დი მარციო: "მილანი" პირველ რიგში ცენტრალურ მცველს დაიმატებს"

image
ყველასათვის ცნობილი ფაქტია, რომ ზაფხულის სატრანსფერო ფანჯარაზე "მილანი" აქტიურობას აპირებს. ერთ-ერთმა ყველაზე ცნობილმა ჟურნალისტმა ჯანლუკა დი მარციომ "Sky Sport"-ის მეშვეობით "როსონერის" მიზნებზე ისაუბრა.

"დარწმუნებული ვარ, რომ "მილანი" თამაშის ხარისხს გააუმჯობესებს და გატუზო გუნდში დარჩება. რინომ შესანიშნავი სამუშაო ჩაატარა და "როსონერი" ევროპულ გრანდებს შორის დასაბრუნებლად მზადაა. უდაოა, რომ ზაფხულში გუნდი გაძლიერებისათვის ბევრს გააკეთებს."

"ხელმძღვანელობა შესანიშნავად მუშაობს. შეხედეთ პაკეტასა და პიონტეკის ტრანსფერებს, ისინი დიდი ხნის განმავლობაში "მილანის" ლიდერები იქნებიან. "როსონერი" პირველ რიგში ცენტრალურ მცველს დაიმატებს, რადგან ზაპატა კლუბს თავისუფალი აგენტის სტატუსით დატოვებს."
- განაცხადა დი მარციომ.
скачать dle 10.5фильмы бесплатно

კომენტარები 15

American 23 აპრილი 2019 15:41
ციტატა: Shevchenko77
American

არც მე ვარ გატუზოზე დიდი წარმოდგენის.მართლა არ ვფიქრობ რომ გატუზო შემდგარი და წარმატებული ტრენერი.უსამართლოდ აგინებთ მგონია ხშირ შემთხვევაში,ეგაა და ეგ.

Me guli imaze mcydeba ro shen gatuzos momaval cels ushveb milanis trenerad.
Es aranairad ar sheizleba!
Shevchenko77 23 აპრილი 2019 09:53
American

არც მე ვარ გატუზოზე დიდი წარმოდგენის.მართლა არ ვფიქრობ რომ გატუზო შემდგარი და წარმატებული ტრენერი.უსამართლოდ აგინებთ მგონია ხშირ შემთხვევაში,ეგაა და ეგ.
American 23 აპრილი 2019 09:02
ციტატა: Shevchenko77
ციტატა: American
ციტატა: Shevchenko77
ციტატა: American
ციტატა: Shevchenko77
ლიპი რამეს იტყვის და გატუზოს იმიტო აქებს,რომ დატოვონო,იუვეს ფანიაო.
დი მარციო ინტერისტაო და სპეციალურად ამბობსო.
ჩაკ ნორისი მოერევა თუ ვან დამი?
იმენა აქ დესკი სადია,არასერიოზული შეფასებებით :)

Da vinaa dedski sadi, shen gatuzo gevaseba xo? Cnoris milanistvis xo?

ვინ თქვა რომ მევასება,უკეთესი მინდა,პროსტა ამ ეტაპზე არ მოვა სხვა და ამ გუნდის უსუსურობა ყველაზე ნაკლებად გატუზოს ბრალია,საიდან მოგაქვს ეს არგუმენტები,ან რას ითხოვ ამ უკლასო ფეხბურთელებით?ცოტა ახლოს ხო უნდა იყო რეალობასთან,რა კომენტარებს გააძრობ ხოლმე,სპეციალურად ამბობსო... :)

Ratoa yvelaze naklebad gatuzos brali? Anu ambob ro olympiakoss upro magari sastavi yavs an atalantas? Mainteresebs gekitxebi martla.

