გატუზო: "დანებებას არ ვაპირებთ"

image

"მილანის" მთავარმა მწვრთნელმა ჯენარო გატუზომ "ტორინოსთან" მატჩამდე პრესკონფერენცია ჩაატარა, სადაც რამდენიმე საინტერესო თემაზე ისაუბრა.

"მწვრთნელი მოვალეობაა ფეხბურთელები სათამაშოდ მოამზადოს. მე მათ ვეუბნები, თუ როგორ უნდა იყვნენ ერთად, საერთო მიზნის მისაღწევად. მე არ ვსაუბრობ ჩემი ან კონკრეტულად რომელიმე ფეხბურთელის მომავალზე, მთავარი "მილანის" მომავალია."

"ტორინოსთან" გამარჯვებით სახეზე ღიმილი დაგვიბრუნდება და წინ მხოლოდ ოთხი შეხვედრა დაგვრჩება. ამ მისიის შესრულება მარტივი არ იქნება, მაგრამ არც შეუძლებელია."

"აუცილებელია, რომ მოედანზე მეტოქეზე მეტი ვიმოძრაოთ. ვინც მეტს მოინდომებს, მას უკეთესი შედეგი ექნება. დანებებას არ ვაპირებთ და ყველა მომენტში მაქსიმალურად დავიხარჯებით."

"ჩემი აზრით, გასახდელს კარგად ვაკონტროლებ და ფეხბურთელებს ჩემი სჯერათ. ზოგჯერ არაზუსტ გადაწყვეტილებებსაც ვიღებ, მაგრამ მინდა რომ გუნდი გაერთიანებული ვნახო. ლიდერობა სუპერმარკეტში არ იყიდება, ეს ან გაქვს ან არ გაქვს."

"დღეს ტურინში ფავორიტები არ ვართ, მაგრამ მჯერა რომ ოთხეულში შესვლა შეგვიძლია. ბაკაიოკო? დარწმუნებული ვარ, რომ მას იტალიაში დარჩენა უნდა. ის შესანიშნავი ფეხბურთელია."

"პაკეტა მარტო ვერ გადაგვარჩენს, მთელმა გუნდმა ერთად უნდა მიაღწიოს მიზანს. არ ვიცი რამდენ გოლს გაიტანს პიონტეკი, მაგრამ თავდამსხმელმა თავისუფალი სივრცეები თავად უნდა იპოვნოს."
- განაცხადა რინომ.
скачать dle 10.5фильмы бесплатно
Image

კომენტარები 104

giga qatamadze 30 აპრილი 2019 12:55
სარიმ და კონტემ ორივემ უარი უთხრა მილანს და დიდრანჩესკო გასპერინის ვარიანტი დარჩა არვიცი ვინ მოვა მაგრამ იმედია რამეს დაამსგავსებს გუნდს
gogi1984 30 აპრილი 2019 11:21
ჩელსი თუ გავიდა ლიგაზე სარი დარჩებაო იწერება და კონტე რომაში მიდისო. მილანს ამ მომენტში გასპერინის ჯანპაოლის და დი ფრანჩესკოს უკავშირებენ
American 30 აპრილი 2019 11:09
ციტატა: Nero
ატალანტა რო ლიგაზე გავიდეს შესაფერისი სტადიონიც არააქ რო უეფას ტურნირებზე მატჩები ატაროს და ჩვენ მე-7 ვართ.. ყველაზე ხოხმა გუნდია მილანი რაა ეჰჰ

Yvelaze xoxma gundi kiaraa, yvelaze yle treneri yavs milans Seria A-s dgevandeli pirveli 8 gundis!
gogi1984 29 აპრილი 2019 23:38
ციტატა: andrea44
gilocavt konte dainishma milanis trenerad

