5 მიზეზი, რის გამოც მიმდინარე სეზონში "მილანი" ჩემპიონთა ლიგის საგზურს მოიპოვებს

image

"მილანს" რთული პერიოდი აქვს და უკვე რამდენიმე შეხვედრაა გამარჯვებას ვერ ახერხებს. "როსონერის" ჩემპიონთა ლიგაზე გასვლა-არგასვლის საკითხი ჯერ კიდევ გაურკვეველია. გთავაზობთ 5 მიზეზს, რის გამოც მიმდინარე სეზონში "მილანი" ჩემპიონთა ლიგის საგზურს მოიპოვებს.

მანევრირება - "იუვენტუსთან" გასვლით მატჩში "მილანმა" წინა შეხვედრებთან შედარებით რადიკალურად სხვა ფეხბურთი აჩვენა. თავდამსხმელამდე ბურთი ხშირად მიდიოდა და ფლანგური შეტევები აქტიური იყო. მსგავსი თამაში "როსონერისაგან" დიდი ხანია არ გვინახავს, რაც კარგის მომასწავლებელია.

მონდომება - ფეხბურთელების ასეთი თამაში დიდწილად ჯენარო გატუზოს დამსახურებაა. არავისთვის საიდუმლო არაა, თუ რამდენად დიდი მოტივატორია რინო. იტალიელი მწვრთნელი თავის ფეხბურთელებს მოდუნების საშუალებას არ აძლევს და ბოლო წუთამდე საქმის კურსში ჰყავს.

მწვრთნელი - გატუზომ არაერთხელ განაცხადა, რომ მისი მიზანი ჩემპიონთა ლიგაზე გასვლაა და არა პოსტის შენარჩუნება. ჯენარომ შესაძლოა პოსტი იმ შემთხვევაშიც დატოვოს, თუ ამ მიზანს მიაღწევს, ამიტომ ფეხბურთელები ორმაგად მოტივირებულები იქნებიან. ყველას სურს მისი დარჩენა.

პიონტეკი - პოლონელ თავდამსხმელს გოლი გოლზე გააქვს და შესანიშნავ ფორმაშია, რაც ლომბარდიული გრანდისათვის დამატებითი პლუსია. პიონტეკი იმდენად კარგად თამაშობს, რომ იგუაინის წასვლა არც არავის გახსენებია.

გულშემატკივრები - ოთხი წარუმატებელი შეხვედრის შემდეგ "მილანის" გულშემატკივრებში თითქოს ენთუზიაზმი დაიკარგა, თუმცა ფაქტი სხვაგვარია. "ლაციოსთან" შეხვედრისათვის 52 000 ბილეთი უკვე გაყიდულია. რაც შეეხება თასის ნახევარფინალის განმეორებით შეხვედრას კვლავ "ბიანკოჩელესტესთან" - 30 000 ბილეთია გაყიდული. სეზონის დასკვნით ნაწილში გულშემატკივრის თანადგომა "როსონერისათვის" შესაძლოა საიდუმლო იარაღი გახდეს.
скачать dle 10.5фильмы бесплатно
Image

კომენტარები 13

ACM
ACM 10 აპრილი 2019 21:55
Milani wels 4 adgilze gava aucileblad da sxvaoba 1-2 qula iqneba intertan... sxva gundebis balenshikebi nu akomentarebt aq tqvens brdznul azrebs . . gatuzom icis sasworze rac devs es erti , meore kide milans finansebi chirdeba saswrafod da es finansebi ligazea .. tundac mxolod 8 finali gadalaxos milanma ligaze es ukve didi winsvlaa am gundistvis ..
American 10 აპრილი 2019 19:28
ციტატა: gogi1984
ციტატა: American
1.juve
2.napoli
3.lazio
4.inter
5.roma
6.milan/atalanta

Samcuxarod milan lazios ver mougebs.

Zalian martivia ak yvelaperi. Ager inter gayavs ligaze spaletis mara mainc Conte moyavt. Neta rato?
Imoto ro magati deda movtyan ro tvini ar akvt da "ver xvdebian" ro gundis sheneba icyeba trenerit!!!

მერამდენედ წერ ამას ძმაო გავიგეთ რო გატუზო არ გევასება მარა აი როცა ინტერი მილანზე მეტს მიაღწევს მერე ვისაუბროთ კონტეზეც და ვინც ეყოლება მწვრთნელი.

