კალაძე: "ამჟამინდელ "მილანს" გაუმჯობესების პერსპექტივა აქვს"

image
თბილისის მერმა კახა კალაძემ, რომელმაც საფეხბურთო კარიერა 2013 წელს დაასრულა "Avvenire"-სთან ინტერვიუ ჩაწერა, სადაც ამჟამინდელ "მილანზე" ისაუბრა.

"გატუზო კარგად მუშაობს და ამჟამინდელ "მილანს" გაუმჯობესების პერსპექტივა აქვს. იმედი მაქვს, რომ "როსონერი" ჩემპიონთა ლიგის ზონაში შევა, იტალიის თასს მოიგებს და გუნდის სათავეში მომავალ სეზონშიც რინო იქნება."

"მე და ჯენარო ხშირად ვჩხუბობდით და ვხუმრობდით. ყოველთვის მის პროვოცირებას ვცდილობდი. ერთ დიდ მუშტად შეკრული გუნდი ვიყავით, რაც წარმატების მთავარი საწინდარი იყო."

"ყველაზე მნიშვნელოვანი გოლი "ინტერის" კარში გავიტანე, რითაც ისტორიაში შევედი. ჩემ დროს "ნერაძურისთან" დაპირისპირება ბევრად უფრო პრიციპული იყო, ვიდრე "იუვენტუსთან"."
- განაცხადა კალაძემ.
скачать dle 10.5фильмы бесплатно

კომენტარები 22

gogi1984 24 აპრილი 2019 21:56
[quote=American][quote=American][quote=gogi1984][quote=Oto]ერთი მეგობრული რჩევა გოგის და ამერიკანს.წეღან ნომრები გაცვალეთ მგონი და არ ვიცი რა მოხდა მაგრამ გატუზოს გამო ან თუნდაც მილანის გამო არ ღირს ერთმანეთთან დაპირისპირება.[/quote]
ამერიკაში ყოფილა და ვერ მოხდა კონტაქტი დდდ[/quote]
Gogi viber chartuli makvs mara shentan me martla ar minda kamati. Ici rato?
Rasac arunda cerde mikaneli xar da rac mtavaria kartveli xar zmao.
Sheizleba ragaceebi ulamazod vtkvit da Es agar unda vknat. Araa lamazi Es.
Tu odesme chemoxval New York - shi, sheinaxe chemi tel zmao da Migule shenianad.
Mere naxav saidanac var mosuli :)))
Mokled ak. Mtavari siyvaruli, da gatuzos tu vagineb mapatiet zmebo imito ro martla ukve metis metia Es ra.
Nu chemtvis nametania da me pativs vcem aseve tkvens azrs

[quote=Oto]ე მასე რა შემოგევლეთ.თორე მე დავიძაბე თქვენი შემხედვარე.[/quote]
Kaci xar oto:)[/quote]
Neta gatuzo trenerad dadges da ukan cavigeb chems ginebebs mara ar mjera zmao.
Vnaxot.
Tu dges ver moviget zalian gamitydeba. Tasi aucileblad gvchirdeba cels.

ამერიკაში ყოფილა და ვერ მოხდა კონტაქტი დდდ[/quote]
Gogi viber chartuli makvs mara shentan me martla ar minda kamati. Ici rato?
Rasac arunda cerde mikaneli xar da rac mtavaria kartveli xar zmao

[quote=Oto]ე მასე რა შემოგევლეთ.თორე მე დავიძაბე თქვენი შემხედვარე.[/quote]
Kaci xar oto:)[/quote]
ნიუ იორკში კი არა მილანში ვერ ჩავსულვარ სამსახურის გამო, მარა შვებულებაზე მაინც წავალ როცა იქნება. გერმანია პოლონეთში შარშანწინ ვიყავი მარა ნიუ იორკი ცოტა რთული თემაა. გაიხარე მადლობა[/quote]
Gaixare zmao. Tu odesme chamoxval mara me tu cels chamoval yvela am saitis milanels gepatijebit chemtan zmao[/quote]
კაი ძმაო
American 24 აპრილი 2019 21:43
ციტატა: American
ციტატა: gogi1984
ციტატა: Oto
ერთი მეგობრული რჩევა გოგის და ამერიკანს.წეღან ნომრები გაცვალეთ მგონი და არ ვიცი რა მოხდა მაგრამ გატუზოს გამო ან თუნდაც მილანის გამო არ ღირს ერთმანეთთან დაპირისპირება.

