LIVE | "მილანი" - "ლაციო"

image

შემადგენლობები

"მილანი" (4:3:3): რეინა; კალაბრია, მუსაკიო, რომანიოლი, როდრიგესი; კესიე, ბაკაიოკო, ჩალჰანოღლუ; სუსო, პიონტეკი, ბორინი.

სათადარიგოთა სკამი: ა. დონარუმა, პლიცარი, ბილია, მაური, კასტილეხო, ზაპატა, ბერტოლაჩი, მონტოლივო, ლაქსალტი, კალაბრია, სტრინიჩი, კუტრონე, კალდარა.

"ლაციო" (3:5:2): სტრაკოშა; ბასტოსი, აჩერბი, ლუის ფელიპე; ლულიჩი, ალბერტო, ლუკას ლეივა, სავიჩი, რომულო; კორეა, იმობილე.

სათადარიგოთა სკამი: პროტო, გერერი, კაისედო, კატალდი, დურმისი, უოლასი, პატრიკი, ხორდაო, ნეტუ, პაროლო, სოარეშ სილვა.


მატჩის პირდაპირი ტრანსლაციის ბმული: ბმული #1 скачать dle 10.5фильмы бесплатно
Image

კომენტარები 65

Nero 14 აპრილი 2019 02:17
ციტატა: alessandronesta13
ეს კესიე ბაკაიკოს საქციელი ვერ იყო მთლად კარგი რო გამოფინეს აჩერბის მაისური კაროჩე ლიგაზე გავიდეთ და იმედიმაქ ესნახირი წავა აქედან თორე აღარ შემილია ამათი ყურება კალაბრია და როდრიგესი მეზიზღება ყველაზე მეტად ეგეთი უკლასო არაფრის მომცემი მცველები ამ ლაქსალტს რას ერჩიან ვერ გავიგე ისევ მაგის პადაჩიდან გაიჩითა ის პენალი შესცა ამ როდრიგესს მაინც დაჟე იმ პენალზე გადავრჩით თორე კიდე პენალს იკიდებდა ეს ყლე ეს კაროჩე წელს მეოთხე ადგილი და თასი თუავიღეთ მაქსიმუმია ალბათ გატუზოსი მთავარია რომანიოლის არ ჭირდეს სერიოზული დაპაკეტაც მალე დაბრუნდეს

აჩერბის არ უნდა ეტლიკინა ბევრი და არავინ არაფერს არ გამოფენდა.. ერთი ჩვეულებრივი ბოღმა ტიპია რომელსაც ლაციო მილანზე ძლიერად "მიაჩნდა"
ეს კესიე ბაკაიკოს საქციელი ვერ იყო მთლად კარგი რო გამოფინეს აჩერბის მაისური კაროჩე ლიგაზე გავიდეთ და იმედიმაქ ესნახირი წავა აქედან თორე აღარ შემილია ამათი ყურება კალაბრია და როდრიგესი მეზიზღება ყველაზე მეტად ეგეთი უკლასო არაფრის მომცემი მცველები ამ ლაქსალტს რას ერჩიან ვერ გავიგე ისევ მაგის პადაჩიდან გაიჩითა ის პენალი შესცა ამ როდრიგესს მაინც დაჟე იმ პენალზე გადავრჩით თორე კიდე პენალს იკიდებდა ეს ყლე ეს კაროჩე წელს მეოთხე ადგილი და თასი თუავიღეთ მაქსიმუმია ალბათ გატუზოსი მთავარია რომანიოლის არ ჭირდეს სერიოზული დაპაკეტაც მალე დაბრუნდეს
diakon
diakon 14 აპრილი 2019 01:47
რა აზრი აქვს აქ რომ წერთ შემადგენლობებს და ვის ნახვლდ ვინ უნდა დაეყენებინა გატუზო შემოვა წაიკითხავს და აზრს შეიცლიდ თუ რას პროფესორობთ ზოგიერთი რაა რომელმა იცით გატუზოზე უკეთ რამდგომქრეობაა გუნდში ან ბორინიო რო შეეეიეთ ტიპი ყველაზე მეტს დარბის და ძალიან ბევრ შავ სამუშაოს ასრულებს . იმ კასტილიან კასტილრხოს ფაფხურს ეს ჯობია მცბელებს მაინც ღლის ან აპრესინგებს , მოკლედზოგიერთმა დაიოკეთ და დადეთ ბევრი სიახლე და დატკბით ნებისმიერი წარმატებით გავალთ ლიგახე და მოვლენ კაი იგროკებიც მუ თელავთ იციან თავიანთი დაქმე მილანია ჩიცურა ხოარა ხოდა გილოცავთ გამარჯვებს და ფორცა მილ❤️❤️❤️
Leoni 14 აპრილი 2019 01:40
დღეს გატუზო შეუდარებელი იყო, გუნდს იმენა არბენინა ბოლომდე ))). მომავალ წელს პოჩეტინიო იქნება საუკეთესო ვარიანტი მაგრამ არ გამოვა ალბათ ეგ ამბავი ...
Sisvik
Sisvik 14 აპრილი 2019 01:40
გუნდი ტრაკშია მარა პროგრესს ვხედავ გასულ წლებთან შედარებით . ელემენტარული ბურთის გირაობა მაინც ისწავლეს და დებულებით აღარ ღორობენ და უბრახუნებენ კარს ზევით
American 14 აპრილი 2019 01:29
ციტატა: superkaka22
ციტატა: American
ციტატა: გივია
ე ბიჭო ნუ შეეცით ამ იუვეს ჩემი დედა მოვტყან ყველაზე ძლიერია დღეს იტალიაში და მსაჯების გარეშეც ხმარობს სერია ა-ს. რა შუაშია იუვე როცა სირი გვყავს სუსო, იქით ფლანგზე ვინ გვიყენია ბორინი? ფაქტიურად კრაინი ფეხბურთელები არ გვყავს. პლიუს ამას არ ვარგა როდრიგესი შეტევებში, არც კალაბრია წყვეტს ვარსკვლავებს. ფლანგი ვაბშე არ გვივარგა. ცენტრში გვჭირდება 1 დაღვინებული ტეხნარი ნახევარმცველი. ან რა გვიხარია რას გავდა ეს თამაში ვაბშე ? თქვენი არ ვიცი ძმაო და მე მილანი სულ სხვანაირი მინდა რო ვნახო და გუნდზე ლაპარაკი რომელიც ლამის 30 ქულით გვისწრებს და იმის ძახილი რომ მსაჯების დამსახურებაა ეგ არის პროსტა საკუთარი თავის მოტყუება

