"მილანი" "სპორტინგის" კაპიტანისათვის ბრძოლაში ფავორიტია

image
პორტუგალიური "A Bola"-ს მიერ გავრცელებული ინფორმაციის თანახმად, ბრუნო ფერნანდეშისათვის ბრძოლაში "მილანი" "მანჩესტერ იუნაიტედთან" დაწინაურდა, თუმცა ინგლისური გრანდი ჯერ მაინც არ ნებდება.

24 წლის ნახევარმცველს მიმდინარე სეზონში 27 შეხვედრა აქვს ჩატარებული, გაიტანა 15 გოლი, ხოლო თანაგუნდელებს 11-ჯერ გაატანინა. ფერნანდეშის გამოსასყიდი თანხა ოფიციალურად 100 მილიონ ევროს შეადგენს, თუმცა პორტუგალიური გრანდი ფინანსურ კრიზის განიცდის, ამიტომ თავიანთ კაპიტანს გაცილებით ნაკლებ ფასში გაასხვისებენ.

რაც შეეხება "მანიკუნიანელებს", ისინი ბრუნოს ანდერ ერერას მთავარ შემცვლელად განიხილავენ. ესპანელი ნახევარმცველი ზაფხულის სატრანსფერო ფანჯარაზე თავისუფალი აგენტის სტატუსით "პსჟ"-ს შეუერთდება.
скачать dle 10.5фильмы бесплатно

კომენტარები 18

giga qatamadze 13 აპრილი 2019 18:26
yvelaze metad is texavs roca ert dros ligaze yvelaze zlieri gundi viyavit axla ligis zonaze vocnebobt amis dedasheveci aseti istoriis mqone gundi ro aset dgeshi vart vinaa iuve an interi an romelime midgemchi ver mivlian milanamde vercerti imedia girseulad davbrundebit im doneze rasac namdvili milani qvia forza milan
JAO_MILAN 13 აპრილი 2019 17:48
ეს ბრუნო ფერნანდეში ანდრე სილვა ორი იქნება, სპორტინგში კი ფრინავს მაგრამ პორტუგალიის გარეთ დიდი არაფერია, იტალიაშიც იყო მაგრამ ვერაფერი ღირებული გააკეთა, ნაკრებშიც ნოლია არ მჯერა რომ მილანში გაამართლებს
Fanta-sheva
Fanta-sheva 13 აპრილი 2019 16:36
Gatusoc izrdeba rogorc mwvrtneli vatyob, tu kai mwvrtnels ver sheutanxmdebian da ligaze gaiyvans gatuso, mashin unda darches, transferebic ikneba mag shemtxvevashi da gamochndeba raa, tu ver gaiyvans kide gaushveben da egaa,ar wavidodi warumateblobis gamo da gatusos wasvlac gaqceva ikneboda, aris xeldzgvaneloba da imat unda gadawyviton gaushvan tu datovon, mesmis shenic, magram vnaxot aba,ikneb aese konkurentebis uunarobit mainc shevidet ligaze da tu vera da gaushvan aucileblad, dzaan rtuli kai mwvrtnelis dakerva aq ro movides, bevri winapirobebia sachiro,dgesaa gadamwyveti matchi da tavebi unda daixocon da jilkit mougon
Roco
Roco 13 აპრილი 2019 15:49
ციტატა: superkaka22
ვკითხულობ კომენტარებს და რა მიკვირს იცი? American-ს ყველა ამტყუნებთ, მე არ ვიცი ადრე რა დაწერა ამ კაცმა,


