კოსტაკურტა: "მილანი" დერბიში დამარცხების შემდეგ შეიცვალა"

image

"Gran Gala of Sport"-ის ივენთზე "მილანის" ლეგენდარულმა ფეხბურთელმა ალესანდრო კოსტაკურტამ ყოფილ კლუბზე ისაუბრა და განაცხადა, რომ დერბიში დამარცხების შემდეგ "როსონერი" შეიცვალა.

"დერბიში დამარცხებამ "მილანის" ფეხბურთელებზე ცუდად იმოქმედა და ერთგვარი ფსიქოლოგიური დარტყმა მიიღეს. თითქოს ის თავდაჯერებულობა აღარ აქვთ, რაც ადრე ჰქონდათ. არც "ლაციოს" აქვს კარგი პერიოდი, თუმცა ვფიქრობ, რომ რომაელებს მომავალ დაპირისპირებაში უპირატესობა ექნებათ." - განაცხადა კოსტაკურტამ.
скачать dle 10.5фильмы бесплатно
Image

კომენტარები 27

interino
interino 13 აპრილი 2019 02:01
american - ყველაზე სწორი ანალიზს აკეთებს ეს კაცი რაც წავიკითხე, როგორც სპალეტისგან არაფერი გამოვოვა, იგივე პონტია გატუზო რა. რასაც ვუყურებ არც ტოპ ტრანსფერის დადებას არ აპირებს მილანი და ეს ცუდია. ლაციოსთან წაატებები მაგრამ რეალურად ურთულესი თამაში გელით, სწორედ ითქვა 10 მაგი მოტივაციით ითამაშებს ლაციო. ნომერ 1 კონკურენტი კი რომაა, მხოლოდ ინტერთან აქ ყველაზე რთული თამაში, იუვე რომ დაუწვება რატომღაც მჯერა.
Leoni 12 აპრილი 2019 22:07
ხვალ თუ ვერ მოვიგებთ ლიგაზე ვერ გავალთ სავარაუდოდ ... რაც შეეხება გუნდის სიყვარულს, ყველას სხვანაირად ესმის და არცაა გასაკვირი... მაგრამ ის კი ფაქტია როცა გვაბრაზებს ჩვენი და ან ძმა და ა.შ. ჩვენ ხომ არ ვაგინებთ მათ? მილანს არ ვადარებ დაძმას და გამგები გაიგებს იმედია რას ვგულისხმობ. მილანი ჩემი ცხოვრების ნაწილია და უკვე მინიმუმ 20 წელია...ასე რომ რაღაც მომენტში გატუზოს ერთგულებაც მესმის და დასაფასებელუა, თუმცაღა რათქმაუნდა უფრო ძლიერი ტრენერი მოსაყვანია უდაოდ....
gogi1984 12 აპრილი 2019 22:01
ციტატა: American
ციტატა: gogi1984
Amerikan ჯიგარო, მეგობარო, სულ რო მაგას წერ მაგიტო გეუბნება ხალხი თორე შენი ჯინი კი არ გვჭირს კაცო. მე არ მახსოვს მილანს მოეგო და მოგელოცოს თუმცა ეს შენი ნებაა. მეგობრულად გეტყვი მეც ნეგატიური კაცი მგონიხარ და იმედია ვცდები. ყოველთვის ერთი და იგივეს რო წერ გატუზოს გაუშვებენ თუ რა? გამოვიდა ლეონარდოც და მალდინიც გატუზოს გაშვებას არ ვაპირებთო ფეხბურთელებს მოვუყვანთო და ამის მერე ტყუილა არ იშლი ნერვებს? ასე რომ მეგობარო ჯობია მოვიგებთ მოგვილოცო და წავაგებთ იგინო ჩვენსავით დდ

Ai ra cudad chans yvelaperi chemi.
Gamodis ro ar unda vtkvat aranairi problemebi.ki batono. Amis gamo me mkvia negatiuri milanista?
Kargi batono. Mesmis sheni da yvelasi mara sul yvelas nu ityvi radgan ro chamovtvalo shors cavalt ramdeni adamiani pikrobs ak chemnairad.

