გატუზო: "კარგი მწვრთნელი არ ვარ"

image

"პარმასთან" სტუმრად ფრედ დასრულებული შეხვედრის შემდეგ, "მილანის" მთავარმა მწვრთნელმა ჯენარო გატუზომ "Sky Sport"-თან ინტერვიუ ჩაწერა.

"იმედგაცრუება თუ გაბრაზება? იმედგაცრუება. პირველ ტაიმში საშინლად ვითამაშეთ და მომენტი თითქმის არ გვქონდა. "პარმა" ფიზიკურად ძლიერი გუნდია და საჭირო იყო ტექნიკურად დაგვეჩაგრა, თუმცა ვერ შევძელით. მათ მეტი სიბრაზე წარმოაჩინეს და მოედანზე უფრო დამუხტულები გამოვიდნენ ვიდრე ჩვენ."

"კარგი მწვრთნელი არ ვარ. კარგი იმაში ვარ, რომ ადამიანები რაღაცეებში გავარკვიო, ობიექტური ვარ და ტყუილები არ მჩვევია. კუტრონეს გოლის მომენტში არ გაგვიმართლა, პიონტეკზე თამაშგარე სულ რაღაც მილიმეტრებში იყო, თუმცა დანამდვილებით ვერც ამას ვიტყვით. ვიცით რა სირთულეებიც გველოდება და ყველაფერს გავაკეთებთ მათ დასაძლევად."
- განაცხადა რინომ.
скачать dle 10.5фильмы бесплатно
Image

კომენტარები 33

Fenomeno10 21 აპრილი 2019 20:52
ციტატა: superkaka22
ციტატა: Fenomeno10
ციტატა: superkaka22
ციტატა: Fenomeno10
იტალიის ჩემპიონატი ვერასოდეს გახდება დიდი ჩემპიონატი ყოველთვის დარჩება რიგითი ჩემპიონატი სადაც 1-2 გუნდი გაქაჩავს ლიგის 1/8ფინალს და ვსო ეგ იქნება და ეგ საერთოდ რეები ხდება , გატუზოს დანახვით ხო ვაფშე დავიღალე ტიპს აღარ შეუძლია საერთოდ ვერ ხვდება რა გააკეთოს ვინ სად ათამაშოს და ალალ ბედზე შემოიყვანს ვიღაცას და ვსო ან თავში მოხვდება ან მეკარე ვერ აიღებს და გუნდი იგებს და მერე იტყვიან გატუზომ შეცვლა გამოიცნოო ,ბევრად ჯობია თანაშემწემ ჩაამთავროს დანარჩენი შეხვედრები ვიდრე გატუზომ ფაქტია სადავეები გაექცა და ვეღარც მისი მოტივაცია ვეღარ ამართლებს რაის კონტი და ზაპატა ჟერვინიომ სახე გააცალა ორივეს და იდგნენ თითქოს არაფერი მომხდარა ყველა მომენტი სწორედ ამ ფლანგზე მოხდა ვაფშე ლეონარდოს და მალდინის ბრალია რააა ჟერვინიო ბრუნო ალვეში და კუცკა რომოეყვანა ერთად დაუჯდებოდა 6 მილიონი და სამივე იქნებოდა ძირითადის წევრი რატო ვერ მოიყვანა რაის ლიგაზეა საუბარი და რაის თასის მოგებაზე საერთოდ მკვდარია მთელი გუნდი. "კარგი მწვრთნელი არ ვარ" ამას ახლა მიხვდა თუ დიდხანს ფიქრობდა მწვრთნელი კიარა ჯუჯა ყლეხარ რომელმაც კიდევ ერთხელ უნდა დამარხოს ამხელა ისტორიის მქონე გუნდი , ლამაზ და სანახაობრივ ფეხბურთზე უკვე პრეტენზია აღარავის აღარ აქვს.

