ალეგრი: "მილანში" დავბრუნდები"

image

ტურინის "იუვენტუსის" მთავარმა მწვრთნელმა მასიმილიანო ალეგრიმ "მილანში" დაბრუნებაზე კომენტარი გააკეთა. ჩემპიონთა ლიგაზე "აიაქსთან" წარუმატებელი ასპარეზობის შემდეგ მისი თანამდებობაზე დარჩენის საკითხი კითხვის ნიშნის ქვეშაა.

"Che tempo che fa"-სთან სტუმრობის დროს ალეგრის დაუსვეს კითხვა დაბრუნდებოდა თუ არა "მილანში", რაზეც იტალიელმა დამრიგებელმა შემდეგი რამ უპასუხა: "რამდენიმე წელიწადში "მილანში" დავბრუნდები."
скачать dle 10.5фильмы бесплатно
Image

კომენტარები 14

JAO_MILAN 2 მაი 2019 22:07
მოშორდეს აქედან, რისი გამკეთებელი არის დავინახეთ, საშუალო დონეა, ალეგრიზე მაგარი გვინდა
გგ
გგ 1 მაი 2019 22:22
]ალეგრი ცუდი მწვრთნელი არაა თან კარგი ტაქტიკოსიცაა მე პირადად გამიხარდება ამის მილანში დაბრუნება მითუმეტეს სწორს ამბობდა როცა მილანში იყო ახალგაზრდების მოყვანას ითხოვდა და არ მოყავდათ ახალგაზრდები რო მოეყვანათ მაშინ ახლა ასეთ ცუდ დღეში არ ვიქნებოდით. ალეგრია ტაქტიკოსი და მეორე ეს ევერებიანი ყლე სად ნახე მაგის ტაქტიკა
Oto
Oto 1 მაი 2019 18:43
Baggo

თუ მაინცდამაინც მომავლის გუნდი უნდათ გასპერინი მიიყვანონ და გაიხედონ ამერიკის ბაზარზე და ვინმე პერსპექტიულები დაითრიონ როგორც იააქსი შვრება.როგორც პორტო.ბენფიკა.დორტმუნდი.ამოვიდა ყელში.რა პოლიტიკა გაატორონ თითონაც ვერ ჩამოყალიბებულან.ძვირადღირბული ტრანსფერრები თუ არ გამოდის ადექი და პერსპეტიულები მოყარე და ორი სამი გამოცდილი ამოუყენე გვერდში.არ გვინდა ეს ჩამოყალიბებული სუსოები და ჩალხანები
Baggio
Baggio 1 მაი 2019 17:46
Oto

მე დღევანდელი სიტუაციიდან გამომდინარე ვთქვი რო იყოს ალეგრი, მოხოდს გუნდი და მერე მოვიყვანოთ ის ვინც თასებს მოგვაგებინებს. მარა ალეგრის მოსვლას ამ გუნდში ისევ გასპერინი ჯობია რა, ვინც სალაგებთან იცის მუშაობა. სანამ ალეგრის ყავდა იბრა რობინიო და სასთავი კი მოიგო სერიალი და როგორც კი გამოუცდელი სასტავი გაიჩითა ყველამვნახეთ რაც მოხდა. მაგიტო ვამბობ რო ამ მილანში არ მოვა სერიოზული იგროკი და აქედან გამომდინარე ამ სასტავში არ მოვა გამოცდილი ტრენერი. ეხლა ჩვენ გვინდა გასპერინი ან დი ფრანჩესკოც კარგი იქნებოდა, 2 წელი დაახლოებით რო გუნდი შეკრას და მერე უკვე შეიძლება სერიოზულ ტრენერზე და იგროკებზე საუბარი, მთავარია რო 2-3 წელი რეგულარულად ვითამაშოთ ლიგაზე რო ფსიქოლოგიურად მოიხოდოს კამანდა და ხალხმაც დაინახოს რო მილანი ლიგაზეა
Oto
Oto 1 მაი 2019 16:49
Shevchenko

რა შუაშია გატუზო.გატუზო ალეგრის ფრჩხილადაც არ ღირს.ეგ რა სახსენებელია.

baggo

თავისი სიმხდალის გამო ბევრ გადაწყვეტი თამაშში ჩაუსვრია.მე არ მევასება ეგეთი ტრენერები.

ან რატო უნდა გერჩივნოს ბოლო ტურში წაგება ან ფინალში წაგება მწვრთნელისსიმხდალის გამო.მაგრამ ვიცი რომ არ გირჩევნია არც შენ.დღევ.გადმოსახედიდან რომ იძახი მაგას ვხვდები.ფინალში წაგებას მანამდე გავარდნა მირჩევნია.ნეტა 2005 წელს სულ არ გავსულიყავით ფინალში და პსვს გამოვეგდეთ

