სენტ მაქსიმინი: "მილანი"? მზად ვარ"

image

ალან სენტ მაქსიმინმა "Gazzetta TV"-სთან ინტერვიუში თავის მომავალზე და პოტენციურ ტრანსფერზე ისაუბრა, რის დროსაც "მილანის" ინტერესი ღიად დაადასტურა.

"ნიცაში" თავს კარგად ვგრძნობ, მაგრამ უფრო პრესტიჟულ კლუბში გადასასვლელად მზად ვარ. ახლა ჩემი მიზანი ფრანგული კლუბის დახმარებაა და სეზონის ბოლოს იმ გადაწყვეტილებას მივიღებ, რაც ჩემს კარიერულ წინსვლას ხელს შეუწყობს."

"მილანი" ნამდვილად დიდი კლუბია. ზამთრის სატრანსფერო ფანჯარაზე იყო შანსი "როსონერიში" გადავსულიყავი, თუმცა საბოლოოდ არ გამოვიდა. ვნახოთ რა იქნება ზაფხულში."
- განაცხადა სენტ მაქსიმინმა.

22 წლის გარემარბმა მიმდინარე სეზონში ყველა ტურნირზე ექვსი გოლი გაიტანა, ხოლო თანაგუნდელებს ოთხჯერ გაატანინა.
скачать dle 10.5фильмы бесплатно
Image

კომენტარები 37

sisvik
sisvik 9 მაი 2019 20:52
ციტატა: American
3 dgea statias ar debt, zalian sacyenia rom statia ideba ak kvartalshi ertxel.

გეთანხმები ძმაო რავა სუ ყველა დაკავებულია დაამატონ მოდერატორები მაშინ თორე რას გავს საიტი
ციტატა: gogi1984
ციტატა: superkaka22
ციტატა: gogi1984
ლეონარდომ დი ფრანჩესკოსთან მოლაპარაკებები უარყო. საინტერესოა ვინ მოდის მილანში.სქაი წერს კონტეს ინტერთან ერთი ნაბიჯი აშორებსო

არ გვინდა დიფრანჩესკო, კონტე თუ ინტერში წავა და გასპერინი ან სა სარი მილანში მოვა მე პირადად თანახმა ვარ.

ოღონდ სარი მოვიდეს და ვაფშე არავინ მინდა, მაგრამ გიჟი იქნება აბრამოვიჩი ეგ თუ გამოუშვა. გასპერინიზეც ძაან მიწყდა საუბრები, დი ფრანჩესკო კატეგორიულად უარყო ლეონარდომ და მგონი რაღაცა მზადდება სიურპრიზად. კონტე ან ინტერში წავა ან იუვეში მილანი გამოირიცხა 99%

თუ იუვეში წავა მაშინ ალეგრიც კაი ვარიანტი იქნება, მთავარია ვიღაც სიემანჯო არ მოათრიონ
gogi1984 9 მაი 2019 20:14
ციტატა: jackbona
ლიგაზე გასვლა გადაწყვეტს ვინ მოვა და ვინ არა, ლიგაზე გასვლის შემთხვევაში გატუზო 100% წავა, და მის ნაცვლად კონტე ან სარი მოვა, ესენიც სავარაუდო ფეხბურთელები რომლებიც 70% მოიყვანენ. კასტანი,პელეგრინი,ევერტონი,სენტმაქსიმი,ტონალი,სენსი,მალკომი,ემერსონი,სავიჩი, აქედან მინიმუმ 2 ფეხბურთელი მაინც მოვა.

კონტე შეიძლება ამ კვირაშივე დადასტურდეს ინტერში ან იუვეში. დანარჩენში გეთანხმები ლიგა ბევრ რამეს გადაწყვეტს
jackbona
jackbona 9 მაი 2019 19:56
ლიგაზე გასვლა გადაწყვეტს ვინ მოვა და ვინ არა, ლიგაზე გასვლის შემთხვევაში გატუზო 100% წავა, და მის ნაცვლად კონტე ან სარი მოვა, ესენიც სავარაუდო ფეხბურთელები რომლებიც 70% მოიყვანენ. კასტანი,პელეგრინი,ევერტონი,სენტმაქსიმი,ტონალი,სენსი,მალკომი,ემერსონი,სავიჩი, აქედან მინიმუმ 2 ფეხბურთელი მაინც მოვა.
gogi1984 9 მაი 2019 19:36
ციტატა: superkaka22
ციტატა: gogi1984
ლეონარდომ დი ფრანჩესკოსთან მოლაპარაკებები უარყო. საინტერესოა ვინ მოდის მილანში.სქაი წერს კონტეს ინტერთან ერთი ნაბიჯი აშორებსო

არ გვინდა დიფრანჩესკო, კონტე თუ ინტერში წავა და გასპერინი ან სა სარი მილანში მოვა მე პირადად თანახმა ვარ.