არა ძმაო შენ აშკარად სულ გატუზოზე წერ აი პასტაიანად. უბრალოდ რა აზრი აქ გატუზოს არ უშვებენ და აზრი? ყველამ გავიგეთ კიდე რო არ გევასება. საწყენად არ გეუბნები ძმაო და შენც ნუ მიიღებ საწყენად
Oto საიტზეა
Oto 12 აპრილი 2019 22:00
უეჭველი უნდა მოვიგოთ ხვალ თორე დავკარგავთ მეოთხე ადგილს.რომას და ატალანტას მარტივი თამაშები აქვთ.გამარჯვების დროა
American 12 აპრილი 2019 21:56
ციტატა: gogi1984
Amerikan ჯიგარო, მეგობარო, სულ რო მაგას წერ მაგიტო გეუბნება ხალხი თორე შენი ჯინი კი არ გვჭირს კაცო. მე არ მახსოვს მილანს მოეგო და მოგელოცოს თუმცა ეს შენი ნებაა. მეგობრულად გეტყვი მეც ნეგატიური კაცი მგონიხარ და იმედია ვცდები. ყოველთვის ერთი და იგივეს რო წერ გატუზოს გაუშვებენ თუ რა? გამოვიდა ლეონარდოც და მალდინიც გატუზოს გაშვებას არ ვაპირებთო ფეხბურთელებს მოვუყვანთო და ამის მერე ტყუილა არ იშლი ნერვებს? ასე რომ მეგობარო ჯობია მოვიგებთ მოგვილოცო და წავაგებთ იგინო ჩვენსავით დდ

Ai ra cudad chans yvelaperi chemi.
Gamodis ro ar unda vtkvat aranairi problemebi.ki batono. Amis gamo me mkvia negatiuri milanista?
Kargi batono. Mesmis sheni da yvelasi mara sul yvelas nu ityvi radgan ro chamovtvalo shors cavalt ramdeni adamiani pikrobs ak chemnairad.
Arigo 12 აპრილი 2019 19:44
ჟოაო ფელიში კარგა ხანია მინდა, მაგრამ არ იქნება იოლი მაგის მოყვანა, 100 მაინც უნდა მინიმუმ, თუმცა თუ დახარჯვას გადაწყვეტს კლუბი, უეფა დავლურს დაუვლის!რაც მეტი ძვირიანი ტრანსფერი, მით უფრო მეტი პოზიტივი მოდის ნიონიდან hands პაკეტას ყოფნა ფელიშის მოყვანას ხელს არ შეუშლის, პაკეტა მარცხენა ფლანგზეც მშვენიერია, ეს ფლეიმეიქერად დადგება და ტრეკვარტისტადაც მაგრად გაქაჩავს... თუმცა გუშინდელის მერე 20 მილიონით მაინც გაძვირდებოდა allegri
iummmmm
iummmmm 12 აპრილი 2019 17:53
ჯაო ფელიქსი რა მაგარი ბიჭია მირაბელის უნდოდა მოყვანა როგორც მახსოვს, ნეტა მოეყვანა :დ პაკეტას ცხრა თავით ჯობია
superkaka22 12 აპრილი 2019 17:40
ციტატა: giga qatamadze
ციტატა: superkaka22
ჰოი საოცრებავ, მონტელა ფიორენტინაში დაინიშნა

saocreba arvici brat mara montela piorentinas pegburts atamashebs ase mgonia zaan

რომელ გუნდს ათამაშა ფეხბურთი რო ფიორენტინას ათამაშოს, აწყობილი სევილია ჩაიბარა და დაშალა გუნდი
Leoni 12 აპრილი 2019 17:29
ფაქტია რომ იუვესთან გუნდმა იმენა ითამაშა ბოლომდე და ჯიგრულად... მაგრამ ზოგჯერ მართლაც ჯოგივით დარბიან და ეგ ტეხავს მაგრად... აუცილებელია 1-2 ვარსკვლავის ტიპის იგროკი, სხვანაირად კლუბი გრანდად არ აღიქმევა... ლიგაზე თუ გავალთ მჯერა რომ კლუბი მაგრად შეიცვლება და სავარაუდოდ გატუზოც წავა თავაწეული, ასე მგონია...
gogi1984 12 აპრილი 2019 16:26
Amerikan ჯიგარო, მეგობარო, სულ რო მაგას წერ მაგიტო გეუბნება ხალხი თორე შენი ჯინი კი არ გვჭირს კაცო. მე არ მახსოვს მილანს მოეგო და მოგელოცოს თუმცა ეს შენი ნებაა. მეგობრულად გეტყვი მეც ნეგატიური კაცი მგონიხარ და იმედია ვცდები. ყოველთვის ერთი და იგივეს რო წერ გატუზოს გაუშვებენ თუ რა? გამოვიდა ლეონარდოც და მალდინიც გატუზოს გაშვებას არ ვაპირებთო ფეხბურთელებს მოვუყვანთო და ამის მერე ტყუილა არ იშლი ნერვებს? ასე რომ მეგობარო ჯობია მოვიგებთ მოგვილოცო და წავაგებთ იგინო ჩვენსავით დდ
giga qatamadze 12 აპრილი 2019 16:15
ციტატა: superkaka22
ჰოი საოცრებავ, მონტელა ფიორენტინაში დაინიშნა

