პეპე რეინა: "ჩემი დანიშნულება დონარუმას დახმარებაა"

image

"როსონერის" კარის დარაჯმა, პეპე რეინამ, რამდენიმე სიტყვით ისაუბრა სერია ა-ს 32 ტურის დაპირისპირებაზე, რომელშიც "მილანმა" "ლაციოს" უმასპინძლა და დაძაბულ შეხვედრაში გამარჯვების მოპოვება შეძლო.

"ძალიან მნიშვნელოვანი 3 ქულა მოვიპოვეთ, თანაც უშუალო კონკურენტთან. იმედი მაქვს, რომ შევძლებთ ოთხეულში ადგილის შენარჩუნებას. შეიძლება არც ისე კარგად გამოვიყურებით, როგორც რამდენიმე ტურის წინ, მაგრამ ბოლომდე ვიბრძვით და, ვთვლი, რომ "მილანი" იმსახურებს ჩემპიონთა ლიგაში თამაშს."

"იმობილეს დარტყმა? სწრაფი რეაქცია გამოვავლინე და შევძელი ბურთის მოგერიება. მოედანზე ყოველთვის ბოლომდე ვიხარჯები და ვცდილობ ჩემი პატივი ამ დიდებული გუნდისადმი სწორედ თამაშით გამოვავლინო. ყველას სურს სათამაშო დრო, თუმცა ჩემი ამჟამინდელი დანიშნულება დონარუმას დახმარებაა. მას წინ დიდებული კარიერა ელის და საჭიროა სასარგებლო რჩევების მიღება გამოცდილი ფეხბურთელებისგან."

"ჩემპიონთა ლიგა? ოთხეულში ვართ, თუმცა ჯერ არაფერი არ არის გადაწყვეტილი. მოწინააღმდეგეები კარგ ფორმაში იმყოფებიან და ჩვენც ბოლომდე უნდა დავიხარჯოთ."- განაცხადა ესპანელმა კიპერმა "DAZN"- თან მიცემულ ინტერვიუში.
скачать dle 10.5фильмы бесплатно
Image

კომენტარები 25

Fenomeno10 16 აპრილი 2019 00:48
ციტატა: vandebikkk
ვანდებიკზე და ჟოაო ფელიშზე დაიწერა ორივე დახატავდა გუნდს საოცარი ბიჭები არიან + ევერტონი და სენტ მაქსიმი გუნდიდან წასვლის მთვარი კანდიდატები არიან: კასტილეხო,ბორინი,სუსო,ბილია,ლაქსალტი,ჩალხანოღლუ ესეეგი მილანი წინა ხაზის მთლიანად შეცვლას გეგმავს.
ვანდებიკი,ფელიში,ევერტონი,სენტმაქსიმი,ბაკაიოკო,კასტანი,ლუისი
______________________ დონა/რეინ ______________________
_ კონტი/კალაბრ _ კალდ/ზაპ _ რომან/ლუიზ _ როდრი/კასტნ _
_ კესი/პაკეტა ______ ბაკაიოკო/კესი _____ ბონა/ვანდებიკი _
_ ფელიში/მაქსიმ __ პიატეკი/კუტრონე __ ევერტონი/ბონავე _

სუსო50მ,კასტილეხო25მ,ბორინი8მ,ბილი8მ,ჩალხანოღლუ25მ,ლაქსალტი10მ
126მ+ ლიგაზე გასვლის შემთხვევაში მილანი 65 მილიონს გამოიმუშავებს ესეც შენი 190მ + დაფინანსება და არ იქნება ამ ბიჭების მოყვანა რთული
ფელიში80მ,ვანდებიკი40მ,ევერტონი40მ,მაქსიმი25მ,კასტნი10მ,ბაკაიოკო,30მლუიზი უფასო. მოკლედ 250 მილიონამდრ დაჯდება რაც სრულიად შესაძბელია .

