რომანიოლი: "ჩვენ, ფეხბურთელები სამართლიანები უნდა ვიყოთ"

image

ხორვატი თავდამსხმელი მარიო მანჯუკიჩი უღირსი საქციელის გამო არ დაისაჯა, რასაც "მილანის" კაპიტანი ალესიო რომანიოლი გამოეხმაურა. ახალგაზრდა იტალიელის თქმით, ფეხბურთელები სხვებისათვის მაგალითები უნდა იყვნენ.

"ბედნიერი ვარ, რომ "მილანში" ვთამაშობ, რადგან ამ კლუბის წარსული და თანამედროვეობა სპორტის ღირებულებებს ყურადღებას აქცევს. ფეხბურთი სუფთა სპორტია და ის, ვინც ამას გულშმატკივრების თვალში ეჭვქვეშ დააყენებს უნდა დაისაჯოს."

"ჩვენ, ფეხბურთელები სამართლიანები უნდა ვიყოთ, რადგან უამრავი ახალგაზრდისათვის მისაბაძები ვართ და მათ მომავალ ცხოვრებაზე დიდ გავლენას ვახდენთ."
- განაცხადა რომანიოლიმ.
скачать dle 10.5фильмы бесплатно
Image

კომენტარები 14

superkaka22 11 აპრილი 2019 15:46
ციტატა: demegogailia
ravi kessie?me dzalian dzalian momwons. swrafia,artmeva da mere mag burtis uswrafesad amotana icis driblingit. gunds dinamiurs xdis mis gareshe gunds uchirs es ashkaraa. aris midrekili kombinaciebshi da kedlis gatamashebashi sul! da saimedoa dzalian mastan gundi ufro tavdajerebulia.tumca minusebic aqvs chqarobs da dartyma gasasworebeliaaq tipiuri (box to box midfielder) ia

hakani? ravi seria a shi albat burtis migebadsmushavebashi sauketesoa da aseve grdzeli passhic! ratqmaunda nax dacvashi da ara vingerad. tan nax dacvashic arc imdeni goli agar evaleba 5-6 goli sakmarisia mand

Rodriguez? nakrebidan daglili chamovida da mis mere isev kai tamashi qonda, erti alex sandro tu jobia albat icis xui Znaet))) stabiliria rac aris misi plius I stabiluroba.
dalshe calabria da laxaltic gasashvebia

suso dzan momwons roca tamashobs mara (top aris pirvel rigshi stabiliroba rac araaqvs da wavidet unda) casti momewona I’m tamashi goli da sagole ro qna. Midrekilia kombinaciur fexburtze kessie s ugebs ( mara mis poxiciaze ar atamashebs gatuzo da moixodeba eg bichi)
biglia mauri berto monto ( musachio zapatas shoris erterti unda wavides) konti? isev gaxdeba sauketeso marjvena mcveli damijeret mara jer fexis shishi aq kidev qvecnobiershi

mosayvania amat adgilas top igrokebi
calabria
zapata
monto
berto
suso
laxalt
Biglia
strinic
donaruma (ufrosi)
caldarac ( mag nazibrola saxit didi mcveli ver gaxdeba) tumca saqmeshia sanaxsvi mainc

ყველაფერში გეთანხმები გარდა იმისა რო კესიე სწრაფია, პირიქით მისი ერთ ერთი სისუსტე სისწრაფეა, ართმევებზე კარგია, ძალისმიერ თამაშში კარგია, მოიკოჭლებს პასის სიზუსტეში დარტყმაში და თავით თამაშში რისი აღმოფხვრაც შეიძლება, კარგი ტრენერი უნდა მაგ ბიჭს, მოკლედ ეგეც და ბაკაიოკოც დასატოვებელია და მესამეს ვისაც მოიყვანენ სავიჩზე ნაკლები არ უნდა იყოს
Arigo 11 აპრილი 2019 15:43
ისე, კიდევ ერთი რამ შევამჩნიე, ესპანელი ბოლომდე ვერ ამართლებს სერია ა-ში! მიაქციეთ ყურადღება?! ანუ იმას არ ვამბობ, რომ ცუდად გამოიყურებიან, მაგრამ რაღაც ვერა...მგონია, რომ უფრო სამხრეთ ამერიკელები გაიხსნებიან და ბალკანელები ან აღმოსავლეთ ევროპელები(რუსებს არ ვგულისხმობ :D), აი ადრე რომერო ხოსე მარი გვყავდა, ანდალუსიელი ბოშა, ნუ არა უშავდა, მაგრამ რაღაც ვერა...
gogi1984 11 აპრილი 2019 14:19
აჭრელდა ყველა გავლენიანი გამოცემა და ტვიტერი ლეონარდო ევერტონის ტრანსფერს ხურავს. და ვისაც ნერეში გაინტერესებთ ის უკვე აიაქსმა 70 მილიონი დააფასა რაც გამორიცხულია უეფას პონტში
demegogailia
demegogailia 11 აპრილი 2019 14:19
ravi kessie?me dzalian dzalian momwons. swrafia,artmeva da mere mag burtis uswrafesad amotana icis driblingit. gunds dinamiurs xdis mis gareshe gunds uchirs es ashkaraa. aris midrekili kombinaciebshi da kedlis gatamashebashi sul! da saimedoa dzalian mastan gundi ufro tavdajerebulia.tumca minusebic aqvs chqarobs da dartyma gasasworebeliaaq tipiuri (box to box midfielder) ia