მე აულაც არ ვამთყუმებ ამ კაცს ვერ გაამტყუნებ იმ ადამიანს ვისაც საყვარელ კლუბზე გული შესტკივა და უნდა და ცდილობს თავისეკურად უკეთეასი იყოს ყველას სხვადასხვანაირი სიყვარულის და ემოციების გამოხატვის უნარი გააჩნია და ვერავის ვერ გაამტყუნებ. წეგან უბრალოდ ვეცადე ამეხსნა ჩემებურად თუ რა ხდება ჩვენი საყვარელი გუნდის ირგვლივ ანუ ის რომ მთლად ასე ცუდად არაა საქმე და რომ ყველაფერი ჯერჯწრობით გეგმოს მიხედვით მიდია და რომ ასე უცბად შედეგი ვერ იქნება და რომ უნდა მოითმინისო და გაუძლოთ. American მე სრულიად მესმის შენი თუმცა პოზიტივებიც ბევრია!
American 13 აპრილი 2019 13:28
ციტატა: superkaka22
ვკითხულობ კომენტარებს და რა მიკვირს იცი? American-ს ყველა ამტყუნებთ, მე არ ვიცი ადრე რა დაწერა ამ კაცმა, მაგრამ გატუზუსტან და გუნდის მდგომარეობასთან დაკავშირებით ყველაფერში მართალია. აქ ბევრი წერს რო მილანი ლიგაზე თუ გავიდა გატუზო უნდა დარჩეს, რატო უნდა დარჩეს? ჯერ ერთი ლეონარდო გამოვიდა და თქვა რო გატუზოს დატოვებასთან დაკავშირებით რაღაც რაღაცეები შეიცვალაო, ამ საიტზე არ იყო ეგ სტატია? გარდა ამის კაი ვთქვათ და გაიყვანა ლიგაზე ეგ არის მთავარი? რას იზავს ლიგაზე როდესაც ნებისმიერ ნორმალურ ტრენერთან ყველა ტაქტიკური დუელი წააგო და გუნდი რო 4ე ადგილზეა ეს მარტო მილანის კი არა კონკურენტების დამსახურებაცაა შეხედეთ რომამ და ლაციომ ვისთან კარგეს ქულები და იგივე მილანმაც რა გუნდებთან დაკარგა ქულები, ასე მგონია თამაშის ხარსისხს კი აქრა ცხრილს უყურებთ რომელ ადგილზე ვართ. ეხლა ვიღცა მეტყვის რა ქნას ამ გატუზომ ფეხბურთელები არ ყავსო, კი ბატონო არ ყავს, მაგრამ არც ატალანტას და ლაციოს ყავს ჩვენზე მაგარი ფეხბურთელები მიუხედავად იმისა რო კუდზე გვაზიან, წავიკითხე კიდე რო თურმე გატუზო უნდა დარჩეს იმიტო რო მწვრთნელის ხშირი ცვლა ცუდია და მომავალ წელს ფეხბურთელებს მიუყვანენ და მერე ვნახავთ რასაც იზავენ, ჯერ ერთი ტოპს ვერცერთს ვერ მოიყვანენ იმიტო რო არცერთი ტოპი არ მოვა გატუზოზსთან, მერე მეორე კი ბატონო ცუდია მწვრთნელის ცვლა, მაგრამ ეს კაცი აგერ ორი წელი ხდება რაც ტრენერია გაიზარდა როგორც მწვრთნელი? თუ ამის ხელში რომელიმე ფეხბურთელი გაიზარდა, კაი ვინც წელს მოვიდა იმას დრო არ ქომდა გასაზრდელად, მაგრამ შარშან გუნდში ვინც დახვდა რომელიმე როგორც ფეხბურთელი გაიზარდა? როდრიგესი სუსო ჩალხანა კალაბრია რავიცი რამდენი ჩამოვთვალო არცერთი არ გაზრდილა ხო? და რის მიხედვით იძახით რო უნდა დარჩეს