Interi verasodes miagcevs milanze mets. Milanis perebic ki sakmarisia amistvis!
Albat umravlesobam ver gaigo rato davcere me is rac davcere.
Forca Milan!!!
Fenomeno10 10 აპრილი 2019 12:53
მე პირადად დიდი მოლოდინები მაქვს მილანისგან წელს და მგოია 4 ადგილზე გავალთ , ლაციოსთან ჩავთვალოთ ფინალის ტოლფასი შეხვედრა გვაქვს და სახლში ნაღდად არ წავაგებთ და მოუგებენ , დანარჩენი შედარებით მარტივი შეხვედრებია ფიორესთან გასვლა დატორინოსთან გასვლა მოჩანს თითქოს ძნელი შეხხვედრები მაგრამ 4 ქულას ავიღებთ ასე მარტივი არაა ჩამოწერო გუნდი რომელიც ამდენიხანია ლიგაზე არ ყოფილა და ამხელა ძალას წარმოადგენს
gogi1984 10 აპრილი 2019 12:08
ციტატა: American
1.juve
2.napoli
3.lazio
4.inter
5.roma
6.milan/atalanta

Samcuxarod milan lazios ver mougebs.

Zalian martivia ak yvelaperi. Ager inter gayavs ligaze spaletis mara mainc Conte moyavt. Neta rato?
Imoto ro magati deda movtyan ro tvini ar akvt da "ver xvdebian" ro gundis sheneba icyeba trenerit!!!

მერამდენედ წერ ამას ძმაო გავიგეთ რო გატუზო არ გევასება მარა აი როცა ინტერი მილანზე მეტს მიაღწევს მერე ვისაუბროთ კონტეზეც და ვინც ეყოლება მწვრთნელი.
American 10 აპრილი 2019 09:30
ციტატა: demegogailia
American
ra ginda dzmao shen ras iwyevlebi? es chasafrebuli komentarebi agashenebs tu agayvavebs? imedi rato aragaq an ranaeri fani xar? exa ar damiwyo realurad vuyureb ra da ragac sisuleebi? mag logikit derbys Swansea s da bevri aucaideri gundis fanebi moedanze ro avseben yleebi yofila. Gjerodes da iqneb mogeces ha? an shen gonia es sheni prognozebi da cxrili ro dagiweria shens garda vinmes anagvlebs? ragac sbijnikurad gamogdis to.. shen gundze saubrob da migicia me 6-7 adgili ras gavs es? Ver mougebs lazios? Dedis dedas moutynavs milani lazios!!!! lazio lazio vin chemi shofanaa lazio? ki unda daafaso mara rame extraordinaluri ar minaxia Lazio sgan mara aq lamis barcas adareben

Pasuxs sezonis bolos gagecema zma.
28 clis fani var.
Tu gudshi treneri araa, 4 shi ver shexval. Ar icis rogor gamoiyenos sastavi Imoto ro ylea.
Juvestan yvelaze magari tamashi chaatara milanma, aba vnaxot laziostan ras izaven.
Me mgonia ro nichia ikneba.
Ar vicyevlebi. Pirikit dedebs vagineb ro alegris mere 6 celia treneri ver moiyvanes.

La Gazzetta dello Sport-ის ინფორმაციით, სპეციალისტმა „ნერაძურის“ ხელმძღვანელობას ჯამაგირად წელიწადში 10 მილიონი ევრო მოსთხოვა. იმავე პირობებს უყენებს ის სხვა შესაძლო მსურველ კლუბებსაც.
თუ „ინტერი“ კონტეს მოთხოვნას დათანხმდა, მაშინ ის ყველაზე მაღალანაზღაურებადი მწვრთნელი გახდება სერია A-ში. ამჟამად იტალიაში ყველაზე მეტს „იუვენტუსის“ დამრიგებელი, მასიმილიანო ალეგრი იღებს - 7 მილიონი ევრო. „ინტერის“ ახლანდელ მწვრთნელს, ლუჩანო სპალეტის კი 4,5 მილიონს უხდიან.

Da ai am dros, roca interi yoveltvis umaglesi donis treners treulobs, ras aketebs milanis xelmzgvaneloba?
Aaa, gatuzo xo??
Puu tkveni dedasac sheveci martla president xar tu vigaca moadgile xar!!

Spaletis ar gayavs inter ligaze? Kii xo?? Mara mainc Conte moyavt, rato neta??
Imito ro tkveni dedebi movtyan martla mtavroba, ai amito!!!
demegogailia
demegogailia 10 აპრილი 2019 08:57
American
ra ginda dzmao shen ras iwyevlebi? es chasafrebuli komentarebi agashenebs tu agayvavebs? imedi rato aragaq an ranaeri fani xar? exa ar damiwyo realurad vuyureb ra da ragac sisuleebi? mag logikit derbys Swansea s da bevri aucaideri gundis fanebi moedanze ro avseben yleebi yofila. Gjerodes da iqneb mogeces ha? an shen gonia es sheni prognozebi da cxrili ro dagiweria shens garda vinmes anagvlebs? ragac sbijnikurad gamogdis to.. shen gundze saubrob da migicia me 6-7 adgili ras gavs es? Ver mougebs lazios? Dedis dedas moutynavs milani lazios!!!! lazio lazio vin chemi shofanaa lazio? ki unda daafaso mara rame extraordinaluri ar minaxia Lazio sgan mara aq lamis barcas adareben
American 10 აპრილი 2019 07:24
1.juve
2.napoli
3.lazio
4.inter
5.roma
6.milan/atalanta

Samcuxarod milan lazios ver mougebs.

