ბორინიმ ვარჯიშზე საოცარი გოლი გაიტანა (+ვიდეო)

image

"მილანი" შაბათს "პარმასთან" შეხვედრისათვის ემზადება. ერთ-ერთ ვარჯიშზე ფაბიო ბორინიმ პეპე რეინას ულამაზესი "მაკრატელა" გაუტანა. ისეთი გოლი გამოუვიდა, რომ თვით ზლატან იბრაჰიმოვიჩსაც შეშურდებოდა.скачать dle 10.5фильмы бесплатно
Image

კომენტარები 26

Viktoriya1995
Viktoriya1995 10 ივნისი 2019 05:56
Если у вас на работе или дома заблокирован доступ к этому или любому другому сайту
Используйте тор браузер он обходит все возможные блокировки провайдеров.
https://tor-browser-vpn.ru/
baji bajo
baji bajo 18 აპრილი 2019 01:58
barsamaniazec igives weren malkomis temaze
gogi1984 18 აპრილი 2019 01:52
ციტატა: giga qatamadze
ციტატა: gogi1984
ციტატა: giga qatamadze
ციტატა: gogi1984
ციტატა: giga qatamadze
ციტატა: gogi1984
ციტატა: giga qatamadze
ციტატა: gogi1984
ციტატა: giga qatamadze
კაროჩე ეს ვარი ტყნავს ემოციას და ფეხბურთს გეიხარებდა მერე უქმდება გოლი სისულელეა რა

აბა უსამართლოდ გატანილი გოლია კაი? თან რამხელა თამაშგარე იყო. სიტის არ მოუ..ან შეიხი? რაუნდათ მაგათ ლიგაზე.

იმას არვაბობ რო არიყოთქვა გოგი სიტის დედაც მოვტყანდა იუვესიც პროსტა ტეხავს რო გაგიხარდებადა აუქმებენ

ტეხავს თუ არ ტეხავს სამართალი სამართალია ძმა

მილანზე რო ასე ქნან არ გაგიტყდება სამართალი ნაგდად არაა რო გუნდი მთელი თამაში ტყნავს და ერთი მომენტით წააგებს იგბალი უფროა

რას ქვია გამიტყდება წესი წესია ძმაო. თამაშგარეებიდან ვთვალოთ გოლები?

როგორც ფანს ისე გეუბნები და წესი რო წესია მეც ვიცი ბრატ

ხოდა მეც ფანი გეუბნები რო არ მინდა მილანმა გაიტანოს უსამართლო გოლები

უსამართლო გოლი რა შუაშია მე გეკითხები ასე რო მილანს დამართნოდა არ გაგიტყდებოდათქვა რო ამბობ წესი წესიაო როგორც ფანს გამიტყდებოდა მე ლიჩნად და შენი არვიცი ბრატ

შეიძლება გაგიტყდეს ფანს ეგ ბუნებრივია მაგრამ აბა ტოტეს ფანებს კითხე დდ
giga qatamadze 18 აპრილი 2019 01:50
ციტატა: gogi1984
ციტატა: giga qatamadze
ციტატა: gogi1984
ციტატა: giga qatamadze
ციტატა: gogi1984
ციტატა: giga qatamadze
ციტატა: gogi1984
ციტატა: giga qatamadze
კაროჩე ეს ვარი ტყნავს ემოციას და ფეხბურთს გეიხარებდა მერე უქმდება გოლი სისულელეა რა

აბა უსამართლოდ გატანილი გოლია კაი? თან რამხელა თამაშგარე იყო. სიტის არ მოუ..ან შეიხი? რაუნდათ მაგათ ლიგაზე.

იმას არვაბობ რო არიყოთქვა გოგი სიტის დედაც მოვტყანდა იუვესიც პროსტა ტეხავს რო გაგიხარდებადა აუქმებენ

ტეხავს თუ არ ტეხავს სამართალი სამართალია ძმა

მილანზე რო ასე ქნან არ გაგიტყდება სამართალი ნაგდად არაა რო გუნდი მთელი თამაში ტყნავს და ერთი მომენტით წააგებს იგბალი უფროა

რას ქვია გამიტყდება წესი წესია ძმაო. თამაშგარეებიდან ვთვალოთ გოლები?