ამერიკაში ყოფილა და ვერ მოხდა კონტაქტი დდდ

Gogi viber chartuli makvs mara shentan me martla ar minda kamati. Ici rato?
Rasac arunda cerde mikaneli xar da rac mtavaria kartveli xar zmao.
Sheizleba ragaceebi ulamazod vtkvit da Es agar unda vknat. Araa lamazi Es.
Tu odesme chemoxval New York - shi, sheinaxe chemi tel zmao da Migule shenianad.
Mere naxav saidanac var mosuli :)))
Mokled ak. Mtavari siyvaruli, da gatuzos tu vagineb mapatiet zmebo imito ro martla ukve metis metia Es ra.
Nu chemtvis nametania da me pativs vcem aseve tkvens azrs

ციტატა: Oto
ე მასე რა შემოგევლეთ.თორე მე დავიძაბე თქვენი შემხედვარე.

Kaci xar oto:)

Neta gatuzo trenerad dadges da ukan cavigeb chems ginebebs mara ar mjera zmao.
Vnaxot.
Tu dges ver moviget zalian gamitydeba. Tasi aucileblad gvchirdeba cels.

ამერიკაში ყოფილა და ვერ მოხდა კონტაქტი დდდ[/quote]
Gogi viber chartuli makvs mara shentan me martla ar minda kamati. Ici rato?
Rasac arunda cerde mikaneli xar da rac mtavaria kartveli xar zmao

[quote=Oto]ე მასე რა შემოგევლეთ.თორე მე დავიძაბე თქვენი შემხედვარე.[/quote]
Kaci xar oto:)[/quote]
ნიუ იორკში კი არა მილანში ვერ ჩავსულვარ სამსახურის გამო, მარა შვებულებაზე მაინც წავალ როცა იქნება. გერმანია პოლონეთში შარშანწინ ვიყავი მარა ნიუ იორკი ცოტა რთული თემაა. გაიხარე მადლობა[/quote]
Gaixare zmao. Tu odesme chamoxval mara me tu cels chamoval yvela am saitis milanels gepatijebit chemtan zmao
gogi1984 24 აპრილი 2019 21:40
ციტატა: American
ციტატა: gogi1984
ციტატა: Oto
ერთი მეგობრული რჩევა გოგის და ამერიკანს.წეღან ნომრები გაცვალეთ მგონი და არ ვიცი რა მოხდა მაგრამ გატუზოს გამო ან თუნდაც მილანის გამო არ ღირს ერთმანეთთან დაპირისპირება.

ამერიკაში ყოფილა და ვერ მოხდა კონტაქტი დდდ

Gogi viber chartuli makvs mara shentan me martla ar minda kamati. Ici rato?
Rasac arunda cerde mikaneli xar da rac mtavaria kartveli xar zmao.
Sheizleba ragaceebi ulamazod vtkvit da Es agar unda vknat. Araa lamazi Es.
Tu odesme chemoxval New York - shi, sheinaxe chemi tel zmao da Migule shenianad.
Mere naxav saidanac var mosuli :)))
Mokled ak. Mtavari siyvaruli, da gatuzos tu vagineb mapatiet zmebo imito ro martla ukve metis metia Es ra.
Nu chemtvis nametania da me pativs vcem aseve tkvens azrs

ციტატა: Oto
ე მასე რა შემოგევლეთ.თორე მე დავიძაბე თქვენი შემხედვარე.