Adrec zustad is davcere rasac exla vcer. Me arasodes vicvli azrs.
Gatuzo, romelic aris 0,arasodes ar unda aego milani tu martla uyvars, kargi movida xo? Igives, mec zustad magas vamateb. 8 celi Masxarad gvigdebs msoplio. Da 2 celia es siri da kide unda iyos turme 1 celi radgan milani gayavs ligaze.
Gekitxebit zma, logika sadaa?
Vin top mova gatuzostan??
An ro mova ra? Azri?
Evropaze jgupidan gasuli iyo, 1 tamashi unda moego da adga da samidan 2 caago da ertia pre itamasha tanac ise ro burti daaxies tavze, rao ar gvindoda evropa?
Ligaze ro gava ra? Gindat ro milanis dedis tyvnas uyurot ligaze?
Tu gatuzo darcha ar gecodebat milanis Masxarad agdeba? Nebismieri gundi dedas movutynavs gatuzos milans!!
28 celi milani miyvars da avitano anu am siris gijivit griali da sirbili? Kide erti celi ra ivanishvilia?
Ra mentalobaa Es da ra diletantoba? Milania tu zagrebis Dinamo lijbi ligaze gavides??
viktor 13 აპრილი 2019 12:31
ციტატა: გასპარე ასპანუ პიშოტა
არ მიწყინოთ, მაგრამ ადმინისტრაცია პასიურობს რიგ შემთხვევებში, მესმის დაკავებულები ხართ, მაგრამ ბევრ სიახლეს კომენტარებიდან არ უნდა ვიგებდეთ. დღეს მნიშვნელოვანი თამაშია და ახალი არაფერია დავიჯერო? თუნდაც იუვეს საიტზე სიახლეები იდება ბლომად და კომენტარება აქ იქ არის თან სულ ერთი და იგივე ხალხის. ამ საიტზე კიდე ცვენაა ხოლმე. თავის დროზე ACM.GE-დან გადმოვედი აქ და დავმკვიდრდი, მაგრამ კომენტარების წერით არასდროს გამოვირჩეოდი, მაგრამ ამ ბოლო დროს ვცდილობ მიუხედავად ჩემი გადატვირთული გრაფიკისა. თუ თქვენ არ გცალიათ, იქნებ გამოინახოს ისეთი ადამიანი ვინც ხშირად დადებს სტატიას, ვინც ნაკლებად დაკავებულია და მსურველები იქნებიან ვფიქრობ...

