ლეონარდომ შეტევის გასაძლიერებლად მთავარი სამიზნე აარჩია

image
"Calciomercato.com"-ის მიერ გავრცელებული ინფორმაციის თანახმად, ლეონარდომ ზაფხულის სატრანსფერო ფანჯარაზე "მილანის" შეტევის გაძლიერებისათვის მთავარი სამიზნე აარჩია.

საუბარია ხერარდ დეულოფეუზე, რომელმაც "უოტფორის" მაისურით მიმდინარე სეზონში ყველა ტურნირზე 27 შეხვედრა ჩაატარა. ესპანელი გარემარბის ფასი დაახლოებით 40 მილიონი ევროა.

დეულოფეუს შეძენა "დორტმუნდსაც" სურს, რომელიც კრისტიან პულისიჩის შემცვლელის ძიებაშია. ზემოთ ხსენებული გამოცემის მტკიცებით, ლეონარდომ მოლაპარაკებები უკვე დაიწყო, რაც "როსონერის" უპირატესობას აძლევს.
скачать dle 10.5фильмы бесплатно

კომენტარები 10

Arigo 22 აპრილი 2019 14:27
მაგის დაბრუნებას ისევ ჰალილოვიჩი შეენარჩუნებინათ! მეტი ტექნიკა და იმპროვიზაცია მაინც ჰქონდა და უფრო ახალგაზრდაცაა, მოუმატებდა! ინსინიეზე რომ დაიწყო საუბარი, მეთქი არიქა, იქნებ მოიყვანონ თქო, მაგრამ სადაა? მარჯვენა ვინგერად დომენიკო ბერარდის ვისურვებდი, მაგრამ ამ მიმართულებით არავინ საუბრობს

მწვრთნელის შეცვლაზე კიდევ...
ტაქტიკოსი და გამოკვეთილი სტილის მქონე საჭიროა
დი ფრანჩესკოს მიწუნებდნენ, არ ვარგა, რომაში რა ქნაო?!
რა ქნა და ევროტურნირებზე გაიყვანა ჯერ ვინ?! ს ა ს უ ო ლ ო!!!! სასუოლო ევროპალიგაზე?! რომა? ჯგუფიდან 1 ადგილით გავიდა, ჩელსის ცხვირით მოედანი ათხრევინა და შემდეგ ბარსელონა გამოაგდო! რომათი 1/2 ფინალი ითამაშა ლიგის! ამ სეზონში კიდევ ჯგუფიდან გავიდა და გასაგებია 1/8 ფინალში გავარდა, მაგრამ იქაც დამატებით დროში
იუვე ბევრად შორს წავიდა? არა!
ეს გააკეთა ჩმორი მენტალიტეტის გუნდით
მილანში ბევრად მეტს შეძლებდა
Fenomeno10 22 აპრილი 2019 00:33
ამათ აქვთ გემოვნება თუ აქვთ მთავარი სამიზნე დეულეფეუ და შემდეგი სამიზნეები რაღა იქნება კალინიჩი ანდრე სილვა და მაქსიმუმ ფალკაოზე გადაერთვებიან ღადაობენ აშკარად რაის დეულეფეუ და ყოფილი მილანელები
Oto
Oto 21 აპრილი 2019 23:44
სანამ სეზონი არ დამთავრდება და სატრ.ფანჯარა არ გაიხსნება ნერვიულობას არ ვაპირებ.ვნახოთ როგორ განვითარდება მოვლენები.უკეთესობის იმედი მაქ,თუ არადა ამათ გინებას რა უნდა.
არა გამორიცხულია ეგ ბაზარი როდეულოფეუ მთავარი სამიზნეა ლეონარდო და მალდინი თუ ეგეთი ყვერები არიან შანსი არაა კაროჩე და ამის მოყვანას ისევ სუსო ეგდოს ჯობია
JAO_MILAN 21 აპრილი 2019 23:17
დეულოფეუზე მაღალი დონე გვინდა ვინგერის პოზიციაზე, ვინც გვყავს იმაზე მაღალი დონის უნდა მოიყვანო თუ გუნდის გაძლიერება გინდა
A.Nesta13 21 აპრილი 2019 23:08
მემგონი გვეღადავებიან ესენი!! გადაწყვეტილი აქვთ ნერვიულობით დაგვხოცონ. ევასებათ ალბათ დედის ტრაკს რომ ვაგინებთ!!!!!!!!!!!!!!!!! არ მჯერა იმის, რომ ვერ ხვდებიან რა ცუდ დღეშია გუნდი, ან იმის რომ 2 კაცის გარდა, ყლეთა ჯოგია გუნდში!! მარტო ამ საიტზე რომ შემოვიდნენ იმდენ სასარგებლო აზრს გაიგებენ, შეიძლება გამოყლევდნენ)). რა დელაფეუ ბიჭო??!!! ან რაის ანდრე სილვები, ბერტოლაჩები ან კალინიჩები??!!! ამათ შიგ ხომ არააქვთ ბოლო ბოლო მართლა!!! დეიონგს დაითრია დედამოტყნულმა ბარსელონამ, და დელიჰხტს ეჩალიჩებიან!! ბიჭები რომლებიც დაფრინავემ!! ესეთი უტრაკო და სირები რანაერად არიან 70 ან 80 მილონიან მაგარ ბიჭებს რომ ვერ კერავენ?!!! რისთვის მოვიდა მალდინი??? მილანელოზე რომ კოსტუმით ამ უნიჭო ტიპების ვარჯიშებს უყუროს?!!!
American 21 აპრილი 2019 22:34
ციტატა: superkaka22
მეგონა ვიღაც ბომბა ეწერებათქო და ისე გავხსენი სტატია ერთი სული მქონდა, გავხსენი და დელუფეო, ამის მერე მიდი და დაიჯერე ამათი, აქამდე იძახდნენ ლუგაზე თუ გავედით სერიოზულად გავძლიერდებითო და ეს ტრანაფერები ლიგაზე გასვლის შემთხვევაში განიხილება და ლიგქზე რო ვერ გავიდეთ სუსო ბორინები სანატრელი გაგვიხდება, მოგიტყანთ სატრანსფერო პოლიტიკა, გუშინ ამ სირმა ჰადერსფილდს ორი გოლი გაუტანა და ეგრევწ ვიფიქრე ამ დღეებში დაიწერებათქო და აი შედეგიც.

