პეპე რეინა: "შედეგით იმედგაცრუებულნი ვართ"

image

"მილანის" ესპანელმა კიპერმა, პეპე რეინამ, პრესასთან ინტერვიუში გაგვიზიარა შეხედულებები სერია ა-ს 30 ტურის შეხვედრაზე, რომელშიც "როსონერიმ" საკუთარ მოედანზე ფრედ ითამაშა "უდინეზესთან".

"2:0 ის ნაცვლად, როგორც ვვარაუდობდით, ფრე, 1:1 მივიღეთ."- განაცხადა რეინამ "Milan TV"-სთან მიცემულ ინტერვიუში. "მატჩის მიწურულს ოპტიმალურად ავთამაშდით და, სამუ კასტილეხოს წყალობით, გვქონდა კიდეც რამდენიმე რეალური მომენტი. მაგრამ ბედი აშკარად არ იყო ჩვენს მხარეს და ფრეზე დაჯერება მოგვიწია."

"შაბათს გვექნება ჩვენი შესაძლებლობების დამტკიცების შანსი ძალიან ძლიერ მოწინააღმდეგესთან. 90 წუთის განმავლობაში შესაძლოა ბევრი რაღაც მოხდეს. უკვე აპრილია და გვჭირდება დარჩენილი თამაშების მოგება."

"ჩვენ დიდი და ერთიანი გუნდი ვართ. ახლა საჭიროა ძალების მოკრეფა და მეოთხე ადგილის შესანარჩუნებლად ბრძოლა. უნდა შევინარჩუნოთ კონცენტრაცია და ვითამაშოთ ჩვენი თამაში. "მილანი" ჩვენგან მეტს იმსახურებს."
скачать dle 10.5фильмы бесплатно
Image

კომენტარები 12

Oto
Oto 5 აპრილი 2019 00:04
ატალანტა ვერ მოიგებთქო ვიძახდი და 15 წუთზე 4-0 იგებს.ლაციო-რომასი გვეშინოდა და ეს ატალანტა ყველას დაგვავიწყდა
Nero 4 აპრილი 2019 23:56
ამ მუსაკიოს მაგივრად დააყენოს კალდარა თუ კიდე ვერ მორჩა ნეტა ბოლომდე
JAO_MILAN 4 აპრილი 2019 23:54
იმედგაცრუებულები ვართ მილანელები ბოლო სამი თამაში, მინიმუმ 4 ქულა უნდა აგეღოთ 1 მაგივრად, უივეს თქვენ ვერ გაუქაჩავთ, ბოლო 4 ტურში 3 მარცხი მოგიგროვდებათ
Oto
Oto 4 აპრილი 2019 22:17
ციტატა: Zeon
ციტატა: Oto
კონტე რაღაც კონფლიქტური ტიპი ჩანს.იუვეშიც,ჩელსიშიც სულ კომფლიქტებში იყო და რავი ეგეთი ტრენერი ღირს???სადაც ეგეთი კომპლექტები ხდება ხოლმე პიროვნებებს შორის იქ როგორც წესი მთლიანად გუნდია ხოლმე არეული.

კონტე არის კატეგორია ტრენერების რომელსაც კატეგორილად არ უყვარს მის საქმეში რომ ერევიან და როცა ასეთ კატეგორიის ტრენერს არ მისცემ ის რასაც ითხოვს ანუ მე მინდა ასე მანდ ჯერ კონფლიკთი იწყება ზემოთ მერე ბუნტი ჩამოდის ქვემოთ ვარსკვლავთა სასტავში..... კონტე მინდა დაჟე მეც კი ამ მილანში იმიტომ რომ 2 წელი მიეცი კონტეს ეს მილანი და რომც არ მომწონს მისი სტილი ჯარივით გაცვრთნილი გუნდს გააკეთებს მინიმუმ ამიტომ მინდა კონტე,დისციპლინა იტალიური ხარიზმა და მინიმუმი შემადგენოლბიდან მაკსიმუმზე გათვლა და ტაკტიკა რაც აქვს ...თავისთავად ყველა ტრენერს თავისი პლიუსები და მინუსები ახასიათებთ ,ის რომ გატუზოსგან არ გამოვა ტოპი ცხადია .გვინდა ტრენერი რომელმაც იცის რა უნდა და შეუძლია ეს

