"მილანი" და "ნაპოლი" "ატალანტას" განაპირა მცველით დაინტერესდნენ

image

24 წლის გერმანელი მარცხენა მცველი რობინ გოსენსი სერია ა-ში 2017 წელს გამოჩნდა და დღესდღეისობით ჩემპიონატის ერთ-ერთი საუკეთესო განაპირა მცველია.

ლეონარდო "ატალანტას" ორ შეხვედრას სპეციალურად მის გამო დაესწრო და თვლის, რომ როდრიგესისათვის სათანადო კონკურენციის გაწევა შეუძლია. ჯერჯერობით მოლაპარაკებები არ ყოფილა და "მილანი" მხოლოდ ინტერესს იჩენს.

ალემანი ფეხბურთელის გადაბირებით არა მხოლოდ "როსონერი", "ნაპოლი" და "ჰოფენჰაიმი" არიან დაინტერესებულნი. გოსენსს "ატალანტასთან" კონტრაქტი 2022 წლამდე აკავშირებს.
скачать dle 10.5фильмы бесплатно
Image

კომენტარები 19

gogi1984 15 მარტი 2019 21:48
ციტატა: Zeon
ციტატა: gogi1984
ხოდა მეც გიწერთ პასუხებს რომ მარტო ცნობილებით ზოგჯერ არაფერი გამოდის. როდის გითხარით თქვენ აზრს პატივს არ ვცემთქო

გაიხარე ,გასაებია . აბა 3 ქულის მოლოდინში ძმა ,წარმატებები შენც ჩვენც და ყველა მილანს ფანს და მილანსაც თავისთავად.

მოვუგებთ კიდეც დროა ამის
Zeon 15 მარტი 2019 21:40
ციტატა: gogi1984
ხოდა მეც გიწერთ პასუხებს რომ მარტო ცნობილებით ზოგჯერ არაფერი გამოდის. როდის გითხარით თქვენ აზრს პატივს არ ვცემთქო

გაიხარე ,გასაებია . აბა 3 ქულის მოლოდინში ძმა ,წარმატებები შენც ჩვენც და ყველა მილანს ფანს და მილანსაც თავისთავად.
gogi1984 15 მარტი 2019 21:21
ციტატა: Zeon
გოგი ძმა ,აქ ვწერთ ხან ასე ხან ისე და აბა ძმაო ლეონარდოსი გვჯერა და არაფერი დავწეროთ ? მაშინ რათ გვინდა ეს საიტიც ძმა ? ლეონარდო აქაა და დავიშალოთ?
საერთოდ ლეონარდო კი არა ისეთ პროფები ცდებიან ტრანსფერებში რომ ლეონარდო მათთან ახლოსაც ვერ არის და მთლად მასეც ნუ გჯერა მისი რომ 100 დან 100 აარტყავს.
მინიმუმ ჯემბა ჯემბა იქ და ვიკაშ დორასო და კუტუზოვი აქ ლეგენდარული და მილიონ ტრისტა სამაგალითო ტრანსფერი არსებობს.

ხოდა მეც გიწერთ პასუხებს რომ მარტო ცნობილებით ზოგჯერ არაფერი გამოდის. როდის გითხარით თქვენ აზრს პატივს არ ვცემთქო.
Zeon 15 მარტი 2019 20:46
გოგი ძმა ,აქ ვწერთ ხან ასე ხან ისე და აბა ძმაო ლეონარდოსი გვჯერა და არაფერი დავწეროთ ? მაშინ რათ გვინდა ეს საიტიც ძმა ? ლეონარდო აქაა და დავიშალოთ?
საერთოდ ლეონარდო კი არა ისეთ პროფები ცდებიან ტრანსფერებში რომ ლეონარდო მათთან ახლოსაც ვერ არის და მთლად მასეც ნუ გჯერა მისი რომ 100 დან 100 აარტყავს.
მინიმუმ ჯემბა ჯემბა იქ და ვიკაშ დორასო და კუტუზოვი აქ ლეგენდარული და მილიონ ტრისტა სამაგალითო ტრანსფერი არსებობს.
gogi1984 15 მარტი 2019 20:10
ციტატა: superkaka22
ციტატა: gogi1984
ციტატა: superkaka22
ციტატა: gogi1984
ციტატა: superkaka22
ციტატა: gogi1984
ციტატა: super-pipo9
ციტატა: gogi1984
superkaka22 ბევრი წერა ნაღდად მეზარება და ვიტყვი მოკლედ, ლეონარდოს გუნდის აწყობას ვასწავლით? თუ ნიცას ცხრილს უყურებ და გგონია მაქსიმინი ცუდია რატო ჯენოას ცხრილს არ შეხედე პიონტეკის პონტში? რაბიომ იუვეს უთხრა უარი ბარსაში მინდაო და მილანში რატო მოვა თუ ბარსას მისი დამატება ნაღდად უნდა

