5 მწვრთნელი, რომლებიც გატუზოს შემცვლელად განიხილებიან

image

ჯენარო გატუზოს ბოლო დროინდელი ნეგატიური შედეგის ფონზე, დიდი ალბათობით, ზაფხულში "მილანს" ახალი მწვრთნელი ეყოლება. რამდენიმე გამოცემას თავიანთი ვარიანტები ჰყავს.

პირველი ანტონიო კონტეა, რომელმაც "იუვენტუსის" მწვერვალზე დაბრუნებაში დიდი წვლილი შეიტანა. იტალიელი ჯამაგირის სახით 10 მილიონ ევროს და სატრანსფერო ფანჯარაზე დიდ თანხას ითხოვს. მისი დამატების სურვილს "ინტერიც" გამოთქვამს.

მეორე სიმონე ინძაგია, "სუპერ პიპოს" ძმა, რომელიც 2016 წლიდან "ლაციოს" საკმაოდ წარმატებულად წვრთნის. "არწივები" მისი თაოსნობით სერია ა-ში ერთ-ერთ ყველაზე ლამაზ ფეხბურთს თამაშობენ.

მესამე ვარიანტი 61 წლის შვეიცარიელი მწვრთნელი ლუსიან ფავრია, რომელიც ამჟამად "დორტმუნდს" წვრთნის. ფავრი ახალგაზრდა ფეხბურთელებთან განსაკუთრებით კარგად მუშაობითაა ცნობილი. მის ხელში ისეთი ფეხბურთელები აღიზარდნენ, როგორებიც არიან: ჯემაილი, როისი, ჯაკა და ტერ შტეგენი.

მეოთხე ესპანეთის ეროვნული ნაკრების მწვრთნელი ლუის ენრიკეა. მან პირველივე სეზონში "ბარსელონასთან" ერთად ტრებლი მოიგო და სამ წელიწადში ცხრა ტიტულს დაესაკუთრა.

ბოლო ვარიანტი კი მაურისიო პოჩეტინოა, რომელსაც კულუარული ინფორმაციების თანახმად ზაფხულის სატრანსფერო ფანჯარაზე 300 მილიონ ევროს გამოუყოფენ და მოლაპარაკებები პოზიტიურად მიმდინარეობს.скачать dle 10.5фильмы бесплатно

ვისი ხილვა გსურთ "მილანის" მწვრთნელის პოსტზე?


Image

კომენტარები 15

Fenomeno10 10 აპრილი 2019 13:00
მე აქედან ყველაზემეტად პოჩეტინოს მოსვლა მინდა დანარჩენ ვარიანტში კონტე
კოკა
კოკა 10 აპრილი 2019 10:05
10 მილიონს ხელფასის სახით და 300 ტრანსფერებისთვის თუ გაისვრიან მაშინ ზემოტ ჩამოთვლილთაგან არცერთი არ მინდა. ჯობია ვინმე ძალიან ტოპ მწვრთნელი დაკერონ,
სიმეონე, კლოპი, გვარდიოლა, ან ვინმე ისეთი ამბიციური რომელსაც პირველივე წელს რაიმეს მოგების პრეტენზია ექნება და თავის მართლებას არ დაიწყებს....მაგრა არ მევასება მაგრამ მოურინიოც შეიძლება მოიყვანოს კაცმა
Oto
Oto 10 აპრილი 2019 00:33
კონტეს სტილი არც მე მომწონს მაგრამ დასახელებული ვარიანტებიდან ყველას მირჩევნია.იცის მაგ კაცმა გუნდის აწყობა მაგრამ გრძელვადიან პერსპეკტივაში მისი დარჩენა არ მინდა.ინძაგიც ახალბედა მწვეთნელია და მაგის მოსვლას გატუზო დარჩეს მირჩევნია.გამოცდილ და ტიტულოვანი მწვრთნელი გვჭირდებს ჩემი აზრით.გასპერინი რა თქმა უნდა კარგად მუშაობს ატალანტაში მაგრამ რავი მე მასზე მეტად კონტე მირჩევნია რომელმაც იუვეც ფეხზე დააყენა და დაშლილი ჩელსიც,ხოდა ვფიქრობ უმოკლეს ხანში მაგარ გუნდს დააყენებს.თუმცა თუ ლიგაზე გავალთ გსტუზო ალბათ მაინც დარჩება