ამ ეტაპზე კი გატუზოს გაშვება სრული იდიოტიზმი იქნება ,ზამთარში ვერ მოიყვანე მანამდე ვერ მოიყვანე ტრენერი აწი კი სულ არ არის საჭირო, დაასრულოს როგორც გამოვა
ანუ გამოუვა რადგან აქამდე მოვედით სეზონის ბოლომდე გატუზო უნდა დარჩეს .. ზაფხულში კი 1 ივლისს უკვე უნდა მოიყვანონ ტრენერი ეგრე კი არა ივლისი რომ დაიწყებენ მოლაპარაკებებს და აგგვისტოს ბოლომდე არამედ უკვე უნდა იყოს მოლაპარაკებები და ივლისიდან კი უკვე ტრენერი და ტრანსფერები როგორც ნორმალურ გუნდებში ხდება ,ვნახოთ როგორ იქნება ამბიცია გუნდს თუ აქ თადარიგს ორი ნაბიჯით წინ იჭერს ხოლმე ,ზაფხული დავანახებს

ბოლო ბოლო ჯერ ვართ მე 4 ადგილზე და უნდა იბრძოლონ ამ ჩემისებმაც მოედანზე ,არც არავინ ეტყვის მოგებული თამაშის მერე მე აქ დაგაყენე და შენ სად წახვედი და გოლი შეაგდეს ...აქ მარტო ტრენერი არ არის გუნდშიც არის და მუხტიც უნდა,ტრენერი კია იდეას მოკლებული მაგრამ ეს სასტავი რა ხელფასის გამო გადის სტადიონზე ? რომელი ერთია ეხლა ოქროს ბუცებში და ტიტულებში რომ თავი პატალოკს ურტყავს? ეს ბოზები ამათ კაი დისციპლინა უნდა კაი ტრენერი რომელიც მიაყენებინებს ტაკოებს ,ლობანოვსკი უნდათ ამათ სულს გააძრობდა



რა იცი რომ კონფლიქტის მიზეზი მარტო ის იყო რომ რასაც ის ითხოვდა არ უსრულებდნენ???პრინციპულობა ზოგადად კარგია მაგრამ ხანდახან გუნდის ინტერესებიდან გამომდინარე შენ პრინციპებზე უარი უნდა თქვა.ერთი წელი შეიძლება დაალაგოს სიტუაცია მაგრამ შემდეგ ჩათვალე არეულია სიტუაცია.გატუზოსა და კონტეს შორის რომ იყოს არვევანი რა თქმა უნდა კონტეს ავირჩევ,მაგრამ ვენგერსა და კონტეს შორის მე ვენგერს ავირჩევდი
superkaka22 4 აპრილი 2019 21:40
ციტატა: Zeon
ციტატა: Oto
კონტე რაღაც კონფლიქტური ტიპი ჩანს.იუვეშიც,ჩელსიშიც სულ კომფლიქტებში იყო და რავი ეგეთი ტრენერი ღირს???სადაც ეგეთი კომპლექტები ხდება ხოლმე პიროვნებებს შორის იქ როგორც წესი მთლიანად გუნდია ხოლმე არეული.

კონტე არის კატეგორია ტრენერების რომელსაც კატეგორილად არ უყვარს მის საქმეში რომ ერევიან და როცა ასეთ კატეგორიის ტრენერს არ მისცემ ის რასაც ითხოვს ანუ მე მინდა ასე მანდ ჯერ კონფლიკთი იწყება ზემოთ მერე ბუნტი ჩამოდის ქვემოთ ვარსკვლავთა სასტავში..... კონტე მინდა დაჟე მეც კი ამ მილანში იმიტომ რომ 2 წელი მიეცი კონტეს ეს მილანი და რომც არ მომწონს მისი სტილი ჯარივით გაცვრთნილი გუნდს გააკეთებს მინიმუმ ამიტომ მინდა კონტე,დისციპლინა იტალიური ხარიზმა და მინიმუმი შემადგენოლბიდან მაკსიმუმზე გათვლა და ტაკტიკა რაც აქვს ...თავისთავად ყველა ტრენერს თავისი პლიუსები და მინუსები ახასიათებთ ,ის რომ გატუზოსგან არ გამოვა ტოპი ცხადია .გვინდა ტრენერი რომელმაც იცის რა უნდა და შეუძლია ეს