ოლიმპიაკოსს არ მაგრამ ბევრ გუნდს უკეთესი ყავს.მილანს ვიყავს?ცენტრი არ ყავს,ფლანგები არ ყავს,მის უშუალო კონკურენტებს მასზე უკეთესი გუნდი ყავთ და ყველასთან უპიეატესობა აქვს თანაბარი ქულების შ3მთხვევაში.კარგი გუნდი ცნობილი სახელიგვარები არაა მხოლოდ.მეოთხეზეა გუნდი და ატალანტას,ლაციოს და რომას უგებს.ვსიო მეტი არც ნაპოლიზე,არც იბრერზე და მითუმეტეს იუვე კარგი გუნდი არაა დაჟე ატალანტას და რომას უკეთესია პროსტა გატუზომ აჯობა მაინც.პარმამ გასვლაზე ინტერთან და იუვესთან ქულა აიღო ანუ იუვეზე კარგი გუნდია?ბარსამ სევილიასთან წააგო წელს კამპნოუზე,ანუ უკეთესი გუნდია ბეტისი?აქ საერთო სურათზრა ლაპარაკ8 თორემ ჩავარდნა ყველა ტოპ კლუბს აქვს,მითმეტეს თავს ზევით ძალა არაა და ამიტო არ მოვა ამ სასთავთან უკეთესი ტრენერი.ზაფხულში თუ კარგი ტრანსფერები გაკეთდა და მილანი ლიგაზე გავიდა მერე დიდი შანსია მოვიდეს სხვა,მაგრამ ამ გუნდიღ გატუზო კიდე მაქსიმუმს აკეთებს.

Eh.. Erts getyvi da agar gvinda amaze kamati
Damijere da tu Ginda nu damijereb rom gatuzoze magar pexburts atamashebda milans zeedorfic, inzagic da mixichac.
Gatuzo aris yvelaze susti Seria a shi
Rato? Imitom rom roca gatuzos Milanidan gaushveben arcerti Seria A-gundi ar miicvevs, grandeze saubari araa, sheizleba miicvios magalitad beneventos donis gundma.
Gatuzo aris prosta chlungi treneri romelic arasodes ar unda gindodes sheni sayvareli gundis mcvrtvnelad.
Tuki Ginda mashin getyvi rom me da shen sxvadasxva gemovneba gvakvs da chemi gemovneba da milani sxvaa, da sheni gemovneba da milani ki sul sxva :)
Shevchenko77 23 აპრილი 2019 08:45
ციტატა: American
ციტატა: Shevchenko77
ციტატა: American
ციტატა: Shevchenko77
ლიპი რამეს იტყვის და გატუზოს იმიტო აქებს,რომ დატოვონო,იუვეს ფანიაო.
დი მარციო ინტერისტაო და სპეციალურად ამბობსო.
ჩაკ ნორისი მოერევა თუ ვან დამი?
იმენა აქ დესკი სადია,არასერიოზული შეფასებებით :)

Da vinaa dedski sadi, shen gatuzo gevaseba xo? Cnoris milanistvis xo?

ვინ თქვა რომ მევასება,უკეთესი მინდა,პროსტა ამ ეტაპზე არ მოვა სხვა და ამ გუნდის უსუსურობა ყველაზე ნაკლებად გატუზოს ბრალია,საიდან მოგაქვს ეს არგუმენტები,ან რას ითხოვ ამ უკლასო ფეხბურთელებით?ცოტა ახლოს ხო უნდა იყო რეალობასთან,რა კომენტარებს გააძრობ ხოლმე,სპეციალურად ამბობსო... :)

Ratoa yvelaze naklebad gatuzos brali? Anu ambob ro olympiakoss upro magari sastavi yavs an atalantas? Mainteresebs gekitxebi martla.