კაი თუ ძმა ხარ რა ჟერვინიო, დღეს რო გაიფაფხურა ეგ არაფერს ნიშნავს, სად არის პარმა, ან რაის ასისტენტმა უნდა ჩაამთავროს სესონი, ლიგაზე გასვლა არ გასვლის საკითხია ამ დროს მწვრთნელს ვინ უშვებს, ან თამაშის წინ რო დაწერე ბერტოლაჩი უნდა დააყენოსო, ასე გესმის ფეხბურთი?

შენ წარმოიდგენდი რო პარმა მილანს ბურთს თავზე გადაახევდა? ბერტოლაჩი ბილიას არ ჯობია? ეს არავინ ვიცით იმიტო რო სეზონში მხოლოდ 1-2 ჯერ ათამაშა რაც შეეხება ჟერვინიოს ბორინის ბევრდ ჯობია სწრაფია და არამარტო მილანთან არამედ სხვა გუნდებთანაც კარგად გამოიყურება ხოლმე

ბერტოლაჩი ძალიან დიდი ხანი ძირითადში იდგა, გახსოვს თუ არა არ ვიცი, მაგრამ საკმაოდ დიდი ხანი ძირითადია ფეხბურთელი იყო და საერთოდ ვერაფერი ქნა,მერე განათხოვრებული იყო და ჯენიამაც არ დაიტოვა იმიტო რო ვერაფერი ქნა და და შენ ეხლა მეუბნები რო ბილიას ჯობია? ჟერვინიო რო შეტევით ასპექტებში ბორინის ჯობია გეთანხმები

რეებს აკეთებს ეს ბილია ვერ უყურებ ბურთი ვერ მიუღია , ადრე მეც ვწერდი რო სასწრაფოდ გასაშვები იყო ბერტოლაჩი და საერთოდ არ მომწონდა მისი თამაში მაგრამ ბილია საერთოდ საშინელია ბოლო შეხვედრებში
superkaka22 21 აპრილი 2019 12:33
ციტატა: Fenomeno10
ციტატა: superkaka22
ციტატა: Fenomeno10
იტალიის ჩემპიონატი ვერასოდეს გახდება დიდი ჩემპიონატი ყოველთვის დარჩება რიგითი ჩემპიონატი სადაც 1-2 გუნდი გაქაჩავს ლიგის 1/8ფინალს და ვსო ეგ იქნება და ეგ საერთოდ რეები ხდება , გატუზოს დანახვით ხო ვაფშე დავიღალე ტიპს აღარ შეუძლია საერთოდ ვერ ხვდება რა გააკეთოს ვინ სად ათამაშოს და ალალ ბედზე შემოიყვანს ვიღაცას და ვსო ან თავში მოხვდება ან მეკარე ვერ აიღებს და გუნდი იგებს და მერე იტყვიან გატუზომ შეცვლა გამოიცნოო ,ბევრად ჯობია თანაშემწემ ჩაამთავროს დანარჩენი შეხვედრები ვიდრე გატუზომ ფაქტია სადავეები გაექცა და ვეღარც მისი მოტივაცია ვეღარ ამართლებს რაის კონტი და ზაპატა ჟერვინიომ სახე გააცალა ორივეს და იდგნენ თითქოს არაფერი მომხდარა ყველა მომენტი სწორედ ამ ფლანგზე მოხდა ვაფშე ლეონარდოს და მალდინის ბრალია რააა ჟერვინიო ბრუნო ალვეში და კუცკა რომოეყვანა ერთად დაუჯდებოდა 6 მილიონი და სამივე იქნებოდა ძირითადის წევრი რატო ვერ მოიყვანა რაის ლიგაზეა საუბარი და რაის თასის მოგებაზე საერთოდ მკვდარია მთელი გუნდი. "კარგი მწვრთნელი არ ვარ" ამას ახლა მიხვდა თუ დიდხანს ფიქრობდა მწვრთნელი კიარა ჯუჯა ყლეხარ რომელმაც კიდევ ერთხელ უნდა დამარხოს ამხელა ისტორიის მქონე გუნდი , ლამაზ და სანახაობრივ ფეხბურთზე უკვე პრეტენზია აღარავის აღარ აქვს.