Kaci xar oto:)

ნიუ იორკში კი არა მილანში ვერ ჩავსულვარ სამსახურის გამო, მარა შვებულებაზე მაინც წავალ როცა იქნება. გერმანია პოლონეთში შარშანწინ ვიყავი მარა ნიუ იორკი ცოტა რთული თემაა. გაიხარე მადლობა
American 24 აპრილი 2019 21:35
ციტატა: gogi1984
ციტატა: Oto
ერთი მეგობრული რჩევა გოგის და ამერიკანს.წეღან ნომრები გაცვალეთ მგონი და არ ვიცი რა მოხდა მაგრამ გატუზოს გამო ან თუნდაც მილანის გამო არ ღირს ერთმანეთთან დაპირისპირება.

ამერიკაში ყოფილა და ვერ მოხდა კონტაქტი დდდ

Gogi viber chartuli makvs mara shentan me martla ar minda kamati. Ici rato?
Rasac arunda cerde mikaneli xar da rac mtavaria kartveli xar zmao.
Sheizleba ragaceebi ulamazod vtkvit da Es agar unda vknat. Araa lamazi Es.
Tu odesme chemoxval New York - shi, sheinaxe chemi tel zmao da Migule shenianad.
Mere naxav saidanac var mosuli :)))
Mokled ak. Mtavari siyvaruli, da gatuzos tu vagineb mapatiet zmebo imito ro martla ukve metis metia Es ra.
Nu chemtvis nametania da me pativs vcem aseve tkvens azrs

ციტატა: Oto
ე მასე რა შემოგევლეთ.თორე მე დავიძაბე თქვენი შემხედვარე.

Kaci xar oto:)
gogi1984 24 აპრილი 2019 21:32
ციტატა: American
ციტატა: gogi1984
Amerikan არც მე მინდა შენთან უსიამოვნება მაგრამ რავი ძმაო რებსაც წერ მთლად აცდენილია გამართულ აზრთან. მილანი გინდაც ლიგაზე გავიდესო მაინც ატალანტა რომა იმსახურებსო და ამას ძმაო ჩემი 2 წლის შვილი არ დაწერს. და მითუმეტეს მოტყნული ყავს მილანს რომაც და ატალანტაც

Ksrgi zmao. Gasagebia yvelaperi martla.
Aucileblad gnaxav rom chamoval da martla visaubrot ase rato pikrob mainteresebs da ratom mcer rom chemi saubari acdenilia da sheni dalagebuli.
Me ak argumentirebulad davasabute ratoc vpikrob ro gatuzo aris yle treneri. Meti araperi.
Es ar damiceria mxolod shentvis zmao. Me Es davcere shentvisac da yvelastvisac visac sheizleba ainteresebdes ratoc vpikrob me Gatuzoze ase.
Mokled ludi da saubari shentan. Saintereso ikneba shentan saubari martla.
Getyoba rom ragaca ici, mara ik sadac ar getanxmebi me chemi argumentebi makvs rac realurad xdeboda 2 clis manzilze da mainteresebs shenganac argumentebi mara albat ak uazrobaa rom gavagrzelot kamati.
Good luck zmao :)

ბაზარი არ არი. მე ვიძახი იმას რომ სარი მირჩევია გატუზოს კონტე არანაირად. რაც შეხება რომა ატალანტას მილანმა ორივე იხმარა და ვინ იმსახურებს დაამტკიცა
Oto
Oto 24 აპრილი 2019 21:27
ე მასე რა შემოგევლეთ.თორე მე დავიძაბე თქვენი შემხედვარე.
gogi1984 24 აპრილი 2019 21:27
ციტატა: Oto
ერთი მეგობრული რჩევა გოგის და ამერიკანს.წეღან ნომრები გაცვალეთ მგონი და არ ვიცი რა მოხდა მაგრამ გატუზოს გამო ან თუნდაც მილანის გამო არ ღირს ერთმანეთთან დაპირისპირება.