ოლიმპიაკოსს არა მაგრამ ბევრ გუნდს უკეთესი სასთავი ყავს.მილანს ვინ ყავს?ცენტრი არ ყავს,ფლანგები არ ყავს,მის უშუალო კონკურენტებს მასზე უკეთესი გუნდი ყავთ და ამის მიუხედავად ყველასთან უპირატესობა აქვს გუნდს თანაბარი ქულების შემთხვევაში.კარგი გუნდი ცნობილი სახელი-გვარები არაა მხოლოდ.მეოთხეზეა გუნდი და ატალანტას,ლაციოს და რომას უგებს.ვსიო მეტი არც ნაპოლიზე,არც ინრერზე და მითუმეტეს იუვეზე კარგი გუნდი არაა,დაჟე ატალანტას და რომას უკეთესია პროსტა გატუზომ აჯობა მაინც.პარმამ გასვლაზე ინტერთან და იუვესთან ქულა აიღო ანუ იუვეზე კარგი გუნდია?ბარსამ ბეტისთან წააგო წელს კამპნოუზე,ანუ უკეთესი გუნდია ბეტისი?აქ საერთო სურათზეა ლაპარაკი, თორემ ჩავარდნა ყველა ტოპ კლუბს აქვს,მითმეტეს ამ უკლასო შემადგენლობას.მე პირადად მიკვირს რომ მეოთხეზე არიან,გატუზო კი არა ვინც არ უნდა იყოს,ამათ ახლა გაჩერებას,მოტყუებას და პასს ვერ ასწავლის.ან ვისგან ითხოვ კომბინაციურ ფეხბურთს კესიე,ბორინი,როდრიგესი,ბილია და კუტრონეთი...?! თავს ზევით ძალა არაა და ამიტო არ მოვა ამ სასთავთან უკეთესი ტრენერი.ზაფხულში თუ კარგი ტრანსფერები გაკეთდა და მილანი ლიგაზე გავიდა,მერე დიდი შანსია მოვიდეს სხვა,მაგრამ ამ გუნდით გატუზო კიდე მაქსიმუმს აკეთებს.ჩვენზე უკეთესად იცის გატუზომ,მენეჯმენტმა რაა უკეთესი და სწორი,და ჩვენზე მეტად უყვართ მილანი.აქ ლანძღვა-გინებას არაფერი არ უნდა.და ვინც გატუზოს აგინებთ რომ ჩემპიონი ვერ გახდა ამ სირებით,რეალობას მოწყვეტილები ხართ და არც სხვებზე მეტად გაღელვებთ გუნდის ბედი.
American 23 აპრილი 2019 02:03
ციტატა: Shevchenko77
ციტატა: American
ციტატა: Shevchenko77
ლიპი რამეს იტყვის და გატუზოს იმიტო აქებს,რომ დატოვონო,იუვეს ფანიაო.
დი მარციო ინტერისტაო და სპეციალურად ამბობსო.
ჩაკ ნორისი მოერევა თუ ვან დამი?
იმენა აქ დესკი სადია,არასერიოზული შეფასებებით :)

Da vinaa dedski sadi, shen gatuzo gevaseba xo? Cnoris milanistvis xo?

ვინ თქვა რომ მევასება,უკეთესი მინდა,პროსტა ამ ეტაპზე არ მოვა სხვა და ამ გუნდის უსუსურობა ყველაზე ნაკლებად გატუზოს ბრალია,საიდან მოგაქვს ეს არგუმენტები,ან რას ითხოვ ამ უკლასო ფეხბურთელებით?ცოტა ახლოს ხო უნდა იყო რეალობასთან,რა კომენტარებს გააძრობ ხოლმე,სპეციალურად ამბობსო... :)

Ratoa yvelaze naklebad gatuzos brali? Anu ambob ro olympiakoss upro magari sastavi yavs an atalantas? Mainteresebs gekitxebi martla.
Shevchenko77 22 აპრილი 2019 23:51
ციტატა: American
ციტატა: Shevchenko77
ლიპი რამეს იტყვის და გატუზოს იმიტო აქებს,რომ დატოვონო,იუვეს ფანიაო.
დი მარციო ინტერისტაო და სპეციალურად ამბობსო.
ჩაკ ნორისი მოერევა თუ ვან დამი?
იმენა აქ დესკი სადია,არასერიოზული შეფასებებით :)

Da vinaa dedski sadi, shen gatuzo gevaseba xo? Cnoris milanistvis xo?