hakani? ravi seria a shi albat burtis migebadsmushavebashi sauketesoa da aseve grdzeli passhic! ratqmaunda nax dacvashi da ara vingerad. tan nax dacvashic arc imdeni goli agar evaleba 5-6 goli sakmarisia mand

Rodriguez? nakrebidan daglili chamovida da mis mere isev kai tamashi qonda, erti alex sandro tu jobia albat icis xui Znaet))) stabiliria rac aris misi plius I stabiluroba.
dalshe calabria da laxaltic gasashvebia

suso dzan momwons roca tamashobs mara (top aris pirvel rigshi stabiliroba rac araaqvs da wavidet unda) casti momewona I’m tamashi goli da sagole ro qna. Midrekilia kombinaciur fexburtze kessie s ugebs ( mara mis poxiciaze ar atamashebs gatuzo da moixodeba eg bichi)
biglia mauri berto monto ( musachio zapatas shoris erterti unda wavides) konti? isev gaxdeba sauketeso marjvena mcveli damijeret mara jer fexis shishi aq kidev qvecnobiershi

mosayvania amat adgilas top igrokebi
calabria
zapata
monto
berto
suso
laxalt
Biglia
strinic
donaruma (ufrosi)
caldarac ( mag nazibrola saxit didi mcveli ver gaxdeba) tumca saqmeshia sanaxsvi mainc
Fenomeno10 11 აპრილი 2019 13:40
ციტატა: rossoneri-best
ციტატა: Fenomeno10
წელს თუ გავძვერით უეჭველი დიდი ინვესტიცია არის საჭირო რა ამ გუნდით უბრალოდ ჯგუფიდანაც ვერ გავალთ პრიორიტეტი რათქმაუნდა ვინგერი უნდა იყოს ჩემი აზრით 10 ფეხბურთელი ასე უნდა იყოს :
1) დავიდ ნერესი - 50
2)რიჩარლისონი - 65
3)კიეზა - 70
4)ზანიოლო - 40?
5)ტონალი - 30
6)კუკურელა - 20?
7)ბერვინი - 30
8)დავიდ ლუიზი - უფასო
9)კეჰილი - უფასო
10)ბრაჰიმი - უფასო

ერთადერთი კიეზაა რომელსაც მაგ ფასში გამოუშვებენ და მეორე კუკურელა, დაჟე კუკურელასაც არ გაუშვებენ 20 მილიონად, კარგი მარცხენა მცველია და ახალგაზრდაა ძალიან. დანარჩენებს ხო საერთოდ, იმ ფასებში არავინ გაყიდის

მაგ ფასებზე მიდის საუბარი დანარჩენებთან მიმართებაში კუკურელა და ძანიოლოსი არვიცოდი მარტო თორე დანარჩენებს მაგ ფასებში გამოუშვებენ თუ სეზონის ბოლოს არ აიწყვიტეს
kaka7655444
kaka7655444 11 აპრილი 2019 13:20
თანაბარი შანსი აქვთ ტურინში .
კიეზა,ნერესი,სავიჩი,ლუიზი,ტონალი ესენი რო მოიყვანონ ზაფხულშ ძალიან გავძლიერდებითთ
კიეზა70მ
ნერესი50მ
სავიჩი70მ
ლუიზი უფასო
ტონალი30მ
220M
მუსაკიო20მ
ბილია8მ
ბორინი7მ
ლაქსალტი10მ
კასტილეხო25მ
ჩალხანოღლუ20მ
90მ
gogi1984 11 აპრილი 2019 12:20
ციტატა: giga qatamadze
raunda am uepas naxet axali statia satranspero bani emuqreba milanso