კი კარგია ვინც დაწერე მაგრამ ფელიშის ფასი მინიმუმ 100 მ ვანდებიკი არამგონია მოვიდეს მის ნაცვლაც ტონალის მოვიყვანდი
მოვიყვანდი: ფელიში 100მ(მეეჭვება მოვიდეს მაგრამ ძაან გაასწორებდა) ევერტონი 40მ
კასტანი 10მ ბაკაიოკო 30მ ლუიზი უფასოდ კეჰილი უფასოდ ბრაჰიმი უფასოდ ნერესი (ამის ფასმა მოიმატაო და ალბად 60 მილიონად გამოუშვებენ ) ტონალი 30 მ ალბერტო მორენო უფასო .სულ დაახლოებით 270 მილიონია
გავუშვებდი: როდრიგესი 25მ სტრინიჩი 5მ ლაქსალტი 10 მ ბორინი 8მ ჰაკანი 25მ
სუსო 50მ ბილია 8მ ლოკატელი 12მ მუსაკიო 20მ დაახლოებით 160 მილიონზე მეტი
]______________________ დონა/რეინ ______________________
_ კონტი/კალაბრ _ ლუიზი/კეჰილი _ რომან/კალდარა _ კასტნ/მორენო _
______ ბაკაიოკო/ტონალი _____ ბონა/კესი
_ კასტილეხო/პაკეტა
_ ნერესი/ბრაჰიმი __ პიატეკი/კუტრონე __ ფელიში/ევერტონი _
მე ასე ვფიქრობ მაგრამ მაინც მგონია ამ გუნდში ფელიში არ მოვა მაგრამ რომ მოვიდეს მართლა ძაან გაასწორებს
Oto
Oto 15 აპრილი 2019 22:26
წაიყვანოს იუვემ,დიბალა აქეთ გამოუშვან
gogi1984 15 აპრილი 2019 21:48
ციტატა: vandebikkk
ვანდებიკზე და ჟოაო ფელიშზე დაიწერა ორივე დახატავდა გუნდს საოცარი ბიჭები არიან + ევერტონი და სენტ მაქსიმი გუნდიდან წასვლის მთვარი კანდიდატები არიან: კასტილეხო,ბორინი,სუსო,ბილია,ლაქსალტი,ჩალხანოღლუ ესეეგი მილანი წინა ხაზის მთლიანად შეცვლას გეგმავს.
ვანდებიკი,ფელიში,ევერტონი,სენტმაქსიმი,ბაკაიოკო,კასტანი,ლუისი
______________________ დონა/რეინ ______________________
_ კონტი/კალაბრ _ კალდ/ზაპ _ რომან/ლუიზ _ როდრი/კასტნ _
_ კესი/პაკეტა ______ ბაკაიოკო/კესი _____ ბონა/ვანდებიკი _
_ ფელიში/მაქსიმ __ პიატეკი/კუტრონე __ ევერტონი/ბონავე _

სუსო50მ,კასტილეხო25მ,ბორინი8მ,ბილი8მ,ჩალხანოღლუ25მ,ლაქსალტი10მ
126მ+ ლიგაზე გასვლის შემთხვევაში მილანი 65 მილიონს გამოიმუშავებს ესეც შენი 190მ + დაფინანსება და არ იქნება ამ ბიჭების მოყვანა რთული
ფელიში80მ,ვანდებიკი40მ,ევერტონი40მ,მაქსიმი25მ,კასტნი10მ,ბაკაიოკო,30მლუიზი უფასო. მოკლედ 250 მილიონამდრ დაჯდება რაც სრულიად შესაძბელია .