როგორც ფანს ისე გეუბნები და წესი რო წესია მეც ვიცი ბრატ

ხოდა მეც ფანი გეუბნები რო არ მინდა მილანმა გაიტანოს უსამართლო გოლები

უსამართლო გოლი რა შუაშია მე გეკითხები ასე რო მილანს დამართნოდა არ გაგიტყდებოდათქვა რო ამბობ წესი წესიაო როგორც ფანს გამიტყდებოდა მე ლიჩნად და შენი არვიცი ბრატ
gogi1984 18 აპრილი 2019 01:44
ციტატა: giga qatamadze
ციტატა: gogi1984
ციტატა: giga qatamadze
ციტატა: gogi1984
ციტატა: giga qatamadze
ციტატა: gogi1984
ციტატა: giga qatamadze
კაროჩე ეს ვარი ტყნავს ემოციას და ფეხბურთს გეიხარებდა მერე უქმდება გოლი სისულელეა რა

აბა უსამართლოდ გატანილი გოლია კაი? თან რამხელა თამაშგარე იყო. სიტის არ მოუ..ან შეიხი? რაუნდათ მაგათ ლიგაზე.

იმას არვაბობ რო არიყოთქვა გოგი სიტის დედაც მოვტყანდა იუვესიც პროსტა ტეხავს რო გაგიხარდებადა აუქმებენ

ტეხავს თუ არ ტეხავს სამართალი სამართალია ძმა

მილანზე რო ასე ქნან არ გაგიტყდება სამართალი ნაგდად არაა რო გუნდი მთელი თამაში ტყნავს და ერთი მომენტით წააგებს იგბალი უფროა

რას ქვია გამიტყდება წესი წესია ძმაო. თამაშგარეებიდან ვთვალოთ გოლები?

როგორც ფანს ისე გეუბნები და წესი რო წესია მეც ვიცი ბრატ

ხოდა მეც ფანი გეუბნები რო არ მინდა მილანმა გაიტანოს უსამართლო გოლები
superkaka22 საიტზეა
superkaka22 18 აპრილი 2019 01:43
ბრავო პოჩეტინოს და ბრავო ტოტენჰემს, ეს კაცი თუ მართლა მილანში მოიყვანეს არ ვიცი რა, კეინი არ მინდა სონი წამოიყვანოს, დიდი ხანია აღფრთოვანებული ვარ მაგ ბიჭით. უკვე არ ვიცი ტოტენჰემი აიაქსიდან ვინ გავა ფინალში, მაგრამ ბარსა რო ფინალშია ვიცი და ფინალს არ წააგებს
giga qatamadze 18 აპრილი 2019 01:40
ციტატა: gogi1984
ციტატა: giga qatamadze
ციტატა: gogi1984
ციტატა: giga qatamadze
ციტატა: gogi1984
ციტატა: giga qatamadze
კაროჩე ეს ვარი ტყნავს ემოციას და ფეხბურთს გეიხარებდა მერე უქმდება გოლი სისულელეა რა

აბა უსამართლოდ გატანილი გოლია კაი? თან რამხელა თამაშგარე იყო. სიტის არ მოუ..ან შეიხი? რაუნდათ მაგათ ლიგაზე.

იმას არვაბობ რო არიყოთქვა გოგი სიტის დედაც მოვტყანდა იუვესიც პროსტა ტეხავს რო გაგიხარდებადა აუქმებენ

ტეხავს თუ არ ტეხავს სამართალი სამართალია ძმა

მილანზე რო ასე ქნან არ გაგიტყდება სამართალი ნაგდად არაა რო გუნდი მთელი თამაში ტყნავს და ერთი მომენტით წააგებს იგბალი უფროა

რას ქვია გამიტყდება წესი წესია ძმაო. თამაშგარეებიდან ვთვალოთ გოლები?

როგორც ფანს ისე გეუბნები და წესი რო წესია მეც ვიცი ბრატ
gogi1984 18 აპრილი 2019 01:39
ციტატა: giga qatamadze
ციტატა: gogi1984
ციტატა: giga qatamadze
ციტატა: gogi1984
ციტატა: giga qatamadze
კაროჩე ეს ვარი ტყნავს ემოციას და ფეხბურთს გეიხარებდა მერე უქმდება გოლი სისულელეა რა

აბა უსამართლოდ გატანილი გოლია კაი? თან რამხელა თამაშგარე იყო. სიტის არ მოუ..ან შეიხი? რაუნდათ მაგათ ლიგაზე.