ოღონდ სარი მოვიდეს და ვაფშე არავინ მინდა, მაგრამ გიჟი იქნება აბრამოვიჩი ეგ თუ გამოუშვა. გასპერინიზეც ძაან მიწყდა საუბრები, დი ფრანჩესკო კატეგორიულად უარყო ლეონარდომ და მგონი რაღაცა მზადდება სიურპრიზად. კონტე ან ინტერში წავა ან იუვეში მილანი გამოირიცხა 99%
ციტატა: gogi1984
ლეონარდომ დი ფრანჩესკოსთან მოლაპარაკებები უარყო. საინტერესოა ვინ მოდის მილანში.სქაი წერს კონტეს ინტერთან ერთი ნაბიჯი აშორებსო

არ გვინდა დიფრანჩესკო, კონტე თუ ინტერში წავა და გასპერინი ან სა სარი მილანში მოვა მე პირადად თანახმა ვარ.
gogi1984 9 მაი 2019 18:34
99% ბაკაიოკო ფიორესთან სასტავში იქნებაო სქაი წერს.
Oto
Oto 9 მაი 2019 18:25
მაშ გასპერინი მოვა ან ისეთი მოვა ვიზეც საერთოდ არ დაწერილა პრესაში
gogi1984 9 მაი 2019 18:10
ლეონარდომ დი ფრანჩესკოსთან მოლაპარაკებები უარყო. საინტერესოა ვინ მოდის მილანში.სქაი წერს კონტეს ინტერთან ერთი ნაბიჯი აშორებსო
American 9 მაი 2019 17:21
3 dgea statias ar debt, zalian sacyenia rom statia ideba ak kvartalshi ertxel.
Oto
Oto 9 მაი 2019 12:45
ტონალიმ ბავშვობაში მილანზე ვგიჟდებოდიო.მამაჩემიც მილანის ფანიაო.დედა და პაპა ინტერისტა ყოლია.გაიხადონ ნეტა ამ ბიჭისკენ სანამ სასწაული ფასი არ აქვს და ვინმე სხვამ დაადგა თვალი
zurius 9 მაი 2019 12:08
ციტატა: rossoneri1111
ამდენი დაუჯერებელი ქამბექი ერთ წელს არ ვიცი რა, გაყიდული და ეგეთები არამგონია ფეღბურთია და სწორედ ამ მომენტების გამო გვიყვარს ეს სპორტი, როცა ბარსამ პსჯ გააგდო ბარსას ფანები იძახდენ ლიგის თამაშებს ვინ ყიდის მოვინდომეთ და დედა უტირეთო, დრეს კიდე ყველა ერთხმად ყვირის თამაში გაიყიდაო,