კაი თუ ძმა ხარ რა ჟერვინიო, დღეს რო გაიფაფხურა ეგ არაფერს ნიშნავს, სად არის პარმა, ან რაის ასისტენტმა უნდა ჩაამთავროს სესონი, ლიგაზე გასვლა არ გასვლის საკითხია ამ დროს მწვრთნელს ვინ უშვებს, ან თამაშის წინ რო დაწერე ბერტოლაჩი უნდა დააყენოსო, ასე გესმის ფეხბურთი?

შენ წარმოიდგენდი რო პარმა მილანს ბურთს თავზე გადაახევდა? ბერტოლაჩი ბილიას არ ჯობია? ეს არავინ ვიცით იმიტო რო სეზონში მხოლოდ 1-2 ჯერ ათამაშა რაც შეეხება ჟერვინიოს ბორინის ბევრდ ჯობია სწრაფია და არამარტო მილანთან არამედ სხვა გუნდებთანაც კარგად გამოიყურება ხოლმე

ბერტოლაჩი ძალიან დიდი ხანი ძირითადში იდგა, გახსოვს თუ არა არ ვიცი, მაგრამ საკმაოდ დიდი ხანი ძირითადია ფეხბურთელი იყო და საერთოდ ვერაფერი ქნა,მერე განათხოვრებული იყო და ჯენიამაც არ დაიტოვა იმიტო რო ვერაფერი ქნა და და შენ ეხლა მეუბნები რო ბილიას ჯობია? ჟერვინიო რო შეტევით ასპექტებში ბორინის ჯობია გეთანხმები
Fenomeno10 20 აპრილი 2019 23:33
ციტატა: superkaka22
ციტატა: Fenomeno10
იტალიის ჩემპიონატი ვერასოდეს გახდება დიდი ჩემპიონატი ყოველთვის დარჩება რიგითი ჩემპიონატი სადაც 1-2 გუნდი გაქაჩავს ლიგის 1/8ფინალს და ვსო ეგ იქნება და ეგ საერთოდ რეები ხდება , გატუზოს დანახვით ხო ვაფშე დავიღალე ტიპს აღარ შეუძლია საერთოდ ვერ ხვდება რა გააკეთოს ვინ სად ათამაშოს და ალალ ბედზე შემოიყვანს ვიღაცას და ვსო ან თავში მოხვდება ან მეკარე ვერ აიღებს და გუნდი იგებს და მერე იტყვიან გატუზომ შეცვლა გამოიცნოო ,ბევრად ჯობია თანაშემწემ ჩაამთავროს დანარჩენი შეხვედრები ვიდრე გატუზომ ფაქტია სადავეები გაექცა და ვეღარც მისი მოტივაცია ვეღარ ამართლებს რაის კონტი და ზაპატა ჟერვინიომ სახე გააცალა ორივეს და იდგნენ თითქოს არაფერი მომხდარა ყველა მომენტი სწორედ ამ ფლანგზე მოხდა ვაფშე ლეონარდოს და მალდინის ბრალია რააა ჟერვინიო ბრუნო ალვეში და კუცკა რომოეყვანა ერთად დაუჯდებოდა 6 მილიონი და სამივე იქნებოდა ძირითადის წევრი რატო ვერ მოიყვანა რაის ლიგაზეა საუბარი და რაის თასის მოგებაზე საერთოდ მკვდარია მთელი გუნდი. "კარგი მწვრთნელი არ ვარ" ამას ახლა მიხვდა თუ დიდხანს ფიქრობდა მწვრთნელი კიარა ჯუჯა ყლეხარ რომელმაც კიდევ ერთხელ უნდა დამარხოს ამხელა ისტორიის მქონე გუნდი , ლამაზ და სანახაობრივ ფეხბურთზე უკვე პრეტენზია აღარავის აღარ აქვს.

კაი თუ ძმა ხარ რა ჟერვინიო, დღეს რო გაიფაფხურა ეგ არაფერს ნიშნავს, სად არის პარმა, ან რაის ასისტენტმა უნდა ჩაამთავროს სესონი, ლიგაზე გასვლა არ გასვლის საკითხია ამ დროს მწვრთნელს ვინ უშვებს, ან თამაშის წინ რო დაწერე ბერტოლაჩი უნდა დააყენოსო, ასე გესმის ფეხბურთი?