ლიგაზე გავალთ და დაწყნარდება უეფაც
A.Nesta13 11 აპრილი 2019 12:06
იმედი მაქვს დიდი მცველი დადგება რომანიოლისგან!! ყველა წინაპირობა აქვს!
რაც შეეხება ტრანსფერებს, ძანიოლოზე უნდა იჩქარონ ყველაზე მეტად. ცოთა ხანში დიდი ფასი დაედება!!რატომღაც მგონია მაგარი ბიჭი დადგება!
ასევე, ტონალი
giga qatamadze 11 აპრილი 2019 11:45
raunda am uepas naxet axali statia satranspero bani emuqreba milanso
gogi1984 11 აპრილი 2019 10:26
ციტატა: superkaka22
ციტატა: Arigo
ტონალი, ყველაზე რეალური ეგაა ამ ჩამონათვალიდან! სერია ბ-ს გუნდი ასე იოლად ვერ დაიჭერს და 30 მილიონი ალბათ არც არავის შეუთავაზებია მაგათთვის. ტონალის სენსის დავამატებდი და ცენტრში მშვენიერ დუეტს ავაწყობდი (თანაც იტალიანო) ბაკაიოკო?! დავტოვებდი და კესის 45 მილიონად ჩელსის მივყიდდი!სუსოს და კასტილიეხოს ორივეს გავყიდდი და დომენიკო ბერარდის მოვიყვანდი! ალბათ კიდვე რომელიმე კლასნი გამოცდილს, სკამისათვის 31-33 ასაკში, რომელსაც 2 -3 წელში აკადემიიდან ჩავანაცვლებდი! ეხლა რაც შეეხება კიეზას, თუ მოვიყვანდით, მაშინ მარცხენა ფლანგზე გადაწევა აჯობებდა, რადგანაც მემერჯვენეა, უთამაშია კიდევაც მაგ პოზიციაზე,რაც შეეხება დაცვას, კალაბრია-კონტის ფლანგს არ შევეხებოდი, მაგრამ აი როდრიგესი-ლაქსალტის ფლანგზე რა მოგახსენოთ, როდრიგესს გავყიდდი და ვინმე უფრო ახალგაზრდას, სწრაფს და აგრესიულს დავიმატებდი, შეტევაში რომ ივარგებდა! ლაქსალტი შეტევაში კარგია, მაგრამ უკან არაფრად ვარგა, ამაშია საქმე, თორემ გამოსავალი იქნებოდა. დაცვის ცენტრში კალდარას დავუყენებდი გვერდზე კაპიტანს და ეგაა

სუსოს ყიდი და კალაბრიას ტოვებ?

სუსო და კალაბრია სხვადასხვა პოზიციაა რატო ადარებთ ერთმანეთს ვერ ვიგებ
superkaka22 11 აპრილი 2019 09:27
ციტატა: Arigo
ტონალი, ყველაზე რეალური ეგაა ამ ჩამონათვალიდან! სერია ბ-ს გუნდი ასე იოლად ვერ დაიჭერს და 30 მილიონი ალბათ არც არავის შეუთავაზებია მაგათთვის. ტონალის სენსის დავამატებდი და ცენტრში მშვენიერ დუეტს ავაწყობდი (თანაც იტალიანო) ბაკაიოკო?! დავტოვებდი და კესის 45 მილიონად ჩელსის მივყიდდი!სუსოს და კასტილიეხოს ორივეს გავყიდდი და დომენიკო ბერარდის მოვიყვანდი! ალბათ კიდვე რომელიმე კლასნი გამოცდილს, სკამისათვის 31-33 ასაკში, რომელსაც 2 -3 წელში აკადემიიდან ჩავანაცვლებდი! ეხლა რაც შეეხება კიეზას, თუ მოვიყვანდით, მაშინ მარცხენა ფლანგზე გადაწევა აჯობებდა, რადგანაც მემერჯვენეა, უთამაშია კიდევაც მაგ პოზიციაზე,რაც შეეხება დაცვას, კალაბრია-კონტის ფლანგს არ შევეხებოდი, მაგრამ აი როდრიგესი-ლაქსალტის ფლანგზე რა მოგახსენოთ, როდრიგესს გავყიდდი და ვინმე უფრო ახალგაზრდას, სწრაფს და აგრესიულს დავიმატებდი, შეტევაში რომ ივარგებდა! ლაქსალტი შეტევაში კარგია, მაგრამ უკან არაფრად ვარგა, ამაშია საქმე, თორემ გამოსავალი იქნებოდა. დაცვის ცენტრში კალდარას დავუყენებდი გვერდზე კაპიტანს და ეგაა