როდესაც ბარსას ან ნებისმიერი კლუბის ფანი ხარ და იძახი თამაში გაიყიდაო, ანუ ჩემმა კლუბმა თამაში გაყიდაო, მგონი ჯობია გაჩუმდე, სირცხვილია...
ფეხბურთი კი მართლა მაგრად შეიცვალა, მაგრამ სენსაციური ქამბექები ადრეც ხდებოდა და ანდერდოგები ადრეც უგებდნენ ფავორიტებს...
ტოტალიზატორის და ფეხბურთში დიდი ფულის ფაქტორს ვერავინ ვერ უარყოფს, ასეთია დღევანდელი ფეხბურთის უზარმაზარი ბიზნენის რეალობა და 100%-ით ვერაფერს ვერც უარყოფ და ვერც დაამტკიცებ...
giga qatamadze საიტზეა
giga qatamadze 9 მაი 2019 11:41
თამაშები იწყობა ძმებო მაგრამ იცით რატო ჩანს ასე უბრალოდ არარეალური და დაუჯერებელი რაგაცეები ხდება ადრე ასეთები ფეღბურთში არ ხდებოდა ეგკიარა მილანის ერთს შეაგდებდადა ვსო ვერავინ ვეგარ შედიოდა ჩვენ დაცვაში უბრალოდ მაგრად გამიტყდა აიაქს ეკუთნოდა გასვლა და მსოფლიოში ერთადერთი მაზავჩიკია ეს ზიეჩი კიდე ამდენ მომენტს არავინ აფუჭებს და ლივერპუკს გადასცენ თასი ბარემ ტოტენჰემის მოგება არ გეიშვა არადა წამოგვეწია ლივერპული თან და ჩვენ კიდე ლიგაზე გასვლაზე ვოცნებობთ მერვე წელია ფუ ამის
rossoneri1111
rossoneri1111 9 მაი 2019 11:23
ამდენი დაუჯერებელი ქამბექი ერთ წელს არ ვიცი რა, გაყიდული და ეგეთები არამგონია ფეღბურთია და სწორედ ამ მომენტების გამო გვიყვარს ეს სპორტი, როცა ბარსამ პსჯ გააგდო ბარსას ფანები იძახდენ ლიგის თამაშებს ვინ ყიდის მოვინდომეთ და დედა უტირეთო, დრეს კიდე ყველა ერთხმად ყვირის თამაში გაიყიდაო,
Oto
Oto 9 მაი 2019 08:34
მტყვნელი ტურნირია ჩემპიონთა ლიგა რა.ყოჩაღ ტოტეს.არ მეგონა თუ გავიდოდა.ბრავო.ჩაწყობების კიდე მე არ მჯერა.კი ბატონო ზოგადად იწყობა თამაშები მაგრამ ასეთ დონეზე თან ამ ეტაპზე ჩემი აზრით არა.მილანი ლივერპული ჩაწყობილი იყოო.ბარსელონა ლივერპული ჩაწყობილი იყოო.ბარსელონა პსჟ ჩაწყობილი იყოო.რომა ბარსაც ჩაწყობილიო ე.ი მარტო ლივერპულს და ბარსას უწყობენ თამაშებს :დ:დ
American 9 მაი 2019 07:10
უკრაინის ნაკრების მთავარი მწვრთნელი ანდრეი შევჩენკო იმედოვნებს, რომ ერთ მშვენიერ დღესაც „მილანის“ თავკაცი გახდება. უკრაინელმა სპეციალისტმა არ დამალა, რომ ლომბარდიული გრანდის გაწვრთნის დიდი სურვილი აქვს.

„მილანი“ არის გუნდი, რომელიც ჩემი ცხოვრების ნაწილია. თუმცა, ამ მომენტში ეროვნულ ნაკრებში დაკავებული ვარ, გატუზო კი კარგად მუშაობს. რა თქმა უნდა, მინდა ერთ დღესაც „როსონერის“ მწვრთნელი გავხდე და შესაძლოა, ჩემი რიგიც მოვიდეს“, - თქვა შევჩენკომ DAZN-თან საუბარში.

შეგახსენებთ, შევჩენკო უკრაინის ნაკრებში 2016 წლიდან მოყოლებული მუშაობს. „მილანში“ 1999-2006 და 2008-2009 წლებში ჩატარებულ 322 თამაშში 175 გოლი გაიტანა

Xo vtkvi moundebatko, tipi rigshi dgas ukve))))) esga aklia milans, mere albat ambrosini mova da ase shemdeg)))
gogi1984 9 მაი 2019 02:07
ციტატა: superkaka22
ციტატა: gogi1984
ციტატა: superkaka22
ციტატა: gogi1984
ციტატა: superkaka22
სად ხართ ის სასტავი რომელსაც ჩემპიონთა ლიგის მოგება 10 წლიანი პერსპექტივა გგონიათ, ტოტენჰემი ორი წლის წინ სად იყო? შარშან ჯგუფში ჩარჩა და წელს ლიგის ფინალს თამაშობს, აიაქსზე აღარ მაქვს ლაპარაკი. სწორი ტრანსფერები და ჭოვიანი მწვრთნელია საჭირო და არა ეს ვინც გვყავს.

სასტავი მოიძიე აბა ტიპები რამდენი წელია თამაშობენ მაგ გუნდში დდ. სად როდის დარჩა ეგ რა შუაშია. შენ 11 ფეხბურთელი შეცვალე შარშან დდ

11 რო შეიცვალა და 11 სირი რო მოვიდა მაგაზეა ლაპარაკი, 11 ის შეცვლას კარგი მწვრთნელი რო მოეყვანათ და მის გარშემო აეწყოთ გუნდი ეგ ჯობდა, ნუ ფაქტები ასე მეტყველებს

ხოდა მითუმეტეს მირაბელიმ სირები რო მოყარა ერთ და ორ წელში ავშენდებით? ნახევარი გუნდი გასაყრელია.გატუზოც მიდის უეჭველი რაგინდა

ამ სასტავით ვერასდროს ავშენდებით, მე იმას ვიძახი რო ორ წელში შეიძლება კონკურენტ უნარიანი გუნდის შექმნა

ტოტენჰემში ორი წელი კი არა მეტია რაც ძირითადი ბირთვი თამაშობს. ჩვენ ჯერ ბირთვი არ გვაქ ვინებიც შეთამაშდებიან და დაეყრდნობი. თუმცა ჩამოყალიბებენ დიდი იმედი მაქ
American 9 მაი 2019 01:58
ციტატა: გასპარე ასპანუ პიშოტა
არ ვიცი რაა, წლევანდელი ჩემპიონთა ლიგა არის გენიალური, არ მჯერა ნაღდად ჩაწყობების. თვალები ხო ყველას გვაქვს, ის ემოციები ნამდვილი არ იყოო იყო. ან ზიეჩს რო გაეტანა ძელს რო მოხვდა ბურთი მერე რას შვებოდა ტოტალიზატორიიიიიიიი. ბრავო ტოტენჰემიიი ბრავო ინგლისიიი.