ვინ გითხრა კონტე არა ჩმონტე
giga qatamadze 29 აპრილი 2019 23:29
ატალანტას შანსი არააქ რო გავიდეს აგერ ლაციო გაჟიმავს ახლა და დგეს კიდე იმენა გაუმართლათ უდინეზე სპალი ემპოლი ფროსინონე ყველა მილანთან ხდება ბარსა თუარა დგეს ისეთები ვერ გაიტანეს ამ ყლეებმა რო რავი რა
andrea44
andrea44 29 აპრილი 2019 23:29
gilocavt konte dainishma milanis trenerad
gogi1984 29 აპრილი 2019 23:28
ციტატა: Oto
"მე იმასაც ვიძახდი სუსო ყლეათქო მაგრამ თქვენ პირიქით ამბობდით რატო ეგ ვერ გაიხსენე"

ეს შენი სიტყვებია.ამით შენ მითხრი რომ მე მხოლოდ ერთი მხრიდან ვიხედები ანუ არ ხარ ობიექტურიო ასე გამოგივიდს და ამაზე გითხრი სანამ მაგას იტყვი ჩემზე დაფიქრდითქო.ჭკუის დარიგება არაფერ შუაშია.ბავშვი არც შენ ხარ და არც მე.

ღამე მშვიდობის.

ვერაფერი გავიგე რა გინდა
Nero 29 აპრილი 2019 23:26
ციტატა: Oto
მილანმა დაუთმოს სტადიონი :-დ

სან სირო ფორმალურად მილანის სტადიონიც არაა.. მაშინ ატალანტას ბოსებმა ქალაქ მილანის მერიას უნდა დაებაზრონ.. სერია ა-ს გუნდებიდან მხოლოდ 2-ს აქვს საკუთარი იუვეს და უდინეზეს და ესეც მაგარი სასაცილო თემაა იტალიის ჩემპიონატისთვის
Oto
Oto 29 აპრილი 2019 23:23
Giga

აბა რა.შემოგევლე

ციტატა: Nero
ატალანტა რო ლიგაზე გავიდეს შესაფერისი სტადიონიც არააქ რო უეფას ტურნირებზე მატჩები ატაროს და ჩვენ მე-7 ვართ.. ყველაზე ხოხმა გუნდია მილანი რაა ეჰჰ



მილანმა დაუთმოს სტადიონი :-დ
Nero 29 აპრილი 2019 23:20
ატალანტა რო ლიგაზე გავიდეს შესაფერისი სტადიონიც არააქ რო უეფას ტურნირებზე მატჩები ატაროს და ჩვენ მე-7 ვართ.. ყველაზე ხოხმა გუნდია მილანი რაა ეჰჰ
Oto
Oto 29 აპრილი 2019 23:20
"მე იმასაც ვიძახდი სუსო ყლეათქო მაგრამ თქვენ პირიქით ამბობდით რატო ეგ ვერ გაიხსენე"

ეს შენი სიტყვებია.ამით შენ მითხრი რომ მე მხოლოდ ერთი მხრიდან ვიხედები ანუ არ ხარ ობიექტურიო ასე გამოგივიდს და ამაზე გითხრი სანამ მაგას იტყვი ჩემზე დაფიქრდითქო.ჭკუის დარიგება არაფერ შუაშია.ბავშვი არც შენ ხარ და არც მე.

ღამე მშვიდობის.
giga qatamadze 29 აპრილი 2019 23:19
ციტატა: Oto
ციტატა: gogi1984
ციტატა: Oto
gogi

რატო მეჩხუბები ხოლმე.კითხვა შენ არ იცი.ახლა არ დაგიწერია მაგრამ ბევრჯერ დაგიწერია მანამდე.ჩემთვის არ გითქვამს მაგრამ ზოგადად თქმულა ბევრჯერ.ახლა იძახითქო არ ვამბობ.

რაზე უნდა დაფიქრდე და სანამ ჩემ არაობიექტურობაზე დაიწყებ საუბარს. თორე მე რა უფლება მაქ რამე გასწავლო შენ.