Ici raze mecineba? :)
Gasagebia ro amat gemovneba ar akvt mara, zustad magas vambob ro she kai kaco moiyvane treneri da iman aarchios vin moiyvanos da vin gaushvas da vin datovos.
Vis gaugia treneris gareshe gundis egre acyoba. Magrad anzreven esec da maldinic.shexede amat gemovnebas, Delofeuo :))))
giorgi
giorgi 21 აპრილი 2019 21:32
depai, rabio, kieza, tonali. dagvxatavda raa
superkaka22 21 აპრილი 2019 21:06
მეგონა ვიღაც ბომბა ეწერებათქო და ისე გავხსენი სტატია ერთი სული მქონდა, გავხსენი და დელუფეო, ამის მერე მიდი და დაიჯერე ამათი, აქამდე იძახდნენ ლუგაზე თუ გავედით სერიოზულად გავძლიერდებითო და ეს ტრანაფერები ლიგაზე გასვლის შემთხვევაში განიხილება და ლიგქზე რო ვერ გავიდეთ სუსო ბორინები სანატრელი გაგვიხდება, მოგიტყანთ სატრანსფერო პოლიტიკა, გუშინ ამ სირმა ჰადერსფილდს ორი გოლი გაუტანა და ეგრევწ ვიფიქრე ამ დღეებში დაიწერებათქო და აი შედეგიც.
gogi1984 21 აპრილი 2019 21:00
აგრეთვე კალჩომერკატომ დაწერა რომ მონტო ბერტო სტრინიჩ ლაქსალ სუსოს და კესის გაყიდის მილანიო, ყველაში ვეთანხმები კესის გარდა რომელიც გატუზოზე მაგარი იქნება რაც იყო გატუზო. რაც შეეხება დელოფეუს 40 მილიონს თუ იხდიან დაამატონ ფული და ან პეპეზე იჩალიჩონ ან ნერეშზე

კომენტარის დამატება

კოდის განახლება
* გაიარეთ საიტზე ავტორიზაცია, რაც კომენტარის დატოვების პროცედურას გაგიმარტივებთ
გამოკითხვა

5 ბალიანი სისტემით, როგორ შეაფასებდით "მილანის" სატრანსფერო პოლიტიკას?


დანაკლისი
დისკვალიფიცირებული: მუსაკიო
ტრავმირებული: კალდარა

რეკლამა
Image
შემოგვიერთდით
მულტიმედია
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image