იმას არვაბობ რო არიყოთქვა გოგი სიტის დედაც მოვტყანდა იუვესიც პროსტა ტეხავს რო გაგიხარდებადა აუქმებენ

ტეხავს თუ არ ტეხავს სამართალი სამართალია ძმა

მილანზე რო ასე ქნან არ გაგიტყდება სამართალი ნაგდად არაა რო გუნდი მთელი თამაში ტყნავს და ერთი მომენტით წააგებს იგბალი უფროა

რას ქვია გამიტყდება წესი წესია ძმაო. თამაშგარეებიდან ვთვალოთ გოლები?
Nero 18 აპრილი 2019 01:37
ციტატა: giga qatamadze
მილანზე რო ასე ქნან არ გაგიტყდება სამართალი ნაგდად არაა რო გუნდი მთელი თამაში ტყნავს და ერთი მომენტით წააგებს იგბალი უფროა

იღბალიც ფეხბურთის ნაწილია მერე.. აბა ყოველთვის ვისაც ძლიერი სასტავი ყავს იმან თუ მოიგო მაშინ ფეხბურთი ლოგიკა იქნებოდა, მაგრამ ეს ასე არ არის
giga qatamadze 18 აპრილი 2019 01:32
ციტატა: gogi1984
ციტატა: giga qatamadze
ციტატა: gogi1984
ციტატა: giga qatamadze
კაროჩე ეს ვარი ტყნავს ემოციას და ფეხბურთს გეიხარებდა მერე უქმდება გოლი სისულელეა რა

აბა უსამართლოდ გატანილი გოლია კაი? თან რამხელა თამაშგარე იყო. სიტის არ მოუ..ან შეიხი? რაუნდათ მაგათ ლიგაზე.

იმას არვაბობ რო არიყოთქვა გოგი სიტის დედაც მოვტყანდა იუვესიც პროსტა ტეხავს რო გაგიხარდებადა აუქმებენ

ტეხავს თუ არ ტეხავს სამართალი სამართალია ძმა

მილანზე რო ასე ქნან არ გაგიტყდება სამართალი ნაგდად არაა რო გუნდი მთელი თამაში ტყნავს და ერთი მომენტით წააგებს იგბალი უფროა
gogi1984 18 აპრილი 2019 01:27
ციტატა: giga qatamadze
ციტატა: gogi1984
ციტატა: giga qatamadze
კაროჩე ეს ვარი ტყნავს ემოციას და ფეხბურთს გეიხარებდა მერე უქმდება გოლი სისულელეა რა

აბა უსამართლოდ გატანილი გოლია კაი? თან რამხელა თამაშგარე იყო. სიტის არ მოუ..ან შეიხი? რაუნდათ მაგათ ლიგაზე.

იმას არვაბობ რო არიყოთქვა გოგი სიტის დედაც მოვტყანდა იუვესიც პროსტა ტეხავს რო გაგიხარდებადა აუქმებენ

ტეხავს თუ არ ტეხავს სამართალი სამართალია ძმა
giga qatamadze 18 აპრილი 2019 01:27
ციტატა: Nero
ციტატა: giga qatamadze
აჯობა სიტიმ და ტოტენჰემს ნაღდად არეკუტნოდა გასვლა აიაქსი უეჯველი გაჯეგავს

შეიძლება ეკუთვნოდა მაგრამ ვარი აქ არაფერ შუაშია.. გასვლაზე გატანილი გოლის წესია გასაუქმებელი.. ისე მეც აიაქსისკენ ვარ და იმედია თასსაც ეგენი აწევენ

ემოციის გამო ვამბობ და არაა ისე და მაგიც მალე გაუქმდება
gogi1984 18 აპრილი 2019 01:26
ციტატა: GHigu
ციტატა: gogi1984
ციტატა: GHigu
Malcomis agenti aris casa milanshio da raxdeba vitom

მოლაპარაკება მიდის. აუ ძაან მევასება მალკომა

Dzaaan magaria dzmao imena dagvxatavs eg da van de beeki da xmas aramovigeb me piradad van de beeki aris carieli tvini

ლეონარდო კაი ტრანსფერებს გააძრობს ნახე
Nero 18 აპრილი 2019 01:25
ციტატა: giga qatamadze
აჯობა სიტიმ და ტოტენჰემს ნაღდად არეკუტნოდა გასვლა აიაქსი უეჯველი გაჯეგავს