გეთანხმები ბრატ ძან პასიურები გავხდით...
არ მიწყინოთ, მაგრამ ადმინისტრაცია პასიურობს რიგ შემთხვევებში, მესმის დაკავებულები ხართ, მაგრამ ბევრ სიახლეს კომენტარებიდან არ უნდა ვიგებდეთ. დღეს მნიშვნელოვანი თამაშია და ახალი არაფერია დავიჯერო? თუნდაც იუვეს საიტზე სიახლეები იდება ბლომად და კომენტარება აქ იქ არის თან სულ ერთი და იგივე ხალხის. ამ საიტზე კიდე ცვენაა ხოლმე. თავის დროზე ACM.GE-დან გადმოვედი აქ და დავმკვიდრდი, მაგრამ კომენტარების წერით არასდროს გამოვირჩეოდი, მაგრამ ამ ბოლო დროს ვცდილობ მიუხედავად ჩემი გადატვირთული გრაფიკისა. თუ თქვენ არ გცალიათ, იქნებ გამოინახოს ისეთი ადამიანი ვინც ხშირად დადებს სტატიას, ვინც ნაკლებად დაკავებულია და მსურველები იქნებიან ვფიქრობ...
giorgi
giorgi 13 აპრილი 2019 12:02
siaxlebi weret ra davijero araferia
superkaka22 13 აპრილი 2019 11:55
ვკითხულობ კომენტარებს და რა მიკვირს იცი? American-ს ყველა ამტყუნებთ, მე არ ვიცი ადრე რა დაწერა ამ კაცმა, მაგრამ გატუზუსტან და გუნდის მდგომარეობასთან დაკავშირებით ყველაფერში მართალია. აქ ბევრი წერს რო მილანი ლიგაზე თუ გავიდა გატუზო უნდა დარჩეს, რატო უნდა დარჩეს? ჯერ ერთი ლეონარდო გამოვიდა და თქვა რო გატუზოს დატოვებასთან დაკავშირებით რაღაც რაღაცეები შეიცვალაო, ამ საიტზე არ იყო ეგ სტატია? გარდა ამის კაი ვთქვათ და გაიყვანა ლიგაზე ეგ არის მთავარი? რას იზავს ლიგაზე როდესაც ნებისმიერ ნორმალურ ტრენერთან ყველა ტაქტიკური დუელი წააგო და გუნდი რო 4ე ადგილზეა ეს მარტო მილანის კი არა კონკურენტების დამსახურებაცაა შეხედეთ რომამ და ლაციომ ვისთან კარგეს ქულები და იგივე მილანმაც რა გუნდებთან დაკარგა ქულები, ასე მგონია თამაშის ხარსისხს კი აქრა ცხრილს უყურებთ რომელ ადგილზე ვართ. ეხლა ვიღცა მეტყვის რა ქნას ამ გატუზომ ფეხბურთელები არ ყავსო, კი ბატონო არ ყავს, მაგრამ არც ატალანტას და ლაციოს ყავს ჩვენზე მაგარი ფეხბურთელები მიუხედავად იმისა რო კუდზე გვაზიან, წავიკითხე კიდე რო თურმე გატუზო უნდა დარჩეს იმიტო რო მწვრთნელის ხშირი ცვლა ცუდია და მომავალ წელს ფეხბურთელებს მიუყვანენ და მერე ვნახავთ რასაც იზავენ, ჯერ ერთი ტოპს ვერცერთს ვერ მოიყვანენ იმიტო რო არცერთი ტოპი არ მოვა გატუზოზსთან, მერე მეორე კი ბატონო ცუდია მწვრთნელის ცვლა, მაგრამ ეს კაცი აგერ ორი წელი ხდება რაც ტრენერია გაიზარდა როგორც მწვრთნელი? თუ ამის ხელში რომელიმე ფეხბურთელი გაიზარდა, კაი ვინც წელს მოვიდა იმას დრო არ ქომდა გასაზრდელად, მაგრამ შარშან გუნდში ვინც დახვდა რომელიმე როგორც ფეხბურთელი გაიზარდა? როდრიგესი სუსო ჩალხანა კალაბრია რავიცი რამდენი ჩამოვთვალო არცერთი არ გაზრდილა ხო? და რის მიხედვით იძახით რო უნდა დარჩეს
Roco
Roco 13 აპრილი 2019 09:55
[quote=American][quote=Roco][quote=American][quote=Fanta-sheva]American, mec minda uketesi? Anu sadaa siyvaruli zmao gekitxebi??[/quote]
