გატუზო: "თანაგუნდელების პატივისცემა მნიშვნელოვანია"

image
"ბოლონიასთან" გამარჯვების შემდეგ, "მილანის" მთავარმა მწვრთნელმა ჯენარო გატუზომ "Sky Sport"-თან ინტერვიუ ჩაწერა, სადაც რამდენიმე საინტერესო თემაზე ისაუბრა.

"ფუნდამენტალური გამარჯვება მოვიპოვეთ და შედეგით კმაყოფილი ვარ. დღეს ბიჭებში სიბრაზე დავინახე და იმედი მაქვს ბოლომდე ასე იქნება. ვულოცავ მათ კარგ თამაშს, განსაკუთრებით კი აბატეს, რომელსაც დიდი ხანია არ უთამაშია."

"ჩვენ შორის პრობლემა გასახდელშივე უნდა მოგვარდეს. ბაკაიოკოს ვუთხარი, რომ გახურებულიყო, მაგრამ ეს პროცესი ძალიან გაიწელა, ამიტომ მაურის გამოყვანა ვარჩიე. გუნდში 27 ხელმისაწვდომი ფეხბურთელი მყავს. ფრანგს 8 წუთი ველოდებოდი. ფეხბურთს მეც ვთამაშობდი და ვიცი რატომ გაიწელა ასე გახურების პროცესი."

"მათ ჩემთვის ყველაფრის თქმა შეუძლიათ, მაგრამ ამასთანავე თანაგუნდელების პატივისცემა მნიშვნელოვანია. ჟურნალისტებთან ჩემი ენით ვერ ვისაუბრებ და მერწმუნეთ, გასახდელში ყველაფერი თავის ადგილზე დაბრუნდება."

"ატალანტა"? მხოლოდ ჩვენ შეხვედრებზე უნდა ვიფიქროთ. ერთად დიდი გზა გამოვიარეთ და გვინდა, რომ ყველაფერი წარმატებულად დასრულდეს. პაკეტა? ის ჯერ კიდევ ახალგაზრდაა და ემოციებს ვერ აკონტროლებს. ეს ასპექტი აშკარად გასაუმჯობებელია."

"საჭიროა ფეხბურთელმა თავის თავში ცეცხლი იპოვნოს. ფეხბურთელობისას ყოველთვის ვიცოდი ჩემი ლიმიტი, მაგრამ ის ცეცხლი ვარჯიშს გამუდმებით მაგრძელებინებდა. ახლა საჭიროა მთელმა გუნდმა სიმშვიდე შეინარჩუნოს და მხოლოდ ფეხბურთის თამაშზე იფიქროს."
- განაცხადა რინომ.
скачать dle 10.5фильмы бесплатно

კომენტარები 17

superkaka22 საიტზეა
superkaka22 8 მაი 2019 09:12
ციტატა: Oto
ციტატა: superkaka22
ციტატა: Oto
რას შვრებიან კლოპი და ლივერპული.მევასებიან რა.მიუხედავად სტამბულის ფინალის ტკივილისა დიდ პატივს ვცემ ამ გუნდს.ბრავო

სტამბულის ფინალი საკუთარ თავს უნდა დავაბრალოთ, მე მაგის გამო ლივერპული საერთოდ არ მძულს კი არა კლოპის გამო მაგრად მევასება, მაგრამ მაინც ბარსას ვბალეშიკობდი მესის გამო, თუმცა ფინალში მაინც ამსტერდამელი ბავშვებს ვუბალეშიკებ თავიანთი თავხედური ფეხბურთის გამო. ბრავო ლივერპულს გინდა თეთრი და გინდა შავი ფერი დაარქვით მშურს, კლოპის მოსვლამდე რა იყო და და კლოპის ხელშუ რა გახდა.



მგონი ძალიან მაგარი ფინალი გველოდება.თუმცა ჯერ გავიდეს აიაქსი.ისე ლივერიც და აიაქსიც ორივე იმსახურებს.მე ნაღდად მეცოდება ორივე მარცხისთვის.

ნუ კლოპი რესფექთ.უძლიერესია

აიაქსმა მინდა მოიგოს, მაგრამ ფინალში ბარსა თუ გავიდოდა რეალის ბალეშიკების ტვინის ტყვნის თავი არ მქონდა აი მესიმ ფინლაი წააგოო და ბარსასთვის უნდა მებალეშიკა:))))) ეხლა აიაქსს თამამდ ვუბალეშიკებ კლიპის პატივისცემის მიუხედავად:))))
Oto
Oto 8 მაი 2019 01:14
ციტატა: superkaka22
ციტატა: Oto
რას შვრებიან კლოპი და ლივერპული.მევასებიან რა.მიუხედავად სტამბულის ფინალის ტკივილისა დიდ პატივს ვცემ ამ გუნდს.ბრავო

სტამბულის ფინალი საკუთარ თავს უნდა დავაბრალოთ, მე მაგის გამო ლივერპული საერთოდ არ მძულს კი არა კლოპის გამო მაგრად მევასება, მაგრამ მაინც ბარსას ვბალეშიკობდი მესის გამო, თუმცა ფინალში მაინც ამსტერდამელი ბავშვებს ვუბალეშიკებ თავიანთი თავხედური ფეხბურთის გამო. ბრავო ლივერპულს გინდა თეთრი და გინდა შავი ფერი დაარქვით მშურს, კლოპის მოსვლამდე რა იყო და და კლოპის ხელშუ რა გახდა.