Kaxa

არავინ იძახის რომ რომელიმე აქედან მწვერვალზე დაგვაბრუნებს.რატო გგონიათ რომ ვისაც გატუზოს წასვლა გვინდა,გვგონია რომ მმისი წასვლით ყველაფერი მოგვარდება და შემდეგ თუნდაც გვარდიოლას მოსვლით გვეშველება.არა ბატონო.მაგას არავინ იძახის.ეგ დასკვნა თქვენ გამოგაქვთ.ძლიერი სასტავი და ძლიერი სკამი რომ მნიშვნელოვანია ყველამ ვიცით.რატო მოიგო რეალმა ზედიზედ სამჯერ ლიგა???იმიტო რომ ძირითადიც ვარსკვლავური ყავდა და სათადარიგოც.მაგის გარეშე მწვერვალზე დაბრუნება ძნელია.

ნაცებზე რომ ცუდს იტყვი და ქოცობას გაბრალებენ ან პირიქით, ქოცებზე რომ ცუდს იტყვი და ნაცობას გაბრალებენ დაახლოებით ეგეთი ვარიანტია რა.გატუზოს წასვლის მსურველებს მაშინვე იმას გვაბრალებთ რომ ტოპ ტრენერი მოსვლა რომ გვინდა ასე გვგონია ეგრევე მწვერვალზე დავბრუნდებით,არადა არაა ეგრე
Roco
Roco 9 აპრილი 2019 23:48
[quote=Oto][quote=Roco]
..[/quote]
ინტერის მერე სამი კლუბი გამოიცვალა და ვფიქრობ გენოაშიევე უკვე საკმაოდ მაღალი დონის მწვრთნწლი იყო და ატალანტაშიც ამტკიცებს ეხლაც რომ მინიმალური რესურაით საკმაოდ კაი შედეგს დებს და ვფიქრობ უკვე მზადაა გრანდში მოსასვლელად ნუ პირადად მიმწონს ძალიან თუმცა რისკები არის. პირადად მე კონტეა ხასიათები არ მონწინს და პახოდუ თამაშის სტილიც არ მომწინს ინძაგი საკმაოდ კაი ფეხბურთს ათამაშება ლაციოს და ვფიქტობ არც თუ ისე ცუდი სასტავი ყავს ლაციოს შეთამაშებული რაც მთავარია და ვფიქრობ წელა უფრო მეტი უნდა ექნა ცუდა ვერაფერს ვიტყვი ინძაგიზე მართლა მესიმპატიურება ასევე ჯანპაულოც ნუ კაროჩე იტალიელებს ვაწვები რა არ მინდა ეს არა იტალიელები ძალიან დაბალი შანში აქვთ რამეს მიახწიონ ეს ჩემი აზრია

[quote=gogi1984][quote=Kaxa]რატო გგონიათრო რომელიმე ეს მწვრთნელი, [/quote]
გოგი გეთანხმები და ზუსტად ამიტომ ვიცავ გატუზოს ხოლმე ის არაა ტაქტიკოსი თუმცა თავის საქმეს მილანში აკეთება და ეს გუნდიას მენტალიტეტის აწევაა და მათი განვითარებაა ამ გუნდს ჭირდება ზედიზედ მინიმუმ ორჯელ ლიგაზე გასცლა და მინიმუმ ჯგუფიდან გასვლა რომ ამ გუნდმა გამოცდილება დააგროვოს და პლიუს ფინანსურად გაიმართნონ აი ესაა ამ გუნდის მიზანი და ნუ მოსთხოვთ ლიგის ფინალებში თამაშსს ეხლა ჩვენი მიზანია გუნდი ფეხზე დადგეს. სისულელეა ეხლა 300 მილიონების ხარჯვა და ყოველ წელს მწვრთნელების ცვლა წელს ლიგაზე უნდა გავიდეტ მოვა ორი სამი ახალგაზრდა მაგრამ უკვე შემდგარი ფეხბურთელი და ლიგაზე 16 ფინალამდე თუ მივედი ეს იქნება მაქსიმუმი ეს მოგვიტანს გამოცდილებას და ფინანსურ შემოსავალს შემდეგ მწორწ წელსაც იგივე უნდა გავიმეოროთ და მერწ უკვე უნდა ვიფიქროთ სხვა რაღაცეებზე ესაა სიმართლე და ეს უნდა გავიაზროთ.
gogi1984 9 აპრილი 2019 22:19
ციტატა: Kaxa
რატო გგონიათრო რომელიმე ეს მწვრთნელი, მწვერვალზე დაგვაბრუნებს თუ კარგი შედეგები აქვთ დააკვირდით მათ სასტავებ რა გუნდებთან ერთად მიაღწიეს წარმატებას. ალეგრი გვენ არ გავაგდეთ ბანძი მწვრთნელიაო არ ვეძახდით და გვიხაროდა იუვენტუს შევასაღეთ, მაგრამ დახვდა გუნდი და ყოველ წელს თასით ხელში ხვდება, მთავარი პრობლემა ფეხბურთელების სტაბილურობა და ძლიერი ზამენის სკამია. სანამ ძლიერი სკამი გეყოლება მანამდე ძლიერი ძირითადი უნდა გყავდეს და ეს მილანი დღეს საშუალო დონისაა . ასე რომ ასე უცებ არ ხდება ყველაფერი და გატუზო იქითა წელსაც მილანში იქნება დამიჯერეთ.