სუსოს ყიდი და კალაბრიას ტოვებ?
Arigo 11 აპრილი 2019 03:10
ტონალი, ყველაზე რეალური ეგაა ამ ჩამონათვალიდან! სერია ბ-ს გუნდი ასე იოლად ვერ დაიჭერს და 30 მილიონი ალბათ არც არავის შეუთავაზებია მაგათთვის. ტონალის სენსის დავამატებდი და ცენტრში მშვენიერ დუეტს ავაწყობდი (თანაც იტალიანო) ბაკაიოკო?! დავტოვებდი და კესის 45 მილიონად ჩელსის მივყიდდი!სუსოს და კასტილიეხოს ორივეს გავყიდდი და დომენიკო ბერარდის მოვიყვანდი! ალბათ კიდვე რომელიმე კლასნი გამოცდილს, სკამისათვის 31-33 ასაკში, რომელსაც 2 -3 წელში აკადემიიდან ჩავანაცვლებდი! ეხლა რაც შეეხება კიეზას, თუ მოვიყვანდით, მაშინ მარცხენა ფლანგზე გადაწევა აჯობებდა, რადგანაც მემერჯვენეა, უთამაშია კიდევაც მაგ პოზიციაზე,რაც შეეხება დაცვას, კალაბრია-კონტის ფლანგს არ შევეხებოდი, მაგრამ აი როდრიგესი-ლაქსალტის ფლანგზე რა მოგახსენოთ, როდრიგესს გავყიდდი და ვინმე უფრო ახალგაზრდას, სწრაფს და აგრესიულს დავიმატებდი, შეტევაში რომ ივარგებდა! ლაქსალტი შეტევაში კარგია, მაგრამ უკან არაფრად ვარგა, ამაშია საქმე, თორემ გამოსავალი იქნებოდა. დაცვის ცენტრში კალდარას დავუყენებდი გვერდზე კაპიტანს და ეგაა
rossoneri-best 11 აპრილი 2019 02:20
ციტატა: Fenomeno10
წელს თუ გავძვერით უეჭველი დიდი ინვესტიცია არის საჭირო რა ამ გუნდით უბრალოდ ჯგუფიდანაც ვერ გავალთ პრიორიტეტი რათქმაუნდა ვინგერი უნდა იყოს ჩემი აზრით 10 ფეხბურთელი ასე უნდა იყოს :
1) დავიდ ნერესი - 50
2)რიჩარლისონი - 65
3)კიეზა - 70
4)ზანიოლო - 40?
5)ტონალი - 30
6)კუკურელა - 20?
7)ბერვინი - 30
8)დავიდ ლუიზი - უფასო
9)კეჰილი - უფასო
10)ბრაჰიმი - უფასო

ერთადერთი კიეზაა რომელსაც მაგ ფასში გამოუშვებენ და მეორე კუკურელა, დაჟე კუკურელასაც არ გაუშვებენ 20 მილიონად, კარგი მარცხენა მცველია და ახალგაზრდაა ძალიან. დანარჩენებს ხო საერთოდ, იმ ფასებში არავინ გაყიდის
Fenomeno10 11 აპრილი 2019 02:08
წელს თუ გავძვერით უეჭველი დიდი ინვესტიცია არის საჭირო რა ამ გუნდით უბრალოდ ჯგუფიდანაც ვერ გავალთ პრიორიტეტი რათქმაუნდა ვინგერი უნდა იყოს ჩემი აზრით 10 ფეხბურთელი ასე უნდა იყოს :
1) დავიდ ნერესი - 50
2)რიჩარლისონი - 65
3)კიეზა - 70
4)ზანიოლო - 40?
5)ტონალი - 30
6)კუკურელა - 20?
7)ბერვინი - 30
8)დავიდ ლუიზი - უფასო
9)კეჰილი - უფასო
10)ბრაჰიმი - უფასო

კომენტარის დამატება

კოდის განახლება
* გაიარეთ საიტზე ავტორიზაცია, რაც კომენტარის დატოვების პროცედურას გაგიმარტივებთ
რეკლამა

დანაკლისი
დისკვალიფიცირებული: არავინ
ტრავმირებული: კალდარა, ბონავენტურა

გამოკითხვა

თქვენი აზრით რომელ პოზიციას დაიკავებს "მილანი" სერია A-ს მომდევნო სეზონში?

რეკლამა
Image
შემოგვიერთდით
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image