ფელიშის აგენტი მენდეში ტურინშია და იუვესთან მართავს მაგ ბიჭზე მოლაპარაკებას
Oto
Oto 15 აპრილი 2019 21:44
ტორინოს პრეზიდენტს გარეკილი აქვს.მსაჯები გვჩაგრავენო,მილანი უნდათ რომ გაიყვანონ ჩვენ მაგივრადო.ერთი ჩააფუჩურონ ტურინშივე რა.
Fanta-sheva
Fanta-sheva 15 აპრილი 2019 20:06
Meechveba donarumas travma ar qondes da dziritads ar itxovdes,wnexsac mshvenivrad umklavdeba da tan vistan gvaq iseti matchebi ro muxlebi ukankalebdes, ras sheexeba shevchenkos mwvrtnelobas, dzaan gamiswordeba, radgan shevasnairad aravin myvarebia milanshi,magram didi riskia martlac da azrze ar var ras izams,meotxeze ro davrchet 13-14 qula sakmarisi mgonia da daaxloebit amdens vfikrob ro avigebt, gamokitxva iyo milani sheva tu ara otxeulshi da 196 ambobs ro vera, mgonia umetesoba sxva gundis fanebi arian maqedan da erti nagdad american shen iqnebi:d
vandebikkk
vandebikkk 15 აპრილი 2019 20:00
ვანდებიკზე და ჟოაო ფელიშზე დაიწერა ორივე დახატავდა გუნდს საოცარი ბიჭები არიან + ევერტონი და სენტ მაქსიმი გუნდიდან წასვლის მთვარი კანდიდატები არიან: კასტილეხო,ბორინი,სუსო,ბილია,ლაქსალტი,ჩალხანოღლუ ესეეგი მილანი წინა ხაზის მთლიანად შეცვლას გეგმავს.
ვანდებიკი,ფელიში,ევერტონი,სენტმაქსიმი,ბაკაიოკო,კასტანი,ლუისი
______________________ დონა/რეინ ______________________
_ კონტი/კალაბრ _ კალდ/ზაპ _ რომან/ლუიზ _ როდრი/კასტნ _
_ კესი/პაკეტა ______ ბაკაიოკო/კესი _____ ბონა/ვანდებიკი _
_ ფელიში/მაქსიმ __ პიატეკი/კუტრონე __ ევერტონი/ბონავე _

სუსო50მ,კასტილეხო25მ,ბორინი8მ,ბილი8მ,ჩალხანოღლუ25მ,ლაქსალტი10მ
126მ+ ლიგაზე გასვლის შემთხვევაში მილანი 65 მილიონს გამოიმუშავებს ესეც შენი 190მ + დაფინანსება და არ იქნება ამ ბიჭების მოყვანა რთული
ფელიში80მ,ვანდებიკი40მ,ევერტონი40მ,მაქსიმი25მ,კასტნი10მ,ბაკაიოკო,30მლუიზი უფასო. მოკლედ 250 მილიონამდრ დაჯდება რაც სრულიად შესაძბელია .
giga qatamadze 15 აპრილი 2019 19:05
joria uejveli aramgonoa shevchenkom tavi sheazulos milans suleli unda iyos ro movides imitoro jer damwyebia da tu didi mwvrtneli gaxda rac magrad gamiswordeba mere movides tu unda
Shevchenko77 15 აპრილი 2019 18:19
ციტატა: Oto
ციტატა: william265
ციტატა: Leoni
დაიწერა რომ ზაფხულიდან შევჩენკო ხდება მილანის ტრენერი... სიმართლე გითხრან მაინც რისკია, კი ბევრად ჯობია გატუზოს, ‘მაგრამ მაინც უფრო განოცდილს ვისურვებდი. ვნახოთ ვნახოთ ;)...


10 ზეედორფი
9 ინძაგი
8 გატუზო
7.......... ????


მალდინის დროც მალე მოვა აბა :-D

მერე ბარეზის უწევს,მერე კოსტაკურტას და ე მერე კალაძეს :)
rossoneri1111
rossoneri1111 15 აპრილი 2019 18:19
ციტატა: Oto
ციტატა: william265
ციტატა: Leoni
დაიწერა რომ ზაფხულიდან შევჩენკო ხდება მილანის ტრენერი... სიმართლე გითხრან მაინც რისკია, კი ბევრად ჯობია გატუზოს, ‘მაგრამ მაინც უფრო განოცდილს ვისურვებდი. ვნახოთ ვნახოთ ;)...