Zalian martivia ak yvelaperi. Ager inter gayavs ligaze spaletis mara mainc Conte moyavt. Neta rato?
Imoto ro magati deda movtyan ro tvini ar akvt da "ver xvdebian" ro gundis sheneba icyeba trenerit!!!
Roco
Roco 10 აპრილი 2019 02:21
ციტატა: Arigo
მგონია მაინც რომ გავალთ, აი იქ რას ვიზამთ, ეგ სხვა საქმეა, მაგრამ გამოცდილებას მივიღებთ ლიგაზე თამაშისას! ლიგაზე გამსვლელი შემადგენლობა გვყავს, მაგრამ ლიგაზე ღირსეულად გამომსვლელისა რა მოგახსენოთ Ac

ერთიცაა, რომ იგუაინი და ასეთი "ძონძი" ფეხბურთელები არ გვჭირდება, მე მაგალითად, როდრიგესი-ლაქსალტის ფლანგის გაძლიერებას შვევეცდებოდი და ან ოპრივეს გავყიდდი, ან ერთ-ერთს გავაზამენებდი და ვინმე ნიჭიერს და დონეს მოვიყვანდი, უფრო სწრაფსა და აგრესიულს, ბილიას ბოკა ხუნიორსში, კესის სადმე, ჩალხანას უკან გერმანიაში და სუსოს სადმე ინგლისში გავუშვებდი! მუსაჩიო სკამზე და კიდევ 2-3 კაი იტალიელს მოვიყვანდი... ალბათ სენსი-ტონალიზე ვიფიქრებდი ცენტრში, პაკეტას ცოტა წინ წავწევდი და სუსოს ადგილას დომენიკო ბერარდიზე დავფიქრდებოდი, პიონტეკი კარგია და კუტრონეზე ვერაფერს ვიტყვი ჯერ

Arigo საკი ხარ იმენნა!!!
Arigo 10 აპრილი 2019 02:10
მგონია მაინც რომ გავალთ, აი იქ რას ვიზამთ, ეგ სხვა საქმეა, მაგრამ გამოცდილებას მივიღებთ ლიგაზე თამაშისას! ლიგაზე გამსვლელი შემადგენლობა გვყავს, მაგრამ ლიგაზე ღირსეულად გამომსვლელისა რა მოგახსენოთ Ac

ერთიცაა, რომ იგუაინი და ასეთი "ძონძი" ფეხბურთელები არ გვჭირდება, მე მაგალითად, როდრიგესი-ლაქსალტის ფლანგის გაძლიერებას შვევეცდებოდი და ან ოპრივეს გავყიდდი, ან ერთ-ერთს გავაზამენებდი და ვინმე ნიჭიერს და დონეს მოვიყვანდი, უფრო სწრაფსა და აგრესიულს, ბილიას ბოკა ხუნიორსში, კესის სადმე, ჩალხანას უკან გერმანიაში და სუსოს სადმე ინგლისში გავუშვებდი! მუსაჩიო სკამზე და კიდევ 2-3 კაი იტალიელს მოვიყვანდი... ალბათ სენსი-ტონალიზე ვიფიქრებდი ცენტრში, პაკეტას ცოტა წინ წავწევდი და სუსოს ადგილას დომენიკო ბერარდიზე დავფიქრდებოდი, პიონტეკი კარგია და კუტრონეზე ვერაფერს ვიტყვი ჯერ
giga qatamadze 10 აპრილი 2019 01:44
jer gadavxtet da hop mere davizaxot imedia gavalt mara vapshe armaq imedi arunda italias ro milani ligaze gavides kerzod sir iuves
ika
ika 10 აპრილი 2019 01:05
ღმერთმა ქნას გავიდეთ ძაან უიმედოთ ვარ ძაან დიდი სიხარული იქნება თუ გავალთ
Oto
Oto 10 აპრილი 2019 00:59
უნდა გავიდეთ რა ყველა პონტში.თასიც უნდა მოვიგოთ
gogi1984 10 აპრილი 2019 00:58
63 ე წუთის მერე რო ერთი კუთხური აღარ იქნება მოვტყან ის ინგლისური თამაში. რა გუნდიც პსჟეა ის სიტია ამათი მოგებული ლიგა მოვ..ან მე

კომენტარის დამატება

კოდის განახლება
* გაიარეთ საიტზე ავტორიზაცია, რაც კომენტარის დატოვების პროცედურას გაგიმარტივებთ
რეკლამა

დანაკლისი
დისკვალიფიცირებული: პაკეტა
ტრავმირებული: კალდარა, კალაბრია, სტრინიჩი, ბონავენტურა

გამოკითხვა

შეძლებს "მილანი" გატუზოს მეთაურობით ჩემპიონთა ლიგაზე დაბრუნებას?

რეკლამა
Image
შემოგვიერთდით
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image