შეიძლება ეკუთვნოდა მაგრამ ვარი აქ არაფერ შუაშია.. გასვლაზე გატანილი გოლის წესია გასაუქმებელი.. ისე მეც აიაქსისკენ ვარ და იმედია თასსაც ეგენი აწევენ
giga qatamadze 18 აპრილი 2019 01:25
ციტატა: gogi1984
ციტატა: giga qatamadze
კაროჩე ეს ვარი ტყნავს ემოციას და ფეხბურთს გეიხარებდა მერე უქმდება გოლი სისულელეა რა

აბა უსამართლოდ გატანილი გოლია კაი? თან რამხელა თამაშგარე იყო. სიტის არ მოუ..ან შეიხი? რაუნდათ მაგათ ლიგაზე.

იმას არვაბობ რო არიყოთქვა გოგი სიტის დედაც მოვტყანდა იუვესიც პროსტა ტეხავს რო გაგიხარდებადა აუქმებენ
GHigu
GHigu 18 აპრილი 2019 01:24
ციტატა: gogi1984
ციტატა: GHigu
Malcomis agenti aris casa milanshio da raxdeba vitom

მოლაპარაკება მიდის. აუ ძაან მევასება მალკომა

Dzaaan magaria dzmao imena dagvxatavs eg da van de beeki da xmas aramovigeb me piradad van de beeki aris carieli tvini
giga qatamadze 18 აპრილი 2019 01:23
ციტატა: Nero
ციტატა: giga qatamadze
კაროჩე ეს ვარი ტყნავს ემოციას და ფეხბურთს გეიხარებდა მერე უქმდება გოლი სისულელეა რა

უსამართლობაა ყველაზე დიდი ყლეობა.. პოჩეტინომ ამ გუნდით დაიმსახურა ნახევარ-ფინალი და სიტი სუფთა პსჟ-ს ინგლისური ვერსიაა.. ვარ-ი ბოლო დროის ყველაზე მაგარი გამოგონებაა და მაგაზე გინებას ჯობია გასვლაზე გატანილი გოლის წესი გაუქმდეს და უფრო სამართლიანი იქნება ფეხბურთი.. ნეტა ვარ-ი ყოფილიყო მუნტარის გოლზე იუვესთან

აჯობა სიტიმ და ტოტენჰემს ნაღდად არეკუტნოდა გასვლა აიაქსი უეჯველი გაჯეგავს
gogi1984 18 აპრილი 2019 01:22
ციტატა: giga qatamadze
კაროჩე ეს ვარი ტყნავს ემოციას და ფეხბურთს გეიხარებდა მერე უქმდება გოლი სისულელეა რა

აბა უსამართლოდ გატანილი გოლია კაი? თან რამხელა თამაშგარე იყო. სიტის არ მოუ..ან შეიხი? რაუნდათ მაგათ ლიგაზე.
Nero 18 აპრილი 2019 01:13
ციტატა: giga qatamadze
კაროჩე ეს ვარი ტყნავს ემოციას და ფეხბურთს გეიხარებდა მერე უქმდება გოლი სისულელეა რა

უსამართლობაა ყველაზე დიდი ყლეობა.. პოჩეტინომ ამ გუნდით დაიმსახურა ნახევარ-ფინალი და სიტი სუფთა პსჟ-ს ინგლისური ვერსიაა.. ვარ-ი ბოლო დროის ყველაზე მაგარი გამოგონებაა და მაგაზე გინებას ჯობია გასვლაზე გატანილი გოლის წესი გაუქმდეს და უფრო სამართლიანი იქნება ფეხბურთი.. ნეტა ვარ-ი ყოფილიყო მუნტარის გოლზე იუვესთან
gogi1984 18 აპრილი 2019 01:08
ციტატა: GHigu
Malcomis agenti aris casa milanshio da raxdeba vitom

მოლაპარაკება მიდის. აუ ძაან მევასება მალკომა

კომენტარის დამატება

კოდის განახლება
* გაიარეთ საიტზე ავტორიზაცია, რაც კომენტარის დატოვების პროცედურას გაგიმარტივებთ
რეკლამა

დანაკლისი
დისკვალიფიცირებული: არავინ
ტრავმირებული: კალდარა, ბონავენტურა

გამოკითხვა

ეთანხმებით "მილანის" გადაწყვეტილებას ევროპა ლიგიდან თავის მოხსნასთან დაკავშირებით?

რეკლამა
Image
შემოგვიერთდით
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image