ვინ თქვა რომ მევასება,უკეთესი მინდა,პროსტა ამ ეტაპზე არ მოვა სხვა და ამ გუნდის უსუსურობა ყველაზე ნაკლებად გატუზოს ბრალია,საიდან მოგაქვს ეს არგუმენტები,ან რას ითხოვ ამ უკლასო ფეხბურთელებით?ცოტა ახლოს ხო უნდა იყო რეალობასთან,რა კომენტარებს გააძრობ ხოლმე,სპეციალურად ამბობსო... :)
American 22 აპრილი 2019 23:49
ციტატა: Shevchenko77
ლიპი რამეს იტყვის და გატუზოს იმიტო აქებს,რომ დატოვონო,იუვეს ფანიაო.
დი მარციო ინტერისტაო და სპეციალურად ამბობსო.
ჩაკ ნორისი მოერევა თუ ვან დამი?
იმენა აქ დესკი სადია,არასერიოზული შეფასებებით :)

Da vinaa dedski sadi, shen gatuzo gevaseba xo? Cnoris milanistvis xo?
Shevchenko77 22 აპრილი 2019 23:46
ლიპი რამეს იტყვის და გატუზოს იმიტო აქებს,რომ დატოვონო,იუვეს ფანიაო.
დი მარციო ინტერისტაო და სპეციალურად ამბობსო.
ჩაკ ნორისი მოერევა თუ ვან დამი?
იმენა აქ დესკი სადია,არასერიოზული შეფასებებით :)
American 22 აპრილი 2019 23:03
ციტატა: superkaka22
ამას შიგ ხო არ აქვს რა ცენტრალური მცველი, ზაპატას გაუფორმონ 2 წლიანი კონტრაქტი და ეგ არის, ნახევარმცველი ან ვინგერი გვინდა, ბაკაიოკო გამოისყიდონ კესიე დატოვონ და ერთი კარგი ნახევარმცველი მოიყვანონ

Magaria di Marcio, amas imito cers ro gakanebuli interistaa, dapikrdi aba ras cers:
Interi mesameze gadis mara spaletis ajmevineben, rato? Spaletim ar gaiyvana interi ligaze?
Xvdebi anu? Ratoc ambobs ro gatuzo unda darches?
Mag logikit Spaletim Gatuzoze didi samushao ar gascia? Mara agdeben, rato?
Imoto ro inters meti unda da xalxi visac gatuzo unda nishnavs ro prosta milanis ligaze gasvla unda da imis naxva tu rogor gajimavs paoki milans ligaze ai Es "logikaa" ak!!
Oto
Oto 22 აპრილი 2019 20:55
ჩემი აზრით დაცვის ცენტრს არ უნდა ხელი ხლება ამ წელს მაინც.ნუ თუ ზაპატა წავა მაშინ შეიძლება იგივე კეჰილის,ლუიზის დონის გამოცდილი მცველის მოყვანა.