შენ წარმოიდგენდი რო პარმა მილანს ბურთს თავზე გადაახევდა? ბერტოლაჩი ბილიას არ ჯობია? ეს არავინ ვიცით იმიტო რო სეზონში მხოლოდ 1-2 ჯერ ათამაშა რაც შეეხება ჟერვინიოს ბორინის ბევრდ ჯობია სწრაფია და არამარტო მილანთან არამედ სხვა გუნდებთანაც კარგად გამოიყურება ხოლმე
Arigo 20 აპრილი 2019 22:59
აგებენ მერდები, იმედია იუვესთანაც წააგებენ და ნაპოლისთანაც! იმედია დედა ეტირებათ მაგ დამპლებს! რომასთან მაგათი მოგება გვაწყობდა და სწორედ ამ დროს ისაქმებენ მოედანზე! inter
superkaka22 20 აპრილი 2019 22:08
ციტატა: American
Cadi sheni usircxvilo dedas sheveci.
Tu amdeni ici ro yle xar rato ar toveb gunds?
Amastan zeedorfi iyo klopi.
Aseti araperi gamigia, milani uyvarso da unda iyoso, mase kaladze caiyvanet magrad uyvars milani da chaabaret gundi.
An am maldinis tvini trakshi ak? Rato xdian ase dasacins aset grand gunds?
Agar vicodi sad gadamerto yvela milanze kaipobs msoplio komentatorebi.

ასეთ დროს მწვრთნელის გაშვება არ შეიძლება, თუ გაშვებაა პირველი წრის ბოლოს უნდა გაეშვათ, ეხლა სულ რო ყველა თამაში წაგოს სეზონის ბოლომდე მაინც უნდა დარჩეს, მე პირადად მგონია რო სეზონის ბოლოს ყველა შემთხვევაში წავა
American 20 აპრილი 2019 21:56
Cadi sheni usircxvilo dedas sheveci.
Tu amdeni ici ro yle xar rato ar toveb gunds?
Amastan zeedorfi iyo klopi.
Aseti araperi gamigia, milani uyvarso da unda iyoso, mase kaladze caiyvanet magrad uyvars milani da chaabaret gundi.
An am maldinis tvini trakshi ak? Rato xdian ase dasacins aset grand gunds?
Agar vicodi sad gadamerto yvela milanze kaipobs msoplio komentatorebi.
Ge_Ge 20 აპრილი 2019 21:07
სეზონის დასაწყისიდან დღემ გუნდა 17 ქულა გაანიავა, ეს იმ თამაშები სადაც გუნდი უპირობო ფავორიტი იყო. ატალანტასთან ბოლო წუთზე გაშვებული, ისევე როგორც
თითქმის ლაციოსთან მოგებული თამაში და აი დღეს კიდევ პარმასთან. ზაფხულში იმედია გატუზოს გაუშვებენ და ვინმე ტვინიან მწვრთნელ მოიყვანენ. ეჰ ლიგავ ლიგავ მოგვენატრე :დ :დ
giga qatamadze 20 აპრილი 2019 21:04
არც ვლანზგავ და არც ვაქებ უბრალოდ წავიდეს თავისით ჯობია უყვარს მილანი მაგრამ ეს სიყვარული მხოლოდ არ ყოპნის არაა მაგალი კლასის და არც გამოცდილება აქ ადრეც ვამბობდი როგორც ინძაგი ზეედორფი ბროკი ესეც ისეთი დამწყები მწვრთნელიადა თვითონაც არუნდა აეღო თავზე მილანის ტრენერობა იმედია როგორმე გაგვიყვანს ლიგაზე და დიდი მადლობელიც ვიქნები ამ კაცის მაგრამ ლიგის გუნდების მწვრთნელებთან გატუზო დაიჩაგრება ნაგდად და არმაქ სურვილი სელტიკებმადა ბაზეკებმა ათრიოს მილანი
superkaka22 20 აპრილი 2019 20:28
ციტატა: Fenomeno10
იტალიის ჩემპიონატი ვერასოდეს გახდება დიდი ჩემპიონატი ყოველთვის დარჩება რიგითი ჩემპიონატი სადაც 1-2 გუნდი გაქაჩავს ლიგის 1/8ფინალს და ვსო ეგ იქნება და ეგ საერთოდ რეები ხდება , გატუზოს დანახვით ხო ვაფშე დავიღალე ტიპს აღარ შეუძლია საერთოდ ვერ ხვდება რა გააკეთოს ვინ სად ათამაშოს და ალალ ბედზე შემოიყვანს ვიღაცას და ვსო ან თავში მოხვდება ან მეკარე ვერ აიღებს და გუნდი იგებს და მერე იტყვიან გატუზომ შეცვლა გამოიცნოო ,ბევრად ჯობია თანაშემწემ ჩაამთავროს დანარჩენი შეხვედრები ვიდრე გატუზომ ფაქტია სადავეები გაექცა და ვეღარც მისი მოტივაცია ვეღარ ამართლებს რაის კონტი და ზაპატა ჟერვინიომ სახე გააცალა ორივეს და იდგნენ თითქოს არაფერი მომხდარა ყველა მომენტი სწორედ ამ ფლანგზე მოხდა ვაფშე ლეონარდოს და მალდინის ბრალია რააა ჟერვინიო ბრუნო ალვეში და კუცკა რომოეყვანა ერთად დაუჯდებოდა 6 მილიონი და სამივე იქნებოდა ძირითადის წევრი რატო ვერ მოიყვანა რაის ლიგაზეა საუბარი და რაის თასის მოგებაზე საერთოდ მკვდარია მთელი გუნდი. "კარგი მწვრთნელი არ ვარ" ამას ახლა მიხვდა თუ დიდხანს ფიქრობდა მწვრთნელი კიარა ჯუჯა ყლეხარ რომელმაც კიდევ ერთხელ უნდა დამარხოს ამხელა ისტორიის მქონე გუნდი , ლამაზ და სანახაობრივ ფეხბურთზე უკვე პრეტენზია აღარავის აღარ აქვს.