saocreba arvici brat mara montela piorentinas pegburts atamashebs ase mgonia zaan
American 12 აპრილი 2019 15:51
ციტატა: Fanta-sheva
American, shesadzloa shen aq bevrze uket gesmis mwvrtnelis ambebi da fexburtic, magram iset negatiur da gamagizianebel stilshi wer ro aravis siamovnebs msgavsi rameebis kitxva,cxrili ro sheadgine winaswar, lacios ver movugebto plius, vinaa lacio? Barselona myavs? Tu moiges shevlen kidec meotxeze da sheni cxrilic tavdayira dadgeba,ra qnas gatusom gadaavlet fexburtelebs tvali, tumca ar vidzaxi ro kai treneria da mcodne, magram ro izrdeba vatyob magasac, gaspeeinis deda vatire kide raa da iq kide mxcovani arsen vengeris, msgavsebs isev gatuso mirchevnia

Ras vcer? Is ro gatuzom unda gaajvas egaa negatiuri? Is ro zlivs shansi konda milans 4ze gasuliyo da paktiurad handikapi roca unda gaeketebina mashin atamasha meore nomrad gatuzom milan?
Ra aris negatiuri? Is rom analizis gaketebaa sachiro da vaketeb Es negatiuria?
Damijere shen tu giziandebi, sxva mshviddeba da me piradad shen arasodes getyvi ro gamagizianeblad cer tuki, tuki davinsxav ro 28 celi milanis fani xar da zgrenshi myopi milani berlum 1 celshi varkvlavebit daxunzla da Liga dado meore cels?
Ro ambob pexburtelebs gadaavle tvalio, treneri roa da grandis treneroba unda, moitxovos rogorc Es sakim kna tavis droze. Moitxovos ro tu ar momiyvant amas, amas da amas me caval Imoto ro chems avtoritets da milans kide calke ar mivayeneb sheuracyopaso.
Am chemisam iguani moitxova da isic roca agdebdnen mashin juvedan.
Tvini ro ar ak, ro ar icis 2 celia vin sad atamahsos, ro ar itxovs konkretul pexburtelebs da taktikurad yvela normalur trenertan agebs daje olympiakosma rac amas gauketa da betisma, napolim da laziostan rac aman gaaketa midi da uyure am utvinos gijivit sirbils mere stadionze tamashis dros da grials.
Oms Jigaro tvini igebs da ara kuntebi.
Me ak jkuaze aravis varigeb da tu damarigeb shen, jer chemxela staji tuara cota moaxloebuli ragaca unda gkondes mainc, asaki an rame ro Es momcero me.
Vinc gatuzos mocons yvela tavisnairi utvino kuntmagaria igive avigot kutrone-kesie
Ertma adamianma mitxras rogor unda mogcondes kutrone? Rato ar gaajmevina egreve? Imito ro gijdeba masze. Eketeba ise evaseba yvela utvino igroki.
An chalxanas ra unda plangze? Magis adgilia eg? An paketa mand unda iyos?
Ro shesca am kalabrias ver xedavs ro 6 tamashshi 6jer gadirkes?
Me aravis vascali ak arapers mara Es daimaxsovret, gatuzo ro gaajvavs imaze metad daikargeba rogorc pippo, agaravin miicvevs Seria A Dan normaluri gundic ki.
Treneri ro xar, moitxive. Da tu ar moyavt, da kidixar unda gaajva!! Ro vinujdeni gaxato mtavroba axali treneri moiyvanon vinc ukve sias micems Ai eseni minda!!
Fanta-sheva
Fanta-sheva 12 აპრილი 2019 14:48
American, shesadzloa shen aq bevrze uket gesmis mwvrtnelis ambebi da fexburtic, magram iset negatiur da gamagizianebel stilshi wer ro aravis siamovnebs msgavsi rameebis kitxva,cxrili ro sheadgine winaswar, lacios ver movugebto plius, vinaa lacio? Barselona myavs? Tu moiges shevlen kidec meotxeze da sheni cxrilic tavdayira dadgeba,ra qnas gatusom gadaavlet fexburtelebs tvali, tumca ar vidzaxi ro kai treneria da mcodne, magram ro izrdeba vatyob magasac, gaspeeinis deda vatire kide raa da iq kide mxcovani arsen vengeris, msgavsebs isev gatuso mirchevnia
superkaka22 12 აპრილი 2019 11:14
ჰოი საოცრებავ, მონტელა ფიორენტინაში დაინიშნა
American 12 აპრილი 2019 04:11
ციტატა: gogi1984
ციტატა: American
Me vtkvi ro milani ver moigebs da amaze mivige reakcia mcvave.
Gana imito ro me Es ar minda? Sheizleba yvelaze metad minda mara gatuzos motivatoroba ar shvelis sakmes da amis Motana minda ubralod.
Chventan yvela magrad tamashobs, imito ro Es milania, da tu laziom qulebi dakarga da spalma mougo eg imito ro is spalia da Es milania da ak itamasheben 16jer upro magrad vidre vismestan am sezonshi.
Mec igive vtkvi ro lazios akvs upiratesoba da marto me ar vtkvi, visac odnav mainc esmis pexburti yvelam icis ro upiratesoba akvs lazios miuxedavad imisa ro tamashi aris sansiroze.