ვიცი ძმაო რომ შენც გინდა ტოპ მწვრთნელი და წორედ მაგიტო არ მესმის შენი რომ გატუზო მოგწონს.

superkaka

დედას ვფიცავარ თუ ვინმეს აქ რამე ვაწყენინო ან ცუდათ რამე ვაკადრო.ღმერთმა დამიფაროს.მაგრამ გოგი სულ მეჩხუბება ხოლმე :-D

ვინმეს აქ ჩემგან ვინმეს მიმართ შეურაწყოფა წაგიკითხავთ?ვერა და ვერც წაიკითხავთ.ღმერთმა დამიფაროს ვინმეს ცუდათ შეგეხოთ

აი მაგალითად რა მითქვამს შენთვის ჩამოაყალიბე. ან გატუზო კი არ მომწონს უბრალოდ ზუსტად ვიცი რო წასვლა უნდა მაგრამ აჩერებენ და გატუზოსი რა ბრალია აქ ხალხი რო აგინებს. იმიტო ვარ გატუზოს დამცველი დღეს ხელმძღვანელობამ უთხრა გარკვევით ვერავის მოვიყვანთ ეხლა და დარჩიო. გატუზო მაშინ იქნებოდა მართლა პროჭი ამდგარიყო დღეს და წასულიყო თხოვნის მერე



ჩემთვის არ გითქვამს ძმაო კონკრეტულად დაარ გეუბნები მე მითხარითქო.უბრალოდ ზოგადად დაგიწერია და თან ბევრჯერ.


კაი კაი მოვრჩეთ.მრავალ აღდგომას დაესწარი ჩემო ძმაო.დედას ვფიაცავარ თუ ვინმეს რამე გაწყენინოთ აქ.

რატო უნდა გვაწყენიო ან შენ ან ჩვენ ამათი დედას შევეცი ყველასას მილიონებს იგებენდა ყლეზე კიდიათ ყველაფერი და ასი წელი ამათ გამო ჩვენ არ ვიჩხუბებთ ოთო კამათი ხდება ჩემო ძმაო მაგრამ ეს არაფერი გმერთმა ნუქნას რო ამ ყლეების გამო რომელიმე ჩვენგანმა ერთმანეთს სერიოზულად ვაწყენინოთ მთავარია ჩვენ ვიყოთ მაგრად
Oto
Oto 29 აპრილი 2019 23:13
ციტატა: gogi1984
ციტატა: Oto
gogi

რატო მეჩხუბები ხოლმე.კითხვა შენ არ იცი.ახლა არ დაგიწერია მაგრამ ბევრჯერ დაგიწერია მანამდე.ჩემთვის არ გითქვამს მაგრამ ზოგადად თქმულა ბევრჯერ.ახლა იძახითქო არ ვამბობ.

რაზე უნდა დაფიქრდე და სანამ ჩემ არაობიექტურობაზე დაიწყებ საუბარს. თორე მე რა უფლება მაქ რამე გასწავლო შენ.

ვიცი ძმაო რომ შენც გინდა ტოპ მწვრთნელი და წორედ მაგიტო არ მესმის შენი რომ გატუზო მოგწონს.

superkaka

დედას ვფიცავარ თუ ვინმეს აქ რამე ვაწყენინო ან ცუდათ რამე ვაკადრო.ღმერთმა დამიფაროს.მაგრამ გოგი სულ მეჩხუბება ხოლმე :-D

ვინმეს აქ ჩემგან ვინმეს მიმართ შეურაწყოფა წაგიკითხავთ?ვერა და ვერც წაიკითხავთ.ღმერთმა დამიფაროს ვინმეს ცუდათ შეგეხოთ

აი მაგალითად რა მითქვამს შენთვის ჩამოაყალიბე. ან გატუზო კი არ მომწონს უბრალოდ ზუსტად ვიცი რო წასვლა უნდა მაგრამ აჩერებენ და გატუზოსი რა ბრალია აქ ხალხი რო აგინებს. იმიტო ვარ გატუზოს დამცველი დღეს ხელმძღვანელობამ უთხრა გარკვევით ვერავის მოვიყვანთ ეხლა და დარჩიო. გატუზო მაშინ იქნებოდა მართლა პროჭი ამდგარიყო დღეს და წასულიყო თხოვნის მერე



ჩემთვის არ გითქვამს ძმაო კონკრეტულად დაარ გეუბნები მე მითხარითქო.უბრალოდ ზოგადად დაგიწერია და თან ბევრჯერ.