მგონი ძალიან მაგარი ფინალი გველოდება.თუმცა ჯერ გავიდეს აიაქსი.ისე ლივერიც და აიაქსიც ორივე იმსახურებს.მე ნაღდად მეცოდება ორივე მარცხისთვის.

ნუ კლოპი რესფექთ.უძლიერესია
გატუზო და ვალვერდე გადაადვნე ერთი ყლეა ორივე 3 0 შენეიყვანა მცველი ამ ყლისთავმა როცა ერთი გოლიდა ვსოო ბარსამ ჩაიჯვა იმენა დღეს პირველად ვნახე ასეთი ბარსა ლივერპულის დედას შევეცი მძულს ჭირივით იმედია აიაქსი მიატყნავს
Nero საიტზეა
Nero 8 მაი 2019 01:07
ვულოცავ ყველა ლივერპულის გულშემატკივარს.. მეც დღეს ამ გუნდისკენ ვიყავი და საერთოდ დიდ პატივს ვცემ.. აი ამიტომ არის ფეხბურთი უმაგრესი სპორტის სახეობა
American 8 მაი 2019 01:04
ციტატა: superkaka22
ციტატა: Oto
რას შვრებიან კლოპი და ლივერპული.მევასებიან რა.მიუხედავად სტამბულის ფინალის ტკივილისა დიდ პატივს ვცემ ამ გუნდს.ბრავო

სტამბულის ფინალი საკუთარ თავს უნდა დავაბრალოთ, მე მაგის გამო ლივერპული საერთოდ არ მძულს კი არა კლოპის გამო მაგრად მევასება, მაგრამ მაინც ბარსას ვბალეშიკობდი მესის გამო, თუმცა ფინალში მაინც ამსტერდამელი ბავშვებს ვუბალეშიკებ თავიანთი თავხედური ფეხბურთის გამო. ბრავო ლივერპულს გინდა თეთრი და გინდა შავი ფერი დაარქვით მშურს, კლოპის მოსვლამდე რა იყო და და კლოპის ხელშუ რა გახდა.

Ai ismeba kitxva, zustad eg kitxva :
Dges pexburts vin igebs???
Ratkma unda treneri!!!
superkaka22 საიტზეა
superkaka22 8 მაი 2019 01:01
ციტატა: Oto
რას შვრებიან კლოპი და ლივერპული.მევასებიან რა.მიუხედავად სტამბულის ფინალის ტკივილისა დიდ პატივს ვცემ ამ გუნდს.ბრავო

სტამბულის ფინალი საკუთარ თავს უნდა დავაბრალოთ, მე მაგის გამო ლივერპული საერთოდ არ მძულს კი არა კლოპის გამო მაგრად მევასება, მაგრამ მაინც ბარსას ვბალეშიკობდი მესის გამო, თუმცა ფინალში მაინც ამსტერდამელი ბავშვებს ვუბალეშიკებ თავიანთი თავხედური ფეხბურთის გამო. ბრავო ლივერპულს გინდა თეთრი და გინდა შავი ფერი დაარქვით მშურს, კლოპის მოსვლამდე რა იყო და და კლოპის ხელშუ რა გახდა.
Oto
Oto 8 მაი 2019 00:46
რას შვრებიან კლოპი და ლივერპული.მევასებიან რა.მიუხედავად სტამბულის ფინალის ტკივილისა დიდ პატივს ვცემ ამ გუნდს.ბრავო
აუ რა კაი რამეა ფეხბურთი, მადლობა ფეხბურთის ღმერთს მისი მოგონებისთვის :დ ვენაცვალე ლივერპულს, რა იქნება ჩვენი გუნდიც მალე ვიხილოთ ამ დონეზე...
American 8 მაი 2019 00:37
Ai ra aris treneri.
Aravarskvlavuri Liverpuli, varskvkavebit daxunzlul barsas dedas utynavs.
Ai esaa treneri, gunds atamashebs dedimtyvnel pexburts.
Oto
Oto 7 მაი 2019 21:57
უბრალოდ პირველი ყვითელი ბარათი იყო აბსურდი მსაჯის მხრიდან.ამიტომაც აყვა ნერვებს და ვერ მოთოკა.თორე მსაჯზე შეხება და შეურაწყოფა წითელი ბარათით რომ ისჯება რათ უნდა საუბარი
superkaka22 საიტზეა
superkaka22 7 მაი 2019 21:41
ციტატა: Nero
ციტატა: superkaka22
რონალდოს რამდენ მატჩიანი დისკვალიფიკაცია ქონდა ქონდა მსაჯის ხელის კვრაზე? რონალდო დასაჯეს ესპანეთში და პაკეტა ვინ ჩემი შაშა კოლაა