მოიცა თამაში მაინც მორჩეს და მერე დაწერე შენ რაღა გჭირს. რო მოვიგოთ მერეც ხო არ იტყვი ლაციო ჩვენზე კაიაო. მოგვიგოს და ვიტყვით

Neta movugot da yvela sityvas ukan cavigeb.
Ubralod ar mjera da amito vambob
Ge_Ge 12 აპრილი 2019 00:55
ჟოაო ფელიში
gogi1984 11 აპრილი 2019 23:00
დადეთ მალდინის ინტერვიუ, რაიყოთ თარგმნა გეზარებათ?
Arigo 11 აპრილი 2019 21:45
იქნება ეს გამარჯვება გახდეს მომავალი დიდი წარმატების დასაწყისი?!?!? ფორცა!
gogi1984 11 აპრილი 2019 21:44
ციტატა: American
Me vtkvi ro milani ver moigebs da amaze mivige reakcia mcvave.
Gana imito ro me Es ar minda? Sheizleba yvelaze metad minda mara gatuzos motivatoroba ar shvelis sakmes da amis Motana minda ubralod.
Chventan yvela magrad tamashobs, imito ro Es milania, da tu laziom qulebi dakarga da spalma mougo eg imito ro is spalia da Es milania da ak itamasheben 16jer upro magrad vidre vismestan am sezonshi.
Mec igive vtkvi ro lazios akvs upiratesoba da marto me ar vtkvi, visac odnav mainc esmis pexburti yvelam icis ro upiratesoba akvs lazios miuxedavad imisa ro tamashi aris sansiroze.

მოიცა თამაში მაინც მორჩეს და მერე დაწერე შენ რაღა გჭირს. რო მოვიგოთ მერეც ხო არ იტყვი ლაციო ჩვენზე კაიაო. მოგვიგოს და ვიტყვით
American 11 აპრილი 2019 21:34
Me vtkvi ro milani ver moigebs da amaze mivige reakcia mcvave.
Gana imito ro me Es ar minda? Sheizleba yvelaze metad minda mara gatuzos motivatoroba ar shvelis sakmes da amis Motana minda ubralod.
Chventan yvela magrad tamashobs, imito ro Es milania, da tu laziom qulebi dakarga da spalma mougo eg imito ro is spalia da Es milania da ak itamasheben 16jer upro magrad vidre vismestan am sezonshi.
Mec igive vtkvi ro lazios akvs upiratesoba da marto me ar vtkvi, visac odnav mainc esmis pexburti yvelam icis ro upiratesoba akvs lazios miuxedavad imisa ro tamashi aris sansiroze.

კომენტარის დამატება

კოდის განახლება
* გაიარეთ საიტზე ავტორიზაცია, რაც კომენტარის დატოვების პროცედურას გაგიმარტივებთ
რეკლამა


დანაკლისი
დისკვალიფიცირებული: არავინ
ტრავმირებული: ზაპატა, ბონავენტურა

გამოკითხვა

შეძლებს "მილანი" გატუზოს მეთაურობით ჩემპიონთა ლიგაზე დაბრუნებას?

რეკლამა
Image
შემოგვიერთდით
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image