"სასუოლომ" "მილანს" სენსის ფასი დაუსახელა

image
"Tuttosport"-ის მიერ გავრცელებული ინფორმაციის თანახმად, "სასუოლომ" "მილანს" თავისი ნახევარმცველის სტეფანო სენსის ფასი დაუსახელა იმ შემთხვევაში, თუ "როსონერი" მის გადაბირებას დააპირებს.

23 წლის ფეხბურთელმა არა მხოლოდ სერია ა-ში, ევროპის ჩემპიონატის საკვალიფიკაციო ეტაპზეც გამოიჩინა თავი, ამიტომ მისი შეძენით რამდენიმე კლუბი ინტერესდება. მიმდინარე სეზონში "ნეროვერდის" მაისურით 26 შეხვედრა ჩაატარა, სადაც ორი გოლი გაიტანა, ხოლო თანაგუნდელებს ხუთჯერ გაატანინა.

რაც შეეხება ფასს, ზემოთ ხსენებული წყაროს თქმით, "სასუოლოს" მოთხოვნა 25 მილიონი ევროა, თუმცა არსებობს კიდევ ერთი შანსი. "შავ-მწვანეები" მზად არიან სენსის ტრანსფერში ალესანდრო პლიცარის ჩართვის ვარიანტი განიხილონ.
скачать dle 10.5фильмы бесплатно

კომენტარები 24

zurius 6 მაი 2019 11:53
ციტატა: Arigo
ატალანტამ 71 გოლი გაიტანა და ჩვენ რამდენი გავიტანეთ?!
გუნდმა ჩემპიონზე მეტი შეაგდო და თვლით, რომ მათზე მეტად ვიმსახურებთ?!
სენსი... გვინდა კარგი, ნიჭიერი იტალიელი, რა თქმა უნდა....
მწვრთნელი?! ოღონდ პროფესიონალი მწვრთნელი! მილანისტა მეც ვარ და ფეხბურთში მეც ვერკვევი, ასაკიც მიწყობს ხელს, ჩამაბარებს ვინმე გუნდს?! ჰოდა რინო, იდი ნახვამდის დირექტორატში!

მართალი ხარ, ატალანტა ნამდვილად იმსახურებს ლიგას!
Arigo 6 მაი 2019 02:28
ატალანტამ 71 გოლი გაიტანა და ჩვენ რამდენი გავიტანეთ?!
გუნდმა ჩემპიონზე მეტი შეაგდო და თვლით, რომ მათზე მეტად ვიმსახურებთ?!
სენსი... გვინდა კარგი, ნიჭიერი იტალიელი, რა თქმა უნდა....
მწვრთნელი?! ოღონდ პროფესიონალი მწვრთნელი! მილანისტა მეც ვარ და ფეხბურთში მეც ვერკვევი, ასაკიც მიწყობს ხელს, ჩამაბარებს ვინმე გუნდს?! ჰოდა რინო, იდი ნახვამდის დირექტორატში!
ე არადა რა კარგად ითამაშა ჯენოამ. იქნებ ატალანტასთანაც ივაჟკაცოს friends
ციტატა: Oto
ციტატა: giga qatamadze
ციტატა: Oto
ატალანტა აწი თამაშს ვეღარ მოიგებს.რომა დღესაც გატეხავს და მერე იუვესთსნაც.ჩვენ 10 ან 9 ქულას და მაინც გავალთ.მე მჯერა რომ ატალანტა და რომ ისევ ჩაისვრიან და ამის ხარჯზე გავლთ მაინც

კაი თუ ძმახარ ოთო რას ამბობ მოიგებს კიარა ყველა თამაშს მოიგებს თან დიდი დიდი ერთი სადგაც გააფუჭონ


რავი მაინც ვებღაუჭები იმედებს.ამათი დედაც

მაგ იმედიც გამიქრა ბრატ მე თუარა ეეეჰ ამის თმა გამითეთრდა ამგენის გადამკიდე
Oto
Oto 5 მაი 2019 20:26
ციტატა: giga qatamadze
ციტატა: Oto
ატალანტა აწი თამაშს ვეღარ მოიგებს.რომა დღესაც გატეხავს და მერე იუვესთსნაც.ჩვენ 10 ან 9 ქულას და მაინც გავალთ.მე მჯერა რომ ატალანტა და რომ ისევ ჩაისვრიან და ამის ხარჯზე გავლთ მაინც

კაი თუ ძმახარ ოთო რას ამბობ მოიგებს კიარა ყველა თამაშს მოიგებს თან დიდი დიდი ერთი სადგაც გააფუჭონ