კაი თუ ძმა ხარ რა ჟერვინიო, დღეს რო გაიფაფხურა ეგ არაფერს ნიშნავს, სად არის პარმა, ან რაის ასისტენტმა უნდა ჩაამთავროს სესონი, ლიგაზე გასვლა არ გასვლის საკითხია ამ დროს მწვრთნელს ვინ უშვებს, ან თამაშის წინ რო დაწერე ბერტოლაჩი უნდა დააყენოსო, ასე გესმის ფეხბურთი?
zurius 20 აპრილი 2019 20:23
ადამიანურად მაგრად შემეცოდება ეს კაცი თუ ლიგაზე ვერ გაიყვანს მილანს, ეტყობა როგორ თვდაუზოგავად შრომობს და განიცდის ყველაფერს, თავის მაქსიმუმს აკეთებს და ამ ორ წელიწადში მემგონი ერთი 8 წლით დაბერდა ტიპი. მემგონი მისთვის და მილანისთვისაც აჯობებს თუ სეზონის ბოლოს პაუზას აიღებს და დაისვენებს, მილანს კიდევ ვინმე გამოცდილი მაღალი კლასის მწვრთნელი ჩაიბარებს.
გატუზოსთვის აჯობებს თუ საშუალო დონის გუნდს ჩაიბარებს, წყნარად და მშვიდად მიყვება თავის სამწვრთნელო კაირიერას და გამოცდილებას და კვალიფიკაციას აიმაღლებს და აი მერე რამდენიმე წლის შემდეგ თუ განახლებულ გატუზოს ვიხილავ სოლიდური ავტორიტეტით ძალიან გამიხარდება.
მილანს კიდევ ეხლა ისეთი მწვრთნელი სჭირდება ვინც მოგებებსაა მიჩვეული და მხოლოდ მაღალი მიზნებისათვის იბრძვის.
MILANELI777 20 აპრილი 2019 20:10
ციტატა: Oto
ლიგაზე გასვლა რომ უდიდესი წარმატება იქნება მაგას რათ უნდა ბევრი საუბარი ჩემო ძმაო მაგრამ აქ რაღაც გატუზოს დამსახურებებზე,მისსა და გუნდის პროგრესზე რომ ვკითხულობ ნერვები მეშლება.გაიხარე