სრულიად მესმის შენი ძმა American და ვხვდები შენს განცდებს და ემოციებს უკეთეალსი გვინდა და გინდა და ეს ნორნალურიცაა, ისიც ვიცით ყველამ რომ გატუზოზე უკეთესები ძალიან ბევრია ისევე როგორც იმ ფეხბურთელებზე რომლებიც დღეს თამაშობს მილანში და ამაში მეც გეთანხმები და ალბად ყველაც თუმცა აქ მეორე საკითხია ის რომ ყველაფერს თავისი დრო და განვითარების ეტაპი აქვს ესე ერთბაშად არაფერი იქნება და ეს ყველაფერი ერთი დიდი გეგმაა რომელსაც მკაცრად მიყვებიან და სწორიცაა გატუზო გეგმაა რომელსაც მიზნად ააქვს ამ ახალგაზრდა ბიჭების შეთამაშება და მენტალიტეტის ამაღლება განვითარებაა და რაც ყველაზე მთავარია პირველ რიგში და მთავარი ამოცანაა ლიგაზე დაბრუნება სანამ ამ ყველაფრს მეტ ნაკლებათ თავს ართმევს გატუზო და შანსი არის ამ გეგმის განხორციელების გატუზო აქ იქნება და მე პირადად ამის მომხრეც ვარ. გატუზოც და ფეხბურთელებიც აშკარაა რომ ვითარდებიან და ლიგაზეც “თუ“ გავალთ გატუზოც დარჩება მინიმუმ იქითა წელსაც გუნდს ამით შეემატება ფინანსური მოგება გამოცდილება და ახალი ორი სამი ახალგაზრდა, მაგრამ უკვე შემდგარი ფეხბურთელი. გატუზომ თუ მიახწია ლიგაზე მინიმუმ 16 ფინალამდე და მომავალ წელსაც თუ გაიყვანა გუნდი ლიგაზე კიდევ დარჩება გუნდში და ასეც უნდა იყოს თუ არა და გატუზოც დაიხურავს ქუდს და მოიყვანენ უკეთესს მწვრთნელს შედარებით შეთამაშებულ და გამოცდილ გუნდში ესე წავალთ წინ და არა ისე როგორც ბოლოს ბერლუ და გალიანი აკეთებდნენ ყოველ სამ თვეში ახალი მწვრთნელი, ასე ნელნელა ნაბიჯ ნაბიჯ ეავალთ წინ და განვითთარდებით. ეხლა რო მოიყვანონ გუარდიოლა და მოაყარონ ვარსკვლავები მაგის არც თანხა გვაქვს და არც უფლება და პლიუს ამას არც შედეგს მოგვიტანს უკეთესს იმიტომ რომ ეს მილანია და არა პსჯ და სიტი, რქორი გეგმა აქვს ლეოს და პაოლოს და ვაცადოთ რათქმაუნდა ჩვენი ემოციებიც გამოვხატოთ მაგარმ ადეკვატური. ია ტაკ დუმაიუ![/quote]
Da tu ver gavalt?[/quote]
შეეცდებიან სხვა მწვრთნელით განახორციელონ გეგმა ეს ხო ლოგიკურია?!
American 13 აპრილი 2019 07:13
[quote=Roco][quote=American][quote=Fanta-sheva]American, mec minda uketesi? Anu sadaa siyvaruli zmao gekitxebi??[/quote]
სრულიად მესმის შენი ძმა American და ვხვდები შენს განცდებს და ემოციებს უკეთეალსი გვინდა და გინდა და ეს ნორნალურიცაა, ისიც ვიცით ყველამ რომ გატუზოზე უკეთესები ძალიან ბევრია ისევე როგორც იმ ფეხბურთელებზე რომლებიც დღეს თამაშობს მილანში და ამაში მეც გეთანხმები და ალბად ყველაც თუმცა აქ მეორე საკითხია ის რომ ყველაფერს თავისი დრო და განვითარების ეტაპი აქვს ესე ერთბაშად არაფერი იქნება და ეს ყველაფერი ერთი დიდი გეგმაა რომელსაც მკაცრად მიყვებიან და სწორიცაა გატუზო გეგმაა რომელსაც მიზნად ააქვს ამ ახალგაზრდა ბიჭების შეთამაშება და მენტალიტეტის ამაღლება განვითარებაა და რაც ყველაზე მთავარია პირველ რიგში და მთავარი ამოცანაა ლიგაზე დაბრუნება სანამ ამ ყველაფრს მეტ ნაკლებათ თავს ართმევს გატუზო და შანსი არის ამ გეგმის განხორციელების გატუზო აქ იქნება და მე პირადად ამის მომხრეც ვარ. გატუზოც და ფეხბურთელებიც აშკარაა რომ ვითარდებიან და ლიგაზეც “თუ“ გავალთ გატუზოც დარჩება მინიმუმ იქითა წელსაც გუნდს ამით შეემატება ფინანსური მოგება გამოცდილება და ახალი ორი სამი ახალგაზრდა, მაგრამ უკვე შემდგარი ფეხბურთელი. გატუზომ თუ მიახწია ლიგაზე მინიმუმ 16 ფინალამდე და მომავალ წელსაც თუ გაიყვანა გუნდი ლიგაზე კიდევ დარჩება გუნდში და ასეც უნდა იყოს თუ არა და გატუზოც დაიხურავს ქუდს და მოიყვანენ უკეთესს მწვრთნელს შედარებით შეთამაშებულ და გამოცდილ გუნდში ესე წავალთ წინ და არა ისე როგორც ბოლოს ბერლუ და გალიანი აკეთებდნენ ყოველ სამ თვეში ახალი მწვრთნელი, ასე ნელნელა ნაბიჯ ნაბიჯ ეავალთ წინ და განვითთარდებით. ეხლა რო მოიყვანონ გუარდიოლა და მოაყარონ ვარსკვლავები მაგის არც თანხა გვაქვს და არც უფლება და პლიუს ამას არც შედეგს მოგვიტანს უკეთესს იმიტომ რომ ეს მილანია და არა პსჯ და სიტი, რქორი გეგმა აქვს ლეოს და პაოლოს და ვაცადოთ რათქმაუნდა ჩვენი ემოციებიც გამოვხატოთ მაგარმ ადეკვატური. ია ტაკ დუმაიუ![/quote]