რავი მაინც ვებღაუჭები იმედებს.ამათი დედაც
ციტატა: Oto
ატალანტა აწი თამაშს ვეღარ მოიგებს.რომა დღესაც გატეხავს და მერე იუვესთსნაც.ჩვენ 10 ან 9 ქულას და მაინც გავალთ.მე მჯერა რომ ატალანტა და რომ ისევ ჩაისვრიან და ამის ხარჯზე გავლთ მაინც

კაი თუ ძმახარ ოთო რას ამბობ მოიგებს კიარა ყველა თამაშს მოიგებს თან დიდი დიდი ერთი სადგაც გააფუჭონ
gogi1984 5 მაი 2019 20:05
ციტატა: GHigu
ციტატა: gogi1984
არადა რას ცვლის დღევანდელი ატალანტას მოგება? არაფერს იმიტო რო ზუსტად ვიცი იუვე თასზე 0-3 წაგების მერე ჯავრს იყრის და გახევს. ამ ოთხიდან გატეხავს უეჭველი რომაც, მილანს მხოლოდ საკუთარი თამაშების მოგება უნდა, გამოვიდეს და მოიგოს თუ ტრაკი აქ რას აფეთქდით ატალანტას ამ მოგებით პრობლემა საკუთარ გუნდში გვაქ და ეს არი გატუზო. თუმცა იმედს არ ვკარგავ და მჯერა ხვალ მოიგებს გუნდი

გოგი ძმაო რავი გჯერა რო იუვე რომასთანაც და ატალანტასთანაც თავს გაიგიჟებს მე ნაკლებად უბრალოდ დღეს მგონია რო ჯენოა ყელში წაუჭერს რომას და იმისიც არმჯერა რო მილანი დარჩენილ თამაშებს მოიგებს ხვალინდელ დღეზე კი გეთანხმები მოვუგებთ

პროსტა აი როგორ გინდა როო არ აგინო რაა 3 კვირის წინ 7 8 ქულით ვუაწრებდით და ეხლა პირიქითაა

ჯერ ყველაფერი წინაა შარშან ინტერი მთლად ბეწვზე გავიდა ხო დაინახე. ლიჟბი დღეს რომამ გატეხოს და მილანმა ხვალაც თუ ვერ მოიგო ესეიგი მართლა არ ვყოფილვართ ღირსები. იუვემ შეიძლება რომას ვერ მოუგოს მაგრამ ატალანტას მოუგებს აი ნახე
GHigu
GHigu 5 მაი 2019 19:44
ციტატა: gogi1984
არადა რას ცვლის დღევანდელი ატალანტას მოგება? არაფერს იმიტო რო ზუსტად ვიცი იუვე თასზე 0-3 წაგების მერე ჯავრს იყრის და გახევს. ამ ოთხიდან გატეხავს უეჭველი რომაც, მილანს მხოლოდ საკუთარი თამაშების მოგება უნდა, გამოვიდეს და მოიგოს თუ ტრაკი აქ რას აფეთქდით ატალანტას ამ მოგებით პრობლემა საკუთარ გუნდში გვაქ და ეს არი გატუზო. თუმცა იმედს არ ვკარგავ და მჯერა ხვალ მოიგებს გუნდი

გოგი ძმაო რავი გჯერა რო იუვე რომასთანაც და ატალანტასთანაც თავს გაიგიჟებს მე ნაკლებად უბრალოდ დღეს მგონია რო ჯენოა ყელში წაუჭერს რომას და იმისიც არმჯერა რო მილანი დარჩენილ თამაშებს მოიგებს ხვალინდელ დღეზე კი გეთანხმები მოვუგებთ