რაბიოს ალბათ აღარ იყიდის ბარსა, აიაქსიდან დაიმატეს უკვე, თუ რაბიო დაიმატა ბარსამ ალბათ რაკიტიჩის გაშვება მოუწევს და რაკიდიჩზეც ღირს დაჩალიჩება

ბიჯო თქვენი იცი რა მიკვირს? ლეონარდოზე მეტი გესმით? ამაზე გამეცით უბრალოდ პასუხი მეტი არაფერი მინდა

შენ ცოტა დაძაბული ხო არ წერ კომენტარებს?

დაძაბულობის რა შემატყე?

აბა რა ბიჯოებით გველაპარაკები

ეგ პირადად მოვიწერე? ბიჭო გადამრევთთქო და სად დაინახე დაძაბვა მე ვერ ვხედავ.

ყურს და თვალს არ მოეწონა ჩემო ძმაო და აქ პირადად მე შენს გადარევას არ ვაპირებ, ყველა თავის აზრს წერს შეგუძლია გაიზიარო შეგიძლია არა,რაც შეეხება ლეონარდოს, მაგაზე მეტის ცოდნაზე არამგონია აქ ვინმეს ქონდეს პრეტენზია, პროსტა გუნდის აწყობა რო გამოცდილი ფეხბურთელებით ჯობია ეგ ორჯერ ორია და მაგას ვიძახი, იასნა ლეონარდომახ იცის და ნებისმიერმა ჭკუათმყოფელმა, პროსტა ფული არ არის მაგის

ყველას რომ ეგონა ნაინგოლანი დაითრია ინტერმაო საბოლოოდ ჩრდილი გახდა, ეხლა არ მითხრა რომაშიც არაფერი იყო და არ მომწონდაო. დამიჯერე ლეონარდომ იცის რასაც აკეთებს, როცა სხვა გუნდზე გაქ ჩახვეული ამა თუ იმ ფეხბურთელს და მოულოდნელად აღმოჩნდები სხვა გუნდში ლაითად თამაშობ რა. იგუაინი კარგი მაგალითია ამის. იქით უეფაა რომელიც ანგარიშს გვიდგენს და მე მაგალითად ლეონარდოს თვალდახუჭული ვენდობი მთლად რომ მაქსიმინი ან ბერგვინი მოიყვანოს
superkaka22 15 მარტი 2019 19:12
ციტატა: gogi1984
ციტატა: superkaka22
ციტატა: gogi1984
ციტატა: superkaka22
ციტატა: gogi1984
ციტატა: super-pipo9
ციტატა: gogi1984
superkaka22 ბევრი წერა ნაღდად მეზარება და ვიტყვი მოკლედ, ლეონარდოს გუნდის აწყობას ვასწავლით? თუ ნიცას ცხრილს უყურებ და გგონია მაქსიმინი ცუდია რატო ჯენოას ცხრილს არ შეხედე პიონტეკის პონტში? რაბიომ იუვეს უთხრა უარი ბარსაში მინდაო და მილანში რატო მოვა თუ ბარსას მისი დამატება ნაღდად უნდა

რაბიოს ალბათ აღარ იყიდის ბარსა, აიაქსიდან დაიმატეს უკვე, თუ რაბიო დაიმატა ბარსამ ალბათ რაკიტიჩის გაშვება მოუწევს და რაკიდიჩზეც ღირს დაჩალიჩება

ბიჯო თქვენი იცი რა მიკვირს? ლეონარდოზე მეტი გესმით? ამაზე გამეცით უბრალოდ პასუხი მეტი არაფერი მინდა

შენ ცოტა დაძაბული ხო არ წერ კომენტარებს?

