-ფროზინონე 20:00 ზე იყო.იუვენ მოითხოვა ოფიციალური მიმართვით რომ გადაიტანონ თავიანთ თამაში მილანის თამაშის შემდეგ რაც ფედერაციამ დააკმყოფილა. აზრზე ხართ რეები ხდება შუაგულ ევროპაში ამათ დედებს შევეცი? როდემდე ძმაო როდემდე? ეს ნაბოზვარი ნაწყლი გუნდი თავის ფედერაციით. ეს თუ მილანის ბოსებმა ჩაყლაპეს საღოლ ძმაო ან ფანებმა

მასეთებზე რეაქცია აღარ მაქ უკვე.. ეს იტალია სუფთა იგივეა რაც საქართველო რო აიღო და განავითარო მაგრამ კორუფცია რო მაინც დარჩეს.. ეტყობა იქაც სისტემაა ეგეთი და ეს ხალხიც მიეჩვია და არავინ ხმას არ იღებს

ძაან გავს მაქაურობა საქართველოს უკვე აი ძაან. თუ მეტი არაა კიდე, იუვე აკეთებს ისეთ რამეებს რასაც ინგლისში და თუნდაც საფრანგეთ გერმანიაში მესამე დივიზიონში გადაისროლებდნენ გუნდს. ეხლაც ბერლუსკონია? მაგათ დედას ვტენე მე. ეს იუვეს ფანები ხო სხვა პლანეტაზე არია ისევ გააპრავებენ თავიანთი გუნდის საქციელს, პრინციპში გასაკვირი რა არი 80% მაგათი ფანების იაღოველია
ციტატა: gogi1984
ახალი სკანდალი იტალიაში: მომდევნო ტურს იუვე 3 საათით ადრე ატარებდა ატალანტასთან და მილანი-ფროზინონე 20:00 ზე იყო.იუვენ მოითხოვა ოფიციალური მიმართვით რომ გადაიტანონ თავიანთ თამაში მილანის თამაშის შემდეგ რაც ფედერაციამ დააკმყოფილა. აზრზე ხართ რეები ხდება შუაგულ ევროპაში ამათ დედებს შევეცი? როდემდე ძმაო როდემდე? ეს ნაბოზვარი ნაწყლი გუნდი თავის ფედერაციით. ეს თუ მილანის ბოსებმა ჩაყლაპეს საღოლ ძმაო ან ფანებმა

ამათი ბოზი დედას შევეცი, ეს ყლიშვილები. ამის მერე როგორ უნდა ღქვა იუვე მაინც იტალიური გუნდია და ლიგაზე ვბალეშიკობო მაგათი დაამარსებელი მოვტყან
gogi1984 11 მაი 2019 12:26
ციტატა: rossoneri1111
"რომას" ყოფილი მწვრთნელი, ეუსებიო დი ფრანჩესკო სერია ა-ში ბრუნდება. აღნიშნულ ინფორმაციას La Gazzetta dello Sport ავრცელებს.

წყაროს ცნობით, 49 წლის იტალიელი სპეციალისტი ზაფხულში ჯენარო გატუზოს ჩაანაცვლებს და "მილანის" მთავარი მწვრთნელის პოსტს დაიკავებს.

შეგახსენებთ, რომ ეუსებიო დი ფრანჩესკო 2017-2019 წლებში "რომას" თავკაცობდა. დედაქალაქურმა კლუბმა, იგი ოფიციალურად 7 მარტს დაითხოვა. ხალხო აქ პრეტენზიებია ადმინებზე და მესმის თქვენი ბზ არააა მაგრამ ალბათ მართლა ვერ ახერხებენ და მოდით ცოტა ხელი ჩვენც შეუწყოთ და თუ ვინმეს სადმე რამე სტატია შეგვხდება კომენაატრებსი დავწეროთ და გაუზიაროთ ერთმანეთ ასე თუ ისე ერთმანეთისგან გავიგებთ ახალ ინფორმაციებს

მე რითაც შემიძლია ვდებ სიახლეებს კომენტარებით რომ ამათი სისუსტე გადავფარო. მე მინდა ეს საიტი პრესტიჟული იყოს და ვიღაცას გონია მე ანჩხლი უხასიათო ვარ. ეს ნიუსი ოღონდ ლეონარდომ ოფიციალურად უარყო დი ფრანჩესკოზე

კომენტარის დამატება

კოდის განახლება
* გაიარეთ საიტზე ავტორიზაცია, რაც კომენტარის დატოვების პროცედურას გაგიმარტივებთ
გამოკითხვა

5 ბალიანი სისტემით, როგორ შეაფასებდით "მილანის" სატრანსფერო პოლიტიკას?


დანაკლისი
დისკვალიფიცირებული: მუსაკიო
ტრავმირებული: კალდარა

რეკლამა
Image
შემოგვიერთდით
მულტიმედია
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image