ამ ეტაპზე კი გატუზოს გაშვება სრული იდიოტიზმი იქნება ,ზამთარში ვერ მოიყვანე მანამდე ვერ მოიყვანე ტრენერი აწი კი სულ არ არის საჭირო, დაასრულოს როგორც გამოვა
ანუ გამოუვა რადგან აქამდე მოვედით სეზონის ბოლომდე გატუზო უნდა დარჩეს .. ზაფხულში კი 1 ივლისს უკვე უნდა მოიყვანონ ტრენერი ეგრე კი არა ივლისი რომ დაიწყებენ მოლაპარაკებებს და აგგვისტოს ბოლომდე არამედ უკვე უნდა იყოს მოლაპარაკებები და ივლისიდან კი უკვე ტრენერი და ტრანსფერები როგორც ნორმალურ გუნდებში ხდება ,ვნახოთ როგორ იქნება ამბიცია გუნდს თუ აქ თადარიგს ორი ნაბიჯით წინ იჭერს ხოლმე ,ზაფხული დავანახებს

ბოლო ბოლო ჯერ ვართ მე 4 ადგილზე და უნდა იბრძოლონ ამ ჩემისებმაც მოედანზე ,არც არავინ ეტყვის მოგებული თამაშის მერე მე აქ დაგაყენე და შენ სად წახვედი და გოლი შეაგდეს ...აქ მარტო ტრენერი არ არის გუნდშიც არის და მუხტიც უნდა,ტრენერი კია იდეას მოკლებული მაგრამ ეს სასტავი რა ხელფასის გამო გადის სტადიონზე ? რომელი ერთია ეხლა ოქროს ბუცებში და ტიტულებში რომ თავი პატალოკს ურტყავს? ეს ბოზები ამათ კაი დისციპლინა უნდა კაი ტრენერი რომელიც მიაყენებინებს ტაკოებს ,ლობანოვსკი უნდათ ამათ სულს გააძრობდა

100%
Zeon 4 აპრილი 2019 21:30
ციტატა: Oto
კონტე რაღაც კონფლიქტური ტიპი ჩანს.იუვეშიც,ჩელსიშიც სულ კომფლიქტებში იყო და რავი ეგეთი ტრენერი ღირს???სადაც ეგეთი კომპლექტები ხდება ხოლმე პიროვნებებს შორის იქ როგორც წესი მთლიანად გუნდია ხოლმე არეული.

კონტე არის კატეგორია ტრენერების რომელსაც კატეგორილად არ უყვარს მის საქმეში რომ ერევიან და როცა ასეთ კატეგორიის ტრენერს არ მისცემ ის რასაც ითხოვს ანუ მე მინდა ასე მანდ ჯერ კონფლიკთი იწყება ზემოთ მერე ბუნტი ჩამოდის ქვემოთ ვარსკვლავთა სასტავში..... კონტე მინდა დაჟე მეც კი ამ მილანში იმიტომ რომ 2 წელი მიეცი კონტეს ეს მილანი და რომც არ მომწონს მისი სტილი ჯარივით გაცვრთნილი გუნდს გააკეთებს მინიმუმ ამიტომ მინდა კონტე,დისციპლინა იტალიური ხარიზმა და მინიმუმი შემადგენოლბიდან მაკსიმუმზე გათვლა და ტაკტიკა რაც აქვს ...თავისთავად ყველა ტრენერს თავისი პლიუსები და მინუსები ახასიათებთ ,ის რომ გატუზოსგან არ გამოვა ტოპი ცხადია .გვინდა ტრენერი რომელმაც იცის რა უნდა და შეუძლია ეს

ამ ეტაპზე კი გატუზოს გაშვება სრული იდიოტიზმი იქნება ,ზამთარში ვერ მოიყვანე მანამდე ვერ მოიყვანე ტრენერი აწი კი სულ არ არის საჭირო, დაასრულოს როგორც გამოვა
ანუ გამოუვა რადგან აქამდე მოვედით სეზონის ბოლომდე გატუზო უნდა დარჩეს .. ზაფხულში კი 1 ივლისს უკვე უნდა მოიყვანონ ტრენერი ეგრე კი არა ივლისი რომ დაიწყებენ მოლაპარაკებებს და აგგვისტოს ბოლომდე არამედ უკვე უნდა იყოს მოლაპარაკებები და ივლისიდან კი უკვე ტრენერი და ტრანსფერები როგორც ნორმალურ გუნდებში ხდება ,ვნახოთ როგორ იქნება ამბიცია გუნდს თუ აქ თადარიგს ორი ნაბიჯით წინ იჭერს ხოლმე ,ზაფხული დავანახებს