კაი კაი მოვრჩეთ.მრავალ აღდგომას დაესწარი ჩემო ძმაო.დედას ვფიაცავარ თუ ვინმეს რამე გაწყენინოთ აქ.
gogi1984 29 აპრილი 2019 23:09
ციტატა: Oto
gogi

რატო მეჩხუბები ხოლმე.კითხვა შენ არ იცი.ახლა არ დაგიწერია მაგრამ ბევრჯერ დაგიწერია მანამდე.ჩემთვის არ გითქვამს მაგრამ ზოგადად თქმულა ბევრჯერ.ახლა იძახითქო არ ვამბობ.

რაზე უნდა დაფიქრდე და სანამ ჩემ არაობიექტურობაზე დაიწყებ საუბარს. თორე მე რა უფლება მაქ რამე გასწავლო შენ.

ვიცი ძმაო რომ შენც გინდა ტოპ მწვრთნელი და წორედ მაგიტო არ მესმის შენი რომ გატუზო მოგწონს.

superkaka

დედას ვფიცავარ თუ ვინმეს აქ რამე ვაწყენინო ან ცუდათ რამე ვაკადრო.ღმერთმა დამიფაროს.მაგრამ გოგი სულ მეჩხუბება ხოლმე :-D

ვინმეს აქ ჩემგან ვინმეს მიმართ შეურაწყოფა წაგიკითხავთ?ვერა და ვერც წაიკითხავთ.ღმერთმა დამიფაროს ვინმეს ცუდათ შეგეხოთ

აი მაგალითად რა მითქვამს შენთვის ჩამოაყალიბე. ან გატუზო კი არ მომწონს უბრალოდ ზუსტად ვიცი რო წასვლა უნდა მაგრამ აჩერებენ და გატუზოსი რა ბრალია აქ ხალხი რო აგინებს. იმიტო ვარ გატუზოს დამცველი დღეს ხელმძღვანელობამ უთხრა გარკვევით ვერავის მოვიყვანთ ეხლა და დარჩიო. გატუზო მაშინ იქნებოდა მართლა პროჭი ამდგარიყო დღეს და წასულიყო თხოვნის მერე
Oto
Oto 29 აპრილი 2019 23:08
gogi

რატო მეჩხუბები ხოლმე.კითხვა შენ არ იცი.ახლა არ დაგიწერია მაგრამ ბევრჯერ დაგიწერია მანამდე.ჩემთვის არ გითქვამს მაგრამ ზოგადად თქმულა ბევრჯერ.ახლა იძახითქო არ ვამბობ.

რაზე უნდა დაფიქრდე და სანამ ჩემ არაობიექტურობაზე დაიწყებ საუბარს. თორე მე რა უფლება მაქ რამე გასწავლო შენ.

ვიცი ძმაო რომ შენც გინდა ტოპ მწვრთნელი და წორედ მაგიტო არ მესმის შენი რომ გატუზო მოგწონს.

superkaka

დედას ვფიცავარ თუ ვინმეს აქ რამე ვაწყენინო ან ცუდათ რამე ვაკადრო.ღმერთმა დამიფაროს.მაგრამ გოგი სულ მეჩხუბება ხოლმე :-D

