"მილანი" - "ბოლონია" | სავარაუდო შემადგენლობები

image
მოგეხსენებათ, რომ ორშაბათს, თბილისის დროით 22:30 საათზე "მილანი" "ბოლონიას" უმასპინძლებს. გთავაზობთ სავარაუდო შემადგენლობების უახლეს ვერსიას.

"მილანი" (4-3-3): დონარუმა; აბატე, ზაპატა, მუსაკიო, როდრიგესი; კესიე, ბაკაიოკო, პაკეტა; სუსო, პიონტეკი, ჩალჰანოღლუ.

"ბოლონია" (4-2-3-1): სკორუპსკი; კალაბრესი, დანილო, ლიანკო, დიკსი; პოლი, პულგარი; ორსოლინი, ჯემაილი, სანსონე; პალასიო.
скачать dle 10.5фильмы бесплатно

კომენტარები 10

Vallanazasca
Vallanazasca 5 მაი 2019 22:34
კიდე იუვე თუ გაგვათრევს ლიგაზე თუ ატალანტას მოუგო მაგით, თორე ატალანტას გამჩერებელი არავინაა:(((
iniciali 5 მაი 2019 00:26
ბიჭებო არ ინერვიულოთ გავალთ ლიგაზე ყველაზე კარგი კალენდარი მაქვს და ყველა ვინც გვასწრებს აუცილებლად დაკარგავს ქულებს ატალანტამ ლაციოს და იუვეს თუ მოუგო ღისი ყოგილა ლიგის და შეარგის გმერთმა
Zeon 4 მაი 2019 22:34
სხვების რა როგორს ეომ თავი დავანებოთ ,ჩვენსკენ გავიხედოთ .......იქ კი როგორც დალაგდება კი გამოჩნდება .......დავსაჯოთ ყველა ჩავკეთოტ ყველა სრულ სეზონში უკვე თუ არ ვცდები მესამედ ,ეს უკვე შედეგია ,ბრავო ტრენერიც ამას ჰქვია .....როცა მეტი გამოსავალი არ არის დავსაჯოთ გუნდი ვუტიროთ დედა ამ დედა მოღრეცილებს....ტაკტიკა აზრი იდეა ? ნახუი ...გატუზო მე შენი მჯერა ბოლომდე,მალდინიზე ბევრად ლეონარდოზე მეტად მე მჯერა შენი ... როგორ ხდება ლეგენდა სამაგალითო ფეხბურთელი უკანასკნელი ნეხვი იმავე გუნდში შენ ეს დაგვანახე მადლობა გატუზო .
Ge_Ge 4 მაი 2019 18:42
ციტატა: rossoneri1111
ციტატა: Ge_Ge
რა მოხდება ლაციომ ატალანტას მოუგოს, ჯენოამ რომას და ჩვენ ბოლონიას :დ :დ :დ :დ :დ...ერთხელ ავრორამ ჩვენკაც გაისროლოს არ შეიძლება ნუუ :დ...კიდევ ერთ წელ ლიგის გარეშე ვერ გავუძლებ :დ....12 ქულის აღება ძნელია, მაგრამ არა შეუძლებელი.

15 თამაში გატეხეს და რო მოგვეგო ანხევარი მაინც ეხლა ლიგაზე ვიქენბოდით უკვე და დღეს რო ესე ვართ ჩვენი ბრალია რამდენი გატეხეს პროსტა რო უფიქრდები და როგორ ვერ გამოვიყენეთ შანსები

გატუზო რომ გყავს მწვრთნელად მოულოდნელი არაფერია. პირველ წრეში ლაციოსთან და ატალანტასთან მოგებული თამაში გვქონდა, მაგრამ ბოლოს ფრე ვითამაშედ. ფროზინონეს რომ ვერ მოუგებ მწვრთნელობას უნდა შეეშვა. გასაგებია რომ მილანი უყვარს, მაგრამ როცა ხედავ მეტი აღარ შეგიძლია ხო, უნდა ადგე და შენ თვითონ წახვიდე, მაშინ როცა ხელმძღვანელობა არ გიშვებს.
მაინც კარგი შანსი გვაქ 4 გასვლის. კარგი კალენდარი გვაქ. თან ურთიერთშეხვედრებით რომასაც და ატალანტასაც ვჯობივართ.
მაგრამ ატალანტამ ლაციოს თუ მოუგო 99% გავა მეოთხეზე. რომასაც ადვილი კალენდარი აქ მიუხედავად იმისა რომ იუვე დარჩა. მოკლედ შანსი არის და იმედია კიდევ ერთხელ დაგვასაჩუქრებენ
თურქის გოლზე 100ევროს ვწერ არ გეიტანსდა ეგრევე დოუპადიეზდებ
Fanta-sheva
Fanta-sheva 4 მაი 2019 16:58
Farchakebi! Ra shansebi gaatanes qars, marto jilkit unda aegot 5-6 zedmeti qula mesameze roca iyvnen, boloniastan bolo shansia
rossoneri1111
rossoneri1111 4 მაი 2019 15:42
ციტატა: Ge_Ge
რა მოხდება ლაციომ ატალანტას მოუგოს, ჯენოამ რომას და ჩვენ ბოლონიას :დ :დ :დ :დ :დ...ერთხელ ავრორამ ჩვენკაც გაისროლოს არ შეიძლება ნუუ :დ...კიდევ ერთ წელ ლიგის გარეშე ვერ გავუძლებ :დ....12 ქულის აღება ძნელია, მაგრამ არა შეუძლებელი.

15 თამაში გატეხეს და რო მოგვეგო ანხევარი მაინც ეხლა ლიგაზე ვიქენბოდით უკვე და დღეს რო ესე ვართ ჩვენი ბრალია რამდენი გატეხეს პროსტა რო უფიქრდები და როგორ ვერ გამოვიყენეთ შანსები
Achi 4 მაი 2019 15:30
ეს თამაში რო მოსაგებია ამაზე ლაპარაკიც ზედმეტია . გმერთის დახმაებით მოვიგებთ ^_^ <3
Ge_Ge 4 მაი 2019 14:59
რა მოხდება ლაციომ ატალანტას მოუგოს, ჯენოამ რომას და ჩვენ ბოლონიას :დ :დ :დ :დ :დ...ერთხელ ავრორამ ჩვენკაც გაისროლოს არ შეიძლება ნუუ :დ...კიდევ ერთ წელ ლიგის გარეშე ვერ გავუძლებ :დ....12 ქულის აღება ძნელია, მაგრამ არა შეუძლებელი.

კომენტარის დამატება

კოდის განახლება
* გაიარეთ საიტზე ავტორიზაცია, რაც კომენტარის დატოვების პროცედურას გაგიმარტივებთ
გამოკითხვა

5 ბალიანი სისტემით, როგორ შეაფასებდით "მილანის" სატრანსფერო პოლიტიკას?


დანაკლისი
დისკვალიფიცირებული: მუსაკიო
ტრავმირებული: კალდარა

რეკლამა
Image
შემოგვიერთდით
მულტიმედია
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image