ამერიკაში ყოფილა და ვერ მოხდა კონტაქტი დდდ
American 24 აპრილი 2019 21:23
ციტატა: gogi1984
Amerikan არც მე მინდა შენთან უსიამოვნება მაგრამ რავი ძმაო რებსაც წერ მთლად აცდენილია გამართულ აზრთან. მილანი გინდაც ლიგაზე გავიდესო მაინც ატალანტა რომა იმსახურებსო და ამას ძმაო ჩემი 2 წლის შვილი არ დაწერს. და მითუმეტეს მოტყნული ყავს მილანს რომაც და ატალანტაც

Ksrgi zmao. Gasagebia yvelaperi martla.
Aucileblad gnaxav rom chamoval da martla visaubrot ase rato pikrob mainteresebs da ratom mcer rom chemi saubari acdenilia da sheni dalagebuli.
Me ak argumentirebulad davasabute ratoc vpikrob ro gatuzo aris yle treneri. Meti araperi.
Es ar damiceria mxolod shentvis zmao. Me Es davcere shentvisac da yvelastvisac visac sheizleba ainteresebdes ratoc vpikrob me Gatuzoze ase.
Mokled ludi da saubari shentan. Saintereso ikneba shentan saubari martla.
Getyoba rom ragaca ici, mara ik sadac ar getanxmebi me chemi argumentebi makvs rac realurad xdeboda 2 clis manzilze da mainteresebs shenganac argumentebi mara albat ak uazrobaa rom gavagrzelot kamati.
Good luck zmao :)
Oto
Oto 24 აპრილი 2019 21:21
ერთი მეგობრული რჩევა გოგის და ამერიკანს.წეღან ნომრები გაცვალეთ მგონი და არ ვიცი რა მოხდა მაგრამ გატუზოს გამო ან თუნდაც მილანის გამო არ ღირს ერთმანეთთან დაპირისპირება.
gogi1984 24 აპრილი 2019 21:17
Amerikan არც მე მინდა შენთან უსიამოვნება მაგრამ რავი ძმაო რებსაც წერ მთლად აცდენილია გამართულ აზრთან. მილანი გინდაც ლიგაზე გავიდესო მაინც ატალანტა რომა იმსახურებსო და ამას ძმაო ჩემი 2 წლის შვილი არ დაწერს. და მითუმეტეს მოტყნული ყავს მილანს რომაც და ატალანტაც
American 24 აპრილი 2019 21:11
[quote=gogi1984][quote=American]movixdi.[/quote]
და შენ არ წერდი გატუზო ვერ გაგვიყვანს ლიგაზეო? შეცვალე ჩვენება?[/quote]
Mismine me vambob 50/50-ze.
Gatuzo ro milanis ligaze gaiyvans Es araa mase. Me chvenebas ar vcvli zma, vanka - stanka ar var, geubnebi ro gatuzo tu 4/5-zea dges da atalantastan ertad iyops am cams ligis sagzurs aris "brali" ara gatuzosi, aramed sxva An vismes ak?[/quote]
რა უაზრობებს მიწერ ძმაო? დავიღალე უკვე წაკითხვით. ესეიგი შენ იძახი რო გატუზომ თუ ლიგაზე გაიყვანა გუნდი მაინც ატალანტა და რომაა ღირსი ლიგის? რამდენი წლის ხარ კაცურად[/quote]
Gogi me davamtavre shentan ak martla, sakmarisia seriozulad ukve.
Ubralod gtxov chems komentarebze iseti araperi dacero rom usiamovneba mogvivides.
Shen Ginda gatuzo? Gagimarjos mag gemovnebit da meki chemit.
Ar minda meti axsna arapris ak.
37 clis var. 1981 da imasac getyvi ro 1990 clidan var milanis fani
9 clis viyavi pirvelad chemma ojaxma ro San - Siroze camiyvana.
Ar minda kamati. Me makvs milani nanaxi yvela etapze bolo 30 cleulshi.
Ar vetanxmebodi arc zee ro danishnes.
Arc inzaghi
Arc Brock
Arc gatuzo.
Yvela aris aketad diletanti zmao.
Ar gjera? Ki batono nu gjera Es sheni nebaa.
Mara asakmac, da chemma milanis siyvarulmac chamomiyaliba gemovneba ro milani unda tamashobdes minimum 1/4-shi ligaze.
8 celi cdebi atares. Dainaxes ro Es shemtxveviti trenerebi ar amartlebs.
Xo?
Moiyvane treneri ra. Ra gaxda milanis 1 treneri??
Sircxvilia, tu English gesmis usmine ESPN - s, sircxvilia amdeni cinukuri saubari mteli msopliosgan.
Gadaoben milanze zustad Ai imito rac gatuzom Laziostan gaaketa.