Ara ra progreszea saubari dzmao....ert momentshi mec vujerdi gatuzos mxars magram rogorc agjmochnda...ubdalod pionteki itanda imas rasac ghori higuaini da xe cutrone ver itanen....
--------------------
022
Oto
Oto 20 აპრილი 2019 20:06
ლიგაზე გასვლა რომ უდიდესი წარმატება იქნება მაგას რათ უნდა ბევრი საუბარი ჩემო ძმაო მაგრამ აქ რაღაც გატუზოს დამსახურებებზე,მისსა და გუნდის პროგრესზე რომ ვკითხულობ ნერვები მეშლება.გაიხარე
MILANELI777 20 აპრილი 2019 19:55
ციტატა: Oto
Milaneli777

მეც ვიცი რომ ჩალიჩობენ ძმა.ლაციომ რომ სპალთან წააგო და სასუოლოს ვერ მოუგო მაშინ როცა მილანმა სამი წააგო,მაშინ მივხვდი რომ ჩალიჩი მიდიოდა.

მაგრამ ერთი რამ ვერ გავიგე.ზოგი გვაყვედრებს რა გინდათ ამ გუნდით გატუზომ რა ქნას მეტი, აქამდე ლიგაზე ვერ გადიოდით და ახლა გატუზოს გავყავართო.თან დაგვცინიან თქვენ რა იცით ფეხბურთისო.აგერ გოგი იძახის დამიჯერეთ ვიცი მილანი გავაო,ასეა გადაწყვეტილიო და ვეღარ გავიგე გატუზოს გადავუხადო მადლობა და ტაში დავუკრა თუ მაფიას.თუ ორივეს ერთად.

Ar vici vis vumadlode erti is vici rom tunligaze gavedit es dzalian didi nabiji iqneba ....magram aqve vityvi chems azrs rom tu gatuzo darcha es ori nabiji iqneba ukan...gknd messi moiyvanon...ager juves magaliti...bazari araa allegri taktikosia magr mshisharaa....ronaldo dubala guavdes da ver sheutio to?!
--------------------
022
Oto
Oto 20 აპრილი 2019 19:48
Milaneli777

მეც ვიცი რომ ჩალიჩობენ ძმა.ლაციომ რომ სპალთან წააგო და სასუოლოს ვერ მოუგო მაშინ როცა მილანმა სამი წააგო,მაშინ მივხვდი რომ ჩალიჩი მიდიოდა.