პირველ რიგში ვინგერები გვინდა რა ორივე ფლანგზე და შემდეგ სხვა პოზიციების გაძლიერება.მთავარია ჩემთვის ვინგერები და დაცვის და ნახევრდაცვის ხაზს ასეთი სახით ისევ ავიტან,თან ბონაც დაგვიბრუნდება
Fenomeno10 22 აპრილი 2019 20:35
ციტატა: superkaka22
ციტატა: Fenomeno10
გუნდს მართლა ჭირდება კარგი ცენტრალური მცველი ზაპატა ასაკშია და შეცვლებზე კი არაუშავს მაგრამ მის იმედზე ვერ ვიქნებით მუსაკიო უნდა გაიყიდოს კალდარა არავინ იცის რა ფორმაშია და საერთოდ თუ იქნება ფორმაში მხოლოდ რომანიოლი გვრჩება და როგორც გვერდით ასევე სათადარიგოზეც გვჭირდება კარგი მცველი:
1) ბოუბაკარ კამარა 19 წლის მარსელის მცველი რომელსაც კონტრაქტი მომავალ ზაფხულს ეწურება და დაბალ ფასად შეიძლება მისი ხელში ჩაგდება.
2) ნიკოლა მილენკოვიჩი ფიორენტინას 21 წლის მცველი რომელიც შესანიშნავ სეზონს ატარებს სერია აში მისით მილანი იყო დაინტერესებული
3)ჯონათან ტაა ლევერკუზენის 23 წლის მცველი მაღალი 1.95 ძლიერი დაახლოებით 35მ
4)იბრაჰიმ კონატე ლაიფციგის 19 წლის მცველი რომელიც ასევე მაღალია და მიმდინარე სეზონსი კარგად გამოიყურება დაახლოებით 30-35მ
5) დაიო უპამეკანო კიდევ ერთი ლაიფციგის 20 წლის მცველი რომელიც ნიჭიერი და ძლიერი მცველია დაახლოებით 30-35მ
6)ერიკ ბაილი მანჩესტერის 25 წლის მცველი რომელსაც მომავალ ზაფხულს ეწურება კონტრაქტი და წელს მანჩესტერმა უნდა გამოუშვად დაბალ ფასში
7)დავიდ ლუიზი ჩელსის გამოცდილი მცველი რომელიც თავისუფალი აგენტია და დიდი ტაციაობა ატყდება ამ მცველზე თუ კონტრაქტი არ გააფორმა ჩელსისთან 31 წლის
8)გარი კეჰილი ჩელსის კიდევ ერთი გამოცდილი მცველი რომელიც დიდი ალბათობით დატოვებს ჩელსის და დიდი სიამოვნებით ვიხილავდი მილანში თავისუფალი აგენტია და გამოცდილი 33 წლის
ეს ის მცველებია რომლების მოყვანის თავიც აქვს მილანს და აქედან რო მოიყვანოს 1-2 მცველი ძალიან გაძლიერდება გუნდი

კარგი სახელი და გვარები ჩამოთვალე, მაგრამ მასე თუ ვიმსჯელეთ დაცვაზე პრობლემური სხვა ადგილებია, თავდამსხმელი არ გვინდა? პიონტეკს რო რამე დაემართოს კუტრონეს ცოდვის ტრიალს ვუყუროთ? ისე ჩემი აზრით მეორე თავდამსხმელიც გვინდა რომელიც უფრო ტექნიკური იქნება და შესაძლებელი იქნება პერიოდულად ორი თავდამსხმელით თამაში, იმიტომ რო პაკეტა ნაღდად ვერ ქაჩავს იმ ადგილას სადაც გატუზომ დაააყენა და რამდენჯერაც წინ გაუშვა იმდენჯერ მაგარი იყო, ამიტომ შეიძლება ლეონარდომ ერთი კარგი ნახევარმცველი მოიყვანოს თავდამსხმელთან ერთად პლიუს ბაკაიოკო გამოისყიდოს და 4-3-1-2 ითამაშონ ან სულაც რომბი, პაკეტა თავდამსხმელების უკან იქნება.