ვინმეს აქ ჩემგან ვინმეს მიმართ შეურაწყოფა წაგიკითხავთ?ვერა და ვერც წაიკითხავთ.ღმერთმა დამიფაროს ვინმეს ცუდათ შეგეხოთ

gogi

კაი ნუ მიბრაზდები.შემოგევლე ძამიკო.მრავალს დაესწარი.ცუდათ არ გწერ არაფერს და ნუ ბრაზობ ხოლმე
rossoneri1111
rossoneri1111 29 აპრილი 2019 22:46
ციტატა: superkaka22
მესმის ყველანი იმედგაცრუებულები ვართ, მაგრამ მაგ ყლეების გამო ერთმანეთს ნუ ვეკამათებით, ყლე გუნდაა თავის ფეხბურთელებიან მწვრთნელიან ხელმძღვანელებიანად, გასაგებია ლეგენდაა მალდინი და როგორც ფეხბურთელი უდიდესი იყო, მაგრამ ფაქტია პირველ წელს ვერაფერი ქნა როგორც ხელმძღვანელმა, გამოჩნდა რო გატუზოს დატოვება დიდი შეცდომა იყო, მაგრამ ვერავის კერავენ ეს ყლეები, ეხლა იცით რა მოხდება? ნუ ის ბალასტი ვისაც კონტრაქტი უმთავრდება ზო გააჯვავს და პახოდუ სუსო და ჩალხანაც მიყვებიან, დარჩება დონარუმა რომანიოლი პაკეტა და პიონტეკი, ბაკაიოკო შეიძლევა გამოისყიდონ მაგრამ ეს თუ მოხდა მაშინ კესიეს გაუშვებენ და ტრენერს მოიყვანენ ვიღაცა ყლეს მამჩინი დიცრანჩესკოს ნაირს რომელსაც რეალურად არაცრის ტრაკი რქნება და სუსო ჩალხანას მაგივრად ზუსტად მათივე სონის ფეხბურთელებს რაც რეაალურად სიტუაციას ვერ შეცვლის, გამოვა ეხლა ყლიშვილიბლეონარდო თავისი დალეგებული სახით და იტყვის გუბდი ლიგაზე ვერ გავიდა და ტრანსფერები არ იქნება კი არა რამოდენიმე წქმყვანი ფეხბურთელიც უნდა გავყიდოთო და ასეთი პოლიტიკით როდის გავალთ ლიგაზე? ჩვენ კიდე აქ ერთმანეთი უნდა დავხოცოთ, ერთი ამათი უნამუსო დედასაც შევეცი