Da tu ver gavalt?
Roco
Roco 13 აპრილი 2019 05:17
[quote=American][quote=Fanta-sheva]American, mec minda uketesi? Anu sadaa siyvaruli zmao gekitxebi??[/quote]
სრულიად მესმის შენი ძმა American და ვხვდები შენს განცდებს და ემოციებს უკეთეალსი გვინდა და გინდა და ეს ნორნალურიცაა, ისიც ვიცით ყველამ რომ გატუზოზე უკეთესები ძალიან ბევრია ისევე როგორც იმ ფეხბურთელებზე რომლებიც დღეს თამაშობს მილანში და ამაში მეც გეთანხმები და ალბად ყველაც თუმცა აქ მეორე საკითხია ის რომ ყველაფერს თავისი დრო და განვითარების ეტაპი აქვს ესე ერთბაშად არაფერი იქნება და ეს ყველაფერი ერთი დიდი გეგმაა რომელსაც მკაცრად მიყვებიან და სწორიცაა გატუზო გეგმაა რომელსაც მიზნად ააქვს ამ ახალგაზრდა ბიჭების შეთამაშება და მენტალიტეტის ამაღლება განვითარებაა და რაც ყველაზე მთავარია პირველ რიგში და მთავარი ამოცანაა ლიგაზე დაბრუნება სანამ ამ ყველაფრს მეტ ნაკლებათ თავს ართმევს გატუზო და შანსი არის ამ გეგმის განხორციელების გატუზო აქ იქნება და მე პირადად ამის მომხრეც ვარ. გატუზოც და ფეხბურთელებიც აშკარაა რომ ვითარდებიან და ლიგაზეც “თუ“ გავალთ გატუზოც დარჩება მინიმუმ იქითა წელსაც გუნდს ამით შეემატება ფინანსური მოგება გამოცდილება და ახალი ორი სამი ახალგაზრდა, მაგრამ უკვე შემდგარი ფეხბურთელი. გატუზომ თუ მიახწია ლიგაზე მინიმუმ 16 ფინალამდე და მომავალ წელსაც თუ გაიყვანა გუნდი ლიგაზე კიდევ დარჩება გუნდში და ასეც უნდა იყოს თუ არა და გატუზოც დაიხურავს ქუდს და მოიყვანენ უკეთესს მწვრთნელს შედარებით შეთამაშებულ და გამოცდილ გუნდში ესე წავალთ წინ და არა ისე როგორც ბოლოს ბერლუ და გალიანი აკეთებდნენ ყოველ სამ თვეში ახალი მწვრთნელი, ასე ნელნელა ნაბიჯ ნაბიჯ ეავალთ წინ და განვითთარდებით. ეხლა რო მოიყვანონ გუარდიოლა და მოაყარონ ვარსკვლავები მაგის არც თანხა გვაქვს და არც უფლება და პლიუს ამას არც შედეგს მოგვიტანს უკეთესს იმიტომ რომ ეს მილანია და არა პსჯ და სიტი, რქორი გეგმა აქვს ლეოს და პაოლოს და ვაცადოთ რათქმაუნდა ჩვენი ემოციებიც გამოვხატოთ მაგარმ ადეკვატური. ია ტაკ დუმაიუ!
American 13 აპრილი 2019 04:43
ციტატა: Fanta-sheva
American, mec minda uketesi treneri,magram gatusos ro exla aravin gaushvebs ki vicit isedac, berluskonis sheedzlo varskvlavebis yidva da amat am etapze ar sheudzliat rac ar unda moitxovos mwvrtnelma, magis gamo kide gundis mitoveba gaqcevad mimachnia,20 welze metia milans vbaleshikob da asakitac ar viknebi shenze gacilebit umcrosi, mec vagineb xolme da yvelac,magram shen dzaan acharbeb)), tore sheni nebaa ras dawer da rogor, eseti uimedobac ar sheidzleba, lacios tu movugebt shevalt otxeulshi mjera, tu waages vera, gatuzos yvelam mougoo ro ambob, gasperinisac mougo gasvla da arc roma laciostan waago gasvlebze, arc handikapebit agebs da iseti utvinoc araa rogorc shen gamogyavs,fexburtelebic ar gvivarga, mokled mec vemxrobi uketesi treneris moyvanas, magram eg imas ar nishnavs ro avshendebit