თავდამსხმელიც გვინდა ვინგერებიც გვინდა ნახევარმცველიც გვინდა და კიდევ მარცხენა მცველიც გვინდა , ჯერ მთავარია ლიგაზე გასვვლა წინააღმდეგ შემთხვევაში უბრალოდ ლიდერებს დავკარგავთ , გატუზო წავა და მის ადგილზე ვინც მოვა იმან უნდა გადაწყვიტოს რა ტაქტიკით ითამაშოს და რა ფეხბურთელები გვჭირდება მე იმენა 8 ცენტრალური მცველი ჩამოვთვალე რომლების მოყვანის საშუალებაც აქვს მილანს ამ ეტაპზე სულაც რო 4 მცველი მოიყვანოს აქედან ეგეც არ დაჯდება ძვირი მაგალითად ერიკ ბაილი კამარა დავიდ ლუიზი და კეჰილი დაახლოებით 40 მილიონამდე ეს ოთხი მცველი მაგრამ ეს რაღაც უაზრობა გამოვა
superkaka22 22 აპრილი 2019 20:22
ციტატა: Fenomeno10
გუნდს მართლა ჭირდება კარგი ცენტრალური მცველი ზაპატა ასაკშია და შეცვლებზე კი არაუშავს მაგრამ მის იმედზე ვერ ვიქნებით მუსაკიო უნდა გაიყიდოს კალდარა არავინ იცის რა ფორმაშია და საერთოდ თუ იქნება ფორმაში მხოლოდ რომანიოლი გვრჩება და როგორც გვერდით ასევე სათადარიგოზეც გვჭირდება კარგი მცველი:
1) ბოუბაკარ კამარა 19 წლის მარსელის მცველი რომელსაც კონტრაქტი მომავალ ზაფხულს ეწურება და დაბალ ფასად შეიძლება მისი ხელში ჩაგდება.
2) ნიკოლა მილენკოვიჩი ფიორენტინას 21 წლის მცველი რომელიც შესანიშნავ სეზონს ატარებს სერია აში მისით მილანი იყო დაინტერესებული
3)ჯონათან ტაა ლევერკუზენის 23 წლის მცველი მაღალი 1.95 ძლიერი დაახლოებით 35მ
4)იბრაჰიმ კონატე ლაიფციგის 19 წლის მცველი რომელიც ასევე მაღალია და მიმდინარე სეზონსი კარგად გამოიყურება დაახლოებით 30-35მ
5) დაიო უპამეკანო კიდევ ერთი ლაიფციგის 20 წლის მცველი რომელიც ნიჭიერი და ძლიერი მცველია დაახლოებით 30-35მ
6)ერიკ ბაილი მანჩესტერის 25 წლის მცველი რომელსაც მომავალ ზაფხულს ეწურება კონტრაქტი და წელს მანჩესტერმა უნდა გამოუშვად დაბალ ფასში
7)დავიდ ლუიზი ჩელსის გამოცდილი მცველი რომელიც თავისუფალი აგენტია და დიდი ტაციაობა ატყდება ამ მცველზე თუ კონტრაქტი არ გააფორმა ჩელსისთან 31 წლის
8)გარი კეჰილი ჩელსის კიდევ ერთი გამოცდილი მცველი რომელიც დიდი ალბათობით დატოვებს ჩელსის და დიდი სიამოვნებით ვიხილავდი მილანში თავისუფალი აგენტია და გამოცდილი 33 წლის
ეს ის მცველებია რომლების მოყვანის თავიც აქვს მილანს და აქედან რო მოიყვანოს 1-2 მცველი ძალიან გაძლიერდება გუნდი