მწვრთნელების დაბრუნება კიდე არ მინდა.უკან მობრუნებულს არავის გაუმართლებია

მითუმეტეს ბევრად ძლიერებს.არც საკის არც კაპელოს.
Baggio
Baggio 1 მაი 2019 15:21
მშიშარა ტრენერიაო და მოდი ჯერ მივიდეთ იქამდე რო ლიგის ფინალში გაიყვანოს მილანი ან თუნდაც სერია ა-ს ბოლო ტურამდე ჩემპიონობამდე იბრძოლოს და ბოლო თამაშში შიშის გამო წავაგოთ და 2 ადგილი დავიკავოთ და მერე შევცვალოთ უკეთესიც რომელიც ლიგას მოგვაგებინებს ან სერია ა-ს ))) ამ ეტაპზე მილანს ჭირდება ტრენერი რომელმაც იცის ნაგავთან მუშაობა, ანუ არა ვარსკვლავებთან. რეალურად ეხლა რაც ხდება მილანში არ შეესაბამება ფეხბურთელების შესაძლებლობებს, ამ სასტავს შეუძლია უფრო უკეთესი ადგილი ქონდეს სერიალში და უკეთეს ფეხბურთს თამაშობდეს, მთლად ეგეთი გადასაყრელიც არ არის, პროსტა ტრენერია უნდა ვინც ამას შეძლებს. ესეთია რანიერი, ვენგერი, გასპერინი. კონტე ჩემი აზრით ამ სასტავს ვერ აათამაშებს და ვერც ანჩელოტი. გასპერინი იდეალური ვარიანტია, 2-3 წლით იმენა გნდს შეკრავს, მებრძოლს და მერე უნდა მოიყვანო უკვე ან კონტე ან გვარდიოლა ან სხვა რომელმაც იცის ტიტულების მოგება და მოუყვანო ვარსკვლავები. გასპერინის რო რონალდო და მესი მოუყვანო მაგას არ მოუსმენენ იმიტო რო მაგათ უფრო დიდი ავტორიტეტი აქვთ, ანუ ფეხბურთელების შესაბამისი ტრენერია მოსაყვანი. გატუზოს ინტერვიუ წავიკითხე და ადრე ფეხბრთელები თავს არ იმართლებდნენო, კი ბატონო ბზ არაა ადრე ეგრე იყო მარა დღეს სხვა მოცემულობაა და სხვა მენტალიტეტია და ამას უნდა რო გადააწყოს ეს ყველაფერი, ვერ გამოვიდა წარსულიდან, დიდი პასუხისმგებლობა აკიდა სასტავს და ვაფშე მოინგრა გუნდი... ამათ ვაფშე არ უნდა აკიდო პასუხისმგებლობა, ჯერ არ არიან დიდი იგროკები რო გაუძლონ ამ ყველაფერს, შესცეს რა რო გაითავისეთ რა გუნდის მაიკა გაცვიათო და ესენიც პანიკდებიან და შედეგიც სახეზეა. გასპერინი უნდა მოიყვანონ რადაც არ უნდა დაუჯდეთ, ესაა ჩემი პირადი აზრი. ვიღაცისთვის შეიძლება ფეხბურთის უცოდინარი აღმოვჩნდე ამ პოსტს რო წაიკითხავს მარა ყველას თავისი აზრი აქვს და თავისებურად ესმის გამოსავალი ამ სიტუაციიდან )))
ციტატა: Oto
ციტატა: Shevchenko
რა არ მოგწონთ ალეგრიში ? ბოლო სერია ა ვინ მოაგებინა მილანს ხო არ დაგავიწყდათ? პროსტა არ მჯერა იმის რომ ალეგრი მილანში დაბრუნდება და რო დაბრუნდეს კიდე მაგაზე მაგარი რავი რა უნდა მოხდეს


მშიშარა მწვრთნელია ჩემი აზრით და მე პირადად ამიტო არ მომწონს


ვაჰ, გატუზო როა გულიანი მაგიტო გვაქვს კარგად საქმე
Oto
Oto 1 მაი 2019 13:53
ციტატა: Shevchenko
რა არ მოგწონთ ალეგრიში ? ბოლო სერია ა ვინ მოაგებინა მილანს ხო არ დაგავიწყდათ? პროსტა არ მჯერა იმის რომ ალეგრი მილანში დაბრუნდება და რო დაბრუნდეს კიდე მაგაზე მაგარი რავი რა უნდა მოხდეს


მშიშარა მწვრთნელია ჩემი აზრით და მე პირადად ამიტო არ მომწონს
giga qatamadze საიტზეა
giga qatamadze 1 მაი 2019 13:28
არამგონია დაბრუნდეს მაგრამ თუ მოვა ყველა ჩამოთვლილს მირჩევნია ვინცკი ითქვა ანჩელოტის გარდა
რა არ მოგწონთ ალეგრიში ? ბოლო სერია ა ვინ მოაგებინა მილანს ხო არ დაგავიწყდათ? პროსტა არ მჯერა იმის რომ ალეგრი მილანში დაბრუნდება და რო დაბრუნდეს კიდე მაგაზე მაგარი რავი რა უნდა მოხდეს
ალეგრი ცუდი მწვრთნელი არაა თან კარგი ტაქტიკოსიცაა მე პირადად გამიხარდება ამის მილანში დაბრუნება მითუმეტეს სწორს ამბობდა როცა მილანში იყო ახალგაზრდების მოყვანას ითხოვდა და არ მოყავდათ ახალგაზრდები რო მოეყვანათ მაშინ ახლა ასეთ ცუდ დღეში არ ვიქნებოდით.
მე პირადად სარისაც მირჩევნია და კონტესაც
Oto
Oto 1 მაი 2019 07:33
მოშორდი რა.შენც კაი დიშლა ხარ
gogi1984 1 მაი 2019 06:26
რამოდენიმე წელში ვიღას რად უნდიხარ. მოუნდა გამზადებულ მილანში დაბრუნება

კომენტარის დამატება

კოდის განახლება
* გაიარეთ საიტზე ავტორიზაცია, რაც კომენტარის დატოვების პროცედურას გაგიმარტივებთ
რეკლამა

დანაკლისი
დისკვალიფიცირებული: არავინ
ტრავმირებული: კალდარა, ბონავენტურა

გამოკითხვა

ეთანხმებით "მილანის" გადაწყვეტილებას ევროპა ლიგიდან თავის მოხსნასთან დაკავშირებით?

რეკლამა
Image
შემოგვიერთდით
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image