გეთანხმები და მეც მგონია გატუზო დარჩება კიდე
Oto
Oto 9 აპრილი 2019 22:15
ციტატა: Roco
ამათთგან მხოლოდ იმიტომ რომ იტალიელები არიან ან კონტე ან ინძაგი თუმცა არცერთი არ მინდა პოჩეტინო ნამდვილად კაი მწვრთნწლია ცუდა ვერაფერს ვიტყვი თუმცა თითქმის დარწმუნებული ვარ რომ იტალიაში ვერ გაქაჩავს და ზოგადად ვერ ვიხსენებ ვერცერთ არაიტალიელ მწვრთნელს რომლებმა იტალიაში დიდ შედეგები დადო ეს ჩემი აზრია და ვფიქრობ რომ მხოლოდ იტალიელი მწვრთნწლი გვინდა არავითარი არაიტალიელი მე პირადად გასპერინი ძალიან მომწონსს ყველანაირად ასევე ჯიანპაულო



მეც დაგეთანხმებოდი იტალიელებზე.
გასპერინი ინტერში იყო მაგრამ ვერაფერი ქნა,ატალანტას კი კარგ ფეხბურთს ათამაშებს მაგრამ როცა ამხელა კაცი გრანდში აქამდე მხოლოდ ინტერში მიუპატიჟიათ მწვრთნელად და იქაც წარუმატებლად იმუშავა არამგონია გრანდის მწვრთნელობა გაქაჩოს.უფრო კონტეს მივანიჭებდი უპირატესობას ისიც მხოლოდ ორი წლით.ინძაგის ჯერ კიდევ ბევრი აქვს დასამტკიცებელი.მაინც ახალბედა ტრენერია.ჩვენ გამოცდილი გვჭირდებს.კონტე სერია ა ში მაგრად გაგვქაჩავს და შეიძლება როგორც იუვეს ჰეგემონიას დაუდო სათავე ახლა პირიქით მისი ჰეგემონიის დასასრულს დაუდოს სათავე.პოჩეტინო არამგონია ჩვენთან მოვიდეს და ეს ფაბრი ვაფშე არ მინდა.
Roco
Roco 9 აპრილი 2019 21:48
ამათთგან მხოლოდ იმიტომ რომ იტალიელები არიან ან კონტე ან ინძაგი თუმცა არცერთი არ მინდა პოჩეტინო ნამდვილად კაი მწვრთნწლია ცუდა ვერაფერს ვიტყვი თუმცა თითქმის დარწმუნებული ვარ რომ იტალიაში ვერ გაქაჩავს და ზოგადად ვერ ვიხსენებ ვერცერთ არაიტალიელ მწვრთნელს რომლებმა იტალიაში დიდ შედეგები დადო ეს ჩემი აზრია და ვფიქრობ რომ მხოლოდ იტალიელი მწვრთნწლი გვინდა არავითარი არაიტალიელი მე პირადად გასპერინი ძალიან მომწონსს ყველანაირად ასევე ჯიანპაულო
rossoneri1111
rossoneri1111 9 აპრილი 2019 21:22
აზრი არ ექნება არავის მოყვანას თუ 200-300 მილიონს არ დაუდებ ამ გუნდით ვერავინ ვერაფერს ვერ იზავს
Kaxa
Kaxa 9 აპრილი 2019 20:15
რატო გგონიათრო რომელიმე ეს მწვრთნელი, მწვერვალზე დაგვაბრუნებს თუ კარგი შედეგები აქვთ დააკვირდით მათ სასტავებ რა გუნდებთან ერთად მიაღწიეს წარმატებას. ალეგრი გვენ არ გავაგდეთ ბანძი მწვრთნელიაო არ ვეძახდით და გვიხაროდა იუვენტუს შევასაღეთ, მაგრამ დახვდა გუნდი და ყოველ წელს თასით ხელში ხვდება, მთავარი პრობლემა ფეხბურთელების სტაბილურობა და ძლიერი ზამენის სკამია. სანამ ძლიერი სკამი გეყოლება მანამდე ძლიერი ძირითადი უნდა გყავდეს და ეს მილანი დღეს საშუალო დონისაა . ასე რომ ასე უცებ არ ხდება ყველაფერი და გატუზო იქითა წელსაც მილანში იქნება დამიჯერეთ.
gogi1984 9 აპრილი 2019 20:05
ციტატა: Demegogailia
dalagebuli ras giqviat ver vxvdebi.
1)Tottenham ar moiazreba arc Epl da arc UCL
mosagebad
2) 300 mila Tottenham i ar da ver miscems
3) aq eqneba shansi iblataos imit ro ai juves hegemonia pirvelma me davamxeo! da ligaze kak minimum Tottenham is shedegebi gaimeoros!
4) damijeret 300 milioni daude transferebze da mova! vinaa iseti ro ar movides? rame mougia? ara! reali da United ic gamoiricxa