Lazios tu version movuget patiosnat gekitxebi zmao, gekitxebi visi brali ikneba?
28 celia milanis fani var zma. Ukve 29.1990 clidan am perebis kvesh mzinavs. 7 celia amerikashi var da pinjanic ki milanis logosi makvs da dana-changali zma.
Me vambob ro 7 celia aset sacodaobashi vart da erti kaladze darcha trenerad ro mivides, magasac magrad uyvars milani zmao, egre araa. Siyvaruli ras kvia roca mteli msoplios komentstorebi milans Masxarad igdeben?
Me ak inglisuri televiziebit vuyureb milanis tamashebs, mteli britaneti dagcinis, mteli Germania dagcinis, mteli espaneti dagcinis ESPN zec da gmcze.
Amas vismen zmao da vambob, ar sheizleba aseti diletantebi (pipo. Zee. Gatuzo, broki) ar sheizleba ara.
Ar sheizleba grand ando aset gaunatlebels.
Rogorc ki Olympiacosma gadaapara burti tavze da jgupshi chatova, milanis treneri ro iyo piradad shen da Es gekna, evropaze gasuli iyo jgupidan, gekitxebi shen, treneri ro yopiliyavi 20 celi tu milans ase gagijebit apaseb, ar caxvidodi? Ar igrznobdi tavs sheuracyopilad?
Rac magan laziostan gaaketa mteri ar izavda zmao, eg sheizleba? Anu sadaa siyvaruli zmao gekitxebi??
yuuuuuu
yuuuuuu 13 აპრილი 2019 02:36
ჯოაო ფელიქსი მოიყვანონ საოცარი ბიჭია .
Fanta-sheva
Fanta-sheva 13 აპრილი 2019 00:55
American, mec minda uketesi treneri,magram gatusos ro exla aravin gaushvebs ki vicit isedac, berluskonis sheedzlo varskvlavebis yidva da amat am etapze ar sheudzliat rac ar unda moitxovos mwvrtnelma, magis gamo kide gundis mitoveba gaqcevad mimachnia,20 welze metia milans vbaleshikob da asakitac ar viknebi shenze gacilebit umcrosi, mec vagineb xolme da yvelac,magram shen dzaan acharbeb)), tore sheni nebaa ras dawer da rogor, eseti uimedobac ar sheidzleba, lacios tu movugebt shevalt otxeulshi mjera, tu waages vera, gatuzos yvelam mougoo ro ambob, gasperinisac mougo gasvla da arc roma laciostan waago gasvlebze, arc handikapebit agebs da iseti utvinoc araa rogorc shen gamogyavs,fexburtelebic ar gvivarga, mokled mec vemxrobi uketesi treneris moyvanas, magram eg imas ar nishnavs ro avshendebit
Roco
Roco 13 აპრილი 2019 00:27
ეს სამპდორიადანვე მომწონდა სხვათაშორის და მაშინვე უნდა ეყიდათ ეხლა 25 30 ღუვიყიდიან ძალიან მაგარია
Arigo 12 აპრილი 2019 23:46
ცოტა გვერდით უბანში გაიხედეთ შვილო, რაკი ლისაბონში ჩასულხართ! მოცილდით მაგ ალვალადეს სტადიონს და ესტადიო და ლუშისაკენ წადით! სუსო-კასტილიეხოს კალიბრისა ისედაც გყავთ და რაღა ეგეთებს დაეძებთ?! მგონი რუი კოშტას გაუმჯობესებული ვარიანტი გვიჩანს და ვერ ხედავს ხელმძღვანელობა! ან გუშინდელი თამაშის ვიდეოჩანაწერი მაინც ნახონ იუთუბზე, სანამ რამეს მოიფიქრებენ!
Fenomeno10 12 აპრილი 2019 23:28
კარგი იქნება თუ 30-35 მილიონად ვიყიდით

კომენტარის დამატება

კოდის განახლება
* გაიარეთ საიტზე ავტორიზაცია, რაც კომენტარის დატოვების პროცედურას გაგიმარტივებთ
გამოკითხვა

5 ბალიანი სისტემით, როგორ შეაფასებდით "მილანის" სატრანსფერო პოლიტიკას?


დანაკლისი
დისკვალიფიცირებული: მუსაკიო
ტრავმირებული: კალდარა

რეკლამა
Image
შემოგვიერთდით
მულტიმედია
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image