პროსტა აი როგორ გინდა როო არ აგინო რაა 3 კვირის წინ 7 8 ქულით ვუაწრებდით და ეხლა პირიქითაა
იუვეს თუ ვინმესთან უჭირს თამაში სერიაში ეს ატალანტაა. ადვილად არასდროს მოუგიათ სულ წვალებით უგებდა. ეხლა როცა ნახევარი გუნდი დამტვრეული ყავს და მეორე ნახევარი შვებულებაზე ფიქრობს ... რავიცი გამიკვირდება რომ მოუგოს უფრო ფრე მგონია
gogi1984 5 მაი 2019 19:34
არადა რას ცვლის დღევანდელი ატალანტას მოგება? არაფერს იმიტო რო ზუსტად ვიცი იუვე თასზე 0-3 წაგების მერე ჯავრს იყრის და გახევს. ამ ოთხიდან გატეხავს უეჭველი რომაც, მილანს მხოლოდ საკუთარი თამაშების მოგება უნდა, გამოვიდეს და მოიგოს თუ ტრაკი აქ რას აფეთქდით ატალანტას ამ მოგებით პრობლემა საკუთარ გუნდში გვაქ და ეს არი გატუზო. თუმცა იმედს არ ვკარგავ და მჯერა ხვალ მოიგებს გუნდი
Ghigu
Ghigu 5 მაი 2019 19:31
Ragac imedis naperckalimkonda ro atalantac gatexavda romac maraa au karoche ra sheveci gatuzodan dackebuli damlgaeblit damtavrebuli kvelas xma roaramoigo arcertma kleebi ariann movutkan dedebi jer ra utavmokvareo kleebiarian bolomde ver miikvanes veraferi damadet bani tugindat da rac gindat is kenit amati dedismuteli movtkannn meee gadaajvan ertmanets tavzee roma mixvdaa roo ragac unda sheecvala da difranceso sheecifa da amis xarjze gundma ragaceebi moigo da eskleebi undzreven ertmanets atalanta rogajobebs rais grandi araa klee adre notingem forestic iko grandi mara exla aris mesame divizionshi eg bedi akvs milansac da vinmes tuggoniat srgaicireba kargad shexedet da maggzaze vdgavart tavidan bolomde

Rest in peace milan))
gogi1984 5 მაი 2019 19:21
ციტატა: superkaka22
ციტატა: gogi1984
ციტატა: superkaka22
მაგრამ პრობლემა სატრანსფერო ფასი 25 მილიონია, თუმცა ლეონარდო არენდა გამოსყიდვის ვალდებულებით შეთავაზებას აპირებს, იმიტომ რო მილანს უეფასთან პრობლემები აქვს და 25 მილიონის გადახდან შეუძლება სიტუაცია არიოს, მიკვირს ეს სიტყვები რო არ წერია.

რატო გიკვირს, აბა ქეშად რო იხადონ რა გამოვა? მასე მოიყვანენ ორ ფეხბურთელს და გვეყოფა ორი? ნათქვამია ხო იცი საბანი სადამდეც გწვდება იქამდე დაიფარეო. უეფა რო დაიკიდონ მინიმუმ 2 წლიანი ბანი ზედ გვაქ. ლოკატელის ფულიც მოსაცემი აქვთ და იწერება ამას გამოიყენებენო

ან უეფა დაგადებს ნანს და ან ასეთ ყლე პოლიტიკით თვითონ იდებებ ბსნს, იმ გრანდის დედას შევეცი კონკურენტი რო ტორინო ეყოლება და გადამწყვეტ თამაშს რო ტორინოსთან წააგებ და კიდე იმ გრანდის დედას შევეცი 30 მილიონიან ფეხბურთელს რო ვერ კერავს და უეფას ბანით იმართლებენ თავს, წელს ვერ გავედით ლიგაზე და ვერ დახარჯავენ ფულს იმიტო რო მოგება ვერ ნახა გუნდმა, ამ ყლეთა ჯოგით ვერც მომავალ წელს და ვერასდროს ვერ გავალთ ლიგაზე, მაშინ რა გამოდის ვერასდროს ვერ უნდა დახრჯოს გუნდმა ფული? გჯერა ამ ზღაპრების

ძაან ცუდია უეფაზე რო არ გჯერა არაფერი. სალაპარაკოც აღარაფერი მაქ
Oto
Oto 5 მაი 2019 19:13
ატალანტა აწი თამაშს ვეღარ მოიგებს.რომა დღესაც გატეხავს და მერე იუვესთსნაც.ჩვენ 10 ან 9 ქულას და მაინც გავალთ.მე მჯერა რომ ატალანტა და რომ ისევ ჩაისვრიან და ამის ხარჯზე გავლთ მაინც
ციტატა: gogi1984
ციტატა: superkaka22
მაგრამ პრობლემა სატრანსფერო ფასი 25 მილიონია, თუმცა ლეონარდო არენდა გამოსყიდვის ვალდებულებით შეთავაზებას აპირებს, იმიტომ რო მილანს უეფასთან პრობლემები აქვს და 25 მილიონის გადახდან შეუძლება სიტუაცია არიოს, მიკვირს ეს სიტყვები რო არ წერია.