მეც ეგ მიკვირს რო ერთამენთზე არიან გადასულები ამ გუდნის გამო რამდნეი კომენატრები წვიკითხე რასაც არ ვეთანხმებოდი მაგრამ პასუხი არ გამიცია ყველას თავის აზრი აქ და არავიზე ღირს შეურააწყოფა მარტო იმიტო რო განსხვავებულად ფიქრობს, მითუმეტეს მართველობას მწვრთნელს ფეღბურთელებს და ადგილობრივ ფნებსაც მაგრად კიდიათ მილანი როგორც ვატყობ და აქედნ სულ რო სუაზე გავგლიჯოთ ერთმანეთი გუნდს ვერ დავეხამრებით როცა თვითონ გუნდს არ აქ ამის ამპიცია არ ცდილობენ ჭაობიდან ამოსვლას ესენი ცდილობენ იაფად გამოძრომას რო მწვრთნელსი ფული არ დაიხარჯოს ფეღბურთელებში ფული არ დაიხარჯოს და ისე მოიგონ ყველაფერი სტატიებს რო ვკითხულობ გული მისკდება ვიღაც ფეღბურთელზე წერია მილანი დაინერესდაო და ყველა სტატიას თან უწერია ესეთი სიტყვები მაგრამ მთავარი პრობლემა ფეღბურთელის ფასია რომელის ღირებულაც 30 მილიონიაო, 21 საუკუნეში თუ 30 მილიონი პრობლემაა წდი ზმაო სახში და ნუღა იძლევი ტყუილ დაპირებებს რო მწვერვალზე დავბრუნდებით და საუკეთესოები ვიქნებით, შევეგუე მე უკვე რო სისხლში გაგვიჯდა უკვე ეს ერთი დონე და ან დავბრუნდებით როდესმე მწვერვალზე ან არა ეგეც არ მჯერა
Fanta-sheva
Fanta-sheva 29 აპრილი 2019 22:45
Megona ro handikapit waagebdnen da davde kidec, bolo matchebidan gamomdinare da pirveli naxevris mere, es yvelaferi raga tqma unda mxolod gatuzos brali araa da gvyavs 5-6 normaluri da danarcheni dabali donis usazizgresi fexburtelebi, tumca miuxedavad amisa gatusos sheedzlo 4-5 qulit meti gvqonoda, rac ligis garantia iqneboda da arc amdeni gineba mouwevda.sad gaitana atalantam((mokled:dzaan pesimisturi ganwyoba aq xalxs, ligaze gasvlis realuri shansebi gvaq, shesadzloa 10 qulac gveyos, vnaxot, tumca am tamashit ar imsaxurebs milani. Tu ver gavlen dzaan cudi ikneba da kidev mocda mogviwevs, rac ukve damtrgunvelia, klopi ki ara tu dzaan didi xelfasi ar misces aq gasperinic ki ar mova
interinio
interinio 29 აპრილი 2019 22:41
ციტატა: American
ციტატა: interinio
verasdros carmovidgendi tu interis gulshematkivari milanis ligaze gasvlas vugulshemarkivrebdi ))))) magram paktia asea, dedamotynul iuves rom konkurencia gavuciot yvela mxriv, amistvis sachiroa rogirc dzlieri interi ligaze, aseve dzlieri milani... sxva gubdebs ubralod amis shno ar eknebat. amitom bolo 4 tamashis mogebas da ligaze gasvlas gisurvebt. jer dakarguli araperi ar ari. dadedet 12 kula da mjera am shemtxevashi didi albatobit ligaze gaxvalt. carmatebebi!!!

Gatuzo rcheba, daivicye 12 qula zmao.
12 qula kiara 3 tamashs tu moigebs egec araresluria.
Sheizleba ar caagos mara ver moigebs rac ratkma unda arapris momcemia.
Roca ar arsebobs elementaruli taktika, ik ra golis gatanazea saubari?? Roca 9 gunds shenze meti goli ak gatanili Seriashi, shen ratom unda gaxvide 4-adgilas?
Goli ver gaakvt da verc gaitanen da aseti mtavrobis xelshi milani ligaze? Rato?
Ro beshiqtashma motynas Sansiroze?
Ar minda!!!!

ligaze tu gava milani upro meti dapinanseba ekneba, anu transperebistvis meti mayuti ikneba. gatuzos mainc ar datoveben. prosta am shemadgenlobitac ki shegedzlot metis migceva normaluri mcrtvnelis xelshi. me imas vidzaxi rom 12 kulit ligaze gaxvalt da shansebi ari, ramdenan moigebt ar vici.. paktia rom yvela darchenil tamashi me interis tavgadakluli gulshemarkivari gbaleishikobt tkven, hoda nu iknebit mitumetes tkven pesimisturad gancyobili, yvelapero sheileba moxdes :)
gogi1984 29 აპრილი 2019 22:30
ციტატა: Oto
მე ბევრისგან განსხვავებით ყველაფერს ავღნიშნავ რაც არის და როგორც არის და არც არაფერი მავიწყდება.ჳერსად ნახავ ჩემ კომენტარს სადაც სუსოს ვაქებ ან ვინმე სხვას.ასე რომ სანამ ჩემი მისამართით არაობიექტურობაზე ილაპარაკებ კარგად დაფიქრდი.