Tu zma xar agar tkva Es tore ak chatvale mtrebi gyavs:)
Shen, me, superkaka22. Da kide ramdenime vxedavt ra zgnershia gundi da amboben ro datkbit da nu gelavto.
Vgelav ra, ubralod vambob imas rasac vxedav Es bevrs ar mocons radgan mgonia rom zalian patarebi arian da ar ician zogadad milan ra aris.
AK sastavs milanis gasvla unda ligaze gatuzostan ertad, evropaze rac uyves is monagoni ikneba da eget milani rogor unda gindodes ligaze?
Texavs.

American რო ვერ გავიდეთ ლიგაზე სულ უარესი იქნება, ყველა ლიდერი გაიქცევა გუნდიდან, ეხლა არის შანსი რო ლიგაზე გავძვრეთ და თუ ეს მოხდა გატუზოს მადლობა გადაუხადონ და გაუშვან, ოღონდ იმ შემთხვევაში თუ ტოპ ტრენერს მოიყვანენ და არა დიფრანჩესკოს და მანჩინის ნაირებს, პოჩეტინოზე რაც დაიწერა ეგ თუ მართალია მაგარი იქნება, პახოდუ ლეონარდომაც თქვა რო რო მოვედით ხელმძღვანელობაშI გატუზოს დარჩენა გვინდოდა ეხლა რაღაცეები შეიჩვალა და ვნახოთ რა იქნებაო, რაც შეეხება გატუზოს, იასნა ლიგაზე გააპობენ და ამ გუნდში გვარდიოლაც რო მოიყვანო ლიგაზე ვერც ეგ იზავს ვერაფერს, იმიტო რო 11 კაციდან დაცვის ორივე ფლანგი, ერტი ცენტრალური მცველი და შეტევის ორივე ფლანგი ანუ ჯამში 5 კაცი მკვდარია, სერიოზულ გუნდებთან ვერაფერს იზავენ

