შევკენკომ "მილანურ" კარიერაში ყველაზე დასამახსოვრებელი გამარჯვება დაასახელა

image

უკრაინის ეროვნული ნაკრებისა და "მილანის" ლეგენდარულმა ფეხბურთელმა ანდრეი შევჩენკომ "DAZN"-სთან ინტერვიუ ჩაწერა და ყველაზე დასამახსოვრებელ გამარჯვებაზე ისაუბრა.

"როდესაც გუნდში მოვედი იბრაჰიმ ბამ მითხრა, რომ თუ მინდოდა 7 ნომრიან მაისურს დამითმობდა. მე მას მადლობა გადავუხადე. რამდენიმე დღეში ჩემმა ბავშვობის მეგობარმა დამირეკა და მითხრა, რომ ეს ციფრი წარმატებას მომიტანდა."

"უდაოდ ყველაზე დასამახსოვრებელი შეხვედრა მანჩესტერში გამართული ფინალი იყო "იუვენტუსის" წინააღმდეგ. ტურინელებს საოცარი გუნდი ჰყავდათ და მათი დამარცხება პრაქტიკულად შეუძლებელი იყო, თან "ოლდ ტრაფორდზე" ჩემი პირველი ფინალური მატჩი იყო."

"არასოდეს დამავიწყდება ის 15 წამი თუ როგორ მოვემზადე პენალტის დასარტყამად. საბედნიეროდ ყველაფერი კარგად დასრულდა. "მილანის" ისტორიაში საუკეთესო ფეხბურთელი კაკაა. მალდინი ყველაზე დიდებული კაპიტანი იყო, ხოლო ბერლუსკონი პრეზიდენტი."

"ანჩელოტი მეგობარ-მწვრთნელი იყო. მან ჩვენი იღბალი მოგვიტანა. 2001 წელს "იუვენტუსს" შესანიშნავი გოლი გავუტანე, ალბათ ჩემს კარიერაში საუკეთესო. ყველაფერი იდეალურად გამომივიდა."
- განაცხადა შევამ.
скачать dle 10.5фильмы бесплатно
Image

კომენტარები 11

Zeon 16 მარტი 2019 21:22
ციტატა: iniciali
ციტატა: Nero
ლეგენდა და იუვეს ღამის კოშმარი შევა 022 rossoneri

მარტო იუვეს კიარა მთელი კატალონია წითელ ეშმაკს ეძახდა სადაც ეთამაში ბარსას სულ გაუტანა როგორ მახსოვს პუიოლი როგორ ათრია 5 მეტრი მაიკაზე ჩამოკიდებული:დ

ე მე პირადად ამ კაცმა შემაყვარა ფეხბურთი და მილანი ეგ სა ნესტა ჩემთვის ყოველთვის პირველი ივროკები იქნებიან ვინც არ უნდა დაიბადოს ასწი

https://www.youtube.com/watch?v=c9P5GVmsWdQ
დინამო კიევის დროიდან )) ნახეთ რა პატარაა შევა აქ )

ფიგუ თვით რივალდო და ვან გალიანად ნოუ კამპზე
iniciali 15 მარტი 2019 22:55
ციტატა: Nero
ლეგენდა და იუვეს ღამის კოშმარი შევა 022 rossoneri

მარტო იუვეს კიარა მთელი კატალონია წითელ ეშმაკს ეძახდა სადაც ეთამაში ბარსას სულ გაუტანა როგორ მახსოვს პუიოლი როგორ ათრია 5 მეტრი მაიკაზე ჩამოკიდებული:დ

ე მე პირადად ამ კაცმა შემაყვარა ფეხბურთი და მილანი ეგ სა ნესტა ჩემთვის ყოველთვის პირველი ივროკები იქნებიან ვინც არ უნდა დაიბადოს ასწი
Zeon 15 მარტი 2019 21:46
ლობანავსკის სკოლა და ბოლო მარგალიტი მსოფლიო დონის.......
Baraba 15 მარტი 2019 00:29
იმედი მაქვს პიო პიო მიახლოებით მაინც გაჰყვება შენს გზას
--------------------
"When you wear the AC Milan shirt, it shows you have succeeded."
JAO_MILAN 14 მარტი 2019 22:00
მოკლედ ინტერ იუვე წამოცმული ყავდა, არ ახარებდა არცერთს
Oto
Oto 14 მარტი 2019 19:55
ციტატა: Nero
ციტატა: Oto
დღესაც ნერვები მეშლება მილანიდან ჩელსში როგორ წავიდა.რეალი ან ბარსა კარგი მაგრამ ჩელსი???

მაგი თვითონაც ინანა მერე ამიტომ ნუღარ გავკიცხავთ



არ ვკიცხავ.ერთ-ერთი საუკეთესო ფეხბურთელია ჩემთვის დღესაც.მახსოვს რომ მიდიოდა ვსო მილანს დაერხაო და გუნდმა იმ წელსვე ლიგა დადო.შევჩენკომ უფრო ბევრი დაკარგა წასვლით ვიდრე მილანმა.არადა აბრამივოჩის ახირება იყო ეს კაცი.მაურინიოს არც მოუთხოვია.შევჩენკომაც და კაკამაც მილანიდან წასვლის შემდეგ ვეღარაფერი გააკეთეს.შეცდომა დაუშვა ორივემ,თუმცა ვერ ვიტყვი რომ ორივეს სურვილი იყო გუნდის დატოვება.გუნდს უღალატესო ვერ ვიტყვი.ანდრეის შემთხვევაში მგონი ცოლის სურვილები უფრო იყო,კაკას შემთხვევაში ბერსუსკონის ახირება უფრო იყო მისი გაყიდვა
giga qatamadze 14 მარტი 2019 19:50
yvelaze magari pegburtelebi xart shenda kaka chemtvis milanis istoriashi da sul ase iqneba am orma kacma shemayvara milani bevri sxvac magrad mevaseboda magram es ori imena gansakutrebid magrad texavs ro berdebianda midian :D
Nero 14 მარტი 2019 19:35
ციტატა: Oto
დღესაც ნერვები მეშლება მილანიდან ჩელსში როგორ წავიდა.რეალი ან ბარსა კარგი მაგრამ ჩელსი???

მაგი თვითონაც ინანა მერე ამიტომ ნუღარ გავკიცხავთ
Oto
Oto 14 მარტი 2019 19:32
დღესაც ნერვები მეშლება მილანიდან ჩელსში როგორ წავიდა.რეალი ან ბარსა კარგი მაგრამ ჩელსი???
superkaka22 14 მარტი 2019 18:39
როგორც მახსოვს ყველაზე მეტი გოლი ლაციოს კარში აქვს გატანილი
Nero 14 მარტი 2019 18:00
ლეგენდა და იუვეს ღამის კოშმარი შევა 022 rossoneri

კომენტარის დამატება

კოდის განახლება
* გაიარეთ საიტზე ავტორიზაცია, რაც კომენტარის დატოვების პროცედურას გაგიმარტივებთ
რეკლამა


დანაკლისი
დისკვალიფიცირებული: არავინ
ტრავმირებული: ზაპატა, ბონავენტურა

გამოკითხვა

შეძლებს "მილანი" გატუზოს მეთაურობით ჩემპიონთა ლიგაზე დაბრუნებას?

რეკლამა
Image
შემოგვიერთდით
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image