The things never have been in the grands history like Gatuzo did with Lazio-Milan

Sicxvilia amas ro vusmen zma. Sircxvilia.
Oto
Oto 24 აპრილი 2019 21:10
მილანს კი აქვს პერსპეკტივა მაგრამ შენ და ივანიშვილის ხელში რა პერსპექტივა აქვს თბილისს და საქართველოს.კობიაშვვილს და ამას ვცემდი პატივს შრომისმოყვარეობის და პროფესიონალიზმის გამო და პოლიტიკაში მოსვლით საგინებელი გაიხადე თავი.არც ერთ ქვეყანაში ამდენი სპორტსმენი და ხელოვანი არაა პოლიტიკაში ჩართული.მარტო ჩვენთან ხდება ეს
gogi1984 24 აპრილი 2019 20:58
[quote=American]movixdi.[/quote]
და შენ არ წერდი გატუზო ვერ გაგვიყვანს ლიგაზეო? შეცვალე ჩვენება?[/quote]
Mismine me vambob 50/50-ze.
Gatuzo ro milanis ligaze gaiyvans Es araa mase. Me chvenebas ar vcvli zma, vanka - stanka ar var, geubnebi ro gatuzo tu 4/5-zea dges da atalantastan ertad iyops am cams ligis sagzurs aris "brali" ara gatuzosi, aramed sxva komponentebis.
Igive roma, lacio, atalanta da torino upro gamartulad tamashobs vidre milani mteli celi.
Milans akvs igive qulebi da sharshan am dros tuar vcdebi 6-ze iyo.
Anu araa Es gatuzos "brali".
Igive creze vtrialebt, ori celia gunds kombinaciuri pexburti ver ascavla shexede mainc tamashebs, Parmastan egre unda etamasha gunds preze?
Ukve imazea gatuzo gadasuli ro lijbi tamashi ar caagos.
Ar sheizleba ase.
Da bolos modi amaze shevtanxmdet. Milans ligis sagzuri ukve jibeshi unda edos zustad gatuzos ucodinrobis gamo rac dakarga milanma kulebi.

1)napoli(minimum 1 kula unda aego)
2)Lazio (saukunis siroba 2 qula dakarga)
3)empoltan ra atamasha(2 qula dakarga)
4)bolo tamashi Parma, manamde udineze.(4 qula dakarga)
Sul 9 qula.

Gatuzos gamo, ai konkretulad magis gamo.
Miamate exla magas eg qulebi.
Da roma shemtxvevit bolo camze iguanis pasit ro moigo milanma. Mara kide kai eg 3 qula mainc aviget, mandac vkargavdit 2 qulas gatuzos gamo.

Vacadot? mara 2 celi sakmarisi ar iyo?