ბოლო ბოლო ჯერ ვართ მე 4 ადგილზე და უნდა იბრძოლონ ამ ჩემისებმაც მოედანზე ,არც არავინ ეტყვის მოგებული თამაშის მერე მე აქ დაგაყენე და შენ სად წახვედი და გოლი შეაგდეს ...აქ მარტო ტრენერი არ არის გუნდშიც არის და მუხტიც უნდა,ტრენერი კია იდეას მოკლებული მაგრამ ეს სასტავი რა ხელფასის გამო გადის სტადიონზე ? რომელი ერთია ეხლა ოქროს ბუცებში და ტიტულებში რომ თავი პატალოკს ურტყავს? ეს ბოზები ამათ კაი დისციპლინა უნდა კაი ტრენერი რომელიც მიაყენებინებს ტაკოებს ,ლობანოვსკი უნდათ ამათ სულს გააძრობდა
A.Nesta13 4 აპრილი 2019 20:04
კარგად მესმის რომ ამ დროს მწვრთნელის დათხოვნა, არის აზრს მოკლებული!! მაგრამ ამ შემთხვევაში არის აუცილებელი!!! განა რა უნდა მოხდეს ამაზე ცუდი?? გუნდი არის სრუილიად მორღვეული!!! 3 პასის გადაბმა უჭირთ, ზედმეტია ლაპარაკი დამუშავებულ კომბინაციებზე! ვენგერი მართლა არ მინდა, მე პირადათ! რათქმაუნდა კონტე მირჩევნია!! დიდათ რომ გითხრათ კონტის სტილი მხიბლავსთქო, არა. მაგრამ დასაწყისისთვის ამოიყვანს ამ წუმპიდან! და მგონია რომ კალაბრია და კესისგან რაღაცას გამოთლის!! ანუ გასაშვებები შეიძლება არ გახდნენ
Leoni 4 აპრილი 2019 19:36
გატუზოს შემდეგ ვენგერის მოყვანაც ცოტა რისკია და დავწერ რატო, მარტო გამოცდილება ხანდახან არ კმარა... კი ვენგერი უდიდესი ტაქტიკოსი და გამოცდილია, მაგრამ გატუზოს როგორ შეუძლია მოტივაცია კი ვიცით ყველამ... და მერე ვენგერმაც რომ ასე იყოჩაღოს, ცოტა საეჭვოა,,,ბილოსდაბოლოს 70 წლისაა რამის ))... კონტე რთულია, თუმცა მოტივაცია და გამოცდილება არ აკლია და სიამოვნებით ვიხილავდი მილანში.
Fenomeno10 4 აპრილი 2019 18:52
ციტატა: superkaka22
ციტატა: Fenomeno10
Football italia წერს, რომ "მილანმა" გუნდის მთავარ მწვრთნელ ჯენარო გატუზოს ბოლო შანსი მისცა.

იმ შემთხვევაში, თუ "როსონერი" სერია ა-ს მორიგ ტურში გასვლაზე "იუვენტუსთან" დამარცხდება, გატუზოს გუნდიდან გაუშვებენ.

ასევე დაიწერა ანტონიო კონტიზე რო ზაფხულში ინტერს ან მილანს ჩაიბარებსო მერე კი დაიწერა რო ვენგერი ინტერთან 4 წლიან კონტრაქტს მოაწერს ხელს და 10 მილიონს მიიღებს

სეზონის ბოლომდე გატუზოს გაშვება სისულელე მგონია და არც გაუშვებენ, მაგრამ სეზონის დასრულების შემდეგ, არ აქვს მნიშვნელობა ლიგაზე ვუქმენით თუ არა მგონია რო მაინც გაუშვებენ და გასაშვებიცაა, რაც შეეხება არჩევანს კონტესა და ვენგერს შორის რატომღაც მაინც კონტე მირჩევნია მიუხედავად მისი ჩაკეტილი ფეხბურთის ფილოსოფიისა, იტალიურ გუნდს კონტე უფრო წაადგება სერიაში ვიდრე ვენგერი, გარდა ამისა მგონია რო ვენგერის დრო წავიდა.