mara me mgoni Enrique mirchevnia yvelas. mogebebis gemo icis

ვერ დაუდებენ 300 მილიონს ძმა გამორიცხული მგონია თორე რატო არ მოვა გინდა 200 დაუდონ და ხელფასი მიცენ
A.Nesta13 9 აპრილი 2019 19:38
რა დრო დაგვიდგა, პოჩეტინოს მოსვლა სასწაულად რომ მიგვაჩნია!
American 9 აპრილი 2019 19:38
Pochetino? Vitom gaamartlebs??

Me magalitad amas contec mirchevia da Luis Enriquec.
Orivem icis Seria A da plus orivem icis ra aris titulebi da am oridan arcerti mova tu ar moiyvana minimum 2-3 star. Ise ar mova da amito aris sachiro zvezda treneri.

Da tu sashualo done undat, ertpirovnulad
G A S P E R I N I
Demegogailia
Demegogailia 9 აპრილი 2019 18:55
dalagebuli ras giqviat ver vxvdebi.
1)Tottenham ar moiazreba arc Epl da arc UCL
mosagebad
2) 300 mila Tottenham i ar da ver miscems
3) aq eqneba shansi iblataos imit ro ai juves hegemonia pirvelma me davamxeo! da ligaze kak minimum Tottenham is shedegebi gaimeoros!
4) damijeret 300 milioni daude transferebze da mova! vinaa iseti ro ar movides? rame mougia? ara! reali da United ic gamoiricxa

mara me mgoni Enrique mirchevnia yvelas. mogebebis gemo icis
gogi1984 9 აპრილი 2019 18:24
პოჩეტინო ჭორია დამიჯერეთ მითუმეტეს 300 მილიონი. ინძაგი ლაციოს მიათრევს რასაც ქვია კარგი მწვრთნელია სასტავის ფონზე. კონტე ნაღდად არ მინდა გასპერინიზე იჩალიჩონ
Nero 9 აპრილი 2019 17:51
წარმოიდგინეთ გაზიდისმა რა უნდა უთხრას ახლა ისეთი პოჩეტინოს რო მისი დალაგებული ტოტენჰემიდან ამ მილანში მოიყვანოს

კომენტარის დამატება

კოდის განახლება
* გაიარეთ საიტზე ავტორიზაცია, რაც კომენტარის დატოვების პროცედურას გაგიმარტივებთ
რეკლამა

დანაკლისი
დისკვალიფიცირებული: პაკეტა
ტრავმირებული: კალდარა, კალაბრია, სტრინიჩი, ბონავენტურა

გამოკითხვა

შეძლებს "მილანი" გატუზოს მეთაურობით ჩემპიონთა ლიგაზე დაბრუნებას?

რეკლამა
Image
შემოგვიერთდით
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image