Ligaze milani gatuzostan ertad rogor carmogidgenia? Ro jgupshi charcheba, modi akve getyvi, ro chamoval restorans vikisreb tu gatuzo ligaze gava da eg iyo treneri da jgupidan gaiyvans milans.
Shansi araa. Mara tu gaiyvans mashin vkisrulob restorans.
Aba vuyurot milans rogor jimavs yvela gundi ligaze?
Ginda egeti Liga shen? An vismes ak?[/quote]
რა უაზრობებს მიწერ ძმაო? დავიღალე უკვე წაკითხვით. ესეიგი შენ იძახი რო გატუზომ თუ ლიგაზე გაიყვანა გუნდი მაინც ატალანტა და რომაა ღირსი ლიგის? რამდენი წლის ხარ კაცურად
Leoni 24 აპრილი 2019 20:54
მილანი ლიჟბი ლიგაზე გავიდეს ეს იქნება მართლაც გუნდის აღზევების დიდი დასაწყისი... და გატუზო ლიგაზე მართლა ვეგარ გაქაჩავს, ულაპარაკოდ ახალ ტრენერს მოიყვანონ ზაფხულში....
American 24 აპრილი 2019 20:53
movixdi.[/quote]
და შენ არ წერდი გატუზო ვერ გაგვიყვანს ლიგაზეო? შეცვალე ჩვენება?[/quote]
Mismine me vambob 50/50-ze.
Gatuzo ro milanis ligaze gaiyvans Es araa mase. Me chvenebas ar vcvli zma, vanka - stanka ar var, geubnebi ro gatuzo tu 4/5-zea dges da atalantastan ertad iyops am cams ligis sagzurs aris "brali" ara gatuzosi, aramed sxva komponentebis.
Igive roma, lacio, atalanta da torino upro gamartulad tamashobs vidre milani mteli celi.
Milans akvs igive qulebi da sharshan am dros tuar vcdebi 6-ze iyo.
Anu araa Es gatuzos "brali".
Igive creze vtrialebt, ori celia gunds kombinaciuri pexburti ver ascavla shexede mainc tamashebs, Parmastan egre unda etamasha gunds preze?
Ukve imazea gatuzo gadasuli ro lijbi tamashi ar caagos.
Ar sheizleba ase.
Da bolos modi amaze shevtanxmdet. Milans ligis sagzuri ukve jibeshi unda edos zustad gatuzos ucodinrobis gamo rac dakarga milanma kulebi.

1)napoli(minimum 1 kula unda aego)
2)Lazio (saukunis siroba 2 qula dakarga)
3)empoltan ra atamasha(2 qula dakarga)
4)bolo tamashi Parma, manamde udineze.(4 qula dakarga)
Sul 9 qula.

Gatuzos gamo, ai konkretulad magis gamo.
Miamate exla magas eg qulebi.
Da roma shemtxvevit bolo camze iguanis pasit ro moigo milanma. Mara kide kai eg 3 qula mainc aviget, mandac vkargavdit 2 qulas gatuzos gamo.

Vacadot? mara 2 celi sakmarisi ar iyo?

Ligaze milani gatuzostan ertad rogor carmogidgenia? Ro jgupshi charcheba, modi akve getyvi, ro chamoval restorans vikisreb tu gatuzo ligaze gava da eg iyo treneri da jgupidan gaiyvans milans.
Shansi araa. Mara tu gaiyvans mashin vkisrulob restorans.
Aba vuyurot milans rogor jimavs yvela gundi ligaze?
Ginda egeti Liga shen? An vismes ak?
gogi1984 24 აპრილი 2019 20:37
ციტატა: American
ციტატა: gogi1984
ციტატა: American
ციტატა: gogi1984
ეჰ კალაძე აქ ხალხს რო კითხო მილანი უკან მიდის დდ

Gogi statistikit zmao, statistikit erti da igive adgilze vart.
Gasul celtan shedarebit gvak 2 qulit meti.
Ginda gatuzo? Kargi darches da getyvis rom kide davkargavt 1 cels.
Tu vcdebi vityvi ro shevcdi. Tu ara shen tkvi ro shecdi ::)))))))

გატუზომ თუ გუნდი ლიგაზე ვერ გაიყვანა მე მოვიხდი ბოდიშს თუ არადა მაღიარე აქ რო ძაან ბევრზე მეტი მესმის მოსულა? და ლიგაზე გასვლა სტატისტიკას არ ცვლის? თუ როგორაა საქმე შენთან

Gatuzo ro gava ligaze 50/50-zea
Mara vambob sheizleba gavides ki.
Mara ar minda milani ligaze gatuzostan
Radgan ikneba didi sircxvili.
Taktikurad Seria A-S ver qachavs da ligas gakachavs?
Gatuzo ro gava Milantan ertad mand ar gagiateb.
Ici rodis gagiareb?
Roca gatuzo tundac 1/4 pinalshi gava ligaze. Ai mashin gagiareb da bodishs movixdi.