10 ზეედორფი
9 ინძაგი
8 გატუზო
7.......... ????


მალდინის დროც მალე მოვა აბა :-D

ძველი გუნდის დაბრუნებას ესენი თუ ძველი ფეღბურთელების დაბრუნებით ცდილობენ ჩევნში დარჩეს და დაანებეს იმათმა თავი ფეღბურთს ზეედორფიო ინძაგიო გატუზოო კალაძეზედც დაიწერა ეხლა შევჩენკო ოდომ რა დააშავა მომწონდა ეგ მცველი
Oto
Oto 15 აპრილი 2019 17:58
ციტატა: william265
ციტატა: Leoni
დაიწერა რომ ზაფხულიდან შევჩენკო ხდება მილანის ტრენერი... სიმართლე გითხრან მაინც რისკია, კი ბევრად ჯობია გატუზოს, ‘მაგრამ მაინც უფრო განოცდილს ვისურვებდი. ვნახოთ ვნახოთ ;)...


10 ზეედორფი
9 ინძაგი
8 გატუზო
7.......... ????


მალდინის დროც მალე მოვა აბა :-D
william265 15 აპრილი 2019 17:48
ციტატა: Leoni
დაიწერა რომ ზაფხულიდან შევჩენკო ხდება მილანის ტრენერი... სიმართლე გითხრან მაინც რისკია, კი ბევრად ჯობია გატუზოს, ‘მაგრამ მაინც უფრო განოცდილს ვისურვებდი. ვნახოთ ვნახოთ ;)...


10 ზეედორფი
9 ინძაგი
8 გატუზო
7.......... ????
gogi1984 15 აპრილი 2019 16:53
ციტატა: Leoni
დაიწერა რომ ზაფხულიდან შევჩენკო ხდება მილანის ტრენერი... სიმართლე გითხრან მაინც რისკია, კი ბევრად ჯობია გატუზოს, ‘მაგრამ მაინც უფრო განოცდილს ვისურვებდი. ვნახოთ ვნახოთ ;)...

100% ჭორია არ დაიჯერო
superkaka22 15 აპრილი 2019 16:39
ციტატა: Leoni
დაიწერა რომ ზაფხულიდან შევჩენკო ხდება მილანის ტრენერი... სიმართლე გითხრან მაინც რისკია, კი ბევრად ჯობია გატუზოს, ‘მაგრამ მაინც უფრო განოცდილს ვისურვებდი. ვნახოთ ვნახოთ ;)...