განსხვავებული შეხედულებების მიუხედავად ამ საიტზე ყველა ვთანხმდებით ერთ რამეში რომ ნაგავი ფეხბურთელები გვყავს,რომ გატუზოს ბრალი არაა მხოლოდ ის რაც ხდება მაგრამ ზოგი რომ გვეუბნებოდა გუნდს და გატუზოს პროგრესი აქვს და თქვენ ვერ ხვდებით აზრზე არ ხართ ფეხბურთისო ამაზე მეშლება ნერვები თორე სუსო რომ ყლეა.ჩალხანა რომ ყლეა და კიდე ბევრი მაგაში მეც გეთანხები მაგრამ ფეხბურთელები აძაგო და ამ დროს გატუზო თურმე ანგელოზია და ჩვენ რომ ვაკრიტიკებთ თურმე არ შეიძლება,იმიტო რომ ლეგენდაა

შენ ჯიგარო ან არეული ხარ ან კარგად ვერ წაგიკითხია ჩემი კომენტარები. ჯერ სად გითხარი აზრზე არ ხარ თქო და ან სად ვთქვი მაღალი დონის მწვრთნელი არ მინდათქო. დავაფიქსირე ის აზრი რომ კონტეს და მოურინიოს ავტობუსი ტაქტიკა არ მევასებათქო და სარი თუ მოიყვანეს გამისწორდებათქო. გატუზოს რას ემდურებით დღეს როცა ხელმძღვანელობამ სთხოვა დარჩენილიყო რათა ვერავის მოიყვანენ ეხლა. ან რა ჭკუას მარიგებ რაზე უნდა დავფიქრდე?
superkaka22 საიტზეა
superkaka22 29 აპრილი 2019 22:30
მესმის ყველანი იმედგაცრუებულები ვართ, მაგრამ მაგ ყლეების გამო ერთმანეთს ნუ ვეკამათებით, ყლე გუნდაა თავის ფეხბურთელებიან მწვრთნელიან ხელმძღვანელებიანად, გასაგებია ლეგენდაა მალდინი და როგორც ფეხბურთელი უდიდესი იყო, მაგრამ ფაქტია პირველ წელს ვერაფერი ქნა როგორც ხელმძღვანელმა, გამოჩნდა რო გატუზოს დატოვება დიდი შეცდომა იყო, მაგრამ ვერავის კერავენ ეს ყლეები, ეხლა იცით რა მოხდება? ნუ ის ბალასტი ვისაც კონტრაქტი უმთავრდება ზო გააჯვავს და პახოდუ სუსო და ჩალხანაც მიყვებიან, დარჩება დონარუმა რომანიოლი პაკეტა და პიონტეკი, ბაკაიოკო შეიძლევა გამოისყიდონ მაგრამ ეს თუ მოხდა მაშინ კესიეს გაუშვებენ და ტრენერს მოიყვანენ ვიღაცა ყლეს მამჩინი დიცრანჩესკოს ნაირს რომელსაც რეალურად არაცრის ტრაკი რქნება და სუსო ჩალხანას მაგივრად ზუსტად მათივე სონის ფეხბურთელებს რაც რეაალურად სიტუაციას ვერ შეცვლის, გამოვა ეხლა ყლიშვილიბლეონარდო თავისი დალეგებული სახით და იტყვის გუბდი ლიგაზე ვერ გავიდა და ტრანსფერები არ იქნება კი არა რამოდენიმე წქმყვანი ფეხბურთელიც უნდა გავყიდოთო და ასეთი პოლიტიკით როდის გავალთ ლიგაზე? ჩვენ კიდე აქ ერთმანეთი უნდა დავხოცოთ, ერთი ამათი უნამუსო დედასაც შევეცი

კომენტარის დამატება

კოდის განახლება
* გაიარეთ საიტზე ავტორიზაცია, რაც კომენტარის დატოვების პროცედურას გაგიმარტივებთ
რეკლამა

დანაკლისი
დისკვალიფიცირებული: არავინ
ტრავმირებული: კალდარა, ბონავენტურა

გამოკითხვა

ეთანხმებით "მილანის" გადაწყვეტილებას ევროპა ლიგიდან თავის მოხსნასთან დაკავშირებით?

რეკლამა
Image
შემოგვიერთდით
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image