და შენ არ წერდი გატუზო ვერ გაგვიყვანს ლიგაზეო? შეცვალე ჩვენება?
American 24 აპრილი 2019 20:35
ციტატა: gogi1984
ციტატა: American
ციტატა: gogi1984
ეჰ კალაძე აქ ხალხს რო კითხო მილანი უკან მიდის დდ

Gogi statistikit zmao, statistikit erti da igive adgilze vart.
Gasul celtan shedarebit gvak 2 qulit meti.
Ginda gatuzo? Kargi darches da getyvis rom kide davkargavt 1 cels.
Tu vcdebi vityvi ro shevcdi. Tu ara shen tkvi ro shecdi ::)))))))

გატუზომ თუ გუნდი ლიგაზე ვერ გაიყვანა მე მოვიხდი ბოდიშს თუ არადა მაღიარე აქ რო ძაან ბევრზე მეტი მესმის მოსულა? და ლიგაზე გასვლა სტატისტიკას არ ცვლის? თუ როგორაა საქმე შენთან

Gatuzo ro gava ligaze 50/50-zea
Mara vambob sheizleba gavides ki.
Mara ar minda milani ligaze gatuzostan
Radgan ikneba didi sircxvili.
Taktikurad Seria A-S ver qachavs da ligas gakachavs?
Gatuzo ro gava Milantan ertad mand ar gagiateb.
Ici rodis gagiareb?
Roca gatuzo tundac 1/4 pinalshi gava ligaze. Ai mashin gagiareb da bodishs movixdi.
gogi1984 24 აპრილი 2019 20:27
ციტატა: American
ციტატა: gogi1984
ეჰ კალაძე აქ ხალხს რო კითხო მილანი უკან მიდის დდ

Gogi statistikit zmao, statistikit erti da igive adgilze vart.
Gasul celtan shedarebit gvak 2 qulit meti.
Ginda gatuzo? Kargi darches da getyvis rom kide davkargavt 1 cels.
Tu vcdebi vityvi ro shevcdi. Tu ara shen tkvi ro shecdi ::)))))))

გატუზომ თუ გუნდი ლიგაზე ვერ გაიყვანა მე მოვიხდი ბოდიშს თუ არადა მაღიარე აქ რო ძაან ბევრზე მეტი მესმის მოსულა? და ლიგაზე გასვლა სტატისტიკას არ ცვლის? თუ როგორაა საქმე შენთან
American 24 აპრილი 2019 20:24
ციტატა: gogi1984
ეჰ კალაძე აქ ხალხს რო კითხო მილანი უკან მიდის დდ

Gogi statistikit zmao, statistikit erti da igive adgilze vart.
Gasul celtan shedarebit gvak 2 qulit meti.
Ginda gatuzo? Kargi darches da getyvis rom kide davkargavt 1 cels.
Tu vcdebi vityvi ro shevcdi. Tu ara shen tkvi ro shecdi ::)))))))
gogi1984 24 აპრილი 2019 20:16
ეჰ კალაძე აქ ხალხს რო კითხო მილანი უკან მიდის დდ

კომენტარის დამატება

კოდის განახლება
* გაიარეთ საიტზე ავტორიზაცია, რაც კომენტარის დატოვების პროცედურას გაგიმარტივებთ
გამოკითხვა

5 ბალიანი სისტემით, როგორ შეაფასებდით "მილანის" სატრანსფერო პოლიტიკას?


დანაკლისი
დისკვალიფიცირებული: მუსაკიო
ტრავმირებული: კალდარა

რეკლამა
Image
შემოგვიერთდით
მულტიმედია
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image