მაგრამ ერთი რამ ვერ გავიგე.ზოგი გვაყვედრებს რა გინდათ ამ გუნდით გატუზომ რა ქნას მეტი, აქამდე ლიგაზე ვერ გადიოდით და ახლა გატუზოს გავყავართო.თან დაგვცინიან თქვენ რა იცით ფეხბურთისო.აგერ გოგი იძახის დამიჯერეთ ვიცი მილანი გავაო,ასეა გადაწყვეტილიო და ვეღარ გავიგე გატუზოს გადავუხადო მადლობა და ტაში დავუკრა თუ მაფიას.თუ ორივეს ერთად.
Fenomeno10 20 აპრილი 2019 19:41
იტალიის ჩემპიონატი ვერასოდეს გახდება დიდი ჩემპიონატი ყოველთვის დარჩება რიგითი ჩემპიონატი სადაც 1-2 გუნდი გაქაჩავს ლიგის 1/8ფინალს და ვსო ეგ იქნება და ეგ საერთოდ რეები ხდება , გატუზოს დანახვით ხო ვაფშე დავიღალე ტიპს აღარ შეუძლია საერთოდ ვერ ხვდება რა გააკეთოს ვინ სად ათამაშოს და ალალ ბედზე შემოიყვანს ვიღაცას და ვსო ან თავში მოხვდება ან მეკარე ვერ აიღებს და გუნდი იგებს და მერე იტყვიან გატუზომ შეცვლა გამოიცნოო ,ბევრად ჯობია თანაშემწემ ჩაამთავროს დანარჩენი შეხვედრები ვიდრე გატუზომ ფაქტია სადავეები გაექცა და ვეღარც მისი მოტივაცია ვეღარ ამართლებს რაის კონტი და ზაპატა ჟერვინიომ სახე გააცალა ორივეს და იდგნენ თითქოს არაფერი მომხდარა ყველა მომენტი სწორედ ამ ფლანგზე მოხდა ვაფშე ლეონარდოს და მალდინის ბრალია რააა ჟერვინიო ბრუნო ალვეში და კუცკა რომოეყვანა ერთად დაუჯდებოდა 6 მილიონი და სამივე იქნებოდა ძირითადის წევრი რატო ვერ მოიყვანა რაის ლიგაზეა საუბარი და რაის თასის მოგებაზე საერთოდ მკვდარია მთელი გუნდი. "კარგი მწვრთნელი არ ვარ" ამას ახლა მიხვდა თუ დიდხანს ფიქრობდა მწვრთნელი კიარა ჯუჯა ყლეხარ რომელმაც კიდევ ერთხელ უნდა დამარხოს ამხელა ისტორიის მქონე გუნდი , ლამაზ და სანახაობრივ ფეხბურთზე უკვე პრეტენზია აღარავის აღარ აქვს.
MILANELI777 20 აპრილი 2019 19:32
ციტატა: Oto
როცა მილანი იგებს გატუზოს დამსახურებაა და როცა აგებს მაფიის???

Gatuzo ar mexateba gulze nu fiqrob vicav dzma...mec minda ro wavides gundi gunds ar hgavs...
Magram ase gkitxav.... Sheni azrit dges laziom gavardnil cievos ver mougo da es indzaghis bralia?!
--------------------
022
Oto
Oto 20 აპრილი 2019 19:31
ციტატა: MILANELI777
ციტატა: Oto
ისე ერთი რამ მაინტერესებს თუ ლიგაზე გავალთ გატუზოს დამსახურება იქნება თუ მაფიის???

Is rom milani ar igebs egec mafiis saqmea....ise rom ver vityvit ra xreba.....

Ai aravin damajerebs rom laziom cievos ver mougo ..ainshansi araa magis....



როცა მილანი იგებს გატუზოს დამსახურებაა და როცა აგებს მაფიის???
MILANELI777 20 აპრილი 2019 19:27
ციტატა: Oto
ისე ერთი რამ მაინტერესებს თუ ლიგაზე გავალთ გატუზოს დამსახურება იქნება თუ მაფიის???

Is rom milani ar igebs egec mafiis saqmea....ise rom ver vityvit ra xreba.....

Ai aravin damajerebs rom laziom cievos ver mougo ..ainshansi araa magis....
--------------------
022
Oto
Oto 20 აპრილი 2019 19:19
ისე ერთი რამ მაინტერესებს თუ ლიგაზე გავალთ გატუზოს დამსახურება იქნება თუ მაფიის???
gogi1984 20 აპრილი 2019 19:16
რა ფულები კეთდება ბიჯოოო დდდ

კომენტარის დამატება

კოდის განახლება
* გაიარეთ საიტზე ავტორიზაცია, რაც კომენტარის დატოვების პროცედურას გაგიმარტივებთ
რეკლამა

დანაკლისი
დისკვალიფიცირებული: არავინ
ტრავმირებული: კალდარა, ბონავენტურა

გამოკითხვა

ეთანხმებით "მილანის" გადაწყვეტილებას ევროპა ლიგიდან თავის მოხსნასთან დაკავშირებით?

რეკლამა
Image
შემოგვიერთდით
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image