დაძაბულობის რა შემატყე?

აბა რა ბიჯოებით გველაპარაკები

ეგ პირადად მოვიწერე? ბიჭო გადამრევთთქო და სად დაინახე დაძაბვა მე ვერ ვხედავ.

ყურს და თვალს არ მოეწონა ჩემო ძმაო და აქ პირადად მე შენს გადარევას არ ვაპირებ, ყველა თავის აზრს წერს შეგუძლია გაიზიარო შეგიძლია არა,რაც შეეხება ლეონარდოს, მაგაზე მეტის ცოდნაზე არამგონია აქ ვინმეს ქონდეს პრეტენზია, პროსტა გუნდის აწყობა რო გამოცდილი ფეხბურთელებით ჯობია ეგ ორჯერ ორია და მაგას ვიძახი, იასნა ლეონარდომახ იცის და ნებისმიერმა ჭკუათმყოფელმა, პროსტა ფული არ არის მაგის
gogi1984 15 მარტი 2019 19:06
ციტატა: superkaka22
ციტატა: gogi1984
ციტატა: superkaka22
ციტატა: gogi1984
ციტატა: super-pipo9
ციტატა: gogi1984
superkaka22 ბევრი წერა ნაღდად მეზარება და ვიტყვი მოკლედ, ლეონარდოს გუნდის აწყობას ვასწავლით? თუ ნიცას ცხრილს უყურებ და გგონია მაქსიმინი ცუდია რატო ჯენოას ცხრილს არ შეხედე პიონტეკის პონტში? რაბიომ იუვეს უთხრა უარი ბარსაში მინდაო და მილანში რატო მოვა თუ ბარსას მისი დამატება ნაღდად უნდა

რაბიოს ალბათ აღარ იყიდის ბარსა, აიაქსიდან დაიმატეს უკვე, თუ რაბიო დაიმატა ბარსამ ალბათ რაკიტიჩის გაშვება მოუწევს და რაკიდიჩზეც ღირს დაჩალიჩება

ბიჯო თქვენი იცი რა მიკვირს? ლეონარდოზე მეტი გესმით? ამაზე გამეცით უბრალოდ პასუხი მეტი არაფერი მინდა

შენ ცოტა დაძაბული ხო არ წერ კომენტარებს?

დაძაბულობის რა შემატყე?

აბა რა ბიჯოებით გველაპარაკები

ეგ პირადად მოვიწერე? ბიჭო გადამრევთთქო და სად დაინახე დაძაბვა მე ვერ ვხედავ.
superkaka22 15 მარტი 2019 14:51
ციტატა: gogi1984
ციტატა: superkaka22
ციტატა: gogi1984
ციტატა: super-pipo9
ციტატა: gogi1984
superkaka22 ბევრი წერა ნაღდად მეზარება და ვიტყვი მოკლედ, ლეონარდოს გუნდის აწყობას ვასწავლით? თუ ნიცას ცხრილს უყურებ და გგონია მაქსიმინი ცუდია რატო ჯენოას ცხრილს არ შეხედე პიონტეკის პონტში? რაბიომ იუვეს უთხრა უარი ბარსაში მინდაო და მილანში რატო მოვა თუ ბარსას მისი დამატება ნაღდად უნდა

რაბიოს ალბათ აღარ იყიდის ბარსა, აიაქსიდან დაიმატეს უკვე, თუ რაბიო დაიმატა ბარსამ ალბათ რაკიტიჩის გაშვება მოუწევს და რაკიდიჩზეც ღირს დაჩალიჩება

ბიჯო თქვენი იცი რა მიკვირს? ლეონარდოზე მეტი გესმით? ამაზე გამეცით უბრალოდ პასუხი მეტი არაფერი მინდა

შენ ცოტა დაძაბული ხო არ წერ კომენტარებს?