Ra chacyoba tu zma xar, visac mageebis jera pexburts metad unda uyuros
Treneri!!!
Valverdem caago da ara Liverpool moigo, anu agiara ro dacvidan tamashi daavala rac arasodes yopila barsas tamashi.
Ase rom nuravis jera chacyobebis da ragaca zgaprebis.
Dgevandel pexburtshi tamashs igeb treneri.))
Da moiges kidec!!
ციტატა: gogi1984
ციტატა: superkaka22
ციტატა: gogi1984
ციტატა: superkaka22
სად ხართ ის სასტავი რომელსაც ჩემპიონთა ლიგის მოგება 10 წლიანი პერსპექტივა გგონიათ, ტოტენჰემი ორი წლის წინ სად იყო? შარშან ჯგუფში ჩარჩა და წელს ლიგის ფინალს თამაშობს, აიაქსზე აღარ მაქვს ლაპარაკი. სწორი ტრანსფერები და ჭოვიანი მწვრთნელია საჭირო და არა ეს ვინც გვყავს.

სასტავი მოიძიე აბა ტიპები რამდენი წელია თამაშობენ მაგ გუნდში დდ. სად როდის დარჩა ეგ რა შუაშია. შენ 11 ფეხბურთელი შეცვალე შარშან დდ

11 რო შეიცვალა და 11 სირი რო მოვიდა მაგაზეა ლაპარაკი, 11 ის შეცვლას კარგი მწვრთნელი რო მოეყვანათ და მის გარშემო აეწყოთ გუნდი ეგ ჯობდა, ნუ ფაქტები ასე მეტყველებს

ხოდა მითუმეტეს მირაბელიმ სირები რო მოყარა ერთ და ორ წელში ავშენდებით? ნახევარი გუნდი გასაყრელია.გატუზოც მიდის უეჭველი რაგინდა

ამ სასტავით ვერასდროს ავშენდებით, მე იმას ვიძახი რო ორ წელში შეიძლება კონკურენტ უნარიანი გუნდის შექმნა
gogi1984 9 მაი 2019 01:45
ციტატა: superkaka22
ციტატა: gogi1984
ციტატა: superkaka22
სად ხართ ის სასტავი რომელსაც ჩემპიონთა ლიგის მოგება 10 წლიანი პერსპექტივა გგონიათ, ტოტენჰემი ორი წლის წინ სად იყო? შარშან ჯგუფში ჩარჩა და წელს ლიგის ფინალს თამაშობს, აიაქსზე აღარ მაქვს ლაპარაკი. სწორი ტრანსფერები და ჭოვიანი მწვრთნელია საჭირო და არა ეს ვინც გვყავს.

სასტავი მოიძიე აბა ტიპები რამდენი წელია თამაშობენ მაგ გუნდში დდ. სად როდის დარჩა ეგ რა შუაშია. შენ 11 ფეხბურთელი შეცვალე შარშან დდ

11 რო შეიცვალა და 11 სირი რო მოვიდა მაგაზეა ლაპარაკი, 11 ის შეცვლას კარგი მწვრთნელი რო მოეყვანათ და მის გარშემო აეწყოთ გუნდი ეგ ჯობდა, ნუ ფაქტები ასე მეტყველებს

ხოდა მითუმეტეს მირაბელიმ სირები რო მოყარა ერთ და ორ წელში ავშენდებით? ნახევარი გუნდი გასაყრელია.გატუზოც მიდის უეჭველი რაგინდა

კომენტარის დამატება

კოდის განახლება
* გაიარეთ საიტზე ავტორიზაცია, რაც კომენტარის დატოვების პროცედურას გაგიმარტივებთ
რეკლამა

დანაკლისი
დისკვალიფიცირებული: არავინ
ტრავმირებული: კალდარა, ბონავენტურა

გამოკითხვა

ეთანხმებით "მილანის" გადაწყვეტილებას ევროპა ლიგიდან თავის მოხსნასთან დაკავშირებით?

რეკლამა
Image
შემოგვიერთდით
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image