პაკეტა მაგ მომენტში საერთოდ არ იყო გასაგდები ძმა.. შეიძლება ყვითელს იმსახურებდა მაგრამ ტიპი მოცელეს და აღარც დაეყვირა ვერ გავიგე.. თან მსაჯთან კონტაქტის დროს პირველი მაგ ყლე მსაჯმა მიადო ხელი და უთხრა გადიო და მერე გამწარებულზე ამანაც მოიქნია და ამას დაემთხვა ისიც რო მილანის ფეხბურთელია და უკვე საკმარისი მიზეზებია რო გააძევო და სეზონი დაასრულებინო.. რათქმაუნდა აბა რაა

მსაჯს ჩაარტყა ხელში იავნად, დამიჯერე მაგაზე ეგრევე წითელს მისცემდა, ხიპიშზე ყვითელი რო მისცა მაგიტომ ჩაარტყა ხელებში და ეგრევე მეორე ყვითელი დაუძრო იმანაც, მიზეზე იყო და ამანაც მისცა მიზეზი რა
Nero საიტზეა
Nero 7 მაი 2019 21:17
ციტატა: superkaka22
რონალდოს რამდენ მატჩიანი დისკვალიფიკაცია ქონდა ქონდა მსაჯის ხელის კვრაზე? რონალდო დასაჯეს ესპანეთში და პაკეტა ვინ ჩემი შაშა კოლაა

პაკეტა მაგ მომენტში საერთოდ არ იყო გასაგდები ძმა.. შეიძლება ყვითელს იმსახურებდა მაგრამ ტიპი მოცელეს და აღარც დაეყვირა ვერ გავიგე.. თან მსაჯთან კონტაქტის დროს პირველი მაგ ყლე მსაჯმა მიადო ხელი და უთხრა გადიო და მერე გამწარებულზე ამანაც მოიქნია და ამას დაემთხვა ისიც რო მილანის ფეხბურთელია და უკვე საკმარისი მიზეზებია რო გააძევო და სეზონი დაასრულებინო.. რათქმაუნდა აბა რაა
superkaka22 საიტზეა
superkaka22 7 მაი 2019 20:53
ციტატა: Nero
ოფიციალურად პაკეტასთვის სეზონი დასრულებულია რადგან იტალიურმა სასამართლომ მას 3 მატჩიანი დისკვალიფიკაცია დაუწესა.. დედასშევეცი მე სერია ა-ს და ყველა იტალიელი მსაჯის.. ყველაზე ყლე ლიგა მსოფლიოში.. ამის მერე მოდი და არ თქვა რო იტალიის საფეხბურთო ფედერაცია არაა მილანის წინააღმდეგ

რონალდოს რამდენ მატჩიანი დისკვალიფიკაცია ქონდა ქონდა მსაჯის ხელის კვრაზე? რონალდო დასაჯეს ესპანეთში და პაკეტა ვინ ჩემი შაშა კოლაა
Oto
Oto 7 მაი 2019 19:25
ჩვენსავითაა იტალიაშიც რა.იქაც კრიშა უნდა გყავდეს
წინააგმდეგაა აბა რა ბრატ რაც ბერლუსკონი წავიდა დედას უტყნავენ მსაჯიდან დაწყებული ყველა იმენა
Oto
Oto 7 მაი 2019 19:21
სუფთა შლუხები არიან
Nero საიტზეა
Nero 7 მაი 2019 19:00
ოფიციალურად პაკეტასთვის სეზონი დასრულებულია რადგან იტალიურმა სასამართლომ მას 3 მატჩიანი დისკვალიფიკაცია დაუწესა.. დედასშევეცი მე სერია ა-ს და ყველა იტალიელი მსაჯის.. ყველაზე ყლე ლიგა მსოფლიოში.. ამის მერე მოდი და არ თქვა რო იტალიის საფეხბურთო ფედერაცია არაა მილანის წინააღმდეგ

კომენტარის დამატება

კოდის განახლება
* გაიარეთ საიტზე ავტორიზაცია, რაც კომენტარის დატოვების პროცედურას გაგიმარტივებთ
გამოკითხვა

5 ბალიანი სისტემით, როგორ შეაფასებდით "მილანის" სატრანსფერო პოლიტიკას?


დანაკლისი
დისკვალიფიცირებული: მუსაკიო
ტრავმირებული: კალდარა

რეკლამა
Image
შემოგვიერთდით
მულტიმედია
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image