თუ ახლა არ გაუშვეს ჩათვალე ამან რო ლიგაზე გაიყვანოს ვაფშე აღარ გაუშვებენ და გააღმერთებენ და კიდევ 1-2 წელი დატოვებენ და ეს რო დარჩეს და ლიგაზე ვერ გავიდეთ აი ეგ იქნება კატასტროფა , არა ტრანსფერები და წამყანი ფეხბურტელებიც წავლენ საერთოდ თუ გვყავს ეგეთი , კონტე არც მე არ მომწონს და მგონია დიდხანს ვერც მილანში დარჩება მაგრამ უკეთესი ვარიანტი ამ ეტაპზე ნამდვილად არაა , დი ფრანჩესკო კიდევ შეიძლება მაგრამ რომას რაც დაემართა დავინახეთ ერთი ვარიანტი მაურიციო სარია რომელსაც გაუშვებენ ჩელსიდან თუ ლიგაზე ვერ გაიყვანა თან ფანებიც ითხოვენ გაშვებას
Oto
Oto 4 აპრილი 2019 18:12
კონტე რაღაც კონფლიქტური ტიპი ჩანს.იუვეშიც,ჩელსიშიც სულ კომფლიქტებში იყო და რავი ეგეთი ტრენერი ღირს???სადაც ეგეთი კომპლექტები ხდება ხოლმე პიროვნებებს შორის იქ როგორც წესი მთლიანად გუნდია ხოლმე არეული.

ინტერმა მაურინიო წაიყვანოს და ვენგერი ჩვენთან მოვიდეს მირჩევნია

იუვენტუსთან ეგეთი ულტიმატუმი წაუყენო ამ მილანს და თან ტურინში ნიშნავს რომ უკვე აგდებ ტრენერს რაც არამგონია შეესაბამებოდეს სიმართლეს და არც მგონია რომ სწორი ულტიმატუმი იყოს.ახლა აზრი არ აქვს გატუზოს გაშვებას,ამ დროს უკეთესს ტრენერს ვერ ნახავენ და დი ფრანჩესკოებს გატუზო ჯობია დარჩეს სეზონის ბოლომდე
superkaka22 4 აპრილი 2019 17:19
ციტატა: Fenomeno10
Football italia წერს, რომ "მილანმა" გუნდის მთავარ მწვრთნელ ჯენარო გატუზოს ბოლო შანსი მისცა.

იმ შემთხვევაში, თუ "როსონერი" სერია ა-ს მორიგ ტურში გასვლაზე "იუვენტუსთან" დამარცხდება, გატუზოს გუნდიდან გაუშვებენ.

ასევე დაიწერა ანტონიო კონტიზე რო ზაფხულში ინტერს ან მილანს ჩაიბარებსო მერე კი დაიწერა რო ვენგერი ინტერთან 4 წლიან კონტრაქტს მოაწერს ხელს და 10 მილიონს მიიღებს

სეზონის ბოლომდე გატუზოს გაშვება სისულელე მგონია და არც გაუშვებენ, მაგრამ სეზონის დასრულების შემდეგ, არ აქვს მნიშვნელობა ლიგაზე ვუქმენით თუ არა მგონია რო მაინც გაუშვებენ და გასაშვებიცაა, რაც შეეხება არჩევანს კონტესა და ვენგერს შორის რატომღაც მაინც კონტე მირჩევნია მიუხედავად მისი ჩაკეტილი ფეხბურთის ფილოსოფიისა, იტალიურ გუნდს კონტე უფრო წაადგება სერიაში ვიდრე ვენგერი, გარდა ამისა მგონია რო ვენგერის დრო წავიდა.
Fenomeno10 4 აპრილი 2019 17:03
Football italia წერს, რომ "მილანმა" გუნდის მთავარ მწვრთნელ ჯენარო გატუზოს ბოლო შანსი მისცა.

იმ შემთხვევაში, თუ "როსონერი" სერია ა-ს მორიგ ტურში გასვლაზე "იუვენტუსთან" დამარცხდება, გატუზოს გუნდიდან გაუშვებენ.

ასევე დაიწერა ანტონიო კონტიზე რო ზაფხულში ინტერს ან მილანს ჩაიბარებსო მერე კი დაიწერა რო ვენგერი ინტერთან 4 წლიან კონტრაქტს მოაწერს ხელს და 10 მილიონს მიიღებს

კომენტარის დამატება

კოდის განახლება
* გაიარეთ საიტზე ავტორიზაცია, რაც კომენტარის დატოვების პროცედურას გაგიმარტივებთ
რეკლამა

დანაკლისი
დისკვალიფიცირებული: არავინ
ტრავმირებული: კალდარა, ბონავენტურა

გამოკითხვა

ეთანხმებით "მილანის" გადაწყვეტილებას ევროპა ლიგიდან თავის მოხსნასთან დაკავშირებით?

რეკლამა
Image
შემოგვიერთდით
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image