დაძაბულობის რა შემატყე?

აბა რა ბიჯოებით გველაპარაკები
gogi1984 15 მარტი 2019 14:46
ციტატა: superkaka22
ციტატა: gogi1984
ციტატა: super-pipo9
ციტატა: gogi1984
superkaka22 ბევრი წერა ნაღდად მეზარება და ვიტყვი მოკლედ, ლეონარდოს გუნდის აწყობას ვასწავლით? თუ ნიცას ცხრილს უყურებ და გგონია მაქსიმინი ცუდია რატო ჯენოას ცხრილს არ შეხედე პიონტეკის პონტში? რაბიომ იუვეს უთხრა უარი ბარსაში მინდაო და მილანში რატო მოვა თუ ბარსას მისი დამატება ნაღდად უნდა

რაბიოს ალბათ აღარ იყიდის ბარსა, აიაქსიდან დაიმატეს უკვე, თუ რაბიო დაიმატა ბარსამ ალბათ რაკიტიჩის გაშვება მოუწევს და რაკიდიჩზეც ღირს დაჩალიჩება

ბიჯო თქვენი იცი რა მიკვირს? ლეონარდოზე მეტი გესმით? ამაზე გამეცით უბრალოდ პასუხი მეტი არაფერი მინდა

შენ ცოტა დაძაბული ხო არ წერ კომენტარებს?

დაძაბულობის რა შემატყე?
superkaka22 15 მარტი 2019 14:34
ციტატა: gogi1984
ციტატა: super-pipo9
ციტატა: gogi1984
superkaka22 ბევრი წერა ნაღდად მეზარება და ვიტყვი მოკლედ, ლეონარდოს გუნდის აწყობას ვასწავლით? თუ ნიცას ცხრილს უყურებ და გგონია მაქსიმინი ცუდია რატო ჯენოას ცხრილს არ შეხედე პიონტეკის პონტში? რაბიომ იუვეს უთხრა უარი ბარსაში მინდაო და მილანში რატო მოვა თუ ბარსას მისი დამატება ნაღდად უნდა

რაბიოს ალბათ აღარ იყიდის ბარსა, აიაქსიდან დაიმატეს უკვე, თუ რაბიო დაიმატა ბარსამ ალბათ რაკიტიჩის გაშვება მოუწევს და რაკიდიჩზეც ღირს დაჩალიჩება

ბიჯო თქვენი იცი რა მიკვირს? ლეონარდოზე მეტი გესმით? ამაზე გამეცით უბრალოდ პასუხი მეტი არაფერი მინდა

შენ ცოტა დაძაბული ხო არ წერ კომენტარებს?
gogi1984 15 მარტი 2019 13:47
ციტატა: super-pipo9
ციტატა: gogi1984
superkaka22 ბევრი წერა ნაღდად მეზარება და ვიტყვი მოკლედ, ლეონარდოს გუნდის აწყობას ვასწავლით? თუ ნიცას ცხრილს უყურებ და გგონია მაქსიმინი ცუდია რატო ჯენოას ცხრილს არ შეხედე პიონტეკის პონტში? რაბიომ იუვეს უთხრა უარი ბარსაში მინდაო და მილანში რატო მოვა თუ ბარსას მისი დამატება ნაღდად უნდა

რაბიოს ალბათ აღარ იყიდის ბარსა, აიაქსიდან დაიმატეს უკვე, თუ რაბიო დაიმატა ბარსამ ალბათ რაკიტიჩის გაშვება მოუწევს და რაკიდიჩზეც ღირს დაჩალიჩება