Ratkma unda cels gatuzo unda iyos mara ai momaval clidan modi gamokitxva chaatare admin ramdens unda gatuzos darcheba?
Ratkma unda mec magas vambobdi ro seriozuli treneri gvinda.
Me piradad minda Conte. Yvelas tavisi azri akvs. Ravi.
Conte imito ro aris magis moyvanis shanss tore ise didi siamovnebaa klopi da milani naxo odesme!!
superkaka22 14 აპრილი 2019 01:19
ციტატა: American
ციტატა: გივია
ე ბიჭო ნუ შეეცით ამ იუვეს ჩემი დედა მოვტყან ყველაზე ძლიერია დღეს იტალიაში და მსაჯების გარეშეც ხმარობს სერია ა-ს. რა შუაშია იუვე როცა სირი გვყავს სუსო, იქით ფლანგზე ვინ გვიყენია ბორინი? ფაქტიურად კრაინი ფეხბურთელები არ გვყავს. პლიუს ამას არ ვარგა როდრიგესი შეტევებში, არც კალაბრია წყვეტს ვარსკვლავებს. ფლანგი ვაბშე არ გვივარგა. ცენტრში გვჭირდება 1 დაღვინებული ტეხნარი ნახევარმცველი. ან რა გვიხარია რას გავდა ეს თამაში ვაბშე ? თქვენი არ ვიცი ძმაო და მე მილანი სულ სხვანაირი მინდა რო ვნახო და გუნდზე ლაპარაკი რომელიც ლამის 30 ქულით გვისწრებს და იმის ძახილი რომ მსაჯების დამსახურებაა ეგ არის პროსტა საკუთარი თავის მოტყუება

Tu zma xar agar tkva Es tore ak chatvale mtrebi gyavs:)
Shen, me, superkaka22. Da kide ramdenime vxedavt ra zgnershia gundi da amboben ro datkbit da nu gelavto.
Vgelav ra, ubralod vambob imas rasac vxedav Es bevrs ar mocons radgan mgonia rom zalian patarebi arian da ar ician zogadad milan ra aris.
AK sastavs milanis gasvla unda ligaze gatuzostan ertad, evropaze rac uyves is monagoni ikneba da eget milani rogor unda gindodes ligaze?
Texavs.

American რო ვერ გავიდეთ ლიგაზე სულ უარესი იქნება, ყველა ლიდერი გაიქცევა გუნდიდან, ეხლა არის შანსი რო ლიგაზე გავძვრეთ და თუ ეს მოხდა გატუზოს მადლობა გადაუხადონ და გაუშვან, ოღონდ იმ შემთხვევაში თუ ტოპ ტრენერს მოიყვანენ და არა დიფრანჩესკოს და მანჩინის ნაირებს, პოჩეტინოზე რაც დაიწერა ეგ თუ მართალია მაგარი იქნება, პახოდუ ლეონარდომაც თქვა რო რო მოვედით ხელმძღვანელობაშI გატუზოს დარჩენა გვინდოდა ეხლა რაღაცეები შეიჩვალა და ვნახოთ რა იქნებაო, რაც შეეხება გატუზოს, იასნა ლიგაზე გააპობენ და ამ გუნდში გვარდიოლაც რო მოიყვანო ლიგაზე ვერც ეგ იზავს ვერაფერს, იმიტო რო 11 კაციდან დაცვის ორივე ფლანგი, ერტი ცენტრალური მცველი და შეტევის ორივე ფლანგი ანუ ჯამში 5 კაცი მკვდარია, სერიოზულ გუნდებთან ვერაფერს იზავენ
Oto
Oto 14 აპრილი 2019 01:18
ყოველდღე ვაკომენტარებ საიტზე და იცით ჩემი შეხედულება ამ გუნდზე,გატუზოზე,გუნდის თამაშზე მაგრამ ახლა ჩემთვის მთავარია ლიგაზე გავიდეთ,არ აქ მნიშვნელობა როგორ,მთავარია გავძვრეთ ლიგაზე და შემდეგ უკვე შეფობამ ნაბიჯ-ნაბიჯ ისეთი ტრანსფერები აკეთოს რომ ასე ორ წელში სერიასთვის ვიბრძოლოთ და ასე 3-4 წელში ლიგის თასის მებრძოლ გუნდათ ჩამოვყალიბდეთ.ფორცა მილან.წარმატებები.
rossoneri-best 14 აპრილი 2019 01:17
ციტატა: American
ციტატა: გივია
ე ბიჭო ნუ შეეცით ამ იუვეს ჩემი დედა მოვტყან ყველაზე ძლიერია დღეს იტალიაში და მსაჯების გარეშეც ხმარობს სერია ა-ს. რა შუაშია იუვე როცა სირი გვყავს სუსო, იქით ფლანგზე ვინ გვიყენია ბორინი? ფაქტიურად კრაინი ფეხბურთელები არ გვყავს. პლიუს ამას არ ვარგა როდრიგესი შეტევებში, არც კალაბრია წყვეტს ვარსკვლავებს. ფლანგი ვაბშე არ გვივარგა. ცენტრში გვჭირდება 1 დაღვინებული ტეხნარი ნახევარმცველი. ან რა გვიხარია რას გავდა ეს თამაში ვაბშე ? თქვენი არ ვიცი ძმაო და მე მილანი სულ სხვანაირი მინდა რო ვნახო და გუნდზე ლაპარაკი რომელიც ლამის 30 ქულით გვისწრებს და იმის ძახილი რომ მსაჯების დამსახურებაა ეგ არის პროსტა საკუთარი თავის მოტყუება