აუ რა შევჩენკო, როდემდე უნდა ატარონ ეს ექსპერიმენტები, შევშენკოს დონადონის მონტელას მანჩინის და დიფრანჩესკოს ისევ გატუზო მირჩევნია, თუ მოიყვანენ ტოპი მოიყვანონ პოჩეტინო ვენგერი კონტესნაირი თუ არად იყოს გატუზო
Leoni 15 აპრილი 2019 16:20
დაიწერა რომ ზაფხულიდან შევჩენკო ხდება მილანის ტრენერი... სიმართლე გითხრან მაინც რისკია, კი ბევრად ჯობია გატუზოს, ‘მაგრამ მაინც უფრო განოცდილს ვისურვებდი. ვნახოთ ვნახოთ ;)...
Arigo საიტზეა
Arigo 15 აპრილი 2019 14:51
37 წლისაა თითქმის, 2-3 სეზონი სკამზე იდელაური იქნება
giga qatamadze 15 აპრილი 2019 12:39
tqveni ar vici mara me lichnad upro donarumas imedi maq aman icis wanijeba zaan xshirad cudi mekare araa magram donaruma upro stabiluria vidre es
gogi1984 15 აპრილი 2019 12:12
რაც შეეხება პოჩეტინოს 100% ჭორია და ტყუილა იმედი არ გქონდეთ ეგ მოვიდეს. ლიგაზე გავალთ და გატუზო 100% რჩება ესეც უეჭველი იცოდეთ
Fenomeno10 15 აპრილი 2019 11:41
რეინაზე იწერებოდასეზონის ბოლოს მიდის მილანიდანო და იმედია ჭორი აღმოჩნდება ნამდვილად ეხმარება დონარუმას თუ გახსოვთ აბიატი რო იყო მილანში მაშინ გამოჩნდა დონარუმა და სწორედ მისი რჩევებით იიყო ერთერთი საუკეთესო და ახლა კიდევ რეინა აძლევს მნიშველოვან რჩევებს , დარჩენილ შეხვედრებში იმედია ისევ რეინა დაიცავს რაღაცნაირად მგონია ეს უფრო მშვიდად დაიცავს კარს , დონარუმა პირველივე შეცდომაზე ნერვიულობს და ფაქტია ცუდად მოქმედებს მასზე , ფაქტია გუნდში ორი უდიდესი და უმაღლესიდონის მეკარე გვყავს და კიდევ მეკარე რომელსაც შეიძლება დიდი მომავალი ქონდეს პლიცარის ვგულისხმობ
Demegogailia
Demegogailia 15 აპრილი 2019 11:39
ese mgonia ro donaruma morcha ukve, magram reina shegnebulad idgeba bolomde raxand asaki aq da wnexs ufro artmevs tavs
Roco
Roco 15 აპრილი 2019 11:15
ციტატა: American
მომდევნო სეზონში "მილანი", შესაძლოა, მაურისიო პოჩეტინოს ჩააბარონ. ამის შესახებ გამოცემა Mirror წერს.

გასულ თვეებში ლონდონის "ტოტენჰემის" არგენტინელი თავკაცის მომავალს მადრიდის "რეალსა" და "მანჩესტერ იუნაიტედს" უკავშირებდნენ, თუმცა "სანტიაგო ბერნაბეუზე" ზინედინ ზიდანი, "ოლდ ტრაფორდზე" კი ოლე-გუნარ სოლსკიაერი იმუშავებს.

გამოცემის ინფორმაციით, "მილანი", რომელიც სერია A-ში ჩემპიონთა ლიგის საგზურისთვის იბრძვის, ჯენარო გატუზოს შემცვლელად სწორედ პოჩეტინოს დაასახელებს და მას მსუყე სატრანსფერო ბიუჯეტსაც გამოუყოფს.

პოჩეტინო რო ერთერთი უძლიერესი მწვრთნელია ამაში ორი აზრი არ არსებობს, მაგრამ რამდენად გაქაჩავს იტალიაში ეს მეორე საკითხია მე არ მაქვს დიდად იმედი. იტალიაში ძალიან ბევრიბკაი მწვრთნელია ბიუჯეტსს თუ გამოუყოფენ ბევრი კაი იტალიელი მწვრთნელიც გაქაჩავს მაღალ დონეზე მაგალითად გიანპაულო, გასპერინი, სარის ალბად გამოუშვებენ ჩელსიდან და არც მაგაზე ვიტყოდი უარს კონტეს კი მირჩევნია მაგის ცანცარა იუვენტინო დედასაც დავეცი. ერთი სიტყვით ყველა ვარიანტში იტალიაში მოძებნონ ვინმე იტალიელი

მაგრამ მაინც ვფიქრობ რომ თუ წელს კიგაზე გავედით გატუზო კაკ მინიმუმ ერტი წელი კიდე დარჩება

კომენტარის დამატება

კოდის განახლება
* გაიარეთ საიტზე ავტორიზაცია, რაც კომენტარის დატოვების პროცედურას გაგიმარტივებთ
რეკლამა


დანაკლისი
დისკვალიფიცირებული: არავინ
ტრავმირებული: ზაპატა, ბონავენტურა

გამოკითხვა

შეძლებს "მილანი" გატუზოს მეთაურობით ჩემპიონთა ლიგაზე დაბრუნებას?

რეკლამა
Image
შემოგვიერთდით
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image