კარგი სახელი და გვარები ჩამოთვალე, მაგრამ მასე თუ ვიმსჯელეთ დაცვაზე პრობლემური სხვა ადგილებია, თავდამსხმელი არ გვინდა? პიონტეკს რო რამე დაემართოს კუტრონეს ცოდვის ტრიალს ვუყუროთ? ისე ჩემი აზრით მეორე თავდამსხმელიც გვინდა რომელიც უფრო ტექნიკური იქნება და შესაძლებელი იქნება პერიოდულად ორი თავდამსხმელით თამაში, იმიტომ რო პაკეტა ნაღდად ვერ ქაჩავს იმ ადგილას სადაც გატუზომ დაააყენა და რამდენჯერაც წინ გაუშვა იმდენჯერ მაგარი იყო, ამიტომ შეიძლება ლეონარდომ ერთი კარგი ნახევარმცველი მოიყვანოს თავდამსხმელთან ერთად პლიუს ბაკაიოკო გამოისყიდოს და 4-3-1-2 ითამაშონ ან სულაც რომბი, პაკეტა თავდამსხმელების უკან იქნება.
Fenomeno10 22 აპრილი 2019 20:12
გუნდს მართლა ჭირდება კარგი ცენტრალური მცველი ზაპატა ასაკშია და შეცვლებზე კი არაუშავს მაგრამ მის იმედზე ვერ ვიქნებით მუსაკიო უნდა გაიყიდოს კალდარა არავინ იცის რა ფორმაშია და საერთოდ თუ იქნება ფორმაში მხოლოდ რომანიოლი გვრჩება და როგორც გვერდით ასევე სათადარიგოზეც გვჭირდება კარგი მცველი:
1) ბოუბაკარ კამარა 19 წლის მარსელის მცველი რომელსაც კონტრაქტი მომავალ ზაფხულს ეწურება და დაბალ ფასად შეიძლება მისი ხელში ჩაგდება.
2) ნიკოლა მილენკოვიჩი ფიორენტინას 21 წლის მცველი რომელიც შესანიშნავ სეზონს ატარებს სერია აში მისით მილანი იყო დაინტერესებული
3)ჯონათან ტაა ლევერკუზენის 23 წლის მცველი მაღალი 1.95 ძლიერი დაახლოებით 35მ
4)იბრაჰიმ კონატე ლაიფციგის 19 წლის მცველი რომელიც ასევე მაღალია და მიმდინარე სეზონსი კარგად გამოიყურება დაახლოებით 30-35მ
5) დაიო უპამეკანო კიდევ ერთი ლაიფციგის 20 წლის მცველი რომელიც ნიჭიერი და ძლიერი მცველია დაახლოებით 30-35მ
6)ერიკ ბაილი მანჩესტერის 25 წლის მცველი რომელსაც მომავალ ზაფხულს ეწურება კონტრაქტი და წელს მანჩესტერმა უნდა გამოუშვად დაბალ ფასში
7)დავიდ ლუიზი ჩელსის გამოცდილი მცველი რომელიც თავისუფალი აგენტია და დიდი ტაციაობა ატყდება ამ მცველზე თუ კონტრაქტი არ გააფორმა ჩელსისთან 31 წლის
8)გარი კეჰილი ჩელსის კიდევ ერთი გამოცდილი მცველი რომელიც დიდი ალბათობით დატოვებს ჩელსის და დიდი სიამოვნებით ვიხილავდი მილანში თავისუფალი აგენტია და გამოცდილი 33 წლის
ეს ის მცველებია რომლების მოყვანის თავიც აქვს მილანს და აქედან რო მოიყვანოს 1-2 მცველი ძალიან გაძლიერდება გუნდი
superkaka22 22 აპრილი 2019 19:43
ამას შიგ ხო არ აქვს რა ცენტრალური მცველი, ზაპატას გაუფორმონ 2 წლიანი კონტრაქტი და ეგ არის, ნახევარმცველი ან ვინგერი გვინდა, ბაკაიოკო გამოისყიდონ კესიე დატოვონ და ერთი კარგი ნახევარმცველი მოიყვანონ
mazda13 22 აპრილი 2019 18:45
მართალია ზაპატა ვეტერანია მაგრამ 2 წლიანი კონტრაქტი მაინც უნდა გაუფორმონ იდეალურია შეცვლის დროს

კომენტარის დამატება

კოდის განახლება
* გაიარეთ საიტზე ავტორიზაცია, რაც კომენტარის დატოვების პროცედურას გაგიმარტივებთ
გამოკითხვა

5 ბალიანი სისტემით, როგორ შეაფასებდით "მილანის" სატრანსფერო პოლიტიკას?


დანაკლისი
დისკვალიფიცირებული: მუსაკიო
ტრავმირებული: კალდარა

რეკლამა
Image
შემოგვიერთდით
მულტიმედია
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image