Tu zma xar agar tkva Es tore ak chatvale mtrebi gyavs:)
Shen, me, superkaka22. Da kide ramdenime vxedavt ra zgnershia gundi da amboben ro datkbit da nu gelavto.
Vgelav ra, ubralod vambob imas rasac vxedav Es bevrs ar mocons radgan mgonia rom zalian patarebi arian da ar ician zogadad milan ra aris.
AK sastavs milanis gasvla unda ligaze gatuzostan ertad, evropaze rac uyves is monagoni ikneba da eget milani rogor unda gindodes ligaze?
Texavs.

სულ ასე ვიქნებით ლიგაზე თუ არ გავედით და რატო არ გინდა გასვლა ვერ ვხვდები. პირველ რიგში ლიგა ფინანსურად აძლიერებს გუნდს და ვიღაცამ იანგ ბოიზიც გადის ლიგაზეო. რა იანგ ბოიზი კაიფობთ? ლივერპული ვერ გადიოდა ლიგაზე და რა? ჩასვრილი ჰქონდა სულ. გავიდა ლიგაზე, მერე გააკეთეს ტრანსფერები და ორ წელიწადში ფინალში გავიდნენ. მილანი არაა პსჟ და სიტი სახელის და გულშემატკივრების მოხვეჭა რომ სჭირდებოდეს. მილანი მილანია და ფინანსებთან ერთად ეს გუნდი უმაღლეს მწვერვალებს დაიპყრობს. ფინანსებისკენ პირველი ნაბიჯი კი ლიგაზე გასვლაა. მართლა უაზრობაა და ანტიფანია ის ვისაც მილანის ლიგაზე გასვლა არ უნდა შეგნებულად თუ შეუგნებლად
MILANELI777 14 აპრილი 2019 01:13
ციტატა: American
Tu zma xar agar tkva Es tore ak chatvale mtrebi gyavs

Bazari araa dzmao shennairi staji ar maqvs magram 13 welia guli shav-witeli maqvs da tamahdi roa yvelafers viviwyeb ....ligaze gasvla imitom gvinda rom gunds sankciebi aghar dauweson da teansferebi vixilot....me ratkmghac darwmunebuli var rom gattuzom icis rom tu gunds ligaze gaiyvane gaushveben...da tvitonac grdznobs dom ligis done jer araa tviton...

Dges gaocebuli viyavi dzalian dzlieri taqtikuricvlileba gaaketa laxaltis shemoyvanit... Da amas aravin eloda....
Izrdeba gattuzo da es ashkaraa...magram isic vaghiarot rom martla araa gatuzos brali rom 20 wlis ghlapi 82 wutze shemosuli 91 wutze kontraze ver garbis ai imena ver garbis
--------------------
022
American 14 აპრილი 2019 01:10
ციტატა: გივია
ე ბიჭო ნუ შეეცით ამ იუვეს ჩემი დედა მოვტყან ყველაზე ძლიერია დღეს იტალიაში და მსაჯების გარეშეც ხმარობს სერია ა-ს. რა შუაშია იუვე როცა სირი გვყავს სუსო, იქით ფლანგზე ვინ გვიყენია ბორინი? ფაქტიურად კრაინი ფეხბურთელები არ გვყავს. პლიუს ამას არ ვარგა როდრიგესი შეტევებში, არც კალაბრია წყვეტს ვარსკვლავებს. ფლანგი ვაბშე არ გვივარგა. ცენტრში გვჭირდება 1 დაღვინებული ტეხნარი ნახევარმცველი. ან რა გვიხარია რას გავდა ეს თამაში ვაბშე ? თქვენი არ ვიცი ძმაო და მე მილანი სულ სხვანაირი მინდა რო ვნახო და გუნდზე ლაპარაკი რომელიც ლამის 30 ქულით გვისწრებს და იმის ძახილი რომ მსაჯების დამსახურებაა ეგ არის პროსტა საკუთარი თავის მოტყუება