ბიჯო თქვენი იცი რა მიკვირს? ლეონარდოზე მეტი გესმით? ამაზე გამეცით უბრალოდ პასუხი მეტი არაფერი მინდა
super-pipo9
super-pipo9 15 მარტი 2019 13:36
ციტატა: gogi1984
superkaka22 ბევრი წერა ნაღდად მეზარება და ვიტყვი მოკლედ, ლეონარდოს გუნდის აწყობას ვასწავლით? თუ ნიცას ცხრილს უყურებ და გგონია მაქსიმინი ცუდია რატო ჯენოას ცხრილს არ შეხედე პიონტეკის პონტში? რაბიომ იუვეს უთხრა უარი ბარსაში მინდაო და მილანში რატო მოვა თუ ბარსას მისი დამატება ნაღდად უნდა

რაბიოს ალბათ აღარ იყიდის ბარსა, აიაქსიდან დაიმატეს უკვე, თუ რაბიო დაიმატა ბარსამ ალბათ რაკიტიჩის გაშვება მოუწევს და რაკიდიჩზეც ღირს დაჩალიჩება
gogi1984 15 მარტი 2019 12:41
superkaka22 ბევრი წერა ნაღდად მეზარება და ვიტყვი მოკლედ, ლეონარდოს გუნდის აწყობას ვასწავლით? თუ ნიცას ცხრილს უყურებ და გგონია მაქსიმინი ცუდია რატო ჯენოას ცხრილს არ შეხედე პიონტეკის პონტში? რაბიომ იუვეს უთხრა უარი ბარსაში მინდაო და მილანში რატო მოვა თუ ბარსას მისი დამატება ნაღდად უნდა
Oto
Oto 15 მარტი 2019 09:35
ჯენოა გადადის მოდიდან და ატალანტა შემოდის.
Leoni 15 მარტი 2019 03:23
ინტერის თამაშს ვუყურე და მართლა გაკვირვებული დავრჩი...კი თავი შეინახეს, ‘მაგრამ აშკარად არეულია გუნდი, დაცვა ცალკე დარბოდა არავინ ეხმარებოდა და ალბათ 4-0 უნდა მოეგო აინტრახტს... იმედია სუსტ წერტილებს გამოვიყენებთ კვირას, ჩინებული შანსი აქვს მილანს სამეულში დამკვიდრების..... 022
super-pipo9
super-pipo9 15 მარტი 2019 03:22
ყლინტერის წაგება ნაღდათ არ მინდოდა მაგრამ ყლინტერია რაა. უეჭველი უნდა ჩავახტეთ
william265 15 მარტი 2019 02:57

ძალები დერბისთვის მოიტოვეს... აინტრახტთან დღევანდელი შერცხვენა ამჯობინეს ჩვენთან ხვალინდელს...

მთელი ძალებით დაიხარჯებიან მოსაგებად მაგრამ ჩვენ არაფერს დავთმობთ.
მხოლოდ მოსაგებად უნდა გავიდეთ!
ფორცა მილან
American 15 მარტი 2019 02:39
Gaijima interi, aintraxti ro gamogagdebs tan evropa ligidan. Tumca milani xom uaresi iyo evropaze, olympiakosma gamoagdo. Tumca exla ro shexvdes 10dan 10s mougebs
superkaka22 15 მარტი 2019 00:29
რა შეუკიკინეს ამ ატალანტას, ცენტრალური მცველი ყავთ კარგი, თავით მაგრად თამაშობს და მაგაზეც იფიქრონ

კომენტარის დამატება

კოდის განახლება
* გაიარეთ საიტზე ავტორიზაცია, რაც კომენტარის დატოვების პროცედურას გაგიმარტივებთ
რეკლამა


დანაკლისი
დისკვალიფიცირებული: არავინ
ტრავმირებული: ზაპატა, ბონავენტურა

გამოკითხვა

შეძლებს "მილანი" გატუზოს მეთაურობით ჩემპიონთა ლიგაზე დაბრუნებას?

რეკლამა
Image
შემოგვიერთდით
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image