რატო გიკვირს, აბა ქეშად რო იხადონ რა გამოვა? მასე მოიყვანენ ორ ფეხბურთელს და გვეყოფა ორი? ნათქვამია ხო იცი საბანი სადამდეც გწვდება იქამდე დაიფარეო. უეფა რო დაიკიდონ მინიმუმ 2 წლიანი ბანი ზედ გვაქ. ლოკატელის ფულიც მოსაცემი აქვთ და იწერება ამას გამოიყენებენო

ან უეფა დაგადებს ნანს და ან ასეთ ყლე პოლიტიკით თვითონ იდებებ ბსნს, იმ გრანდის დედას შევეცი კონკურენტი რო ტორინო ეყოლება და გადამწყვეტ თამაშს რო ტორინოსთან წააგებ და კიდე იმ გრანდის დედას შევეცი 30 მილიონიან ფეხბურთელს რო ვერ კერავს და უეფას ბანით იმართლებენ თავს, წელს ვერ გავედით ლიგაზე და ვერ დახარჯავენ ფულს იმიტო რო მოგება ვერ ნახა გუნდმა, ამ ყლეთა ჯოგით ვერც მომავალ წელს და ვერასდროს ვერ გავალთ ლიგაზე, მაშინ რა გამოდის ვერასდროს ვერ უნდა დახრჯოს გუნდმა ფული? გჯერა ამ ზღაპრების
Nukri Kartsivadze
Nukri Kartsivadze 5 მაი 2019 18:50
Magrad ar mainteresebs chems komentarze vin ras utyvis..daimsaxura atalantanm liga da vso..lazios ar miucia tamaashi..gundi tamashobs da vso ar vart girsebi arc ligis arc seria a da arc tasi..arc evropa liga..vabshe movutyan gachenis dge gatuzos da milanis yvela fexburtels..sirebi arian..romc gavidet saswaulit mainc yle gunda iqneba da realoba esaa chemo megobrebo..daikidet momavalshic ver gavalat sanam suso chalxana kesi da amnairi yleeebi gveyoleba..aba ra egonat transferze ro daayemes sezonis bolos gavyidito..daikides ra agar itamashes imitom rom datoveben welsac..aba am yle gundshi vin mova..tfui gatuzo da tfui milanis shemarcxvenelo fexburtelebo
აჰა დავრჩით ისე ვსო გავიდა ატალანტადა ისაა ფუ ამის დედაშევეცი რა ჩვენთან გიჟდება ყველა და გატუზო მოგიტყან გამჩენი რა თამაშები ვერ მოიგე კიდე ერთი წელი ლიგის გარეშე
მშვიდობით ლიგა
ალალად ეკუთნის ატალანტას ეს არის მწვრთნელი და გუნდი. ყველაზე კარგ ფეხბურთს თამაშობენ იტალიაში
გავიდა მგონი ატალანტა ლიგაზე, ჩვენ შეგვრჩა გატუზოს ყვირილი
gogi1984 5 მაი 2019 17:32
ციტატა: superkaka22
მაგრამ პრობლემა სატრანსფერო ფასი 25 მილიონია, თუმცა ლეონარდო არენდა გამოსყიდვის ვალდებულებით შეთავაზებას აპირებს, იმიტომ რო მილანს უეფასთან პრობლემები აქვს და 25 მილიონის გადახდან შეუძლება სიტუაცია არიოს, მიკვირს ეს სიტყვები რო არ წერია.

რატო გიკვირს, აბა ქეშად რო იხადონ რა გამოვა? მასე მოიყვანენ ორ ფეხბურთელს და გვეყოფა ორი? ნათქვამია ხო იცი საბანი სადამდეც გწვდება იქამდე დაიფარეო. უეფა რო დაიკიდონ მინიმუმ 2 წლიანი ბანი ზედ გვაქ. ლოკატელის ფულიც მოსაცემი აქვთ და იწერება ამას გამოიყენებენო
მაგრამ პრობლემა სატრანსფერო ფასი 25 მილიონია, თუმცა ლეონარდო არენდა გამოსყიდვის ვალდებულებით შეთავაზებას აპირებს, იმიტომ რო მილანს უეფასთან პრობლემები აქვს და 25 მილიონის გადახდან შეუძლება სიტუაცია არიოს, მიკვირს ეს სიტყვები რო არ წერია.

კომენტარის დამატება

კოდის განახლება
* გაიარეთ საიტზე ავტორიზაცია, რაც კომენტარის დატოვების პროცედურას გაგიმარტივებთ
გამოკითხვა

5 ბალიანი სისტემით, როგორ შეაფასებდით "მილანის" სატრანსფერო პოლიტიკას?


დანაკლისი
დისკვალიფიცირებული: მუსაკიო
ტრავმირებული: კალდარა

რეკლამა
Image
შემოგვიერთდით
მულტიმედია
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image