Tu zma xar agar tkva Es tore ak chatvale mtrebi gyavs:)
Shen, me, superkaka22. Da kide ramdenime vxedavt ra zgnershia gundi da amboben ro datkbit da nu gelavto.
Vgelav ra, ubralod vambob imas rasac vxedav Es bevrs ar mocons radgan mgonia rom zalian patarebi arian da ar ician zogadad milan ra aris.
AK sastavs milanis gasvla unda ligaze gatuzostan ertad, evropaze rac uyves is monagoni ikneba da eget milani rogor unda gindodes ligaze?
Texavs.
Baraba 14 აპრილი 2019 01:08
გილოცავთ ამ მნიშვნელოვან შეხვედრაში გამარჯვების მოპოვებას. გუნდი კარგად ათამაშებდა ბურთს, უბრალოდ შეტევა უჭირთ. ფლანგები უნდა გავაძლიეროთ და ცენტრში საიმედო პიო პიო გვიდგას. პენალტის საკითხს რაც შეეხება ჩვენს საჯარიმოში, თითქოს მომეჩვენა რო ბურთს შეეხო ჯერ. ეგრეც როარ იყოს მომენტალურად გააპროტესტებდა ლაციო
--------------------
"When you wear the AC Milan shirt, it shows you have succeeded."
MILANELI777 14 აპრილი 2019 01:06
Tamashis dasrulebis mere...luus felupem uknidan susos bozurad lewa da magitom daiwyo es yvelaferi....daaviwydat amat mexsesma rac chautara....an im acerbis ra undoda milanze magrebi varto movigebto...anaxes bakayoko da kessiem maisurs rom es san siroa aq milanze dzlieri ar arsebobs
--------------------
022
sania 14 აპრილი 2019 01:06
რაზე იჩხუბეს მითხარით თუ იცით ძმებო ვერ გავიგე
milani7
milani7 14 აპრილი 2019 01:03
haerivit chirdeboda gunds es sami qula daimsaxurebuladac aighes maladec bichebo bolomde brdzolistvis advili kalendari chvenc ar gvaq magram arc sapernikebs aqvt ioli gaseirneba ase rom yvelaferi chvens xelshia warmatebebi bichebs imedia es mogeba daexmarebat da moixodebian
გივია
გივია 14 აპრილი 2019 00:59
ე ბიჭო ნუ შეეცით ამ იუვეს ჩემი დედა მოვტყან ყველაზე ძლიერია დღეს იტალიაში და მსაჯების გარეშეც ხმარობს სერია ა-ს. რა შუაშია იუვე როცა სირი გვყავს სუსო, იქით ფლანგზე ვინ გვიყენია ბორინი? ფაქტიურად კრაინი ფეხბურთელები არ გვყავს. პლიუს ამას არ ვარგა როდრიგესი შეტევებში, არც კალაბრია წყვეტს ვარსკვლავებს. ფლანგი ვაბშე არ გვივარგა. ცენტრში გვჭირდება 1 დაღვინებული ტეხნარი ნახევარმცველი. ან რა გვიხარია რას გავდა ეს თამაში ვაბშე ? თქვენი არ ვიცი ძმაო და მე მილანი სულ სხვანაირი მინდა რო ვნახო და გუნდზე ლაპარაკი რომელიც ლამის 30 ქულით გვისწრებს და იმის ძახილი რომ მსაჯების დამსახურებაა ეგ არის პროსტა საკუთარი თავის მოტყუება
A.Nesta13 14 აპრილი 2019 00:59
ვაა, რაიყო ეს!))) კაი ხანია ესე არ მინერვიულია!! მაგრამ ღირდა! გილოცავთ სუყველას გამარჯვებას!
Oto
Oto 14 აპრილი 2019 00:59
ახლა ინტერს კი არ უნდა ვუბალეშიკოთ,ან რომას და ატალანტას წაგებას ახლა ყვეაფერი ჩვენზეა დამოკიდებული რა.ყველა თამაში უნდა მოვიგოთ

ადვილი თამაში არც ერთია მაგრამ უნდა მოვიგოთ ყველა
Nero 14 აპრილი 2019 00:51
ახლა ვნახე ფოტო მატჩის მერე ბაკაიოკომ აჩერბის მაისური დაიჭირა და დაათვალიერებინა სან სირო :D :D :D.. გამოიღოს მაგ კუტუმ! ფორცა მილან!

კომენტარის დამატება

კოდის განახლება
* გაიარეთ საიტზე ავტორიზაცია, რაც კომენტარის დატოვების პროცედურას გაგიმარტივებთ
რეკლამა


დანაკლისი
დისკვალიფიცირებული: არავინ
ტრავმირებული: ზაპატა, ბონავენტურა

გამოკითხვა

შეძლებს "მილანი" გატუზოს მეთაურობით ჩემპიონთა ლიგაზე დაბრუნებას?

რეკლამა
Image
შემოგვიერთდით
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image